Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kvůli srážce tramvají stíhá policie řidiče

Policie obvinila z obecného ohrožení sedmapadesátiletého řidiče plzeňské tramvaje. Jeho souprava jela příliš rychle a řidič nestačil zastavit, když před sebou uviděl stojící vozy. Hrozí mu až pět let vězení. Při nehodě bylo zraněno třicet lidí, mnozí se přihlásili až druhý den. Havárie způsobila ve městě dopravní kolaps. Škoda se odhaduje na milion korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jva

Prapříčina
A  potvrdil či vyvrátil někdo informaci, že tramvajovou dopravu zastavilo špatně zaparkované auto?? Tam je hlavní průšvih, a nejen v Plzni. Sposta řidičů zastaví kdekoli a čekají, že je tramvaj objede. Ten řidič má jít taky před soud. Protože podobná nehoda hrozí neustále.
 Je to téma na zamyšlení pro všechna města - pokud například tramvaj nemá zajištěn průjezdný profil a tudíž stojí na každém rohu, nikdy nikoho nepřesvědčíte, aby nechal auto v garáži a používal MHD!!! 
jV, Olomouc
0/0
21.6.2002 7:16

Bluma

Re: Prapříčina
Mno, myslim ze v tom to nebude. Jednak se tam nema auto jak dostat, pac v tech mistech se plusminus nekolik kilometru proste fyzicky parkovat neda (je kolem sirokyho vyvysenyho tramvajovyho pruhu po obou stranach dvouproudova silnice), a druhak i kdyby se tam dostalo auto skrz nejakou nehodu (upozornuju opet ze ty tramvaje jezdi cca 30 cm na urovni asvaltu na silnici), tak by bylo videt na tech fotkach. Krom toho mi prijde nepravdepodobny ze by se kvuli autu nejak hur brzdilo.. No, zkratka tohle asi muzeme smele vyloucit 
0/0
21.6.2002 11:26

Tau

Reakce na "Nehoda odhalila nedostatky systému"
Plne souhlasím s názorem nazvaným "Nehoda odhalila nedostatky systému". Já bych problém videl mj. i v prežívajícím systému rízení PMDP, které jsou rízeny predstavenstvem - což je politický orgán CSSD a ODS. Pokud seskoncí politické rízení a nenastane zmena ve smyslu ekonomicko dopravního pohledu na vec s prvky zásahu tržní ekonomiky, pak asi bude duvod k podobným pohledum na plzenského dopravce. Nejenom úterní události, kdy si clovek pripadal jak v dobe pred listopadem 1989 - chaos, zmatek, žádná informovanost cestujících (nejenom v provozu, ale i na informacích PmdP nikdo nic nevedel), ale i ridicu (viz zmatky ve smyslu razení tramvají všech linek v sadech Petatricátníku), laxní prístup k NAD...., ale i další veci jako preference politických atributu (podpora krachující Skody Ostrov nákupem absolutne nevyhovujících autobusu Š 21 Ab), absence odpisu v ekonomice DP - investice pouze tehdy, když mesto neco pridelí..., to jsou nekteré z prícin toho, že PmdP mají jedno z nejhorších renomé mezi provozovateli MHD v CR. Možná to bude i tím, že prevaha zamestnancu aktivne pamatuje socialistické DP a že tech pár odborníku z oboru nemá šanci cokoli v postsocialistickém podniku zmenit (to jsou napríklad M. Chaloupkovou zninované úspory nákladu pri poptávkovémovládání dverí nebo absolutne neprátelský prístup nekterých lidí k aktivitám v oblasti reklamy ...)"
0/0
20.6.2002 9:40

Fritz

Re: Reakce na
Promiňte, nechtěl jsem kritizovat systém MHD v Plzni (protože ho nevyužívám a proto neznám dost dobře). Chtěl jsem ale kritizovat dopravní systém města jako takový - za ten má zodpovědnost Magistrát. Jedná se o to, že neexistují alternativní trasy. Dokonce i taková návaznost sever-jih x východ-západ je pěkný oříšek. Kruhový objezd na Karlovarské byl vybudován proto, aby tyto hlavní směry spojil. Dnes stojí osamocen a tyto trasy se míjejí. Pokud tedy někdo jede ve směru od Prahy a potřebuje pokračovat např. na Karlovy Vary, tak ho čeká buď "kolečko kolem Pekla" (dtto směr na Klatovy) nebo myška přes Saský most, anebo zkratka přes centrum (vyplatí se téměř v každém směru). Neřeší se problém plynulé návaznosti v dopravě ani dopravní okruh. Pravdou je, že Severní předměstí, kde žije asi třetina Plzně, kde je fakultní a městská nemocnice a bude též centrála hasičů, je spojeno se zbytkem města pouze jednou silnicí (čtyřproudou, rozdělenou tramvajovým pásem).
0/0
20.6.2002 12:53

