Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Šéfa H-Systému pustil soud omylem

Petra Smetku, šéfa zkrachovalého H-Systému, který připravil tisícovku lidí o miliardu korun, soud propustil z vazby. Smetka opustil věznici 7. května, včera se však ukázalo, že se na svobodu vůbec neměl dostat. Autor projektu dostupného bydlení Petr Smetka se po více než dvou letech vazby ocitl na svobodě jedině díky tomu, že si vrchní soud špatně vyložil novelizovaný trestní řád. Městský soud totiž zamítl Smetkovu žádost o propuštění, a tím automaticky prodloužil jeho vazbu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Havel,Praha

Odpověď
Milý chlapče , já vůbec netvrdím , že Smetka a Šrejber patří do jedné společnosti.Jsou to předvolební causy či volební causy a já jsem proti odsuzování bez znalosti věci.Ani většina těch lidí nejsou pitomci.Ale jen tak mne napadá , co by se stalo ,kdyby každý , kdo někomu dluží byl tak veřejně pranýřován.Kromě toho diskuze je o propuštění z vazby.Já si myslím , že lidé mají být souzeni na svobodě.Není náhodou věcí policie , aby tyto lidi k soudům dostala?Co se týká zpronevěry , já nevím ,kdo má prostředky těch lidí a kdo je zpronevěřil.Pokud to víš , měl bys jít k soudu.Vždyť nikdo neví , komu Smetka platil , jak platil a kdo se obohacoval.Tohle zajímá mne.Kromě toho apeluji na svéprávnost lidí.Ostatně v USA došlo k poklesu akciového trhu několikrát za posledních 10 let a lidé také přišli o svoje peníze.Přijdu-li o svoje prostředky , neznamená to , že mi je někdo zpronevěřil.Já jsem třeba investoval špatně , ale nemyslím , že to byla něčí vina.Bez ztrát by nebyly zisky.Co je vlastně hospodářská kriminalita? To je také fráze.Třeba zneužívání informací v obchodním styku.To dělá každý obchodník.A podvod?Z hlediska zatajení skutečností je podvodníkem kde kdo.a co se týká soudů , především prokurátoři a policie nikoho před soud nedostali.A když , tak se žalostnými argumenty.Prostě tahle výběrovost není v pořádku.´ˇt jdou k soudu všichni statutáři investičních fondů , bank a finančních institucí.Právo je pro všechny stejné.A jedna causa Smetky nic nezmění.
0/0
22.5.2002 19:37

taky občan

Re: Odpověď
milý chlapče, když investuju, na základě čeho volím? Ty informace jsou sliby nebo jen kecání? A sliby se plnit nemusí, že? Takže když to zkrachne, je přece samozřejmé, že si odskáču, že jsem naletěl na sliby, že? A že to neodskáče slibující, že? Takže právo chránící ať už podvodníka nebo neschopného před postiženým zřejmě není pro všechny stejné. Mimochodem, ti lidi do baráčků věcně byli spíše zákazníci než investoři - ať si právo říká, co chce....
0/0
5.10.2002 5:58

Brblal

Omyl ?
Kolik se asi platí za podobné omyly našim soudcům ?
0/0
22.5.2002 12:44

Havel

Souhlasím
Soudce Kydalka nedodržuje zákony a je to soudce politický.Jeho slovům se nedá věřit , bylo mu prokázáno falšování protokolů a lži v odůvodnění rozsudků v celé řadě případů.Na něj je spravedlnost krátká , soudci jsou beztrestní , chráněni nařízením Vrchního státního zastupitelství! Vazba z hlediska presumpce neviny nesmí být směšována s vinou či nevinou.V demokratických zemích je běžně každý vyšetřován na svobodě a vězněn až po prokázání viny.Toto u nás zdaleka neplatí , což svědčí o malé úctě člověka k člověku.Soudce Klimša jako každý soudce má právo vykládat zákony , Nejvyšší soud nemůže soudům nařizovat , jak mají rozhodovat.Klienti H-systému měli svoje prostředky chránit a kontrolovat sami , neměl by to za ně dělat stát za peníze daňových poplatníků.Já si svoje dluhy musím řešit cestou obchodních a občansko-právních sporů.Proč má někdo takovou výhodu , že to za něj bezplatně činí státní úřady? Soudnictví je velká špína (s tím souhlasím) , ale proto , že vykonává to , co jim politici nařídí.Smetka mohl peníze proinvestovat na základě špatného finančního záměru , což není trestné.Spíše by mne zajímalo , kdy stanou před soudem , místo těchto malých obětních beránků např. pánové Zeman , Špidla a jim podobní za úplatky při veřejných soutěžích , kde se jedná o desítky miliard?Nebo nás nakrmí těmito nesmysly a ze všeho opět vyklouznou? Vždyť různé politické kauzy jako Smetka , Šrejber , Mach a jiné házejí politici voličům , aby se ukázali a dostali hlasy.O vině rozhoduje veřejnost (bez znalosti věci) a na základě obecné hysterie.Skutečná špína je jinde.
0/0
21.5.2002 18:32

