Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Klaus: Teď nechci být prezident

Václav Klaus ukončil všechny spekulace o tom, jestli chce příští rok vystřídat Václava Havla na Hradě. "Za vlády Vladimíra Špidly s Koalicí prezidenta dělat nebudu," vzkazuje v rozhovoru, který poskytl Mladé frontě DNES. Jako by předseda ODS vyklízel všechny pozice. Člověk, který je přes dvanáct let téměř nepřetržitě ve vysokých ústavních funkcích, najednou po sobotním neúspěchu v parlamentních volbách říká, že o žádnou funkci nestojí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

-ed-

Pan profesor velkomozny
Asi by v nadpisu clanku spise melo byt : ''Ted nemuzu byt prezidentem''.
0/0
24.6.2002 23:39

-ed-

Pan profesor velkomozny
Asi by v nadpisu clanku spise melo byt : ''Ted nemuzu byt prezidentem''.
0/0
24.6.2002 23:39

Belzebub

Odpoved na napadnuti
Odpovidam tim to vsem kteri mne napadli za muj nazor na Klause- drive jsem nemohl z casovych duvodu.
1- Nejsem si vedom zadnych vulgarismu, pokud za vulgarismus v uzsim slova smyslu nepovazuji slovo grazl. Dekuji za opravu budu priste pouzivat slovo zlocinec.  
A trvam na tom ze Klaus je zlocinec.
2-jeho arogance nevznikla v prubehu casu vlady ale byla uz pri prvnich volbach. Snad si pamatujete ten plakat ktery rikal a “ kdo kdyz ne my“ . Tehdy jsme tomu ale jeste nerozumeli.
3-Davam za vinu Klausovi nasledujici veci:
A#-      Ve sve zaslepenosti a nafoukanosti odmitl pripustit ze existuji jine vlivy ve spolecnosti nez ekonomicke. Zamernym podcenovanim prava vyznamne prispel k vzniku nejruznejsich mafii s jejichz existenci se budeme potykat nyni i v budoucnosti.
B#-      ukradl metodu privatizace , kterou pak lehce upravil a vydaval za sve dilo.
C#-       V kombinaci predeslych odstavcu verejne preferoval nejruznejsi polozlocinecke organizace-viz verejne demonstrovane pratelstvi s Junkem, mlcenlive prihlizeni k odirani lidi v kuponove privatizaci Kozenym. Jako vyznamny ekonom za ktereho chce byt povazovan musel od zacatku vedet ze oboji je na vode a   podvod. To vedeli mnozi podstatne drive aniz by vyucovali na ekonomicke skole.
Jeho vyroky o „ sikovnych chlapcich“ na adresu Motokov- Nejsem si ted jisty nazvem ale doufam ze vsichni vedi o co a koho jde- Jeho vyrok „Neznam spinave penize“ apod navozovaly atmosferu ze vse je dovoleno jen kdyz mas cash v Bance.
D#-      mlcky prihlizel, kdyz jeho spolupracovnici a chranenci vyuzivali stavajicich mezer v zakonu k vlastnimu obohaceni na misto vytvoreni a upevneni vedomi urcitych etickych zasad.
E#-       Zcela v duchu zasady “urvi co muzes“ prosadil svou zenu do nejruznejsich spravnich rad. Jako premier si neco takoveho nesmel dovolit. –krizeni zajmu.
F#-       Neumoznil vznik druhe garnitury v ODS ktera by prevzala vedouci funkce po jeho odchodu a jeji seberealizace bez jeho   posveceni. Tim puvodni jedinou demokratickou pravicovou stranu zmenil na diktaturu fasistickeho typu-Neomylny vudce- za neuspechy muzou ti ostatni on je dokonaly, zadna tolerance (napr. Komentar k Sobotkovi) a pod.
Mohl bych pokracovat dal ale toto neni vhodny prostor k diskusi tohoto typu. Kazdopadne techto par bodu staci k nasledujici obzalobe.: Vyrazne, aktivne a zamerne se podilel na deformovani spolecnosti po roce 1990 za ucelem vlastniho obohaceni a obohaceni svych klientu ve vyznamu financnim a spolecenskem.
 
Omlouvam se za tak dlouhy prispevek .
 
