Diskuze

OSN evakuuje své lidi z Pákistánu

Napětí na indicko-pákistánské hranici se stále zvyšuje. Poté, co Spojené státy, Velká Británie a Kanada vyzvaly své občany, aby opustili Indii, evakuuje část svého personálu z Pákistánu také OSN. Incidenty u hranice jsou stále ostřejší. Při třech nočních a dopoledních útocích, které podnikli neznámí ozbrojenci v indické části Kašmíru, zahynuli dva civilisté a 40 lidí bylo zraněno. Dělostřelecké baterie obou zemí v noci pokračovaly ve vzájemném ostřelování.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

MAB

1. 6. 2002 19:04
USA
USA, mohou stat kde chteji. Indie je sinejsi nez pakistan, a amici jsou velmi opatrni, protoze na indii uz diky atomovkam v jejich rukou nemaj.
Myslim to tak, ze kdyby se o neco pokusili, tak by asi splakali nad vydelkem(+nad atomovkami miricimi na jejich kontinent).
0 0
možnosti

George

1. 6. 2002 21:18
Re: USA
...no jo, ale to by ty atomovky musely mit takovej dolet....
0 0
možnosti

Winner

1. 6. 2002 18:50
Všichni jsou vinni jen oni ne.
Pánové, mám takový dojem, že vám tu všem uniká podstata problému - není chyba Británie nebo Evropy, že se tam ti blázni hodlají vymlátit - je to chyba JEJICH. Nikdo jiný za to nemůže - kdyby měli trošku rozumu, uzavřeli by mír.
A mimochodem, Amíci je nezastaví....
0 0
možnosti

berni

2. 6. 2002 4:14
Re: Všichni jsou vinni jen oni ne.
Je to jejich chyba, a ať se tam pro mě za mě vymlátí klackama, ale jaderný bomby jsou Pandořina skříňka.
0 0
možnosti

Milos

1. 6. 2002 3:20
uvazit panove
Ano, Britove ten rozpad imperia v tomto pripade zvorali, o tom neni pochyby. Tady se k tomu navic pridaly mistni podminky pro konflikt, jako tradicni vzajemna nelaska obou casti a rozdil nabozenstvi. Jinak co dole napsal Belzebub je naprosto presne. Kdyz hrozi ze spor zacnou resit atomovky, cely svet ponese nasledky. Ani v Cakovicich nebo Hornim Dolnim by potom nebylo zas tak bezpecne jako v pelisku! Pro svet jako takovy je nutne oba staty primet k rozumu.
0 0
možnosti

Jarda (Praha)

31. 5. 2002 23:37
Obavam se
ze USA nemohou v pakistansko-indickem konfliktu zustat zcela nestranne, nebot jsou zavazany Pakistanu za pomoc v afghanske krizi. Proto se take obavam, ze Indie v tomto konfliktu patrne neuspeje. Kdyz jde o americke zajmy, i militantní muslimové se na chvili mohou stat dobrym spojencem.
0 0
možnosti

Tomas

31. 5. 2002 23:02
USA je jediny, kdo to muze zachranit.
Bylo by dobre, kdyby USA z cele oblasti odvolaly svou armadu a zamerily se jen na svou obranu.Mozna by pak konecne doslo evropanum i s celou EU, ze USA je jedina velmoc, ktera ma prostredky, chut i penize udelat neco pro svetovy mir. Ne jako Evropa, ktera ma jen plnou pusu kecu, spoustu lidumilu a pseudohumanistu, kteri vlastne takovym to konfliktum nahravaji. Jsem sice z Evropy, ale jeji postoj me v techto krizovych situacich proste neprekvapuje.....proste mlci, az se to "nejak", vyresi ozvou se politici z Francie ci Nemecka ...... neco ve stylu "po bitve je kazdy general". IUSA
0 0
možnosti

lukas

1. 6. 2002 1:15
Re: USA je jediny, kdo to muze zachranit.
Ano, usa toho delaji pro svetovy mir hodne, ovsem jen v pripade, kdy jim z toho plynou nejake vyhody ... teror v Indonesii a vychodnim timoru nechali zcela bez zajmu, stejne zvlastni je podpora teroristicke kosovske osvobozenecke armady v prvnich mesicich konfliktu v kosovu ...
0 0
možnosti

Mahatma

31. 5. 2002 22:01
Indie
Viva La Hindustan!!!!Vybit musulmany!!!Kasmir je indicky!!!
0 0
možnosti

Petr Vilgus, Klanovice

31. 5. 2002 22:26
Re: Indie
Tak tak, Mahatmo, smrt nasilnickym muslimum, at zije mirumilovla Indie... Proboha, vzdyt na jedne i druhe strane jde o pitomce, kteri nemaji penize na to nakrmit vlastni obyvatele, ale musi mit spionazni druzice, jaderne bomby a vydrzuji ohromne armady. Jak mali kluci. Tady neexistuje "ten hodny" a "ten zly". A pripomenme si, kdo za timto problemem stoji - Britove. Maloktere ukonceni kolonialni nadvlady zvrtali tak jako v Indii. Diky jejich slabosti a neschopnosti rozhodnout, co bude muslimskeho Pakistanu a co hindske Indie se stehovali miliony lidi tam a zpet, vedly se valky, zabijelo se... A neni to jen Indie, zvrtali to treba i v Palestine.
0 0
možnosti

Cizinec

31. 5. 2002 10:27
Tohle je clanek jak za totality.
Fuj Fuj, nic jsem se nedocetl o tom proc a jaky podil na tomto zostrujicim se konfliktu maji USA a jejich soucasna politika. To je pri tom hlavni soucana pricina teto krize.
0 0
možnosti

Vladimír

31. 5. 2002 18:29
Re: Tohle je clanek jak za totality.
E? Mohl byste mi to vysvětlit?
0 0
možnosti

Johan F.

30. 5. 2002 22:13
US Peace
Americani je tam uz vsechny srovnaji, jako vzdycky predtim.
"Peace is our Profession"
0 0
možnosti

Kléma

30. 5. 2002 21:59
do nich
Atomovkama na ně!!!
0 0
možnosti

xmolly

31. 5. 2002 18:40
Re: do nich
Neboj oni je mají, jak Pákistán, tak Indie a věřím tomu, že ti blci je použiji a pak se děj vůle boží, nebo snad aláhova?
0 0
možnosti