Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

USA už staví protiraketový deštník

Spojené státy začaly se stavbou prvních objektů kontraverzního protiraketového komplexu. Stavbu na Aljašce odstartovaly jen dva dny poté, co jednostranně odstoupily od smlouvy o nerozmísťování raketových systémů. Ten by měl v budoucnu zemi ochránit před útokem ze zemí, které USA považují za nestabilních nebo teroristické.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

DJ

ZKUSME PREMYSLET!!!
ZAJIMALO BY MNE, CO SE VE SKUTECNOSTI SKRYVA ZA TZV. BOJEM PROTI TERORISMU. DOMNIVAM SE, ZE HROZBA TENTOKRATE NEHROZI ZE ZEME, ALE Z VESMIRU. STARI MAYOVE PREDPOVEDELI PRICHOD 10. PLANETY NA ROK 2012. TENTO PRAVIDELNY CYKLUS /KAZDYCH CCA 3.700 LET/ MA ZA NASLEDKY NEVYPOCITATELNE ZMENY POCASI, MOZNE DOPADY ASTEROIDU PLANETOU "STRZENE" A V NEPOSLEDNI RADE TZV. PRICHOD BOHU, TJ. CIVILIZCE Z VESMIRU. MOZNA SE NEKDO DOMNIVA /OPRAVNENE?/, CO BY TO MOHLO NA ZEMI ZPUSOBIT, POKUD BY DO TETO DOBY NEBYLO LIDSTVO SJEDNOCENE!
0/0
17.6.2002 11:53

alex2000

vis, ale
pokud se do te doby nepozabiji jmenovana civilizace ve jmenu civilizace. Cti Denikena vice.......
0/0
25.10.2002 11:52

Cumi

Uf
Tak... četl jsem všechny příspěvky a je to síla. Takže rád bych podotkl.. Každý stát má právo nasebeobranu..jest otázkou kdy se tato sebeobrana již stává agresí.Další věcí je pochybný boj proti terorismu... největší vymývárna mozku jaká se za poslední léta vyskytla.Dále já osobně bych třebas klidně ocenil kdyby se USA zaizolovala a nechali nás na pokoji... něco mi říká že se z toho nepos.. :-)Ostatně lidí kteří si myslí že jsme na USA závislí jsou hodně naivní. Koneckonců EU se začíná poněkud odklánět a hodně osamostatňovat...což jejich terorii o závislosti na USA moc nesvědčí. Někde jsem také zahlédl příspěvek že kdyby se USA nestaraly tak by byla všude válka... na to bych si dovolil oponovat že díky jejich starosti je válka stejně zase jinde. Co se raketového deštníku týče.. tak prozatím to funguje laboratorně a výsledky nejsou nijak ohromující. Ať si to postaví... beztak asi maj dost prostředků, tak si je můžou promrhat jak chtějí.
0/0
16.6.2002 14:25

Ludek

Legitimni tah
To, ze USA chrani svou zemi je naprosto legitimni tah, i kdyz uprimne jim to podle meho moc nepomuze. Takove bombove utoky typu Izraele, ktere si prorokuji uz nekolik tydnu tenhle stit neodvrati.
Stit je v pohode, je to vase bezpecnost, ale to, ze vy kurvy americky poustite do vzduchu megatuny CO2, porusujete dohody o zivotnim prostredi, tezite ropu na Aljasce, a delate horu dalsich prasaren, to je neco jineho.
0/0
13.6.2002 19:57

Jan

Velká láska
Dohoda v Kjótu odmítnuta, dohoda ABM zrušena, zablokovaný summit o trvale udržitelném rozvoji v Johannesburgu, bombardování kohokoliv a kdekoliv - já prostě Ameriku a Bushe miluju a nikdo mi v tom nezabrání
0/0
13.6.2002 16:26

Velka laska

Re: Velká láska
Bez uz doprdele CURAKUSes porad chytrej, jak Salomounovo hovno
0/0
14.6.2002 6:47

Jan

Re: Re: Velká láska
Tohle bude nějaký můj oblíbený fanoušek, který se zapomněl podepsat.  A chtěl mi říct, že ho bolí hlava.
0/0
14.6.2002 9:07