JerryVavra

Rozhodne vim, ze to byl trolejbus 13 ve smeru Lobzy-Černice, byla to lonska nedele, nastupovali jsme na M.Horákové chvilku před polednem, ridicem byl silnejsi pan opalene pleti s knirkem, bylo taky pekne teplo, i kdyz min nez v techto dnech. Jsem si vedom, ze to z nejvetsi pravdepodobnosti nebude k nicemu, ale chtel jsi podrobnosti, ktere si pamatuju. btw: Tuto odpoved pisu az pote, co mi to doporucil muj soucasny kolega, ktery nejakou dobu delal ridice. Jinak si myslim, ze pmdP maji dostatecny aparat, aby indisponovaneho ridice za volant nepustily.
0/0
20.6.2002 9:36

GEORGE

LIVE
Cau lidi.. byl sem v tej jednicce do ktery praskla ta posledni ctyrka. 80 metru brzdna draha ? nejsem sice expert , ale todle je podle me blbost.. podle me to bylo v plnej rychlosti, v tom miste tak +-50 ..... nejenze ten naraz nevydrzel celej zadek naseho druhyho vozu, ale nevydrzel to ani prvni vuz , a nevydrzela to ani ta tramvaj prednama.. a dal : mylel sem , ze kdyz ridic zamackne nouzovou brzdu, zacne tramvaj zvonit ?! no a ono ne ! tramvaj sice zvonila , ale prerusovane....nemelo by to zvonit furt ? ja se jenom ptam (v tramvajich se zas tak moc nevyznam:). to ze zvonil,podle me dokazuje ze nebyl "indisponovanej" ..... muj nazor : NEVERIM TOMU, ZE RIDIC BRZDIL ! jinak to byla pekna slupka... vsichni sme si tam hezky lehli na zem...
0/0
19.6.2002 23:12

qwerty

nebyla nehoda snad už v úterý?
0/0
19.6.2002 19:30

Redakce iDNES

Re: nebyla nehoda snad už v úterý?
Omlouvám se za překlep. Nehoda se samozřejmě stala v úterý. Děkuji, pěkný den:-) Ivana Ťupová, iDNES
0/0
19.6.2002 20:44

Linda

zdálo se mi to
Měla jsem o tom sen...Nemývám věštecké sny, ale v tomto případě mě to samotnou překvapilo.V tom snu se mi zdálo,že nikdo nezemřel. Tak snad i ve skutečnosti se to obešlo bez těžšího zranění.
0/0
19.6.2002 12:51

SPVD

Pro Marcelu Chaloupkovou
Můžeš se nám ozvat na mail spvd@seznam.cz ? Zdá se, že máme hodně názorů společných.
SPVD
0/0
19.6.2002 11:17

Honza

Fotografie
Fotografie z nehody jsou na stránkách Plzeňské tramvaje http://tramvaj.hyperlink.cz  
0/0
19.6.2002 9:12

JerryVavra

Re: Fotografie
Fotografie jsou pomerne pekne, ale rozhodne bez vypovidajici hodnoty: krome "mista cinu" (jak predpokladam ve stoupani za rondelem smerem od centra) jsou tam i fotky u Lékařské fakulty nebo dokonce u Gery (a navíc v opacnem smeru).
0/0
20.6.2002 9:52

Beny

Re: Re: Fotografie
... no vždyť je u nich je napsáno, že jsou až z odtahu vozů.
0/0
20.6.2002 11:38

