Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Karlovarský šéf ODS chce odejít z politiky

Bývalý karlovarský primátor za ODS Petr Keřka oznámil, že plánuje odchod z veřejného života. K tomuto názoru dospěl poté, co jej ve středu přepadli dva neznámí muži v kuklách. Politika nyní hlídá policejní ochranka. Keřka potvrdil, že jeho plány rezignovat na funkci městského zastupitele podpořila také jelita, která mu zůstala na těle po středečním fyzickém napadení dosud nezjištěnými násilníky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Dennis Welt

Politici v nebezpeci zivota
Co se to v Cechach deje ? To neni demokracije ale je to bordel.Tez Vase cestina je ne velmi nizske urovni.          Dennis
 
0/0
8.6.2002 9:13

Jarda (Praha)

Tři minuty prchal...
a nakonec dostal dvakrát obuchem, řval a dělal divadlo pro lidi čučící na balkonech... Nu dal bych panu Keřkovi honorář za ty tři minuty. Ale pro jistotu bych to natočil víckrát. Aby to vypadalo pravděpodobně.
0/0
8.6.2002 1:55

Pavel Budil

Ten poliš, co poskytoval rozhovor se asi
fest nakrknul, že mu Keřka utek po první ráně. Jo, jo, panáčku, míň chlastat a víc pracovat na fyzičce ....
0/0
7.6.2002 6:37

Stanley Cooper

Re,Re, uz je to tady
Dear Walker, ja jsem mluvil o lacnosti krve po precteni techto i minulych prispevku na jakekoli tema, kazdy preje tomu druhemu nejmene nakladacku, ale vlastni nebezpeci si neuvedomuje, prave s temi rusaky, cecenci a podobnou pakazi, ktera prave nechodi daleko ke kulce, nebo alespon k nozi ci obuskum a to v tom nejlepsim pripade. Co se tyce zizni po krvi v USA, samosebou je v soucasnousti po ty cerny arabsky dost velika, ale nectu nikde vyhruzky podobneho stylu co se pisi zde. Dekuji za zajem  Stanley Cooper USA 
0/0
6.6.2002 18:34

Walker J.

Re: Re,Re, uz je to tady
Teď už je to jasný. Chtělo to jen trochu upřesnit, že se jedná o reakce na články. Ďiky za vysvětlení.
0/0
7.6.2002 8:43

briza

Ja byt na miste policie ...
... tak bych zacal u manzelky a prip. i tchyne (utocnici byli udajne dva) a zajistil bych valecek na testo jako predmet dolicny.
0/0
6.6.2002 13:52

IQ 100

A budou dalsi zbiti!
Pokud se nebudou chtit clenove ODS zapojovat ve "spolcich" s mafii, jako to ciniliaz doposud, zrejme budou jiz brzy nasledovat dalsi! Nezapominejte, ze prave Karlovarsko a Praha jsou propojeny nejvice na ruskojazycne mafie!
0/0
6.6.2002 12:00

Fritz

To není politika
K politické kultuře čechů nepatří podobné způsoby vyřizování rozporů, takto se řeší jen a pouze osobní záležitosti. Všichni co pár politiků poznali vám potvrdí, že se sice politici dokáží na oko přít o kedjakou prkotinu, pak ale klidně jdou spolu družně slavit své vítězství nad občany. Ruskou či jinou zahraniční mafii bych také vynechal, to by dotyčný nevyvázl tak lacino (leda by už nebyl muž a teď to tají).
0/0
6.6.2002 8:28