Land

PODEZRELE
Co takhle  : kdyz nikdo nepotrebuje destnik protoz neni utocnika, a dostane penize tak co si tam pod hlavickou obrany statu vybudovat treba neco jineho neco horsiho nez nejake zastarale technologie jadernych raket .......... Klidne to muze byt tajny USA projekt, akorat by bylo podezreli ho stavet jen tak, tak proc to nevyuzit ???!!!??? no a ted sem zvedavej co k tomu placnete   
0/0
13.6.2002 9:31

kominík

Vybudování tohoto štítu
povede na druhé straně (Rusko, Čína) pouze k vývoji zbraňových systému, proti kterým bude tento štít neúčinný. Co se týče Al-Kajdy a spol., ti nebudou posílat balistické rakety, ale s pomocí nějakých loajálních Američanů zaútočí z území USA. Nemý velký smysl ten štít budovat. Jde tu jen o velký business pro toho, kdo to postaví.
0/0
13.6.2002 9:09

Radek

USA dela co by kazdy udelal...
co tady mate vsichni za problem
usa si chrani zemi pred moznymi utokama...a maji na to pravoneni to jejich problem, ze ceska armada je pred rozpadnutim a nema na nic prachy... a odtud pak asi prameni ta ceska ZAVIST..ze tam je nekde velka bohata zeme...ktera je cislo 1 v technologii, prumyslu...s vojenskou silou..moderni armadou....silou rozhodovat kdyz je problem...misto zvastani i piva nekde v naky putice..
0/0
13.6.2002 8:56

Karelbor

Re: USA dela co by kazdy udelal...
Chtel bych te prosim te trochu poopravit. V mojem pripade to neni ZAVIST ale pekne cista, nefalsovana a pekne vykvetla NENAVIST
0/0
13.6.2002 9:01

david

Re: Re: USA dela co by kazdy udelal...
bez radsi k psychologovi karelbore!!!
0/0
13.6.2002 11:23

Ondrej

Re: USA dela co by kazdy udelal...
Co to meles o ZAVISTI? To je vlastnost snad jiz jen vymirajicich komunistickych duchodcu a moderatoru v TV, ne ?!?!?!
Navic se po hospodach :-) rika, ze technologii maji dobrou jen diky tomu, ze kradou mozky vsude po svete...
0/0
13.6.2002 16:11

Tom

Re: Re: USA dela co by kazdy udelal...
kradou mozky po svete...?? hmm asi to bude tim, ze ty MOZCI tam chteji sami jit a nikdo je nemusi 2x premlouvat...
0/0
13.6.2002 19:32

hm

Re: Re: Re: USA dela co by kazdy udelal...
a to zas mozna bude tim ze jim vic zaplati protoze americka ekonomika vyrostala nejak rychleji i diky praci cernych otroku a deti v africe a asii.
0/0
16.6.2002 16:50

Robos

Re: Re: Re: Re: USA dela co by kazdy udelal...
Jasně, zvlášt ti černí otroci a asijské děti rozjely hi-tech programy... holt to ale amíci UMĚJ zotročit lidi...
0/0
17.6.2002 18:09

Karelbor

Burn in hell USA fuck of Bush a jeho stara
 
Co to tady , melete , kdo co prejima , kdo co kupuje.  MCDonald je tady pro stejnou vec , jako v jinejch  statech. Ma totiz plno prachu (ktery vydrel amik z indianu a z cernochu -- kdy ty indiany konecne odskodnite za to ze jsou vsichni vyvrazdeny a za to ze jste jim Amik ukrad kontinent) a muze si dovolit postavit v Cesky republice 500 rESTAURACI , KDEKOLI CHCE. Pak si za stejny prachy koupi reklamu a oblbuje maly deti , ktery se tam naucej utracet svoje kapesny a ma pod palcem novou generaci. Je to proste natlak kterymu se neda odolat. Jediny co je proti tomu mozny je vyhodit to do luftu. A stejne je to tak ze vsim i s filmama. Postavej si svoje kina , udelaj drsnou reklamu , zblbnou lidi a je to.
Takze vsechno americky , je tu nuceny dost drsnym natlakem.
Ja vam na vase americky vecicky seru a tahnete zasrany amici snima domu, schovejte se pod desnik(udelejte ho tak tesnej aby se nedostal ven ani vas smrad kteryho produkujete tolik) a pekne tam pochcipejte. My pak naklonujeme indiany a pekne je tam vratime (az schrabeme vase mrtvoly a vas bordel).
Amiku bez domu a pojdi.  Burn in hell USA. Fuck of Bush a jeho stara.
Smrdite a ste zly.
0/0
13.6.2002 8:48

moopy

Re: Burn in hell USA fuck of Bush a jeho stara
jjjj...máš pravdu chlape..sdílím stejný názor.....vživotě bych nevešet do McD KFC a podobných podniků
0/0
13.6.2002 8:52

