Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Sebevrah zabíjel u supermarketu

Izraelem otřásl další sebevražedný atentát. Cílem útoku se stal supermarket ve městě Petach Tikva východně od Tel Avivu. Tentokrát má atentátník, který na místě zahynul, na svědomí životy dvou lidí a zranění desitek dalších. K činu se přihlásilo hnutí Brigády mučedníků od Al-Aksá. Izrael připisuje odpovědnost předsedovi palestinské samosprávy Jásiru Arafatovi, který však útok odsoudil.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

lukas

argumenty
Nekolikrat jste me narkli ze jsem nepredlozil zadne argumenty, neco vam tedy napisu: 1) Fakt ze Izrael je na blizkem vychode cizinec - nevim jestli to uznate, ale pravda je takova, ze povalecne neprirozene vytvoreni statu izrael bylo obrovskym omylem, kdyby kdokoli ze svetovych spolecenstvi vedel co to zpusobi, nestalo by se to ... tak me napada, nebyl vlastne duvod vzniku izraele takovy, ze evropske staty nechteli mit u sebe zidy???
2) Soucasna izraelska "protiteroristicka" politika neni zamerena proti teroristum, ale proti civilistum (presne podle saronovi logiky - kdyz nebude zadny palestinec, nebude zadny palestinsky terorista) a samozrejme je zcela bezvysledna, naopak situaci jeste zhorsila - izrael byl a je na toto upozornovan odborniky vlastnimi, evropskymi, americkymi, ale marne
3) K medialnimu tlaku - medialni tlak se projevuje hlavne ve skrytych znacich, napr. neustale nadrazovani zapadoevropske civilizace vsem ostatnim. V tom je odbornikem hlavne tv nova, nedavna hlaska ve sportovnich novinach "korea podlehla tlaku civilizovaneho sveta" hovori za vse
poznamka: Nikde jsem neobhajoval teroristy, jen jsem se na rozdil od vas snazil o vyvazenejsi pohled, nikde jsem nepropagoval nadrazenost nektere rasy - vykriky typu "mrtvy arab - dobry arab" me rozhodne nebyly ...
 
0/0
31.5.2002 13:48

Ondrej

Re: Tele Tele
Lukasi, dekuji, za strhujici zaver na tomto chatu Tys tomu dal. Tvoje znalosti jsou skutecne ohromujici. Hledte, vyvazeny pohled. Jsi studna na vtipy, diky za ne
0/0
31.5.2002 14:23

lukas

Re: Re: Tele Tele
Mily ondrasku, od tebe jsem tu krome urazek necetl nic ...
0/0
31.5.2002 22:46

Ondrej

Lukas je zjevne
zamindrakovany maly trouba. Toto je muj argument A jak na mne tamhle dole dela ramena Doporucuji jeho poznamku k novem clanku o atentatu.To napsal nekdo,kdo neustale obvinuje ostatni, ze nemaji argumenty a nadavaji. Ikdyz, pojmy Lukas a argument ve mne vyvolavaji asociace podobne spojeni koza a dokument.
0/0
31.5.2002 11:03

Cech

Lingvisticka excelence
Par ukazek Marcelliny lingvisticke excelence. Poctete si.
"Ospravedlneni pro tento nelegalni akt je celkem pochopitelne, tim vsak, ze to byla Palestina, zeme, ktera patrila Palestincum, ublizilo se prave temto lidem. Anglie, jak bohuzel dokazala a i v minulosti napr. vytvorenim hranic Afghanistanu provedla nezodpovedny krok vzdanim se mandatu nad Palestinou a prikrnutim teto oblasti zidum prostrednictvim OSN bez radne debaty a promysleni celeho tohoto aktu."
"A jak vsichni vime, kteri jme bud zili v USA ci ve stinu USA, media vytvareji uvazovani Americanu a udrzuji tuto indokrinaci nekonecnym opakovanim priblizne toho stejneho." 
Tomu se jasne a cesky rika praseci vetna skladba. Dale, co znamena slovo "prikrnutim"? Kdejaky cesky jazykovedec by nad Marcellou musel zaplakat.
0/0
30.5.2002 19:50

