Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Odvolaný Železný dál vysílá

Charismatický zakladatel největší soukromé televize - TV Nova - Vladimír Železný byl už podruhé shozen z trůnu. Společnosti Edikon a Vilja, které dohromady vlastní 52 procent podílu CET 21, držitele licence na vysílání Novy, odvolaly Železného z funkce ředitele televize i z funkce jednatele společnosti.
Železný odvolání odmítá a dál se cítí být ředitelem. "Od žádného z jednatelů CET 21 se Vladimír Železný o odvolání nedozvěděl," řekl iDNES mluvčí CET 21 Martin Chalupský.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Kolja

To si Vovka opravdu myslí, že mu někdo uvěří...
...to, že Aleš Rozehnal v této věci jená na základě jím udělené plné moci jeho jménem? Neuvěřitelné je zejména to, jak mu to lidi včetně novinářů žerou.
0/0
15.6.2002 16:18

Pipinka

Tem vsem volum dole....
...co se dohaduji kolik, kdo, kde za co bere. Ziju v Moskve a jsem v takovem baliku, ze si vas kokoti mohu koupit vsechny! Patri mi pul Kretenova uz ted a zitra jdu zaplatit za cely zbytek a potom vam ukazu! Koupim si vas fsecky jako Bolek Polivka v "Kurva hosi gutten tag". Pak vam vsem nakopu doriti a vyhazu. Takove blbce pro sebe nenecham delat ani zadarmo. Tady se resi jeden cesky tunelar, zlodej a podraznik. Ne vase idiotske bedny. Kokoti Pozor at na vas uz ted neposlu, me ostre chlapce v cernejch Bavoracich a 18ti ranovejmama strikackama, nebo Kalasnikama v hoslovejch pouzdrech. Hnupi Pro pana boha co tohle je za stado idiotu, to jsem jeste nevidela.
0/0
15.6.2002 13:15

René

Re: Tem vsem volum dole....
To není český tunelář.Je to židovský přivandrovalec z východu původním jménem Eisenkraft. Na Železného se nechal přejmenovat.
0/0
20.6.2002 7:12

Karel Pavelka, Bohnice

Ja jsem volyl ODS!!!!!
Jako tipycky volyc ODS doufam ze pan profesor profesorovic Klaus bude zase prvni!!!!!Proc ho nemate rady,kdiz je tak inteligentny?
0/0
15.6.2002 12:58

Tommy

Re: Ja jsem volyl ODS!!!!!
V ážen ý pane voli či ODS  !
Pokud jsou v šichni voli či ODS  tak "vzd ělan í" v rodn ém jazyce (psan í y, ý a i, í  ) jako Vy pane Karle, tak mus í m ít pan Prof. Ing. Václav Klaus, CSc. ur čit ě velikou radost  z toho, kolik "inteligentn ích"   ob čan ů ČR  volilo jeho stranu!
Potom dok ážu pochopit i jeho zklam án í  z v ýsledk ů leto šn ích voleb.
MfG SVP
 
0/0
16.6.2002 12:48

doxa

Dost bylo Železného
Asi by měl odejít.Na NOVU se fakt nedá koukat.Navíc dusí ostatní televize,které by mohly s toho krajíce reklam kus ukousnout.(galaxie-sport).Zřejmě si myslel,že si může vše dovolit.Jen mi trochu vadí,že lidi,které vytáhl na horu a dal jim platy,které do té doby byly u nás jako z pohádky.Jej teď poslali ke dnu.
0/0
15.6.2002 7:24