Karel

Dáme věci do pořádku- začali jsme u sebe
Dáme věci do pořádku- začali jsme u sebe
Že tímto doslova pateticky znějícím volebním heslem vyjadřuje paní Hana Marvanova realitu svého skutečného života, by nikoho nenapadlo ani ve snu. Časopis , na který upozornil sám pan prezident Havel v rozhovoru pro BBC, popisuje některé epizody z jejího osobního života s poměrně velkou přesností a dává tak čtenáři možnost blíže se seznámit s charakterem ženy, která se uchází o jednu z vládních funkcí. Hana Marvanová skutečně začala dávat věci do pořádku a důsledně začala u sebe už v době , kdy se s části členů ODS oddělila od mateřské strany a vyzývala Václava Klause k odpovědnosti za neprůhledné financování strany . Až potud by vše bylo v pořádku, pokud bychom neznali některé souvislostí z jejího osobního života. Paní Hana Marvanová, o které se tisk v různých povolebních variantách vyjadřuje jako o budoucí ministryni spravedlnosti, bez uzardění vyžadovala odpovědnost za mrtvé sponzory po Václavu Klausovi a klidně ho nechala svědčit před soudem o případu, do kterého mohla vnést jasno především ona sama, poněvadž stála přímo u jejich zrodu. V té době totiž žila s poslancem a místopředsedou strany Liborem Novákem a maďarští sponzoři byli zplozeni jako žertík při jednom alkoholickém mejdanu, kterého se Marvanová účastnila. Hana Marvanová však mlčela, klidně přenesla odpovědnost na Václava Klause a její články k případu byly jednou velkou právní obhajobou Nováka z obavy, že by sama musela připustit svůj díl viny. S novým stylem a s novou stranou přišel do života Hany Marvanové i nový životní partner, kterým se stal současný místopředseda Syndikátu novinářů a politický komentátor RSE Radko Kubičko. Politické komentáře zamilovaného Radka Kubička byly v té době silně ovlivněné politickými názory a postoji Hany Marvanové, což bylo vzhledem k jejich vztahu pochopitelné. Jen mrtvoly jsou nezávislé, jak napsal Bohumil Pečinka. Vždy jsme na někom, nebo něčem závislí a v případě novináře tomu není jinak. Jen je dobré, když čtenář má všechny informace a tu závislost při čtení komentáře zná. Domnívám se, že Radko Kubičko se zpočátku nedopouštěl žádného střetu zájmu ani porušení novinářské etiky, protože v době kdy s Hanou Marvanovou začal společné soužití nebyla aktivní v politickém životě. Hana Marvanová po roce 1998 zmizela z politického života a zastávala funkci koncipientky v jedné právní kanceláři. K určitému porušení novinářské etiky začalo docházet až ve chvíli, kdy Hana Marvanová opět vstoupila do politického života a byla zvolena místopředsedkyni US. V té době se měl Radko Kubičko vzdát buď Hany Marvanové, nebo politického komentování. Radko Kubičko neudělal nic z toho a jeho aktivistický styl komentování se nezasvěceným posluchačům mohl jevit jako objektivní náhled na politickou scénu. Zamilovanost Radka Kubička je patrná z kroku, který v době soužití s Marvanovou učinil a který se ponese celým jeho dalším životem.Že tento krok, po rozchodu s Marvanovou může poznamenat a ovlivnit i jeho profesi politického komentátora, je velice pravděpodobné. Hana Marvanová, ve svém zaujetí dělat úklid začala skutečně od sebe, a to už v epizodě s mrtvými sponzory a pokračovala řešením svých rodinných záležitostí. Podle časopisu Hustler Radko Kubičko osvojil v době soužití s Hanou Marvanovou jejího syna Tomáše. Pravda je však někde úplně jinde. Radko Kubičko si podle zákona o rodině nemohl osvojit syna Hany Marvanové, protože osvojení podléhá soudnímu schválení, a to je uděleno pouze manželským párům. Tento zákon má jedinou výjimku, a to v případě, že jde o dítě tzv. opuštěné, což není případ syna Hany Marvanové. Pan Kubičko, který je do dnešního dne stále svobodný dítě Marvanové neosvojil, ale přihlásil se k biologickému otcovství dítěte. Rozdíl mezi osvojením a biologickým otcovstvím je, jak všichni vědí nekonečný. V případě osvojení rozhoduje soud, který také zkoumá, kdo jsou noví rodiče atd. a pokud jde o starší dítě, je žádáno vyjádření a souhlas dítěte. Takový proces lze zpochybnit zase jenom u soudu. V případě souhlasného prohlášení o otcovství dítěte jde biologický otec na matriku a tam se prohlášením nechá zapsat jako otec. Dítě do toho nemá co mluvit (vždyť je to jeho pravý otec) a matrikářka pohnutky nezkoumá (vždyť se otec hlásí k otcovství). Takže mladší syn Marvanové má nyní dva biologické otce - Cibulku, který dítě počal a veřejně se k otcovství hlásí a Kubička, který je úředním pravým biologickým otcem zapsaným v matrice. Tomáše se nikdo neptal, prostě ho šoupli Kubičkovi a hotovo, nezvratné. Kubičko má povinnost starat se o dítě, jehož je úředně otcem, což mu ovšem matka dítěte po rozchodu znemožňuje a přístup k dítěti mu zamezuje. Dítě bude dědicem po svém otci, otec nese veškerá práva i povinnosti z otcovství plynoucí. Co s tím? Jaký závěr učinit? Jednoduchý. Celé je to podvod. Dva lidé, jedna právnička a vysoká politička a jeden zamilovaný novinář uvedli vědomě lživé informace a podvedli úřad. Důsledkem této neuvěřitelné a nepochopitelné akce je pouze celoživotní poškození Tomáše, který přišel o svého pravého otce se kterým se nesměl stýkat a obdržel jiného pravého otce, s nímž se rovněž nesmí stýkat. Je to důkaz o neuvěřitelné nezodpovědnosti, hlouposti, podvodnictví, bezcharakternosti a bezskrupulóznosti matky vůči dítěti, matky která navíc je advokátka a zná právo, takže nelze říci, že by neznala důsledky svých činů. Pan Kubičko svým prohlášením o biologickém otcovství dnes nemá šanci uvést věci do původního stavu a Hana Marvanová po rozchodu odmítá jakýkoliv kontakt s ním. V současné době sice odmítá i příspěvek na výživu, ale to Radka Kubička nezbavuje povinností na výživu syna přispívat. Této povinností by byl zbaven jen v případě, že by se Hana Marvanová provdala a její nový partner by syna Tomáše osvojil. To se však asi nestane, protože podle Hustleru je novou láskou Marvanové Jaroslav Spurný, šestačtyřicetiletý zástupce šéfredaktora prohradně orientovaného politického týdeníku Respekt, který je ženatý a je otcem dvou dět
0/0
6.6.2002 8:01