Dan(1)

Re: Lingvisticka excelence
My to všichni víme a skvěle se bavíme nad jejím "zajed" a "anexováním". Jen škoda, že svůj národně-osvobozenecký boj vzdala a nehodlá nás nadále verbálně terorizovat. Sbohem, totiž salláhem, Marcellko, jistě se dostanete do ráje spolu s bohoušem, lukasem a dalšími 68 panici.
0/0
30.5.2002 22:07

lukas

Re: Lingvisticka excelence
Cechu, ty jsi vazne idiot ... stejny jako Tvi soukmenovci - ondrej a tak, jmena si uz nepamatuju ... chybi argumenty tak hledas blbosti a utapis se ve formalitach(viz preklep)
0/0
30.5.2002 23:06

Dan(1)

Re: Re: Lingvisticka excelence
Milý Lukášku, Marcellka neustále rozebírala naši češtinu, hodnotila naši intelektuální úroveň, nařkla kdekoho, že je někým jiným. Jestli někdo neměl argumenty, byl jsi to ty s bohoušem a ostatními lidmi, kteří myšlenkově ustrnuli někde v třicátých, sedmdesátých, osmdesátých letech minulého století a pokládají své názory za nesmírně nové a originální. Dobrou noc.
0/0
30.5.2002 23:23

lukas

Re: Re: Re: Lingvisticka excelence
Chlapecku, jen spinkej ... nevim jak muzu mit nazory z tricatych let minuleho stoleti, v te dobe izrael neexistoval ... pekny sny
0/0
31.5.2002 1:12

Dan(1)

Re: Re: Re: Re: Lingvisticka excelence
Nedělej ze sebe hloupého. Když umíš zapnout počítač a psát, určitě nejsi žádný dement z ústavu, na kterého si dost nevěrohodně hraješ. Je to buď nechuť vůči Židům, nebo revoluční nadšení pro "spravedlivý boj palestinského lidu", které tě vede k tomu, abys odmítal a zlehčoval jasná fakta a dezinterpretoval historii.
0/0
31.5.2002 11:09

lukas

Re: Re: Re: Re: Re: Lingvisticka excelence
No ja tu jasna fakta nezlehcuju - podivej se treba do nejake kroniky kdy vznikl izrael ... nevim proc mi porad podsouvate nechut vuci zidum, opet z nedostatku vlastnich argumentu
0/0
31.5.2002 13:49

lukas

Re: Lingvisticka excelence
A jen mimochodem, vyraz "lingivstika" pokud jde o sloh je pomerne smesna, nemusis ukazovat kolik cizich slov znas ...
0/0
30.5.2002 23:08

Hasic

Re: Re: Lingvisticka excelence
Heled Lukasi, slysel jsi nekdy vyraz "Johnny come lately"? Jestli neumis anglicky, rekni si nekomu o preklad protoze to je co jsi ty.  Ty ses sem dostavil asi hodne pozde a nevidels jak tu ta zenska porad baziruje na syntaxu a dalsich blbinkach. Od kazdeho kdo s ni NESOUHLASIL chtela snad doktorat lingvistiky a zesmesnovala ho jen pro to. Vis, kdo chce psa bit hul si najde. Kdyz nemohla najit nic jineho bazirovala na sve super gramatice. Ale lidi jako ty mohli byt blbi jak puctok a proti tem nic, protoze ji zerou co ji z huby vypadlo. Jo to slovo lingvistika by sis mel zapamatovat, ta tva obdivovana Marcelka na nem sedi.
0/0
31.5.2002 1:10

lukas

Re: Re: Re: Lingvisticka excelence
Nevim kde jsi prisel na to ze obdivuju Marcellku, maximalne souhlasim s nekterymi jejimi nazory (ale pro vase jednoduche mysleni to asi staci k obdivu), nevsiml jsem si, nebo necetl jsem prispevky kde kritizovala vas SLOH, jde mi spis o vecnost na rozdil od vas ...
0/0
31.5.2002 1:15

