Diskuze

Schling: ministr bez jasné koncepce

Jaromír Schling si horkého křesla ministra dopravy užil jen dva roky. Během nich musel řešit a vysvětlovat přehmaty svých úředníků i svého předchůdce. Hlavním rozdílem mezi Schlingem a jeho předchůdcem Antonínem Peltrámem je směr, který udával ministerstvu. Zatímco Peltrám měl jasnou představu, kam chce resort vést, Schling za dobu svého působení žádnou nepředstavil.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

V

24. 5. 2002 11:03
v
no z toho clanku vypliva ze   je tak silnou osobnosti ze si udrzel odbory od tela.... ja bych rek ze to bude necim jinym
0 0
možnosti

Tomáš Vůjta

24. 5. 2002 7:40
Finance v dopravě.
Malý postřeh ze setkání s panem ministrem dopravy : Pokládal se základní kámen nové dálnice z Vyškova do Zlína (?). Bylo to myslím 28.3.2002. Pan ministr byl při tom. Je to velká a potřebná stavba, je dobře, že se slavnosti zúčastnil ministr. Byl jsem však i svědkem hostiny, která se konala v restauraci v posledním poschodí M-paláce v Brně. Zajímalo by mne, kolik činila útrata. A také nevím, proč ministrovo auto Tatra stálo celé hodiny před M-palácem s nastartovaným motorem. Vím, že ani útrata v restauraci ani útrata za benzin finanční nedostatky v dopravních investicích nevyřeší, ale vadí mi ten princip. Platíme daně (a není to zrovna málo peněz) a pak vidím, jak se lehkovážně utrácí za zbytečnsoti. tomas@vujta.cz
0 0
možnosti

24. 5. 2002 7:30
Co na tomhle bambálovi komentovat? :-)
0 0
možnosti