0/0
21.6.2002 21:18

reger

Re: Odpoved na napadnuti
„Sikovni chlapci“ z Motokovu? To se nepamatuju (ojojoj, ani ma pamet, zda se, neni o moc delsi nez jedno volebni obdobi). Spis se mi vybavuje jakasi podivna sympatie k sikulum z Motoinvestu.
0/0
24.6.2002 12:14

Blackmamba

Re: KLAUS Venca
Já plně schvaliji aby byl  a stal se Pan profesor Václav Klaus prezidentem Je to jediný schopný politik pro tuto funkci. A ten co psal ten článek tak dlouhý a asi bez brýlí že to psal vel.písmeny tak je MAGOR 2. Čáááágos.
0/0
25.6.2002 22:06

Chranibor

Re: Re: KLAUS Venca
Vážený příteli(troufnu si Vás tak nazvat- nejste totiž pln zášti, aspoň si to myslím)! V reakci na jiný článek jsem napsal, že mám vůči panu Klausovi a ODS řadu výhrad. Mám, a stojím za nimi. Ale- máme jinou tak silnou pravicovou osobnost v této zemi? Dle mého názoru nikoliv. Na stranu druhou-bohužel, nemáme tak silnou osobnost... Pokud jde o výpady proti ODS a Klausovi mířené k otázce kuponové privatizace: Prosím, aby tento národ nedštil síru tam, kde pro to není místo: kupnová privatizace a tzv. velká privatizace byly umožněny zákonem č. 92/1991 Sb., který nabyl účinosti 1.4.1991, tedy v době, kdy ODS možná teprve vznikala. Zapoměli všichny, že v době po prvních svobodných volbách bylo u moci OF a výraznou roli hrály strany, které jsou dnes na chvostu politického dění- ODA, OH, a podobně? Pro řadu lidí však je snažší, než si uvědomit historické skutečnosti a souvislosti, nadávat a urážet na nesprávné adrese. Příteli MAGORE 2, nemyslím, že by můj a Váš pokus šířit osvětu k něčemu vedl, ale snad jsme v této zemi dva, kdo si některé souvislosti uvědomujeme. Bohužel, je nás málo... Chranibor, UO
0/0
26.6.2002 8:59

velímský

Zaplať pánbůh!
0/0
21.6.2002 16:56

Posleda

Pánové Kubíku a Šimůnku!
 Tady na webu můžete beze stopy v článku opravit "POTENCIONÁLNÍHO" na "POTENCIÁLNÍHO" - takže se čtenáři diskuse mohou sami sebe tázat, o čem to te Posleda žvaní,
ale z  tištěné MFD to neodpářete, i kdybyste se rozkrájeli a zase znovu složili..
Proč ta snaha? Že by to "pamprésor" řekl správně a ti nedoukové jste vy, protože jste si to upravili? On to nechtěl ke korektuře? To bynám pěkně měknul...  Pokud za to ale můžete vy dva, to aby zítra byla v novinách omluva, ne? 
0/0
21.6.2002 16:18

pudlik

to se snad nedá ani číst, aby
někdo nenapsal něco proti Klausovi. Je to už doopravdy trapný. Ať už je Klaus takový či makový, nechte ho na pokoji a starejte se o to, proč tady máme zase bolševismus v růžovo-rudém převleku. A hlavně to nesvádějte na Klause ale zejména na vlastní závist atd. atd. tj. na typickou českou povahu, která bohužel vznikla za dob komančů. Jo a abych nezapomněl, nezapomeňte někteří z vás pozdravovat soudruha Tondu Zápotu alias Špidlu.
0/0
21.6.2002 14:05

-ed-

Re: to se snad nedá ani číst, aby
A jakou mel pravicove orientovany volic moznost volby ? Zdiskreditovanou ODS (OPO smlouva,privatizacee, afery, ostuda s CT,vystoupeni Klause v poradu Naostro pred volbami, postoj k EU) ,rozhadanou a predrozpadlou Koalici, predluzenou ODA,nebo male nezname neparlamentni CSNS, PB,republikany ? Nelze se divit, ze pravicobe zamereny volic proste k volbam nesel.A nesouhlasim s tebou v otazce Klause, to je potreba dovest do konce - donutit ho a jeho partu hic k odchodu z politiky. Pak bude cas i sily udelat neco s tim prevlekem.
0/0
24.6.2002 23:48

Zdeněk

Primátor Klaus
Po sarajevském atentátu měla ODS šanci na svoje přetvoření. Šanci promrhala a ocitla se tam, kde je dnes. Nyní se otevřela šance druhá. Vše ale nasvědčuje tomu, ža ji ODS opět promrhá. Kongres, který měl stranu očistit před komunálními volbami, byl svolán až na prosinec, tedy až po volbách. Strana tak předstoupí pořed voliče poskvrněna špínou z let minulých s ještě menší šancí na úspěch jako ve volbách parlamentních. Proč takový ústup od hygieny? Důvod je prostý. Figuruje zde totiž jedinec, který si brousí zuby na místo primátora Prahy, které by zřejmě také mohl získat a které by zacelilo rány z voleb předchozích. Ale jen tehdy, když ho do doby komunálních voleb žádný kongresový smeták nevymete. Jistota je jistota, a košile bližší jak kabát. Bašta ODS Praha stejně nepadne. Je to tak Václave Klausi?
0/0
21.6.2002 13:34

