Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Radioaktivní bombu prozradil pas

Terorista, podezřelý z přípravy útoku "špinavou" radioaktivní bombou na USA, na sebe upozornil úřady žádostí o výměnu svého amerického pasu za nový. Abdalláh Muhádžir, původním jménem José Padilla, po 11. září několikrát cestoval do Pákistánu a Afghánistánu, aby jednal s čelným představitelem Al-Kajdy abú Zubajdou o plánech na nový typ útoků.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

abú džadža

Malý humanistický dovětek
Jasně a to nebezpečí terorizmu bude trvat, dokud amíci napostavěj na místě twins (WTC) pořádnou mešitu s muezínem šiítskýho nebo sunitskýho vyznání. A až všichni lidi na celým světě  5x denně zaujmou quilbu (směr kterým se muslim modlí) ke Kaábě v Mekce. Běda tomu, kdo to neudělá - dostane nejmíň 25 ran bičem na holý záda ! Pak teprve nastane na zemi ráj a žádný nebezpečí hrozit nikomu nebude. Pak ten ráj dokončí Šaríja a budou se sekat ruce, řezat uši, a nevěrný ženský kamenovat k smrti. Homouši budou houfně podřezáni pod krkem. Salám alejkum. A běda, tomu, kdo sní kus prasete, ten bude utopen v nejbližší řece. Alláh a blbost s Vámi milí mudrlanti z těhle stránek. Nezapomeňte na rituální omytí ohanbí !  opomenutí se trestá holí !
0/0
13.6.2002 12:32

PupekSveta

Re: Malý humanistický dovětek
 a jestli s timhle nekdo nesouhlasi, tak ho osama a jemu podobny vodprasknou  . . . perfektni alternativa pro TY CO SI CHTEJ DAT HLAVU DO PISKU . . . vlezte treba vsem teroristickejm kretenum do prdele!!!
0/0
13.6.2002 18:03

barbudo

Re: Malý humanistický dovětek
Pane vachmajstr, voni sou hlava!
0/0
13.6.2002 18:12

Trestajici hul.

Re: Malý humanistický dovětek
 Uz jsme s bicem v plne pohotovosti!
                                                      
0/0
14.6.2002 7:01

hacpat

hmmm, americká justice...
...vlastní občan, vojenský soud, "nepřátelský" kdovíco-Mc Carthy by měl radost
0/0
12.6.2002 18:42

Vladimír Stwora

Důkazy?
0/0
12.6.2002 15:56

barbudo

Re: Důkazy?
Důkazy, když se bude soudit co by odsouzený udělal kdyby mohl? Soudruh prokurátor Urválek v pekle tiše závidí.
0/0
12.6.2002 17:57

Vladimir Stwora

Re: Důkazy?
No, vono bude mozna lepsi si pockat az zarve dalsich 1000 lidi a pak muzem vodsoudit tyhle prasata kus po kuse, kdyz vodpalej bombu pod svym zadkem!!!
0/0
12.6.2002 22:13

hanz

Atom na ně
To jediný na ty parchanty muslimský platí.
0/0
12.6.2002 15:38

Petr

PS Kléma je magor !
Je to soudruh !!
0/0
12.6.2002 14:41

terorismus.valka.cz

Spinava bomba
jak se vam libi tento nazev ?? me to prijde naprosto hloupe, spinava radioaktivni bomba ... zajimalo by me, kdo na to prisel ...
0/0
12.6.2002 14:04

Krygl

Re: Spinava bomba
No... ja bych to nazval 'Bomba s odpadem'
0/0
12.6.2002 14:18

Arde

Re: Spinava bomba
Tento název je možná nešikovný, ale byl užíván už někdy v době 2.světové války. V období práce na americké atomové bombě (projekt Manhattan) se uvažovalo i této variantě. Její pořízení by bylo velice levné a radioaktivního materiálu bylo již tehdy k dispozici dost. Primárně by ale nebyl příliš účinný proti vojenským cílům. Cynicky řečeno - "pouze" ozářený voják bojuje dál. Těžké následky by neslo především civilní obyvatelstvo. Je to paradoxní - zejména v souvislosti s "klasickou" atomovou bombou - ale v té době se ještě více zvažovala "morální ospravedlnitelnost" takové zbraně. Nedělám si ale iluze o svědomí válečníků a politiků. V těžké situaci by byla přes politickou neudržitelnost taková zbraň zřejmě použita. Hirošima a Nagasaki k podobným úvahám opravňují.
0/0
12.6.2002 14:37

witch

Akce - Reakce
Jenom jedno: války byly a budou a my s tím nenaděláme vůbec nic. Bohužel, někdo na nich krásně bohatne a doplácí na to jenom obyčejní lidé .
0/0
12.6.2002 13:59

