Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Firma může číst maily všech školáků

Smlouva, kterou loni na podzim podepsalo ministerstvo školství a dodavatel projektu Internet do škol, potvrzuje obavy, že virtuální realitu žáků a učitelů ovládne soukromá firma. Přísně utajovanou smlouvu mezi ministerstvem a konsorciem AutoCont On Line a Český Telecom má MF DNES k dispozici. Vyplývá z ní, že generální dodavatel bude moci číst všechny e-maily učitelů a žáků a sledovat, které webové stránky navštěvují.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Melisanda

AUTOCONT JE NEJLEPŠÍ FIRMA V ČESKÉ REPUBLICE!!!!!!!
- MAJÍ NEJLEPŠÍ POČÍTAČE, CENY A NEJCHYTŘEJŠÍ LIDI!!! VY  CO TADY TLÁPETE , TAK TLÁPEPETE NESMYSLY A VŮBEC BĚŽTE SE VYKECAT DO NOVY!!!
0/0
10.7.2002 14:54

Roman Vasicek

Re: AUTOCONT JE NEJLEPŠÍ FIRMA V ČESKÉ REPUBLICE!!!!!!!
Jestli tomu co se zde snazis vykricet i veris, tak to te tedy uprimne lituji.
0/0
17.7.2002 8:49

Melisanda

Re: Re: AUTOCONT JE NEJLEPŠÍ FIRMA V ČESKÉ REPUBLICE!!!!!!!
neboj nevěřím tomu ani za mak.
0/0
29.12.2002 19:43

Taky jeden žáček

E-maily
Pokud jde o maily tak přeci nebudeme zase tak tupí, abychom školní e-maily VŮBEC POUŽÍVALI. Maximálně si je -jestli nám to dovolí- přesměrujeme na nějakou kvalitní free-emailovou službu. Ano, chápu, že i ti mají teoretickou možnost čtení našich mailů, ale já osobně ROZHODNĚ za a)věřím více dobré freemailové službě než škole kterou nesnáším a za b)"poskytnu e-maily" radějí nějaké dobré freemailové službě a za c)mám radši, pokud se mnou někdo jedná jako se zákazníkem než jako s malým dětskem, který se musí teprve musí naučit ve Wordu a Excelu, ovládat náš naprosto oprávněne (vzhledem k jeho naprosté dokonalosti a dostatečnému důkazu -v podobě nejvíce lidí používajících tento prohlížeč- jeho bezkonkurenčnosti) nejpoužívanější browser M$IE apod. /* reaguji na fakt, že na našich počítačích je vše od M$, a také že se nás snaží přesvědčit, že nic lepšího neexistuje */ a za d)využívati budu dobré freemailové služby raději než e-mailu školy.
0/0
12.6.2002 0:21

ReD

Re: E-maily
Spravne male "detsko" radsi ver druhym , ti Te budou setrit vic.
0/0
12.6.2002 11:35

fa

no a co, tak se podivaji na porno
Na rozdil vetsiny tady si nemyslim, ze tim , kdyz se decka podivaji na porno, ze se stane neco hroznyho.  Jaky je rozdil divat se na netu nebo si kupovat casopisy nebo koukat doma na Pcko na videu?
At si tady kecate co chcete, jde o omezovani svobody, asi jste tak zdegenerovany ze vam slovo svoboda nic nerika.
Jde pouze o dalsi z kontrol lidi na svete, lidi se musej nenapadne usmernovat, ze ??? Z teto praxe a nazorum lidi, kterym to nevadi mi je na bliti.
0/0
11.6.2002 8:18

....

indos
Myslite, ze kdyz prijdu za clovekem, co bude administrovat onen "centralni" uzel, a reknu mu, at mi vyjede emailove adresy vsech skolaku, ze za to dostane 100k Kc, tak ze to neudela? Jak naivni. Krom toho jsem proti tomu, aby na "povinne nastavene homepage" skol, mohla byt umistovana reklama a informace podle uvazeni soukrome firmy, a jeste ji z teto reklamy plynuly penize do vlastni kapsy.
0/0
11.6.2002 9:06

....

indos
Myslite, ze kdyz prijdu za clovekem, co bude administrovat onen "centralni" uzel, a reknu mu, at mi vyjede emailove adresy vsech skolaku, ze za to dostane 100k Kc, tak ze to neudela? Jak naivni. Krom toho jsem proti tomu, aby na "povinne nastavene homepage" skol, mohla byt umistovana reklama a informace podle uvazeni soukrome firmy, a jeste ji z teto reklamy plynuly penize do vlastni kapsy.
0/0
11.6.2002 9:07