Zdeněk

Re: Primátor Klaus
Pardon, zapoměl jsem ještě na senátora. Volby do senátu budou také na podzim.
0/0
21.6.2002 14:36

Posleda

Konečně mne Klaus po letech nenaštval, ale pobavil!
 Rozhovor s Velkým Klausem mne opravdu, ale opravdu pobavil. Samozřejmě že já něvěřím, že on věří většině toho, co tam říká (pokud ano, byl by již opravdu případ pro MUDr. Chocholouška), ale namátkou:
Je přesvědčen, že lidé stojí za tím, aby zůstal ve vedení ODS. Vždyť přeci dostává tolik dopisů, které mu vyjadřují podporu a připomínají heslo "Hlavu vzhůru".  No bodejť by nedostával jen pochvalné dopisy. Ti, kteří kvůli němu (tedy ze zhnusenosti jím) ODS již nevolí, samozřejmě nebudou ztrácet čas psaním někomu, kdo je stejně oslyší. Navíc předpokládám, že i kdyby nějaké takové dopisy k němu dorazily, jeho sekretariát se už postará, aby se mu nedostaly do ruky a nepřivodily mu mrtvici. Zmiňuje se i o referendu(které by nám ukázalo, jak oněj všichni stojí - ale on toho přece nebude využívat, protože není příznivcem přímé demokracie...) Musím uznat, demagog je stále ještě dobrý.  "Zapomněl" se totiž zmínit o tom, že ODS volil jen každý 7. volič. Opravdu si myslí, že by se naráz ostatní voliiči chytli za hlavu, jakou to udělali chybu a řídili by se letáčky "národ volí Klause (ještě je všude potkávám a připomínají mi pořekadlo, které jsem slýchal v dětství - "jména hloupejch na všech sloupech") To by museli být vliči opravdu jen volové!.
Ale největší perla je vyjádření, že kandidovat za ODS na funkci prezidenta, když není prezident volen přímo (kdo byl nejvíce proti přímé volbě? Klausova ODS) akdyž bude u moci koalice ČSSD a Koalice by byla diskreditace! Skvělé!
Klaus není blbý (naopak je to takový profesor Morriarti naší politické scény), takže je mu jasné, že při rozhádanosti parlamentu těžko bude ještě přijat zákon o přímé volbě prezidenta  (takže může předstírat, že by ji určitě vyhrál, byť již teď má podporu jen asi 14% voličů), ale hlavně že by v této situaci zcela jistě zvolen nebyl. A takového debaklu se dočkat nechce - pak by opravdu mohl ztratit své pevné místo v čele strany, kterou vybudoval. Tak raději bude dělat uraženého. Zřejmě předpokládá, že až napíše jeho grémium "Poučení z krizového vývoje ve Straně a společnosti", kde ukáže, že za neúspěch ODS (nebudeme generalizovat, že za porážku, ale úspěchem to nemůže označit ani V.K.) mohou Havel, Kasl, Sobotka a hlavně nezodpovědní voliči, tak alespoň ti voliči se zachovají uvědoměle a zajistí ODS vítězství v komunálních a senátních  volbách. A pak na kongresu, až dá k dispozici svoji funkci, všichni (jako jeden modrý pták) povstanou, budou tleskat a skandovat "Neodcházej, vůdče" a "Ať žije Václav Klaus" (mají to mnozí - např. soudruh Tlustý z dávna nacvičené a KSČ má stejný počet slabik). O ty, co by se nepřidali, se postará svalnatá ochranka...
Já naopak očekávám, že ODS sice nepropadne, (jak je vidět zde z diskuse, "skalních" příznivců a obhájců mají stále dost) ale postoupí opět o 1-2 schůdky dolů. A pak skutečně bude záležet jen na členech ODS, zda dokáží zjistit, kdo jim nejvíce škodí a toho okamžitě nahradit a započít obrodný proces. Prosincový kongres bude přelomový pro všechny pravicové voliče! Buď se ODS začne transformovat ve skutečně pravicovou (ať už  konzervativní či liberální ) občanskou a demokratickou stranu, nebo nejpozději po příštích parlamentních volbách odejde do politického hrobu i se svým zakladatelem - a nyní i hrobařem.
Jen v jednom mne pan Klaus zklamal. Takový inteligentní člověk (dokonce prý vysokoškolský profesor!) a neví, že používat výraz "potencionální" je asi takové, jako kdyby k obleku nosil bílé froté ponožky. Spisovná čeština zná jen výraz "potenciální" (adjektivum od "potenciál"), případně "potentní" (od "potence"). Neexistuje ale slovo "potencionál" To je výraz jen k užití pro různé "specielisty", tedy ty, kteří užívají výraz "speciální" ve znění "specielní" 
0/0
21.6.2002 13:13