Tom

AHA televize NOVA
ja nevim ale kdyz tady nekdo neco kritizuje tak ....za prve napad s Novou vubec nebyl Zelezneho.....ja kdyz nekdo umi tak mu to preju ale at take zaplati dluhy??? ktere udelal???..pravda zase je ze nase blbe zakony Zeleznemu umoznili aby okradl Americany.....kdyz je Zelezny tak uspesny tak proc mozna tu miliardu bude platit Ceska Republika????tak proc ne tak to zaplatime vsichni no ne....takze muzeme pracovat jako ovce a platit vysoke dane ...celkem pres sedesat procent...abychom mohli platit dluhy?????to je nejakej blbej system..jeste k televizi...NOVA .....mam pocit ze kdyz zacinali ze meli uplne jiny program ktery zmenili na ty svoje kraviny co davaji.....pamatuju ze davali i National Geografic....takze vlastne kdyz to porusili tak se jim treba mela sebrat licenceanebo je trochu usmernit....navic kdyz Zelezny hral vysokou hru tak obcas se prohrava:-( .....jinak poctivym a uspesnym podnikatelum fandim a doufam ze jich bude stale vice
0/0
15.6.2002 3:14

Radek K.

Klasika - někdo nědo dokáže, tak mu ukážem ...
Klasika - někdo nědo dokáže, tak mu teda ukážem ... všichni se předvádíte jako klasický čecháčci - závist a zloba ... Železný je velký a úspěšný podnikatel ... Ale vy byste všechno udělali líp, že ? Televize je kšeft, nic jinýho ... On to dokázal, tak ho sejmeme, ne ? vždyť jsme v Česku ... Za úspěch se hořce platí - hlavně podrazama a závistí ... hnus ...
0/0
15.6.2002 0:11

Kajas

Re: Klasika - někdo nědo dokáže, tak mu ukážem ...
Ano.je to hnus.Podvedl Americany,dluzi kam se podiva a ted okolo sebe bude kopat.Vetsina poradu je kopie poradu AmerickychZadne novoty v TV Nova videt neni.Americke filmy,souteze,zabavne porady atd.Tak cim se teda proslavil VovkaJe to vsechno spinava politika a tunelovani.
0/0
15.6.2002 9:57

Klidas

Re: Klasika - někdo nědo dokáže, tak mu ukážem ...
Presne takPodraz na podraz.Od Zelezneho.To je ale nam vlastni.Ze ano.Tunelari vsech zemi spojte se
0/0
15.6.2002 10:51

Maso

hurá
Teď to bude zábava. Konečně došlo i na Voloďu. Tak dlouho si přeléval prachy až je přelél k soupeřům CHACHACHACHACHACHA Dobře mu tak.  
0/0
14.6.2002 23:07

novo

27.července ????????????
.........rada rozhodne, až se sejde.........(za půldruhýho měsíce)..........snad budou ještě všichni naživu.......
0/0
14.6.2002 22:43

Kléma

jedem
Tak Voloďo, vyzvi zítra masy ať se shromáždí před Novou a společnými silami jí ubráníte proti vetřelcům a zrádcům!!
0/0
14.6.2002 22:37

muthafucka

ESMERALDAAAAAAAAAA
ESMERALDAAAAAAAAAAAAAA
0/0
14.6.2002 21:40

lastboyscout

všem
železný a jeho parta se svými problémy a dluhy už dlouho vadí novým vlastníkům CET 21.......stačí jenom sledovat zpravodajství........a tohle co se stalo dnes se dalo čekat už dávno.......copak by někdo z vás chtěl mít za ředitele člověka,který není důvěryhodný v polovině světa?
0/0
14.6.2002 21:39

Karla

Re: všem
Stůj na zemi. Mohla bych si myslet, že mu úspěch závidíš. Bohuažel má kolem sebe, jako ostatně i my všichni, povrchní a podrazácké lidi.
0/0
14.6.2002 22:15

Pipinka

Re: Re: všem
Karlo az na te zemi pristanes, tak nam to prijd oznamit. Ten nejvetsi podraznik ze vsech ceskych tunelaru je prave ZELEZNY. Tak se prosimte probud, nebo jestli mas dost penez, tak ty podrazy za Zelezneho zaplat a bude mir a Esmeralda a Pericko a vsechno a narod cesky ti bude dosmrti zavazan.
0/0
15.6.2002 12:52

