Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dítě nevypadlo, matka ho vyhodila

Vyšetřování pádu ročního chlapce nabralo nečekaný zvrat. Z okna minulý týden nevypadl sám, jak si původně policie myslela, ale vyhodila ho jeho matka. Dítě pád z třetího patra hotelového domu v Ostravě-Hrabůvce nepřežilo. Žena, kterou už vyšetřovatelé obvinili z vraždy, si myslela, že hocha zachytí okenní sušák prádla o patro níž. Chlapec však dopadl na záda muže, který před domem právě vykládal zboží.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jarmila

Taky názor
Všichni se vidíte jen na straně soudců - představte si sami sebe v podobné situaci - čistě teoreticky bez urážky. Někdo uhodí své dítě když zlobí a pak toho lituje, tato ženská musela být tak psychicky na dně, že provedla tento čin, ale provedla ho na svém dítěti a ublížila hlavně sama sobě ( nevyhodila vaše dítě - to by byla zas jiná věc), ona bez trestu nezůstane, ale nemůžete každého pověsit jen proto, že se vám to chce zrovna napsat.Kdyby stála před vámi, asi byste jí tu šňůru kolem krku nedali...(možná si ho dá sama, jestli jí to dojde.)
0/0
10.6.2002 8:56

david

Nelidskost
Úplně stejnou smrt bez poskytnutí první pomoci.
0/0
8.6.2002 9:07

Mirek

Vyhodit ji z Nuslaku !
0/0
7.6.2002 18:56

Zamyslete se
Myslím, že všichni, kteří tento čin odsuzují, by se měli zamyslet nad tím, jak náročná a úmorná je výchova dítěte. Prakticky žádný volný čas, počítáte každou korunu, nemůžete si koupit ani čokoládu, od rána do večera neskutečná dřina, zajít na diskotéku nebo pokecat s kamarádama nelze. A to vše jen za chvilkovou nerozvážnost, jakých (tedy ne přesně těchto, ale podobných) se každý člověk denně dopustí desítky (a někdy ani za tu ne - stačí, když se přetrhne kondom). Existují země, kde má matka právo zabít dítě do tří let zcela beztrestně a nikdo jí nic nevyčítá. Já s tímto přístupem souhlasím, protože co jsem si sám vyrobil, to mám právo zničit. Možná mi tady nějaký pseudohumanista navrhne, že pokud to dítě nechtěla, měla ho dát do děcáku a ne zabít. Ano, to mohla - ovšem co by z něj v děcáku vyrostlo? Pravděpodobně jen další kriminálník, po jehož několika zločinech byste sem psali, že ho matka měla hned po narození vyhodit z okna...
0/0
7.6.2002 10:26

,

Re: Zamyslete se
No skvělej názor. A co takhle se nad tím hlouběji zamyslet? (nebo spíš nad sebou) Takže ty jako schvaluješ to co ta matka provedla? Zabít roční dítě? Něco jiného je uměle vyvolaný potrat a něco jiného zabít malého člověka, který vnímá bolest stejně jako ty, ty pako.
0/0
7.6.2002 13:54

kacaba

Re: Zamyslete se
S tvym nazorem nemohu souhlasit. Snad jen s uvodni vetou. Vychova ditete je opravdu narocna a pokud se clovek rozhodne mit dite, tak by mel pocitat s tim, ze se na urcitou dobu bude muset zreknout nekterych veci. K te tve chvilkove nerozvaznosti v souvislosti s timto pripadem mohu dodat jen tolik, ze zminovana zena se ji "dopustila" celkem ctyrikrat. Dve deti ji jiz byli kvuli nevhodne peci odebrany. Nemam slova pro tento zlocin ani pro zenu, ktera ho spachala. Takoveto zlociny na detech by meli byt trestany mnohem tvrdeji a nebala bych se v techto pripadech ani trestu smrti. A to se tyka i pripadu pohlavniho zneuzivani deti jako v pripadu sedmileteho chlapce, jehoz pachateli byl trest jeste zmirnen s poukazem na to, ze v pripade nekolikrat soudne trestaneho pachatele nelze mluvit o jeho spolecenske nebezpecnosti.
0/0
7.6.2002 15:51

