Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dvě mocnosti uzavřely konzuláty v Pákistánu

USA z bezpečnostních důvodů uzavřely svůj konzulát v jihopákistánském městě Karáčí. V sobotu má totiž začít proces se třemi islámskými radikály obviněnými z červnového teroristického atentátu na ambasádu. Před budovou zemřelo dvanáct lidí. Útočníkům hrozí trest smrti. Nedávno uzavřela svůj konzulát i Francie.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Honza

Vzajemne vrazdeni pakistancu na dennim poradku
Muj spolupracovnik je z Pakistanu a kdyz se ted vratil, rekl BES A HRUZA tam.
Spousta mohamedanu se stehuje na Zapad, ale ze by nekdo moc utikal tam, to je vyjimka.  Pripomina Vam to Totalitu?
0/0
5.8.2002 23:54

Radim, Toronto

Re: Vzajemne vrazdeni pakistancu na dennim poradku
Nevim, jakym zpusobem se mohamedani stehuji na Zapad. Mohamedan, krestan, zid, budhista, hinduista, lamaista a jini se nemohou jednoduse zvednout, vzit kufr do ruky a odstehovat na Zapad. To zkratka a dobre nelze.
 
0/0
6.8.2002 0:48

_B_art

Zajimavy
Uprostred ctu, ze se tam zranilo 5 pakistancu, plus jeden amik, a nahore pod fotkou ctu, ze 10 lidi zemrelo a 40 je jich zraneno..., to je docela rozdil ne?
0/0
15.6.2002 19:11

Lanic

Re: Zajimavy
To je něco jako "4 zranění z toho 26 těžce"
0/0
5.8.2002 14:36

Chaos

Proc to mazete??? Idnes nechapu vase kroky ...
0/0
14.6.2002 19:12

Kléma

prosím klikněte na odkaz co nejrychleji než ho i-dnes zcenzuruje
http://www.blisty.cz/txt.php?id=10788&iid=1060
0/0
14.6.2002 10:32

hovnival

Re: prosím klikněte na odkaz co nejrychleji než ho i-dnes zcenzuruje
Klidne na to kliknete, ale moc objektivnich informaci se tam nedoctete. Je to plne spikleneckych teorii. Treba ale maji pravdu
0/0
14.6.2002 16:29

GEORGE from NY...

Re: Re: prosím klikněte na odkaz co nejrychleji než ho i-dnes zcenzuruje
Tak hochu to si pis ze to je KUREVSKA PRAVDA a az ta vyjde na povrch(jelikoz pravda ma tu neprijemnou vlastnost ze vzdy vyjde na povrch)tak to teprv bude VALKA.//////
0/0
14.6.2002 23:00

Dan(1)

Re: Re: Re: prosím klikněte na odkaz co nejrychleji než ho i-dnes zcenzuruje
Pokud je mi známo, tak nic z toho, co Největší Čulík &comp., tento Komenský všech českých novinářů, přeslintal z ultralevicového tisku na své blisty, se nikdy nepotvrdilo. Když se například pokoušeli zabývat se psychiatrií, tvrdili, že organismu se dodává serotonin v tabletách a neurol patří mezi alprazolamy. Podobně pravdivé jsou plagiátorské články, ze kterých čpí duch Faisala Bodiho na sto honů. Sorry, blisty jsou nejotřesnější bulvár, trapná napodobenina Baldachýnu a Kompostu.
0/0
14.6.2002 23:38

Ondrej

Re: Re: Re: Re: prosím klikněte na odkaz co nejrychleji než ho i-dnes zcenzuruje
Jiz dlouho se snazim nejakym zpusobem najit pojmenovani pro svuj vztah k blistum a hle, nekdo jakoby to prave rekl za mne Souhlas
0/0
15.6.2002 13:55

Hasic

Re: Re: Re: prosím klikněte na odkaz co nejrychleji než ho i-dnes zcenzuruje
A jeje, uz je tu zase nas Jirka z Dolnich Mecholup. Tak bacha na to!
0/0
15.6.2002 3:42

