Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

ODS doplatila na svou zaslepenost

Tak nám zabili Václava. Proč? Šéf ODS paradoxně doplatil sám na sebe. Volební stratég občanských demokratů Miroslav Beneš jej postavil do hlavní a - bohužel pro celou stranu - také jediné role předvolebního lídra. Václav Klaus se snažil seč mohl. Sepsal řadu knih, sjezdil řadu krajů, zazpívala mu Lucie Bílá, na billboardech pózoval s lyžemi i s modelkami.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Sandokan

běž Klausovi vlézt do prdele
Tomie,co jinýho Ti napsat na takové pitomosti. A že Klaus udělal největší tunel na světě ( kuponovka ) co je v pořádku žejo?
0/0
2.7.2002 13:33

BOB

ODS - stále strana jednoho mafiána , jehož neomylnost i v ODS nezná mezí !!!!!!!
Ješitný , arogantní a prolhaný Klaus , jeho stejně arogantní kopie - prdelky : Langer , Zahradil , Tlustý , Nečas , Dostálová , Němcová , Benešová a jim podobní , by si Klausovu stranu měli zakonzervovat a skončit jako ukázkový vzor totálního debaklu nabubřelých a prolhaných funkcionářů totalitního myšlení . A to měli štestí , že fůra lidí se na volby vykašlala . Jinak by byl propad ještě větší . To také byla největší chyba těchto voleb !!!!! A to že komunisti stáhli na svou stranu 20% voličů , je jednoznačně "zásluha" ODS . Nyní nezbývá si přát nic jiného , než aby vše v Klausově straně zůstalo při starém "pořádku" . Je to největší šance , jak se "sami zaniknou" obě totalitní strany s komunistickými manýry  : KSČM a ODS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
17.6.2002 23:01

posledni emigrant

Jmeno Hason
Jmeno svou priponou pripominajici vitezstvi Rukopisu Kralovedvorskeho a Zelnehorskeho. Svym kmenem je to slovo z nemeckeeho hassen- nenavidet..
ELI, ELI, Lama Sabachtani!
P.E.
0/0
17.6.2002 20:32

posledni emigrant

Mistre, mate charisma...
Mistre, prispevek by se mel jmenovat: ODS nezaplatila za sve kryplovstvi.
Stale se najdou mudrlanti a filosove rovnovahy (svob.Evropa), kteri se nechavaji strhnout gloriolou sedeho ucetniho, stareho kryptokomunisty, farizeje. Farizejec je pokrytec, hlasajici se k svobodnemu zlocinu ci hnuti podporujici svobodny protistatni a danovy zlocin.., nerespektuje vsak sam zasady a smysl sveho poslani.
Je treba, abych se postavil na stranu tech kriminalniku, kteri ku prospechu naroda musi zazit daleko tezsi porazku. Osudy blbcu, slepa vira naroda.
Se spidlou, tak akorat .... teda ,,, ... to teda ne.
Odedneska hledam fiky na trni s panem Klausem.
radeji humusacky bojovat, nez spidlovsky zemrit.Vzdyt znami Vasich znamych.... na tom protikomunistickem puci v 89 jen vydelali.
Bohuzel ta technika se obratila proti tvurcum, proti narodu.
Budu klidne spat, az bude mit soudruh Klaus pri volbach jen 4,9%. Proto vstupuji dnes do ODS.Jsem se soudruhem Klausem Eliasem na ohnovem voze.
Kdo ma jeste naky prachy, kupuj akcie ODS!!!
P.E.
 
0/0
17.6.2002 20:27

volic

Tomie souhlasim s Tebou!!!!!!
0/0
17.6.2002 19:00

Zbyněk

Více šílenců lidi vyřadili
Pan Krása a mladý Benda, to také byli chytráci,to se nedalo poslouichat ty jejich žvásty.Načase, že je i pravicoví voliči vyškrtali. Za ty roku mají peněz dost, tak mají výhodu, že se nemusí hlásit na úřadu práce a te´d ještě dostanou odstupné 300 000 tisíc, to by žádnému dělníkovi nedali... To je demokracie!
0/0
17.6.2002 16:34