česká řeč

Re: Re: Re: Re: Lingvisticka excelence
Jak se do lesa volá..... to znáš?
0/0
31.5.2002 4:32

Kato

No prave
Nejhorsi na jejich prispevcich byl prave ten obsah. Skoda, ze jsi prisel tak pozde, takovy mistr polopravd a nesmyslu se tu asi hodne dlouho neobjevi, to byl skutecny unikat. Bohous je ve srovnani s ni jen slaby odvar. Ale ty vypadas celkem nadejne - co kdyby jsi ten lezici prapor zase pozvedl o neco vyse?
0/0
31.5.2002 9:51

David

Re: No prave
No jeste to neni tak ztraceny, ta s tema velbloudama ta byla fakt dobra. Takova humanistka...
Jinak fakt Lukasi, jen do toho, protoze nekdo musi byt na tom druhym konci spektra
0/0
31.5.2002 19:20

Hasic

Re: No prave
Mozna, ze Lukas je ten pravy aby s tim praporem pokracoval vpred. Kdyz to po nem ctu tak mi to nejak pripomina tu zenskou.
0/0
31.5.2002 19:54

Hasic

Re: Re: No prave
Jako... ale pro vase jednoduche mysleni to asi staci k obdivu... jde mi spis o vecnost na rozdil od vas ...hmmm.
0/0
31.5.2002 19:59

calaff

Jěště něco
Často citovaná Rezoluce OSN č. 242 (schválená na začátku války v roce 1967) ve skutečnosti nevyžaduje úplné stažení ze Západního břehu. Jak uvádí vědecký pracovník v oblasti práva Eugene Rostow: „Rezoluce číslo 242, kterou jsem, coby náměstek ministra zahraničí pro politické otázky v letech 1966-69, pomáhal formulovat, vyzývá zúčastněné strany k míru a povoluje Izraeli spravovat území, které okupoval v roce 1967, dokud nebude dosaženo ‘spravedlivého a trvalého míru na Středním Východě‘. Až takový mír bude sjednán, od Izraele se vyžaduje stažení jeho ozbrojených sil ‘z území‘ (v originále “from territories“) zabraných v Šestidenní válce – nikoli z ‘těchto‘ (v orig. “the“) území ani ze ‘všech‘ (v originále “all“) území, ale z jistých (rozuměj “some“) území“.
0/0
30.5.2002 19:07

calaff

Připomenutí některých skutečností
Organizace pro osvobození Palestiny (OOP) byla založena v roce 1964 – tři roky předtím, než Izrael získal kontrolu nad územím na Západním břehu a v pásmu Gazy. Deklarovaným účelem existence OOP byla eliminace Státu Izrael prostředky ozbrojeného boje. Až do dnešních dnů hlásá internetová stránka Palestinské samosprávy Jásira Arafata, že celek vlastního Izraele je „okupovaným“ územím (*). Je nemožné, aby tento výrok vůči západnímu sluchu ladil s tvrzením OOP a Palestinské samosprávy, že kořenem konfliktu je izraelská okupace Západního břehu a Gazy. Oblasti Západního břehu a Gazy (v letech 1948-1967 pod správou Jordánska a Egypta) se dostaly pod izraelskou kontrolu během Šestidenní války v roce 1967, která vypukla když Egypt uzavřel Tiranskou úžinu a arabské armády se shromáždily na izraelské hranici, připravené k invazi a likvidaci státu. Je důležité si povšimnout, že ani Egypt ani Jordánsko se během své devatenáctileté vlády nikdy nepokusily na těchto územích vytvořit palestinský stát. Ještě předtím, než arabské země zahájily v roce 1967 svou agresi proti Státu Izrael, syrský ministr obrany (a pozdější prezident) Háfíz Asád řekl: „Naše síly jsou zcela připraveny ... zahájit vlastní akt osvobození a likvidace sionistické přítomnosti v arabské domovině ... naplnil se čas zničujícího boje“. Na samém pokraji války vyhlásil egyptský prezident Gamal Násir: „Naším základním cílem je zničení Izraele“. www.empoweramerica.org/stories/storyReaders$515
0/0
30.5.2002 19:00

