Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jedni v ČSSD stoupají, druzí mizí

Nejen o novou vládu, ale i o příští tvář ČSSD se hraje v současné době. Ti, na které spoléhal Miloš Zeman, si mohou balit kufry: vítěz voleb Vladimír Špidla s nimi nepočítá. Nejde jen o Zemanova šéfporadce Miroslava Šloufa. Je to i případ místopředsedy strany Petra Lachnita, ministrů Jiřího Rusnoka, Jana Kavana, Jaromíra Schlinga, Karla Březiny... Jejich čas v ČSSD končí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

pasivista

.

<

0/0
19.3.2007 9:53

pasivista

.

<a href="www.seynam.cw">www.seynam.cw</a>

0/0
19.3.2007 9:45

pasivista

.

</p>

<a href="www.seynam.cw">www.seynam.cw</a>

0/0
19.3.2007 9:45

pasivista

.

href=http://www.ateo.cz/frame/phpgal/pict//2.825.jpg

0/0
19.3.2007 9:39

pasivista

.

<DIV><A target='_blank' href="http://www.ateo.cz/frame/phpgal/pict//2.825.jpg"><STRONG>Mezi přáteli</STRONG></A></DIV>

0/0
19.3.2007 9:37

pasivista

.

Doma u zrcadla

0/0
19.3.2007 9:34

holmes

to je počteníčko - reakce
DVA SMĚRY - pravicový a levicový. Pravicový vytváří bohatství a levicový to pak projí. Ukaž konkrétně jaké bohatství ODS s panem "vševědoucím profesorem" nashromáždila. Vždyť jsou úplně mimo realitu - proto museli dopadnout tak jak jejich ideální podnikatelé, pánové  Stehlíci, Soudci, Šrejbrové a podobní "elitní podnikarelé, kteří nám byli dáváni za vzor. Navíc "mlaďoch" Kožený udělal z pana profesora studentíka prvního ročníku soukromé střední ekonomiocké školy. A co morálka? Mrtví sponzoři, boj proti daňovým přiznáním, odpor proti registračním pokladnám - co si o tom máme myslet ?!? 
Pravicová vláda - pravicově myslet - pravicově žít - jsem pro, ale bez zaměstnání, případně za 9 000,- kč  živte manželku, dítě, plaťte nájem, jeďtě na dovolenou, přemýšlejte o EU. To je ta skutečnost - pokud nechcete krást, podvádět, brát úplatky, či jinak jednat proti zákonu, těžko se žije. 
Realita: Vydrží mě džíny ještě letos? Může si manželka na sebe nakoupit jinde než u vietnamských obchodníků? Když koupíme dcerce botečky zbude nám na koloběžku nebo aspoň na pohádkovou knížku? 
 Pokračování reality: UJtahování opasků a balíčků mám plné zuby - fandím socialistům  a komunistům. Proto věřím, že tato vláda za podpory komunistů(křesťanům věřím málo a unionistům vůbec)  začne také myslet na velkou většinu obyvatel této země a umožní jim alespoň trochu důstojně prožít život i stáří.
0/0
25.6.2002 9:04

Sedláček Jiří

Konec opojení z Becherovky
Pane Špidlo, Váš postup po volbách se mi líbí, doufám, že budete tak pevný ve funkci předsedy vaší strany a do presidentských voleb, které taky brzy budou nebudete navrhovat osoby, se kterými měla naše zem již řadu problémů z jejich vystupování a hlavní problém - tvrdý alkohol typu Becherovky - se na presidentské křeslo nehodí, nechte o tom v rubrice na internetu hlasovat!!!
0/0
23.6.2002 12:53

Nováková - Brno

Když jdeš nahoru?
 
  Pani Buzková šlape po schodech, ale je to opravdu nahoru?
  Fyzicky snad ano, ale co duševno?
                                                              
0/0
21.6.2002 13:11

Nováková - Brno

Kdo se bojí nesmí do......
 Kdo se bojí nesmí jít do diskuse na těchto  stránkách.
 Pánové, svou vulgárností můžete zastrašit leda sobě rovné,
 ovšem pokud si nedáte hned do zubů.
 