David

Re: Re: Re: prosím klikněte na odkaz co nejrychleji než ho i-dnes zcenzuruje
Je zajimave, jak lidi kteri obvinuji ostatni, jez s nimi nesouhlasi a nedej boze se obcas prikloni podle vlastniho uvazeni k nazorum presentovanym v tzv. main stream mediich a jeste hure nekdy i souhlasi s nazory oficialnich predstavitelu americke vlady z nedostatku schopnosti si udelat usudek na bazi tzv. nezavislych medii. Pak pod timto pojmem "nezavislych medii" nam predhodi blisty, jez se nestydi se odvolat na clanek uverejneny podle nich v jihoafricke tiskove agenture. Po chvilce zkoumani clovek zjisti (kdyz opravdu chce) ze tuhle "tiskovou agenturu" IOL (Independent On Line) vlastni Independent News & Media znamy svoji podporou antiglobalistum, tedy tem co nezistne a zcela za sve penize jen z lasky k nasi maticce Zemi jezdi od Seattlu pres Prahu do Genoy mirumilovne rozbijet co sami svoji praci nevytvorili.
Vazeni cisti antiamerikaniste, vy kdoz neumite nic nez spilat a snaha hledat skutecnou pravdu u vas skonci v zaslepenem nadavani na Ameriku a kdoz prinasite "fakta" dolozena jenom okrajovymi a levicovymi zdroji, jez jsou velmi casto financovany z kruhu jemz nejde rozhodne o blaho sveta, jdete se s klidem bodnout. Amerika, pres sve chyby a omyly jez klidne pred vami uverejni (ne vzdycky zcela dobrovolne; vsak vy sami nam o svych casto chybnych protiamerickych teoriich taky nereknete ani sorry, ze jste se mylili) se aspon snazi o nejakou objektivitu a historicky vzdycky sla vylizovat co jini ve svete zpusobili, specielne dva velke konflikty v te casti sveta, odkud vetsina z nas pochazi. Amerika rozhodne neni hrozbou svetu. Podobne nazory o americke hrozbe svetu vykrikovali stejni zaslepenci a se stenymi hesly v 70. letech, kdy se v Evrope rozmistovali americke jaderne zbrane jako odstrasovaci sila proti SSSR. Byla to tahle politika a penize americkych danovych poplatniku, ktera nakonec privedla pad Sov. svazu a vam vsem tu jedinecnou moznost bud ted byt v New Yorku, nebo vubec na internetu a moc si bez strachu z vezeni povidat co vas napadne. Amerika rozhodne neni tak velke nebezpeci pro zbytek sveta jako zaslepenost lidi jako vy. Jejich netolerantnost a doslova omezenost je daleko vetsim nebezpecim pro zbytek sveta. Jsou to extremisticti a netolerantni islamsti tzv. fundamenatliste, kteri ohrozuji bezpecnost sveta, kteri vyvazeji nasilnym zpusobem jejich nenavist a jednostranou zaslepenost. Vasim postojem se jim velmi priblizujete. Proto jste skutecne nebezpeci tak jako byla komunisticka ideologie za minuleho rezimu.
0/0
15.6.2002 7:48

Ondrej

Re: Re: Re: Re: prosím klikněte na odkaz co nejrychleji než ho i-dnes zcenzuruje
trefa do cerneho
0/0
15.6.2002 13:59

TR

Re: Re: Re: Re: prosím klikněte na odkaz co nejrychleji než ho i-dnes zcenzuruje
Diky za jeden z mala rozumnych prispevku
0/0
15.6.2002 14:03

předseda

Re: Re: Re: Re: prosím klikněte na odkaz co nejrychleji než ho i-dnes zcenzuruje
Rovněž souhlas, jenom bych doplnil, že ač v islámském fundamentalismu spatřuji velké nebezpečí, tak v takovýchto militantních levicových hnutích je to nebezpečí podle mě daleko větší a rafinovanější. Tito lidé se totiž zaštiťují rádoby ušlechtilými cíly, jako sociální spravedlnost, pomoc slabším a rovnost a podobně, ostatně jako dříve komunisté - jenže u komunistů snad už naštěstí většina světa pochopila, o co jde, kdežto zde to není tak snadno a na první pohled patrné. Kam až tento levicový extremismus může vést, se stačí podívat do dnešního Nepálu či Kolumbie... Nedílnou součástí této levicové, a často protiamerické kampaně jsou takovéto tzv. konspirační čili spiklenecké teorie, o kterých nedávno jeden novinář trefně napsal, že jsou jimi vždy charakterizovány totalitní systémy a totalitní mentalita obecně.
0/0
15.6.2002 19:47

David

Re: prosím klikněte na odkaz co nejrychleji než ho i-dnes zcenzuruje
Dekuju vsem za pozitivni komentar a chtel jsem se omluvit za neobvykle velke mnozstvi chyb v mem prispevku, ktere az znesnadnuji spravne porozumeni. Psal jsem to po dlouhe ceste pozde v noci.
Osobne souhlasim s nazorem, ktery klade rovnitko mezi islamsky radikalni fundamentalismus a militantni levicove hnuti. Tak jsem to totiz myslel. Je uplne jedno jak se ktere hnuti nazyva, jake spojeni pismen si da pred koncovku -ismus. Pokud vyznam a napln takoveho slova bude presentovana tak slepe jak tato hnuti umi a jak i nekompromisni kritici jakekoliv, upozornuji jakekoliv americke akce ukazuji, pak patri vsichni tito lide do stejne kategorie, ktera skutecne prinasi extremni nebezpeci pro zbytek lidi, kteri chteji zit v "mainstream" pluralitni spolecnosti. To je podle meho nazoru spolecnost postavena na pravu a povinnosti jednotlivce, kde spory a protichudne nazory se resi maximalne u soudu a kam nasili a presvedcovani jinych terorem jako odpaleni naloze na sobe, ci "zaparkovani" dopravniho letadla v budove proste nepatri.
V takove pluralitni spolecnosti je platforma pro diskuzi co je spravne a co ne a to je, at kritici Ameriky prskaji co chteji, soucasti americke kultury a to je co Amerika neustale dela na vsech urovnich spolecneskeho zivota. Ti, co zde presentuji jednoznacny a jasny a neotreitelny nazor na Ameriku jako zdroj veskereho zla, se uz jen svym postojem stavi k levicackemu, totalitnimu postoji a jen posiluji tu nutnost do ktere Amerika byla vmanipulovana a to je fakticky boj proti takove jednostrane zaslepenosti.
0/0
15.6.2002 20:52

