Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Bush pořádá hon na Saddáma

Americký prezident George Bush podepsal příkaz, na jehož základě má zpravodajská služba CIA provádět tajné operace s cílem svrhnout iráckého prezidenta Saddáma Husajna. Tajný plán z letošního roku zahrnuje povolení použít smrtící sílu v úsilí dopadnout Saddáma, napsal v nedělním vydání deník The Washington Post s odvoláním na informované zdroje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Miroslav Gotzinger

Otazka pro Josefa
Ty ctyri roky v Americe byly pred sametem,ze?
0/0
18.6.2002 8:20

Josef

USA
Vcera Afganistan - dnes Iraq - zitra blizko nas.At zije demokracie USA.Ekonomika USA je k nicemu,bez Ciny by nebyly.Americky auta?Zlata skodovka!Nejvetsi obchodni sit wal-mart je narvana zbozim,ktery prodavaj vetnamci v CR.Ropu taky nemaj.Nemaj vubec nic a ziji 100let za opicema i kdyz nekdo rekne,ze maj auto v kazde rodine.Procestoval jsem cely USA behem 4 let a muzu vam rict,ze vetsi chudaky nikde jinde neuvidite.Jen veci kolem nas z tech jejich filmu apd. je kazdy na prdeli.Obcan USA je hrdy na svou vlajku,protoze pro nej znamena svobodu kde nikde jinde neni.Jenze vetsina znich nikde nebyla.Ziji od vyplaty k vyplate.Nemaj co do huby a pujcujou si od pristehovalcu.Terorista je pro ne kazdy kdo neni american!!!!!!!!!!!!!Jsou to normalni kreteni s omezenym myslenim.Ozraly CECH vy o zivote vic nez oni.My jsme si vzdycky delali srandu z nasich policajtu jak jsou blbi a oni to delaji normalne a nikdo se tomu nesmeje.
0/0
17.6.2002 22:06

Jarda

Re: USA aneb z Pepčova cestopisnýho notýsku
Chudáčku malej, žes tam celý ty 4 roky vydržel a nepoblil se hnusem. Ještě že tě tam měli a moh jsi jim aspoň pučit na ten kus žvance. Bez tebe by chcípli hladem a dneska už by nebylo na koho nadávat. Když je to tam tak blbý, tam proč tam jezděj gastarbajtři z celýho světa? Určitě proto, aby si zvedli sebevědomí, až uviděj že v USA nic nemaj, jsou 100 let za opicema a voni doma že jsou na tom líp.
Pověz nám Pepčo ještě něco o Americe. Je to fakt lepší než policajtský fóry.
0/0
17.6.2002 22:44

David

Re: USA
Ozraly CECH vy o zivote vic nez oni.
Predpokladam, ze tys byl a jses ozralej porad, aspon podle tvy cestiny to tak vypada. Zkus si zamest nejdriv pred svym prahem, inteligente.
0/0
18.6.2002 9:08

DJ

ZKUSME PREMYSLET!!!
ZAJIMALO BY MNE, CO SE VE SKUTECNOSTI SKRYVA ZA TZV. BOJEM PROTI TERORISMU. DOMNIVAM SE, ZE HROZBA TENTOKRATE NEHROZI ZE ZEME, ALE Z VESMIRU. STARI MAYOVE PREDPOVEDELI PRICHOD 10. PLANETY NA ROK 2012. TENTO PRAVIDELNY CYKLUS /KAZDYCH CCA 3.700 LET/ MA ZA NASLEDKY NEVYPOCITATELNE ZMENY POCASI, MOZNE DOPADY ASTEROIDU PLANETOU "STRZENE" A V NEPOSLEDNI RADE TZV. PRICHOD BOHU, TJ. CIVILIZCE Z VESMIRU. MOZNA SE NEKDO DOMNIVA /OPRAVNENE?/, CO BY TO MOHLO NA ZEMI ZPUSOBIT, POKUD BY DO TETO DOBY NEBYLO LIDSTVO SJEDNOCENE!
0/0
17.6.2002 11:59