Tomie

Volby jako ostuda naroda..
 Myslím, že tyhle volby znamenají ostudu tohoto národa, 2,25 mil lidi voli Spidlu a komunisty, z toho je mi do breku..Vsichni se smali, kdyz Klaus zbrojil pred socialisty a mame to..Lidi zase naleteli na jejich sladke sliby, na ktere nemaji penize a budou dale zadluzovat tuto zemi, Koalice, ktera zbrojila proti Opozicni smlouve, ted sama vleti do naruce CSSD a US definitivne ztrati tvar..
Vsichni zapomneli na jejich afery, Svoboda se Snopkovou, Fencl a jeho pozemky, internet do skol za 150mil, dalnice za 48mld. bez vyberoveho rizeni atd..
Proboha, vzpamatujte se!
0/0
17.6.2002 12:38

Dana

Re: Volby jako ostuda naroda..
Není to ostuda národa,je to zdravý rozum národa, který nechce zkončit v záhubě. V příštích volbách to bude více lidí, aby už nebylo o čem diskutovat, nebudou sedět doma, aby tylo všem jasno. Kdo stát více poškodil ví všichni, kdo ho rozkradl.
0/0
17.6.2002 16:28

volic

Re: Volby jako ostuda naroda..
Souhlasim !!!!!!!!!!!
0/0
17.6.2002 18:58

zevloun

Re: Volby jako ostuda naroda..
Výčet aférek není úplný a je jednostranný. Zapomněl jste vyjmenovat aféry ODS, KDU-ČSL a Unie svobody, ODA, DEU, ČSNS atd. Paradoxně nejsou příliš známy aféry KSČM. Že by je novináři nehledali ??
0/0
18.6.2002 3:26

Czech hockey expert

Kde jste byli lidičky (chalupáři, knedlíkáři,...)?
Jeden z výstupů  letošních voleb je zarážející nízká volební účast národa jako takového.Dle výsledků (cc 58 %) je patrné, že téměř 1/2 národa je skupinou tzv.chalupářů-knedlíkářů, ignorantů postrádající minimální smysl pro zodpovědnost. Zdá se mi fair, aby tato skupina se zdržela jakýchkoliv komentářů o vnitropolitickém vývoji v CR pro následující 4 roky a využila toto období pro zamyšlení nad sebou samým.
 
Bude líp ?
J.
 
 
 
 
 
0/0
17.6.2002 11:48

Tony

Re: Kde jste byli lidičky (chalupáři, knedlíkáři,...)?
Sranda by byla, kdyby přišlo jen 40 % voličů jako při senátních volbách a Klaus a jeho ODS by byla zvolena, Křičeli by ,že tak málo voličů rozhodlo o jeho vítězství? Ne, slavilo by se. Prostě národ ho nechce, prosrali jste volby na celé čáře a celý Evropa to už ví! A nic vám nepomůže, čtyři roky může být konstruktivní opozicí. Gratuluji Vám!
0/0
17.6.2002 16:14

Czech hockey expert

Kde jste byli lidičky (chalupáři, knedlíkáři,...)?
Jeden z výstupů  letošních voleb je zarážející nízká volební účast národa jako takového.Dle výsledků (cc 58 %) je patrné, že téměř 1/2 národa je skupinou tzv.chalupářů-knedlíkářů, ignorantů postrádající minimální smysl pro zodpovědnost. Zdá se mi fair, aby tato skupina se zdržela jakýchkoliv komentářů o vnitropolitickém vývoji v CR pro následující 4 roky a využila toto období pro zamyšlení nad sebou samým.
 
Bude líp ?
J.
 
 
 
 
 
0/0
17.6.2002 11:48

Kato

Vítězství se nekoná, tak za to může Klaus.......
Chápu, že někomu je pan Klaus nesympatický, ale ve volbách nejde o jednoho člověka, jde o celou stranu o její program. Spoustě občanů jsou sebevědomí, vzdělaní lidé nesympatičtí, obzvláště, když neslibují sociální výhody všem plošně, jako komunisti nebo sociální demokracie. Politika se nedá dělat v rukavičkách obzvláště v postkomunistické zemi. Když chci dosáhnout cíle, volím prostředky které mě k němu dovedou bez ohledu na drobné přehmaty. Důležitý je výsledek. Takže se občané zamyslete, jestli další zadlužování státu na úkor budoucích generací, nákupy stíhaček a jiné sociální celoplošné výdaje na zajištění blahobytu líných občanů této země jsou to správné co jste odevzdáním hlasu komunistům či sociální demokraci zvolili. To mě je ten Klaus stále ještě sympatičtější. 
 