Fritz

Nehoda odhalila nedostatky systému.
Včera odpoledne jsem měl smůlu. Potřeboval jsem jet do fakultní nemocnice v Plzni. Jak již rozebrala Marcela Ch., je mnohem výhodnější jet autem než MHD. K její analýze ještě přidám, že autem denně ušetřím cca 1 hod. drahocenného času.
Co tato nehoda odhalila? Stačí zablokovat polovinu jediné silnice, a v Plzni dojde k totálnímu dopravnímu kolapsu. Tuto silnici používá nejen asi třetina plzeňanů, ale všichni co potřebují do fakultní nemocnice, městské nemocnice a nyní se v tom směru staví nová centrála hasičů. Alternativní spojení neexistuje (=je příliš komplikované). Bohužel stav silnic je trvalým přetěžováním takový, že optravy jsou na denním pořádku. Pak se občas porouchá nějaké to autíčko a následuje kolaps. Mohl by mi někdo zodpovědný za dopravní systém v Plzni sdělit, kdo ponese konkrétní zodpovědnost za to, až jednou nedojede sanita nebo hasiči včas?
0/0
19.6.2002 8:37

Honza

čas
Bylo to už cca ve 14:45
0/0
19.6.2002 8:27

jarka

Re: čas
dík za úpřesnění. Jarka
0/0
19.6.2002 10:51

jarka

kdy to bylo
může mi někdo říci v kolik hodin to přesně bylo?
0/0
19.6.2002 8:13

jarka

může mi někdo říci v kolik hodin to přesně bylo?
0/0
19.6.2002 8:09

kavol

nuda :)
no, nechci to tady nijak bagatelizovat a vypadat jako cynik, ale kdyz vidim, jak se to tady cely den rozebira, neda mi to, abych se nezeptal, kolik lidi za dnesek umrelo pri autonehodach?
btw: a jeste abych nepodporil Marcelu Ch., ze policajti by misto hlidani na relativne bezpecnem dalnicnim privadeci meli radeji vybirat kokoty, kteri tady po meste litaji pres 100 km/h :-/
0/0
19.6.2002 2:00

Kvakos

... tak jsem zvědavý :-(
Zprostředkovaně mám zprávu přímo od řidiče té tramvaje, která narazila do dalších. Toho chlapíka jsem znal léta a znám jen málo lidí, kteří přistupují ke své práci tak poctivě jako on. Říkal, že mu to přestalo brzdit, Policie mu naměřial brzdnou dráhu 80m na kolejnicové brzdy (to jsou ty magnety uprostřed mezi nápravami na každém podvozku). Tyto brzy se používají pouze nouzově, mají pekelnou účinnost, ale jen v nižších rychlostech. Záznam z "černé skříňky" to snad potvrdí (pokud nemá zrovna taky poruchu :-)). Naštestí je on i ti ranění cestující poměrně v pořadku.
0/0
18.6.2002 22:02

Krygl

Re: ... tak jsem zvědavý :-(
80 metru? Kurna to je vzdalenost na ktere by mely na suchych kolejich tyhle brzdy pri bezne rychlosti v pohode zastavit, ne? Uz jsem to parkrat videl pouzity a tramvaj to zastavi na peti metrech.. I kdyz jak je to na takovym dlouhym rovnym useku... hm, cert vi, uvidi se... Ale pouziti techhle brzd pred srazkou by si cestujici dozajista vsimli :O)
Taky me zaujalo ze se tachografu rika cerna skrinka. Prijde mi to jako kdybych svoji predsini rikal foaje :-))))
0/0
19.6.2002 18:11

Poklop

Re: Re: ... tak jsem zvědavý :-(
0/0
19.6.2002 19:04

empi

A je to tady
Vyhrala CSSD a vsechno jde do p***. Uz tu mame prvni vlastovky ...
0/0
18.6.2002 17:43

Mirek

Re: A je to tady ...
Ty ses ale vuuuul, asi nevis, ze v Plzni uz je nepretrzite 10let vladne ODS. Takze jestli nekdo muze za bordel v plzenske doprave, tak soudruzi z ODS.
0/0
18.6.2002 19:00

Krygl

Re: Re: A je to tady ...
Tak ted nevim kdo je vetsi vul. To prvni mi jeste znelo jako ironie... ;-)
0/0
19.6.2002 18:05

Jirka

už to zase jezdí
Doprava obnovena a čtyřky jsou poloprázdný.
0/0
18.6.2002 17:39

Krygl

Re: už to zase jezdí
asi se do nich lidi boji nastoupit :-)))
0/0
18.6.2002 17:59

