Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ve slovenské televizi se bouří moderátoři

Dva moderátoři veřejnoprávní Slovenské televize obvinili její vedení z porušování zásad nezávislosti, objektivity a novinářské etiky. Na důkaz, že si za svými slovy stojí, televizi opustili. Je před parlamentními volbami a odborníci bijí na poplach. "I my máme signály, že v televizi dochází k politickým tlakům," řekl Marek Mračka, který se v občanském sdružení MEMO98 zabývá monitoringem médií.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

marek

nie sefredaktor, ale riaditel
Pavol Rusko nebol sefredaktorom TV Markiza, ale jej generalnym riaditelom, teraz je jej spolumajitelom.
0/0
4.6.2002 11:11

lanic

Se pletou
Mám pocit, že si berou příklad ze svých českých kolegů, kteří si také pletou demokracii s anarchií. Kdy už přijdou na to, že si nemůžou dělat co chtějí, že musí také dát prostor lidem s opačnými názory.
0/0
4.6.2002 8:48

roz

Pošlete jim Komerse s Dekojem!
Ti to tam dají do pořádku!
0/0
4.6.2002 7:28





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.