Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Lékaře zastřelil nespokojený pacient

Policie odkryla možný motiv dopoledního drama v zubní ordinaci v centru Prahy. Podle vyšetřovatele byl pacient, který ze zubařského křesla zastřelil svého lékaře a pak se střelil do hlavy, nespokojen s jeho odvedenou prací. Střílející muž během odpoledne ve Všeobecné fakultní nemocnici na Karlově náměstí zemřel. "Jeho poranění mozku bylo tak vážné, že svým zraněním podlehl," potvrdila iDNES policejní mluvčí Eva Brožová.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

zuzana slavíková

hrajeme hru: zastřel si svého lékaře.
hrajeme hru: zastřel si svého lékaře.
0/0
12.3.2003 13:18

David

kazdy hajzl ma dnes legalni zbran a....
 
.... a mohu potvrdit, ze sam znam cloveka, ktery na mne miril legalni zbrani a ted je i se svou modrou knizkou u policajtu, protoze zrejme chce mit jeste vetsi moc. Jak mam v tehle zemi chranit vlastni rodinu ? Pak za Vami prijde nekdo, komu jste roky pomahali od bolesti a zastreli Vas. Kde to zijeme ? Kdybych aspon vedel, co rict te sestricce, az si za ni pujdu pro dokumentaci. Byl to i muj zubar a jemi moc lito, ze musel padnout na oltar tehle spolecnosti, kde si kazdy druhy mysli ze ma pravo rozhodovat o zivotech jinych.
0/0
3.6.2002 15:26

lola

Re: kazdy hajzl ma dnes legalni zbran a....
Souhlasím s Tebou. Je to špatné, že každý blbec tady může mít pistoli. Mám stejný problém, nejenže si musím shánět nového zubaře a věřím, že takového už nikdy mít nebudu a také nevím, co říct té sestře a nejhorší je, že se mi tam ani nechce jít, protože si tam představím pana doktora a nevím, jak to psychicky zvládnu. Pořád je mi to hrozně líto, že zemřel v podstatě kvůli ničemu. Ten člověk, co tohle mohl udělat byl psychopat, který patřil do léčebny. A vůbec nevěřím tomu, že by se s dr.Kučerou nějak hádali. Když vím, jaký to byl slušný člověk.
0/0
4.6.2002 8:20

Martin Polivka

Agresivita, diletantismus,...
Velmi me rozlitila neznalost nekterych spoluobcanu, kteri tady reagovali, takze aby bylo vse uvedeno na spravnou miru: V Americe jsem jedenactym mesicem a za 50 dolaru se na Vas tady zadny doktor ani nepodiva. V okamziku, kdy vstoupite dvermi a reknete doy den, je to alespon $100 (jen tak na okraj Jane, dolarovy znak se pise vzdy pred cislo). Za druhe: podle SVYCH VLASTNICH ZKUSENOSTI VIM, ze v okamziku, kdy se dostanou zane mezi obyvatelstvo, je to jako prilevani oleje do ohne. Zane by mely byt mnohem lepe regulovane, mely by tu byt psychologicke testy a povinnost kazdeho zadatele o zojni prukaz ucastnit se armadniho vycviku. Dale by stat mel pevne kontrolovat komu jsou prodavany jak zane tak i naboje (podobne se monituruji i opiaty v nemocnicich). A samozrejme je treba zacit vyhlazovat nezakonny prodej zani. Za treti: je naprosto normalni vinit vladu ze vseho spatneho. Ale uvedomte si, ze v parlamentni demokracii plati to, ze stat jsme mi vsichni. A kdyz zvolime nekoho spatneho,aby nas zastupoval, tak neseme alespon 50% viny za nastalou situaci.
0/0
2.6.2002 22:02

