Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Špidla může stavět vládu, ODS jde do opozice

Viděli jsme první volební odhady. ČSSD třicet procent, ODS dvacet šest, Koalice sedmnáct a komunisté třináct. Pokud nenastane dramatický zvrat jako v roce 1996, kdy se chybou agentury lišily výsledky od průzkumů u ODS i ČSSD skoro o pět procent, co můžeme vyčíst z těchto čísel?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

posledni emigrant

Hottpepper a Dan(1)-mordens labia sua
Uvazene ci neuvazene mluviti o svem narodu?
Nejsou to, Buh da, posledni volby, snad Vas nebude jednou mrzet, ceho jste dnes napsali.
Vas P.E.
0/0
19.6.2002 0:01

Luboš

Sbohem pane profesore!
Výsledek voleb je přímým důsledkem negativního působení profesora Klause v naší zemi po roce 1998. Osobně odpovídá za rozštěpení pravice a její propad ve volbách 1998 a 2002. Tento člověk naší zemi od roku 1998 pouze škodí. On je odpovědný za to, že ODS se zbavila zbytku slušných lidí a stala partají gaunerů a rektoskopů.  Pan profesor svou volební mobilizací  opravdu zabodoval a slavným telefonátem to dorazil. Jeho tvrzení v dnešní povolební televizní debatě bylo opravdu komické. ODS se prý nerovná V.Klaus. Když mi před pár dny zatelefonoval, vyzval mne abych mu dal svůj hlas. Jemu, nikoliv ODS! Přitom v Brně vůbec nekandidoval..... Myslím, že je opravdu nejvyšší čas, aby zmizel z politiky. Škoda, že to neudělal v roce 1998.  Naší by tím opravdu, ale opravdu prokázal dobro. Za jedno jsem mu ale velmi vděčný. Za způsob jak zpacifikoval psychopata Mečiara a nechal Slováky jít. Takže pane profesore jděte taky a nezapomeňte sebou vzít také Macka, Kovarčíka, Železného,Bácse, Singha a Pepu z Hogkongu..... A pozdravujte Viktora!
 
 
ODS
 
 
0/0
16.6.2002 12:54

Jill

Re: Sbohem pane profesore!
Tohle byste pred svymi blizkymi nemel rikat, budete za hlupaka!
 
Prispevek jasne dokazuje zcestne, lec existujici:
Dejte nekomu z Brna hroudu zlata a reknete, ze pochazi z Prahy. Nastane vnitrni boj, zda nahamounit a prijmout ji, nebo zachovat hrdost a rict ne!
0/0
16.6.2002 23:12

Petr

Cesi, jste narod nepoucitelnejch bolseviku!!!!!
0/0
15.6.2002 21:39

Jaroslav Remes

Doufam, ze se jezisek Spidla na vlade s koalici nedomluvi
Volby dopadly spatne. Doufejme, ze zastupci koalice pri jednani o vlade s jeziskem Spidlou nedaji na prvni misto korytka ve forme vysokych funkci a vlade se Spidlovi reknou jedoznacne ne. Nebude mozne sestavit zadnou vladu, budou se muset vyhlasit nove volby a ti nezodpovedni volici prijdou tentokrat k volbam a hodi to pravici nebo stredu.
0/0
15.6.2002 21:39

volič

přemýšlejte
Copak si nikdo neuvědomuje, že hlasy pro Komanče nahnal Klaus? Věčným vyhrožováním EU postrašil méně informované lidi a ti v obavách před hrůzami EU dali hlasy Komančům, kteří jsou veřejně proti EU. Zaplaťbůh, že ten paranoik konečně odchází do propadliště dějin. Uvidíme, jak ho zhodnotí historie.
0/0
15.6.2002 21:05

Lucie

Re: přemýšlejte
Copak lidi voli stranu kvuli jednomu cloveku?! Snad kvuli sdilemi zajmu a nazoru, ne?!
Desi me fakt, ze k volbam jdou ustraseni, mene informovani lide, kteri rozhoduji i o me budoucnosti!   Neznalost neomlouva  Presto nasledky jejich rozhodnuti ponesu i ja. Diky.
 