Jan

Re: Posledo to jsi se krasne vyblil!
Mohli by to po tobe odklidit spravni hosi od US ti maji 3,5% to jsou frajeri! Ted budou i trochu pripusteni k vladnuti co Ty na to?
0/0
21.6.2002 17:42

Toník

Re: Re: Posledo to jsi se krasne vyblil!
Hmmm, ty musis byt chytry. Obdivuju te skoro jako mnozi volici ODS V.Klause ... taky naprosto nesmyslne!
0/0
21.6.2002 17:53

Posleda

Re: Re: Posledo to jsi se krasne vyblil!
Totéž, ale více oprávněně, bych mohl  napsat já o tobě. Především proto, že v tvé reakci nenalézám jediný argument, jediné rozumové vyjádření. Jen emoce. Není to trochu málo, soudruhu?
Navíc - nijak se nezastávám boxerů z oddílu US (Uhelné sklady).  Moc toho za   4 roky existence nepředvedli - především také jen politikaření.
Nicméně - kdyby V. K.:
a) připustil uvnitř ODS otevřenou diskusi a možnost existence různých názorových proudů
b) uznal svoji odpovědnost za financování strany - a nedělal blbého "mrtvého brouka" s tím, že o takové prkotiny, jako jsou milionové dary on se nestará,
nemusely vůbec US vzniknout.
Jenže bohužel stále ještě neexistuje v téhle zemi skutečná pravice (tedy strana, která by měla nejen konzervatismu "plnou hubu", ale také jej důsledně praktikovala. Jak se ti líbí, jak si V.K. notuje s Grebeníčkem?
0/0
24.6.2002 10:19

Markéta

Klaus
Osobně si myslím, že je dobře, že V.K. nebude kandidovat na prezidenta. Myslím, že by měl vykonávat užitečnější post.
0/0
21.6.2002 12:53

Zdeněk

Re: Klaus
Například vrátného.
0/0
21.6.2002 13:03

Markéta

Re: Re: Klaus
Nevím, jestli by tvoje místo přijal. Ale rozhodně by měl zůstat ve vedení ODS.
0/0
21.6.2002 13:10

Zdeněk

Re: Re: Re: Klaus
Hajzlbábu by s tebou určitě dělat chtěl. Mohli byste si pěkně popovídat.
0/0
21.6.2002 13:45

Kája

Re: Re: Re: Re: Klaus
Pokud nevíš kde, tak v tom hajzlu, kde je celá ODS.
0/0
21.6.2002 13:50

Markéta

Re: Re: Re: Re: Klaus
Zkus zplodit nějakou inteligentnějsí větu. ¨To nebolí.
0/0
21.6.2002 14:04

Zdeněk

Re: Re: Re: Re: Re: Klaus
To musíš požádat svého genitála, pardon génia, protože nikdo jiný než ON inteligentní věty neplodí.
0/0
21.6.2002 14:34

Toník

Re: Klaus
To se proboha neumite oprostit od predstavy, ze Klaus je nepostradatelny v cele ODS. Kdyby byl jen trochu moudry, tak odstoupi z vedouciho postu. Tim by ODS ziskala ony POTENCIONALNI (to je fakt humus to napsat, natoz vyslovit) volice. Klaus by mohl zustat, ne odstrcen, ale v "pozadi". Nemyslim si, ze by soucasni volici ODS prestali tuto stranu podporovat jen kvuli tomu, ze jeden clovek neni v cele. Pokud vsak cela ODS a jeji podpora od volicu stoji na jedne osobe, pak ona demokracie je velmi vratka a bojme se dne, kdy ona osoba odejde z tohoto sveta (muze se stat cokoliv - to neni vyhrozovani).
0/0
21.6.2002 14:19

