Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Chtěli mě zabít, hájí svůj útěk vězeň

Nájemný vrah Josef Vrabec tvrdí, že měl pro svůj útěk z věznice ve Vinařicích závažný důvod. Z povolené vycházky jsem se nevrátil, protože mě anonym varoval, že se chystá má likvidace, říká vězeň, který si má ve Vinařicích z patnáctiletého trestu odpykat ještě sedm let. Jeho smrt si údajně objednal podnikatel Ivan Jonák. Vrabec byl odsouzen za zorganizování vraždy Jonákovy manželky Ludviky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Pina

Flakaci
O co tady vlastne jde?
0/0
28.6.2002 4:01

Patrickx

...at jde ten kokot do prdele
Tenhle na prvni pohled inteligentni pan Vrabec asi pozapomnel ze tomu je jen par let co sam nekoho jinyho odkragloval a dostal za to od Jonaka jeste dobre zaplaceno...a ted si Jonak zase najal nekoho jinyho aby oddelal Vrabce...no neni to ironie...
0/0
27.6.2002 19:29

Vašek

Re: ...at jde ten kokot do prdele
Ano, je na první pohled inteligentní (IQ 30). A co se má co divit, že ho chce někdo oddělat? Ve starém Řecku platilo zub za zub... Vždyť si na to sám zadělal, tak mu přeju, ať se do smrti posírá strachem, idiot jeden. A když ho někdo oddělá, tak aspoň bude o jednoho blbečka méně. Škoda, že si tohle nemůže přečíst. Ale kdyby si to přečetli jeho rodiče, třeba by si uvědomili, že za to mohou svou výchovou oni. Ať se taky trochu trápí, idioti.
0/0
28.6.2002 15:05

vasja

pro : Old Town Ultras
 HEJ HEJ HEJ !!! Nevím co sleduješ za "fajn debatu" ? A není mi jasné co máš k tématu. Když jsi v US, tak co sleduješ "na vlastní oči" ? S ilegálama za 4,50 jdi do prdele. To je problém US a nesouvisí s vězeňskými podmínkami v ČR. Jestli Ti Češi v US přijdou jako sebranka, tak do ní patříš i Ty. Já jsem tam nějaký rok byl a je to asi tak, že je tam sebranka od každého druhu. Asi to máš popletený v kebuli. Možná že jsi blízko těch požárů, takže se Ti vznítilo seno v hlavičce. Ve Vinařicích jsi asi nebyl "náhodou". Dojímá mne, že nefandíš vrahům, to jsi asi lidumil, že ? Za co by lidé kteří spáchali nebo organizovali vraždu měli dostat odměnu ? Za to že slepí více pytlíků než ostatní ? Nebo že se vzorně dívají na video ? Ještě k té "sebrance". Myslím, že US je velmi tolerantní stát, asi možná nejvíce na světě (jinak bys tam nebyl). Znám tam mnoho Čechů a nikoho ze sebranky, Ty jsi první koho jsem poznal. Díky a opatruj se tam. Sem nemusíš jezdit, jsme tady samá sebranka. Zítra mám vycházku, tak radši buď doma, ať Tě nepotkám.
0/0
27.6.2002 19:09

whatever

dotaz
tak spachal vrazdu nebo ne? jednou se pise ze je odsouzen za zosnovani vrazdy a pak se nazve vrah, tak nevim
0/0
25.6.2002 15:53

Mirek

Proč?????????
Jestli jsou vrazi odsouzeni na mimořádné tresty, jak může vězeňský úředník rozhodovat bez vědomí soudu o udělění vycházek těm vězňům, které soud označil za nepřevychovatelné. Nebo snad i ve věznici platí, že za peníze v Praze dům????????????? Kdo mu povolil vycházku???????????
0/0
25.6.2002 0:17