Al Ladin

Napsáno mezi řádky
Z toho článku nějak nejsem moudrý. Ten člověk, co údajně plánoval útok "špinavou bombou" má nějaké španělské jméno. Že by byl z Latinské Ameriky? A kde že si chtěl opatřit (anebo opatřil) jaderný odpad? Z článku to na mě působí, že zdroj byl přímo v USA. Vysvětlí mi prosím někdo, co s tím má společného Afghánistán?
0/0
12.6.2002 13:47

Ladino

Re: Napsáno mezi řádky
Je normální,že si příznivci muslimské víry nechávají změnit jména na tyhle arabkský. Takovýh černošský Abduláhů v Americe běhá........  Radioaktivní odpad by prostě vzal na nějaké univerzitě, kde s něčím takovým pracují. A Afghánistán (jedinci tam) takovým lidem po celém světě rozdává(val) pokny. Na tom nevidím nic nejasného. Jenom nechápu, jak po 11.9. mohl někdo jen tak cestovat do Afghánistánu a myslel si,že nebude pod drobnohledem........... až podezřele naivní.
0/0
12.6.2002 14:24

Hekerle V.

odkaz
Doporucuji venovat pozornost tomuto clanku: http://www.underground.cz/805
0/0
12.6.2002 13:26

rejpal

Re: odkaz
hmmmmmmmmmmmm:-(
0/0
12.6.2002 14:16

Tomáš Marný

Re: odkaz
Souhlasím.  Docela zajímavý odkaz, který mi unikl. Už ve starém Římě platilo na poddané: "Chléb a hry". Nějaké strašidlo k ovládnutí spodiny musí být v každém státě, jinak se rozpadne. Tuto úlohu plnila do 19. století církev a v minulém režimu zase ideologie KSČ. Nyní u nás máme neustále vsugerovávaný strach z komunismu, který nikdy už nemůže přijít (aspoň doufám, že nejsme Kuba). Pro ty ostatní jsou to telenovely na Nově.  Pro Američany je to 11. září. Každý mámě hold něco.
0/0
12.6.2002 14:36

hovnival

Re: odkaz
Je to jenom dalsi teorie, nicim nepodlozena. Stejne tak bych mohl tvrdit, ze utok utok naplanovali mimozemstani A Britske listy bych nepovazoval za seriozni zdroj informaci. Ale treba je vsechno uplne jinak.
0/0
13.6.2002 5:45

Martin

Už zase...
Ti Američani začínají být opravdu dost nesnesitelní. Arogance, sebestřednost, rádoby neomylnost, to je přesně to, co se teď rovná značce USA. Já nevím, co všechno si ještě navymýšlejí, aby se zase mohli cpát kam je napadne, aby si mohli dělat co chtějí a aby se z nich celej zbytek světa zbláznil a sednul si před nima na zadek. Opravdu doufám, že už jim někdo dá pořádnou lekci, aby se vzpamatovali. A nemusí to být ani lekce v podobě bomby, i když možná že tomu začnu asi tleskat.
0/0
12.6.2002 13:16

djdave

Re: Už zase...
Ses omezenej a blbej ... Nejsi nahodou Grebenickuv privrzenec, vypada to tak.
0/0
12.6.2002 13:20

Pecan

Re: Už zase...
Ty jsi normalni idiot. USA se nikam necpou to se cpou penize a bohuzel jich maji nejvice v USA. Mozna, ze kdyby jsme meli tolik penez jako USA a nejvetsi spolecnosti nebyly z USA, ale CR, tak by teroristi letali letadly nad Prahou a ne nad NY.
0/0
12.6.2002 13:24

Koki

Re: Už zase...
Lekci potrebujes Ty.Ostatni uz Ti napsali prede mnou.
0/0
12.6.2002 13:33

terorismus.valka.cz

Re: Už zase...
Takovyho kretena uz jsem dlouho nevidel ... oblikni si rudou a utikej na schuzi, soudruhu !!! Nebo mozna hnedou kosili ??
0/0
12.6.2002 14:03

barbudo

Re: Už zase...
Ty si opravdu myslíš, že útok proti americkým civilistům by změnil chování jejich reprezentace? Obávám se, že pokud by došlo ke změně, pak určitě k horšímu.
0/0
12.6.2002 14:31