Toník

Jednoduchy kalkul
Ano, nyni se konecne ukazuje, ze V.Klaus je skutecne inteligentni. Umi pocitat. Neni to tezke udelat si zaver, ze neni dobra doba, aby se pokusil kandidovat na prezidenta. Problem je v tom, ze ne on nechce byt prezidentem (on by urcite rad), ale nejak ti ostatni nechteji, aby on jim byl (ti neverici psi z CSSD, KSCM, KDU a US). Proto prohlasuji: Pane Klaus, ani ja nechci, abyste byl prezidentem a to ani ted ani jindy ... A ted k MGR. Vetrnemu. To si opravdu myslite, ze bez Klauze by tu nebylo povedomi o demokracii, ze bez nej bychom se placali nekde na pomezi demokracie a komunismu? Ano, pan Klaus tu vykonal hodne, ale otazkou zustava, co z toho bylo prinosem. Obavam se, ze to my nemuzeme duveryhodne zhodnotit. Dejme tomu cas. Ovsem Vase opevovani Pana Klause to skutecne hranici s modlarstvim. Doporucuji Vam knihu NAROVINU. Myslim, ze hned s prvnimi strankami budete v extazi. Ja se dobre bavil. Tak nesmirny egocentrismus vede k domence, ze ten pan je ucebnicovym prikladem narcisty. K povinne cetbe pro Vas (Lenku a dalsi) by mela patrit i kniha od Jezka "Budovani kapitalismu v Cechach". Pak se staci jen zamyslet ...
0/0
21.6.2002 11:50

Krajný Karol

Re: Jednoduchy kalkul
Je vidět že Klaus četl hodně HAŠKA.Projevy tehdejších politiků se pranic nezmněnily.Akorátš dostal
0/0
21.6.2002 11:59

Krajný Karol

Ani teď a jindy to už vůbec.
Jestliže Klaus nechce být prezidentem je to jeho svaté rozhodnutí ale...Samilibý,arogantní blb který se neumí chovat ani v televizi,jistě ví še stejně žádnou šanci od voličů nedostane.Sbohem, králi samolibe první.
0/0
21.6.2002 11:50

Mgr Větrný Josef

Veškerá malost...
Veškerá malost části českého národa se projevuje právě zde. Holt domovní důvěrníci, špiclové a s prominutím přizdisráči všeho druhu si nedají pokoj a vrtají se v rozhodnutí volby předsedy ODS, zda odejít. Samozřejmě strany kterou nevolili. V letošních volbách, kromě komunistů, ztratily všechny strany určité mandáty. Chce někdo snad po Špidlovi aby odstoupil? O Marvanové či Svobodovi ani nemluvím. Nemáte žádné morální právo žádat odstoupení člověka v čele strany, kterou nevolíte a ani nechcete volit. Pořádáte zřejmě s radostí hony na lidi, kteří vám vůbec nic neuděli. Kromě jediného, jsou úspěšnější než vy. Jste zapšklí a zamindrákovaní jedinci, potomci(či někteří sami) komunistů, estébáků a udavačů všeho druhu. Je mi z vás špatně.
0/0
21.6.2002 11:42

Tom

Re: Veškerá malost...
Vazeny pane! Nebudu si psat do prispevku titul, i kdyz bych mohl. Kdy priznivci a clenove ODS pochopi, ze postava Vaclava Klause se pro velkou spoustu drivejsich pravicovych volicu stala symbolem pokrytectvi, jesitnosti a arogance? To je proste fakt a nejedna se o par lidi, jak si profesor mysli, ale o statisice. To jsou opravdu v ODS tak slepi a hlusi???
0/0
21.6.2002 12:04

Mgr Větrný Josef

Re: Re: Veškerá malost...
O jakých statisících mluvíte???!!! A uvědomte si, že ve volbách získala ODS 25%. To všichni podle Vás volí pokrytce? PS: Prostudujte si laskavě významový slovník češtiny. Arogance a ješitnost se navzájem vylučují. Opisujete z novin a nevíte co.
0/0
21.6.2002 12:11

Posleda

Re: Re: Re: Veškerá malost...
ODS získala sice ve volbách 24.5%, ale jen z 58% voličů!
Vypočítat trojčlenku není otázka magisterského  studia (zda je čistě humanitní, či ne),  ale tu se učí děti (i v 80. letech učily) již v 5. třídě ZŠ! A pokud jste ji zapomněl, neměl by být problém si ji odvodit. Nebo to umíte a jste jen stejný demagog jako váš idol?
A ještě jedno: to, že se ješitnost vylučuje s arogancí, tady tvrdíte v diskusích již poněkolikáté. Už se na to ptali i jiní (núspěšně), zkusím to ještě jednou: kde jste toto poznání načerpal? Očekávám od absolventa magisterského studia  alespoň základní bibliografickou informaci, abych si mohl příslušnou vědeckou práci v knihovně půjčit a rozšířit si obzory. Skutečně mne to zajímá -  podle mne je to totiž kardinální blbost.
Pokud je to pouze vaše větrné mínění, má pouze stejnou váhu jako to moje a nemůžete je vydávat za obecnou pravdu (nejste Klaus, aby Vám to alespoň 10% populace sežralo).
0/0
21.6.2002 14:09

