Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

I po brněnské streetparty byl klid

Brněnská policie potvrdila, že ani v noci na neděli nezaznamenala v ulicích města komplikace. Těch se bála po konci streetparty, jejíž účastníci se rozešli na několik koncertů. "Podle hlášení, které mám k dispozici, se vše obešlo bez problémů," řekl mluvčí policistů Mojmír Popp.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Xavon

Street party
Nějak mi přišlo, že ti mladí lidé byli na té street party neskutečně křečovití. většina z nich snad ani nevěděla, proč tam je. Zkrátka, potřebovali udělat bordel, ale nějak jim dochází šťáva. Už to není, co to bývalo. Stejně by mě zajímalo, kdy někdo z účastníků podobných křečovitých akcí přestane říkat PROTI čemu tyto akce jsou a řekne konečně ZA co touto formou bojuje. zatím jsem to ani jednou neslyšel. Křečovitosti zdar!
0/0
27.5.2002 10:26

ORLIK

NIC NEZ NAROD
NOVA MLADA GENERACE MA VYRUSTAT K UCTE KE SVE RODNE VLASTI A KAZDY MA BYT PRIPRAVEN JI KDYKOLIV A JAKKOLIV BRANIT. KDEZTO TAKOVETO AKCE NAMIRENE PROTI NASI ARMADE BY MELI BYT OKAMZITE ROZEHNANY. ZDE SE SCHAZI TA NEJVETSI SPINA, CO VUBEC MUZE BEJT. DAVAJI MLADYM LIDEM PRIKLAD ZE NEJLEPSI JE PROTI VSEMU PROTESTOVAT, FLAKAT SE ULICEMA, KOURIT TRAVU, ATD. A TO JSOU TY NEJHORSI VECI CO MUZE MLADY CLOVEK DELAT. PROTO VOLAM BRATRY A KAMARADY, PRISTE SE TO UZ NESMI OPAKOVAT, ULICEMA BUDOU POCHODOVAT JEN BILE KOSILE. AT ZIJE NARODNI ODPOR. VLAST NADE VSE.
0/0
26.5.2002 18:59

Mirek

Mít svůj názor.
Fandím mladým lidem, kteří doposud nejsou zmutovaní do maloměšťácké formy bezduchých a stupidních konzumentů a mají tu odvahu vyjádřit svůj názor na řadu negativních jevů v dopravě, ekologii a pod. Demokracie nám to umožňuje, nebo ne ?  
0/0
26.5.2002 12:00

Dan(1)

Re: Mít svůj názor.
V žádném případě. Svůj "názor" můžete vyjadřovat jen potud, pokud neomezíte mé svobody. Zaměňujete demokracii s cochcárnou.
0/0
26.5.2002 13:22

Hanys

Re: Re: Mít svůj názor.
A čí svoboda je větší? Tvoje svoboda na jezdění autem po městě, nebo svoboda těch lidí vyjádřit s tím nesouhlas?
0/0
26.5.2002 13:31

Dan(1)

Re: Re: Re: Mít svůj názor.
Já autem nejezdím, nevlastním ho a nijak mi nechybí.
0/0
26.5.2002 13:43

Mikuláš.

Re: Mít svůj názor.
Identifikuj se - dám ti přes hubu a zaplatím pořádkovou pokutu 500,- korun českých. Demokracie nám to umožňuje, nebo ne?
0/0
26.5.2002 14:41

Mirek

Re: Re: Mít svůj názor.
Ale tohle tady již bylo. Estébáci to takle nějak přeci dělali. Akorát do dneška nezaplatili.
0/0
26.5.2002 16:24