Mirek

Re: Zamyslete se
Ty ses superarcizruda!
0/0
7.6.2002 18:54

david

Re: Zamyslete se
Ten kdo to psal je největší bestie na světě a jestli to psala žena, tak jen děvka, která je hodna trestu smrti stejným způsobem. Jsem otec tříletého dítěte a to je moje největší štěstí na světě. Jiného stěstí nedocílíš. Každé ráno k němu vstávám v 5,00 a dělám mu kakao. Jsem rád, že ho mám. Ale ty musíš být pěkná mrcha. Jak to neumíš tak nesoulož a pokud nechceš dítě tak si kup vibrátor ty mrcho! Uvidíš co zažiješ po smrti! Každého to jednou čeká, tomu není úniku. Ale věř mi, že nebudeš mít klid ani po smrti! Svůj los a osud jsi si uvařila již dnes na zemi. Ale Bůh ti odpusť. Budeš souzena tak jak jsi soudila ty!
0/0
8.6.2002 9:20

petr

Re: Zamyslete se
bohuzel, tvoje mama nemela dost casu to udelat s tebou, zkurvisyne
0/0
9.6.2002 19:19

Vendula

Re: Zamyslete se
 Ses hloupa. Nechapu, co jsi za cloveka, ze takhle premyslis. Kdo se nechce delit o svuj volny cas, kdo nema na koupi cokolady atd, neni hoden toho poridit si dite, to nejcennejsi, co po cloveku zustane. A ty toho opravdu hoden nejsi, clovece. Zajdi si na diskoteku a dej si velky pozor na 'chvilkovou nerozvaznost'. Je to nelidsky a odporny ublizit, ublizit zivemu tvorovi, ublizit cloveku, zabit, zabit dite. Zabit, zabit 'neco', co zije a mysli. Nevim kam s lidma jako ses ty a nevim, co s lidma jako je tahle uboha zena. Neco jinyho je psychicky nemocny zena. Neznam ji, o tomhle pripadu vim jen z netu, ale mam pocit, ze byla 'zdrava'. Zaslouzi trest. Vysledek soudniho liceni bude jiste smesny, jako ve vetsine pripadu v CR.
0/0
11.6.2002 12:34

zbynek

dobra vychova-let ,mozna se zachytis....
 Zajimava vychovna metoda-vyhodit male dite z okna...mozna se zachyti na snure na pradlo............Zadny trest v pohodlne base mezi lesbami a podobnym svinstvem,ale stejnou prevychovu jakou provedla tato svine.......vyhodit z okna a snad se mozna nekde zachyti....oko za oko......
0/0
7.6.2002 0:07

Vladimír Stwora

Navrhuji pro matku
...trest smrti. Tady není co řešit.
0/0
6.6.2002 15:37

předseda

Re: Navrhuji pro matku
Ano, to jediné by mohlo dítěti vrátit život...
0/0
6.6.2002 15:58

DW

Re: Re: Navrhuji pro matku
Nemohlo, ale možná by to zabránilo, aby zabila i své další dítě, ty chytráku, který se jí zastáváš!!! Nemám právo ji soudit a ani trestat, ale měla ona právo zabít roční miminko? Souhlasím s názorem dole, že i svině se stará o svoje selátka líp. Zkus vzít právě narozené štěně fence a ukousne ti ruku. Až budeš mít svoje děti a někdo ti jedno vyhodí z okna, taky se ho budeš zastávat???!!! Dítěti to život nevrátí, ale z našich daní my pak budeme tohohle parazita živit, ať už ve vězení nebo v blázinci. Za pár let bude venku a může si začít házet znovu, ne? Nebo si na pískovišti může zahrát fotbal s nějakým dítětem, nebo třeba baseball??? Tolik nešťastných žen nemůže mít děti a nechaly by si useknout pravou ruku jen, aby je mohly mít a tahle zrůda to svoje vyhodí z okna... Mimochodem, její právní zástupce je stejná zrůda, protože je ochoten ji obhajovat.  
0/0
6.6.2002 16:10

CATO

Re: Re: Re: Navrhuji pro matku
Je to svině, a navíc debil, ale má právo na advokáta. Ten její je ale pěkně slabej, soudě podle dementní obhajoby, kterou pro ni vymyslel (sušák?!)
0/0
6.6.2002 16:40

DW

Re: Re: Re: Re: Navrhuji pro matku
Jasně, každý má právo na obhájce, jen se v tomhle případě neubráním emocím a osobního pohledu na věc. Právě z tohoto důvodu bych nikdy nemohla dělat obhájkyni, protože obhajovat bestii, která zavraždila něco, co 9 měsíců nosila ve vlastním těle a kojila vlastním mlíkem, tak bych se na sebe nemohla klidně podívat do zrcadla. Opravdu bych se poblila sama ze sebe a nikdy bych se nesnížila k tomu abych ji obhajovala proti svému přesvědčení. Na to mám svou hrdost a taková zrůda mi nestojí ani za pozdrav.
0/0
6.6.2002 16:54

