Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Srážku vlaků zavinil strojvůdce

Strojvůdce pantografu zřejmě zavinil květnovou srážku dvou vlaků v Lysé nad Labem, při níž byli tři lidé lehce zraněni. Takový je výsledek čtyřměsíčního vyšetřování, které tento týden uzavřela policie společně s inspekcí Českých drah. Pětatřicetiletý strojvůdce při vyšetřování přiznal, že přehlédl výstražná světla. Že by mohlo jít o chybu techniky, dráhy odmítají.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

helice

ta čeština
Jen pro pana redaktora(-ku) píše se v Nymburce a ne Nymburku!
0/0
17.10.2002 16:02

0/0
3.6.2002 16:25

Slavek

Dneska ráno hrozila další srážka vlaků v Lysé nad Labem
Chtěl bych dát do diskuze moji ranní cestu vlakem z Nymbuka do Prahy.
Jak všichni víme, k čemu došlo v pondělí v Lysé nad Labem, tak něco podobného se mohlo opakovat dneska ráno a kupodivu také v Lysé nad Labem. Pantograf, který má pravidelný odjezd z Lysé v 6.04 hodin byl poslán na kolej, na které stál jiný osobní vlak. pouze duchapřítomnost strojvedoucího asi předešla možné katastrofě.
Věc se stala tak, že když vystoupili a nastoupili cestující do vlaku, který měl již v Lysé skoro 10 minut zpoždění, vlak zavřel dveře a rozjel se. Jelikož chtěl pravděpodobně zpoždění dohnat, tak šlápl celkem na pedál plynu a rozjížděl to dost rychle. Během pár vteřin však začal usilovně brzdit až zastavil. Za dalších pár vteřin za pokynů výpravčího stanice začal vlak couvat zpět do stanice.
Ujeli jsme minimálně 100 metrů, které jsme potom odcouvali. Po asi 2 minutách se vlak zase rozjel směrem na Prahu.
Z hrůzou jsem si všimnul, že na vedlejší koleji za společnou výhybkou stojí osobní vlak, který je připraven vjet do stanice.
Takže nebýt pravděpodobně duchapřítomnosti strojvedoucího, patrně by tato srážka nedopadla tak dobře jako v pondělí, jelikož náš vlak byl dost plný.
Mám takový pocit, že ani pondělní neštěstí nemuselo být zaviněno strojvedoucím, ale někým, kdo obsluhuje výhybky.
Škoda, že neznám mail na vyšetřovatele pondělní nehody, ale myslím, že by se meli na personál nádraží v Lysé podívat troch zblízka.
To je vše co jsem chtěl říct.
0/0
30.5.2002 14:47

PaSt

Budoucnost?
Poslední dva měsíce jezdím každý den za prací osobním vlakem. Za tu dobu jsem už stihl asi 30 spoždění !!!, několik poruch na starých pantografech, pár skupin výtržníků, mnoho opilců, pozvracenou toaletu (ta samozřejmě byla vždy, až na jednu výjimku, bez vody), odpadky po celém kupé ve vlaku, který stál hodinu na nádraží, nepříjemné - až arogantní průvodčí. Nevím, jak se pozná vůz 2.třídy, já mám pocit, že spíš jezdíme v dobytčácích. Co tedy s tím? Jediný nápad je snad udělat stávku cestujících, když mohou stávkovat ČD zaměstnanci,tak proč ne i cestující?
0/0
30.5.2002 11:49

vL

Re: Budoucnost?
Stávka není řešení. Už jen její představa je docela zajímavá :-). A i kdyby se naše slavné ČD změnily, tak to taky k ničemu nepovede. Nerad bych se jich zastával, nemám je rád stejně jako Ty, ale za většinu věcí si můžem sami, jako neohleduplní cestující. Koho by bavilo čistit záchody, kdyby byly za půl hodiny zase poblité, komu by se chtělo vysypávat koše když je nikdo nepoužívá, proč čistit posprejované okna, když budou za pár týdnů proškrábané. Nene, stávka není řešení. Je nutné se první zamyslet nad sebou jakožto cestujícím ! BOhužel, jak je to všude, jsou poučitelní a ti "z principu" nepoučitelní cetsující... To nezměníme nikdo z nás, a už vůbec ne stávkou.
0/0
30.5.2002 13:03