Marie

Re: Dáme věci do pořádku- začali jsme u sebe
Až tak hluboko klesnout? Dala Vám paní Marvanová košem?
0/0
6.6.2002 13:32

briza

Re: Dáme věci do pořádku- začali jsme u sebe
Hmm, tady dostal nekdo ve Spiglu padaka a do Halo novin ani Supru ho nevzali. Ze uz by i tam vyzadovali lustracni osvedceni?
0/0
6.6.2002 13:46

Jarda (Praha)

Re: Kadle jsi bezprecedentní pablb
takovou slátaninu může napsat jen člověk s vychýlenou psychikou. Nebo s žádnou.
0/0
8.6.2002 1:45

Barbora

Re: Pavlačové kecy úchylného idiota.
Myslíte si, že tyhle "zaručené"  zprávy a lá Blesk a Super  někoho zajimaji? 
Táhněte do háje.
 
0/0
9.6.2002 8:24

Krutas

Seeef trhl paletu...
To mu asi dali prez drzku ukrajinsti mafiani zato, ze K. Vary prodal rusakum a ne jim! On a jeho modrej ptak. Ne ten vod Valdaufa, ale ten vod m......y!
0/0
6.6.2002 6:27

kudlak

Pěkné líčení.
Myslím, že by se pan Keřka dobře uplatnil jako autor scénářů k akčním filmům.
0/0
5.6.2002 22:09

Stanley Cooper

Uz je to tady
po precteni clanku jsem nabyl dojem, ze se spise jedna o vyrizovani uctu a to nikdo zatim nevi jakych, ale ono to vyplave na povrh pozdeji, v zadnem pripade nejde o politicky motiv. Pan nekde nekoho poskodil v jeho podnikatelskem zameru a dostal obuskem. Kolik zije v Karlovych Varech rusu, kteri pouzivaji techto metod kazdy den? A to ma jeste stesti, ze nepouzili svych kalasnikovu. Po precteni prispevku jsem ohromen a znechucen jak jsou lide v Cesku lacni po krvi.  Stanley Cooper USA
0/0
5.6.2002 19:36

Walker J.

Re: Uz je to tady
Drahý amíku. Jak jsi sám řekl, je v K.V. hodně rusáků a ukrajinců. Takže názor, "že jsi znechucen, jak jsou lidé v Česku lační po krvi," je blbost. To je to stejné, jako tvrdit, že lidé v USA jsou lační po krvi, když arabové zničí WTC
0/0
6.6.2002 7:49

zlosyn

Nebezpečné povolání
Dvě rány do zad, kelímek s tekutinou, letící vejce...v české politice jde o život!
0/0
5.6.2002 18:45

Profík

Re: Nebezpečné povolání
Dovoluji si doplnit ještě i o koryta.
0/0
5.6.2002 19:02

Johnnny

prepadeni, ale proc hned politicke????
"Keřkův stranický kolega z ODS, hejtman Josef Pavel, za tím vidí jasný politický motiv".
Presne stejne kecy, jako komousi. Chybi jen, ze to byl utok proti strane a lidu.
Boze jak muze ctvrtina Cechu porad volit ODS s ptakem leticim do rude zare (kouknete na logo)
0/0
5.6.2002 18:32

modrej mstitel

Re: prepadeni, ale proc hned politicke????
ty bys taky potreboval poradne pres drzku,pablbe...
0/0
5.6.2002 22:02

