Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Havel: Odchod Kasla z ODS byl férový

Prezident Václav Havel popírá, že by stál za odstoupením pražského primátora Jana Kasla. Dodal, že podle něj je férovější, že Kasl odstoupil ještě před volbami, než kdyby odstoupil až po nich. "Nic jsem nikomu nenašeptával, nic jsem nerežíroval," řekl prezident v rozhovoru pro rozhlasovou stanici BBC.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

BOB

KASL ODKRYL VÍKO NA ŽUMPĚ ODS .
To Kruťas . PRVNÍ SE ZE ŽUMPY VYNOŘIL SAMOZŘEJMĚ KLAUS . A CO Z NĚHO PRVNÍ VYPADLO ? LEŠ , ŠPÍNA , INTRIKY .  ZKRÁTKA TO , CO PATŘÍ DO ŽUMPY . Voliči by tuto kauzu neměli jen tak přejít . Jestli Špidla dodrží , to co řekl v debatě minulou neděli s Klausem ( a Klaus byl při vědomí ) , že koalice s ODS je možná pouze bez Klause , tak je to skvělý Špidlův tah .  Takže asi bude koalice ČSSD a 2K a ODS bude opzice ( konečně ) . To snad ale Klaus psychicky nezvládne . Spíš to ale nějak  přežije a ze své ODS neodejde ( to je v podstatě blbost ) . Jeho touha po moci je obrovská , že ten , kdo by se mu snažil vysvětlit , ať opustí jeho ODS , se zlou se potáže . Já bych ale doporučoval dát hlas novým pravicovým neparlamentním stranám , ať máme konečně pravicovou opozici v parlamentu , alespoň po jednom poslanci . Zatím jsou volby soubojem komunistických frakcí o koryta , za naše peníze !!!!!!!!!!!!!
0/0
8.6.2002 15:50

Martin

KLAUS X MEČIAR
Nabízí se zde srovnání Klause a Mečiara, Mečiar prohrál volby a vypadalo to, že opravdu odejde, ale realita se poslední dobu ukazuje trochu jinak.
Je mi jasné, že Klaus v případě prohry nebude dělat takový šaškárny, přecijen je o něco inteligentnější než Mečiar, ale věřím tomu, že se nás pokusí alespoň jednou ještě přivést na "správnou cestu".
Samozřejmě, platí jen když snad opravdu bude ODS v opozici, vždyť bez Profesora je ODS odsouzena tak k 10% (maximálně), alespoň za současného stavu zbytku ODS
0/0
6.6.2002 9:36

Stanley Cooper

Re; ODS vyhraje to je jasne vsem
To by byl nejvetsi zabavny park na svete, ale beda vsem zamestnancum
0/0
5.6.2002 20:19

Krutas

Re: Re; ODS vyhraje to je jasne vsem
0/0
6.6.2002 6:37

GY

ODS vyhraje to je snad jasne uz vsem!
Klaus predseda vlady
Spidla predseda parlamentu
Zeman president
a ostatni posty dle zasluhy
0/0
5.6.2002 18:10

Ragnall

Jen dojem bezvznemného voliče
Tak se mi po přečtení celého (!!!) tohoto fóra potvrdilo, že ODS je opravdu stranou která si na pravici jen hraje ale uvnitř vládne absolutismus a "kdo nelíbá vaškovi zadnici tak poletí..". I mnoho příznivců ODSky se nedokáže vyjadřovat jinak než pohrdlivě ke všem ostatním...takové to "My jsme ODS, Vy nejste nic!" uz mě neuvěřitelně vytáčí. Postoj ODS k běžnému člověku je zcela odporný...Musím souhlasit s jedním pisatelem (či pisatelkou? již nevím..) : Jse pravicově založen, ale budu 100x raději když vyhraje CSSD...Prece jen je tam víc lidí kteří se snaží řešit problémy (no, i když né vždy zrovna dobře - to je taky fakt..) a ne jako v ODS, která člověka vidí jen jako potencionální peníze a moc. CSSD hlas nedám (ano, budu volit koalici), ale doufám že CSSD vyhraje (Fakt bych se nechtěl dočkat toho že ODS vyhraje a ještě méně toho že by se na vládě této sekty (fakt pěkné slovíčko - moooc výstižné..) podílela Koalice... (Ted očekávám spoustu sebestředných poznámek od takových jako je Nikon tak doufám že mě nesklamou...někdo se jim naváží do Vaška takže asi ne...:o) ) S pozdravem Ragnall
0/0
5.6.2002 17:55