Kantor

Re: no a co, tak se podivaji na porno
Dobře, ať se koukají, ale ne zadarmo z peněz mých a tvých.Pokud to nevíš Internet má být ve školách zdarma.
0/0
16.6.2002 19:30

_B_art

sorry
nejdriv to nejde odeslat, a najednou je to tu 4x, kdyztak to nekde smazte a nechte to tu jednou
0/0
10.6.2002 18:17

_B_art

...
Jsou to telekomunisti
0/0
10.6.2002 18:16

ReD

Re: ...
Zapomnel jsi na telekapitalisty, telefeudalisty, teleotrokare a TeleTele
0/0
12.6.2002 11:40

_B_art

...
Jsou to telekomunisti
0/0
10.6.2002 18:16

_B_art

...
Jsou to telekomunisti
0/0
10.6.2002 18:16

_B_art

...
Jsou to telekomunisti
0/0
10.6.2002 18:16

Vladimír Stwora

Problém
Ano, kontrolovat někomu poštu a sledovat kam chodí, je normální šmírování a je to typická estebácká metoda. V USA dělají totéž, tam se to alespoň snaží zdůvodnit (trapně), bojem proti terorismu.
Já mám ale ještě jeden problém, a sice to, jak je článek napsán. Proč tu informaci o šmírování opakujete v článku skoro v každém odstavci znovu a znovu? To si nedokážete článek před vydáním přečíst a vyškrtat to, co už tam je? Působí to na mně poněkud senilním dojmem.
0/0
10.6.2002 16:16

ReD

hmmm...(no.2)
Velmi se mi libí jak si naši novináři najdou vždy nějaký důvod jak zpochybnit práci druhých a to nejen v tomto případě.  Takoví "inkvizitoři nové doby".
0/0
10.6.2002 13:14

ZatrSakr

Re: hmmm...(no.2)
PS :Red je kryci meno pro naseho zurnalistofila Milouse Zemana
0/0
10.6.2002 16:28

ReD

Re: Re: hmmm...(no.2)
Pobavil
0/0
12.6.2002 11:18

ReD

Hmmm...
1. Nevím proč se rozčilujete nad něčím co už dávno funguje ve velkém po celém světě velmi dlouhou dobu pouze s tím rozdílem, že Vás nikdo na takové praktiky neupozorní :-)))  Pokud někomu vadí, že si e-mail jeho dítěte přečte nějaký "pozorovatel"...:-) směšné.
2. Soukromí...!? Ono ještě něco takového existuje?
0/0
10.6.2002 13:02

TL

Dalsi dobrej kseft
Nejen ze dodaj stary kramy za premrstenou cenu a rozsirovanim a upgrady pocitacu budou vydelavat i do budoucna (protoze je nesmi podle smlouvy provadet nikdo jinej a to ani "majitel" (=skola)) ale este si vydelaj az strelej emailovy adresy zaku a studentu i s profilem uzivatele marketingovejm firmam... Raritka - na ministerstu se bojej aby zaci a studenti (kolikrat i starsi 18ti let) nenasli nahodou na inetu nahou zenskou nebo neco o marihuane, ale ze jim muze denne chodit do emailovy schranky desitky presne cilenejch reklamnich mailu (na kterejch se nekdo (=Telekom, Autocont a CSSD) napakuje to nikoho nezajima).  
0/0
10.6.2002 11:21

Karel

Re: Dalsi dobrej kseft
Ty jseš ale dememnt.....
0/0
10.6.2002 12:16

briza

Na to muzu rici jedine
Mit dite skolou povinne tak bych ho mu pomerne casto opakoval aby Internet ve skole pouzivalo co mozna nejmene. Zneuzitelnost je obrovska pocinaje manipulaci deti reklamami a konce vydratelnosti rodicu ... "Vite my jsme zjistili, ze vase dite ... a urcite byste nechtel aby se tato informace objevila na verejnosti ...".
0/0
10.6.2002 11:05

Jarda

Re: Na to muzu rici jedine
No jo Briza, ten nas vlastni zhnuseny pseudo American. Ted mluvi i do ceskeho skolniho netu. Jaky to svetovy vseznalec
0/0
10.6.2002 12:09