0/0
14.6.2002 21:09

G

Po Sarajevu stale nepoucitelni!
Dopadnou jako renegati z Uhelnych Skladu v cele s Rumlem jestli jeste dnes nekdo vi kdo to byl
0/0
14.6.2002 20:31

Kamil

S čím kdo zachází s tím taky schází. Železný doktor vyjebal s Lauderem a teť zas někdo vyjebal se Železným. Takový je život Vovko.
0/0
14.6.2002 19:14

usanek

poslanec?
Kdo je to ten Zelezny ? To je nejaky poslanec ? Bydlim v americe a tak to u vas nesleduju. Mam tu totiz daleko vetsi (ne tak...jeste vetsi nez si dovedete predstavit) plat a tak se uz asi nevratim.
0/0
14.6.2002 19:11

moravak

Re: poslanec?
Ty ses ale chudak vid? Mozna, ze i po prepoctu mam vyssi plat nez ty a misto v US jsem odmitnul (i kdyz bych si jeste polepsil) ne kvuli penezum, ale kvuli te absolutne vadne mentalite lidi. Na podobnych prispevcich je aspon videt jakej povl tam odesel napriklad z Cech. Vsiml sis, ze by podobne slaboduche vykriky mel nejaky Cech, ktery pracuje v Britanii, Australii ci Nemecku? Ja teda ne. Tak si uzij svych hamburgeru, piz, slaboducheho nasledovani davu a typicky americkeho "ja jsem v americe, kdo je vic" a nesnaz se reagovat na prispevky normalnich lidi, kteri toho pravdepodobne dokazali mnohem vic nez utirat hajzliky, ci na cerno programovat.
0/0
14.6.2002 19:34

usanek

Re: Re: poslanec?
Chodim vyhradne do KFC a v prepoctu nemuzes mit vetsi plat. Do USA si se bal jit, protoze by ses bohuzel neuchytil a ne ze se ti nechtelo. www.ti.cz mas pekne stranky s reklamou.
0/0
14.6.2002 20:02

bobik

Re: Re: Re: poslanec?
Radši programovat na černo než se trápit v Nextře s reklamou.
0/0
14.6.2002 20:05

Wolf

Re: Re: Re: poslanec?
KFC ?To se mas teda cim chlubit.Dobrou chut.Jestli tam ale nahodou neuklizis.To pak pardon.
0/0
14.6.2002 21:33

G

Re: Tvoje reakce je uboha!
Urcite by tvuj plat po prepoctu nedosahl ani podpory v nezamestnanosti zde ktera je 1300$ to znamena 41600Kc Kdyz se chces otirat o americany tak se nejdrive prijed podivat jestli na to budes mit penize a nebo si sezen informace jinou cestou ale neztrapnuj se. Tvoje http://www.ti.cz je tak na urovni zdejsich skolaku na zakladni skole a Ty mas pocit ze by te zde nekdo zamestnal. To by jsi asi ty hajzly myl potom ale Ty
0/0
14.6.2002 20:42

Vizionář

Re: Re: Tvoje reakce je uboha!
Jste prostě nejlepší bozi,tak se třeba tím vaším konzumem zalkni. Až ti spadne mraodrap na hlavu tak ti budou peníze na prd :-)) (Eleventh September once more please)
0/0
14.6.2002 21:25

JTR

Re: Re: Tvoje reakce je uboha!
ztrapnujes se ty, majitel http://www.ti.cz, totiz telekomunikacni gigant Telenor, by rozhodne zamestnani v americe nehledal, jsi pepicek, mozna s vysokym platem, ale fakt pepicek, stejne jako usanek, ten je stejne hloupej jako ty (mozna vic)
0/0
14.6.2002 22:21

mmed

Re: Re: Tvoje reakce je uboha!
Miluju kdyz mi kdejakej blb zacne zacne predhazovat jakejze je nadclovek, kdyz ma o neco vic zlataku nez my chudaci ostatni. A kdyz mi to navic jeste prepocte na koruny, abych teda videl. Vetsinou takovyhle blbove, kdyz se vratej domu, ohanej se tu svejma v KFC uskudlenejma dolarama a obstastnujou okoli tezkym americkym prizvukem... V podstate to ale jsou ubozaci, ktery si na prachy prepocitavaj vsechno. Jo, jo, to je uboha americka kultura konzumu..
0/0
15.6.2002 13:22