0/0
17.6.2002 8:36

Kato

Vítězství se nekoná, tak za to může Klaus.......
Chápu, že někomu je pan Klaus nesympatický, ale ve volbách nejde o jednoho člověka, jde o celou stranu o její program. Spoustě občanů jsou sebevědomí, vzdělaní lidé nesympatičtí, obzvláště, když neslibují sociální výhody všem plošně, jako komunisti nebo sociální demokracie. Politika se nedá dělat v rukavičkách obzvláště v postkomunistické zemi. Když chci dosáhnout cíle, volím prostředky které mě k němu dovedou bez ohledu na drobné přehmaty. Důležitý je výsledek. Takže se občané zamyslete, jestli další zadlužování státu na úkor budoucích generací, nákupy stíhaček a jiné sociální celoplošné výdaje na zajištění blahobytu líných občanů této země jsou to správné co jste odevzdáním hlasu komunistům či sociální demokraci zvolili. To mě je ten Klaus stále ještě sympatičtější. 
 
0/0
17.6.2002 8:36

Cenzura,
kvete zřejmě na těchto stránkách,jelikož vymazali můj příspěvek.Nebyl ani vulgární ani společensky neúnosný.Nebo,že by přece jen byl společensky neúnosný?Pro pravdivá slova? Pak se nedivte,že volby dopadly tak jak dopadly.
Na zdi jsem četl nápis:"Lež se stává novou  světovou ideologií a světovým řádem."Jo Jo,máme se dobře ,a dobře nám tak.
                                                         MŠ.
P.S.
Pokud nedostanu od MF,tedy idnes,uspokojivé vysvětlení,nekoupím nikdy tyto noviny .
0/0
17.6.2002 0:08

Viados

Ted se ukaze
Pokud Klaus neodstoupi, ukaze se, ze meli pravdu ti, co tvrdili ze ODS je stranou jednoho muze.
0/0
16.6.2002 23:27

Mira

Re: Ted se ukaze
To by se ti líbilo, že? Naštěstí o tom nerozhodují lidé jako ty. Tomu člověku nesaháš ani po paty - zamysli se nad sebou člověče!
0/0
16.7.2002 10:07

Volič

Novou stranu
, Také žádám novou důvěryhodnou pravicovou stranu. Pokud bude pravici představovat Klaus a jeho nohsledi, kteří jen pravici poškozují, budu volit jiné serioznější strany - v současné době třeba ČSSD.
0/0
16.6.2002 23:04

BOB

ODS NA NIC NEDOPLATILA , JINAK TO NEMOHLO DOPADNOUT !!!
Ješitný arogantní a prolhaný Klaus , jeho stejně arogantní kopie - prdelky : Langer , Zahradil , Tlustý , Nečas , Dostálová , Němcová , Benešová a jim podobní by si Klausovu stranu měli zakonzervovat a skončit jako ukázkový vzor totálního debaklu nabubřelých a prolhaných funkcionářů . A to měli štestí , že fůra lidí se na volby vykašlala . Jinak by byl propad ještě větší . A to že komunisti stáhli na svou stranu 20% voličů , je jednoznačně "zásluha" ODS . Vy slušní a rozumní v ODS , založte s Kaslem novou pravicovou proevropskou stranu . Pak se o příznivce a voliče nemusíte bát !!!!!!!!!!!!!!!
0/0
16.6.2002 22:31

Pavel Kořán

Re: ODS NA NIC NEDOPLATILA , JINAK TO NEMOHLO DOPADNOUT !!!
BOBíčku, tys byl vždycky kretén, tento příspěvek je ale vrchol tvého  hovadství. Jdi do hajzlu, idiote!
0/0
16.6.2002 23:16

Pepa

Re: Re: ODS NA NIC NEDOPLATILA , JINAK TO NEMOHLO DOPADNOUT !!!
Sprostaku nevychovanej.
0/0
17.6.2002 5:59

BOB

Re: Re: ODS NA NIC NEDOPLATILA , JINAK TO NEMOHLO DOPADNOUT !!!
Ale , ale !!! Co ten povyk ? Dostali jste po šňupáku a to je teprve začátek . Přivedli jste málem k moci komunisty a ještě se vztekáte ubožáci !!!!!!!!
0/0
17.6.2002 22:41