zelí

Vsem, co srovnavate zeleznicni a silnicni dopravu a povazujete to jako perfektni argument srovnavejte prosim zeleznici pouze s autobusovou a nakladni dopravou, radovy rozdil v nehodach se vam nahle zminimalizuje. Chtel bych videt, jak by to vypadalo, kdyby mel kazdy soucasny ridic osobniho automobilu svou lokomotivu, kterou by jezdil do prace...
0/0
28.5.2002 16:37

kyx

trochu nepřehledný
je fakt,že z textu je člověk asi trochu zmaten:Jel ten R z Pcí nebo z HK? nebo z Pcí přes HK kvůli trakci či snad z HK do Phy přes Pce?
No pokud jsem to rozluštil dobře tak jel normálně z HK do Phy, ale měl zpoždění, protože na trase Pce-Pha spadla trakce, takže vlaky z Pcí do Phy to braly přes Lysou a tudíž jich tam asi bylo víc než byli železničáři schopni ustát..
0/0
28.5.2002 13:40

pin

Re: trochu nepřehledný
Ja jsem pochopila z tohoto "velmi prehledneho" clanku, ze vlak jel z Prahy smer Pardubice, ale protoze za Prelouci byly problemy, tak to vzal pres Hradec.
0/0
28.5.2002 14:10

Petr

Autorům-faktická chyba
Mícháte dvě nehody dohromady. Rychlík z Hradce Králové do Prahy jel normálně přes Lysou nad Labem a s tratí Pardubice nemá a neměl nikdy co do činění. Co se týče toho řidiče pantografu, tak v případě Lysé nad Labem to je bohužel pravda.
 
0/0
28.5.2002 13:28

56xjf

Pěkně, moc pěkně zase píšete. Moje oči ty hrubky strašně bolí.
Při nehodě byly lehce zraněny tři lidé.
0/0
28.5.2002 13:04

mad_beefeater

Nepořádek na železnici! Koho to překvapuje?
Chápu, že pro novináře je srážka dvou vlaků zajímavé a dobře viditelné téma. Téma na titulní stránky novin, ale pro mne, jako po každodenního cestujícího ČD, je to jen očekávaná událost. Předpokládám, že tato událost nevznikla závadou na signalizaci či jiné technice, ale že za její příčinnou je lidský faktor. To musí být jasné každému kdo vlakem cestuje. Při svých každodeních cestách s ČD potkávám opilé "existence" (nejspíš výhybkáře) v monterkách ČD jak se potácí po nádraží skoro každý třetí den. Občas se stane, že i z dechu průvodčího je cítit nějaká ta sklenka. Nechci bagatelizovat a označovat všechny zaměstnance ČD za opilce (každý se občas napije, ale né každý v práci, neřkuli, když třeba i nepřímo ručí za životy svých spoluobčanů). Tohle všechno se stává neodpustitelné, když si uvědomíte nárust cen jízdenek v poměru s kvalitou služeb. A když už se nejedná o tolerovatelné (5-10min) zpoždění, okoření ČD přepravu svým zákazníkům alespoň jednou ročně stávkou. Nechci býti kverulant, ale když každý den vidím, jak to na té Železnici probíhá, divím se, že takovýhle nehod není víc.
0/0
28.5.2002 11:48

Martin Pavlik

Re: Nepořádek na železnici! Koho to překvapuje?
Tak si stezujte. Uz jsem to nekolikrat udelal a dany clovek se chova o mnoho lip, nebo uz u CD nepracuje. O tom, kde si stezovat se doctete na http://www.cdrail.cz ;)
0/0
28.5.2002 12:04

xmolly

Re: Re: Nepořádek na železnici! Koho to překvapuje?
jenomže to by tam zachvíli nikdo nedělal :o)))
0/0
28.5.2002 14:47

admiral_Atvar

pryc s auty !
proc nas na idnes neinformuji taky o kazde hruzostrasne automobilove nehode,kterych je denne plno ? uvedomuji si stoupenci zruseni drah, kolik tyto prevezou nakladu ? chteli by aby okolo jejich burzoasnich hnizd v satelitnich mesteckach jezdily mraky kamionu a nemohli prejit pres silnici, pripadne by jim prejely ditka ? kamiony priskrtit zvysenim ceny nafty a poplatku ! na silnicich umira denne vice lidi nez ve valce ! tato "nehoda" rozhodne neovlivni muj nazor na bezpeci kolejove dopravy. naopak, je treba zvysovat bezpecnost a modernost trati, nejlepe za penize jinak promrhane na stavbu zbytecnych dalnic.
0/0
28.5.2002 9:45