Dr.P.Pa

Re: Re: Re: Tvoje reakce je uboha!
Ano, souhlasim.....Znam  lidi, kteri vydelavaj dost slusny prachy a sou to mentalni chudacci a naopak...o vysi platu to opravdu neni....je to o urcite socialni inteligenci, ktrerou nas "americky nadclovek" opravdu postrada....no, je mi te lito.....
0/0
15.6.2002 21:48

Peet

Re: Re: poslanec?
Souhlasim, jsem ve SPanelsku, ale rozhodne tu nemyju hajzly nebo neuklizim obchodaky jako nejvetsi povl, delam vysoce kvalifikovanou praci. A ziju si dobre. Nejde vsechno porovnavat absolutne, kazda zeme ma taky svy zivotni naklady. Proto preju vsem lidem v USA kteri tam uklizi obchody nebo podobne, aby si uzili trochu vic ze zivota nez jen skudlit par dolaru jako levna namezdni sila. Roky bezi a nikdo Vam je nevrati, takze je potreba trochu uvazovat jestli neni lepsi si trosku i zivot vychutnavat.
0/0
14.6.2002 21:59

Re: Re: poslanec?
Moravaku, ze te takovy blb jako je usanek muze vytocit. Jen ho nech, at si leci sve komplexy pres internet. S Americany se srovnavat nemuze (k tomu mu chybi obcanstvi, velky barak a v garazi Lexus), tak to zkousi takhle. Neboj, on se do Cech stejne vrati az ho vyhmatne imigracni (v pripade ze si ho za nejakych $10000 nevezme nejaka skareda Americanka driv nez ho vyhmatnou). Ja jsem sice take v USA, legalne tu pracuju jako programator, ale takovych chudaku, co se ohani par tisicovkama dolaru je mi hodne lito a jedine co muzu rict je, ze je dobre, ze se do Cech nechce vratit. V USA se zije dobre, ale ja se na rozdil od nej zpatky domu na Moravu tesim a kdyz usanek zustane ve Statech, tak aspon bude o jednoho vola doma mene.... Cau
0/0
15.6.2002 0:08

Re: Re: poslanec?
Moravaku, ze te takovy blb jako je usanek muze vytocit. Jen ho nech, at si leci sve komplexy pres internet. S Americany se srovnavat nemuze (k tomu mu chybi obcanstvi, velky barak a v garazi Lexus), tak to zkousi takhle. Neboj, on se do Cech stejne vrati az ho vyhmatne imigracni (v pripade ze si ho za nejakych $10000 nevezme nejaka skareda Americanka driv nez ho vyhmatnou). Ja jsem sice take v USA, legalne tu pracuju jako programator, ale takovych chudaku, co se ohani par tisicovkama dolaru je mi hodne lito a jedine co muzu rict je, ze je dobre, ze se do Cech nechce vratit. V USA se zije dobre, ale ja se na rozdil od nej zpatky domu na Moravu tesim a kdyz usanek zustane ve Statech, tak aspon bude o jednoho vola doma mene.... Cau
0/0
15.6.2002 0:08

JeD

Re: poslanec?
Asi nebudes moc bystry, kdyz se domnivas, ze odvolany poslanec dal vysila... Nebo je pro tebe ten nadpis tak slozity?
0/0
14.6.2002 21:47

Wolf

Re: poslanec?
Nekterym lidem staci vedet kde jsou na obchode hajzliky a kde se nachazi koste.Zpravy si neprecte protoze numi rec a deni ve svete ho ani nezajima.Pouze se klepe jestli mu dojdou penize.Ale chtel bych videt ten zivot po praci.To ale musi byt ZIVOT.
0/0
14.6.2002 22:00

Casey

Re: poslanec?
 