Honza

Re: Re: Burn in hell USA fuck of Bush a jeho stara
a kam bys radsi teda sel? do nakyho bordylku co?
0/0
13.6.2002 11:20

Martin

Re: Burn in hell USA fuck of Bush a jeho stara
No oni aspon umi exportovat ty jejich produkty do vsech zemi...ale neslysel jsem nic o tom, ze by se v New Yorku prodavali cesky KNEDLIKY....
0/0
13.6.2002 9:01

Karelbor

Re: Re: Burn in hell USA fuck of Bush a jeho stara
My exportujeme, ale oni to na nas primo serou
0/0
13.6.2002 9:06

Martin

Re: Re: Re: Burn in hell USA fuck of Bush a jeho stara
cesi exportujou??? no akorat tak ESCORT SERVICE ...czech girls...
0/0
13.6.2002 11:17

moopy

Re: Re: Burn in hell USA fuck of Bush a jeho stara
No vidíš...a já znám na 43.ulici českou hospodu
0/0
13.6.2002 9:14

lopuch

Re: Re: Re: Burn in hell USA fuck of Bush a jeho stara
Kde na 43. ulici a jak se jmenuje? ???? ????
0/0
14.6.2002 5:46

hovnival

Re: Burn in hell USA fuck of Bush a jeho stara
K tem Indianum: Nebyli vyvrazdeni vsichni, naopak ted jich je tu vice nez bylo predtim. A myslim, ze se k nim americka vlada chova pomerne dobre - napr. nemuseji platit temer zadne dane, dostavaji obrovske prispevky od statu.  A jeste jedna vec: Na dnesnim uzemi Ceske republiky take odjakziva nebyli Cesi. Staci zalistovat atlasem dejin nebo ucebnici dejepisu.
0/0
14.6.2002 5:04

Jan

VŠICHNI ZASRANÝ EMIGRANTI...
...polibte si prdel!....
0/0
13.6.2002 8:20

Krutas

Re: VŠICHNI ZASRANÝ EMIGRANTI...
Honziku, tak jsem to tady jeste naposledy narychlo prolit a vidim, ze ti z toho tvyho "VLASTENECTVI" zacina sibat a ty zastance slusnych mravu zacinas pouzivat vulgarnosti. To si synku nemis tak brat, nebo te doopravdy posere ten Vaclavuv kun. Mas taky vyholenou lebku a hajlujes po Vaclavaku, nebo to maskujes a tajis? Ja se sice naprosto zaprisahal, ze si te nebudu vsimat, ale tohle mi proste nedalo! (vidis jak se snadno vytocim?) Dam ti synku typ a zadarmo! Precti si dve knizky "Sametova spina" ta se dostane i u vas v Praze a "Cerna kniha minulosti". Tu si ale musis objednat! Ze jsem ale takovy lidumil, tak ti dam i adresu! http://www.zludvik.de  Muzes si ji tam pred objednanim prohlednout. Ja tady nedelam nikomu zadnou reklamu, aby jsi se nepletl! To jen tak, ze je v tech knizkach spousta velmi poucneho cteni a ze jsem si pekne pocet a jsem cim dal zhnusenejsi! Tak z toho vlastenceni nacisto nezblbni nez se vratim! Kdo by mne potom drzel pod kontrolou? Zasrany Vlastence? Jo jeste malickost, po vykricniku se uz nedelaji zadne tecky a tu "Cesko-slovenskou" vlajku si strc taky do riti! Toz' sa synku opatruuj, nez sa vraatim a zaty'm Ciao!( At to mas spravne Cesky vlastence!)
0/0
13.6.2002 16:58