Martin Pospíšil

Co je špatného na McDonaldovi a supermarketech?
Znám pár lidí, kteří proti podobným společnostem protestují, ale do McDonalda si rádi dojdou pro 2 hamburgery za cenu jednoho na kartu ISIC.
V tomto případě proti McDonaldovi protestuji já sám víc tím, že jej vůbec nenavštěvuji.
Kdyby jej přestali lidé navštěvovat, měl by menší příjmy a tudíž by byl nucen zavírat své pobočky.
Lidé jej však navštěvují a jsou spokojeni. A co je špatného na uspokojování potřeb těchto lidí?
To samé platí o supermarketech. Vehementně se proti nim protestuje, ale už vidím člověka, který si jde koupit potraviny jinam, kde jsou dražší. Většina protestujících se nakonec stává jejich pravidelnými zákazníky.
Proto si myslím, že chyba není v těchto společnostech. Jestliže je něco špatně, tak pouze v lidech. Tyto společnosti plní základní úkol, kterým je zisk. A kdo takový není?
0/0
26.5.2002 11:15

Dan(1)

Re: Co je špatného na McDonaldovi a supermarketech?
Ta firma je stavěná na principu francheesingu, o čemž drtivá většina primitivních rozbíječů výloh nemá ani tušení.
0/0
26.5.2002 13:07

Hanys

Re: Co je špatného na McDonaldovi a supermarketech?
Jasně máš pravdu, je to v lidech. Jenom nechápu ty, co do Meca chodí. Já jsem tam nebyl několik let, ale co si pamatuju. Hamburgry tam byli hrozně drahý a nedalo se to jíst.  To si radši zajdu na 250g halušek za 35 Kč
A k hypermarketům: Problém je, že likvidují malé kamenné obchody a až ve městě zbydou 3 hypermarkety a zbylou konkurenci zlikvidují, tak můžou jít ceny nahoru. Ale bohužel do hypermarketů chodím...
 
0/0
26.5.2002 13:29

Martin Pospíšil

Re: Re: Co je špatného na McDonaldovi a supermarketech?
Toto je přesně to, co jsem měl na mysli.
0/0
26.5.2002 21:01

Juras

Re: Re: Co je špatného na McDonaldovi a supermarketech?
Taky je mi líto malých obchodů a vím, že jim hypermarkety škodí. Ale co naplat, nesnáším nakupování a jednou za měsíc v hypermarketu stačí dvě hodinky na zaplnění auta většinou potřebného spotřebního zboží, které potřebujeme (hygienické potřeby, minerálky, ...). Takhle si to odtrpím na jednom místě, nemusím se se zbožím vláčet v taškách přes více obchodů a mám to odbyto za tři hodinky i s cestou.
0/0
27.5.2002 7:31

rovina

Tahle parta
Tak takhle parta nemakačenků s obtížemi formulujících věty jednoduché je úplně jasná. Ale s těmi auty mají bohužel pravdu.
0/0
26.5.2002 11:09

Daniela Jirsová

Pořádek
Je načase takováto vystoupení zlikvidovat. Drtivá většina společnosti chce klid a pořádek a aby lidi pracovali a ne se flákali po ulicích a blokovali dopravu. Pevně věřím, že ODS vyhraje volby a utne všem ekologistům jednou provždy tipec. Myslím si, že ve skutečné demokracii má platit, že se menšina musí podřídit většině. A většina lidí chce to, co říká pan Klaus.
0/0
25.5.2002 23:35

Feyd

Re: Pořádek
Jasně, On je ten vyvolený, vůdce národů, nejvyšší správce, hlasatel slova nejsvětějšího... Hergot, kde já to jenom slyšel ? Zajímavé, na jedné straně doporučujete ponechat úplatky coby nástroj naprosté svobody a tady Vám vadí jakýkoliv projev nesouhlasu s arogantním dobytkem Klausem. Už vím, kde jsem to slyšel ! V záznamech jednoho německého rádia před 2. sv. válkou !
0/0
26.5.2002 2:44

hovnival

Re: Pořádek
hele danielo, nejses ty nahodou od pana Sladka? A jak to, ze ted podporujes pana Klause? A jsou tito dva vubec panove? Jak to vsechno  je?
0/0
26.5.2002 7:26

tom

ODS??? nebuď směšná,ty huso:-))))
Klaus je pěkný kretén,aten,kdo ho chce volit,je ještě větší.nebýt ekologů,nejsi s to si doma ani zalít květiny,ty náno!!!!
a jen tak pro upřesnění,tohle nebyla akce ekologů,tak se prober,ty huso.
0/0
26.5.2002 10:42