P.S. Nevite, jak jsou na tom s informovanosti chovanci ustavu a psychiatrickych leceben a kolik jich tak zhruba muze byt?
0/0
15.6.2002 23:04

Dan(1)

Blázni se radují...
Uspokojení z výsledků voleb může dávat najevo jen magor. Magor, který nevidí, že jsme prohráli všichni a komančové jsou na koni. Je docela dobře možné, že tyto volby zapříčiní konec US-DEU, která je přes všechny výhrady demokratickou stranou. Nevěřím, že by se lidé jako Ruml shodli se socany na zásadních věcech. Za dalších několik málo let skončí i lidovci, tím, jak postupně budou odcházet do Království nebeského svíčkové babky. Komunisté se líbí mnoha mladým anarchistům a antiglobalistům, takže budou oslabovat jen velmi pomalu. Stále více lidí také zapomíná, co to byl reálsocialismus a lidé okolo dvacítky (s čestnými výjimkami) si v dětství ani neuvědomovali, v jak hrůzném a nesvobodném světě žijí. Jedinou silnou, autentickou vládní koalicí s přibližnou shodou programů mohou nyní vytvořit jen ČSSD a KSČM. Zdá se mi, že lidé v této zemi nejenže chtějí socialismus ekonomický, ale také ten politický, se všemi zákazy, příkazy, restrikcemi a terorem proti lidem, schopným samostatného uvažování. Dnes mi nezbývá, než litovat, že jsem proti komunistům angažoval. Místo toho, abych se nechal mlátit a musel chodit k výslechům, mohl jsem se klidně flákat po putykách a honit děvky. Tehdy jsem bohužel nevěděl, že většina lidí je naprosto spokojena s mlékem za dvě kačky, že jim vpodstatě vyhovuje nechat si nařizovat, co si mají myslet, co říkat, kam vstoupit. Ono je jednodušší poslouchat jako stádo a vědět, že dostanu nažrat, když budu držet hubu, než dívat se na svět vlastníma očima a rozhodovat se nezávisle a samostatně. Takže díky všem, kteří si "nemohli vybrat" z osmadvaceti nabízejících se stran, díky všem, kteří si váleli šunky na chalupách a u vody, všem, kterým může být budoucnost jich samotných i jejich dětí ukradená, protože oni žijí teď a teď se mají jakžtakž. Díky za tuhle lekci. Na obyvatele této země je třeba se zvysoka vysrat, v ničem se neangažovat a starat se o svůj prospěch. Takže od příštího roku nedám ani jediný haléř na přímé daně, ani haléř na zdravotní a sociální pojištění. Myslím, že nebudu sám.
0/0
15.6.2002 20:17

hotpepper

Vítězství blbosti
Tenhle národ je plný debilů a lemplů,jak jinak si vysvětlit úspěch socanů a bolševiků.Je mi z toho smutno.Spousta lidí není svéprávná rozhodovat o osudu svém,natož o osudu jiných.
0/0
15.6.2002 20:17

Jan Herna

Volby 2002 v jejich výsledku
   Volby v podstatě ukázaly,že polovině jejich voličů je zcela úplně jedno,kdo jim bude vládnout a co s jejich penězi vybranými z daní udělá-proto nepřišli k volbám.Druhá možnost pak je,že jsou tak hloupí,že si myslí,že tím,že nepůjdou k volbám dají najevo svojí nelibost se současnou politikou.Ale to je nesmysl,protože svojí neúčastí volili také.A volili ty,které třeba nechtěli. Protože jejich neúčast ve volbách těm zvolený zvedá procenta.Výsledek se totiž nepočítá ze 100% voličů,nýbrž ze 100% voličů,kteří volili.Takže ti co jste nepřišli nenadávejte,nemáte na to právo.Volby možná také ukázaly,že tady se nechodí volit  podle strany,která mi programově vyhovuje, nýbrž - dám hlas velké straně,i když se mi nelíbí,aby můj hlas nebyl rozdělen mezi ty ostatní.A tak ho dá komukoliv, třeba komunistům.A pak v hospodě nadává,že tam jsou zvoleni jiní než by tam být měli.Teprve,kdyby šla volit skutečná většin a voličů (alespoň 75%) viděli bychom koho tam chce většina mít.Při účasti kolem 50% je to asi o něčem jiném.
  