Ondrej

No vida
Bohousi, no vidis,co ses vsechno naucil. Budes tady vykrikovat, jako vcera, o rodinach, ktere v Jenin umiraly pod pasy buldozeru?Nebo uznas, ze to byla volovina? Gratuluji k tvemu vyvoji. Nezbyva, nez aby si konecne zkusil podat komentar ke clanku, ke kteremu se tento chat vztahuje, tj. sebevrah zabijel v supermarketu. Je pozoruhodny tvuj zajem o to, co se skutecne delo uprostred bitevni vravy, kde se zlocinu dopustely obe strany (zprava se zameruje na IDF), a tve prehlizeni jednoznacnych a proklamovanych utoku na civilni obyvatelstvo a toleranci jejich organizatoru Palestinskou samospravou. Aby jsi nam "novinky", ktery jsou uz mesic stary, neopisoval zase na mesic, dodavam, ze se tento tyden komise HRW sesla s predstaviteli IDF, a vysledek jednani a vyslovene zavazky ze strany predstavitelu IDF hodnoti HRW pozitivne. To je na te strance HRW taky. To aby sme byli trosku aktualni. Jediny, co se opet potvrdilo, je ze Dzanin je fakt od jisty doby zaklinadlo,politicka karta, a zahadny prapuvod vsemoznych teorii, na kterym se muze prizivovat kdokoliv od Arafata (Jeningrad), pres Bohouse (za ziva umirajici rodiny pod pasy buldozeru), az po Marcellu (500+ mrtvych). TOHLE mi vzdycky vadilo nejvic. Ty mi tady vykladej kdo je potom masirovanej mediama. Cau.
0/0
30.5.2002 17:09

bohouš

Re: No vida
Ondreji, v tom prekladu jsem se spletl. Priznávám to a omlouvám se. Mezi válečnými zločiny izraelských vojáků a sebevražednými útoky Palestinců nevidím žádný rozdíl. Džanín není první uprchlický tábor, ve kterém k nim došlo. A dříve v jiných táborech v daleko větší míře. Válečné zločiny jsou nepromlčitelné. Takže Džanín není zaklínadlo, těch důvodů je daleko víc. A nakonec mi vnucuješ něco, co jsem neřekl. Slovo masírování jsem použil v souvislosti s Brooklynským mostem a možným teroristickým útokem. Pokud po někom vyžaduješ přesnost, požaduj ji také po sobě. Rád Ti potom také pogratuluji k jistému vývoji.
0/0
31.5.2002 15:27

Ondrej

Re: Re: No vida
co se tyce tech masazi okolo Brooklynskeho mostu, ja opravdu davam prednost pritelkyni. To jen tak pro presnost. Hezky w.
0/0
31.5.2002 16:07