Marcela Chaloupková

Logický důsledek přístupu města
Bylo jen otázkou času, kdy skandální přístup města k městské dopravě odnesou i cestující. Již dlouho je znám katastrofální stav kolejiště v sadech Pětatřicátníků, ale ani po vykolejení několika vozů s tím Dopravní podnik nic nedělal. Úsek je přitom atrakcí i pro návštěvníky z jiných měst ČR i zahraničí, kteří se ho jezdí fotografovat a umisťují jako kuriozitu do odborných časopisů… Tramvaje s poničenými podvozky pak mohou způsobit nehodu na kterémkoliv jiném místě. I kdyby dnešní nehoda nebyla způsobena stavem vozu, může se tak stát hned u nějaké příští. Další ostudou plzeňské městské dopravy je neexistence přestupního tarifu. Jezdit MHD je proto v Plzni daleko méně výhodné než například v Praze. Zatímco tam za hodinu jízdy (s libovolnými přestupy) zaplatím 12,- Kč, v Plzni například jen za nesrovnatelně kratší cestu od nádraží na Chodské náměstí (a zpět) zaplatím neuvěřitelných 32,- korun!! Přitom znám plno lidí, co by MHD rádo využívalo, ale je pro ně moc drahá. To už se raději nervují v autě na ucpaných ulicích a přeplněných parkovištích… Je to neuvěřitelné, ale v Plzni bohužel stále platí, že cesta autem je levnější než cesta MHD! Za peníze občanů se nejen ničí tramvajové podvozky a ohrožuje zdraví, ale nainstalovalo se i takzvané poptávkové otevírání dveří. To je samo o sobě dobrá věc, protože stejně jako jinde v civilizované Evropě umožňuje otevření dveří pouze tehdy, pokud je někdo hodlá použít. Zvláště v zimě tak do vozu zbytečně nevniká zima. Jenže – podle plzeňských Dopravních podniků by se cestující nenaučili jednoduché tlačítko ovládat (!?), takže celá investice asi byla zbytečná. Život Plzeňáků ohrožuje i neexistence zábradlí nebo neomezení rychlosti v úseku Klatovské třídy od Práce k náměstí TGM. V západoevropských městech by přitom zábradlí, zpomalovač nebo omezení rychlosti na 30-40 km/hod. bylo v tomto úseku samozřejmostí. Policisté ale raději kontrolují rychlost na relativně bezpečných úsecích (nájezd na dálnici do Prahy, příjezd do Plzně po Rokycanské), místo aby chytali provinilce na skutečně kritických úsecích, jako například tramvajové ostrůvky u Práce. No a to ani nepřipomínám dlouho slibovanou výstavbu potřebných trolejbusových tratí na Borská pole, areál ZČU, na Vinice nebo k Tescu. Zvláště v případě Tesca na Rokycanské má Plzeň světovou raritu – přestože by stačilo prodloužení stávající trolejbusové trati o pár desítek metrů, jezdí k Tescu místo trolejbusů smradlavé autobusy. Místo na jejich provoz by přece firma mohla přispět právě na ekologičtější trolejbusy…
0/0
18.6.2002 17:23

Michal Danek

Re: Logický důsledek přístupu města
S tim souhlasim, jen bych rad poznamenal, ze ten autobus k tescu si plati samo Tesco a je proto pro cestujici zdarma a v podstate i pro dopravni podniky, ktery na tom mozna i vydelavaji, pac sem videl nekolikrat, ze si v "Tecku" lidi cvakaj listky.
Jsem komplet za system v praze, tedy prestupni a neprestupni listky! Tenhle system (8 korun za jizdu) je fakt strasnej a drahej!
0/0
18.6.2002 17:46

Ondřej TRojan

Re: Re: Logický důsledek přístupu města
Skvělé, Marcela to vystihla výborně. Jen k tomu Tescu: Právě proto, že si to Tesco platí, tak by mu město mělo doporučit raději zaplatit prodloužení trolejbusu místo zbytečnýho autobusu, kterej vede z 98 procent souběžně podél trolejbusu...
0/0
18.6.2002 18:55

pavel

Re: Logický důsledek přístupu města
no, doufam, ze si tuhle diskusi prectou i odpovedny lidi v pmdp a na magistratu, protoze ve tvym prispevku, marcelo, je rada dobrych a pravdivych postrehu. nechci to rozebirat dopodrobna, ale proste s vetsinou tvyho prispevku souhlasim.
na druhou stranu podle fotek se nehoda stala v kopci za rondelem, kde je kolejiste v dost solidnim stavu. takze at si tady ty nazory kazdej prebere po svym.
0/0
19.6.2002 0:08