Belzebub

Re: Re: Re: Re: Veškerá malost...
Musim s vami bohuzel souhlasit- neni mi znamo nic o tom ze by se arogance a jesitnost vzajemne vylucovaly. Spis si myslim ze jedno podporuje druhe.
0/0
21.6.2002 20:12

rado

Re: Re: Veškerá malost...
Hmm ehmm ,kdo to je ten Klaus?
0/0
21.6.2002 13:03

Jirka

Re: Veškerá malost...
Pepo, prave kvuli lidem jako jsi ty jsem letos poprve v zivote volil komance. ODS chybi sebereflexe a Klaus je toho jasnym prikladem. A myslim ze v pristich volbach budou mit s podobnym pristupem, jako maji ted, velke problemy, ale treba se pletu. No uvidime a pozdravuj Vencu. Ahoj
0/0
21.6.2002 12:13

Mgr Větrný Josef

Re: Re: Veškerá malost...
Volil jste je vždycky, nelžete a nevymlouvejte se na jiné. To je blábol jaký jsem ještě neslyšel. Mezi ODS a komunisty jsou ještě zbývající strany, ale to Vy víte, jenom provokujete.
0/0
21.6.2002 12:17

Toník

Re: Veškerá malost...
Co Vy tady budete mluvit o moralnim pravu. To pravo pozadovat reformu strany, ktera je mi nejblizsi, ma kazdy. To, ze ji zrovna nevolil muze byt proto, ze ma jiste vyhrady k one strane. Ja ODS volil (letos se skripenim zubu). Nejsem tak slepej, abych nevidel, co lidem brani dat hlas Vasi milovane strane. Budte trochu realisticky. A navic, prosim Vas, zdrzte se demagogickych argumentu a nadaveni lidem do komunistu, estebaku a udavacu. Jste opravdu tak dusevne nizko? A co vy a minula era. Pokud si dobre pamatuji, nezacal jste studovat jiz pred rokem 1989? Ja jsem mohl na studia az po revoluci a taky se necitim Vam vnucovat, ze Vy, ktery jste tu moznost evidentne mel, musite byt potomek komousu ... vzpamatujte se ODS ani jeji volici nejsou a nebudou spasitele naroda a jidini spravedlivi!!!! A Vy uz vubec ne!!!!!!
0/0
21.6.2002 13:05

xxl

Re: Veškerá malost...
Hezky slovnik ucitele ZS. Kdyz dochazeji argumenty, tak jsme vsichni zamindrakovani potomci stb a podobne. Prosim jake predmety ucite a presne kde, abych vedel kam nemam posilat sve deti do skoly? Ze bych se na Vas poptal reditele.
0/0
21.6.2002 14:40

šmajda

Svatý Václave, vévodo ODS...
Klause jsme měli proto, že jsme si za svoji porevoluční naivitu nic jiného nezasloužili. Doufám, že se dokážem aspoň trochu poučit. A po "Stáníkovi a Petře" může brečet jak chce, pokud se bude chovat jako diktátor, tak těžko může ve straně někdo takový dorůst Když mu i  Pilip utek... . Jeho výroky ve smyslu že voliči jsou blbí, když si ho nezvolili, jsou dostatečně výmluvné. Každopadně přijatelnější je pro mě Špidla jako premiér a třeba Pithart jako president. Nejsou tak arogantní a občas se dokáží chovat diplomaticky a slušně. To není u českých politiků běžný jev.
0/0
21.6.2002 11:01

fanfán tulipán

nástupce klause
Jeho hledání bude velmi těžké a pro lidi by bylo nepřijatelné, aby ho nahradil někdo ze současné garnitury ( Langer, Tlustý, Zahradil ). Myslím si, že to musí být osobnost minimálně Klausova formátu, která však bude působit důvěryhodně a nebude odpuzovat voliče, ale naopak je přitáhne. Mi z toho vychází jedině bývalý primátor Ostravy a teď hejtman - Tošenovský.
0/0
21.6.2002 10:47