Ondrej

Re: ZKUSME PREMYSLET!!!
 let live DJ's & weed
0/0
17.6.2002 16:58

Pavel

Opravdu tyrani???
Já jsem pro,aby se USA angažovaly.Řekl bych dokonce,že jsem rád,že existuje někdo,kdo do toho chce jít.Kdyby si toho středního východu nikdo nevšímal,jak by to tam asi vypadalo?Kuvajt obsazený,bývalá Jugoslávie rozstřílená na hadry,hrozba pro všechny okolní země....a nyní,když jsou USA v obavách kvůli terorismu,pak je to pro Saddáma krásná šance se domluvit s těmi kriply v horách a něcoi pořádného udělat.Takže se vůbec nedivím,že se v podstatě brání tímto způsobem a svět by měl být rád,že je někdo kdo je vůdcem,brání ne snad ani tak světový mír ale určitě světovou bezpečnost!Musí být obtížné být v čel světové politiky a mít za sebou hejno supů,kteří čekají na chyby a klopýtnutí,nepřejí úspěch....no co se dá dělat, hlavně že je každý samostatný,má svoji svobodu sle že to je bordel jako svině to už nikomu nevadí,že?Kdo je proti světové politice,ať si jde bydlet na sibiř,antarktidu,do Himalájí anebo doprostřed Sahary,tam má svobody dost!
0/0
17.6.2002 11:20

Ondrej

Re: Opravdu tyrani???
Presne tak, mas muj souhlas
0/0
17.6.2002 11:32

Jura

Re: Opravdu tyrani???
Předpokládám, že ti rozumím dobře, ale prosím, potvrď mi můj názor:
Souhlasíš s omezením svých práv, monitorováním svých telefonů, elektronické i papírové korespondence, prověřováním známých, výslechy při jakémkoli odklonu tvých zvyků od normálu. Souhlasíš s tím, že ti v případě, že se byť náhodně setkáš s někým "na indexu" (podotýkám, že tím nemíním lidi z našeho politického spektra, ale třeba teroristy), překopou od základu celý život a odstaví tě od jakékoli slušné existence. Pokud s tímto nesouhlasíš, pak jediné, co jsi ochoten obětovat, je svoboda TĚCH DRUHÝCH. Děkuji za odpověď.
0/0
17.6.2002 11:41

Pavel

Re: Re: Opravdu tyrani???
Nechtěl jsem tím říci,že když se nějaká velmoc stane vůdčí silu ve světě tak tím má právo zasahovat do všeho, co lidé dělají...Ale můj názor se týkal toho,že USA mají nyní pozici vůdce,se kterou ovšem z náboženských nebo politických důvodů dost lidí nesouhlasí.A to mi vadí,že její odpůrci chtějí,aby byl svět rozptýlen,v chaosu,aby se každý staral jenom sám o sebe...jinak co se týče lidských práv, tak právo na soukromí je jedním z nejzákladnějších...ale pokud je ten odposlech v zájmu bezpečnosti,pak jsem ochoten toto svoje právo obětovat pro lepší svět bez nebezpečí....nějak se tento mor vymýtit musí...s tím taky mnoho lidí nesouhlasí,ale co člověk nadělá,každý jsme jiný.....pojem svoboda ohromný,bohužel jeho zneužívání různými propagacemi je silně narušen a každý se na ni odvolává.Takhle ho špinit,bez respektu a citu,kam se tímto můžem dostat?Je to v nás,v lidech,v naší společnosti a hodnotách :(((
0/0
17.6.2002 12:39

taky obcan

Re: Re: Re: Opravdu tyrani???
...jawohl, mein Fuehrer....Avšk, mohu se optat: když jsem vlk samotář a nehodlám patřit do žádného stáda, budu pak také jesště smět existovat? A budu mít !stejná práva" se angažovat a vyřidit si to jednou provždy s každým, kdo mi poleze do cesty? I s Vámi?
0/0
17.6.2002 15:18

Premysl

Re: Re: Re: Opravdu tyrani???
Kdyz uz mluvis o chaosu, co potom rikas na to, ze Americane si privlastnuji pravo prvniho utoku a to jenom proto, ze jsou ekonomicky nejsilnejsi? Cina muze prijmout stejnou doktrinu a tvrdit, ze jsou nejpocetnejsi a navic se muze pridat Indie s tim stejnym argumentem. Obe zeme maji nuklearni zbrane a obe maji milionove armady. Americka politika jenom prispiva v k celkoveme chaosu na zemi, ted vic, nez kdykoliv v minulosti.
Jestlize se jednou vzdas svych zakladnich prav, nikdy je nedostanes zpet. Kdo ti zaruci, ze tim, ze obetujes svoje osobni svobody, bude zajisteno bezpeci? Tak totiz vznikaji tyranie, staci se podivat do historie.
 