DAK

Re: Soudružko Jirsová,
Váš slovník je zcela totožný s komentáři předlistopadového práva, když STbáci honili a zavírali lidi, kteří chodili na demonstrace proti komunistům.
ODS = KSČ - obě to jsou strany s fašistickými prvky a tendencí všechny, kteří vybočí ze stáda,  okamžitě likvidovat. Soudruzi z KSČ také voali po klidu k práci a odvolávali se na většinu "slušných" lidí.  Spíš ti slušní byli ve velké většině připosraní.
Alternativní názory jsou potřebné. Právě proto, aby ODS neměla klid na to,  aby občané tohoto státu s jinými názory nebyli zbaveni občanských práv.
ODS = FAŠISTI a OPORTUNISTI, zloději, lháři a podvodníci
 
0/0
26.5.2002 12:14

Juras

Re: Re: Soudružko Jirsová,
Zato Váš slovník je zcela rozdílný :-))) Jenom bych rád přišel na to, v čem.
0/0
27.5.2002 7:33

Hanys

Re: Pořádek
To si asi z nás dělá srandu. Nevěřím, že někdo může mít skutečně takový názor. Alespoň v to doufám...
0/0
26.5.2002 13:20

Juras

Re: Re: Pořádek
Bohužel může. Bolševismus je velice nakažlivá forma uvažování. Podlehnou jí jak komunisté, tak fašisté i rádoby demokraté. Každý, kdo používá obraty typu "drtivá většina chce...", je bolševik, který neumí argumentovat pro své názory a snaží se dodat jim bolševickou váhu. Kdopak by se nezalekl - stát v opozici drtivé většině (bez ohledu na to, jestli má pravdu)? Ale v jednom s autorkou souhlasím. Část ekologistů je škodná. Třeba ti, kteří blokují důležité komunikace.
0/0
27.5.2002 7:39

Frantisek

Kolik to stalo z nasich dani
Kolik jsme prispeli z nasich dani na tuhle akcicku pomatencu, z nichz vetsina stejne nemaka a jen procesava manicky a spleta dredy
0/0
25.5.2002 22:43

LG

Re: Kolik to stalo z nasich dani
Pane Frantisku, zajimalo by me jak jste prisel na to ze z lidi ze Street Party "vetsina stejne nemaka"? Proc jsou pomatenci? protoze maji jiny nazor nez vy? O co horsi nez vy, pravdepodobne velmi zapruzely clovek, jsou lide s dlouhymi vlasy a s dredy? Uvedomte si kolik penez z nasich dani je denne utapeno napr. ve statni sprave a neroznasejte tyto stupidni kecy prosim!
0/0
26.5.2002 12:15

Mikuláš.

Lukáš s buchnou v prdeli neumí přejít Koliště;
co chce Lukáš? Lukáš chce, abychom mu utřeli jeho zasranou prdel, dali loknout okeny a převedli na druhou stranu.
0/0
25.5.2002 22:16

ZatrSakr

Re: Lukáš s buchnou v prdeli neumí přejít Koliště;
Hlasu naroda, radej mlc nebo se vrat do praveku... popripade te i s dalsima at uz nacionalne, fasisticko-, rasisticko-, nebo anorcho-, komunisticko- a jinejma mamrdama poslat poslat jako potravu lidojedum, protoze je to vsechno jeden velekej omyl prirody... napis adresu at se vi kam si pro tebe zajet 
0/0
25.5.2002 22:27

peren

Meli bysme se
radovat,neboť tentokrat "aktiviste" nic nerozmlátili.Ono se taky nelze divit když to bylo s policii tak půl na půl.Plně chápu potřebu několika lidí se vyjádřit a ostatních někde vyblbnout.Jen nechápu magistrát,že dovolí zablokovat nejrušnější dopravní tepny.Copak jim nemůžou nabídnout nějaké prostranství kde nikoho neomezí?Když jim bude příště vadit např.moc světla, vypneme kvůli nim elektrárny?
0/0
25.5.2002 21:52

AntiNATO-IMF

Streetparty - Brno
Chtelo by to vice takovychto akci spojenych zaroven se zabavou lidu a upozorneni na nedostatky(nebo spise "praseciny"),ktere se v parlamentu pachaji!! VIVA ANARCHIA!! ULICE LIDEM - RECLAIM THE STREETS! ANTIFA!
0/0
25.5.2002 21:35

Mikuláš.