Kimic

Re: Proč?????????
Ja
0/0
25.6.2002 2:32

Josef

Re: Proč?????????
Vycházku mu povolil ředitel věznice, vždyť už nezlobil, ne?
0/0
25.6.2002 8:36

cormic

a opakem ..
samotky za trest je "hromadka" a to za odmenu.....
0/0
24.6.2002 23:52

Moravsky clovek

Kapesne !!!!
Proc maji vezni kapesne ??!!!! Kterou debilni hlavu napadlo davat veznum to  co stat ukradl danovym poplatnikum. Bezte do .... s kapesnym, vychzkama atd. Trest ma byt co nejprisnejsi a potom muze byt i kratsi, tak aby to stalo mene danove poplatniky.
Jinak z toho co ctu o vychazkach a kapesnym si myslim, ze vezeni u nas se nelisi od pionyrskeho tabora.
 
0/0
24.6.2002 21:47

Old Town Ultras

Hej... fajn debata... Nahodou mam taky neco k tematu. Jsem v US, takze to muzu sledovat vsechno na vlastni oci, ale "ilegalove" pracujici za 4,50 jsou mi taky proti srsti. Cesi v US mi prijdou jako sebranka. Sorry. Nahodou jsem byl taky asi rok ve Vinaricich, ovsem vrahum z pochopitelnych duvodu nefandim. Ale system volnych vychazek by urcite mel zustat zachovan.. je to forma odmeny, proc ne. Sam jsem byl asi na trech..:))
0/0
24.6.2002 19:48

Tom

Re:
Je dobře, že jsi v Americe, tam je tolik grázlů, že se mezi nima ztratíš.
0/0
25.6.2002 0:22

vasja

Re:
 HEJ HEJ HEJ !!! Nevím co sleduješ za "fajn debatu" ? A není mi jasné co máš k tématu. Když jsi v US, tak co sleduješ "na vlastní oči" ? S ilegálama za 4,50 jdi do prdele. To je problém US a nesouvisí s vězeňskými podmínkami v ČR. Jestli Ti Češi v US přijdou jako sebranka, tak do ní patříš i Ty. Já jsem tam nějaký rok byl a je to asi tak, že je tam sebranka od každého druhu. Asi to máš popletený v kebuli. Možná že jsi blízko těch požárů, takže se Ti vznítilo seno v hlavičce. Ve Vinařicích jsi asi nebyl "náhodou". Dojímá mne, že nefandíš vrahům, to jsi asi lidumil, že ? Za co by lidé kteří spáchali nebo organizovali vraždu měli dostat odměnu ? Za to že slepí více pytlíků než ostatní ? Nebo že se vzorně dívají na video ? Ještě k té "sebrance". Myslím, že US je velmi tolerantní stát, asi možná nejvíce na světě (jinak bys tam nebyl). Znám tam mnoho Čechů a nikoho ze sebranky, Ty jsi první koho jsem poznal. Díky a opatruj se tam. Sem nemusíš jezdit, jsme tady samá sebranka. Zítra mám vycházku, tak radši buď doma, ať Tě nepotkám.
0/0
27.6.2002 19:04

Zděnda

Kam to povede!
Nic proti vychazkam veznu kteri se chovaji va vezeni slusne a je zaruka ze vezeni jim pomuze v uvedomeni si sve chyby.Ale vrazi to ani nahodou ,kde je zaruka ze v dobe volna mimo veznici neprovedou opet naky trestny cin?
0/0
23.6.2002 23:12

ironic

Re: Kam to povede!
Kde je zaruka, ze to neudelaji po skonceni trestu???
0/0
24.6.2002 20:21

Simpson

Anketa
No me se libi ta anketni otazka, jestli je spravne, ze predpisy dovoluji vychazky. No jasne ze je to spravne, jak by se ti chudaci dostali na svobodu, ne?  No napada me, kdyz mame takovy humanismus, proc je vubec odsuzujeme Vzdyt tim statni kasa prichazi o spoustu penez, ne
0/0
23.6.2002 18:58