 
0/0
17.6.2002 18:15

D'abel

Re: Re: Opravdu tyrani???
Odpovim za nej, ses hnup! Neni zac!
0/0
17.6.2002 15:35

Jan

Re: Opravdu tyrani???
Tak ona bývalá Jug. nebyla rozstřílená na hadry díky USA?? Neměl bys dát svoji hlavu po smrti ke zkoumání Pavlíku? A co kdyby sis nechal od cesty svoje doporučení, kde máme nebo nemáme žít, co říkáš ty světový politiku?
0/0
17.6.2002 12:57

Pavel

Re: Re: Opravdu tyrani???
Samozřejmě to nebyla zásluha jenom USA.Ale už to, že se k něčemu přikláěnly, v dnešním světě něco znamená a slovo USA se prostě nebere na lehkou váhu,takže bych její podíl na ukončení konfliktu považoval za podstatný.
Další věcí je,proč používáš takovoto agresivní řeč,když mi chceš sdělit že se mnou nesouhlasíš?Díky takovým jako jsi ty,co si neberou servítky k ostatním a ještě k tomu nemají vlastní názor (možná ho máš,ale raději ho nezveřejňuješ) jsme právě tam kde jsme,každý chce něco svého a nepřemýšlí nad tím,co říkají druzí.Napiš proč se mnou nesouhlasíš a jak to bylo v té Jugoslávii,díky
0/0
17.6.2002 13:58

Jan

Re: Re: Re: Opravdu tyrani???
Napsal jsem na tomto chatu o Balkánu zhruba 40 příspěvků. Nejvíce jsem diskutoval s nějakým Frantou Dvořákem (viz Frankie) a ten z toho dostal zřejmě déletrvající trauma,  když ho nakonec zradila i paní Australena.  Promiň, pouštět se do  diskuse s dalším člověkem se mi jaksi už nechce. Jen konstatuji, že s tou islámskou partou (UCK, mzn.brigády islámských teroristů, skupiny al  Kajdá) se kterou bojovali Srbové, mají teď co do činění USA. Ale možná, že to tak chtěly, že jim opravdu šlo o destabilizaci světa a zdůvodnit další zbrojení. Přesto i nadále považuji tvůj výrok, že USA zabránily rozstřílení Jugoslávie, za kuriozní a zábavný. Mám za to, že mezi obyvateli Srbska by ses s ním neprosadil.
0/0
18.6.2002 9:07

David

Re: Re: Re: Re: Opravdu tyrani???
To jo, to je frustrace Jenyku vid, ze se tu objevuji dalsi, kteri nepochopili tvoje skvele teorie hodne Nobelovy ceny miru (mel bys pak skvelyho kumpana v Palestine). Nevim, nejak se ta tvoje touha byt tim "spravnym" prorokem nenaplnuje. Kdyby to aspon bylo zase jako za tatky Brezneva, to by vsichni s tebou souhlasili, vid? Ty bys zase za tlustou stenou si jen opatrne hral s myslenkou odejit, ale pak bys ji stejne zavrhnul, protoze ty stejne vis vsechno lip jak to ve svete je i bez cestovani. Ostatne nejses v Cechach sam, kdo juknul za As a uz vsechno o svete vi. Takovejch jsem v Cechach potkal spousty.
Jeste trochu barvicky, abys zase mohl videt rude. Jses slabej odvar Marcelky, ale aspon nekdo tady prispiva k tomu skvelymu koloritu. Ne abys taky odjel do Habese, to bychom tady nudou mohli omdlit
0/0
18.6.2002 9:22

Pavel

Re: Re: Re: Re: Opravdu tyrani???
Jane, nejsem politolog a rád bych se o tomto dozvěděl víc.Přiznám se, že výraz o rozstřílení Jugoslávie jsem psal víceméně jako příklad a moc jsem nad tím nepřemýšlel, víš, přeci jenom mě tenkrát nebylo tolik abych chápal všechny souvislosti a pojmy,které v tom byly.Mohl by jsi se mi prosíém ozvat na e-mail ppaull@centrum.cz? Díky
0/0
18.6.2002 10:13

Jan

Re: Re: Re: Re: Re: Opravdu tyrani???
Respektuji tvoje názory a slušnost.
0/0
19.6.2002 9:08