Honza

Re: pryc s auty !
1. Ne, koleje se natahnou do každé čtvrti a tím se svět zachrání.
2. To, že se o tom píše, značí vyjímečnost železničních nehod. Nehody na silnicích jsou pořád a stejně nebezpečné, tedy nic vyjímečného.
0/0
28.5.2002 11:53

Virenque

Re: Re: pryc s auty !
1. Nikdo nemluví o rozšiřování železniční sítě do každé čtvrti. Ale proč zboží na vzdálenost několik stovek nebo tisíců kilometrů vozit kamiony, to tedy nechápu. Chce to jen vytvořit rozumnou koncepci dopravní politiky (proč si nevezmeme příklad třeba ze Švýcarska?), ale to by musely být potlačeny zájmy naftové lobby a hlavně by ministrem dopravy musel být konečně rozumný, nezávislý a neúplatný člověk. Ale kde takového v ČR najdete? :o((( 2. To, že se něco často opakuje (např. dopravní nehody) ještě neznamená, že je to normální a že se s tím nedá nic dělat. Na příčiny nehod je třeba poukazovat a také je tvrdě trestat, jenže na to myslím policie nemá pravomoce (vždyť nemůžou opilému řidiči zabavit řidičák...). Za takové zákyny, které omezují pravomoce policie a dalších orgánů mohou samozvaní ochránci lidských práv, protože dbají hlavně na to, aby náhodou nebyla porušena práva nějakého gaunera. Ale kdo potom ochrání ostatní před těmi gaunery, to už nikoho nezajímá. :o(((
0/0
28.5.2002 12:59

šnejček

Re: pryc s auty !
Souhlasim, pokud se nakladni dopravy tyce. Alespon by na nasich pretizenych silnicich ubylo kamionu, ktere casto funguji jako (spatne) rizene strely (za posledni mesic dva zborene domy, tragicka nehoda u Petrvaldu u Noveho Jicina taky byla zavinena kamionem).
0/0
30.5.2002 6:43

Zdenek

Na zeleznici doslo k nehode, pri ktere byla lehce zranena 1 cestujici a je to udalost, ktera se dostava na predni strany vetsiny ceskych deniku. O nehodach na silnici, pri kterych kazdy den nekolik lidi zemre se jiz temer ani nepise. I z toho je videt, kde jsou nehody vyjimecne a k jakemu druhu dopravy umirani lidi a obrovske hmotne skody bezne patri. Na zeleznici se proto citim opravdu bezpecne, pouzivam ji denne. Silnicni doprave se pokud mozno vyhybam. Vite nekdo z tech, co pisete o ztratach na zeleznici,jake jsou skryte dotace do silnicni dopravy? Pokud by mely byt v cene benzinu zahrnuty vsechny naklady a skody spojene se silnicnim provozem stal by litr asi 100 Kč. Nemela by se auta take zrusit?
0/0
28.5.2002 8:48

Vanda

Re:
To, proč se píše o této železniční srážce a ne o automobilových je nabíledni - automobilová se totiž většinou týká jen posádek oněch nabouraných aut (o větších se dočtete) a nikoho moc nezajímá. Zatímco třeba tato vlaková srážka se týkala několika tisíc lidí, kteří včera cestovali vlakem se zpožděním...
0/0
28.5.2002 13:07

j

Re: Re:
a co treba zablokovana dalnice D1? (taky se obcas stava a kolikpak je asi lidi v 7 km fronte aut???
0/0
28.5.2002 23:56

Motyka

Skryte dotace ?!
Je pravda, ze se ta nehoda zbytecne nafukuje. Co me ale zaujalo je zminka o nejakych skrytych dotacich do silnicni dopravy.  Co se pod timto pojmem rozumi, resp. kde by se penize na takove dotace braly? Me to pripada jako absolutni nesmysl.
Ja osobne se pri cestovani vlakem necitim bezpecne. Tedy ne ze bych mel umrit pri nejake zeleznicni nehode. Clovek si ale neni jisty, kde ho kdo ve vlaku nebo nadrazi okrade nebo co chyti za nemoc kdyz si troufne zajit na nadrazi na toaletu. Nase zeleznice je stale velice pozadu za Evropou. Myslim, ze by ji prospelo zbavit se podruci statni spravy a udelat z ni konecne trzne fungujici soukromou firmu. Nemam strach ze by se zdrazovalo tak jako dosud. Jen by asi o praci prisla spousta lidi
0/0
28.5.2002 13:42