 Zkuste oslnit něčím originálním.     
 
0/0
21.6.2002 12:56

pudlik

není to zvláštní?
že Špidla si údajně nerozumí s Rusnokem?, kterého vytáhl z odborové centrály na Žižkově a udělal z něho svého náměstka na min. práce a soc. věcí? Nevěřím ani slovo tomu, co IDNES napsalo. A hlavně tito ještě současní dostanou daleko lepší místečko a hlavně bez odpovědnosti a viditelnosti. Musejí přeci vyměnit pár lidí z ODS, není-liž pravda. A noví socani chtěj taky teplá 4-letá místa z našich daní - z těch budou prozměnu ministři a námětsci, případně jiní s kolektivní a ne osobní odpovědností. Je to tak jednoduché.
0/0
21.6.2002 11:53

petr krivonohy

Spidla se mi zacina libit
CSSD jsem nevolil. Jsem pro nizkou rovnou dan a co nejmensi zasahy statu. Solidarita ma byt dobrovolna a ne ukradena prostrednictvim dani.
Avsak i presto se mi novy premier zacina libit. Ma to hlave srovnane. Vi co chce, vi co dela, obklopuje se nezkompromitovanymi lidmi, vyjadruje se kratce, presne, durazne, ale ne vulgarne a arogantne.  Myslim, ze to bude zatim nejlepsi cesky premier.
Spidlu jsem nevolil, ale jsem rad, ze bude premierem.
0/0
20.6.2002 19:16

Nováková - Brno

To jsou věci!
V dávné histiri měli králové své oblíbené šašky.
Šašek byl společníkem a mnohdy moudrým rádcem.
ČSSD má taky své šašky.
Propadáky z voleb. Ale ti nejsou ani zábavní ani moudří.
Patolízalové  s vůlí "Za každou cenu do vlády"
Co na tom záleží  - lidi si zvyknou !? 
 
 
 
0/0
20.6.2002 13:28

Veeger

Re: To jsou věci!
zato vy tu prohru ODS nemůžete nějak vydejchat...
0/0
20.6.2002 20:31

Nováková - Brno

Re: Re: To jsou věci!
 
  Nebojte vydejchám.
   Srdečně Vás zdravím
0/0
21.6.2002 11:29

Nováková - Brno

Bude veselo?
0/0
20.6.2002 13:21

bcd

Ať se vám to líbí nebo ne -
-  mohlo to dopadnout i hůře. Představte si možné premiery - Pilip, Marvanová, Buzková.....Raději nepokračovat...
0/0
20.6.2002 12:15

Bubák1

Doufám ve Špidlův zdravý rozum.
Doufám, že se Špidla při sestavování vlády nenechá ovlivnit mediální oblíbeností či neoblíbeností jejich členů. Třeba Petra Buzková na ministerstvu spravedlnosti by se opravdu vyjímala.
0/0
20.6.2002 11:47

attila1

Re: Doufám ve Špidlův zdravý rozum.
Pokud by se opět ukazovala nahoře bez, tak zcela jistě. Mohla by z ní být Česká Ciciolina.
0/0
20.6.2002 12:07

laco

Špidla se rozhodl vymazat ODS z politické mapy
Když čtu různé příspěvky stoupenců ODS docházím k závěru, že současný stav signalizuje na vznik bílého trpaslíka na politické scéně. Argumenty a témata příspěvků se dají shrnout do dvou tématických celků. Buď bezhlavě a stupidně osočují diskutující s jinými názory a prohlašují je za komunisty (přičemž si neuvědomují, že dnes už nejde o výraz opovržení) nebo se vzájemně povzbuzují a hecují jako američtí sportovci před zápasem. Neuvědomují si, že o to tu vůbec nejde. Jejich hlavním úkolem by neměla být snaha udržet tým po hromadě ale naopak urychlit odchod starých hráčů a lákat nové mladé. Vždyť jsou v opozici a proto musí smysluplně kritizovat soupeřovy slabiny. Stupidní osočování není opoziční kritika. Tím si případné voliče pouze znechutí. Špidla na rozdíl od nich asi bude schopný politik a proto svými kroky rychle odstraňuje slabá místa, na kterých se dala kritika postavit, dříve než si to neschopný soupeř uvědomí. Mám pocit, že z ODS zústane zdravé pevné jádro, supertěsně semknuté kolem Václava Klause s intelektuální úrovni voličů KSČM pouze na opačném pólu.
0/0
20.6.2002 9:23