John

Re: VŠICHNI ZASRANÝ EMIGRANTI...
You are nothing but the biggest wanker you fucken stupid ass hole! You should die as a first you mother's fucker!
0/0
16.6.2002 16:33

zuzu

dobre rano
Paci sa mi prispevok od aSHen. Dalej ma zaujalo, kolki ludia sa potrebuju odreagovavat tym sposobom, ze si dopisovanim nadavaju. Je to dost primitivne, ale nahromadena agresia musi ist von a toto je urcite lepsie, ako jej fyzicky prejav. USA je naozaj velmoc, ale to ich vobec neopravnuje k tomu, aby sa miesali do druhych. Ked sa potrebuju chranit, nech sa chrania. Je to ich vec. Ale ta ich arogancia a oblbovanie mas!  Myslim, ze americania su presne taki isti ludia ako hocikto iny, ale oni su vedeni k tomu, ze su nieco extra. To, ze su bohaty narod, vobec neznamena, ze su nejaki lepsi alebo kvalitnejsi ako ostatni. Oni si to ale, bohuzial, myslia. V niektorych ich proamerickych filmoch je to podane tak, ze sa mi chce z toho zvracat. Naopak, niektore ich filmy su vyborne. Ale vzdy su ine ako europske. Co sa tyka Busha, nemam potrebu o nom nieco vediet, lebo pohlad na neho (a bohuzial, este ked som ho nahodou pocula nieco hovorit, bolo to este horsie) mi staci. Kazdy clovek nejako posobi a samozrejme, nazor kazdeho nan je subjektivny. Moj dojem z tohto pana je taky, ze je len uboha nastrcena figurka, ktory hovori, co mu pripravia a tvari sa ako majster sveta, ale vyzera pritom naozaj zaostalo.
0/0
13.6.2002 8:08

df

To vše jsou řeči o ničem
Je třeba si zodpovědět otázku: proti komu a proč se toto zařízení buduje? Proti afgánským nomádům? Proti novým ruským přátelům? Proti Eskymákům?
0/0
13.6.2002 8:02

Re: To vše jsou řeči o ničem
Třeba proti zbytku světa, začnou třeba v Asii: Pákistán, Indie, Čína. Myslíš si že jsou to snad malé země, já teda ne. Sice ekonomicky nic moc, ale co se týče rozlohy a počtem obyvytel jo.
0/0
13.6.2002 8:19

Fritz

Re: Re: To vše jsou řeči o ničem
Mýlíte se. Takové Čína nebo Indie představují velmi silné ekonomiky, se kterými se v celosvětovém měřítku počítá. Naopak jsou to země, které kategoricky zastávají politiku nevměšování do záležitostí druhých. Odtud nebezpečí nehrozí.
Amerika buduje svůj štít proto, že je to pro někoho velmi dobrý byznis. Jsou to v první řadě mnohamiliardové investice, které pravděpodobně (doufejme) nikdy nebudou moci prokázat svoji opodstatněnost. Jestli někdo zaútočí na USA, bde to zase překvapení - šok. Vždyť tu "špinavou bombu" připravoval rodák z New Yorku, který sháněl radioaktivní materiál po nejrůznějších laboratořích v USA. Jak se proti takovému útoku chce Amerika bránit? Protiraketovým štítem?
0/0
13.6.2002 8:47

Tak mi připadá, že USA chtějí vyprovokovat světový konflikt, alespoň podle toho co se za posledních pár týdnů v této zemi děje. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
13.6.2002 7:58

Karelbor

Re:
God piss of Amerika
0/0
13.6.2002 9:04

hovnival

lide
.... V soucasne dobe je z nejakeho duvodu velmi moderni nadavat americanum a vsemu co z usa pochazi.  Nevim proc. Nekdy tady nadavate napr. na to, ze vam vadi americke porady v televizi nebo McDonaldy vsude kolem...  Ale to prece neni vina Americanu. Oni vam to nenuti. Vy to od nich sami pozadujete a kupujete. Oni vam to nenuti. Televizi muzete vypnout, do kina na americke filmy chodit nemusite. Proste vetsina lidi to pozaduje a libi se jim to, proto to tam v Cesku mate. (nejenom v cesku..). Takze nejdriv nadavejte sami sobe, protoze vy sami slepe prebirate tzv. americky styl. Coz je, alespon pro me, kdyz se na to zpetne podivam, velmi smesne. Staci se podivat do Zlatych stranek nebo se projit po ulici. Kazdy si mysli, ze kdyz obchod nebo firma bude mit nazev v anglictine, tak to bude lepsi. Naopak, je to smesny.
0/0
13.6.2002 6:38