Honza

nekolikahodinove zpozdeni
mejte trosku ohled na Cesky Drahy. Nerikam, maj tam bordel, nehody by nemely byt, ale obcas material selze. Kdyby se neopotrebovaval, meli bysme vlastne perpetum mobile. :))
A kdyz se zamota lokomotiva do trakce, znameta to odpojit nekolikakilometrovy usek a neda se to objet vedle polem jako treba autobusy. Jsou to hold koleje panove a damy!
Ale co me nejvic dostalo - veticka vlaky mely az hodinove zpozdeni - mno, tuhle me dostali prave v Hradci, kdyz z niceho nic asi 5 minut pred planovanych odjezdem nahlasili Kamenici (rychlik tusim Liberec-Pardubice) 45 minut. Nakonec mel 50... A to nebyla zadna havarka, zadny spadly trakcni vedeni... Kamaradka takhle cekala na Vindobonu v Pardubicich - taktez - z niceho nic 50 minut... Takze hodina zpozdeni pri havarce nemuze zakazniky Ceskych drah nijak rozhazet...
0/0
28.5.2002 3:23

b.stanik.t

Re: nekolikahodinove zpozdeni
Podle zákona o drahách je každé delší neplánované zpoždění samo o sobě nehoda typu A (tedy nejvyšší skupina nehod)
0/0
28.5.2002 8:34

pin

Re: nekolikahodinove zpozdeni
Ja jsem nejak na zpozdeni zvykla, vzhledem k tomu, ze jezdim vlakem prumerne 2x tydne, jenom nechapu, jak muzou do novin napsat (starsi zprava), ze vlaky cca v 95 procentech prijedou vcas!
0/0
28.5.2002 14:16

Standa L.

Re: Re: nekolikahodinove zpozdeni
No těch 95% není až tak nesmyslné číslo. Protože nejvíce markantí a nejvíce na očích veřejnosti je zpoždění u rychlíků a vlaků EC a IC. Ty ale tvoří jen malé procento z celkového počtu vlaků vypravovaných denně na ČD. A tyto osobní vlaky většinou jezdí přesně a plní tyto statistiky. Samozřejmě že není problém u osobního vlaku jet na minutu přesně, protože jeho trasa je řádově desítky km a zkrácením pobytu ve stanicích se dá zpoždění výrazně zkrátit. Naopak u rychlíku který jede na trase řádově stovky km a má málo zastavení je problém zpoždění zkrátit a každá mimořádnost se projeví na zpoždění.
0/0
29.5.2002 1:18

djdave

Re: nekolikahodinove zpozdeni
Jel jsem EC z Prahy do Brna nekolikrat a vzdy mel uz v Praze zpozdeni 20-30 min. Vetsinou cekal na jiny zpozdeny z Nemecka. Vindobona me jednou nasrala, kdyz nemcouri zaradili klasicke omsele vagony 1.tridy bez klimatizace. Na co pak ten priplatek EC je ???
0/0
28.5.2002 14:40

djdave

Re: nekolikahodinove zpozdeni
Jel jsem EC z Prahy do Brna nekolikrat a vzdy mel uz v Praze zpozdeni 20-30 min. Vetsinou cekal na jiny zpozdeny z Nemecka. Vindobona me jednou nasrala, kdyz nemcouri zaradili klasicke omsele vagony 1.tridy bez klimatizace. Na co pak ten priplatek EC je ???
0/0
28.5.2002 14:42

Vašek Klausů

Parchanti Českodrážní !!
0/0
28.5.2002 0:38

Pavel

Nehoda neni nahoda!
Dalsi nehody a pripadne ztraty na lidskych zivotech na draze budou rychle nasledovat, nebot system je nemocny a ti, kteri berou za jeho spravu velke penize, neodvadeji kvalitni praci. Ptejme se svych poslancu, co s tim chteji delat!
0/0
27.5.2002 23:04

Standa L.