Frankie

Re: Re: Opravdu tyrani???
Ale Jezisi Jezisi, kdopak se nám to tu lozcílil? Vidím, že Pavla čeká neobyčejně zajímavá a plodná diskuse. Jestli však Pavel plánuje návštěvu zámečku Rambouillet a chce si o něm nastudovat něco dopředu, tak je na správném místě.
0/0
17.6.2002 18:01

Jan

Re: Re: Re: Opravdu tyrani???
Ahoj Flantitu, Flantitu ty muj milovnitu, zdravím tě Dvořáku, ty veliký znalče albánských plaček, ty fanoušku UCK a geril al Kajdá na Balkánu, ty obdivovateli izraelských tanků a především popletený odborníku na rozdíl kultur! Už ti někdo vysvětlil ty fotbalové kopyto a znalče rozdílů kultur, co to je vápno a co jsou rowdies? Nějak jsi vyčichnul a stačíš už jen chabě poštěkávat. Nějak ses nám vyčerpal tím radostným poskakováním na rozvalinách v Džaninu!  Škoda a býval jsi taková hvězda. PS: Kde máš toho nohlseda s barevným pozadím?
0/0
18.6.2002 8:39

David

Re: Re: Re: Re: Opravdu tyrani???
Barevny pozadi bys potreboval udelat ty a presne takovehle barvy ty ztracena duse. Jak zabavne povidat nekomu o vycichlosti a sam bejt jak tejden odlozeny pivo
0/0
18.6.2002 9:12

Frankie

Re: Re: Re: Re: Opravdu tyrani???
Musíš mi to prominout Honzíku. Mám teď trochu víc práce, takže mám čas akorát tak na prolítnutí příspěvků a na to, abych tady na chatu nějakého ruďáska jednou dvakrát denně trochu přinakopnul a přinadzvednul. Je to takové pěkné odreagování a tvoje pozadí je přitom krásný velký cíl. Pohled na současnou diskusi na chatu mi říká, že zjevně o moc nepřicházím. Až se třeba od tebe po několika měsících půstu dozvím zase něco nového (tzn. něco, co jsi tu opakoval méně než pětkrát), třeba si pokecáme víc.
Promiň mi také, že jsem tě napsáním cizího slova "rowdies" uvedl ve zmatek a ty jsi teď učinil neumělý pokus o jeho vysvětlení. Říkám zatím NE, protože prvně si musíš našprtat přinejmenším roky, kdy se hrálo které finále PMEZ a kdy došlo ve fotbale k významným událostem, aby ses zase neztrapnil.
P.S. Pro klid mojí duše: řekni, že nejsi Josef a tvoje zkušenosti z USA nepramení ze čtyřletého pobytu v nějakém slumu v Bronxu, kde tě ten zlý černoch, o kterém jsi onehdy mluvil, držel celou tu dobu pod zámkem.
0/0
18.6.2002 14:19

Jan

Re: Re: Re: Re: Re: Opravdu tyrani???
Ferenci, opravdu asi máš víc práce a navíc je vedro, ten blábol výše měla být odpověď? Já bych řekl, že reaguješ na libovolné příspěvky někým podepsané, které jsem navíc ani nečetl. Nemáš toho černocha z Bronxu z nějaké literatury? Použiju slovo rowdies poprvé v naší diskusi a ty obratem odpovíš, žes mě jeho použitím uvedl ve zmatek! Jseš si jistý, že to máš v hlavě v pořádku? Opravdu ten chat jen tak "prolítáváš" a pak jsi právem nespokojen s úrovní diskuse. PS: Další otázka pro amerického komsomolce: Co to jsou tifosi? A ne, že mi zase odpovíš, žes mě použitím tohoto slova uvedl ve zmatek, ty komiku!
0/0
19.6.2002 9:05