0/0
15.6.2002 20:11

XXXXXXXXXXX

Super
0/0
15.6.2002 19:29

Venda

zase ty komouši.....
Přestože jsem volil ODS, dokážu přenést přes srdce, že Strakovku obsadí Špidla, ale největší zklamání jsou pro mě komunisti! Jestli to tak půjde dál za osm let nás bude reprezentovat syn brutálního vyšetřovatele STB a ve zprávách budeme sledovat, jak si Ransdorf  rokuje s Fidelem! Pak už nám zbude leda tak emigrace! Co se ještě bude muset stát, aby 20% našich "spoluobčanů" pochopilo, že po třešních se maximálně poblejem? 
0/0
15.6.2002 19:15

tygr

AT ZIJE KSC!!!
Soudružky a soudruzi, s radostí konstatuji, že 75% tohoto národa jsou naši!!! Ať žije V.I.Lenin! Se Sovětským svazem na věčné časy!!! Konečně jsem pochopil proč jsme si 40 let bolševismu zasloužili. Je mi smutno. Tahle země je bolševická ďoura. Při první příležitosti odsud zdrhnu. TYGR
0/0
15.6.2002 19:08

Lucie

Uz zase si budeme rovni a nekteri mozna i rovnejsi ?!
Co je nepochopitelne?!!
Vsem rovnym dilem zastavaji ti, co vedi, ze by si polepsili, zamitaji ti, co by sve schopnosti nemohli vyuzit a byli by na tom stejne blbe, jako ti neschopni.  Zrusime sefy, znamkovani ve skolach, ne! pryc se skolou, na co? Beztak vsichni nemaji sanci skolou prolezt, a uz by tim vznikla nerovnost. Zavedeme znovu vymenny obchod. Nezda se mi to prilis prehnane, mam pamet, ktera mi slouzi i po trinacti letech!!!
To, co jsem tady cetla a co se zda byt taky prehnane, je az nebezpecne realne!
0/0
15.6.2002 19:00

http://literatura.kvalitne.cz/mani.htm

http://literatura.kvalitne.cz/mani.htm (a není co řešit)
0/0
15.6.2002 18:52

Svehla

Komunisty na lampy
Komunisty na lampy a socany na východ!
0/0
15.6.2002 18:40

S.G.

Konec pravicového snu v Čechách
Mě se tyhle volby líbí, ačkoliv moje favoritka ODS prohrála. Proč? protože tady si všichni hráli na bůhvíjaké pravičáky. Ale ve skutečnosti je to tu stejný jako ve Francii, Německu, Švédsku. Nejsme v USA, kde se 95% národa shodne na tom, že je lepší být bohatý a svobodný než chudý pod péčí státu. Prokletí Evropy je v tom, že tady masy pořád čakají na spasitele. Spočítejte si poměr schopných (kteří preferují pravici) a neschopných zamindrákovaných, kteří chtějí silný stát. Vždycky vyhraje levice. Teprve v okamžiku, kdy levice zemi zadluží a vysoké daně přiškrtí i bezdomovce, teprve potom vyhraje pravice, daně se sníží, dávky také, země bohatné a za pár let, zas levice s hesly: všem stejně (málo), začne plundrovat zemi. Poznámka na závěr: nejsem fašista a jsem si jistý, že spousta rádobypoctivých dobráčků si myslí, že levice je lidskost a parvice sobectví. Blbost. Levice je stát a úředník, pravice je svoboda, možná mizerná, chudá, ale svoboda. A druhá poznámka. ODS má k parvici veelmi daleko. Velmi. Třeba so konečně vezme vzkaz voličů k srdci a místoneslaného nemastného guláše se socialisty za pecí, se transformuje na skutečnou pravici. To měla už udělat před 4 roky a nechat vládnout lidovce. Teď by byla možná vítězem. Ačkoliv pohrdám socialisty a těmi kdo je volí, vím, že mají své místo ve světe, úprotože jinak se pravice chová jako Klaus a spol v 90.tých letech. Snad to konečně povede ke vzniku Nové ODS, bez profesora, ale skutečnou parvicovou politikou. Tak zase za 4 roky
0/0
15.6.2002 18:26