Re: Streetparty - Brno
Vole !  Jestli máš nějaké jméno a adresu, vyžvejkni to - píchnu ti pár zasraných buchen do tvý zasraný prdele. Ten LID máš z Marxe nebo z Klémy G.?
0/0
25.5.2002 21:38

Daniela Jirsová

Re: Streetparty - Brno
Jste naprosto hloupý člověk. Nevím o tom, že by se v parlamentu děly nějaké prasečiny, prasečiny děláte jenom vy na ulicích! Měli byste se naučit podřídit se většině, stále ještě slušných lidí v této zemi. Ale vzhledem k tomu, že ODS musí tvrdě o svoji pozici bojovat, mám obavu, že narůstá počet vypatlanců, jako jste vy. Ještě, že má pan Klaus kolem sebe dostatek inteligentních lidí.
0/0
25.5.2002 23:40

tom

PDS??:-))))Pevně doufám,že volby projedou,a konečně potáhnou,šmejdi
hlavně tebe,ty náno!!!stačilo,kolik bordelu tady ODS udělala!!!!prober se,potkat tě,tak toi toho tvého klause odobně vymluvím.vezmi si ty své arogantní ptáky,a táhni s nimi do p......JE vidět,že jsi typická nána,která toho o politice jistě mnoho ví:-))))
0/0
26.5.2002 10:47

Lenka

Re: Re: Streetparty - Brno
Slušných???Inteligentních??? Paní probuďte se, vy asi žijete v jiném světě.Anebo patříte k té vrstvě která má peněz více a myslí si že s nimi zmůže všechno. Jsem zvědavá jak by se vám libilo kdyby zde nebyla vůbec žádná příroda.
0/0
26.5.2002 16:04

Brusty

Re: Re: Streetparty - Brno
Pí. Jirsová, ve světě je stále bohužel dostatek států ve kterých by jste dosáhla uspokojení a většina by dusila menšinu.....co takhle dát si Čínu? Lidi jako Vám podobní jsou tam zajistý mooc spokojený...tak tam táhni!!! Věřím, že i to stejně nepomůže, protože nakonec komouše prokouknou a snad všude budou fungovat principy demokracie. A Klausem se neoháněj...je stejně arogantní a nelidskej jako TY!!!
0/0
26.5.2002 20:10

Kron

Terorismus
Kdo už konečně udělá konec těmto teroristům? Ano, teroristům. Protože co jiného dělají, než že terorizují ostatní lidi. Doprava se musí odklánět, policisté na ně musí dávat pozor, řádní občané je musí platit a trpět. Když si chtějí pokojně demonstrovat, ať si demonstrují, ale někde, kde jiné nebudou terorizovat. Teď jsem viděl záběry z televize - minimálně dva lidi, kterých se redaktoři na něco ptali byli na plech... Myslím, že každý by dokázal schovávat se za velké myšlenky, jenže o co jim opravdu jde? Protestují, ale jiné řešení nenavrhují. Kritizovat dokáže každý, ale přistupovat k problémům konstruktivně, to už chce aspoň trochu inteligence, jenže ta tady zřejmě nemá co dělat, že?
0/0
25.5.2002 19:37