Frankie

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Opravdu tyrani???
 Takže rowdies poprvé v naší diskusi. Máš to blbý Honzíku, že všechno se tu dlouho zpátky archivuje. Tady ale zas tak daleko do minula nemusíš. Stačí se podívat na článek "Miloševič ničí svědky svými výslechy" z 11.6. Přečti si tam moji reakci z 13.6. v 17:13. Reagoval jsem na tvůj hodinu starý příspěvek.
Pořád jsi přesvědčen o tom, že v tom mém slovo "rowdies" není? Ještě bys také mohl zkoušet tvrdit, že 19.6. je v kalendáři dříve, než 13.6. . To už by ti ale zřejmě nezbaštili ani tví nejvěrnější kosovští přizvukovači. Chápu, že se k té diskusi už nechceš znát, protože ses tam poněkud ztrapnil, ale svým dnešním příspěvkem jsi tomu nasadil korunu. Radši toho už nech, ať nemusíš chodit kanálama.
P.S. Víš už aspoň, že tu bělehradskou penaltu nekopal Plánička?
0/0
19.6.2002 12:42

Jura

Buďme veselí!
Vážení, buďme v pohodě, dokud můžeme... Protože za pár let (a kdo ví, jestli až za tak dlouho), když se nebude líbit amíkovi na rohu vaší ulice váš pohled, dostanete kulku. Nesnáším tyrany, teroristy zabíjející nevinné oběti, ani tiché vrahy. A pro nemám rád američany. Dokud konči hranice USA na pobřeží oceánu, nemají co strkat rypáky jinam. A my bychom od nich měli rychle dát ruce pryč, protože pomáhat teroristům = být teroristou!
0/0
17.6.2002 11:05

Krokodýl Dandy

Po podobných prohlášeních George Bushe
se ani nedivím reakcím islámských radikálů.
0/0
17.6.2002 8:56

Oswald

Re: Po podobných prohlášeních George Bushe
Nejen islámských. Nikomu na světě se nelíbí, že se mu zvenčí někdo plete do jeho vnitřní politiky. Reakce jsou ale v různých zemích různé. Jsou země, kde smrt "v boji" je ukrutným hrdinstvím. Jsou národy, které bojují do poslední duše. Jsou národy, které bojují, dokud to uznají za rozumné. Jsou národy, které bojují jen příležitostně. Jsou národy, které nebojují, jen skloní svůj hřbet, někdy víc, jindy míň. A jsou také národy, které lezou vetřelcům do prdele.
0/0
17.6.2002 9:53

Krokodýl Dandy

Re: Re: Po podobných prohlášeních George Bushe
Oswalde, máš pravdu. Smutnou, co se týče nás.
0/0
17.6.2002 10:11

Dusan

Bushuv plan
"Bush otevřeně prohlásil, že si přeje zbavit iráckého prezidenta moci, a to v případě potřeby i vojenskou silou. Sdělil ale jen málo podrobností o tom, jak chce svůj plán uskutečnit." No nevim, ale zrovna prezident "zemekoule" Bush ma tezke problemy se zemepisem, takze tezko o tom kde  Irak lezi neco vi. No a jak SVUJ  plan chce uskutecnit je take na pochybach. Bush tak akorat vyprodukuje neco po ranu na zachode. Na zbytek ma poradce....
0/0
17.6.2002 7:29

D'abel

Hon na Saddama...
Aha mudrci uz zase vylezaji. Kurva podivejte se jak jste skurvili volby doma a potom se serte do svetove politiky ocasi
0/0
17.6.2002 5:59

Dusan

Re: Hon na Saddama...
Tak zase zalez.. Mudrci. A nech si zdat neco prkneho.
0/0
17.6.2002 7:42

D'kain

Re: Hon na Saddama...
Demokracie podle D'abela je O.K., kdyz volby dopadnou podle jeho predstav. Teprve ten, kdo volil jako D'abel, se muze srat do svetove politiky
 
0/0
17.6.2002 8:12

Sokol

jen at porada hon, ten zazrak z texasu
Americane jenom blafuji, samotny Pentagon je proti vojenske akci v Iraku. I kdyz je Sadam diktator a urcite pekna svine, neni vetsi svine nez treba Putin nebo samotny Bush. Kolik uz zarvalo lidi v Iraku nesmyslnym bombardovanim anglickych a americkych letadel, ktere uz trva skoro 10 let?
Americani si troufnout tak akorat na Panamu nebo Grenadu, jejich vojaci ukazali v Afganistanu, jak jsou nemozni v akci. ted maji na krku vysetrovani za to, co delali s vezni v Afganistanu, muceni jim pekne jde, to tedy ano, no vsak maji dobrou praxi od Vietnamu po Nikaraguu, Argentinu, Chile a ostatni. Pokud se Americanum po vic jak 40 letech nepodarilo odstranit Fidela, jak chteji proboha odstranit Sadama? Bush asi sni svuj alkoholicky sen, oviva ho ten pritroubly Ashcroft, Rumsfeld je obycejne pako, ktere si mysli, ze je na nejakem late night show, kdyz dava tiskovky a vicepresident sedi v bunkru napojeny na nejakou masinu, ktera mu udrzuje srdce v pohybu. Pekna smecka oberhnupu a podle toho vypada cela americka zahranicni politika. Amerika je vsem tak nejspis k smichu a nemuzem se dockat, s jakou bombou nebo 'bombou' se zase naser***.
Pratele, spete v klidu, zadne velke akce se nekonaji, je to jenom stekani bezzubeho psa. Prodavejte dolace a nakupujte eura, dolac se pekne srouli a daji se na tom porad trochu vydelat penize!
0/0
17.6.2002 4:13