  Rekl bych, ze ze clanku je docela jesne KDO je pan Zelezny. Stacilo by si ho jen poradne precist, a pokud ne, staci kliknout na odkaz KDO JE KDO NA NOVE.  Jenze tady se spis nekdo chtel pochlubit, ze zije v USA a vydelava poradny penize, ze?    
0/0
14.6.2002 22:20

Jarda

Jsem z toho jelen
Všichni tady nadáváte na Železného, nic proti tomu, ale hned tak se nevidí případ, kdy Železný vytáhne Vávru, ten ho podrazí. Pak dá vydělat jakémusi pokoutnímu advokátovi, ten ho podrazí, opraší babochlapa Šmuclerovou, podrazí ho. Fakt jsem z toho jelen, kdyby byl takový hajzl a mafián, neřikám že není, tak by tomuhle přeci dokázal předejít, ne?? Je to humus, ze kterého je špatně a ani to nevyvží možnost zrušení Telenovel a Peříček, celá Nova je humus, stejně už rok sleduji hlavně Primu.
0/0
14.6.2002 18:59

Filip Radic

Hm..
Dnes už Klaus v módě není a ani být nemůže. Byl by totiž, po tolika problémech, do kterých se za jeho vlády naše republika dostala, příliš snadným terčem kritiky; a ať mi nikdo netvrdí, že i kdyby v tom nebyl úmysl, tak Klaus sám zavčasu nemohl rozpoznat, že není schopný si vybrat kvalitní spolupracovníky, natož pak předsedat vládě, a to ještě v takovém zásadním období, ve kterém se naše republika tehdy nacházela, a že to, co tu vyvádí připraví naši republiku, a tím pádem také např. zdravotnictví, kde stejně jako v chybějících penězích v bezpečnostních složkách, zkrátka jde o životy lidí. Proto se divím Lucii Bílé a jiným, že tohoto člověka, ať už jej někdo podrazil, či se jen s ostatními takticky domluvil, může ještě podporovat. Volebním srdíčkem ze sebe udělá vlastně s námi všemi to dobře myslícího dědu, a zneužije poslední zbytky těch nejnaivnějších, kteří nechtějí věřit tomu, co vidí - narůstající korupci, kriminalitu, státní dluh, nekultůrnost. Proto se Klaus na oko rozchází se starou hradní klikou (Ruml, Pilip a spol.) a výsledkem všeho je ještě větší volební zisk obou takto vzniklých stran. V době nejtěžší ekonomické krize přenechává vládu ČSSD, tak aby nejviditelnější problémy lidé pamatovali za její vlády. A jak tou souvisi s TV NOVA ? Zpravodajství ( např. říjen 1997) zastoupeni : Pamatujete ještě? PS PCR---- -CT1 -CT2 NOVA Prim CR-R 34%----ODS 46,6 35,8 34,0 36,5 37,7 30,5%-ČSSD 10,4 16,6 11,2 16,4 15,2 9%-KDU-ČSL 18,1 18,1 15,4 13,4 11,3 6,5%---ODA -8,5 11,2 10,6 13,5 13,9 11%---KSČM -0,0 -0,0 -0,6 -0,6 -1,1 9%-SPR-RSČ -0,3 -0,0 -0,4 -0,0 -3,8 ------HRAD 10,6 -9,7 18,3 12,1 -8,7 Zdravim Filip Radic [ www.kohovolit.cz ]
0/0
14.6.2002 18:55

Mardoša

ŽELEZNÝ A JEHO ŽENA ESMERALDA
Díky řediteli TV Nova máme všechny TY NEMOŽNÝ TELENOVELY a KOLÁČE SLEDOVANOSTI!!!!!!!!!!myslím si, že když ho odvolali,chybu neudělali!!!!!!!
0/0
14.6.2002 18:45

