Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kavan nakonec jednal i se Šaronem

Český ministr zahraničí se během své návštěvy Izraele nakonec sešel i s premiérem Arielem Šaronem. Jan Kavan totiž původně tuto schůzku zrušil a svůj program hodlal omezit pouze na setkání se svým resortním kolegou Šimonem Peresem. V sobotu proto šéf české diplomacie jednal jen s palestinským protějškem Nabílem Šásem a plánované setkání s palestinským vůdcem Jásirem Arafatem se nekonalo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Krutas

No tohle, Kavan jednal se Saronem?
 Z toho bude mit Marcellka "Pink Fit" nebo aspon amok. Urcite uz kuje nejaky ten atentat, na zradce Kavana.  Pardon, to je vlastne dobre, aspon se ho vola zbavite a svetove nebezpeci jeho (ani ne nahodnym) zvolenim do OSN, je zazehnano!Chvala Bohusem z one predstavy byl celej nesvuj.
0/0
27.5.2002 6:01

Belzebub

Kavan a OSN
Ten se teda dre na to misto u OSN- jeste ze ti kluci arabsky maji smysl pro realitu a poslali ho do pr...... Ze s kazdym kokotem nebudou ztracet cas. Ze stejneho duvodu byl taky na Timoru . A Ceska republika plati tohohle turistu z penez poplatniku. Zemane co kdyby jsi udelal poradek ve vlade. V kazdem urade prece maji i sefove rict kam jedou. Ale par dni pred volbama - kdo by se s tim patlal, ze jo ? Jestli se nepletu tak kandidati na to misto u OSN jsou 3. Kavan ma zatim nejvetsi sance. Uz samo obsazeni kandidatek vypovida , co si zbytek civilizovaneho sveta mysli o OSN. Je uplne jedno ktery blbec to bude delat. Treba STBak z Ceska.
0/0
27.5.2002 5:05

daňový poplatník

Další vostuda na světě.
Jsem stejného názoru,že KATO utrácí naše peníze,ale na pro zájmy naší vlasti,ale pro osobní ambice stát se velitelem Zeměkoule jak dřívě o tom již někdo napsal.Dopufám,že to bude další vostuda jako s rezolucí s Řeckem o obnovení míru ma Balkáně,kdy se všem v OSN protáčeli panenky.Jen se divím,že tohoto pajduláka ještě politici s OSN neposlali do ...... .
0/0
26.5.2002 20:42

Kato

Ja jsem jiny Kato
Uprimne se stydim, ze jsem si zvolil nick, ktery pouzival nas povedeny ministr zahranici jako kryci jmeno pri spolupraci s STB. V teto tak tezke chvili jsou mi jedinou oporou verse velkeho Sejkspira (snad z toho Marcellka nedostane psotnik)...Jmeno, co zalezi na jmenu! Vzdyt ruze, byt se jmenoval jinak, vonela by prec stejne... Takze uz to menit nebudu a nejak to s tim nickem doklepu.
0/0
26.5.2002 21:15

Franta7

To se to utácí za naše peníze.... Aspoň palesinci ušetří peníze na zbraně.
To se to utácí za naše peníze.... Aspoň palesinci ušetří peníze na zbraně.
0/0
25.5.2002 21:39

Kato

Marcellko, hadej kdo se vratil!
No prece ja. Styskalo se ti? Doufam ze jsi v prestavkach mezi zdimanim proplakaneho kapesnicku neztracela cas a vyhrabala nejake ty obeti masakru z Dzaninu. Uz jich mas vsech 500 nebo ti jeste neco malo chybi?
0/0
25.5.2002 20:00

dylina

jasna je jedna vec
zidy v ty oblasti nikdo nikdy nemel rad,tam to vzdycky bude husty.Zidi maj nesmyslnej starej zakon,arabove koran.A do toho vseho tam OSN pichne izraelskej stat.Volovina.Tam se valci uz tisice let.A nikdy se to nevyresi,protoze tam uz je tolik nenavisti a mrtvejch ze to proste nejde.Ale s pristupem jakej maj zidi,se to nevyresi vubec.Dela se hrozny kino z jednoho mrtvyho zida,ale uz se nenapise,ze tomu dotycnymu sebevrahovy den predtim zabavily pole a postrileli rodinu.Takze nemel co ztratit a sel do toho.Od roku 72 pripada na asi skoro uz milion mrtvejch palestincu asi dvacet tisic zidu.Prece mne nikdo nechce rict,ze to vsechno byly sebevrazi.Proc se tak zidi branej,aby to tam OSN zkontrolovala?Dokavad budou strasit na palestinckejch uzemich uznanych OSN,nic se nezmeni ani nahodou.Nejhorsi je,ze i z malejch deti se stavaj vrazi a neznaj nic jinyho nez zabijeni a valku.Copak z takovyho prcka bude?
0/0
25.5.2002 14:31