BOB

Re: Jen dojem bezvznemného voliče
To Ragnall . Jestli Špidla dodrží , to co řekl v debatě v neděli s Klausem ( a Klaus byl při vědomí ) , že koalice s ODS je možná pouze bez Klause , tak je to skvělý Špidlův tah .  Takže asi bude koalice ČSSD a 2K a ODS bude opzice ( konečně ) . To snad ale Klaus psychicky nezvládne . Spíš to ale nějak  přežije a ze své ODS neodejde ( to je v podstatě blbost ) . Jeho touha po moci je obrovská , že ten , kdo by se mu snažil vysvětlit , ať opustí jeho ODS , se zlou se potáže . Já bych ale doporučoval dát hlas novým pravicovým neparlamentním stranám , ať máme konečně pravicovou opozici v parlamentu , alespoň po jednom poslanci . Zatím jsou volby soubojem komunistických frakcí o koryta , za naše peníze !!!!!!!!!!!!!
0/0
5.6.2002 23:41

JL

Fenomen ODS
Fenomen ODS a Vaclava Klause ukazuje, jak hluboce jsme zasazeni bolsevickym zpusobem mysleni.
0/0
5.6.2002 17:53

modrej mstitel

Re: Fenomen ODS
ty jses zasazenej hlavne blbosti....
0/0
5.6.2002 22:06

BOB

Re: Re: Fenomen ODS
"Skvělý" věcný příspěvek - "skvělá" reklama pro ODS ! Napište ještě něco poučného . 
0/0
6.6.2002 19:20

LT

Hradni sasek se zase zviditelnil!
Jsou to posledni krece hradniho saska pred koncem toho mnohaleteho koryta
0/0
5.6.2002 15:54

Toník

Re: Hradni sasek se zase zviditelnil!
Krome osobni nevrazivosti, ktera z Vaseho prispevku cisi, neni nic vic, co by obsahoval, natoz, aby to melo nejakou hodnotu. Nabyvam nazoru, ze sasek jste Vy a u koryta byste se mel stravovat take Vy...pokud chcete kritizovat, tak prosim alespon trochu objektivne a s rozumem. Dekuji. Nadavat umi kazdy, tedy pokud chce ...
0/0
5.6.2002 16:42

Ludmila

Re: Re: Hradni sasek se zase zviditelnil!
Naprosto s Vámi souhlasím.
0/0
5.6.2002 21:52

Jan

Re: Re: Hradni sasek se zase zviditelnil!
I s rozumem a objektivitou lze říci, že Havlovy úlety by stačily v jiné zemi na několik odstoupení z funkce prezidenta a bezpočet (jeho oblíbené slovo) ztrapnění.
0/0
6.6.2002 8:16

Toník

Re: Re: Re: Hradni sasek se zase zviditelnil!
Stejne tak muzu rici, ze vase ciny jsou take zavrzenihodne a stacily by na par let v nepravnem zarizeni ... prosim, zkuste tu vasi kritiku presneji a konkretneji specifikovat, jinak se snizujete k tomu, ze jen plkate a plkate a plkate ...
0/0
6.6.2002 9:13

Jan

Re: Re: Re: Re: Hradni sasek se zase zviditelnil!
no zřejmě budete můj soused, když toho víte tolik o mých činech. A navíc soused s právnickým vzděláním. Gratuluji. Vždycky jsem takového chtěl mít!
0/0
6.6.2002 13:38

Toník

Re: Re: Re: Re: Re: Hradni sasek se zase zviditelnil!
Stejne jako vy jste treba uklizec na Hrade, ze toho tolik vite o Havlovych cinech, ze jej muzete takto soudit. Gratuluji. Takovych jako Vy je treba. To vite, uvarit polivku z niceho jen tak nekdo neumi, Vy zrejme ano ...
0/0
6.6.2002 16:17

kd

Re: Hradni sasek se zase zviditelnil!
Vaclav Havel udelal pro tuto zemi mnohem vice , nez my vsichni dohromady.
Tohoto cloveka si nesmirne vazim a zastavam nazor, ze lide podobneho smysleni v nasi vysoke politice zcela chybi.
Psat prispevek a nazyvat naseho prezidenta saskem mi prijde dosti detinske a zjednodusujici, ale to uz si musite prebrat sam. Mozna nekdy pochopite , co je to vlastne ta demokracie, kterou zde udajne budujeme ... Nejprve se pokuste zbavit emoci, coz by mohlo byt vasim prvnim krokem v ceste za vlastnim nazorem.
 