Bluma

Re: Anketa
Ale no taaak, nic neni preci cerny ani bily. I zlocinec ktery nema dozivoti se jednou potencialne do spolecnosti vraci. A pokavad psychologove dosli k zaveru, ze vychazky jsou pozitivni vychovny moment, pak myslim ze neni dobry bez znalosti veci delat nejaky radikalni zavery.
Ciste selskou logikou - jestlize nekoho pustim na vychazku jeste pred koncem trestu a on neco provede, jde po nem policie ve chvili kdy se nevratil. Coz je signal pro prodlouzeni trestu. Pokud se pravidelne vraci z vychazek a seka dobrotu, je to naopak signal k tomu ze vychovny trest k necemu byl a nemiusi byt az takovy obavy z propusteni. Neboli jakmile ho pustim bez jakekoliv pripravy, treba po tech 15 letech, je to sazka do loterie, co udela. Takze na diskusi bych spis nechal v ktere casti trestu a pripadne jak vychazky realizovat...
Muj nazor. Soukromy, amatersky, neobjektivni a nevnucovany - pouze presentovany
0/0
23.6.2002 19:51

MARCEL

Re: Re: Anketa
   Jak chces ty vole vraha vychovavat?Jses normalni?Patris za mrize stejne tak jako ty debilove co takovy zlocince na svobodu pousti.Co se to tam v Cechach sakra deje?Co to tam provadite proboha?Tady v USA mu hodej provaz,protoze gauner zustane gaunerem a v Cechach si de na nakup!Tomu rikam soda...!!!!MARCEL!
0/0
23.6.2002 22:37

cocik

Re: Re: Re: Anketa
tak si bud hezky klidne v USA a neplet se nam do veci tady ... jenze to vy ilegalove za 4,50 na hodinu asi nikdy nepochopite
0/0
23.6.2002 22:44

MARCEL

Re: Re: Re: Re: Anketa
OK,s vrahama je to tezky.Dostal 15 let,ale za deset let ho pustej,protoze se choval galantne.Daj mu vejplatu,nejakej ten jeho nakup a vsichni tam pro nej budou brecet jak to byl milej vrahoun.Pohoda.Ostatne pravda je,ze ty opravdovy vrazi jsou stejne na svobode.Jinak nechapu co mas proti ilegalum v USA?Ses Komunista?
0/0
23.6.2002 22:55

dw

Re: Re: Re: Re: Re: Anketa
Hlavne by me zajimalo, odkud beres ty svoje myslenkove pochody. Treba jak jak si vydedukoval, ze ten clovek, co te nazval ilegalem je komunista. Jestli je tady nekdo komunista, tak to jsi ty. 1) bud ilegal nejsi a tim padem, je tvoje odpoved jeste nesmyslnejsi 2) pokud ses ilegal, tak se chovas jak komunista, kazdy jinaci slusny clovek by vedel, ze ilegal neni to prave orechove, trubko
0/0
24.6.2002 15:11

ironic

Re: Re: Re: Re: Re: Anketa
He, He, uz te tam prevychovali? To bylo prvni, co mi Amici rekli v diskuzi, kdyz nesouhlasili s mym nazorem (konkretne, rikal sem jim, ze hodit na Afgance atomovku je pekna blbost) - rekli mi, ze jsem komunista a dal se semnou nebudou bavit. BTW: Naprosto vsichni Cesi v USA mi prisli jako absolutne vymasteny radobyamericani, vysmivajici se Cechum jak jsou pitomi, ze tam v Cechach vubec zijou. Takovy maly smesny krysi cechacci...
0/0
24.6.2002 20:29

hovnival

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Anketa
Nemel bys posuzovat vsechny Cechy zijici v Americe podle diskuzi tady na idnes. Ja taky ziju v USA (legalne) a myslim si, ze takovych lidi jako Marcel je mensina, jenom jsou mozna vice videt (slyset). Jsou to vetsinou ilegalni pracovnici, kteri za minimalni mzdu delaji podradne prace. Nevim vsak, kde berou tolik odvahy a drzosti ke kritizovani a staveni se do role nejchytrejsich a vsehoznalych lidi. Proto prosim, abyste Americany nebo Cechy v USA zijici neposuzovali podle prispevku techto 'odborniku'. Dekuji
0/0
25.6.2002 4:25