předseda

Re: Re: Re: Re: Re: Navrhuji pro matku
Díky DW za Vaši reakci, je sice plná emocí, ale opravdu i přesto to považuji za slušnou odpověď - čekal jsem daleko horší reakce plné nadávek a bez argumentů. S charakteristikou této "matky", kterou Vy a i jiné reakce uvádíte, žel taky musím souhlasit, co píšete, je vše pravda. Jenže na druhou stranu si je třeba uvědomit, že tohle nemůže být duševně zdravá žena (asi podobně jako Helena Čermáková), a asi to udělala v nějakém afektu a určitě ne s chladným a plánovaným úmyslem. Spíš by se měla léčit na psychiatrii. A co se trestu smrti týče, tak jeho účelem nemá být pomsta, ale ochrana společnosti v případě nebezpečných a nenapravitelných zločinců. Což u této pravděpodobně psychicky nemocné ženy a "matky" přece jen není tento případ. Vidíte, Vy "máte svou hrdost a tato zrůda Vám nestojí ani za pozdrav" - ale kdyby tuto Vaši "hrdost" měl každý, pak by ji ani neměl kdo řádně soudit (o obhajobě ani nemluvě)...
0/0
6.6.2002 18:47

david

Re: Navrhuji pro matku
Žadné dítě na světě s neubrání před dospělým člověkem a nemůže se sním rovnat. Takže za každou vraždu dítěte nekompromisně trest smrti!
0/0
8.6.2002 9:25

demokrat

"matka"
I svině se stará o svá selátka dobře. "matka", která si plete vlastní dítě  s míčem potřebuje skutečně hodně nakopat prdel. Pokud se ale dostane do rukou vrchnímu soudu v Olomouci, který nedávno snížil trestní sazbu recidivistovi Rutarovi za znásilnění dítěte, možná jí soudce Bednář osvobodí s odůvodněním, že se mu nezdá její společenská nebezpečnost příliš velká.
0/0
6.6.2002 15:04

Ludmila

podivná hra
co to je za podivnou hru , HÁZENÁ S DÍTĚTEM Z OKNA ? Ví to někdo ? Já mám tři děti(24,23 a 16 let), ale za mého mateřství jsme si s dětmi hráli jinak než že jsme je házeli z okna a doufali , že se zachytí o patro níž na sušáku.Co vy na to rodiče?
0/0
6.6.2002 14:59

david

Re: podivná hra
Je to mrcha a svině. Nutně obnovit trest smrti a když ne tak jako v Mexiku odsoudit ke 400 letům vězení bez možnosti amnestie!
0/0
8.6.2002 9:29

Tomáš Kubín

trest bude jistě spravedlivý ...
... tak jako v případě umučení malé Lucinky v r.1993. Její vrah dodnes běhá po svobodě. Pro ty kdo chtějí o této kauze vědět víc doporučuji článek na Neviditelném psovi dne 30.05.2002 a hlavně výživnou diskuzi, především názory právničky OK. V článku samém je zločin popsán povšechně, podrobnosti jsou v diskuzi. Odkaz: http://pes.eunet.cz/clanky/2002/05/22122.html
0/0
6.6.2002 14:35

Ludmila

Re: trest bude jistě spravedlivý ...
No jestli bude tak spravedlivý , jako u Čermákové , tak pozdrav Bůh.To ať se jdou naše soudy bodnout.
0/0
6.6.2002 15:04

ndavid

Já ji věřím
prcek byl mokrej, doma šňůru neměla, tak ho chtěla pověsit u sousedů. Prostě smůla. Při rekonstrukci činu bych ji hodil taky na tu šňůru, netrefil se a ušetříme za soud a pobyt ve vězení.
0/0
6.6.2002 13:28

Tomas

Re: Já ji věřím
pisu z Japonska ale bydlim v Ostrave hned vedle zmineneho hoteloveho domu a souhlasim s rekonstrukci cinu.Takhle pitomou vymluvu si vymyslela sama,nebo ji snad poradil Dr.prav?Treba ji take bude sponzorovat pobyt v napravnem zarizeni nebo snad spise v lecebnem ustavu,pokud se bude dostatecne snazit.
0/0
6.6.2002 14:24

Toník

Co ze?
Puvodne jsem chtel napsat cosi vtipneho na dane tema, ale je to natolik zavazna a hlavne smutna zalezitost, ze bych se sam za sebe stydel. Jen bych chtel poznamenat na adresu tech, co v blizke minulosti kritizovali nektere kauzy odebrani deti na zaklade rozhodnuti socialni pece. Az zase budete nekdy laterit na to, ze dite bylo rodicum odebrano a umisteno do detskeho domova, pak si vzpomente na to, ze jsou matky, co si mysli, ze dite se zachyti o patro niz na susaku. Ta zena zrejme trpi naprostou demenci ...
0/0
6.6.2002 13:21

tomket

Re: Co ze?
Jo, takovýmhle kr..ám děcko nechaj, ale ty obštrukce úřednický, když chce služnej člověk děcko adoptovat, to je děs ...
0/0
6.6.2002 13:39