Kanec

Re: Konec pravicového snu v Čechách
Nejsme v USA, to je pravda. Tady totiž za schopné platí jen zloději a tuneláři!!! A ty nejvíc podporuje ODS, proto nevyhrála. Volit podle programu je blbost, to už ukázaly např. volby po válce - program dobrý, ale stáli za ním grázlové. A páni Langrové, Tlustí, Zahradilové a další by se jim určite vyrovnali, kdyby dostali možnost. Zdraví bývalý volič ODS.
0/0
15.6.2002 18:42

dyydyaa

Re: Konec pravicového snu v Čechách
Pravdu dis.
0/0
15.6.2002 18:47

Franta

Re: Konec pravicového snu v Čechách
To, co v afektu píšete, není nic jiného než jednoduchá a značně obehraná říkanka pro děti "O schopných (často však všehoschopných) a pracovitých voličích pravice", kteří živí ty přihlouplé nalevo. Nevěšte však hlavu z volebního neúspěchu pravice. Buďte pracovitější a určitě se to v této zemi pozná na životní úrovni, i té Vaší i těch nalevo od Vás.
0/0
15.6.2002 21:57

virtual

Je to v háji
Výhra ČSSD a její následné vládní koalice s Koalicí nebo s KSČM nás přivedou akorát tak do prdele. Nakoupí stíhačky, zadluží nás na 30 let dopředu, převedou distribučné síť pod ČEZ, a zvednou daně. To jsou vyhlídky. Sakra, proč mají všichni takovou šílenou hysterii z Klause a ODS ? On nám v přístích 4 letech Špidla předvede, jak utrácet peníze !!!! Máme se na co těšit. Já se ale spíš začínám bát.
0/0
15.6.2002 18:04

dyydyaa

To je sesup?????????????!!!!!!!!!!!!!!
Tak a ted to vypada,ze komousi budou moci vladnout,tak at to proboha udelaj a do opozice jde i koala.Bohuzel se ukazuje ze totalni destrukce pravice je totalnejsi nezli se totalne predpokladalo.Kdy uz ti zatvrzeli odsaci pochopi ze kdyz nekdo kritizuje ods nemusi byt nevzdelany liy chudak.To je totiz presne zpusob kterym to dovedli k temto vysledkum.Kdo nedzzi hubu a krok a nemiluje VK je nas nepritel a pryc s nim.Uvedomte si ze 40% lidi nevolilo a 15% ze zbytku volilo nekoho jineho.Proc asi?Uz se jim z toho prospecharstvi a nekonecneho delani z lidi hlupcu zvedl zaludek.To je to co chybi v to volebnim vysledku.Konecne ods vedela ze jim nizka ucast nahrava.To jsem teda zvedav na konecny soucty.Ale jedno je jasne na pravici musi k necemu dojit.Bud se v ods okamzite zacne neco dit,nebo taky priste muze mit tech procent 10.Pak je zde misto pro novou pravici???Pro US to plati stejne-pokud nebude koala ve vlade,to si budeme muset na odchod Kalousku Pilipu ... pockat.
Nebo zeby neco bylo na ty parte z prognostaku-co urcite mela na stb akgb bobry kontakt a po predani majetku ted predala i moc a unistozenuju pavici???  
0/0
15.6.2002 17:48

Noname

Re: To je sesup?????????????!!!!!!!!!!!!!!
Napred se uklidni a prober. Takovych preklepu, kdo to ma po Tobe lustit ? :-) Nechapu hysterii typu pro a proti VK. To prece neni jen o VK ? Ja treba nevolim CSSD, presto si myslim, ze Tvrdik a Gross, nejsou tak spatni. Volil jsem ODS, presto si myslim, ze take nejsou stoprocentni, ani VK. Ale dochazi Ti, ze jde o neco trochu jineho, nez mam ci nemam rad Klause a dobre mu tak ? Ideologie stran a jeji nasledky se ukazi. Asi prestani pracovat. Nema to cenu. P. Spidla mi zajisti dostatecne vysoke pridavky...
0/0
15.6.2002 17:56

dyydyaa

Re: Re: To je sesup?????????????!!!!!!!!!!!!!!
Jo, tech 20% pro komunisty me trochu vyvedlo z miry.Ja prece nepisu o VK.To jsem tam schvalne dal jen inicialy.Precti si to poradne.
 