bohouš

Co se dělo v Džanínu.
Následující text je stažen z webovské stránky www.humanrightswatch.com.: Jenin: IDF Military Operations On April 3, 2002, the Israeli Defense Forces (IDF) launched a major military operation in the Jenin refugee camp, home to some fourteen thousand Palestinians, the overwhelming majority of them civilians. The Israelis' expressed aim was to capture or kill Palestinian militants responsible for suicide bombings and other attacks that have killed more than seventy Israeli and other civilians since March 2002. The IDF military incursion into the Jenin refugee camp was carried out on an unprecedented scale compared to other military operations mounted by the IDF since the current Israeli-Palestinian conflict began in September 2000. The presence of armed Palestinian militants inside Jenin refugee camp, and the preparations made by those armed Palestinian militants in anticipation of the IDF incursion, does not detract from the IDF's obligation under international humanitarian law to take all feasible precautions to avoid harm to civilians. Israel also has a legal duty to ensure that its attacks on legitimate military targets did not cause disproportionate harm to civilians. Unfortunately, these obligations were not met. Human Rights Watch's research demonstrates that, during their incursion into the Jenin refugee camp, Israeli forces committed serious violations of international humanitarian law, some amounting prima facie to war crimes. Lze tam také najít obrázky, ty sem nejdou stáhnout, můžete si je prohlédnout sami. Zde jsou jen texty pod nimi. A view from the top of the Hawashin district of the Jenin refugee camp. Armored Israeli bulldozers flattened the entire Hawashin district, completely demolishing more than 100 multi-story homes in this area of the camp. The destruction in Jenin refugee camp left some 4,000 persons homeless, more than a quarter of the population of the camp. (c) 2002 Peter Bouckaert/Human Rights Watch Palestinians walk along the muddy street at the bottom of the Hawashin district of the Jenin refugee camp, which was completely leveled by Israeli armored bulldozers. A signboard at the left praises two suicide bombers belonging to the 'al-Aqsa Martyrs' Brigades. (c) 2002 Peter Bouckaert/Human Rights Watch Inad Zaiban with a picture of his fourteen-year-old son Faris Zaiban, who was shot and killed by an Israeli tank as he and a group of women and children walked to the grocery store during a temporary lift in curfew. (c) 2002 Peter Bouckaert/Human Rights Watch Sixty-five-year-old Mahmud Gharaib was wounded in his foot when Israeli gunfire hit his home. A day later, his thirty-eight-year-old son Abd al-Nasr Gharaib, who suffered from mental problems, was shot dead inside his home by Israeli soldiers. (c) 2002 Peter Bouckaert/Human Rights Watch Palestinian rescue workers search for human remains in the rubble of the Hawashin district. No heavy equipment was available during the first days after the fighting had ended, and rescue workers had to dig through the rubble with their hands. (c) 2002 Peter Bouckaert/Human Rights Watch A young boy is being treated at the Jenin hospital moments after he and his friend were wounded in an explosion in the Jenin refugee camp. His friend died the next morning. The Jenin refugee camp was strewn with leftover Palestinian explosives and unexploded Israeli ordinance after the attack, causing additional injuries and deaths. (c) 2002 Peter Bouckaert/Human Rights Watch Palestinian children paste up a "martyr" poster for Mahmud Abu Helwa, a Hamas fighter who was killed during the Israeli military operation in Jenin. (c) 2002 Peter Bouckaert/Human Rights Watch Palestinian women walk past the rubble of the Hawashin district of the Jenin refugee camp, which was completely leveled by Israeli armored bulldozers. (c) 2002 Peter Bouckaert/Human Rights Watch
0/0
30.5.2002 16:03

Dan(1)

Když se kácí les...
V každé válce jde o bohužel o krk i civilistům, včetně dětí. Zdůrazňuji to "bohužel", aby to zase nezavdalo záminku k obvinění, že jásám nad civilními obětmi. Kulka, která mine cíl, zabije kohokoli, kdo jí stojí v cestě. Vojáci jsou jen lidé, lidé chybující, jako my všichni. Zatímco se ale Izrael snaží minimalizovat civilní oběti, Palestinci zabíjejí úmyslně ženy, děti i muže, kteří jedou autobusem, nakupují, baví se, jedí... To jsou jejich cíle, oni si nestoupnou k policajtovi, vojákovi, politikovi, oni přijdou mezi nic netušící lidi, jdoucí ze školy a z práce a odprásknou se. O lidská práva izraelských sirotků, invalidů bez rukou, nohou a očí se nestará žádná mezinárodní levičácká organizace. Kdo tento rozdíl nevidí, je vůl.
0/0
30.5.2002 16:23

bohouš

Re: Když se kácí les...
Ano, v každé válce jde i o civilisty, jak na palestinské, tak na izraelské straně. Nevidím rozdíl ve válečných zločinech izraelských vojáků a teroristických sebevražedných útocích Palestinců. Vždy si to odnese nějaký nevinnný civilista. A je jednou, jestli iraelský voják zastřelí úmyslně malé dítě, nebo nějaké izraelské dítě zahyne při sebevražedném útoku Palestince. Výsledek je stejný, oba ty životy měly stejnou hodnotu.
0/0
31.5.2002 14:57