Cizinec

Militantni Bush
Bush je militantni a fasisticke prase kteremu jde jen o jeho vlastni zajmy a nema potrebnou inteligenci se prosadit jinymi metodami. Tohle ale zavani trochu prilis - timhle zpusobem se tak propracuje k nove svetove valce. Za dobu co je ve funkci americkeho prezidenta udelal tolik chybnych rozhodnuti a tolik spinavosti jako snad zadny jiny americky prezident a ani Saddam toho tolik za svuj zivot nezvladl. Tehle clovek si si jako prvni zaslouzil "odstavit", proti nemu jsou Ladin ci Saddam neskodni jako male deti. Tady jde o ropu, penize ze zbrojniho prumyslu ktere tecou do kapes Bushovy rodiny a ne o svobodu, pravo a demokracii.
0/0
17.6.2002 4:07

Sokol

Re: Militantni Bush
presne tak!!
0/0
17.6.2002 4:15

_B_art

Uz to meli udelat davno
po Kuvajtu, a ne ho tam nechat smrdet dal... a ted se mohli venovat dulezitejsim vecem...
0/0
17.6.2002 1:34

Sokol

Re: Uz to meli udelat davno
co meli davno udelat? vzdyt sadam byl jejich nejvetsi kamos a Cheney kolem neho pobihal jako devka a plnil mu vsechny prani, kdyz Irak byl ve valce s Iranem!
Kuvajt mu odkyvli samotni Americani, protoze byli uplne blbi, nebo jejich velvyslankyne byla totalne blba. Ze ho neoddelali tenkrat? protoze byli podelani strachem a strileli dokonce na vlastni spojence, zeptej se par Anglicanu, co ti reknou, teda ti, co prezili pratelskou palbu Amiku!
Misto Usamy a Umara v Afganistanu zabili tisice obycejnych Afgancu, proboha! vzdyt to neni ani armada, to jsou kluci vyrustajici na Playstation a Prozaku, takze bud zpanikari a potrileji vsechno nebo zdrhnou a leci se z depresi.
samotny Bush nema za sebou vojnu, podarilo se mu zdrhnout, kdyz mel slouzit a tata ho z toho dostal.
0/0
17.6.2002 4:24

D'abel

Re: Re: Uz to meli udelat davno
Sokole to mas vsechno ze svy hlavy nebo ti nekdo napovidal? Na blba je to opravdu uctyhodne! A hlavne, ze Cesko ma takovou dobrou armadu, na Playstation asi nebudete mit a tak se radeji misto Prozakem cpete Pervitinem, nebo jak tomu shitu rikate. Muzes mi upresnit kdy naposledy valcila slavna ceska armada, protoze si na nic nepamatuju. Vsechno vzdycky odvalcil nekdo za vas. At uz Amici nebo Rusaci. Tak o cem tady vole placas?
0/0
17.6.2002 16:03

Sokol

Re: Re: Re: Uz to meli udelat davno
Co tady placas, hovado ubohe? Az bude Havel vyrvavat do sveta, ze Cesko je policajt sveta a nejstarsi demokracie sveta, jak to dela pripitomely Bush (nikdo mu as nerekl, ze nejstarsi demokracie je islandska), tak  bude mit ceska armada taky plnou pohotovost, ty jeden taktickej troubo. Co tak muzu tobe upresnovat, kdyz o politice vis asi to, ze jako slovo ma dve mekky 'i' a tim to tak konci.
Bez si hrat na Playstation nebo to bez okukovat nekam do K-Martu a nechej rec o politice starsim a zkusenejsim.
0/0
17.6.2002 23:08

xxx

CO je sere?
Budou tam chcipat jako v Mogadisu pocatkem devadesatejch let!
0/0
17.6.2002 1:00

Jan

!!!!
0/0
16.6.2002 22:20

H

Sebeobrana jak prase.
Sadam je vocas, ale co je bushovi po tom fat nechapu.
0/0
16.6.2002 21:26

Jan Novak

Ja se z vas vsech asi poseru..
ted se nedivim ze jste volili socialni demokraty, kdyz tak naivne uvazujete !!
 