Baro kar

Re: jasna je jedna vec
Prvni clanek o teto veci, ktery je naprosto pravdivy.
0/0
25.5.2002 14:58

Ondrej

Re: Re: jasna je jedna vec
prvni poznamka k clanku je naprosto nepravdiva.
0/0
25.5.2002 16:37

Peter

Re: jasna je jedna vec
Jisté je jenom jedno a to že jsi KOKOT!!!
0/0
25.5.2002 15:14

Ludwig.II

Re: jasna je jedna vec
Neznalost faktografických údajů i těch historických je u pisatele hodně zoufalá, stejně jako jeho písemný projev.
0/0
25.5.2002 16:13

Jarek

Re: jasna je jedna vec
Dylino kecáš.
0/0
25.5.2002 19:10

Marek

Re: jasna je jedna vec
... Dylina dnes vstala z postele levou zadni. Stalo to zrejme znacne intelektualni usili, sepsat takovy blabol, co? Kdyz uz tady hazis cisly (jako treba milion mrtvych Palestincu od roku 72), tak by bylo mozna dobre uvest nejaky duveryhodny zdroj (ktery pochopitelne neexistuje). A vubec, mozna by nebylo na skodu, kdyby ses mrkla do ruznych knih, ktere se dejinami a pricinami tehle nenavisti zabyvaji. I kdyz to by asi bylo velmi vycerpavajici.
0/0
25.5.2002 22:03

platt

Re: jasna je jedna vec
neznalost te jete neopravnuje k sumarizovani, ty "Fakta" ktera zde uvadis maji jednu celkem zasadni chybu, odsunutych Palestincu bylo celkem nekolik stovek tisic, jak je mozne ze jich dnes jeden  ilion Izraelci pobili a je jich stale tolik? To se mnozi jsko krecci? Palestinci spolupracovali s vzdy s nejakym 'spasitelem sveta" napriklad taky s Hitlerem, byli s nim jedna ruka a Jasirr a jeho rodina byli s SS jedna ruka. Ne s nacisty, ale konkretne s lidmi, kteri vrazdili a zabijeli nevine, stejne jak0 to dnes dela Jasirova klaka dodnes. Mel by sis precist nejakou odbornou literaturu, pripadne se zeptat nekoho, kdo zazil ty 'zarihochy"na vlastni kuzi. Nezapomen na celkem zasadni vec, ze zidi na tomto uzemi byli jiz pred 5-ti tisici lety. A ten kdo je je pripravil o uzemi byli arabove. Jinak, cest a slava tvemu konani. NESNASIM ZIDY. Ale jeste vice se mi prici lide, kteri jdou s proudem  a nevi kam tem proud smeruje.
 
 
0/0
26.5.2002 21:29

KRATASS

Chytraci
Vy jste vsichni tak uzasne chytri!! Boze jak ja bych tomu chtel rozumet alespon zpola jako Vy! Byt Arafatem ci Saronem hned bych Vas pozval na konzultaci a dobry obed abyste (az se naCucate) fundovane poradili!
0/0
25.5.2002 14:19

DP

A proc ne?
Ja myslim, ze by Kavan mohl do OSN, jestli ho budou chtit. Bude to jenom dobre, ze ve vysoke fci. OSN bude Cech, zviditelni se tim vice nase republika. Paklize toho opravdu dosahne, meli bychom byt na to hrdi.
0/0
25.5.2002 14:04

Krutas

Re: A proc ne?
To myslis doopravdy vazne, nebo jen tak blbe zertujes
0/0
25.5.2002 16:17

Krutas

Kavan zrusil schuzku z Arafatem
 Ted jsem jenom zvedav, jak se ztoho bude zodpovidat Marcellce
0/0
25.5.2002 13:51

Pokemon

Kavan do OSN!!!!!!!!!!!!!!!
V cele OSN ma byt ten nejlepsi. A pokud si organizace sdruzujici vetsinu obyvatel teto planety preje vybrtat do cela nejvetsiho kokota na planete.....vetsiho nenajde.
0/0
24.5.2002 22:46

