Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dveře metra mají časté závady

Časté poruchy mívají dveře starých vozů metra. Buď nejdou zavřít, nebo naopak otevřít. Zkušení cestující si v takových případech umějí poradit. Do dveří stačí dát ránu pěstí či kopnout. Ti, kteří to neznají, utíkají s nadávkami k jiným dveřím. Cestování to znepříjemňuje, navíc kvůli tomu dochází i ke zpoždění vlaků.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

0/0
9.7.2002 20:43

miso

opakovanie - matka...
ta druha cast clanku o otvarani dvier za jazdy je cut'n'paste z clanku ktory vysiel tak pred 2 mesiacmi, nieco nove nemate?
0/0
8.7.2002 12:30

richelie

nové dveře
Tyto dveře "špatné konstrukce" fungovaly a fungují v moskevském a jiných ruských metrech desítky let a jsem přesvědčen, že se osvedčily. Problém bude spíše v otázce pravidelné údržby - a jsme zase u nedostatku peněz. Jsemopravdu zvědavý, jak budou fungovat "nové" rakouské dveře na nových soupravách po deseti letech. Proč my Češi se tak vyžíváme v neustálé kritice všeho a kdykoliv? :o((
0/0
8.7.2002 9:49

Pavel

Nejen závady
Nedávno jsem viděl v metru (trasa A), jak malé asi tříleté dítě se za jízdy chytlo kliky dveří mezi soupravami, dveře se otevřely, dítě naštěstí rodiče v poslední chvíli chytli. Dveře zůstatly otevřené, už nešly zavřít. Oznámil jsem to strojvedoucímu (na Můstku, směr Skalka) a jeho reakce byla neuvěřitelná: O co jde, to budu řešit na konečné (!!!)
0/0
8.7.2002 8:32

Dalimil

Nové vozy metra
Pan technický ředitel mě rozesmál: při dnešním tempu obměny vozového parku bychom se odstranění starých souprav dočkali asi v příštím století...
0/0
18.6.2002 20:09

Tomáš

Oni je strojvedoucí radši "neviděj"
Kamery tam sou, a pokud drželi otevřené zadní dveře, tak je přímo zabírala kamera a strojvedoucí to viděl na monitoru, ale radši dělal že nic nevidí. Nejhůř asi je vidět otevřené dveře uprostřed vlaku, vpředu je vidí v zrcátku, vzadu na monitoru přes kameru. Jinak oblíbená zábava je dveře podržet otevřené a zamáčknou ten spínač, takže metro si "myslí" že dveře sou zavřené a když v tunelu ten spínač pustí, tak začne brzdit.
0/0
4.6.2002 20:16

Warner

Re: Oni je strojvedoucí radši
Oni mohli otevrit dvere na druhe strane nez je nastupiste, ze, a tam kamery nejsou. A i kdyby je strojvedouci videli, proc by meli branit jejich neutuchajici touze se zabit? Kdo chce kam, pomozme mu tam. Lito mi techto blbecku opravdu neni.
0/0
8.7.2002 8:07

Tomáš

Re: Re: Oni je strojvedoucí radši
Přesně tak, ostatně není to tak dávno, co na Lužinách jeden strojvedoucí viděl, že mu lezou lidi mezi vozy, šel je okřiknout a oni ho zmlátili do krve. To bych si pak asi také rozmyslel, jestli půjdu něco řešit. Navíc když zamáčknou koncové spínače, mohou držet dveře skoro zavřené, takže to není vidět ani v té průmyslové televizi, a otevřít je pořádně až poté, co strojvedoucí zajede to tunelu ... Další věc je, že strojvedoucího tlačí jízdní řád, než dojde na konec vlaku, než se vrátí na své stanoviště, to je ve špičce prakticky celý interval, ... Tito "experti" ohrožují hlavně sami sebe, nechť si to tedy užijí až do konce. Nebral bych na ně žádné ohledy.
0/0
8.7.2002 8:57

Matt

Zajimave...
To je zajimavy. Vsude kamery ale vsivaci jezdi na strechach a mezi vagonama... Jeste by me zajimalo jak by sly otevrit ty vychvalovane nove soupravy kdyby ve vagone zacalo horet... 
 
0/0
4.6.2002 19:05

Honza

Ať se ty hajzlové rozsekaj!!!
0/0
4.6.2002 8:07





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.