lukas

Medialni tlak
V nekterem z minulych prispevku jsem pouzil vyraz "medialni tlak", za ktery jsem (od vetsiny z vas) samozrejme, podle ocekavani sklidil tvrdou kritiku ... doporucuju vam alespon si precist napr. Boudrillarda ... nebo napr. nejakou studii od Jany Valdrove, nesouvisi sice s zidovsko-palestinskou problematikou, ale krasne ukazuje jake stereotypy mysleni vytvari masmedia ... jinak zcela souhlasim s Marcellkou o vzniku Izraele a jeho souvislosti s pocitem viny evropanu ...
0/0
30.5.2002 12:27

Dan(1)

Re: Medialni tlak
Co jiného můžeš očekávat, než kritiku, když píšeš takové hlouposti? Dítě, všichni nad dvacet let byli vychováváni k tradiční nenávisti vůči Židům a Izraeli Rudým právem Tribunou, Slovem agitátora, Bojovou přípravou, Mladou frontou, Lidovou demokracií, Obranou lidu, Svobodným slovem, Světem v obrazech, Československou televizí, stanicí Hvězda.... Kdo nebyl totální idiot, věděl, že pravda je úplně někde jinde, než se nás tato média snažila přesvědčit. To platí i o současném německém tisku, jakým je Jugendfront či Volkszeitung. Kdo tedy podléhá tlaku masmedií? Bav se se sobě rovnými a nepleť se mezi dospělé.
0/0
30.5.2002 12:58

lukas

Re: Re: Medialni tlak
Klasika - nemas argumenty tak placas blbosti ... precti si prosim poradne co jsme psal ...
0/0
30.5.2002 13:23

Dan(1)

Re: Re: Re: Medialni tlak
To nebylo plácání, ale argumenty. O stereotypním uvažování. Přebíráš středověké myšlenky, Hitlerovu ideologii a husákovskou rétoriku a obdivuješ nsám sebe v domnění, že tvé "myšlenky" jsou nové a neotřelé. Jsi to ty, kdo tady propaguje mainstreemové uvažování, ačkoli si myslíš opak.
0/0
30.5.2002 13:46

Dan(1)

Re: Re: Re: Re: Medialni tlak
Oprava: "sám", "stream" (abych nebyl nařčen z negramotnosti).
0/0
30.5.2002 14:07

lukas

Re: Re: Re: Re: Medialni tlak
"Přebíráš středověké myšlenky, Hitlerovu ideologii a husákovskou rétoriku" - mohl bys mi prosim, KONKRETNE sdelit, v cem prebiram myslenky techto "velikanu"?? Cim propaguju mainstreamove uvazovani? Pokud nehodlas pripustit ze existuje medialne vytvarene stereotypni uvazovani tak nema cenu se dal bavit, ale maximalne Ti doporucit napr. studium sociologie, pripadne medialnich studii ...
0/0
30.5.2002 23:22

Dan(1)

Re: Re: Re: Re: Re: Medialni tlak
Ale ne, to ovšem připouštím. Ty jsi jasným příkladem. Mainstream vždy tvrdil, že Židé jsou odporní a natolik výjimeční, že musí žít v výhradně v určitém prostoru a vykonávat výhradně určitá povolání. To tvrdili středověcí křesťané, fašisti i komunisti, jakož iDnešní tisk. O brainwashingu a stereotypech, které vytvářejí na základě tlaku vlivových agentur dnešní media, jsem si udělal obrázek už dávno.
0/0
30.5.2002 23:44

lukas

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Medialni tlak
Evidentne jsi nic z toho co jsem psal necetl, ci spise nepochopil ... nikde, opakuji NIKDE jsem ne nezminil o tom ze jsou zide odporni a vyjimecni a ze musi zit v urcitem prostoru apod ... naopak, o jejich "vyjimecnosti" je v mainstreamu slov plno, coz jsem tu zminil, bohuzel, kritizujes spis podle jmena ktere je u clanku a ne podle toho co je v nem ...
0/0
31.5.2002 1:19