0/0
15.6.2002 18:29

Jindra

Souhlasím že největší nebezpečí teď je aby socialové neměli s komunisty přes 100 mandátů. Pak by si mohli prosadit kdejakou ptákovinu. No ty daně by se mi fakt nelíbily. Ale ještě bych vydržel ono se to může ještě o 1-2 procenta pohnout. V závěru doráží výsledky z velkých měst a tam pravice většinou boduje. Teda snad kromě Ustí. Ale jinak myslím že se dá ta varianta CSSD a Koalice docela přežít. Já myslím že na emigraci je zatím brzy. Jde o to aby soc.dem držel někdo na uzdě aby moc neutrácela a neprosazovala koniny. Já myslím že vyjma té díry v rozpočtu a celebrit typu Grégr (na kterého snad nezbyde místo) to do ted docela šlo.
0/0
15.6.2002 17:23

Lucie

...
Kez ty ctyri roky preziju ve zdravi ! K ostatnimu: no comment
0/0
15.6.2002 17:23

Tom

Komunisticka minulost
Tak to vypada, ze nam dochazi pomalu pamet. Takze si z Portugalska domu asi privezu mavatko a nekde sezenu od mistnich komunistu rudy prapory. Ach jo.
0/0
15.6.2002 17:12

Noname

Re: Komunisticka minulost
Radsi bych se nevracel. Pokud jsi tam byl delsi dobu, reknou soudruzi Spidlove a Grebenickove, ze jsi se mohl nakazit zapadnim imperialismem a nehodis se do vize levicove smyslejiciho Oslika otres se...
0/0
15.6.2002 17:18

Lucie

Re: Re: Komunisticka minulost
Od unora jsem v Nemecku  a musim se priznat, ze jsem se uz moc tesila domu. Ted nevim  , pokud teseni se pretrva, nejspis vyhledam Mudr Chocholouska.
0/0
15.6.2002 17:43

Richard...

Dane
Je mi jedno, jaka bude vladni koalice...Porad lepsi CSSD a Koalice nez Klause s pravicovou retorikou a skutek utek, ze. Jediny problem bude ze pokud se socani rozhodnou zvysit dane, tak jim to podle soucasnych vysledku projde (komunisti je radi podpori)....Uz mne fakt nebavi prispivat na kampelickare a jine hlupaky, kteri veri slibum v 20% urok. Jedine pozitivum nove vlady asi bude, ze v ni nebude stara klika Gregr, Lachnit, a podobni....
0/0
15.6.2002 17:07

sniper

xxx
Jasně, ČSSD všem zvedne soc. příspěvky a lidi budou dál sedět doma na prdelí atd. Hraje zde roli mnoho faktorů !!!  Ale výhra ČSSD nás vrací zase zpět
0/0
15.6.2002 17:05

sniper

xxx
Jasně, ČSSD všem zvedne soc. příspěvky a lidi budou dál sedět doma na prdelí atd. Hraje zde roli mnoho faktorů !!!  Ale výhra ČSSD nás vrací zase zpět
0/0
15.6.2002 17:05

Noname

Obraz prumernosti
Tak tady je presne obraz nasi spolecnosti. Levice zvitezila, jak se zda a ubozackove, kteri nic nedokazali, ted velkohube urazeji Klause. Z grafu o tom, kdo voli levici, je jasne videt, ze vysokoskolaci to rozhodne nejsou. Ooo jak opojny pocit muzete ted zazivat pitomeckove. Snad se nestane nic zleho za pristi ctyri roky. Nastesti mohu byt i jinde. Uzijte si to.
0/0
15.6.2002 17:01

Jindra

Re: Obraz prumernosti
No tak moc to prozivaš. A ja rozhodne s levici nic mit nechci. Popravde kdyby nebyl v ODS Klaus tak mam jasnou volbu - já docela chápu že ho spousta lidí nemůže vystát. Takhle jsem volil koalu a to musim říc ze mě zejmena ta jejich pámbičkářská část moc nebere. A jen podotýkám že rozhodně nepatřím k nižší střední třídě...
0/0
15.6.2002 17:13