aSHen

Re: lide
Pane predpokladam ze zijete USA, takze si myslim ze trocha sebekritiky by neskodilo. Me napriklad americke filmy a tv seriali nevadi nektere se mi liby sem fanda startreku a stargate. Z moci prichazi korupce a kazdy kdo ma velkou moc se zacne chovat vice mene arogantne a USA jsou supervelmoc. Samozrejme si nemyslim ze USA je ztelesnenim dabla jako nekteri. Nebudu tu rozpitvavat politickou situaci sveta a usa jako kdo kdy koho nas#%&. Uvedu jen mali priklad. Dohodu o emisich s Kjota. USA ji poslalo k certu, pritom obrovske mnostvi skodlivin se vyprodukuje tam, a jestli stim nezacnou neco delat dopadne to spatne. Je veci usa jestli budou mit protiraketovi destnik, ale vadi mi jak zneuzili tragedii ze zari aby to prosadili. Protiraketova obrana nema s utokem stylu wtc nic spolecneho. Pro organizace jako al-kaida je rozhodne jednodusi jadernou bombu do usa propasovat nes nekde kutit mezikontinentalni balistickou strelu protoze p.o. nic jiniho nesestreli. Vyrobit mezikontinentalni strelu totiz neni zadna sranda. Sezente si materiali kolik raket u.s.a.f. vybucho nez dostali funkcni model.
0/0
13.6.2002 7:03

hovnival

Re: Re: lide
Ale ja prece netvrdim, ze to v USA je nejlepsi a nema to zadny chyby. Jenom mi proste prijde podivne, ze na jedne strane na ne nadavate, ale na druhe strane od nich vsechno prebirate. To je vsechno. Souhlasim, ze se nekdy usa chovaji z pohledu male zeme arogantne. Jeste jedna vec na okraj: nevim jestli to bylo tady nebo v Lidovkach, ale byla tu jakasi anketa, s dotazem, zda souhlasite s tim, ze CR ma mit vlastni vojenske letectvo, nebo ne. Odpoved, kterou vybralo nejvice lidi znela: Ne, at nas chrani NATO. A v komentarich k clankum o cviceni NATO na uzemi CR se doctete, jak vsem vadi, ze na uzemi Ceska cvici vojaci NATO. Proste mi hodne nazoru pripada jako nazory schizofreniku...  at tahnou pryc a neporadaj u nas zadny cviceni, ale kdyz budeme potrebovat, tak nas prece museji chranit.....    
0/0
13.6.2002 7:14

Australena

Re: Re: Re: lide
0/0
13.6.2002 7:19

Karelbor

Re: Re: Re: lide
Co to tady , melete , kdo co prejima , kdo co kupuje.  MCDonald je tady pro stejnou vec , jako v jinejch  statech. Ma totiz plno prachu (ktery vydrel amik z indianu a z cernochu -- kdy ty indiany konecne odskodnite za to ze jsou vsichni vyvrazdeny a za to ze jste jim Amik ukrad kontinent) a muze si dovolit postavit v Cesky republice 500 rESTAURACI , KDEKOLI CHCE. Pak si za stejny prachy koupi reklamu a oblbuje maly deti , ktery se tam naucej utracet svoje kapesny a ma pod palcem novou generaci. Je to proste natlak kterymu se neda odolat. Jediny co je proti tomu mozny je vyhodit to do luftu. A stejne je to tak ze vsim i s filmama. Postavej si svoje kina , udelaj drsnou reklamu , zblbnou lidi a je to.
Takze vsechno americky , je tu nuceny dost drsnym natlakem.
Ja vam na vase americky vecicky seru a tahnete zasrany amici snima domu, schovejte se pod desnik(udelejte ho tak tesnej aby se nedostal ven ani vas smrad kteryho produkujete tolik) a pekne tam pochcipejte. My pak naklonujeme indiany a pekne je tam vratime (az schrabeme vase mrtvoly a vas bordel).
Amiku bez domu a pojdi.  Burn in hell USA. Fuck of Bush a jeho stara.
Smrdite a ste zly.
 