Feyd

Vážení zuřící,
Rád bych všechny rozhořčené ochránce práv dětí upozornil, že jakýkoliv provider (poskytovatel) je bez problému schopen číst téměř veškerou komunikaci, mapovat pohyb na internetu, ovlivňovat funkčnost stránek, případně v určitých mezích měnit parametry připojení podle svých zájmů. Většina dětí brzy objeví kouzlo PGP (neprolomitelné šifrování), anonymizérů (servery, které znemožní vysledování toho, kdo stránku otevřel a hlavně umí zobrazit i "zakázané" stránky) atp. Celý ten systém filtrování informací je na nic, takže klídek.
0/0
10.6.2002 11:02

Vojta

Re: Vážení zuřící,
Přesně tak, zase bublina bulvární iDnes. To může každý správce na ministerstvech, vč. vnitra a obrany atd. Nějak nezdůraznili, že jde o centralizovaný systém. Zároveň se domnívám, že firma, zajímající se o státní zakázky musí být dnes prověřená. A to, že nebudou mít školáci přístup na porno stránky, na tom není nic špatného. Denně poskytujeme spoustu informací, tento příspěvek si také někdo může uložit a použít proti mě, protože jde o nezabezpečenou komunikaci. Vytváření této špionománie nikomu nepomůže, zvláště když to je napsané tak, jako kdyby tupouni z iDnes objevili ameriku.
0/0
10.6.2002 11:32

Kdokoliv

Reakce
 To teda zírám, jak může někdo takovou sviňárnu vymyslet, bude to k ničemu, kdo si bude chtít navšťevovat některé kritické webové stránky, stejně tak učiní někde jinde než ve škole - opětovné vyhazování státních peněz na pi...... . Maximální manipulace lidí a ovlivňování jejich života, fuj .
0/0
10.6.2002 10:36

webmaster

Re: Reakce
Ty negramote, jakou svinarnu, myslis, ze nekoho zajima, o cem si dopisuji adolescenti na nasich skolach, stejne jsou vetsinu casu v hospode a skolni dochazka je nezajima... jinak co se tyce filtru, berme to proste jako vyhoveni zakonum, nejake porno - to je jeste limonadicka proti tomu, co vsechno se na netu da najit...!!
0/0
10.6.2002 10:47

Babajáro

Re: Re: Reakce
Třeba Tvoje příspěvky viď, strejdomrde.
0/0
10.6.2002 10:53

Miroslav

je to jako odposlouchavani telefonu
Cteni mailu se nelisi od odposlouchavani telefonu. Nemeni na tom nic skutecnost, ze subjekt, jehoz prava jsou poskozovana, neni plnolety. Stejne tak nelze konstatovat, ze legitimita odecitani mailu je pravne odvozena od vlastnictvi technickeho prislusneho technickeho zarizeni ( viz odposlechy zamestncu volajicich z telefonu zamestnavatele ), tedy ze vlastnik ma z titulu vlastnictvi pravo na spiclovani. Obdobne by mohl postupovat i mobilni  operator. Vzdyt i on je vlastnikem technického zarizeni, ktere prenasi hovory a textove zpravy. Jedine mozne reseni je tuto  cinnost klasifikovat jeko trestny cin zasahovani do soukromi obcanu.  
0/0
10.6.2002 10:06

Lenin

Špidla a jeho tunely
Ani není vidět na konec tohoto školního tunelu.
0/0
10.6.2002 10:02

Odborník

Velká množství dat
Pro ty, kteří nepochopili, jak lze uvedených sledování zneužít. Seznamte se s problematikou označovanou jeko "data mining". Česky je to něco jako dolování dat, nebo dolování v datech. Tak se dozvíte, čeho všeho se dá využít (taky zneužít) a jak. Pokud ale nejste odborník, kterým jsem se poněkud neprávem nazval v podpisu, pak Vám studium zabere asi dost času. Vědění je jednou z cest ke svobodě.
0/0
10.6.2002 9:26