Jana

Je to hrůza
Reakce na některé předchozí příspěvky: koho zajímá, jaká vláda za to může. Tady zemřel člověk a vy se hádáte nad takovýma kravinama.
Řeknu Vám, tenhle zubař, bylo to nejlepší, co naše zdravotnictví nabízí. Na začátku května mi říkal, tak se uvidíme za půl roku. To snad ani nemůže být pravda. Neuvidíme, nejhorší je, že si ho stále představuju, jak tam stojí, ten hajzl na něj míří a  on ví, že umře. Jo, a taky chudák sestřička, je hrozně hodná. tohle se opravdu nemělo stát.
0/0
2.6.2002 16:57

lola

Re: Je to hrůza
Ano,ta představa mě trápila téměř celý víkend. On byl opravdu dobrý člověk a doteď to prostě nemůžu strávit a jsem z toho dost v šoku. Chodila k němu celá má rodina a ještě spousta mým známých, kterým jsme ho doporučili. Každý byl spokojen. Nehledě na to, že jsem u něj nikdy neplatila žádné sumy peněz. Jednou jsem mu za plombu, která stála 185,- chtěla nechat 15,- navíc a on si je nevzal, řekl, že i tak už to je drahé. Vždy vysvětlil jaký zákrok je hrazen pojišťovnou, jaký ne a kolik stojí a jeho názor co je lepší. Dal na výběr.  A vždy mi zuby udělal dobře. Navíc byl velice příjemný i jako člověk. Je mi líto i sestřičky, musel to pro ní být hrponý zážitek, ze kterého asi musí být pěkně v šoku. V té ordinaci vždy panovala taková pohoda. Pořád je mi hrozně líto, že umřel, nejspíš kvůli ničemu, jen kvůli tomu, že každý blbec u nás může mít zbraň.
0/0
3.6.2002 8:24

Lucie

Proč?
Znal jste ho vůbec někdo,jako člověka?Asi ne,protože by nikdo nenapsal takovou blbost.
0/0
1.6.2002 10:25

otto

Kdejakej magor ma u nas pistoli tak se nedivte!!!!!
0/0
1.6.2002 5:43

Vladimir Iljic Zelezny

.....
Volte ODS! Klaus se stane prezidentem a hadejte kdo bude premier????
0/0
31.5.2002 23:00

Pavla

!Uprimnou soustrast...
pokud se jedna o Dr. Kuceru, uprimnou soustrast. Je (byl) to ten nejlepsi zubar... i kdyz ziji v USA vse ohlende zubu jsem si nechala delat u nej...
0/0
31.5.2002 22:25

Jan

Re: !Uprimnou soustrast...
Koho to zajima ze zijes v USA. Jezdis do cech si delat zuby ,protoze to je zadara you cheap bitch. In US you have to pay for filling 50$ and more. Better get some job you welfare bitch.
0/0
31.5.2002 23:59

p

Re: Re: !Uprimnou soustrast...
napodobne..kdyz nevis o cem mluvis tak radsi nemluv, hlupaku
0/0
1.6.2002 10:51

petr

Re: Re: !Uprimnou soustrast...
nesouhlasim, ona neni welfare bitch, ona je fucken welfare cunt & bitch.
0/0
2.6.2002 3:10

Martin Polivka

Re: Re: Re: !Uprimnou soustrast...
male upozorneni: KDYZ NEUMIS ANGLICKY, TAK SE TADY NEPOKOUSEJ NEKOMU NADAVAT, DILENTANTE!
0/0
5.6.2002 15:45

PRIBYL

JSEM V NEJISTOTĚ
PROSÍM VÁS
JSEM OD TV ZPRAV V HROZNÉ NEJISTOTĚ.
JEDNÁ SE o Mudr. Mazura?
Pokud ano,byl to i muj doktor,se kterym jsem byl velice spokojen.
 
0/0
31.5.2002 21:01

gogo

možná by měli zubaři
posílat účty poštou, pak by je nestihl hněv pacientův...
0/0
31.5.2002 17:00

Majkl

Re: možná by měli zubaři
To ne! To je sviňárna na pošťáky!!!
0/0
31.5.2002 17:21

Majkl

Drsnoland
O.K. Jaké povolání je teda dneska bezpečné? Nejhorší je, že s tím nic neuděláte, i kdybyste byli sebelíp připraveni a policajtů bylo destetkrát tolik....
0/0
31.5.2002 16:59

honza

magori
pise sem snuska fakt podivnejch typku, hlaska "myslim ze se jednoznacne jedna o vrazdu, ackoli nejsem odbornik na pravo" me fakt dostala hehe..no nic taxi tady hezky povidejte
0/0
31.5.2002 16:42

Ivana

Proboha,
řekněte mi, že to není dr. Kučera. To je (nebo byl?) nejlepší zubař, jakého jsem kdy měla.
0/0
31.5.2002 16:22