Toník

Re: Re: Co ze?
Tak to pozor, obstrukce, ktere zminujete ve vztahu k adopcim, mnohdy nejsou zavineny urednicema, nybrz nasema skvelejma zakonama, ktery zplodili nasi jeste skvelejsi zakonodarci ...
0/0
6.6.2002 15:46

Pýt

Vyhodil bych jí taky
Normálně bych tu svini vzal a taky hodil z vokna. Může se pokusit zachytit u sousedů na šňůře. Ufff, už, aby zase zavedli trest smrti. Doufám, že to druhý dítě "zachráněj" a aspoň rychle daj do děcáku.
0/0
6.6.2002 13:11

hanka

kastrace
Nechala bych ji "vykastrovat" - podvázat vaječníky,aby už nemohla taková ..... přivádět na svět další nebožátka a pak bych ji zavřela na doživotí někam do cely metr x metr, kde by musela tvrdě makat až do smrti.I ta poprava by nás daňové poplatníky něco stála...
0/0
6.6.2002 14:27

TO SE NEKDY STANE...
TO SE NEKDY STANE , ZE DITE VYPADNE Z OKNA...????
0/0
6.6.2002 13:08

Vlada

Svině
Takovéto obludy bych za živa roztrhnul vejpůl , tak jako byly tresty za Velikého Sáma
0/0
6.6.2002 12:58

Dana

Neskutečné
Nechápu, proč si tento druh "lidí" děti vůbec pořizuje, když skončí stejně v dětském domově
0/0
6.6.2002 12:46

Johan F.

blázen
0/0
6.6.2002 12:34

Johan F.

blázen
0/0
6.6.2002 12:33

alke

blázen
Slyšela jsem že lidi občas vyhazujou pro zábavu děti do vzduchu, ale z okna??? To slyšim prvně. Takovýho cvoka by neměli nechávat samotnou s dětma.
0/0
6.6.2002 12:15

Hugo

Sušák
I kdybych jí uvěřil, že dítěti opravdu nechtěla ublížit a že myslela, že se zachytí na sušáku prádla o patro níž . . .
. . . nebydlím na sídlišti - jestli někdo z vás ano, můžete mi říct - to je v panelácích běžná zábava, házet roční děcka z okna a pak jít zvonit na sousedy bydlící o patro níže: "Prosímvás, mě u vás na šňůře visí dítě, můžete si jít sáhnout, jestli už je suché?"
0/0
6.6.2002 12:14

Ludmila

Re: Sušák
No jasně,to je přece úplně běžná věc.Ty to neznáš? to prý je nová hra.Když řeknu ,že je to kráva , tak i to nebohé zvíře urážím.
0/0
6.6.2002 15:12

Ludmila

Re: Sušák
No jasně,to je přece úplně běžná věc.Ty to neznáš? to prý je nová hra.Když řeknu ,že je to kráva , tak i to nebohé zvíře urážím.
0/0
6.6.2002 15:16

Travis Bickle

Kráva
Představa, že tahle vypatlaná kráva půjde na x let do vězení a já jí budu na její pobyt za mřížemi přispívat ze svých daní mě naplňuje odporem. Měli by jí raději utratit. Stejně k ničemu nikdy nebude.
0/0
6.6.2002 11:51

Andy

Re: Kráva
Moje rec. Ihned zbavit zivota. A argumentace o zachycovani deti o snury na pradlo o patro nize mi prijdou stejne tak absurdni jako tvrzeni v jednom znamem vtipu asi tohoto zneni: "Ten kufrik jsem poskozenemu nechtel odcizit, chtel jsem mu ho pouze odnest do hotelu, nemohu za to ze mi nestacil v chuzi".
0/0
6.6.2002 12:36

Al Ladin

Re: Kráva
Jeden z prvních dochovaných zákonů zní: oko za oko, zub za zub. Tak holt maminku také vyhodíme z okna, a tu šňůru jí pro jistotu ovážeme kolem krku.
0/0
6.6.2002 12:59

Johan F.

Trebas
Trebas byla taky ozrala jako ta Cermakova, ja bych ji dal nejvic tak 2-3 roky,dyt je to bylo jenom decko, ne?
Ne, ted vazne, za tohle by se melo bez milosti popravovat, trebas humalne smrtici injekci, ale zato urcite. Ne aby ji ten zrzavej prcek z Hradu dal milost.  
0/0
6.6.2002 11:38

Jonáš

Re: Trebas
Ty jsi ale HUMALNISTA !!!:-))))
0/0
6.6.2002 13:12





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.