Kimic

Re: Re: Re: Re: Anketa
haha souhlas tohle je povedene :) podle tech prispevku mi pripada ze humanismus se v CR vytraci, v USA uz skoro zadny neni
0/0
25.6.2002 2:28

Bluma

Re: Re: Re: Anketa
Cece Marcelo, zaregistroval jsi vubec, ze nemluvim o tom na kolik let by se meli vrazi zavirat, ale o tom jestli by meli dostavat vychazky vezni, kteri jednou veznici opusti? Blabolis nesmysly..
0/0
24.6.2002 10:38

Oswald

Re: Re: Anketa
S takovým názorem je možné souhlasit. Nelze ale souhlasit s tím, že odnětí svobody pro mnohé není trestem, ale "zaopatřovacím ústavem". Tresty jsou obecně velmi mírné (až na pár výjimek), a představa že mezi námi volně pobíhá vrah mnohé oprávněně děsí. Dovedu si představit, že se někdo dopustí v mimořádné situaci mimořádného trestného činu, a po návratu se zařadí do společnosti. Nedovedu si ale představit v takové situaci nájemného vraha.
0/0
24.6.2002 11:04

Wolf

Soudce Linč
Nevím co si myslet o Národu českém ? Ale z toho co tady čtu mě běhá mráz po zádech . Soudíte tady sice člověka co má něco na svědomí , ale to je hlavně jeho problém a né Váš . Za stolem se každému kecá . Všichni by tyto lidi nejradši viděli hned vyset ! Já zapoměl ,to nejsou lidi ale MUKLOVÉ ( Muž Určený K Likvidaci ) . Jestli se někomu nelíbí jak to tu funguje ať si vylévá zlost na politicích a né na odsouzených . Navíc mohu jen podotknout , že by se všichni ti chytráci divili kdyby poznali na vlastní kůži jak funguje soudní mašinérie. Ale to člověk pochopí až když se ho to dotýká osobně.A jestli se o tom chce někdo bavit ať si nejdřív přečte zákon o výkonu trestu a pochopí že tak jednoduché to zas není . Možnost vycházek je až po dost dlouhé době u tak těžkých trestů . A je to vlastně příprava na propuštění .Nebo by jste byli radši , aby tito lidé vylezli ven po X letech a vůbec netušili co se venku děje a jak to tu chodí ? Nejspíš první co by udělali by bylo ,že by pokračovali tam co skončili .Navíc si asi nikdo nedokáže představit co se v nich odehrává když se tam mají vrátit. Netvrdím , že jsou tu tresty nízké , ale zaplať Bůh ,že ano . Oni totiž stačí ,,dva důvěryhodní svědci"(dle soudu) , nebo se znelíbíte stát. orgánům a může se to týkat kohokoli z Vás .Neboť u našich soudů se neprokazuje VINA ale nevina ! V německu je u doživotí možnost propuštění po 15 letech a u nás po 25 letech ! Prostě nic není tak černobílé jak to lidi soudí podle pisálků od novin . Těm je jedno ,že někoho odsoudí ještě před rosudkem .Hlavně ,že mají senzaci !!!A už se nikdo nezabývá tím , že tak porušují zákony i když stát. zástupci když se něco takového dozvědí mají jednat podle práva . Oni jsou naopak spokojení , sice se porušil zákon ale jim to nahrává prosadit vyší tresty . Je to všechno svinstvo ! Ale to člověk opravdu pochopí až když se ho to dotýká ! Nebavme se tedy o spravedlnosti , ale o ,,právu " a to v tomto státě stojí za ......! S tačí se podívat na kauzu Železný ( milirdový podvody a není ve vazbě) a každého z nás to bude stát tisíce co za něj zaplatí stát . Prostě nic není tak jak to vypadá . Jen se zas nafoukla bublina a prodalo se víc novin a zvýšila sledovanost TV zpráv . Kdyby se to netýkalo kauzy Jonák tak by po tom neštěkl ani pes .
0/0
23.6.2002 0:34