 
0/0
8.6.2002 3:20

vambera@nemcb.cz

0/0
5.6.2002 14:25

vambera

Klaus je nejznámější svině z ODS
0/0
5.6.2002 14:24

vambera

klaus je svině
0/0
5.6.2002 14:22

pudlik

vašík
má opět dětinskou radost.
0/0
5.6.2002 14:18

zzzz

Kdy už půjde pan Havel do.......
Vždy něco komentuje, neustále filozofuje o hovnu... Už aby byl v.......
0/0
5.6.2002 13:52

fidly fidly

ale ale
No jo veškrna má důvod struhat klausovi mekvičku. Mají však spolu mnopho společného aoba dva tito megalomani - hyperego: Oba dva zvláště rádi hovoří v 1.osobě jednotného čísla. Oba dva musí být odejiti, svinstva se naadělali víc než dost.
0/0
5.6.2002 12:55

Toník

Re: ale ale
Mily fidli fidli, to ti asi dela v hlave porad, to fidli fidli, kdyz porovnavas Havlovo JA, kdyz mluvi za sebe, jako prezidenta, ci osobu, a Klausovo JA, kdyz mluvi za ODS. To je snad trochu podstatny rozdil. Jak budes ty odpovidat na otazky, ktere se vztahuji k tve osobe. Moje otazka je tedy: Jsi uplny hnup, nebo jen castecny? Jestli nebudes odpovidat v prvni osobe, pak jsi uplnym hnupem...
0/0
5.6.2002 12:59

Bubák1

Kasl si chystá pozici pro příští volby.
Sám navíc potvrdil, že se hodlá na magistrát vrátit, v dresu ODS by zřejmě na podzim skončil, zabil tak dvě mouchy jednou ranou - získal si popularitu méně inteligentní části voličstva, pro které je pomalu postava jako Robin Hood, a zároveň poškodí do dalších voleb ODS za kterou už by asi v příštím kole šanci neměl, mezitím si v klidu zajistí místo na kandidátce jiného politického uskupení.
0/0
5.6.2002 12:50

bohouš

Chladná kalkulace.
0/0
5.6.2002 12:58

Nikon

Re: Kasl si chystá pozici pro příští volby.
Presne tak..
0/0
5.6.2002 13:04

Toník

Re: Kasl si chystá pozici pro příští volby.
A na to jste Bubaku prisel sam, nebo Vam to nekdo NASEPTAL (treba V.Klaus)? Nerikam tak, ani tak. Protoze skutecne nevim, co pana Kasla vedlo k tak zasadnim krokum. Ale musim rici, ze ty duvody, ktere uvadi, mne pripadaji prinejmensim duveryhodne ... nechme se prekvapit. Nakonec, Vas si asi pan Kasl neziskal, ze? Tim padem jste se zaradil mezi inteligentni volice. Gratuluji...
0/0
5.6.2002 13:05

Bubák1

Re: Re: Kasl si chystá pozici pro příští volby.
Přiznám se , že jsem na to úplně sám nepřišel, je to analýza ze současného čísla časopisu Týden, i když Kaslovu vysvětlení jsem nevěřil od samého počátku. 3,5 roku korupce nevadí, není po rozporech ani stopy, najednou je oheň na střeše. čistotě Kaslových úmyslů věří opravdu jenom vůl. Podotýkám, že nejsem sympatizantem ODS.
0/0
5.6.2002 13:08

Toník

Re: Re: Re: Kasl si chystá pozici pro příští volby.
Jsem sice uplny vul, tedy alespon podle Vas (asi nejen), ale umim cist a poslouchat. Pokud si to dobre pamatuji, vsechny ty zpravy a komentare, tak to rozhodne nebylo tak, jak pisete: "3,5 roku korupce nevadí, není po rozporech ani stopy". To skutecne nejste korektni!
0/0
5.6.2002 13:19

Bubák1

Re: Re: Re: Re: Kasl si chystá pozici pro příští volby.
Přesto mohl udělat tento krok už dávno ale neudělal. Udělal to až těsně před vypršením svého mandátu a před parlamentními volbami, co je tak skvělého na člověku, který korupci odhalí až na konci svého volebního období ?
S pozdravem
naivitě zdar
Bubák
0/0
5.6.2002 13:22