Tarper

Re: Obraz prumernosti
Uklidni se blbečku. Jako starej odkojenej komunista, který pouze převlékl kabát se chováš poněkud lacině.
0/0
15.6.2002 19:14

Jan Herna

Re: Obraz prumernosti
   Prosím Tě buď tak  laskav a vzpamatuj se a nech té ODSácké rétoriky.Možná ti co kritizují pana Klause jsou chytřejší než ty a ostatní Klausovi fandové.Chyb udělal dost a jeho samolibost je pro dost lidí odpuzující.
0/0
15.6.2002 19:50

Jindra

volby
Jen doufam ze třeba komunisti ještě trochu ztratí až se sečtou výsledky z větších okrsků (města) - aby ve sněmovně nemohli soc.demokrati s komunisty prosadit třeba zvýšení daní. Mě fakt pobavilo když jsem našel v kaslíku asi 10 letáků KSČ, která mě žádala ať ji volím, že mi za odměnu progresivně zdaní můj příjem. Děkuji soudruzi fakt nemám zájem. A přitom bylo zjevné že v našem nově postaveném obytném bloku moc sociálně slabých nebydlí.
0/0
15.6.2002 16:48

dyydyaa

ods ma zpet co zasela
Vzpomente co se predpovidalo po minulych volbach-oposmlouva posili pozici
komousu a socanu a hosi z ods se tem politologum a jinym kritikum jen smali
a posilali je do pekel.
A ted seODS  jejich vlastni spinavost patrne vrati i s uroky.Co se vlastn ods povedlo:
1.Diky bezohledne lacnosti po hegemonii moci se jim podarilo znicit ceskou pravici a nahnat jeji rozvracene zbytky do naruce CSSD.Kdo ze to po minulych volbach chtel pravicovou koalici a zasadne odmitl vladnout se Zemakem?
2.Posilit komunisty.
3.Ukaze se snad jestli je ods politicka strana nebo jen spolek mafianu sro.Je-li stranou mela by se zbavit Tlustych profesoru Langru Zahrazenych v Dosatlovych radach.Sesadit tu kliku,vzit politiky z regionu a lidi jako je Kasl a zkusit to znovu,ziskat duveru lidi,sjednotit pravici,jednat a ne diktovat a delat si z volicu prdel. 
4.Asi je posle ke dnu jimi upraveny volebni zakon-ten ktery jim mel pomoci vyhrat.Kdo s cim...
 
 
0/0
15.6.2002 16:47

skyfly

Re: ods ma zpet co zasela
toto je konečne inteligentny prispevok, ktory vysvetli tým zaslepeným ODSakom, prečo dopadli tak ako dopadli, Nie, problém neni v tom, že češi sú národ debilov, debili sú tí, ktorí nepochopili, že príčinou neúspechu ODS sú oni sami a presne  to čo napísal "dyydyaa"
 
0/0
15.6.2002 16:52

skyfly

Kde je zalezlý ten zbabelec Klaus!kto to vie vyhráva odomňa milión!!!
Venca-emigruj na Slovensko, tam vyhrá Mečiar, to je Klaus v bledemodrom.A ak náhodou nevyhrá tiež zalezie do diery, to je ich štýl, sú to zbabelé nafúkané nuly....
0/0
15.6.2002 16:47

Fany

Re: Kde je zalezlý ten zbabelec Klaus!kto to vie vyhráva odomňa milión!!!
Skyfly,jdi otravovat na slovenské servery, velký Muftí uz tam na tebe čeká. Ať máš na Klause jakýkoli názor,určitě udělal pro Česko víc než božský Vladko pro Slovensko.Kdo u vás alespoň jednou byl,určitě potvrdí.
0/0
15.6.2002 17:10

Jiří Laurin -jlaurin@quick.cz

reakce na volby
Volby dopadly jak dopadly a chtěl bych upozornit ty, kteří jsou v šoku z vítězství levice, aby šli brečet na jiný server(hrob), Tady se to levičáky jenom hemží - včetně soudruha Komárka. Takže tento výsledek je plodem jejich úspěšné protiklausovské hysterie. Jen s těma komunistama bych panu Komárkovi doporučoval, aby tolik neplýtval bohem. Toho bude celá koalice potřebovat při vládnutí se socany až, až...Pán Bůh s Vámi a zlý pryč....
0/0
15.6.2002 16:41