Ahmed Bazmech

Protestovala
Já protestovala proti zničení naše tofarna v Palestina. V jedné my dělat fanoční pyrotechnika přímo pro Izraelca a v druhé apartni oblečení pro naše pošťáka, která doručila bum bum zabavu pržimo do Izraela. To být velká fuj skandala!!!
0/0
24.5.2002 12:01

Šílený klokan

Re: Protestovala
ČURÁKU!
0/0
24.5.2002 13:21

Krutas

Re: Re: Protestovala
 Jeste dobre, ze radis v Evrope. Tady by te uz davno sezrali pejsci a kocicky v nejake te konzerve.
0/0
24.5.2002 13:51

Krutas

Re: Re: Protestovala
 Jeste dobre, ze radis v Evrope. Tady by te uz davno sezrali pejsci a kocicky v nejake te konzerve.
0/0
24.5.2002 13:52

Frankie

Re: Protestovala
Ahmede a spol., vážím si vaší upřímné snahy naklonit si Židy tím, že jim děláte celoroční Vánoce. Zdrojem jejich nepochopení však nejspíš bude fakt, že oni Vánoce neslaví .
0/0
24.5.2002 17:01

varel

Re: Protestovala
všichni reagovatelé přede mnou josu naprostý kreténi, protože nepochopili, že ten člověk si prostě dělá srandu. To je ovšem v komentářích na idnes celkem normál.
0/0
25.5.2002 16:11

conoco

Kavan
Je to hodne jednoduche proc tam jede. Chce se zviditelnit ve svete aby mohl dostat teple dobre placene mistecko jako jeden z mnoha co nas budou zastupovat v EU v Bruselu. Neudela vubec nic. Uz vidim jak Saron nebo Arafat reagujou na nejakeho Kavana z Ceske rep. kdyz si nic nedelaj ani z OSN ani z ostatnich. Chachacha. Jde jen o slusne zviditelneni pro nej pro samotneho. Obchod s palestinci asi neudela leda bychom jim dodavali pistole. Max priklepne zase nejakou dalnici Izraelcum aby si u nas dobre videlali. Je to proste buzna.
0/0
24.5.2002 11:54

Stealth

Re: Kavan
Já být Katem, tak Palestincům nabídnu zdarma naše pistole, které má teď naše čacká policie. Myslím, že tak za rok, za dva by bylo po problému na Blízkém východě, protože při jejich "spolehlivosti" by se Palestinci postříleli sami. 
0/0
24.5.2002 12:22

Oswald

Re: Kavan
Kde žiješ? Copak nevíš, že Kavan je jediným vážným uchazečem o místo gernerálního tajemníka OSN? On tam nejede nic řešit, jen lobovat za své zvolení.
0/0
24.5.2002 12:22

jinej Jirka

Re: Re: Kavan
COZE? Takze agent Kato pomejsli az takhle vysoko...
0/0
24.5.2002 13:29

Krutas

Kluci neblbnete...
Vy si tady zahravate s ohnem. Jen pockejte az sem vleti Marcella. Ta vam ukaze! Nebo, ze by tu uz byla a rikala si Radim. To snad ne?
0/0
24.5.2002 11:54

jenda

ucel schuzky s Arafatem
Neverim vlastnym ocim a ctu: "Arafat je legitimne zvoleny prezident". Ceho prezident? Prezident? Pred nekolika dny byl prece vudcem cili fuhrerem a uz je i prezidentem? A k tomu legitimne? Oni maji nejake zakony krome zakona ulice? Znam sice kredo OOP, ale to jeste neni ani ustava. Na zaklade teda ceho legitimne? Snad ne uznanim ostatnich statu, to je prece nesmysl. A pokud vim, Palestinci dosud nemeli radnou a primou moznost volby, vse jsou jenom mezi sebou dosazeni pohlavari, to je stara znama vec bez debaty. Tak sakra o cem mluvi Kavan? Ach jo, pochopil jsem. Udelat dalsi ostudu ceske diplomacie.
0/0
24.5.2002 11:46

Kléma

Izrael = teror
Nevím co si Izraelci slibují od toho, když srovnaj se zemí Palestinské továrny. Když ztratí práci i těch málo Palestinců co jí ještě má, co to s nima asi udělá?
0/0
24.5.2002 11:06

villy

Re: Izrael = teror
Kdyz se kaci les, litaji trisky ... ale jinak mas pravdu. Co ted muzou Palestinci ztratit?
0/0
24.5.2002 11:17

conoco

Re: Izrael = teror
No ony ty tovarny asi zrovna hracky nevyrabeli. Jinak by je nenicili. Jen dohad.
0/0
24.5.2002 11:41