barbudo

Ono to asi má své racionální jádro.
Kdyby došlo k připojení základních škol k internetu přímo, bez filtrace, jistě by mnoho rodičů protestovalo (já taky). Asi by nešlo jen o protesty, ale i o žaloby. Ohrožování mravní výchovy mládeže je trestným činem. Stejně jako školní mládež nemá přístup ke všem tiskovinám (obzvlášť ve školní knihovně) a ke všemu zboží na trhu, nemůže mít ani přístup ke všem informacím na internetu. Asi proto, že takováto NUTNÁ filtrace je záležitost obtížná, byla zvolena varianta připojení a tedy i filtrace na jednom místě. (Ono to také přineslo nemalé technické komplikace a jistě i nemalé navýšení ceny, což asi dodavateli vyhovuje). Nastavení filtrů je nutné průběžně doplňovat a jednou z metod může být kontrola navštěvovaných stránek a kontrola mailů na výskyt klíčových slov. Domnívám se, že tak, jako by školní mládež na školní půdě neměla mít přístup k celému internetu, neměla by na školní půdě ani dostávat maily s nevhodným obsahem. To lze zajistit pouze za cenu porušení jejich soukromí. To, že se s tím svezou i učitelé je jiná věc. Musejí na to být upozorněni a musejí s tím počítat. Celou věc lze samozřejmě zneužít k vytěžování informací pro reklamu, ale s tím lze jistě něco dělat a neošetřené připojení by znamenalo mnohem větší problém.
0/0
10.6.2002 9:24

Ales Rygl

Re: Ono to asi má své racionální jádro.
Vazeny pane, vy asi vubec netusite, o cem mluvite. Zkusit omezit. Jiste, napad "omezit internet" je dobra vec. Ale zkuste to realizovat. A filtrace na jednom miste???!!! No to snad uz vubec nemyslite vazne. Pracoval jsem sveho casu jako spravce skolni site pokud si nekdo na internetu bude chtit najit pristup k informacim, ktere ram jsou, tak s jej proste najde. A muzete filtrovat jak chcete. A maily s "nevhodnym" obsahem? Zeptejete se sveho ditete, co vam rekne na to, ze nekdo budue kontrolovat jeho postu. A to uz vubec nehovorim o nejake ochrane osobnich udaju. (netyka se ovsem ochrany rped viry) Vubec cely tenhle projekt je koncepcne neuveritelne spatny, o technickem reseni, proboha, centralni intranet(!!!) ani nemluve. Ales Rygl
0/0
10.6.2002 10:10

barbudo

Re: Re: Ono to asi má své racionální jádro.
Vůbec neříkám co je dobré a co ne. Říkám jenom, že pravděpodobně primárním cílem této koncepce bylo splnění zákona. To, že neexistuje technické řešení je pravděpodobné. Ovšem pokus je nezbytný. I tak, už vidím demonstrující "Jihomoravské mamky" před Ministerstvem školství, až ji pan farář prozradí, o čem že je 75% internetu.
0/0
10.6.2002 10:41

Ales Rygl

Re: Re: Re: Ono to asi má své racionální jádro.
Nechci se prit, ale on existuje nejaky zakon, ktery by narizoval filtrovani provozu internetu ve skolach a kontrolu jejich posty?
0/0
10.6.2002 11:37

barbudo

Re: Re: Re: Re: Ono to asi má své racionální jádro.
Nikoli. Existuje ovšem zákon, který trestá ohrožování mravní výchovy mládeže. Pokud bude tento zákon porušovat škola, bude samozřejmě potrestána příslušná odpovědná osoba. A tato odpovědná osoba se pokouší tímto způsobem krýt.
0/0
10.6.2002 12:11

Taky jeden otec

Re: Ono to asi má své racionální jádro.
Mam nekolik pripominek k Vasim nazorum: Vazne si myslite, ze zabranite Ohrozovani Mravni Vychovy tim, ze neco zakazete. Jaky bude asi pravy vysledek toho zakazu??? A jak tomu zabranite mimo skolu. Nebylo by lepsi deti vychovavat nez jim neco zakazovat? Ale mluvit o neprijemnych tematech a vysvetlovat je detem uz je moc narocne a nepopularni, ze?
Dale bych se rad zeptal, zda kontrolujete korespondenci Vasich deti na klicova slova. Proc to delat jen na Internetu, dopisy jsou take forma komunikace. A co telefonni hovory, ty by se mnely take sledovat, nebo? "Cena za poruseni jejich soukromi" jak vy to nazivate je daleko vyssi. Je to duvera deti k Vam a ta je daleko dulezitejsi, pokud je chcete vychvavat, nez populisticke prikazy a zakazy. A kdyz uz jsme je sledovaly jako deti, proc by jsme nezajistily ze jako dospeli nebudou prijimat nevhodne informace...
A to ze na tom jeste nekdo bude vydelavat (a verte mi ze bude) to je v poradku? Uvedomujete si vubec jak vyznamne takto ziskane informace jsou. Statistiky budou obsahovat zajmy, trendy a vyvoje cele nadchazejici generace. A od pochopeni techto trendu po zneuziti uz je pouze maly krucek. Informace jsou silna a nebezpecna zbran, a to zejmena u deti, ktere jsou snadneji ovlivnitelne. Znovu se musim opakovat, vychovavat deti je neco jineho nez prikazovat a zakazovat.
0/0
10.6.2002 11:33