Ondrej

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Medialni tlak
No, presne tak, Lukasi, jak pises, "o jejich vyjimecnosti je v mainstreemu slov plno" (podle tebe) a ty ses tu uvedl tim, zes nas narkl jak trpime syndromem zidovske nadrazenosti. Vidis to, jak na tebe ten mainstreem pusobi. Staci jenom nepropadat mindrakum o zidovske narodnosti. Vsichni mame spolecne predky, jenom nekdo jako ty dovede furt vyvadet kvuli tomu ze se nekde doslechl ze nejaka rasa je lepsi. To je ale potom tvuj problem.Muzes si z toho udelat poznamku do Ctenarskyho deniku.Nazdar.
0/0
31.5.2002 11:13

lukas

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Medialni tlak
Opet jsi me nepochopil. nebo se tak snazis komicky predvadet ... na me mainstream bezpochyby pusobi, stejne jako na vas (pokud reknes ze ne, pak lzes) ... tim ze jsem vas narkl ze syndromu zidovske nadrazenosti, jsem prave vas priradil do mainstreamu, nikoli sebe, ja jim netrpim ... NIKDE jsem nenapsal NIC o tom ze nejaka rasa je lepsi ... mozna jnejsi schopny chapat tak slozite a abstraktni symboly jako jsou znaky latinky, mozna by bylo lepsi obrazkove pismo, to ovsem na iD nejde ...
0/0
31.5.2002 13:36

Ondrej

Vyska medialni tlak teplota rosny bod
Chces rict, ze jedine Marcelka ma pravdu, kdyz od vpadu do Jeninu neustale hoviri o 500 a vice mrtvych? A kdo si o tom vyhleda informace z nekolika nezavislych zdroju, tak se razem ocita pod medialnim tlakem? Nebo jak sem vlozila ten clanek o muceni (vyslechu)clena palestinskeho "parlamentu". Mam s ni souhlasit a tvarit se, jaky jsou Izraelci cunata a prasata (z vyjadreni Marcellky) a nebo si to mam overit? Co kdyz zjistim, ze se ke vsemu jedna o hlavu militantniho kridla Al Aksa? To uz jsem podle tebe asi moc medialne zpracovanej, co? Jediny clovek, o kterem se tu za posledni tri dny da rict na jisto, ze nema argumenty a placa blbosti, jses bohuzel ty. Bohous se aspon pokousi "argumentovat" (podle mne jenom pasuje polopravdy, faktograficke zkratky a nebo primo nesmysly na uroven argumentu), ikdyz vcera se do toho zamotal az az. To co uvadis, si nekdy rad prectu.V tom, ze nektery lidi mi muzou byt akorat pro srandu, mi to ale, "nepomuze". A prestan furt placat o argumentech, ses s tim trapnej. Nazdar.
0/0
30.5.2002 13:58

Ondrej

Re: Vyska medialni tlak teplota rosny bod
a vubec, Lukasi, jake jsou hodnoty medialniho tlaku pro tento den?
0/0
30.5.2002 14:25

lukas

Re: Vyska medialni tlak teplota rosny bod
Jsi neuveritelne smesny ... nauc se cist co jsem psal v cem s Marcellkou souhlasim, anoooo??
0/0
30.5.2002 23:18

Ondrej

Tady nekdo vcera raadil
a nejspis, jak tak koukam, to byl Petr Janda No, rozhodne bych byl radsi, kdyby se na to priste vykaslal. Ale ja mam jednu otazku. Mozna se mylim, ale mne by osobne moc zajimalo, jak se vcera Marcelle podarilo pastnout sem, do tohoto chatu, ten uryvek z prispevku Pandory. Chat, ve kterem napsala tento prispevek Pandora, uz totiz expiroval a chvalnou dobu jiz na IDnes neexistuje. Nezda se Vam to divny? Nebo se pletu?
0/0
30.5.2002 10:54