Re: Nehoda neni nahoda!
Co to je proboha za nesmyslné kecy? Máte pro svůj příspěvek nějaké argumenty, kterými byste ho zdůvodnil? To se najednou vypnou všechny reléovky, autobloky? Nebo jak si to představujete?
0/0
29.5.2002 1:42

petr

RE: Plat ředitele Českých drah
Já to tipuji, že ano. Tak jako u ostatních bývalých "koncerneových" generálů to budou statisíce korun. Já měl to štěstí říci Českým drahám sbohem. Za ty prachy se raději svezu autem...
0/0
27.5.2002 22:24

Vít Špinka

Hmmm...
Na dráze je bordel, to je fakt. Ale upřímně řečeno - kolik mrtvých a zraněných je na silnicích a kolik na železnicích? I když uvážíme počet přepravených osob a množství nákladu, vyjde řádový rozdíl.
0/0
27.5.2002 21:33

Wendy

Re: Hmmm...
Milý Vítku, když už teda mluvíme upřímně, tak abych se přiznal (v návalu upřímnosti Ti tady vylevím své soukromé pocity), když někam jedu, nepočítám s tím, že by se mi něco stalo, ale spíš s tím, že bych se rád dostal z bodu A do bodu B, pokud možno přes co nejméně dalších bodů (v případě ČD bohužel cesta obsahuje skoro celou abecedu). Navíc, když jedou v autě dva lidi na delší vzdálenost (kolem 150 km) a podělí se o náklady na benzín, vyjde cesta levněji. To je ověřený fakt a nikoliv doměnka!!!
0/0
20.9.2002 11:54

xmolly

Podle mě by měli dráhy zrušit. 1 Je to bezedná díra na peníze 2. Stejně už pomalu nikdo nejezdí vlakem, proč deset kilometru vlakem stojí 20kč, autobuse 20 km 18kč, to snad hovoří za vše. 3.Jezdil jsem 5 let, každý týden dvakrát, vlakem vzdálenost něco kolem 222 km. Za tu dobu jsem dojel na místo určení snad tak 10x v čas a to nám to pan průvodčí radostně oznamoval. Jinak normálně zpoždění 20min. až 2hod. zpoždění norma. Během té doby jsem nedojel 5 x na místo určení, nejhorší bylo, když člověku na půl cesty sdělí, že vlak dále nepokračují(většinou neuvedou důvod), dále je nezajímá, kde jak přespíte, protože spáteční vlak už nejede. Takže doporučuji lidem, kteří ještě chtějí cestovat vlakem, tak vyjet kolem 6 ráno a snad dáli bůh ujedete 200km (pokud to není přímí vlak, to je pak trochu lepší) do večera. To je vše, můžu vzkázat jen pánům od železnice, že jsem jezdil docela rád vlakem, ale díky tomu jak za posledních 10 let šla železnice do p.... ,jsem ji přestal používat. Obyčejní dělníci si už zajisté všimli, že vlaky vesměz jezdí prázdné, teď už je jen otázkou kdy si toho všimnou ty nahoře(asi nikdy).
0/0
27.5.2002 21:18

Kléma

Re:
To popisuješ Egypt railways?
0/0
27.5.2002 21:48

Martin

Re: Re:
Milý Klémo, to není Egypt railways, to je bohužel tvrdá realita ČD. Jezdil jsem denně do práce vlakem, ale teď už na to s.... Jezdím autem. Dojížděl jsem 20 km, se zpožděním 15 minut se dalo počítat na 99%. Teď mohu spát o 45 minut déle, nemusím se nikde honit,nikde stát a čekat, mám jisté místo k sezení.... Pokud ČD nezmění svůj monopolní přístup, myslím, že takových jako já bude jen přibývat.
0/0
28.5.2002 14:41

Já Son

Re:
Tak a) nebudu si tu hrát na češtináře, ale mohl sis to jednou přečíst? b) píšeš, že vlaky jsou prázdné? Tak to jsi už opravdu dlouho nejel vlakem. Doporučoval bych Ti to. Protože ne každý má tu možnost jezdit si autem, tak jsou lidi, kteří musí využívat služeb ČD. Některé vlaky jsou poloprázdné, ale co se týká víkendových vlaků, tak by si pánové na ředitelství a tvůrci grafikonu mohli uvědomit, že pokud jsou vlaky v pátek plné studentů v zimě, tak jak asi mohou vypadat v létě, kdy s nimi jede plno turistů. c) s vlaky vyšší kategorie mám docela dobré zkušenosti (čisto (kdo nevěří, ať zkusí třeba anglické nebo řecké vlaky), personál vcelku příjemný). Horší to je na regionálních tratích. Ale nejvíc mě ..., když se člověkovi za zpoždění (které někdy vznikne vskutku vinou živlu) nikdo ani neomluví, natož, aby se vracely jízdenky, přistavovaly mimořádné vlaky apod.
0/0
27.5.2002 23:09