Neo

Re: Už zase...
Ty si ale kretén
0/0
12.6.2002 14:44

Jarek

Re: Už zase...
Chcipni
0/0
12.6.2002 16:35

ondra

Re: Už zase...
Pro tebe, soudruhu, bych doporucoval dobre oplocenou rezervaci pro komouse nekde v severni Koreji. Nechapu jak muze nekdo zplodit podobnou kravinu jaka vylezla z tvoji hlavy! Bud praci cest!
0/0
12.6.2002 16:46

Martin

Re: Už zase...
Vsem se vomlouvam!!! Sem Ruda Kurva a neni mi pomoci!!!
0/0
12.6.2002 21:43

Gábina

Re: Re: Už zase...
Jen klid. V naší zemi se již několik let traduje, že když dojdou argumenty, začne se nadávat do komunistů. Není tu moc lidí, které už nebaví duchapřítomné dialogy v nekonečných seriálech (které koneckonců svědčí o inteligenci americké populace) a chování američanů jako pánů tvorstva. Na každého jednou dojde (snad).
0/0
14.6.2002 9:40

barbudo

Re: Re: Re: Už zase...
Ono razítkování nositelů odlišných názorů je odvěké. Před časem bylo v kurzu razítko s nápisem "PRAVIČÁK", dnes je hojně používáno razítko "LEVIČÁK". Někteří už jsme celí porazítkovaní a to povětšinou oběma nápisy (a od lidí, kteří ani náznakem netuší, co ty nápisy znamenají). Pokud se týče současné situace, vyhrabal jsem Vyšinského Soudní řeči. Nesmírně soudobé dílo. (Poznámka pro razítkovače: Andrej Januarjevič Vyšinskij byl státním prokurátorem v době vlády jistého Džugašviliho, který si nechal říkat Stalin. Jejich pojetí práva začíná být opět aktuální.)
0/0
14.6.2002 11:16

Czech Mate

Re: Re: Re: Už zase...
Na ty priblbly serialy se tady v USA stejne nikdo nekouka!!! Takze fakt, ze Vam ty serialy nekdo prodal svedci jen o Vasi "inteligenci"!!!! a prestan se uz konecne vohanet tim mindrakem maly zemicky!!!
0/0
14.6.2002 17:37

Hasic

Re: Re: Re: Re: Už zase...
Jeste vam nedoslo, ze ty serialy jsou predevsim mineny pro export mimo USA? Zdroj prijmu pro americky filmovy a televizni prumysl?
0/0
14.6.2002 18:08

Tomáš

Re: Už zase...
Teda jak tak koukám na ty hysterický ohlasy, vám stačí asi fakt málo... :o)
0/0
13.6.2002 12:15

PupekSveta

Re: Re: Už zase...
mozna presne nerozumis co tady Tvuj soukmenovec placa za hovadiny!!!
0/0
13.6.2002 18:07

Dana

Jenom se mu to zdalo
Ja si myslim, ze se mu o bombe jenom zdalo 
0/0
12.6.2002 12:50

Dana

Jenom se mu to zdalo
Ja si myslim, ze se mu o bombe jenom zdalo 
0/0
12.6.2002 12:50

David2002

Krome pasu nemaj nic.
Nevim co maji proti tomu cloveku krome par domenek a pokusu o klamani uradu ohledne jmena v pasu(ktery mu stejne vystavili sami ac meli podezreni).Pokud nekecal jeho komplic ci si CIA zase neudelala nezakonny odposlech tak maj na nej leda kulovy a podle me by mel dostat max. 2roky nebo podminku.Dle meho soudu maji jen par domenek a na spravedli soud v ocich vysetrovatelu to nestci(tj.dozivoti ci v USA oblibeny trest smrti po 15ti letech vezeni).
0/0
12.6.2002 12:32

Michal

Re: Krome pasu nemaj nic.
Oni to vsechno vyklopej do novin. Tak tohle jsi uhodl. Mimochodem, jmeno si legalne zmenil, ale to se tady nedoctes.
0/0
12.6.2002 12:49

dex

Reakce na Klemu
Klemo,nejsi nahodou pokracovatelem rodu Gotwaldovcu???
0/0
12.6.2002 12:26

Lee

Bomby
Nevim, kdo je v soucasne dobe bliz k pouziti jadernych zbrani, ale USA to rozhodne nejsou. Co takhle rozcilovat se na Indy a Paskistance?
0/0
12.6.2002 12:23

Kléma

I hate Amer....
Američani chtějí sami použít jaderné zbraně a tady se z toho můžou úplně posrat! Jsou to šmejdi!
0/0
12.6.2002 12:11