attila1

Re: Špidla se rozhodl vymazat ODS z politické mapy
Pan chytrej, že jo? Kdo nemá tvůj názor, je šmahem označen za stupida. Zamysli se, nejsi tím stupidem náhodou ty?
0/0
20.6.2002 12:04

op

Pidla ma za vzor Skandinavii?!!
Kolik asi do socanu vrazili aby koupili ty jejich podelane letadla A jinak ta mentalita od narozeni az do hrobu o vsem rozhoduje tatik stat neboli socani to jsou ruzovy komunisti
0/0
19.6.2002 16:40

Petr

To je počteníčko.
Když si člověk přečte příspěvky v těchto diskusních fóre ch, už se ani pak nepozastaví nad výsledky voleb. Úroveň příspěvků je opravdu poněkud diskutabilní. Nezdá se vám, že volby jsou o tom, jakým směrem se bude v dalších letech ubírat naše republika? Spíše se mi zdá na základě čtení příspěvků, že jsou o osobních názorech na konkrétní politiky. Nemáš rád Klause nevol ODS. Myslím si, že je dost lidí, kteří vědí, jak to je. Pokud to budu trochu bagatelizovat, tak v mnoha státech se střídají dva směry levicový a pravicový. Pravicový obvykle vytváří bohatství a levicový ho úspěšně projí. A tak stále dokola. Co je ČSSD je jasné, co je ODS také a co je koalice se také ví. Asi je správné volit podle toho jaký směr vývoje si osobně představujete. Láska k jednotlivým představitelům strany asi nebude určující.
P.S. Jste si opravdu jistí, že Klaus je arogantní, sebestředný politik neschopný dohody a sebereflexe? Co když je to opačně a zamindrákovaní představitelé ostatních stran s ním nejsou schopni komunikovat, protože na něho nestačí. Chce to trochu pokory. Nadávat, křičet, kritizovat a plácat nesmysly umí každý.
0/0
19.6.2002 16:12

mates

Re: To je počteníčko.
V lecčems máte pravdu (prvních 5 vět). Bohužel nelze souhlasit s tím, že když se řekne ODS tak je to pravice a ČSSD zase levice. U našich stran (myšleno v ČR) se rozdíl mezi výrazem pravicový a levicový naprosto vytrácí. Označit ODS termínem pravicová strana a to jenom proto, že to o sobě sama tvrdí, je naprostá blbost. Rovněž je scestný názor, že pravice (ta pravá a ne pseudopravice) vytváří bohatství a levice to zase projí. Například v SRN a Rakousku, kde hodně dlouho vládli místní socani a občas i vládnou, si zrovna jako u snědeného krámu nepřipadám.
0/0
19.6.2002 16:32

op

Re: Re: V Rkousku to je spatne diky socanum!!!
A Nemecko melo prevazne pravici u moci a diky ni je na tom jeste dobre ale jak dlouho
0/0
19.6.2002 16:49

mates

Re: Re: Re: V Rkousku to je spatne diky socanum!!!
Doporučuji si zopakovat dějepis a zeměpis. V Rakousku jejich soc. dem. vládla v koalici s jinými stranami velmi dlouho. A že by tam bylo rakušanům špatně ? To snad ne ! Také by bylo dobré neplést si Bavorsko s celým Německem. Ano v Bavorsku vládne převážně CDU, ale v celém Německu si to CDU docela pravidelně střídala s SPD. Navíc, právě když v 70. letech bylo Německo nahoře, tak tam většinou vládla právě soc. dem. 
0/0
19.6.2002 19:30

jtl

Re: To je počteníčko.
moc by mne zajímalo ,zda bude v.k. to vysvětlení jednotlivě volat lidem ,teda myslím voličům ods.
0/0
19.6.2002 17:54

wikink

Re: To je počteníčko.
Jsem rad Petre, ze si slusny ve vyjadrovani myslenek, ale moje rada, min si pichej heraku a probud se mytus Klaus je jiz minimalne ctyri roky mrtvy. 
0/0
19.6.2002 19:15