Stealth

Re: ODS NA NIC NEDOPLATILA , JINAK TO NEMOHLO DOPADNOUT !!!
Bobe, vem Bobka a šup zpátky do klobouku, kouzelníkovi Pokustónovi ses nějak nevyvedl. 
0/0
17.6.2002 13:06

jarda

POKRYTECTVÍ POKRAČUJE...
Výsledky voleb, ve kterých téměř KAŽDÝ prostý občan této země dokáže přečíst jasné a jednoznačné poselství, je opět vykládán našimi čelními politiky zkresleně, nepochopeně, či prostě JINAK. Pan Grebeníček, předseda KSČM, by měl přestat vědomě LHÁT do kamery i lidem do očí, když tvrdí, že již každý pátý občan volil KSČM. NE !!! Pane Grebeníčku, k volbám nepřišlo, (jako za vlády vaší strany povinně) celých 100% občanů ale jen mírně přes polovinu. A vás volilo tím pádem jen cca 10% z celého národa !!! Ostatní, co k volbám nepřišli, o vás NESTOJÍ !!! Stejně, jako o další kandidující VELKÉ strany. (Pro ty méně početně zdatné voliče KSČM: jedna pětina z poloviny národa rovná se jedna desetina z celku. Ti ostatní, kdyby vás chtěli volit, by tak jistě učinili.) Ale i pro pány z těch ostatních velkých stran: Propad malých stran byl způsoben z velké míry jen obavou voličů, že pokud by volili právě je, že jejich hlas nenávratně propadne. (Ale možná jste právě na to spoléhali...?) Panu Klausovi a řadě jeho blízkých bych pak chtěl vzkázat: znáte starý vtip o veřejném domě v SSSR, který i přes veškerou snahu (výměna zařízení, nové vymalování a nakonec i postavení nové budovy) nebyl navštěvován, protože tam ponechávali stále stejný, již opotřebovaný výkonný personál ??? (Pro ty, co nechtějí stále chápat paralelu: personál zprofanovaný, svázaný s nejasnou a nepříliš čistou minulostí) Jsem pravicovým (neradikálním a neextrémním) voličem a z nastálé situace mám i nemám radost. Ona leccos naznačila: - Jednak se ihned ukázalo, jak soudruhům s posílením hlasů okamžitě narostl hřebínek (POUČTE SE, VOLIČI !!!) (Soudruzi, prý jste se s minulostí vypořádali. Dám vám tedy prostou otázku: Kolik politických vězňů, kolik lidí vyházených ze škol, kolik potomků vaší stranou zavražděných či perzekuovaných jste odškodnili ze svých prostředků - třeba z vašich členských příspěvků) ??? - Jednak se ukázalo, že skoro 50% národa odmítá současnou politickou garnituru (To NENÍ o špatné volební kampani nebo o nedostatečném vysvětlení vašeho programu. Lidé nevěří VÁM, tak zvaní pravicoví politici !!!) - Ale také doufám, že ti "obyčejní členové stran" (tj.ti dole) konečně pochopí, že ty zprofanované je nutno odvolat, vyházet, s poděkováním uklidit do politických důchodů - a začít jinak. S čistým štítem. NA TO LIDÉ ČEKAJÍ. Řada občanů by nejraději volila úplně novou politickou stranu, nový nezprofanovaný styl - jen kdyby bylo jisté, že ta volba vyjde. A kdo z dnešních čelních politiků toto nepřizná nahlas, buď nežije v každodenní realitě nebo ji vědomě nechce vidět. Ale takový člověk nemá v politice co dělat.
0/0
16.6.2002 21:12

Hanes

Re: POKRYTECTVÍ POKRAČUJE...
Konečně vidím napsané to, o čem většina národa již dlouho mluví. Přesto některé strany stále zdůvodňují svůj neúspěch špatně vedenou kampaní, voličovo nepochopení věcí budoucích, atd., atd. Volič už nechce volit "to menší zlo". Volič nechce volit ŽÁDNÉ zlo.
0/0
17.6.2002 9:23