Radim

Re: Izrael = teror
Máš pravdu! Taková akce Izraele nic nevyřeší. Izrael musí tu teroristickou havěť postřílet od 8 let nahoru. Zbytek převychovat v lágrech. Kdo se nenechá převichovat toho zastřelit. A veškere uzemí palestiny srovnat se zemí a následně osázet. A pak už jenom sklízet a sklízet.
0/0
24.5.2002 11:44

CUCAK

Re: Re: Izrael = teror
RADIME JA BYCH SI ZASTAVIL NA TOM POSTRILENI, MAS PRAVDU, OD 8 LET NAHORU MUSI POSTRILET VSICHNI CESI KTERE JSOU ZIDOMILE,CHAMELEONY, IMPOTENTI, ZRUDY A NEBO VC TECH ZIDAKU KTERE JSOU TU KOLEM. A KDO SE NENECHA PREVICHOVAT TAK ZASTRELIT JE HNED JAKO PSA. A SKLIZET SE ANI NEMUSI JENOM SPALIT ABY JEJICH SPINAVE TELO VCETNE TVY NEZBYLO NA TE ZEMI ABY TAHLE BIDA CO JE NA CELEM SVETE SE ZBAVILA TAKOVE SPINY A SVINE JAKO JSOU TYHLE ZIDOMILY. P.S: NA VASI NAZORY SERU JSTE STEJNE IDIOTY ANI NEODPOVIM NA VASE BLBE NAZORY SERU NA VAS NEZAJIMAJI ME TU PAR BLBYCH FILOZOFU
0/0
24.5.2002 14:03

jenda

Re: Re: Re: Izrael = teror
I kdyz mam jakykoliv nazor na palestinsky teror, jsem alespon zajedno, ze staci odstrelit jenom tebe, Cucaku.
0/0
24.5.2002 14:18

Brumbambulín

Re: Re: Re: Izrael = teror
Tak co sem strkáš ten svůj zasranej rypák ty jedno pako náckovský vymaštěný !!!
0/0
25.5.2002 14:55

jenda

Re: Izrael = teror
Klemo, ty ses ale trouba! Kdybys cetl poradne a to nejenom JF Heute, tak se dozvis hezke podrobnosti ohledne tech tovaren, ty zrovna nejake jogurty zrovna nevyrabely. Apropo, kdyz jsme jiz u toho, nechces koupit nejaky granat, je levnej, posledni zbytky, protoze vostatni ty vychytrali Izraelci znicili nebo zabavili. Tak co koupis?
0/0
24.5.2002 11:51

Kléma

Re: Re: Izrael = teror
Jestliže šlo o legální továrny, tak je snad jedno, co se tam vyrábělo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
24.5.2002 12:04

jenda

Re: Re: Re: Izrael = teror
A kde se, chudaku, pise, ze se jednalo o legalni tovarny? V platku JF Heute? Nedej se vysmat, doufam, ze nejsi tak blbej abys skocil na "legalni" tovarny na zbrane na uzemich palestinske samospravy...
0/0
24.5.2002 13:02

jenda venda

Re: Re: Re: Re: Izrael = teror
A co je to legální továrna? To je ta, co jend nebo jiný nácek schválí?
0/0
26.5.2002 21:18

Šílený klokan

Re: Izrael = teror
To je uplatňování kolektivní viny. Nění to jen ničení továren, je to např. totálně zničené letiště za peníze EU, je to každodenní demolice domů civilistů, pálení olivových hájů (zdroje obživy palestinských zemědělců), které Izrael trestá za útoky extremistů. Kam to povede? Z běžných Palestinců se budou stávat noví extrémisté, kteří jelikož nemají pak už co ztratit, půjdou a vyhodí se do vzduchu v nějaké izraelské pizzerii.
0/0
24.5.2002 13:17

-ed-

Proboha !
Další ostuda na obzoru !
0/0
24.5.2002 10:51

villy

Re: Proboha !
Proc? Podiskutuje, obchod dohodne ... a treba ho i nejaci radikalni Palestinci sejmou. Misto Zemana.  :-)
0/0
24.5.2002 11:00





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.