Toník

Re: Re: Re: Re: Re: Kasl si chystá pozici pro příští volby.
Meleme dokola, dokolecka, dokola. On tu korupci neodhalil az na konci sveho volebniho obdobi ... to jste byl nekde pryc, nebo mel zimni spanek? Nevim, kde vlastne berete odvahu takhle soudit lidi ...
0/0
5.6.2002 13:28

Bubák1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kasl si chystá pozici pro příští volby.
Pokud jste si nevšiml, tak lidi nesoudím. Pouze poukazuji na rozpory mezi jejich slovy a činy. Nevidím rád, když tady vznikají za pomoci médií "mučedníci", přitom jim jde třeba jenom o vlastní zájmy. S panem Kaslem je těch náhod opravdu hodně.
Ještě k situaci na magistrátu: jelikož nejsem z Prahy, nemůžu posoudit jestli situace na magistrátu je taková jakou ji líčí Kasl, i když je to vysoce pravděpodobné. Pouze mně zaráží to jeho náhlé "procitnutí".
0/0
5.6.2002 13:40

Toník

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kasl si chystá pozici pro příští volby.
Jsem rad, ze jste vse pochopil a ze pozorne ctete co se pise a co jsem napsal ... jenom tak muzete napsat cosi o "nahlem procitnuti". Nejste z Prahy, tak o to vic sledujte co se deje, abyste mohl nekoho podezrivat. Nedostatek informaci vzdy vede k unahlenym a casto pochybnym zaverum ... nepiste stale znovu a znovu to same, co se navic nezaklada na pravde!
0/0
5.6.2002 13:50

Bubák1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kasl si chystá pozici pro příští volby.
A odkud máte informace Vy ? Jste snad Kaslův poradce, nebo zaměstanec magistrátu ?
0/0
5.6.2002 13:57

Toník

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kasl si chystá pozici pro příští volby.
To je vlasne jedno, tak posledni perla svinim ... ono staci sledovat deni. Konkretne v tomto pripade nejde vec, ktera by se objevila z niceho nic jako komplot jednoho zradce a bandy naseptavacu. Ony zpravy o konfliktech Kasla s radnimi a to zejmena z rad ODS jsou mnohem starsiho data, nez 14 dni pred volbami. Ani zpravy o korupci na magistratu nejsou nic noveho a Kasl se jako prvni z rady primatoru z ODS (mimochodem ti pred nim, to bylo dobry panoptikum), se s tim zacal zabyvat v tom smyslu, ze by proti (opet narozdil od predchozich primatoru) ... informace vetsinou jsou dostupne, jen si je zapamatovat...
0/0
5.6.2002 15:30

alice

Re: Kasl si ..............
 v dresu ODS skončí každý, kdo se bude snažit uzavřít zlatovody .....
0/0
5.6.2002 14:21

BOB

Re: Kasl si chystá pozici pro příští volby.
Velmi inteligentní Bubák už zase ví , co ani Kasl sám neví . Neskutečné . To je věštění z koule a nebo z koulí ??????????????? 
0/0
6.6.2002 0:04

Bubák1

Re: Re: Kasl si chystá pozici pro příští volby.
Zdroj informací jsem ti uvedl, pokud si pospíšíš můžeš si ho opatřit také.
0/0
6.6.2002 12:33

Bubák1

Re: Re: Re: Kasl si chystá pozici pro příští volby.
Promiň, asi jsem to uvedl v jiném příspěvku. Je to časopis Týden.
0/0
6.6.2002 12:53

Bubák1

Re: Re: Kasl si chystá pozici pro příští volby.
Zdroj informací jsem ti uvedl, pokud si pospíšíš můžeš si ho opatřit také.
0/0
6.6.2002 12:34

Bubák1

Re: Re: Kasl si chystá pozici pro příští volby.
Zdroj informací jsem ti uvedl, pokud si pospíšíš můžeš si ho opatřit také.
0/0
6.6.2002 12:34