Mišpulín

Re: Soudce Linč
V ČR platí presumúce neviny - tzn. soud musí dokázat, že jsi to udělal. Ale např. v Maroku platí presumpce viny a tam je zase na obžalovaném dokázat, že to neudělal.
0/0
23.6.2002 1:02

Jirka

Re: Soudce Linč
Proboha Vlku nekomentuj veci kterym nerozumis.
1) VYset se pise s mekkym i.
2) Meles pate pres devate.
3) Pes po tom ani nestekl a prodejnost novin to nezvedlo.
Ale vazne. U nas plati presumce neviny tak jako ve vsech vyspelych statech. Nevim teda jak v Nemecku, ale asi ano. Bohuzel diky pravnikum to jde do prdele.  Za penize jde vsechno. Nesrovnaval bych kauzu Zelezneho a Jonaka. Skoro mi z Tveho vypraveni prijde, ze Jonak je nevinna osubka celici justicnimu omylu. Hodne jsi asi precetl z vezenskeho zakona a me je take jasne, ze asi navrat vraha zpatky do spolecnosti neni jednoduchy.  Nebo je to lehci nez nekoho zabit? Nevim, ale zda se mi trest za vrazdu musi byt nejenom tvrdy, ale vezeni ma tak trosku ten vyznam, ze vezen je jako zavreny. To aby se predeslo  pachani dalsi trestne cinnosati.  Cili podle Tebe kdyz nekoho zavrazdim, tak mam narok se pravidelne "promenadovat" po ulici v ramci vychazek? Ne, ja rikam ne. Ony ty vychazky jsou tam asi proto, ze by jim jinak ztuhly svaly. Ono se totiz ve vezeni NEMUSI pracovat.  To me prave se**.  Vezni by si meli na svuj pobyt vydelat. To je ten cely problem i s tim humanistou na Hradu.
BTW. Byl jsi nekdy na dva roky na vojne? Myslim pred sametem? Vezni to maji lepsi.... Nekdo kdo dostal dovolenku po 18 mesicich ( ta po roku byla zrusena protoze bylo cviceni) by ti mohl vypravet. Samorejme jak kde.
 
 
0/0
23.6.2002 4:12

Beata

Re: Re: Soudce Linč
Souhlasím, taky to tak vidím.    
0/0
23.6.2002 22:05

jm

brabčák
doufám že ještě dostal prachy na cestu.
0/0
22.6.2002 22:56

Anonym

Dobře
Odměnami jsou: * pochvala, * mimořádné zvýšení doby trvání návštěv během jednoho kalendářního měsíce až na pět hodin, * povolení jednorázového nákupu potravin a věcí osobní potřeby odsouzenému, který jinak tyto nákupy nemůže provádět, * zvýšení kapesného nejvýše o jednu třetinu až na dobu tří kalendářních měsíců, * věcná nebo peněžitá odměna až do výše tisíc korun, * rozšíření osobního volna na sportovní, kulturní nebo jiné zájmové aktivity až na dobu jednoho měsíce, * povolení opustit věznici až na dvacet čtyři hodin v souvislosti s návštěvou nebo s programem zacházení, * přerušení výkonu trestu.
A když náhodou pracuje zvýšil bych odměnu až do 100000,-Kč.
0/0
22.6.2002 14:38