Michal

Re: I hate Amer....
Jedinej šmejd seš ty, debile !
0/0
12.6.2002 12:17

Kikina

Re: Re: I hate Amer....
Dejme si pozor, abychom nebyli zahledeni do Ameriky, jako drive do Sovetskeho svazu. Mam pocit, ze se vseobecne traduje, ze cokoli udelaji americane je spravne, aniz by o tom kdokoli pochyboval. Meli bychom premyslet, jak teroristy zastavit, protoze se bojim, ze je nikdy nezlikvidujeme.
0/0
12.6.2002 12:54

Petr

Re: Re: Re: I hate Amer....
Myslim, ze nikdo neni do Ameriky zahleden, (do SSSR jsme museli byt zahledeni)ale Amerika stale dokazuje celmu svetu, ze je jak v ekonomice tak i v politice schopna vykazovat vysoke vykony i uspechy a nekecat jako vetsina sveta. Tuto skutecnost mam potvrezenu i od kamarada, ktery v USA pracuje vice jak rok u pobocky fy Siemens a rika, pokud ma clovek vysledky, vsichni mu je preji, pokud polevi je bez problemu nahrazen nekym lepsim. To je motor, ktery zene USA kupredu a potazmo cely svet, protoze vetsina spickove techniky a technologii prichazi odtud (Intel, AMD, General mototors, Hawlet Packard, CISCO, FORD , Boeing, atd.) Diky USA za to.
 
Petr.
0/0
12.6.2002 14:38

Tomáš

Re: Re: Re: Re: I hate Amer....
Ježišmarjá Petře... To je síla to co píšeš.
0/0
13.6.2002 12:23

viktor korcinsky

Re: Re: Re: Re: I hate Amer....
FORD ?! nesouhlasim, aby vyrobky teto firmy byly razeny mezi spickovou techniku ci technologii. Fix Or Repair Daily
0/0
13.6.2002 17:48

AntiPetr

Re: Re: Re: Re: I hate Amer....
Jasně... A ještě jsi zapomněl na monopolní Windows od Mrkvosoftu (Scháněl jsem notebook, ve kterým by nebyl předinstalovaný tenhle virus. Marně...), hamburgry, Coca - colu a x tun nejen skleníkových plynů... A K těm firmám - docela bych Ti přál projít ročním školením u některých  (zejména produkujících drogistický zboží), který už působí i u nás. To bys teprve ocenil přístup: "Když poleví, je bez problému nahrazený někým jiným". Podívěj se na jejich školství a na to, jak k těm Tvým úspěchům přišli. (např: Verner fon Braun - zajatý německý vědec a autor V1 a V2 - po válce otec amerického raketového programu, výsledky japonských vojenských pokusů na zajatcích v Mandžusku za 2.sv. války, za které byli jejich realizátoři odsouzeni v Tokijském procesu - použila armáda USA v 1952 v Koreji. A konec konců, kdopak nám toho Usámu darebnýho školil za války proti Rusku? Že by CIA? To jsou věci) 
Abysme si rozuměli, ABSOLUTNĚ neschvaluju teror na civilistech a pokud možno,ani na slavný armádě USA. Ale kdyby vyšlo najevo, že ten útok američani (loutkovodiči jejich intel-igentního prezidenta) nechali proběhnout a pak ho využili jako záminku pro provedení věcí, které by normálně neprošly, vůbec by mě to nepřekvapilo...
Apropos, o Pearl Harboru taky jejich zpravodajci věděli - jen proč těm, kterých se to tehdy v tichomoří týkalo, nikdo nic neřekl - se do dnes nic neví...
0/0
13.6.2002 22:45

jurasek

Re: Re: Re: Re: I hate Amer....
pekna je taky duvera, kterou maji investori, to je divny, ze o tom nemluvis jak se vykazovaly zisky, ktery neexistovaly....to je spis to, co zene 'potazmu' Ameriku, ty chytrej, staci se podivat na Wall Street ukazatele, abys opravdu vedel jak ta slavna a potazma ekonomika vypada.... a to neni jeste zdaleka konec, setri si dolaci pod matraci nebo zacni rychle skupovat euro..
a o tom kamaradovi, znas tento vtip? sejdou se 3 financni experti na konkurzu pro americkou firmu (treba Enron) a kdyz dostavaji test, kolik je 1+1, ten prvni hned rekne, no prece 2, ten druhy premysli a rekne, no, mohlo by to byt 2, ale muze to byt i vice nebo min, ten treti rekne: kolik si prejete, aby to bylo? nejses asi tak blbej, abys neuhodl, kdo dostal ten job.....
0/0
14.6.2002 19:42





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.