TAU

Re: Logický důsledek přístupu města
0/0
20.6.2002 7:43

Marcela Chaloupková

Logický důsledek přístupu města
Bylo jen otázkou času, kdy skandální přístup města k městské dopravě odnesou i cestující. Již dlouho je znám katastrofální stav kolejiště v sadech Pětatřicátníků, ale ani po vykolejení několika vozů s tím Dopravní podnik nic nedělal. Úsek je přitom atrakcí i pro návštěvníky z jiných měst ČR i zahraničí, kteří se ho jezdí fotografovat a umisťují jako kuriozitu do odborných časopisů… Tramvaje s poničenými podvozky pak mohou způsobit nehodu na kterémkoliv jiném místě. I kdyby dnešní nehoda nebyla způsobena stavem vozu, může se tak stát hned u nějaké příští. Další ostudou plzeňské městské dopravy je neexistence přestupního tarifu. Jezdit MHD je proto v Plzni daleko méně výhodné než například v Praze. Zatímco tam za hodinu jízdy (s libovolnými přestupy) zaplatím 12,- Kč, v Plzni například jen za nesrovnatelně kratší cestu od nádraží na Chodské náměstí (a zpět) zaplatím neuvěřitelných 32,- korun!! Přitom znám plno lidí, co by MHD rádo využívalo, ale je pro ně moc drahá. To už se raději nervují v autě na ucpaných ulicích a přeplněných parkovištích… Je to neuvěřitelné, ale v Plzni bohužel stále platí, že cesta autem je levnější než cesta MHD! Za peníze občanů se nejen ničí tramvajové podvozky a ohrožuje zdraví, ale nainstalovalo se i takzvané poptávkové otevírání dveří. To je samo o sobě dobrá věc, protože stejně jako jinde v civilizované Evropě umožňuje otevření dveří pouze tehdy, pokud je někdo hodlá použít. Zvláště v zimě tak do vozu zbytečně nevniká zima. Jenže – podle plzeňských Dopravních podniků by se cestující nenaučili jednoduché tlačítko ovládat (!?), takže celá investice asi byla zbytečná. Život Plzeňáků ohrožuje i neexistence zábradlí nebo neomezení rychlosti v úseku Klatovské třídy od Práce k náměstí TGM. V západoevropských městech by přitom zábradlí, zpomalovač nebo omezení rychlosti na 30-40 km/hod. bylo v tomto úseku samozřejmostí. Policisté ale raději kontrolují rychlost na relativně bezpečných úsecích (nájezd na dálnici do Prahy, příjezd do Plzně po Rokycanské), místo aby chytali provinilce na skutečně kritických úsecích, jako například tramvajové ostrůvky u Práce. No a to ani nepřipomínám dlouho slibovanou výstavbu potřebných trolejbusových tratí na Borská pole, areál ZČU, na Vinice nebo k Tescu. Zvláště v případě Tesca na Rokycanské má Plzeň světovou raritu – přestože by stačilo prodloužení stávající trolejbusové trati o pár desítek metrů, jezdí k Tescu místo trolejbusů smradlavé autobusy. Místo na jejich provoz by přece firma mohla přispět právě na ekologičtější trolejbusy…
0/0
18.6.2002 17:19

JerryVavra

Spekulace?
Taky je docela dobre mozny, ze ridic chytnul mikrospanek. Loni jsem, v horkem poledni, jel trolejbusem c.13 a jeji ridic mezi zastavkami klimbal! Na Čechurově dokonce několikrat oteviral dvere, protoze si zdrimnul driv nez se rozjel. Muze se to zdat jako sranda, ale ja sedel na dvojaku kolmo na smer jizdy. Horko proste dela svy.
0/0
18.6.2002 17:07

pavel

Re: Spekulace?
myslim, ze vedeni pmdp by uvitalo podrobnosti;) muzes byt konkretnejsi? datum a cas, smer, trolejbusy jsou stejne jako vsechny dalsi dopravni prostredky mhd ocislovany. myslim, ze se da lehce dohledat, kdo a kdy co ridil...
btw jsem jen cestujici a nemam rad revizory, s dopravnima podnikama nemam zadny kontakty:)
0/0
18.6.2002 23:53