Dusan

Re: Dobře
Ano Treba ti kdo byli na zakladni vojenske sluzbe pred "sametem" si o takovych vyhodach mohli nechat jen zdat. Z tech socialnich inzenyru co buduji rovnopravny stat se jednou pose*****. Dopadne to tak, ze slusny clovek, poctive odvadejici dane ( jinak by sel do krimu ) , poctive se starajicici o potomky bude casem v nevyhode( v mensine).  Nebo uz to tak je ? Mam dojem ze jo. To je tak kdyz se ke korytu dostanou prasata...
0/0
22.6.2002 16:41

netman

Nájemný vrah
To mu dali vycházku aby si domluvil další kšefty,přece až ho pustí na půlku musí z něčeho žít.
0/0
22.6.2002 13:02

Pepik

Vrah???
Dovedu si asi představit do jaké míry je tento truhlík nájemný vrah. 1. Možná pan Jonák potřeboval odsrtranit manželku. Možná na to sehnal nějakého troubu, kterému slíbil 300 000 KČ. 2. Trouba sice vypadá jao tvrďák, nicméně si řekl proč bych měl takovou věc dělat, když to může udělat ještě větší trouba a za míň peněz. 3. Možná sehnal nějaké dva zoufalce kterým možná dal 100 000 KČ a řekl jim co mají udělat. 4. Jeden z těchto dvou blbů těžce postřelil paní Jonákovou, která těmto zraněním na místě (před stánkem) podlehla. 5. Tento rádoby nájemný vrah nadruhou za 2 roky požádá o prominutí zbytku trestu, čili v roce 2004 bude venku. Těch 8 let života v kriminále mu už nikdo nevrátí a myslím, že mu to za těch usmolenejch 200 000 KČ nestálo. Jestli je někdo opravdový nájemný vrah , tak je to pan Jonák, jenž důkazy proti němu byli pouze nepřímé a byl odsouzen na základě výpovědí výše uvedených lidí.
0/0
22.6.2002 12:56

murfy

Co chcete po debilech, který neuměj ani počítat do tří :-))))
... pustili ven 150 lidí a nevratili se 3% :-)))))))))))))))))))) ( 4,5 lidů ) :-)))))))))))
0/0
22.6.2002 11:55

KernelRobotzzZ

Idioti
To si delaj prdel ne?????? Asi v ty veznici fakt dobre varej!!!!
0/0
22.6.2002 11:43

mydome

Sorry
Neverim tomu co ctu. Je mi z toho vseho na bliti..........inu ceska spravedlnost......sorry ale uz musim jit.........................
0/0
22.6.2002 11:32

helebrand

Je ta naše justice při smyslech?
Nedávno referovali o pár rybářích co si zapytlačili na nějakém rybníku. Hrozí jim trest 3-5 let vězení. A shodou okolností psali v tý době o pár kšeftmanech, co na "topném oleji" obrali stát o 600 milionů. Těm prý hrozí trest 5-8 let vězení. - Takže když budou mít rybáři trochu smůly a kšeftmani trochu štěstí (nebo dobré advokáty, což je při těch stamilionech nou problemo), tak dostanou ti i oni po pěti letech, a až se jednou potkají v base, a budou si vyprávět za co tam kdo je, a kolik dostal, tak rybáři: no, vyfasovali  jsme pět roků za pár kapříků... - kšeftmani  padnou  do mdlob a když je vomejou tak budou děkovat Bohu a české justici jak drží při velkozlodějích...
0/0
22.6.2002 11:08

vasek randysek

zavirame pro prdel kraliku,nebo jak to je???
je v base za organizaci vrazdy,tak at tam zustane tak dlouho jak uznal soud!nebo snad ne???neni magor,tak prece vedel co dela!
0/0
22.6.2002 10:56