 
0/0
13.6.2002 8:45

Paul-LA

je to uplne jedno
je uplne jedno co si mysli svet o tom ze USA chce branit svou zemi a lidi za jakoukoliv cenu.  nechapu ca vam na tom vsem vadi.  Tak by se mela starat kazda vlada o svoje obcany a jejich majetky.  Muzete kritizovat jak chcete protoze at udela USA co chce, bude vzdy nekomu trnem v oku.  9/11 by melo byt pouceni pro nas vsechny a ne to ze budeme nekde na nekom hledat viny o kterych poradne nic nevime.  Kdyby nebylo USA tak ani jeden z vas by tady mozna dnes nesedel.  Spise by vsichni zustavali doma u ucebnic obcanske nauky.  Ja, jako clovek zijici v USA jsem vdecny tem v nasi vlade za to co delaji.  jestli se to nelibi vam, tak je to bohuzel vas problem, nikoliv problem USA.  To co rikam neni arogantnost nybrz pocit cloveka ktery diky USA a zapadnimu svetu muze zit a delat co chce a kdy chce.  ovsem v ramci zakonu.  nenapadejte USA, spise jim dekujte.  Verte me ze ty dane ktere MY tady platime prispivaji i na vasi ochranu - tak jak to bylo od WWII.  Ona totiz muze jednoho dne nastat situace kdy ti lide tady v USA reknou dost a pak bude rada na vas ukazat jak se umite postarat. 
0/0
13.6.2002 5:46

mumu

Re: je to uplne jedno
tak fakt sorry,ale ziju ve Statech uz 5 let,ale tak vymletej mozek jako ty jeste nemam....mluvis jak ucitelka:deti nezlobte nebo nepujdete na skolni vychazku ,abyste se nedivili az nedostanete najist..precti si i neco jinyho nez L.A.Times a pochopis ....
0/0
13.6.2002 6:04

Paul-LA

Re: Re: je to uplne jedno
vsiml jsi si ze kdyz jsem psal ja tak jsem nikoho neurazel?  Po 5 letech, nejspise  illegalnich vis presne o co jde.  To nemelo znit jako poucovani od pani ucitelky, to byl muj nazor.  ten, ktery ty jak je videt nedokazes respektovat bez urazek.  Vrat se zpet.  Tady se ti hochu asi libit nebude.  Vis, my tady dokazeme kritizovat aniz bychom ze sebe delali blbce a urazeli okoli.  To aby jsi se naucil nevezme 5 let, ale daleko dele.  Ja tady jsem vice nez 23 let a taky se s tim nechvalim.  To mi ale jeste ani neni 35.   Jen pro info by mne zajimalo jake noviny ctes ty?
0/0
13.6.2002 6:16

GEORGE from NY...

Re: Re: Re: je to uplne jedno
Z tveho clanku mi utkvelo pouze toto: USA jsou opravdu nejlepsi,o vsechny se staraji utoky si nezaridili samy(bulshit)az jednou tak vsichni pojdeme hlady,protoze Usa nam nic nepomuzou a proto mejte je radi uznavejte je,lzete svym detem USA nejsou na jedno pouziti..aby to ale jednou nebylo obracene vis.....
0/0
13.6.2002 6:23

David

Re: Re: Re: Re: je to uplne jedno
Znovu a znovu me lidi jako ty prekvapuji. Co te v tom hnusnym New Yorku tak drzi? Vzdyt te do nej jiste nikdo nedovezl nasilim? Ja jsem byl treba v Seoulu a musim rict, ze se me to tam proste nelibilo. Tak se prece neodstehuju tam a nebudu tam porad vykrikovat jak to maji hnusny. Ani Americany v Praze jsem jeste neslysel nadavat na Cesko a ze nekteri, specielne ti co meli sroubovak od taxikare v zadech by i mozna mohli...
0/0
13.6.2002 7:37

Radek-SF

Re: Re: Re: je to uplne jedno
hele Paulo...nic si z toho MUMU nedelej...je to hulvat...nema argumenty takze musi lidem nadavat..typicky.
co delas v LA?ja nejsem daleko..jsem v northern CA..(SF)...kdybys nahodou nekdy jela na trip, tak dej vedet a muzem jit na cafe...
0/0
13.6.2002 8:41