sikka

padla kosa na kámen
Volební úspěch komunistů je pouze důsledkem vlády tzv. pravicových stran. Jenomže pan Klaus bude hledat příčiny neůspěchu všude jinde, jenom ne tam, kde jsou doopravdy, to je ve vlastních řadách. Kdo sledoval Klausovy televizní besedy, může si udělat jasnou představu o způsobu myšlení pana profesora: pokud má někdo jiný názor je to levičák v lepším případě socialista, není dávno doba, kdy pan Klaus začínal každou svou myšlenku slovy...každý rozumně uvažující člověk musí pochopit..., jinými slovy, kdo nesouhlasí s mým názorem je v nejlepším případě hlupák, ironické úšklebky a gesta vůči spolubesedníkům, skákání do řeči až po vyhrožování opuštěním místnosti. Egoista typu pana Klause nemůže hovořit o demokracii, ale spíše o diktatuře. Ale zkusme se podívat na důsledky pravicových vlád pro řadového občana: obava zda ve stanovený termín dostane mzdu, strach o ztrátu zaměstnání, obava, zda zítra bude mít v bance ještě své poctivě vydělané peníze. Na druhé straně zloději a podvodníci beztrestně okrádající lidi, případně jsou za to odměněni zlatým padákem v částce, kterou si 99% procent poctivě pracujících lidí nevydělá za život. Ale tím se asi pan profesor a jeho přitakávači zabývat nebudou. A v tom to možná je.
0/0
16.6.2002 18:19

Kelda

KLAUS..TLUSTÝ...DOSTÁLOVÁ...NEČAS...
KLAUS..TLUSTÝ...DOSTÁLOVÁ...NEČAS... ano to jsou jména, která to ODS prohrála...všichni jsou stejní...arogantní, nabubřelý...namyšlený a je dobře,že je ODS má....protože jinak by asi vyhráli
0/0
16.6.2002 18:10

Anglicky pacient

Re: KLAUS..TLUSTÝ...DOSTÁLOVÁ...NEČAS...
Jeste bych rad pridal Langera a celou prazskou ODS
0/0
17.6.2002 13:55

maximus

Re: KLAUS..TLUSTÝ...DOSTÁLOVÁ...NEČAS...
Tlustý si v roce 1989!!, když už šli komouši od válu všude okolo nás (Maďarsko, NDR, Polsko), podal přihlášku do KSČ. Třeba jí zase opráší. Jak to s komoušema u nás dopadne jsem také nevěděl, ale co se Tlustýmu muselo honit v hlavě, že tam chtěl vstoupit???
0/0
17.6.2002 17:37

Vizionář

Přesné
Naprosto výstižný článek,souhlasím. Nevím jestli se mám smát nebo brečet ,když vidím reakce skalnich příznivců ODS. Ta nenávist vůči všemu a všem ,kdo nesouhlasí s PANEM PROFESOREM je až zarážející. Skutečně toto by chtělo udělat rozsáhlou analýzu psychyky skalního voliče ODS,tzv. KLAUSOFILA. Je neuvěřitelné ,jak se někteří lidé jsou schopni "rvát až do krve" kvůli jednomu člověku. Já třeba sympatizuji s ČSSD,ale že bych se tak fanaticky zastával pana Špidly,o tom nemůže být ani řeč. Skutečně název Občanská demokratická strana úplně nevystihuje současnou ODS. Spíše ona o její voliči připomínají NSDAP v 30.letech 20. století. Zamyslete se nad sebou a uvědomte si,že demokracie neznamená,že když s vámi někdo nesouhlasí,tak je to váš nepřítel a nikdo nemá tu jedinou objektivní pravdu,ani pan  Václav Klaus.
0/0
16.6.2002 17:23

fric

Re: Přesné
Milý vyzionáři, jsem též onen podivný druh který věří, ale necítím pražádnou nenávist. Ale z Vaší poznámky o NSDAP cítím že tento lidský cit ani Vám není cizí. Co tak vázat poblikace Vám milé do kůže členů či příznivců ODS. Ostatně Hitler byl také vyzionář. Není pravda že bych nenáviděl osoby s jiným názorem na stav věcí veřejných a jeho řešení. Ani k Vám tento cit nechovám, můžu snad nenávidět někoho protože je nemocný?
0/0
16.6.2002 19:01

Hanes

Re: Re: Přesné
co znamená slovo "vyze" - "vyzionář"?? Já to slovo ve slovníku nenašel. Nemyslel pan Fric slovo "vize"?? Nevím, jestli je pan Fric nemocný, ale rozhodně je nevzdělaný. Značně. Pět tříd základní školy?? Možná čtyři. Šest ale určitě ne!!!
0/0
17.6.2002 9:33