Dalibor

Re:
Takovou snůšku nesmyslů jsem už dlouho nečetl...
0/0
28.5.2002 0:20

Michal

Poznámečka
...na malém obrázku je lokomotiva řady 363 s logem Železnic Slovenské republiky . Mohli by to změnit alespoň na lokomotivu s logem slovenské Železniční společnosti, když už není loko s logem ČD .
0/0
27.5.2002 18:02

kfe

Plat ředitele Českých drah
, A řekněte mi někdo, je to pravda, že plat ředitele Českých drah je větší než plat presidenta České republiky?
0/0
27.5.2002 17:31

Santa

Re: Plat ředitele Českých drah
Hochu, jestli to s tím platem není tak, še ses měl líp učit...
0/0
28.5.2002 7:51

Sarka

Troleje mezi Pardubicema a Prahou
...neni to poprve, co tam spadly troleje. Tak dva roky zpatky jsem jela z Ostravy do Prahy z Pardubic na Hradec a pres Nymburk (vic jak hodinove zpozdeni) urcite aspon dvakrat behem pul roku... a to jezdim jednou za mesic az dva. Nemuselo to byt po kazde kvuli spadlym trolejim, ale minimalne jednou to tak bylo.
0/0
27.5.2002 16:54

Sidi

Re: Troleje mezi Pardubicema a Prahou
Pred rokem nebo dvema jezdila vetsina vlaku z Prahy do Pardubic pres Nymburk, protoze na se stavel koridor, ne?
0/0
27.5.2002 18:14

Root

Nauc se cesky, negramotny pisalku...
Shoda prisudku s podmetem asi nic, co? Vlaky se srazil_y_, protoze _TY_ vlaky, ne ti vlaci... Boha jeho, proc se dnes zivi psanim kazdy negramot?
0/0
27.5.2002 16:51

iDNES

Re: Nauc se cesky, negramotny pisalku...
Za chybu se omlouvám, has, iDNES.
0/0
27.5.2002 17:19

kfe

Re: Nauc se cesky, negramotny pisalku...
, Nevím, na co jsi odpovídal. Nauč se používat internet. Když chceš odpovědět na příspěvek (a nikoliv na článek jako takový), musíš kliknout na ikonku "reagovat". A ne tedy na ikonku "zaslat příspěvek". Vždyť v samotném článku je shoda podmětu s přísudkem v pořádku! (..."Vlaky se srazily z boku, dodal Šťáhlavský."...) Ale řekni mi raději, když jsi češtinář, je správně zboku nebo z boku? To by mě zajímalo.
0/0
27.5.2002 17:25

kfe

Re: Re: Nauc se cesky, negramotny pisalku...
, Aha, opravili to. Čili beru svůj příspěvek zpět.
0/0
27.5.2002 17:28

Milos

Re: Re: Re: Nauc se cesky, negramotny pisalku...
No ale jak je to s tim "zboku" vs "z boku". Me by to taky zajimalo, stejne jako pana "kfe". (Jsem uz pres 20 let v Kanade a nejsem si uz ceskou gramatikou tak jistej).
0/0
27.5.2002 23:26

I hate CD

Pro zeleznicare...
No zato by jste umelci, co... Jezdim vlakem skoro denne a co tam clovek vidi, to je fakt Kocourkov...   
0/0
27.5.2002 16:44

železničář

Novináři jsou blbci
Pro informaci :rychlík 756 po težké nehodě, kdy převrátil pantograf se spoustou mrtvých v obou vlacích podle věrohodných informací IDNES a TVD dojel do Prahy se 14 minutovým zpožděním a bez zranění kohokoliv.
 
Tady vidíte, jaký jsou novináři spolek pitomců.
 
 
0/0
27.5.2002 16:38





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.