Belzebub

Spidla & com
Nejak jsem spidlovi nemohl prijit na chut, byl nemastny a neslany, potreboval jakoby dovarit a pridat koreni. Jenze se ukazuje, ze ten pan vi presne koho a co chce. zacina se mi libit vic  a vic. Nezkompromitovane osobnosti, lidi kteri jsou odborniky a pod. Pilip to je jen ulitba US. Nejak ho zvladne. Vsimnete si , ze o co mene diskutuje na verejnosti s novinari na tema co by kdyby o to vic dela. Ze by prvni premier CR ktery opravdu pracuje a nezajima se o to jestli mu dnesni kravata ladi s oblekem ? Pak by to totiz bylo to co jsme tady potrebovali. A ze chce budovat svedsky model- proc ne, Kdyz to funguje u Svedu tak proc ne u nas. Oni svedove uz taky prisli na to ze 90 % dan z prijmu je blbost.
0/0
19.6.2002 16:03

Nováková - Brno

Kdo slibuje vyhraje
ČSSD se bojí silného soupeře a volí za své partnery propadáky KDU ČSL a US-DEU.
Bomba je navržení Pilipa na ministra financí.
Už se těším na  splnění předvolebních slibů -  miliony do krajů.
Kde na to vezmete?
Klepne mě pepina z toho co se děje!!!!!!!!
Česká republika = U nás v Kocourkově.
0/0
19.6.2002 11:53

Jaroslav

Re: Kdo slibuje vyhraje
Di si pichnót Nováková, Ty budeš asi pěkná slépka. A kam jinam by ty peníze z našich daní měly jít než do krajů? A jedná se o miliardy , milión to je dnes hovno. S.
0/0
20.6.2002 22:55

Tomáš Marný

Ukřivdění
Proč se cítíte tak ukřivdění, když většina národa volila někoko jiného, než vy? Chtěli jste demokracii, kde má každý svůj názor.
0/0
19.6.2002 11:41

toy

Re: Ukřivdění
Bohuzel neslo o vetsinu naroda, ale pouze o vetsinu tech, kdo se dostavili k volbam. V tom je zakopan pes.
0/0
19.6.2002 11:44

Petr

Re: Re: Ukřivdění
Kdo nevolil nemá právo cokoliv kritizovat.
0/0
19.6.2002 12:31

mates

Re: Re: Re: Ukřivdění
To je pěkná blbost. Dá se to brát i tak, že ten kdo volí legalizuje podvody, korupci a tunelování těm, kteří tam seděli, sedí a sedět budou za všech okolností s nezničitelnou imunitou. Už jsem tolikrát slyšel větu od politiků "Já k mému počínání dostal mandát !". Špidla udělá správně, pokud to opravdu splní, že sází na čisté lidi. Bohužel tohle neudělal Klaus v ODS a aspoň pro mě na to dojel. Některá jména na předních místech jejich kandidátky byla prostě nepřijatelná.
0/0
19.6.2002 13:05

Ludek

Jste tady vsichni padli na hlavu ?
Spidla dela rozumny krok, ale vy vsichni byste si asi radsi nechali vsechny ty Gregry, Sloufy, ne ? Vecni kritici. Kdybyste radsi misto blbeho kecani zacli neco delat, aby se tahle zeme zacala hybat. Kecanim a neustalym kritizovanim cehokoli ekonomicky rust moc nepodporite.
Skutecne netusim co vam vadi na tom, ze Spidla konecne jako prvni prisel s navrhem prosadit do vlady, kteri nejsou zkorumpovani. (doufejme ).
 