Jarda

Re: Souhlasím
Ty hajzle, jestli je kauza Smetka politická tak bych ti to rád někdy vysvětlil. Podle toho co píšeš jseš stejnej zmrd jako machové, šrejbrové a smetkové, šmejde, prej malí obětní beránci, debile, mě prošustroval prachy smetka, ne zeman, tohle totiž začalo za špatných zákonů profesora klause kreténe.
0/0
22.5.2002 8:42

Havel

Re: Re: Souhlasím
Nyní již chápu o koho se jedná.Jestliže jste dobrovolně a zcela při plném vědomí někomu svěřil prostředky a tato osoba nesplnila podmínky právního vztahu , máte možnost se obrátit na soudy.Co se týká vašich vulgarit , docela vám přeji , že jste o prostředky přišel , vy si nezasloužíte nejen slušné zacházení , ale ani místo v této společnosti.Kromě toho , kdyby každý člověk , který přišel o peníze , měl mít takové zastání u soudu a takový politický tlak , pak by ve vězení byla většina občanů této země.Co se týká špatných zákonů , tak např. v USA existuje úplná smluvní volnost a co si sjednáte , to si potom sám musíte řešit žalobou.Jsem zásadně proti tomu , aby např. H-systém u soudu byl , čímž jste zvýhodněn proti ostatním občanům , kteří přišli o svoje prostředky v cca 600fondech a jich se nikdo nezastal.Proto dokud nebude brán stejný metr na všechny případy , jedná se o věc politickou.A jestli je vám jedno např. , že Unipetrol byl prodán o cca 1mld. levněji , než být prodán mohl a měl být , pak asi bojujete o svůj zájem.Probuďte se , jsme v kapitalizmu.
0/0
22.5.2002 14:17

radegast

Re: Re: Re: Souhlasím
Člověče, tvoje logika je obdivuhodná. Když nebudou u soudu všechny případy, tak ať není žádný. Tamtoho zloděje jsme nechytili, tak tohodle necháme taky běžet...and justice for all... Jarda asi bojuje o svůj zájem, co je na tom divného? Probuďte se, jsme v kapitalismu, tam každý bojuje o svůj zájem, jinak by ten systém ani nefungoval.
0/0
22.5.2002 19:16

Havel,Praha

Re: Re: Re: Re: Souhlasím
Mimochodem ať u soudu není žádný případ , jsem neřekl.U soudu jsou jen ty případy , které se hodí.O chytání zlodějů se vůbec nejedná.Všichni zloději (když použiji tuto terminologii) jsou známi.Jsou to všechny ty fondy , kde zmizel majetek , podle dnešního práva.Ale správná je ta poslední věta - Smetka je skutečně "někoho" zájem , zatímco jiné causy "někoho" zájem nejsou.Ale stále mi není jasné , kde všichni berete tu jistotu , že Smetka něco ukradl? Vy znáte spis?Anebo když o někom pár lidí řekne , že je to vrah , tak je to vrah , protože ho z toho obžalovali? A když tedy mluvíme o tom nádherném západu , tak pan Kirch , pan Graf a mnoho dalších ve vězení nejsou a přesto dluží spousty peněz.Nebylo by lepší , aby je soudili v Čechách , kde by byli předem odsouzeni? Totiž tahle debata je o propuštění z vazby nikoliv o vině.Dva sousedi si také myslí , že každý má pravdu a hájí své zájmy.Takže jsou oba vinni? Nebo žádný?Tak tolik asi každý víme o této cause.
0/0
22.5.2002 19:48