Juras

Re: Terorismus
Třeba ti dva ožralí byli vybráni záměrně(?). Ale jinak - proti problémům s dopravou protestovat zhoršením toho stavu ucpáním malého okruhu, to je trochu paradoxní. Obzvláště když na kolišti je špitál. Kdybych tam zrovna akutně potřeboval, tak bych byl hrozně vzteklé.
0/0
25.5.2002 22:52

hugo

jeste jednou
lukasi, to s tim nema co delat - ja sem z brna a nekdy jezdim autem a prednost davam (myslim ze docela jo), ale tady de o ten prispevek, ten kdo ho psal si mysli, ze je hrozne nad lidma a to je nesmysl - znam se moc dobre abych si myslel ze jsou nejaky svetci, ktery maj pravo nadavat lidem a pripadat si jako marxovi bozi (marxe mam mimochodem za velmi vyznamneho myslitele)
0/0
25.5.2002 18:53

lukas

luzo!!!!!!
No zatim jsem si nevsiml zadnych vytrznosti - ale Mikulas, Petr a Martin maji jiste mnohem lepsi informace ... nevim co je spatnyho na demonstrativnim upozorneni na spatnou dopravni situaci ve meste ... jinak, mily hugo, nevim jestli jsi z brna, ale zkus si nekdy v dopravni spicce, jako chodec prejit Koliste ...
0/0
25.5.2002 18:50

ironic

Re: luzo!!!!!!
Jestli mas problemy s prechazenim Koliste, tak ti poradim, jak to delam ja. Prijdu ke Kolisti, podivam se na semafor co je proti mne, jak uvidim zelenyho panacka, tak jdu. Jeste nikdy se mi nestalo, ze by mne nejaky auto prejelo. Zkus to taky. ----- A jako ridic bych se k demonstrantum asi pripojil, v dopravni spicce se po tom Kolisti fakt neda jet, je to priserne ucpany. Asi by se mel omezit ten zelenej panacek na tom semaforu, kdyz jsou tam ty dopravni problemy, at si lidi vic pohnou zadkem... Nebo o cem teda je ta demonstrace?
0/0
25.5.2002 19:19

Martin D.

Re: luzo!!!!!!
Tak jsem to zkoušel a nebylo by to tak špatný, kdyby tam nebyl zmatek z toho, jak někoho napadne, že si demokracii dokáže tak, že bude hrát volejbal na silnici atd. Aspoň, že tentokrát zůstalo u her. Musím říci, že to asi tentokrát vedl někdo inteligentnější. BTW. Můžete mi někdo vysvětlit, jak je možné, že někdo povolí demonstraci, kdy se zastaví doprava v centru města jen proto, že někdo na něco chce upozornit? Asi by nebylo špatné si toto místo pronajmout pro pravidelné volejbalové turnaje a upozorňovat jimi třeba na znečištění ovzduší v centru. Bylo by to určitě úspěšnější než dnešní street party, protože, pokud by pravidelně 2x, 3x týdně bylo centrum města uzavřeno pro dopravu, asi by tam bylo opravdu více vzduchu i méně hluku... možná i lídí by ubylo... :-))
0/0
25.5.2002 22:52

Juras

Re: luzo!!!!!!
Třeba by pochopil, co je na FORMĚ PROTESTU špatného, kdybys tudy vezl dítě na pohotovost k zubaři. Nebo co by Ti pomohlo?
0/0
25.5.2002 22:56

Hanys

Re: Re: luzo!!!!!!
Máš chodit s děckem na pravidlné kontroly, pak by jsi nemusel jezdit na pohotovost.
Pokud to byl zlomený zub, tak to bolí až po delší době (vlastní zkušenost)
 
0/0
26.5.2002 13:10

Juras

Re: Re: Re: luzo!!!!!!
Nevím, jestli to má být vtip anebo to myslíte skutečně vážně. Je to velmi hloupý příspěvek. Lékařská pohotovost slouží k tomu, aby bylo pomoženo akutním případům bez ohledu na příčinu jejich vzniku. Škoda že hloupost nebolí, aby na sebe majitele upozornila - to víte ostatně z vlastní zkušenosti.
0/0
27.5.2002 7:19