Jar

Konečně ?
Vyhodnotí si politici tento neúspěch objektivně ? Všimnou si nás, že žijeme i v období mezi volbami?
0/0
16.6.2002 17:17

Karel1

Radte odchod Svobodovi a Marvanove!
Ti dva prosrali volby i s Havlem a CT1 Klaus a ODS ma 58 mandatu a to neni prohra idioti, je videt ze Vase IQ je hodne pod 60
0/0
16.6.2002 16:54

Luboš

Sbohem pane profesore!
Výsledek voleb je přímým důsledkem negativního působení profesora Klause v naší zemi po roce 1998. Osobně odpovídá za rozštěpení pravice a její propad ve volbách 1998 a 2002. Tento člověk naší zemi od roku 1998 pouze škodí. On je odpovědný za to, že ODS se zbavila zbytku slušných lidí a stala partají gaunerů a rektoskopů.  Pan profesor svou volební mobilizací  opravdu zabodoval a slavným telefonátem to dorazil. Jeho tvrzení v dnešní povolební televizní debatě bylo opravdu komické. ODS se prý nerovná V.Klaus. Když mi před pár dny zatelefonoval, vyzval mne abych mu dal svůj hlas. Jemu, nikoliv ODS! Přitom v Brně vůbec nekandidoval..... Myslím, že je opravdu nejvyšší čas, aby zmizel z politiky. Škoda, že to neudělal v roce 1998.  Naší by tím opravdu, ale opravdu prokázal dobro. Za jedno jsem mu ale velmi vděčný. Za způsob jak zpacifikoval psychopata Mečiara a nechal Slováky jít. Takže pane profesore jděte taky a nezapomeňte sebou vzít také Macka, Kovarčíka, Železného,Bácse, Singha a Pepu z Hogkongu..... A pozdravujte Viktora!
0/0
16.6.2002 16:29

jana

Jděte už s tím Kaslem do háje
Proti obsahu článku mnoho nenamítám, jen sleduji s hrůzou jak MFD a idnes maká pro pana Kasla usilovně, odhodlaně, denně. Jděte už s ním do háje. Dopadne jako Pajerová, byť byste se přetrhli. A ostatně si nic jiného nezaslouží. Znám ho osobně, vím co je zač. Pošpiňovat ho nebudu.
0/0
16.6.2002 15:22

VOLIC ODS

...
Podle mne by Klaus v politice mel rozhodne zustat...je vzdelany, vi o cem mluvi..
0/0
16.6.2002 14:08

Elvis

...
Pan Klaus by uz mel konecne odejit a neparazitovat uz vice u politickeho koryta. Ted jsem si stahnul ten remix jeho telefonatu z www.kompost.cz a je to fakt hustý, všem to vřele doporučuju
0/0
16.6.2002 14:00

VOLIC ODS

Hm..
Nemyslim, ze by ODS totalne zadupala nove tvare. Takovy pan Bratsky, starosta na Praze 13 je z ODS, kazdy to tady vi a na Praze 13 jednoznacne volby vyhral...Kdyby se dokazali prosadit tak jako on i ostatni...
0/0
16.6.2002 13:57

tms

No jo,
tak dlouho chtěl být Václav Klaus hvězdou české politiky, až mu to totálně vyfouk Miloš Zeman. Kdyby udělal Klaus to co on, tj. nabídnul nové tváře (teda nemyslím Benešovou, Langera, dokonce ani na Kasla, myslím spíš na Topolánka či Beneše a určitě jsou někde Klausem důkladně zadupaní i jiní) a slíbil odchod z politiky po volbách, mohlo to dopadnout jinak. ODS by volili ti co mají rádi Klause, i ti co ho bytostně nesnáší (třeba já). A teda ač stejně bytostně nesnáším i Zemana, musím říct: to jak on zmáknul dvojitý vítězství ČSSD ve volbách, to je událost, která se fakt nevidí a Zemanovo objímání stromů na Vysočině v sobě bude mít určitě hodně orgiastickou příchuť.
0/0
16.6.2002 13:48

Aura

I presto, ze jsem ODS volila, priznavam, ze Vaclav Klaus to prehnal!
0/0
16.6.2002 12:54