Radim, Toronto

Re: Re: Re: Re: prosím klikněte na odkaz co nejrychleji než ho i-dnes zcenzuruje
Co se tyce Doranova dokumentarniho filmu, zprava o predvedeni tohoto filmu vybranym komisim OSN probehla tiskem priblizne pred mesicem. V teto dobe take probihala jednani o zrizovani Mezinarodniho trestniho tribunalu, kde Americane vyzadovali uplnou imunitu pred moznym trestnim stihanim na zaklade prokazanych trestnych cinu proti humanite a valecnym zlocinum. Bude lepe o tomto hovorit, az vsichni z nas tady tento film shledneme, mam vsak pocit, ze nikdo z prispevujicih zatim tento dokumentarni film nevidel. takze nemuzeme vest kvalifikovanou debatu. Pokud se mylim, omlouvam se. Neni vsak nahodou, ze tento film, dale neochotne "pripusteni" omylu americkych pilotu v Afganistanu a konsekvetni obeti na civilnich obetech zpusobenych bombardovanim a clenstvi v Mezinarodnim trestnim tribunalu, bylo simultanni. Ve svetle techto fakt neni nezajimavy pozadavek a podminka USA na clenstvi v tomto tribunalu.
Co se tyce antoglobalistickeho hnuti, ty mas Davide velice zjednodusene predstavy o tom, co je antiglobalizacni hnuti, predstavy, ktere spise clovek najde u vietnamskeho nebo cinskeho majitele obchodu na hlavni tride, kterou vede jedna z demonstraci.
Antiglobalizacni hnuti neni monolitni a obsahuje mnoho odlisnych i spolecnych proudu, od environmentalistu po zastance pudnich reforem, skupiny proti zneuzivani levnych pracovnich sil a jine, zjednodusene receno. Amnesty International, Oxfam, Greenpeace jsou soucasti te tzv. antiglobalizacni koalice. Jejich spolecny zajem je omezeni vlivu organizaci Breton Woods. Pokud nevis, co tato organizace znamena,BW, tvoje rozhorcovani se nad lidmi, kteri jezdi po svete a rozbijeji vysledky prace jinych, tkvi v jednom detailu, a to pomerne dulezitem. Tvoje vedomosti o antiglobalizaci jsou neexistujici.
Totez si troufam tvrdit o zbytku tveho prispevku, ktery je prinejmensim intelektualne iritujici zvazi-li se, jak malo skutecnych znalosti obsahuje. Co vsak obsahuje, je lacina retorika, ktera docela jiste irituje mne.
Dovoluji si tvrdit, ze Ronald Reagan je jednim z tvych idolu, nejenom politickych, ale zrejme i osobnich.
 
0/0
6.8.2002 0:43

***

Re: prosím klikněte na odkaz co nejrychleji než ho i-dnes zcenzuruje
 "Bajecny clanek" :))  zadne jmena, zadne casy, datumy, zadne konkretni veci, jen spousta veci, ktere by mely chytit za srdce :))
 ale podivejte se na to z druhe strany.. tam se vede valka a ukazte mi valku, kde se nezabiji, nemuci, nebije, ... Pokud se to nekterym "paifistum a humanistum" nelibi ...budiz ..kazdy mame jiny pohled na svet, ale at navrhnou reseni efektivniho boje proti Talibanu? Budeme je asi zasypavat ruzovymi platky a na jejich ucty posilat penize :))
 NE, nemam zajem ....a podporuji chovani americkych vojaku, at uz je jakekoliv...  Clenove Talibanu a jinych organizaci pro boj proti USA a kapitalismu si za to muzou sami ... chteji bojovat ...a to bez krve proste nejde.
0/0
5.8.2002 13:58

Kléma

(Příspěvek zrušen)
0/0
14.6.2002 10:05

Cowley

(Příspěvek zrušen)
0/0
14.6.2002 10:16

Kléma

Re: i-dnes
Co tohleto znamená?? máme tady 50 léta??? Tak vám už vadí i odkazy? Teď jsem se opravdu naštval!!! Kam mám napsat stížnost?
0/0
14.6.2002 10:31

Simpson

Re: Re: i-dnes
S takovymhle jmenem bych se ani neptal jestli jsou 50. leta a pripravoval bych se na 53. kdy te daji do mysiho oleje
0/0
15.6.2002 7:50





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.