jinej Jirka

Re: Tady nekdo vcera raadil
ja mam z Marcelly pocit, ze to je nejakej automat napojeny na jakousi pomichanou elektronickou knihovnu a navic fungujici primo v centru Idnes (podivej se v kolik hodin dodava prispevky - ma nocni?, obcas je tu o vikendu - ma proste blby smeny?)  P.S. dnes jsem si cetl vcerejsi - dnesni prispevky a kdyz jsem videl to zneuziti jmena Marcella, musel jsem si vymyslet Petra Jandu, puvodne u toho jeste bylo "opet se svym Olympikem" , ted uz ale au revoir, mes ami(e)s
0/0
30.5.2002 11:22

lukas

Re: Re: Tady nekdo vcera raadil
No ja mam zase pocit z vas dvou, ze jste neprinesli zadny argument, jen urazite ... takovy cechackovstvi, totalistni praktiky - je divna, asi to bude podvodnice, neco na ji musim najit ...
0/0
30.5.2002 12:11

Dan(1)

Re: Re: Tady nekdo vcera raadil
Také si myslím, že je to nějaký skript, unixový robůtek, který lítá po stránkách, kopíruje všechno, co nějaký fašoun nebo komunista napíše proto Židům, a pak to sem "napastuje".
0/0
30.5.2002 12:42

Jožka

Re: Re: Tady nekdo vcera raadil
Záhady času: Příspěvky tady jsou v Selč.  16.00 Selč je mezi 7.00 a 11.00 ráno v Kanadě. Když je příspěvek zaslán jako 3.00 ráno tady, je to u nich mezi  18.00 a 22.00 předchozí večer. Pokud to je z Kanady .
0/0
30.5.2002 16:10

bohouš

Je úsměvné,
jak je zde z příspěvků některých přispěvovatelů cítit pocit jejich vlastní nadřazenosti. Nevím, zda jsou Protokoly sionských mudrců reálný dokument, či podvrh, ale chování těchto lidí mě přesvědčuje o tom, že platí první varianta. Tito lidé se domnívají, že prostor zde je určen k vítězsví jejich "argumentů" za každou cenu a nikoli k tomu, aby zde člověk mohl prezentovat své názory bez toho, že mu bude nadáváno a bude urážen, pokud se jeho názory neshodují s názory s touto vybranou "elitou". Hezký den, kolektive :-)
0/0
30.5.2002 8:31

Ondrej

Re: Je úsměvné,
To mluvis o Marcellce, vid? Nevim o nikom, na koho by to sedlo lepe.Odpovedel jsi mi na vcerejsi otazky? Jeste porad nam tu budes tvrdit o umirajicich rodinach pod pasy buldozeru, a poucovat, jak se prekladaji clanky, kdyz se ti vsechno zjevne podarilo prelozit spatne a prekroutit?Tady vidis, jak nekdo, jako napr. ty, nebo Marcellka, "pracuje s fakty".Preji hezky den
0/0
30.5.2002 10:38

jinej Jirka

Je ...
NAZDAR,  elita zdravi bohouse... dnes se tu nemohu prilis zdrzovat kontrolami poctu mrtvych, zmasakrovanych a umucenych palestinskych civilistu a provnavat je s bohatymi, elitarskymi a zdravymi sionistickymi psy co se nechtej rozloucit se svymi bazeny, kurvami a ukradenymi pozemky, snad zitra... P.S. a neboj se humoru smerujicim i na Tvoji osobu, vypadas pak jak nejakej zaprdenec... Jiri
0/0
30.5.2002 10:43

Kato

Vrele diky za inspiraci,
nejspise se zacnu podepisovat Elita Naroda. Porad jsem byl tak trochu zmateny, ale ty jsi mi, Bohousi, ukazal, kde je moje misto. Mas to u mne schovany, nejakou dobu budu shovivave prehlizet ty nesmysly co sem pises. Takze nezahalej a uzij si to.
0/0
30.5.2002 12:56

Marcella

time to leave.....
All the best to all of you, farewell.
0/0
30.5.2002 5:33





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.