Vysvětlím to:
Začnu těmi přístroji: Sice selhat můžou, ale většinou neselžou všechny a najednou, spousta systémů je několikrát zálohována takže vždy je možno informaci a stav nalézt! Rádio sice odejít může a dost snadno, ale zase je zálohované a když už, letoun umí automaticky vyslat SOS věži. Posdádka se v případě takovýchto obtíží snaží dostat letoun pod kontrolu, někdy na hlášení věži nezbyde čas, věřte tomu... Jinak B 747-200 je už nevyráběný typ 747, který má v mnoha případech za sebou přes 20 let služby a je to stroj jako každý jiný! (až na tu velikost) :-)
Na další příspěvek mám jiné vysvětlení: Třeba opravdu došlo k výbuchu, ale to by byly např. nalezené časopisy ohořelé, alespoň nepatrně, ale byly by. Všichni víme, jak je konstruovaný drak letounu, není tak moc bytelný jak se zdá, vždyť by se nezvedl, při dopadu na zem, ale i na hladinu se okamžitě rozbije na kusy, pád na vodu je přirovnávaný k nárazu do stromu (u aut), ale tady to platí taky! No, a když se to letadlo rozbije, z jeho vnitřku vypadají předměty a protože vesty plavou, ukážou se na hladině, vetšinou i s jinými předměty!
No a teď něco o mně abyste mi věřili: Moje povolání je 2. pilot dopravních letounů (konkrétně B 737) u jedné letecké společnosti,jsem jeden z nejmladších pilotů. Boeing 747 jsem mimochodem nikdy neřídil- jasně!