Tomáš

Pravice
Dle mého názoru by ODS pohodlně vyhrála volby a s klidem by sestavila většinovou vládu, ale pouze tehdy, pokud by byla vidět pouze jejich pravicová politika. Probém je u nás v tom, že lidé, kteří nyní volí ČSSD namísto ODS, tak činí kvůli tomu, že je až moc okatě ukazováno, jací jsou v ODS podvodníci a lháři - hlavně si co nejvíc nahrabat. Samozřejmě, nadávají na to, že ČSSD vybrala toho nebo onoh na tuto nebo onu zakázku a že to bylo španě, ale měli bysme vidět i to, že ODS by to udělala taky tak - oni by také by pro to, aby dostali nějakou tu provizi. A bývalí voliči ODS jsou nasraní hlavně za to, že tady byla ta Opoziční smlouva. Tím pádem se totiž ČSSD posunula trochu doprava a tak už jim(voličúm ODS) ČSSD neavdila a raději je zvolili s vědomím toho, že program není až zas tak levicový, jak ODS říká.
0/0
21.6.2002 10:45

Chvosta, Praha

Pan Klaus poskodil pravici v minulosti a skodi ji svym jednanim i dnes
Politicka kariera pana Klause se vzdy pod pod retorikou pravicovosti nesla ve znameni podivnych kompromisu ve vztahu k podnikum, bankam, skutecnym podnikatelum i podvodnikum a cele trasformaci nasi zeme uskodila. Staci namatkou zminit fiasko kuponove privatizace, bankovni socialismus, nechut k zakonnym normam, zabranujicim vykradani podniku s podporou zlodeju proti veritelum a fakticke odmitani nutnych kroku k restrukturalizaci podnikove sfery. O to smesnejsi je snaha pana predsedy vytykat socialistum vyssi nezamestnanost, pri faktickem nastartovani pozitivnich zmen v chovani podniku a zvysujici se produktivite prace, privatizaci bank, podporu vstupu zahranicniho kapitalu nebo zpochybnovani vstupu nasi zeme do EU. To je ta "falesna" karta, ktera u volicu nezabrala. Pan Klaus je typem politika z minuleho stoleti, ktery svoji zretelne projevovanou aroganci, neschopnosti priznat vlastni chyby, absenci schopnosti komunikovat nepatri do cela moderni strany. Ke skode nas vsech neprinasi pravicovou alternativu a jeho dalsi setrvani likviduje verohodnost i pritazlivost ODS. ODS budeme moci verit az se v jejim vedeni objevi nezprofanovane nove tvare. Ze se neco meni k lepsinu take pozname, az ze sloupu verejneho osvetleni v Praze zmizi nelegalne sem nalepene letaky "narod voli Klause" - jako doklad pohrdani zakony teto zeme, ktere urcite takoveto znecistovani nedovoluji.
0/0
21.6.2002 10:45

helebrand

Re: Pan Klaus poskodil pravici v minulosti a skodi ji svym jednanim i dnes
Co k tomu dodat? -  Máš recht!
0/0
21.6.2002 10:57

Tomáš

Re: Pan Klaus poskodil pravici v minulosti a skodi ji svym jednanim i dnes
Musím souhlasit - Klausova politika se dosti černě zapsala hlavně v tom bankovnictví, které má faktick vliv na celé hospodářství. Jakatože všechny banky, ve kterých měla ODS(jejich vláda) své lidi, tak že měli stovky miliard(dohromady) ztrát? A pak když už nejsou u moci a ČSSD tyto dluhy vyvede do KA, tak ODS křičí, že ČSSD zadlužuje stát? Když si vezmete příklad Živnobanky, tak uvidíte, že od roku 1989 byla ve ztrátě pouze jednou a to jen kvůli přechodu na masovější retail. Je to samozřejmě také spůsobeno tím, že bývalo gen.řed. J.Kunert, jakožto nejuznávanější bankéř, nikdy neměl rád Klause právě proto, že nikdy nenechal Klause kecat do jejich bankovní politiky. Klaus po něm stále požadoval, aby více půjčovali podnikům, které nemají prakticky žádnou budoucnost či záruku. Tím pádem byla banka čistá. Paradoxem pak je to, že právě ty banky, které byly nejvíc zadlužené, nyní na každém kroku opakují, jak jim roste zisk a jak jsou dobré..... Je mi z toho zle a zajímalo by mě, proč Ti lidé, kteří tyto ztráty platí ze svých daní(ti co je platí), ještě proti tomuto způsobu neprotestuje. Nemohou si přeci myslet, že existuje něco jako "nepovedenej úvěr" - jsou to samozřejmě předem naplánované podvody a poctivej člověk nebo firma zase jenom ostrouhá..... Teď už samozřejmě lidi můžou zůstat jako klienti v ČS, KB, ČSOB či GE - teď už nejsou vlastněny státem a tak se jim už dá věřit. Je ale zajímavé, že ty banky, které nepůjčovaly kdekomu, tak že nejsou ty z nejlepších(a největších). Přitom by mě jako klienta mělo zajímat právě to, jestli banka jedná korektně, nebo podvádí.....
0/0
21.6.2002 11:01