Re: Proboha,
Bohužel je to on. Byl to náš dobrý kamarád a tímto počinem jsme doslova šokováni.
0/0
31.5.2002 17:21

Pavla

Re: Re: Proboha,
pokud je to pravda uprimne lituji. Dr Kucera byl the best from best. Even living in the US I was coming to see him.. and I was refusing a treatment from US based dentist's
0/0
31.5.2002 22:16

Jaroslav

Re: Re: Re: Proboha,
Go fuck yourself with your showing-off. Nobody here is interested in where you live... A dokonce to tady opakujes nekolikrat...
0/0
31.5.2002 23:27

Martin Polivka

Re: Re: Re: Re: Proboha,
Sakra, proc jste tady vsichni tak nesnasenlivi k lidem co zijou v Americe a pritom jim nadavate Anglicky? Co to zase je za hovadinu?
0/0
5.6.2002 15:50

Andelin

Re: Re: Re: Proboha,
Co tady furt machrujes?
0/0
4.6.2002 2:10

Pepa LIBE

Motiv
Znám člověka, jehož otec je starší zubař. A ten po pár pivkách prohlásil, že až jeho tatík přestane ordinovat, prodá jeho kartotéku (klienty) nějakému doktorovi. Nějaká babča si určitě nechá doporučit jiného doktora s tím, že vše bude zařízeno. A jde přece o body a prachy......tak s ním motivem nevím....
0/0
31.5.2002 15:49

kostej

Re: Motiv
To je fakt, taky bych zacal strilet, kdyby me nekdo doporucil nejakyho zubare...
0/0
31.5.2002 17:29

Alena V., Praha 2

Zemřel dobrý člověk
Já jsem si se zuby taky vytrpěla své. Alespoň do té doby, než jsem začala chodit k tomuto doktorovi, k tomu, kterého nějaká bestie jen tak zastřelí!!! Nejen pro mne, ale pro naší celou rodinu a široký okruh známých byl nejen zkušeným odborníkem, ale zároveň velice hodným člověkem.  Je strašné, co se u nás může stát.
0/0
31.5.2002 15:47

lola

Re: Zemřel dobrý člověk
Nemůžu než souhlasit , opravdu byl velice hodný člověk a je mi to strašně líto. Ten hajzl, co to udělal to nepřežil. Nedokážu vůbec pochopit proč? Nemohl to být normální člověk.
0/0
31.5.2002 15:54

Dan

Re: Zemřel dobrý člověk
Aleno, je mi líto, že jste přišla o výborného zubaře. Ale z této jedné zprávy nemůžeme dělat závěry. Vůbec nevíme, jaký problém ti dva spolu měli. Šlo vůbec o dutinu ústní? Nezdá se mi, že by někdo vraždil kvůli zubům.
0/0
31.5.2002 15:58

lola

Re: Re: Zemřel dobrý člověk
Pochybuji, že by šlo o něco jiného, znám někoho z jeho příbuzných, byl to slušný člověk.
0/0
31.5.2002 16:04

Dan

Re: Re: Re: Zemřel dobrý člověk
Pan snad šlo o psychopata. Toho bohužel můžeme potkat všichni a nemusíme dělat ve zdravotnictví nebo např. ve službách.
0/0
31.5.2002 16:11

Alena V., Praha 2

Odpověď Danovi
Takže teď si budeme jakékoliv spory řešit tím, že dotyčnou osobu zastřelíme, že?
0/0
31.5.2002 16:11

Dan

Re: Odpověď Aleně
To říkáte Vy. Já bych to tak neuměl.
0/0
31.5.2002 16:12

Alena V., Praha 2

Re: Re: Odpověď Aleně
Jenže Vy ho prakticky bráníte!
0/0
31.5.2002 16:15

Genius

Re: Re: Re: Odpověď Aleně
Blbost, jen s nim necloumaji emoce, protoze neni s pripadem nijak spojen, nikoho z tech 2 nezna. Ma pravdu, az vysetrovani ukaze, co v tom skutecne bylo. Kolik lidi se zdalo byt slusnymi a ...
0/0
31.5.2002 16:21

Alena V., Praha 2

Re:
O emoce v mém případě jde jistě, ale vražda - dobře, raději použiji zabití, to přece nelze ospravedlnit.
0/0
31.5.2002 16:23