Ren

Re: je to uplne jedno
a to je presne to, co se nelibi tem muslimskym teroristu - Americke vmesovani. Jde o klasicky scenar - najit si zaminku, proc obyvatele te zeme musi byt strestani, vybombardovat veskery prumysl a vse co tamni lidi muze zivit a s cim mohou obchodovat se svetem a nalit tam miliardy pomoci od USA - tim samozrejme ovladnuti veskereho tamniho trhu. Celkem z toho vyplyva, ze zase bude USA o neco bohatsi a o neco silnejsi. Proste od te doby uz ji ten stat musi byt vdecny, stejne jako my Rusku po WWII. Verim tomu, ze kdyby se tento scenar nekonal, tak by casem napr. i muslimove prisli na to, ze zena je taky clovek, v Africe by zjistili, ze i cernosi mohou volit a chodit do skoly, ...
0/0
13.6.2002 7:46

Milos

Re: Re: je to uplne jedno
".. i muslimove prisli na to, ze zena je taky clovek, v Africe by zjistili, ze i cernosi mohou volit a chodit do skoly, ..."
Otazka: Od ktere doby v Africe cernosi nevoli a nechodi do skoly? Kdo treba nedavno zvolil Mugabeho v Zimbabwe, Ufoni? Co v jinych statech, JAR, co by tomu rekl Mandela? Nerikam, ze kazde dite v Africe  do skoly chodi, ale ty pises jakoby v celem svetadile nebyly zadne skoly s cernosskymi zaky!!!! Uznani zen v muslimske spolecnosti nema vubec co delat s Americany ale s nabozenstvim. Zeny v muslimske spolecnosti maji misto podle Koranu, ne podle toho co kde rekne USA.
0/0
13.6.2002 8:11

Kasi

Re: je to uplne jedno
USA chce branit svou zemi a lidi za jakoukoliv cenu - to je prave to, co "nepratelum" USA vadi. Hrube vmnesovani se do politiky jinych statu, nezakone vojenske operace a utoky mimo vlastni uzemi, nehorazne znecistovani zivotniho prostredi, snaha omezit svobody a zavest cenzuru, a to i mimo USA. Nemohu si pomoci, ale problemy ktere USA svou "konzumni" politikou zpusobuji se tykaji (a dnes take ohrozuji) celeho sveta. Dnesni politika ni USA ma mnohe spolecne s politikou nacistickeho Nemecka pred zahajenim svetove valky.
0/0
13.6.2002 8:14

Vladimír Stwora

Kdo seje vítr,
sklízí bouři.
Jsem zvědav, jak dlouho bude Američanům trvat, než jim dojde, že Bush je slabomyslný, na alkoholu závislý idiot, zcela ve vleku zbrojařských a naftařských lobby, které si jeho vstup do Bílého domu zaplatily.
0/0
13.6.2002 0:49

M. Krizanek

Re: Kdo seje vítr,
Musim reagovat na Vas prispevek a bohuzel nemuzu souhlasit s Vasim nazorem. Kdo dosadil prezidenta Bushe do jeho uradu, to nemuzeme vedet ani Vy ani Ja. Ja jenom vim, ze posledni dobou se stalo obrovskou modou neustale kritizovat americkou politiku ve svete. Nevidim jedniny duvod, proc by tak vyspela zeme jako jsou USA nemohli udelat maximum pro obranu sveho lidu a sve zeme. Nasi byvali pratele z Ruska proste pred par lety prestali stihat dohanet sveho hlavniho rivala. To ze USA delaji takzvane "Svetoveho policajta" je v poradku, kdo jiny ma na to prostredky. Nebyt USA tak je docela pravdepodobne, ze po svete hori uz mnoho valecnych konfliktu. Kdo by to uhlidal? Rusko? Vzdyt chudaci nemaji skoro co jist! A mimochodem me fascinuji neustale narazky na utoky v Jugoslavii atd. A kde jsou narazky na soudruhy z Ruska, kteri utocili na Afganistan, Cecensko a Pobaltske staty atd. Mili pani soudruzi, probudte se, Vase era uz skoncila! Az vam bouchne uprostred Prahy bomba a zustane tam lezet nekdo z Vasich pribuznych, tak potom budete volat po odplate! Ale je to kazdeho nazor a to jsou pricipy demokracie, kterou se snazili a snazi soudruzi znicit. S pozdravem pravidelny ctenar.
0/0
13.6.2002 2:52





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.