Alena

Re: Pan Klaus poskodil pravici v minulosti a skodi ji svym jednanim i dnes
Souhlasím. Kdo jsou v našem státě Ti úspěšní, o kterých pan profesor tak rád mluví ? Jsou to snad p. Salzmann, Igor Němec, Čermák,Šrejbr, Železný, Kožený  a mnoho dalších? Vadí mi , že p.Klaus vidí pouze výsledek , ale nezajímá ho cesta , která k němu vedla. To mi na něm moc vadí. Myslím si, že se měl více dívat kolem sebe a typy zanícených  p.Jaklů  a ostatních "loajálních" brát s nadhledem.
0/0
21.6.2002 11:36

Bílá

Všichni mohou za volební neúspěch ODS, s výjimkou ODS
je neuvěřitelné to množství vlastního já, chybí analýza počínání ODS, chybí pokora, chybí přiznání jakékoli i té nejmenší chyby. Je to děsné.
0/0
21.6.2002 10:39

olympic

Re: Všichni mohou za volební neúspěch ODS, s výjimkou ODS
Klausova sebestřednost je opravdu neskutečná. Všechny výroky o svém nahrazení někým jiným zpochybňuje a v podstatě dosud neřekl (a neřekne) jasně nic o svojí úloze ve volebním debaklu ODS. A opět říká: Nějaký pan Sobotka... Kdo mu neleze do zadnice a nesnese stát v jeho stínu, má smůlu. Pan profesor ho řádně "označí", aby jeho klaka věděla, do koho se má strefovat. Jak prosté...
0/0
21.6.2002 11:18

Dan

Ještě něco...
Je to docela komický číst jak za všechno špatný může Klaus a ODS. Nikdy nevladl sám, ale všechno špatné je na něm ?! A jenom jeden příklad - když jeho vláda chtěla prodávat zahraničním investorům byla to ČSSD a Zeman kteří tvrdili že rozprodává stát atd. Dneska je jejich velkým úspěchem přilákání zahraničních investorů a prodej. Jako chybu ODS osobně vidím to, že normálním voličům kteří se o politiku moc nezajímají, nepřipomíná to jak ČSSD mění názor a slibuje nemožné. A takových věcí by se našlo moc.
0/0
21.6.2002 10:38

vono

Re: Ještě něco...
ty mu ho chodis zuzlat nebo proc mu lezes do pr...?
0/0
21.6.2002 10:47

hrůza

Re: Ještě něco...
Dane, při krákém vyjádření není možné na několika řádkách vypočítávat všechny detaily. Já přiznávám Klausovi zásluhy v prvních pár letech transformace (i když určitě nebyl jediný komu by se to povedlo - byla tady společenská vůle ke změnám!). Ale všichni si ještě dobře vzpomínáme jak vzápětí  veškerá varování a návrhy na zpřísnění kontroly oněch obrovských přesunů majetku smetal ze stolu! - Nejpozději v roce 96 kdy ODS ústy Klause slibovala po prvních bankrotech bank před volbami nápravu práva (nebyly to jenom banky, - přeměna investičnáích fondů na akciovky oteřela cestu k tunelování, atakdále), se náprava měla skutečně stát. Já je tehdy ještě volil, ale zklamali mě.  Ukázalo se - naposledy v letošní předvolební kampani, že Klaus je skutečně jen mluvka prázdných frází, a opravdové pravicové hodnoty jenom diskredituje! - Ten člověk pravici vyloženě škodí! - Neví co je solidnost, apolehlivost, pravdomluvnost, co je úcta k právu, schopnost právo prosadit, ochrana soukromého majetku, vnitrostranická demokracie. Je to ješitný mluvka!
0/0
21.6.2002 10:51

nxt

jen tak mimochodem....
Odkdy je Vaclav Klaus a ODS pro primou volbu prezidenta?? Jo uz vim - od doby, co prohrali volby......
0/0
21.6.2002 10:23





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.