Jindra

volby 2002
No uvidíme, myslim ze kombinace CSSD s koalici neni tak spatna pro příští 4 roky. Zejmena US by mohla trochu brzdit p.Špidlu v utrácení státních peněz a třeba docílit alespon spomalení růstu deficitu veřejných financí.Jinak ta maastrichtská kriteria fakt nesplníme. A ČSSD bez Zemana se taky dá líp snést. ODS snad pochopí že se nedá stavět na jedné osobě, která navíc stárne a mírně ztrácí soudnost. Myslím že díky p.profesorovi už přišla o spoustu voličů /včetně mě/
0/0
15.6.2002 16:40

Honza

Hurrah !
WoW! Ten rasistickej fuhrer Klaus si muze jit vylizat P*DEL !
0/0
15.6.2002 16:34

Dwarden

NO je videt ze Cechy jejich budoucnost nezajima
Proc?
Zvolit nekoho kdo neni schopen ujednat zadne vyhody pro CR pri vstupu do unie, ano jiste si kazdy vsiml ze aktualni clenove EU nemaji zajem aby novi meli nejake prava, cim min tim lip pro ne a ne pro nas...
Zvolit si nekoho kdo jiz zadluzil zemi vic nez bylo mozne si predstavit a s plany po nas apokalypsa hodlaji pokracovat (argentina scenar ...)
Zvolit si nekoho kdo tvrdil ze snizi pocet uredniku a pritom doslo k 15% narustu jejich stavu.
Zvolit si nekoho kdo zamerne prodlouzil 3 ze 4 monopolu v zemi a vratil nas tak o 5 let dozadu v kazdem oboru ktereho se monopol tykal ...
Dekuji, ale vazne uvazuji o odchodu do zeme, kde lide min kecaj u piva a nevoli komunisty (nebo pseudo komunisty CSSD) ...
0/0
15.6.2002 16:33

Pavel

Zase na dluh
CSSD u moci...dalsi zadluzovani a nepruhledne hospodareni, dalsi nekdy nesmyslne pobidky investoru na ukor domacich podnikatelu, dalsi rozhodovani bez volne souteze (Nova Hut...atd.). Sakra proc tady neni normalni pravicova strana???
0/0
15.6.2002 16:29

Tomáš

Konečně! Radujte se!
Konečně snad bude v tomto státě normální většinová vláda, která udělá pořádek a zamezí dalšímu tunelování! Koalice už si Špidlu ohlídá, aby moc zbytečně neutrácel a neprohluboval deficit státního rozpočtu. Otevírají se dveře do EU, ale také penzijní a daňové reformě. Silná koalice může konečně pohnout i s problémy ve zdravotnictví, školství, vědě a výzkumu. ODS se v opozici obrodí, zbaví se Pana Profesora a v roce 2006 tu budeme mít normální pravicovou stranu. A taky už budeme mít za sebou dva nejtěžší roky v EU, takže se staneme obyčejným standardním evropským státem, což je ta úplně nejlepší zpráva!
0/0
15.6.2002 16:28

Pavel

Tma
Myslím, že Klaus už nevidí ani to světlo na konci tunelu. To má za to, že se nedovedl vypořádat s těmi tuneláři. Adié Vašku. 
0/0
15.6.2002 16:27

Lenka

Copak ti lidé nepřemýšlejí?
Jak může získat 30% někdo, kdo nám bere na daních téměř polovinu výdělku? A podpora státních zaměstnanců ČSSD? Pod jejich vedením bude úřednický aparát pěkně dál bujet!!!
0/0
15.6.2002 16:26

Serf

Re: Copak ti lidé nepřemýšlejí?
Já bych se bohužel nedivil - Vám berou, mně taky, ale těch 30 jsou ti, kterejm to přisypou k platu. K tomu si připočtěte, o kolik zvedli minimální mzdu, dávky v nezaměstnanosti, důchody... Pohodička ne? :-((( A TOHLE budeme mít další 4 roky...
0/0
15.6.2002 16:31





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.