Hunter

Jak já to vidím
Primátor hlavního města je funkce politická, viditelná a pro stranu za které tento člověk vyšel prestižní. Primátor si musí být vědom, že nebýt politické podpory rodné strany, nebyl by tam, kde je. Pan Kasl může říkat co chce, mít na věci vlastní názory, avšak způsob jakým odstoupil v pořádku není. Obviňováním ostatních radních z korupce musí také obviňovat sám sebe, že schvaloval a umožnil z nejvyšší funkce páchání trestné činnosti. V momentě, kdy zjistil, že není schopen svůj úřad řídit, měl minimálně odstoupit, případně navíc podat trestní oznámení na osoby jednající protizákonně. Pan Kasl se však po čtyřletém působení ve funkci rozhodl odstoupit s velkým humbukem (15 dní před volbami) a v předvolebním boji poškodit stranu která ho delegovala, o podání trestních oznámení ani nemluvě. Důvod jeho odstoupení je nutné hledat i jinde. Na podzim by zcela jistě byl ze své funkce odvolán, a protože pan Kasl otevřeně přiznává, že má zájem se vrátit (samozřejmě v jiném politickém dresu) bylo jeho odstoupení chladným politickým kalkulem a přípravou pokračování politické kariéry. Oni našeptávači o kterých se v souvislosti s touto kauzou hovoří je třeba hledat v Nadačním fondu Ferdinanda Peroutky, kde je ředitelkou Kaslova manželka Tereza Jungrová Kaslová, (Kasl zda byl v minulosti předsedou správní rady), dále Jan Bubeník (bývalý studentský vůdce, dnes US-DEU), Jaroslav Weis (novinář) a Monika Mihaličková (US-DEU, budoucí ředitelka nadace). Kuloární informace Pražského magistrátu hovoří o dalších našeptávačích Josefu Zeliencovi, Janu Rumlovi (oba senátoři US-DEU) a také o Michaelu Kocábovi. V článku I-dnes (5.6.2002)Václav Havel otevřeně podporuje pana Kasla v odstoupení z funkce primátora 15 dní před volbami. Je zvláštní, že Havel, jindy plnými ústy poučuje národ o morálce, najednou schvaluje nečestnost a podrazáctví.
0/0
5.6.2002 12:40

ODSAK

Re: Jak já to vidím
ANO MATE PRAVDU KAMARADE, VIVAT VIVAT! JEDINE KLAUS JE BEZCHYBNY VY UBOZACI. MY TO VYHRAJEME A PAK VAM TO VSEM SPOCITAME, NEZAPOMENTE, ZE STALE PLATI:"KDO NEJDE S NAMI, JDE PROTI NAM!!!!" TAK SI KOUKEJTE DAT PORADNY POZOR PO VOLBACH HOLOTO!
0/0
5.6.2002 12:56

Prorok

Re: Re: Jak já to vidím
Pro buh, snad mame jeste nejakou Nadeji!!!http://www.strana-nadeje.cz/index.php
0/0
5.6.2002 13:01

Goli

Re: Re: Jak já to vidím
poněkud jsi mi připoměl nástup hilera a jeho lidí...na druhou stranu se říká, že vlk taky sliboval...každopádně by ses měl mírnit...
0/0
5.6.2002 13:24

Kobrt

Re: Jak já to vidím
Hezké, dal jste si záležet, já t o sice vidím o dost jinak (a nejsem sám), ale to je detail. 2. v ěta mi připomíná vyjádření jednoho poslanců ODS, který mluvil o tom, že ODSka udělala z  bezvýznamného architekta primátora. (nevděk světem vládne …) Holt, dokud Kasl držel hubu a krok, bylo to celkem OK, ale teď je to největší ha jzl a zrádce. A srovnávat účast v  nadaci  účastí radních v  několika dozorčích rodách (s příjmy pro každého zhruba ve výši 100 tis. Kč) je trošku mimo mísu.
-----Původní zpráva-----
0/0
5.6.2002 13:08

Toník

Re: Jak já to vidím
Ano, ano, STRANA mu umoznila tuto funkci, ONA jej tam dosadila, jak si vlastne muze dovolit JI kritizovat, navic z ni odejit ... tak to uz tu bylo a jsem rad, ze to mame (snad) za sebou. Vam zrejme manyry predlistopadove nejsilnejsi, totiz de facto, jedine strany zustaly zakoreneny hodne hluboko. Proto pisete o necestnosti a dokonce podrazactvi ... je mi Vas opravdu lito.
0/0
5.6.2002 13:11

Hunter

Re: Re: Jak já to vidím
Hele Tony, pokud mám jiný názor, nezvládám svou práci, chci odejít na tom není nic špatného. Nemorální je v tomto případě úmyslné načasování s cílem poškodit toho druhého. Po čtyřech letech úřadování stačilo přece počkat dva týdny až bude po volbách ne? Nepleť si manýry a kalkul se slušností, jo?
0/0
5.6.2002 14:13





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.