barbudo

Re: Re: Ono to asi má své racionální jádro.
Nejde o mé názory, jde o zákon. Stejně, jako se NESMÍ stát, že by ve školním automatu na nápoje bylo možno koupit rum či cigarety, stejně tak se NESMÍ stát, aby ve vyučovacích hodinách v prostorách školy, děti "studovaly" pornografické či jiné "nezákonné" materiály.
0/0
10.6.2002 12:03

Ales Rygl

Re: Re: Re: Ono to asi má své racionální jádro.
Jasne, ze nikdo nepovazuje za spravne, aby deti v prostorach skoly studovaly porn. materialy. Stejne jako, aby si nekupovaly alkohol. Ale tady jde o zpusob, jaky se tomu pseudoodbornici z min. skolstvi snazi zabranit! A taky jde o to, ze se jim to proste nemuze podarit, uz z principu fungovani internetu. To proste NENI STEJNE a stejne jednoducche a NIKDY NEBUDE, jako kontrolovat sortiment ve skolni prodejne. A to by si mel nekdo uvedomit, protoze tenhle projekt zaplatime (i vy) ze svych dani. A nekdo se tady pokousi presvedcit vedeni skol a verejnost, ze to mozne je. Zakon nezakon. A. Rygl
0/0
10.6.2002 13:40

Taky jeden otec

Re: Re: Re: Ono to asi má své racionální jádro.
Pokud reagujete na muj komentar, prosim, odpovidejte k podstate veci. Podstata meho komentare je, ze zakazovani neni vhodny nastroj pro vychovu mladeze, a ze vysledek bude presne opacny. Dale zastavam ten nazor, ze jakekoliv omezovani svobody se zacne zneuzivat. Vzdy!!! A v neposledni rade, informace z tohoto projektu jsou natolik citlive, ze by k nim nemela mit exklusivni pristup jedna firma (konsorcium s monopolnim zamerenim).
 
PS: Vyklad zakona je vzdy nazor, a to az do rozhodnuti soudu. Proto se ve vasem komentar jedna o NAZOR!!!
0/0
10.6.2002 14:31

barbudo

Re: Re: Re: Re: Ono to asi má své racionální jádro.
Ano, zakazování pornografie, alkoholu, drog atd. není vhodnou výchovnou metodou. Ovšem to nic nemění na faktu, že jejich šíření na školách asi opravdu bude trestné. Vůbec neříkám, že je dobře, že někdo bude mít přístup k takto nekorektně získaným informacím. Říkám jenom, že bez tohoto (pravděpodobně stejně bezzubého) pokusu by vůbec nebylo možné školy k internetu připojit. PS. K tomu rozhodnutí soudu. Ano samozřejmě máte pravdu, že jde jen o názor. Bohužel, je u nás je nyní zvykem nemít žádný právní názor a čekat až na poslední z řady protichůdných rozhodnutí nezávislých soudů. Myslíte si, že právo založené na nepředvídatelném rozhodnutí "vyšší moci" je ještě právem použitelným pro normální fungování společnosti? Nebo je možno na základě laického výkladu zákona předjímat rozhodnutí posledního ze soudů s takovou jistotou, aby se jím mohl běžný občan řídit? Čili lze s dostatečnou jistotou předpokládat, že šíření pornografie a dalších "rizikových informací" na půdě školy bude případný soud kvalifikovat jako trestný čin? Troufneme si to předpokládat nebo to musíme zkusit? Ještě jedna poznámka. Děti jsou v mnoha ohledech zákonem chráněny více než zbytek populace. Můj názor je, že to není kvůli jejich malému vzrůstu, ale proto, že jejich výchova není dokončena, jejich osobnost není hotova a nemohou se tedy samy správně rozhodovat a bránit. Ovšem je to jen můj názor.
0/0
10.6.2002 15:18