Jaroslav

Re: prepadeni, ale proc hned politicke????
svata pravda...
0/0
5.6.2002 22:17

karel

Klausův chrt
Zdá se mi,že to výše uvedený Klausův chrt udělal schválně,aby podpořil budovatelské úsilí jeho veličenstva V. Klause.Je možné,že se zbil sám.
0/0
5.6.2002 18:23

miki

Re: Klausův chrt
Tak se prasti obuskem tak, aby ti naskocilo jelito, a chtel bych te videt, jestli by ses tak prastil jeste jednou, ty chytraku.
0/0
5.6.2002 19:00

Dennis Welt

Re: Re: Klausův chrt
0/0
8.6.2002 9:08

wewerka

chce se mi blejt
Když čtu tady ty reakce, tak se mi chce opravdu blejt nad úpadkem morálky v Čechách - POKUD VY NÍŽE PŘISPÍVAJÍCÍ TVOŘÍTE VZOREK POPULACE, tak to s Čechama nemůže dopadnout dobře - všichni se zde zastáváte gaunerů s obuškem, všichni tu schvalujete násilí, nenávidíte lidi s jinými názory než máte vy - fuj...
0/0
5.6.2002 18:13

Petty

Re: chce se mi blejt
chce se ti blejt tak blej TY KURVO...
0/0
5.6.2002 18:47

wewerka

Re: Re: chce se mi blejt
seš imbecilní chcípáček ty ČURÁKU
0/0
6.6.2002 18:21

vrton

nakladacka uchcankovi
ani trochu rvat a branit se neumi vrtak jeden, a to nas chce reprezentovat? Kdyz politikmusi mit hrdost a silu!
0/0
5.6.2002 17:34

Daňový soumar

Re: nakladacka uchcankovi
Kde jsi to slyšel? Hrdost a sílu??? Takovej politik by si ani nehrábnul. U koryta platí slizkost, bezpáteřnost a silný hlas. A ten, jak prokázal, má.
0/0
5.6.2002 17:52

Kamil

To si zařídila sama ODS
On si asi myslí, že když si najme dva maskované násilníky, kteří ho jako zbijou, lidé ho pak budou zaškrtávat na kandidátce (a bohužel si to myslí správně).
0/0
5.6.2002 17:33

Jaroslav Unger

mazec
dobre, ze mu dali do drzky debilovi jednomu.
0/0
5.6.2002 17:32

Varák

Hovadina
To je opravdu bezva trik - nechat se po ránu zmlátit dvěma gorilama kvůli volebním preferencím. Můžeš mi Atacku uvést kolikrát dostalI v rámci převolební kampaně nakládačku například pan Klaus nebo Langer, Zahradil,  Špidla, Svoboda a desítky dalších kandidátů? Taková zcestná úvaha může napadnout snad jenom blba.
0/0
5.6.2002 17:22

ATAK

Re: Hovadino
Kdybys četl mezi řádky pochopil bys, že sem si dělal srandu (najdi si znamená emotikon ;))))
0/0
5.6.2002 18:29

ATACK

A BIJ A BIJ A BIJ POLITIKA DO HLAVY ;)
To bude určítě předvolební trik - nechá se zmlátit a pak zvolit !!!!!
0/0
5.6.2002 17:10

wewerka

Re: A BIJ A BIJ A BIJ POLITIKA DO HLAVY ;)
ty bys potřeboval dostat taky pár ran obuškem přes palici
0/0
5.6.2002 17:21

vrton

Re: Re: A BIJ A BIJ A BIJ POLITIKA DO HLAVY ;)
to bys potreboval ty, sraci jeden!
0/0
5.6.2002 17:35

wewerka

Re: Re: Re: A BIJ A BIJ A BIJ POLITIKA DO HLAVY ;)
ty chudáčku, ty nejsi schopen svým intelektem ani pochopit můj příspěvek,
mlátit lidi totiž není normální, ač si to ty myslíš.
0/0
5.6.2002 18:09

ATACK

Re: Re: Re: Re: A BIJ A BIJ A BIJ POLITIKA DO HLAVY ;)
Máš pravdu wewerko mlátit lidi není "normální" , ale mlátit politiky by mělo být běžné a někdy je to ku prospěchu věci (jako např v ITA, SPA, i jinde)
0/0
5.6.2002 18:22

mumu

Re: Re: A BIJ A BIJ A BIJ POLITIKA DO HLAVY ;)
ty potrebujes poradne vyprcat.........
0/0
5.6.2002 18:49

ATACK

Re: Re: Re: A BIJ A BIJ A BIJ POLITIKA DO HLAVY ;)
TY BYS POTŘEBOVAL BEJZBOL PÁLKOU DO HLAVY TAK ASI 10 KRÁT
0/0
5.6.2002 19:09





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.