Genius

Re: Re:
Myslim, ze slo jednoznacne o vrazdu, i kdyz odbornik na pravo nejsem. Zaroven to v zadnem pripade neschvaluji, ale jak uz jsem psal, nevime, co v tom bylo, tak netvrdme predcasne zavery a nechme policiji, at to vykouma.
0/0
31.5.2002 16:32

Dan

Re: Re: Re: Odpověď Aleně
Nebráním ho, Aleno. Jen trvám na tom, že jediné, co stoprocentně víme je, že pacient zavraždil svého zubaře. Novinář, který psal tuto zprávu, důvod neznal. A asi ho ještě nezná ani policie. Je předčasné dělat závěry. P.S. Násilí neschvaluji.
0/0
31.5.2002 16:24

Trape

Re: Re: Zemřel dobrý člověk
Hmmm,   třeba mu jenom chodil za manželkou. To opravdu dovede některé jedince vytočit tak, že hnedka střílejí.
0/0
31.5.2002 17:37

Alabama

Re: Zemřel dobrý člověk
Ano,je to hrozne co s v nasi republice dnes deje.Neni to nahodou dusledek politiky dnesni vlady?Dnes totiz muze zbran legalne nosit kdokoliv.Bohuzel i imbecil.Je to smutne ale je to tvrda realita.
0/0
31.5.2002 16:52

Bubák1

Re: Re: Zemřel dobrý člověk
Není to následek dnešní vlády ale té vlády předchozí.
0/0
31.5.2002 17:00

Pavel Kucera

zpusobilost vlad
Nevim, zda-li Tosovskeho vlada mela velkou vliv na vrazduschopnost nasi populace.
0/0
31.5.2002 17:07

Bubák1

Re: zpusobilost vlad
Ne "velkou vliv" ale "velký vliv" a ne na vražduschpnost ale na držení zbraní.
0/0
31.5.2002 17:10

Pavel Kucera

Re: Re: zpusobilost vlad
Ohh, dekuji. Ovsem, nejsem rodili mluvci a tak me ma gramatika naprosto netrapi. Moje cestina ani netrapi novinare s kterymi prichazim do styku kazdy den ve sve Public Relations praci, ani moje klienty a uz urcite ne posluchaci ruznych VS a MBA program kde obcas prednasim. Myslim, ze to trosku prehanis, ne?
0/0
31.5.2002 17:26

Bubák1

Re: Re: Re: zpusobilost vlad
Nezlob se, jen jsem si trochu rýpnul, přehlédne se každý.
0/0
31.5.2002 17:37

Jouda

Re: Re: Re: zpusobilost vlad
Nějak moc netrvám na čistotě jazyka, ale když někdo napíše "Rodilí mluvčí", tak asi nemá v PR co dělat...;-)
0/0
3.6.2002 8:32

kujon

Re: Re: Zemřel dobrý člověk
ne! nesouhlasim podle platneho zakona posuzuje prakticky lekar zdravotni stav kazdeho zadatele o zbrojni prukaz a v pripade pochybnosti o jeho intelektu muze naridit posouzeni psychologem, jestlize uchazec nevihovi ma smulu. takze  zakon ktery se od pristiho roku jeste sprisni tomu nezabrani, podivejte se co se stalo dneska ve francii, kde ziskat legalne obycejnou pistolku je mnohem slozitejsi nez u nas a presto tam pomoci raketometu ukradli 2000000€. chci tim rict ze kdo chce ziskat zbran na pachani kriminality tak si ji mnohem snadneji koupi od ukrajincu nez legalne nabyde.
0/0
31.5.2002 20:36

Peťa

Zbraň
Hmmm... A když jsem se nedávno ozval, že si myslím, že by se ke zbrani neměl dostat každý, tak z toho byla spousta povyku, že se snažím omezovat svobodu lidí...
0/0
31.5.2002 15:32

Pete75

Já...
to vidim jasně. Ten zubař byl agent mimozemšťanů a snažil se zavrtat tomu chlápkovi do zubu 30 metrovej satelit. Ten si toho všimnul, vodprásknul ho a bylo! Doufám, že to mám bez chyb!
0/0
31.5.2002 15:32





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.