JerryVavra

Re: Re: Spekulace?
Rozhodne vim, ze to byl trolejbus 13 ve smeru Lobzy-Černice, byla to lonska nedele, nastupovali jsme na M.Horákové chvilku před polednem, ridicem byl silnejsi pan opalene pleti s knirkem, bylo taky pekne teplo, i kdyz min nez v techto dnech. Jsem si vedom, ze to z nejvetsi pravdepodobnosti nebude k nicemu, ale chtel jsi podrobnosti, ktere si pamatuju. btw: Tuto odpoved pisu az pote, co mi to doporucil muj soucasny kolega, ktery nejakou dobu delal ridice. Jinak si myslim, ze pmdP maji dostatecny aparat, aby indisponovaneho ridice za volant nepustily.
0/0
20.6.2002 9:54

Plzeňačka

4 jezdí
jen k 35. Dál ani ťuk, to se chudáci z centra projdou ! Je to šílená cesta !
0/0
18.6.2002 17:04

ukrajina

V Plzni se srazily dve tramvaje a jeden ridic z mista nehody ujel :o)
V Plzni se srazily dve tramvaje a jeden ridic z mista nehody ujel :o)
0/0
18.6.2002 16:43

varic

tramvajaci
mozna se ten tramvajak uvaril, v ridicich kabinach tech starejch vozu musi na primym slunicku ve 30 stupnich okolo bejt hotovy peklo
0/0
18.6.2002 16:35

Fulin

Tramvaje
Pry to bylo nekde pod kruhovym objezdem u Rudne. Tam prece jezdi tramvaje jako sileny, vzdycky to z toho kopecka jedou na plny pecky. Aby ne, jsou tam par let novy koleje zasazeny v betonu. Traduje se, ze tam jednou jel jeden tramvajak kolem 100km/h a dostal za to na miste vypoved. Teda jeste ze jsem dnes nejel domu a zustal jsem v Praze... Samozrejme take cekam na nove info.
0/0
18.6.2002 16:34

Krygl

Re: Tramvaje
Mno, pokud to bylo pod kruhacem, tak se IDNESu ta mapka v clanku vylozene nepovedla... :-))))
0/0
18.6.2002 16:46

Torf

Re: Re: Tramvaje
Jo bylo to pod kruháčem. Auta musela jezdit nahoře po kruháči a tak se ucpala i cesta od náměstí. Mapka je o nějákej ten kilometr vedle. Zprávy z regionu asi nedělají lidé z regionu.
0/0
19.6.2002 15:00

admiral_Atvar

Re: Tramvaje
rychliky na koridoru jezdi i 160 a nikoho nevyhazuji :)) ja byt u tramvaji, tak se ridim heslem "prekoname i Eurostar !"
0/0
18.6.2002 17:14

Fulin

Re: Re: Tramvaje
Jenze tramvaj ma max. rychlost 65km/h, tedy alespon to tam bylo napsano.
0/0
18.6.2002 18:06

uf

chaozzz
no je tu peknej bordel
0/0
18.6.2002 16:30

Xavon

Svět
Korejci porazili ve fotbale Itálii a v Plzni se srazily tramvaje.
Svět už není tím, čím býval.
Ach jó.
 
0/0
18.6.2002 16:19

admiral_Atvar

Re: Svět
Xavone, ty si nedas pokoj ? ty stale budes pochybovat o me ideji zeleznicniho sveta ?
0/0
18.6.2002 16:28

Krygl

Jak se jim to povedlo?
Kurna, kde na trase 4ky to do sebe napalily? Dyt po Klatovske tramvajaci snad v kazdym miste videj dobre pul kilometru pred sebe.. To nejak nechapu.. jsem zvedav na ty detaily z mista cinu.. :-)
0/0
18.6.2002 16:18

Brblal

Re: Jak se jim to povedlo?
Nebylo to na Klatovské ale Karlovarské, nevím víc, než píšou, ale moc bych se nedivil, kdyby to byl podobný scénář jako jsem popsal níže. Typuju, že to bylo i na podobném místě, od kruháku na Lochotím vede pěkně dlouhý kopec, když jedna tramvaj nebrdzí je z toho průšvih jedna dvě.
0/0
18.6.2002 16:27

Krygl

Re: Re: Jak se jim to povedlo?
V tom pripadku bych to typoval spis jeste pred kruhacem, nebo primo pod nim, tam je to pekne z kopecka a kdyz to nebrzdi tak asi muze byt problem...
0/0
18.6.2002 16:30





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.