0/0
19.6.2002 11:32

kvak

Špidla čistí Zemanův chlív ?
0/0
19.6.2002 10:50

Trefil

I ty, Rusnoku?
Na článku mě překvapuje jedna věc: proč je mezi Špidlovy "neoblíbence" řazen i ministr Rusnok? Vždyť dlouhá léta působil jako Špidlův náměstek na MPSV a pak ho Špidla sám vytáh do ministerského křesla... Netvrdím, že na tom nemůže být něco pravdy, ale že  by se s ním rozkmotřil jen kvůli jinému názoru na to, s kým má ČSSD začít vyjednávat o vládě? Vždyť v tuto chvíli ještě nikdo, ani Špidla, neví, zda se s Koalicí půjde vůbec na něčem dohodnout. Osobně spíš souhlasím s Milošem Zemanem, že s touto "sbírkou myšlenkových ojetin" by se vyjednávat nemělo a spíš by socani měli jít do menšinové vlády podporované ODS. Tím by se spolehlivě vyšachovala jak Koalice, tak i KSČM.
0/0
19.6.2002 9:25

Graetar

Re: I ty, Rusnoku?
Jenomže tím by se vyšachovala hlavně ODS. Pokud neztratili alespoň trochu soudnosti, půjdou do opozice. Jinak by taky příště mohli dostat 10% a komančové třicet.
0/0
19.6.2002 9:41

Jaroslav

Re: Re: I ty, Rusnoku?
Pro ODS už žádné příště nebude. Jsou tak blbí, že to nerozdejchají a rozpadnou se jako ODA. S.
0/0
20.6.2002 23:01

Graetar

Nářečí
Na iDnes se užívají nářeční prvky?: "...kvůli Zemanově dohodám..."
0/0
19.6.2002 9:21

aa000

Re: Nářečí
taky jsem se na tom miste pri cteni zastavil...
0/0
19.6.2002 10:37

Big Lebowski

Jste blbci, minimálně 40% pisatelů těchto výblitků vůbec nebylo u voleb a teď se bijí v prsa.
0/0
19.6.2002 9:04

Small Lebowski

Re:
Souhlas. 40% určitě.
0/0
19.6.2002 10:26

aa000

Re:
jak vis?
0/0
19.6.2002 10:38

geroc

Re:
Ano, souhlas. A už to blití na iDnes trvá několik dní a to zejména zhrzenými modrými ptáky.
0/0
19.6.2002 11:28

fanfán tulipán

počítače do škol
jsem zvědav, kdy nám pan Vladimír Iljič Špidla vysvětlí jak je to s těma počítačema do škol. 150 miliónů za dotazníky a 4,5 miliardy za počítače ( 170 000 za kus ) to je silné kafe. Ty počítače jsou asi pozlacené. Kam se hrabe Macek a knižní velkoobchod, ještě se ODS musí od socanů hodně učit.
0/0
19.6.2002 8:32

bcd

Když člověk čte ty vaše reakce
nevěří vlastním očí. Nevrátili jste se právě od někud venku nebo není vám z toho vedra špatně???
Jak může někdo napsat, že by se měl vrátit Mertlík ?? To už rovnou můžete chtít ,aby byl opět ministrem pan Pilip ( ministr pro cokoli ). Jste duševně zdrávi ??
Anebo a to je asi nejhorší možnost si to Mertlíku píšeš sám. Tebe měli vyhodit dávno a hodně daleko - teď například je kdesi v Anrarktidě v ledu uvízlá ta loď. Byl by od tebe pokoj a nikdo tak blbej, aby jakýkoli problém řešil vždy pouze zdražením se snad už nenajde.
0/0
19.6.2002 8:29

Doyle

Re: Když člověk čte ty vaše reakce
co to meleš?
0/0
19.6.2002 9:33

bcd

Re: Re: Když člověk čte ty vaše reakce
To co je pravda. Když čtu ty státotvorné úvahy o angažování lidí, kteří znali jako všelék pouze zdražení, tak so nemůžu myslet nic jiného. Nidko nic neví, Špidla ani ještě nezačal jednat a tady se už dělí funkce.  A navrhuje se jeden blbec za druhým. Není přece možné, aby někdo navrhl Pilipa a byl přitom při smyslech.
0/0
19.6.2002 10:22





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.