Taky jeden otec

Re: Re: Re: Re: Re: Ono to asi má své racionální jádro.
Muj nazor je, ze se bavime o rozdilnych vecech. Internet na skolach neni sireni pornografie. Internet je medium, ne vec co se siri. Dale neni mozne omezovat pouze negativni vlivy a soucasne rozvijet samostatnost a zodpovednost u deti. Veci jako ponografie jsou, at se nam to libi nebo ne, neoddelitelnou soucasti nasi spolecnosti. Zakazem, ktery navic neni proveditelny, vyvolame pouze vetsi zajem o tuto vec. Penize ktere se vydaji na neucine zabraneni pristupu, a nebude jich malo, by se daleko lepe vyuzily na vzdelavaci akce pro skolaky a ucitele zamerene na tuto problematiku. Ale vychovavat deti k etickemu, samostatnemu a zodpovednemu chovani neni politicky vyhodne. S Vasim nazorem, ze by nebylo mozne skoly bez tohoto opatreni pripojit nesouhlasim. Skoly jiz pripojene jsou, a nevim o tom , ze by nekdo tvrdil, ze se dopousteji trestneho cinu. Souhlasim s Vami, ze deti potrebuji zvysenou ochranu, nicmene deti rozhodne jsou schopne se sami spravne rozhodovat!!! Ale to je jiz kompletne jina diskuse.
Zpet k puvodnimu clanku bych rad shrnul sve nazory: Vysledek INDOS nema na mysly vyhody pro nase deti ale vyhody pro zajmove skupiny. Pokud by se prostredky nerozdelovaly centralne, byly by vyuzite daleko effektivneji. Tento priklad muj nazor utvrzuje.
0/0
11.6.2002 11:53

barbudo

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ono to asi má své racionální jádro.
Jen malá poznámka. Desetileté děti NEJSOU schopny se správně rozhodovat. Proto například nenesou trestní odpovědnost za své činy. Proto jsou děti chráněny před vlivy, jež na ně mohou silně působit, aniž by se tomu mohly samy bránit. Jsou proto zákonem chráněny před vlivem psychotropních látek. Podobný vliv jako psychotropní látky mají i některé "informace". Zjistěte si něco o mozku, co se v něm děje při sledování brutálního násilí či sexu. (Ono je to i příčinou vysoké sledovanosti jinak naprosto bezduchých filmů s takovýmto obsahem). Průměrného dospělého člověka to ovlivní tak, že film sleduje. Po jeho skončení a dojde k poklesu hladiny látek, jež se při jeho sledování do krve vyplavily. Řekne si "to byla zase kravina" a hotovo. Vliv na dítě je mnohem silnější. Mnohé kultury to odhalily před tisíci lety i bez znalosti mechanizmů lidské psychiky.
0/0
12.6.2002 8:58

Ales Rygl

Re: Re: Re: Re: Ono to asi má své racionální jádro.
Omlouvam se, reakce mela ne na Vas prispevek, ale na prispevek predchozi (chyba mezi zidli a klavesnici). Naprosto s Vami souhlasim, ze zakazovani k nicemu nevede a omezovani vede ke zneuzivani. Jasne, ze muj prispevek je jen nazor. Nazor ten, ze ten projekt je spatny. Spatny vyberem dodavatele, technologie, provedenim... Dobra je myslenka a vule uvolnit prostredky na pripojeni skol do internetu.
0/0
10.6.2002 17:54

void

Sledovani celeho internetu
pred kratkou dobou byla schvalena v EU norma na odposlouchavani celeho internetu. Policie CR jiz vyviji aktivity aby mohla taktez odposlouchavat cely internet v CR takze ted zacnete rvat.
0/0
10.6.2002 9:18

Internetový závislák.

Internet a volby
Mobilizace beze zbraní
všech demokratických sil
v Čechách a na Moravě
včetně těch,které nemají koho volit a nechodí k volbám.
Tento průzkum by měla ukázat, kolik lidí preferuje internet.
Žádáme výrazné slevnění ceny za připojení k internetu.
Sraz každou sudou hodinu před volební místností.
Kdo má rozum kdo má čest
volí kandidátku číslo 26
SŽJ a HSMS
0/0
10.6.2002 7:58

Re: Internet a volby
BĚŽ SI AGITOVAT JINAM, TY UCHYLE
0/0
10.6.2002 9:04

abc

Mne by spis prekvapilo, kdyby je nikdo necetl
Mne by spis prekvapilo, kdyby je nikdo necetl
0/0
10.6.2002 7:57

nicka@centrum.cz

Re: Mne by spis prekvapilo, kdyby je nikdo necetl
Jaký je rozdíl mezi odposloucháváním soukromou společností a cizím státem (velké ucho USA v GB)? Myslím, že nikdo není schopen přesně říct kudy jeho inetové komunikace všudy probíhají.
0/0
10.6.2002 8:41





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.