Fylištín

.... a proč chodí nájemní vrazi na vycházky?
kolik zlaťáků může stát taková vycházka  nebo on tam nebyl za trest  FUCK
0/0
22.6.2002 5:39

ziggy

hodne stesti nasi justici a .....
zapomnel momentalne kam patri...ze byl souzen za vrazdy-nezajima.!chova se dobre,takze vlastne -co tam v base delaTak ho nechte byt......Anebo-kdyz zavrit-tak zavrit az zcernaNakopte si do ,,prdele "sami VY radoby soudcove a humanistiZa autohavarii se sedi a poctive a vrahum davate zelenou.....(a pak ze ne penize).....Spravedlnost nasi Justice je dobra akorat tak na dve veci,ktere zname kazdy z nas......
0/0
22.6.2002 2:20

humanista

Re: hodne stesti nasi justici a .....
1. Za autohavarii se nesedí - alternativní trest - a když už, tak ne 15 (slovy:patnáct) let
2. Justice ho odsoudila na patnáct let !  - Souhlasím s justicí je to vrah
3. Jestli se stala chyba pak ve věznici !
4. Nezapomeňme však, že vězení má mít nejen účel trestu, ale i VÝCHOVNÝ charakter.
0/0
22.6.2002 10:29

Dandy

OZ z produkce HBO...
...doporucuji. Nevim kdy to bude v Cechah, jestli vubec, ale tam je videt, proc i ty nejvetsi grazlove zpatky do vezeni nechtej a maj STRACH se tam vratit. Je to sice z ty zavsiveny Ameriky, ale fsude pisou, ze je to dost realita o zivote ve vezeni. No more "ozdravny pobyty" ala humanita predevsim.
0/0
21.6.2002 20:30

Ruffin M

Vrabcak dobre zaplatil tak mel moznost k uteku. To se zase nejaka svine pekne namazala !!!!!
0/0
21.6.2002 20:18

jb

Je to skandal....
... takhle toho nebozaka tyrat. Vzdyt mu urcite nezavolali ani taxika a on se ted musi plouzit pesky, nebo jet MHD... Na letiste Praha Ruzyn je to dalka... Doufam, ze to nejaka kompetentni osoba napravi; takto nelidsky prece neni mozne vuci veznum postupovat!:)
0/0
21.6.2002 19:30

gufo

Tresty
Jeste maly dodatek ... u nas je mozno dostat vetsi trest za kradez nebo podvod nez za vrazdu, znasilneni nebo ublizeni na zdravi. Proste majetek je nedotknutelny, zdravi nebo zivot uz takovou cenu nema. Za prokazanou vrazdu by melo byt automaticky dozivoti a pro vsechny vezne takove podminky, aby se do vezeni netesili.
0/0
21.6.2002 19:14

Dusan

Re: Tresty
Mate asi na mysli "Rozkradani majetku v socialistickem vlastnictvi" ... Ale i jinde v zahranici jsou treba danove uniky v trestni sazbe na urovni vrazdy. Ono to neni jen o nasem soudnictvi..... Jak se nekomu, kdo je u moci ( u nas driv komuniste, ve svete Zide bez nejakych narazek) , sahne na majetek tak byste se divil, co muzete vyfasovat. Vcetne naseho vzoru a tolik "demokraticke" USA. Nejenom u nas ma majetek vetsi hodnotu nez lidsky zivot. A kdyz mate dobre pravniky( = muzete si je zaplatit a za prislusny obnos penez si proste "spravedlnost" koupite)    jde absolutne vsechno. Na penize ci majetek  se proste mocnym nesaha.
0/0
22.6.2002 5:51

gufo

Kapesne
To, ze vezni dostavaji vychazky za "svedomite plneni povinnosti" (asi svedomite sedi :-))) jsem uz slysel, ale ze jeste dostavaji kapesne, to me dojalo. Jeste musim zjistit, jestli je vetsi nez podpora v nezamestnanosti (s odectenim najmu atd ..). Jestli ano, tak do toho hotelu jdu na par let taky, nasporim nejake penize a pak si budu do smrti uzivat :-)))))
0/0
21.6.2002 19:03

whatever

wtf lidi
Dyk to neni vrah!!!!! Ale trestance je kazdopadne!
0/0
21.6.2002 18:42





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.