Emil

Změna je třeba...
Jako se ČSSD zbavila svého"ZEMANA",měla se ODS zbavit svého"KLAUSE"!Potom by výsledek voleb mohl být o něčem jiném....!
0/0
16.6.2002 11:59

volic

Re: Změna je třeba...
S tim naprosto souhlasim, sebestredny pan profesor v techto volbach ODS jenom svou osobou ublizil, osobne mi program ODS nevadi, ale osoba pana Klause, manipulovace Macka nebo zatloukacky Dostalove jenom poskozuje ODS. Potom se nesmi divit, ze volici otraveni predvolebni kampani dali prednost CSSD, ktera vymenila lidra a sla na to s rozvahou a nedelala hura akce ala ..u telefonu Vaclav Klaus dejte mi (me jedinemu) Svuj hlas a pak po Nas 4 roky nic nechtejte.
0/0
16.6.2002 18:06

volic

bbb
blbej  narod
0/0
16.6.2002 11:56

fric

Re: bbb
Tejď si můžeme pouze zaspívat tejď už máme co jsme chtěli.....
0/0
16.6.2002 19:08

Kelda

KOMUNISTI NIC NEBOŘÍ, NENIČÍ....
 LIDIČKY neblbněte...copak komunisti tady něco boří, ničí? . Přestaňte poslouchat CENZUROVANOU NOVU a ostatní pravicově protěžovaná média/ODS/ ,která denodenně masíruje a straší lidi komunisty.. STBáky apod. Ale , kdo v této zemi žije delší dobu , tak ví, že jsou to jen výmysly a polopravdy....a že se tady i pžed změnami v r.89 žilo celkem dobře. Kdyby nepřišla naplánovaná revoluce, tak by tady změny stejně byly. Málokdo možná ví, že výjezdní doložky potřebné pro výjezd na západ zrušili apači někdy v září 89...v prosinci 89 měl být sjezd strany na kterém měli být projednávány takové převratné změny...jako třeba MALO - PODNIKÁNÍ a pod.     Nesouhlasím s nepravdama o vraždách..komunistické teroru apod..... ANO je možné , že někdy před 50 lety se tady něco dělo, ale to bylo po válce...v USA taky honili lidi...popravili Rosenbergrovi....apod...Dodnes tam je např. za vlastizradu a špionáž trest smrti. Tak si myslím , že většina lidí této novácké propagandě prostě už  nevěří a naopak si myslím, že ODS doplatila v těchto volbách právě na tuto neskutečnou a obrovskou podporu většiny médií......ta podpora byla až moc veliká...suverenní, napadala vše okolo, urážela ostatní strany a pod....z té podpory vycítili rozumní lidé faleš a nespravedlnost.... a to se ODS vymstilo a to jí a panu profesorovi ze srdce přeji.
0/0
16.6.2002 11:44

Robos

Re: KOMUNISTI NIC NEBOŘÍ, NENIČÍ....
Pokud zanedbám, že nás komunisti okradli (nejen během měnové reformy), nastěhovali naší rodině do domu "podnájemníky" i proti naší vůli, zavřeli nám strejdu, jeho dětem nedovolili studovat, nedovolili nám nikam cestovat, slušně si vydělat a pár dalších drobostí, nic OSOBNÍHO bych proti nim asi neměl. Jinak to byli vlastně príma hoši, mávátka, pionýrské šátky, pochod ve špalíru, milující předsedové a vlídní kádrováci, recitace revoluční poezie, zkrátka to, po čem národ vždy toužil. Hlavně, že člověk nemusel moc makat a nikdo ho za to nemohl vyhodit z práce. Rohlík za desetník, pivo za korunu, SOCIÁLNÍ RÁJ.
0/0
16.6.2002 13:18

Martin

Re: Re: KOMUNISTI NIC NEBOŘÍ, NENIČÍ....
naptosto s tebpou souhlasim a z KIEldy mne jde mraz po zadech.. je to stejne jek kdyz neonacisti tvtrdi ze nebyli zadne koncentracni ratboty , jen nejake "male" omyly.... Keldovi bych doporucoval ozdravny pobyt v Jachymovskych uranovech dolech pod doheldem bdelych panu z STB a pak voejnskou sluzbu u PTP
0/0
16.6.2002 15:18

Smart

Re: Re: KOMUNISTI NIC NEBOŘÍ, NENIČÍ....
Skutečně výstižně řečeno, plně souhlasím.
0/0
17.6.2002 13:45





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.