TERA

Re: ŽELEZNÝ A JEHO ŽENA ESMERALDA
Máš pravdu.JE TO DEBIL A ESMERALDA TAKY.......
0/0
14.6.2002 18:52

fifi

uduste usmev devcatka
Klausovsti fundamentaliste se nestiti svou nazorovou jalovost schovavat ani za deti
0/0
14.6.2002 18:42

gigos

Železný supermanažer? Vážně???
Rád bych jen vzkázal všem, kteří ještě stále pokládají VŽ za "budovatele úspěšné televize": Když Vám přidělí nejlepší frekvence, stanete se jedinou komerční televizi v zemi a bezostyšně do ní cpete krváky, Penthousy a Peříčka, můžete být cvičená opice a vybudujete takovou TV taky!!!
O skutečných manažerských schopnostech tohoto pána svědčí spíše "úspěch" jeho JOJ na Slovensku (dnes cca 10% sledovanosti).
0/0
14.6.2002 18:00

pete

Re: Železný supermanažer? Vážně???
Nejenže plně souhlasím s hodnocením "manažerských" schopností toho pána. Je potřeba si ale jaksi navíc uvědomit, že se jedná o docela obyčejného nízkého (nejen postavou) zloděje, byť docela slušného formátu. Každý, kdo nezaujatě sleduje kauzu pana Železného od počátku, si musel takový obrázek udělat sám. Vyškemrat půjčku na obstarání určité záležitosti (odkup obchodních podílů společnosti), společnost ovládnout, vybrakovat, a místo peněz nabídnout vrácení těchto vybrakovaných podílů - to už při velikosti společnosti typu ČNTS opravdu nelze nazvat okresní zlodějnou.
0/0
14.6.2002 18:25

Mikuláš.

Re: Železný supermanažer? Vážně???
Bolševníku gigosi, ty zůstaneš tupcem nadosmrti. Už tady není rodná vedoucí leninská strana bolševiků, která rozhoduje o přidělování frekvencí. Tobě ale chybí, že ano?
0/0
14.6.2002 18:49

Krygl

Re: Re: Železný supermanažer? Vážně???
Jooo Mikulasi, ta tady bohuzel byla, kdyz se licence pridelila. Na ty kulturni a vzdelavaci porady, ze... Nez zacnes s dalsima superlativama, rad bych te ubezpecil, ze jediny postup ktery u hrube komerce povazuju za akceptovatelny je drazba licence. A to pokud mozno pravidelna, a pridelovana docasne. Na nejaky dva nebo 4 roky - vzhledem k jedinecnosti tohohle 'verejnyho statku'. Z vynosu by bylo dobry financovat digitalizaci nebo verejnopravni media. Rozdavat licence 'pouzitelny k cemukoliv' zcela zdarma je zlocin.
0/0
14.6.2002 18:57

koketa

Re: Železný supermanažer? Vážně???
Všichni jsou stejní www.skrblik.com
0/0
14.6.2002 19:04

Belzebub

Re: Železný supermanažer? Vážně???
Zapomnel jsi k tomu pripocist cca 2 milliardy Kc ktere dostal k dispozici na rozbehnuti od Laudra. Plus podporu in know how. A zadna konkurence na obzoru. Tim se z NOvy stala pumpa na penize. Takze o tech managerskych schopnostech bych si nebyl tak jisty. Spis bych rekl ze byl v pravy cas na pravem miste. Coz vlastne byla nahoda
0/0
14.6.2002 21:02

Pepa

Kéž by !
Kéž by to vyšlo a Železný konečně dostal na pr..zadek!
0/0
14.6.2002 18:00

King036

(Příspěvek zrušen)
0/0
14.6.2002 17:55

Jan

(Příspěvek zrušen)
0/0
14.6.2002 17:57





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.