hugo

no opravdu dumyslny text
"Kdo je vlastně lůza, ti kteří jsou ochotni a schopni vykročit na ulici vyjádřit alespoň nějaké ideje nebo ti kteří jsou schopni a ochotni vyrazit pouze do supermarketů aby v jejich PVC zářivě pastelovém světě stereotypně naplňovali a vyprazňovali svůj zažívací trakt?" - staci se trosku zamislet nad timto prispevkem aby clovek k temer jakemukoliv anarchismu dosti ochladl - mily priteli ty nejis???? A myslis si ze nikdo z tech lidi co tam krici - shromazdeni do skupiny a tedy dost odrozumneni (ve skupine se moc novych veci nevymysli) - nevyprazdnuji svuj trakt??? Nejde o to jestli vyjadruji ideje, ale jestli ty ideje za neco stoji a jestli je vyjadruji zpusobem, ktery ma smysl. O obojim pochybuji - idea ulice lidem je hodna priblbleho billboardu - je stejne emocionalni a nesmyslna jako reklama na praci prasek - a napadani policistu je take skvelim zpusobem jak ukazat "alternativu", takze nenavidet lidi muzes, ale to co predvadis si nic nezada s PR agenturami. - Zel bohu, ci zel prirodo.
0/0
25.5.2002 18:45

Mikuláš.

Více Marxe, méně práce, to je naše agitace!
Ať ještě dlouho žijí plátci daní a sběratelé našich extrementů - naši živitelé a uklízeči !!!
0/0
25.5.2002 18:18

Ondřej Hetmánek

Kdo je lůza?
Kdo je vlastně lůza, ti kteří jsou ochotni a schopni vykročit na ulici vyjádřit alespoň nějaké ideje nebo ti kteří jsou schopni a ochotni vyrazit pouze do supermarketů aby v jejich PVC zářivě pastelovém světě stereotypně naplňovali a vyprazňovali svůj zažívací trakt?
0/0
25.5.2002 16:53

Petr

Re: Kdo je lůza?
Tím vyjadřováním idejí máš na mysli dělání bordelu v ulicích, blokádu dopravy, rubačky s policíí, chlast nebo fet? Fakt nevím, rád se poučím.
0/0
25.5.2002 16:56

Ondřej Hetmánek

Re: Re: Kdo je lůza?
Tím vyjadřování idejí mám na mysli právě třeba blokádu, která pouze symbolicky vyjadřuje postoj k takovému fenoménu jakým je automobilismus tj. egoistická individuální doprava (Proč egoistická? Protože individuální pohodlnost má přednost před lidmi a přírodou). Nedávno vyšla zpráva OSN o vymírání živ. druhů a změnách klimatu na které pracovalo pár tisíc vědců, i když z perspektivy megamarketů to nevidíš, tak jsme na cestě do pekel. Takže je k čemu se vyjadřovat, témat je přehršel.
0/0
26.5.2002 1:38

tnf

Re: Kdo je lůza?
A co  je špatnýho na chození do supermarketů?
0/0
25.5.2002 17:09

Juras

Re: Re: Kdo je lůza?
Totéž co na chození do divadla nebo do mekáče. Nic.
0/0
25.5.2002 23:01

Martin D.

Re: Kdo je lůza?
Je-li idejemi jen ničení, alkohol a drogy, pak je úplně jedno, za jaké myšlenky to schovávají. Myslím, že kdyby se vyjadřovali kultivovaně, měli by dávno podporu veřejnosti. Ale poté, co všelijací rádoby aktivisté za svobodu a proti všemu jen házejí dlažební kostky a rabují, v lepším případě skupují pozemky proti dálnicím (např. do HK), která by snížila počet mrtvých i odlehčila přírodě, tak je jasné, že se jedná jen o několik lidí ze spodiny společnosti, kteří ani nepochopí, že takto vůbec nic nedokáží, naopak si natolik v očích ostatních natolik ublíží, že i jejich dobré myšlenky posuzují s despektem. Ano, jsou neinteligentní lúza, protože Ti s ideály se od nich už dávno museli odtrhnout...
0/0
25.5.2002 17:46





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.