0/0
16.6.2002 20:57

H

ja se neposeru
nevigm gdo volil socdem. amici nemaj co kecat do irackych zalezitosti, stejne jako iracani do americkych. Tohle smrdi jen spoustou mrtvejch lidi a vysledek hovno. Nevidis ze je to pokus Kovbojskyho bushe udelat neco, co jeho tatka v 91 nebo kdy spis jako zvoral?
0/0
16.6.2002 21:31

Belzebub

To uz tu bylo
Jestli si dobre pamatuju, a jsem si jisty ze jo !!! tak neco podobneho uz tu bylo a sice na musce byl znamy bandita z kuby jisty fidel zvany tez castro. Vsechny USA sluzby se predhanely kdo ho dostane. Posilali mu otravene doutniky, otravenou potapecskou kombinezu , najimali kontrarevolucianare ve velkem , zorganizovali invazi  a ja nevim co jeste. No a kouknete on ten prdola tam sedi porad. A to ho maji primo u nos a je to katolicky narod. Takze Sadame spi klidne. Ne ze bych ti fandil jses docela slusna lump , ale tohle je jen gesto pro lidi a novinare. Inu kdyz nejsou denne uspechy k prezentaci u verejnosti tak se vytvori alespon razantni nova teorie. 
0/0
16.6.2002 20:11

hermik

Sebeobrana
Patří k nim zvýšená podpora irácké opozice, znásobení úsilí při získávání zpravodajských informací uvnitř irácké vlády, armády a bezpečnostních sil a možné nasazení zvláštních jednotek CIA a americké armády, které by v sebeobraně mohly iráckého prezidenta i zabít.
Nejak si to sebeobranu nedokazu predstavit, to jako kdyz mu Rangers vlezou do loznice a Saddam bude chtit rozsviti lampicku, tak ho sejmou ? Proc to sakra nereknou naplno, ze udelaji vsechno, aby ho dostali. Obsazeni Iraku neni zase tak spatny tah, jednak americane ziskaji pristup k rope, omezi podporu teroristu a budou se vice angazovat v arabske oblasti.
0/0
16.6.2002 19:57

Dusan

Re: Sebeobrana
Souhlas az na tu ropu. Jeste nikdo nevysvetlil situaci proc kdyz valna vetsina teroristu pochazela se Saudske Arabie tak tato zeme neni v te "ose zla". Ze by zrovna kvuli rope ....?  Takze kdyz jsem nepritel USA nebo podporuji terorismus, coz Saudska Arabie nepochybne cinni, ale mam co nabidnout( treba tu ropu) tak je to OK. Jinak samozrejme znamenam nebezpeci pro cely svet. Diky tomu, ze nemam strategickou pozici ci ropa se bohuzel na mem uzemi nenachazi. Ale to byla jen uvaha..... USA maji svoji pravdu. A tu bych si mel osvojit. Jako ostatne kazdy. Trosku mi to pripomina jednu informaci snad pul roku starou, ze USA budou mimo jine  zverejnovat i polopravdy( spise lzi)  a to v ramci boje proti terorismu. Takze kdyz nekdo lze, tak je to spatne a "cely svet" se musi branit. Kdyz USA zacne lhat, tak je to "takticky klam" ( tak to bylo nazvano) a vlastne je to spravne. Nekterym vecem je lepsi nerozumet....
0/0
16.6.2002 20:28

australena

Re: Re: Sebeobrana
Saudskoarabska kralovska rodina se prateli s USA a to znamena, ze oficialne SA je politicky spojenec Americanu, bez ohledu na to, co delaji jeji prosti obcane.
0/0
17.6.2002 3:42

Dusan

Re: Re: Re: Sebeobrana
Vim :-)) Ale prave na tom je neco shnileho.....
0/0
17.6.2002 7:22





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.