radegast

Re: Souhlasím
Milý hochu, v demokratické společnosti je obvyklé, že zpronevěra a podobné zlodějny jsou trestným činem a jsou řešeny i v trestním právu, nikoliv pouze občanskoprávní cestou. Jsou totiž považovány za společensky nebezpečné. V civilizovaných demokratických zemích totiž vědí, že ekonomika, kde ve velkém bují to, čemu se v Česku říká tunelování nemůže dlouhodobě fungovat. Doufejme, že se již blíží doba, kdy jednání, které každý průměrně inteligentní člověk dokáže svým selským rozumem identifikovat jako záměrnou krádež (na rozdíl od obvyklého podnikatelského neúspěchu) přestane být omlouváno "špatným finančním záměrem" a podobnými průhlednými stupiditami. Jo, a až ti někdo ukradne auto, nebo vykrade byt, doufám, že si to budeš řešit vlastními silami a cestou občanskoprávního sporu, a ne za peníze daňových poplatníků.
0/0
22.5.2002 9:45

Havel

Re: Re: Souhlasím
Milý chlapče , v demokratické společnosti o vině či nevině rozhodují skutečně nezávislé soudy.Jestliže něco označuješ zpronevěrou či krádeží , patrně jsi soudcem a máš dostatek důkazů k vyslovení viny.Tobě nikdo peníze neukradl , ty jsi je svěřil k podnikání.Jestliže pan Smetka peníze vzal a použil jinak , než máte dohodnuto , jedná se o podvodné jednání příp. zpronevěru , pokud toto bude prokázáno.Tyto rychlosoudy mi spíše připomínají léta minulá , kulaci také byli zloději , kteří žili z cizí práce a okrádali rolníky.Co se týká krádeže auta , na to je policie právě krátká a většinu případů odloží nebo vůbec nezkoumá.Já jsem si při krádeži vozu musel viníka najít a přesto se nic nestalo.Ale já nekřičím a podávám žaloby a pokud neuspěji , je to tím , že jsem v zemi , kde právo se těžko prosazuje.Ty máš tu výhodu , že vlivní politikové si z tohoto udělali cíl , jak se udržet u moci a teď tím krmí nás občany.Nejsem tak naivní , abych nevěděl , že Smetka je předem odsouzen a to nikoliv prokázáním viny , ale proto , že si to nahoře přejí a Kydalka každého odsoudí.V tom máš velkou výhodu.Jenom nechápu , proč jsi tu krádež neohlásil ihned po spáchání , tedy v době , kdy jsi odevzdal peníze.Navíš také náhodou o jiných poškozených , kteří takové štěstí nemají? Já vím cca o 8 milionech.
0/0
22.5.2002 14:30

radegast

Re: Re: Re: Souhlasím
Milý hochu, krádež jsem ohlašovat nemusel. Nikdy jsem totiž peníze žádnému tuneláři k „podnikání“ nesvěřil (vyjma státního rozpočtu), měl jsem při investování více štěstí a uvážlivosti. To jen na vysvětlenou. Neznamená to však, že teď budu dělat chytrýho a tvrdit, že všichni okradení jsou pitomci, kteří si měli dát pozor. Musím zopakovat, že i když člověk někomu svěří svoje prostředky a ten mu je zpronevěří, každá civilizovaná společnost to považuje za krádež a přistupuje k tomu jako k trestnému činu. Ohánět se v českých podmínkách tím, že neexistuje pravomocný rozsudek, a proto je všechno v pořádku je nebetyčná pitomost. Takový vztah platí právě pouze v civilizovaných zemích, nicméně v Česku tyhle kecy už delší dobu zní poněkud trapně (s těmi nezávislými soudy jsi mě fakt pobavil). Strašit zrovna v Česku rychlosoudy je výsměch všem lidem, kteří znají zdejší realitu a vědí, že náš problém je právě opačný – beztrestnost hospodářské kriminality. Nadto nám ještě někteří lidé spolu s některými našimi politiky jsou schopni bez uzardění tvrdit, že člověk, který by na Západě dávno seděl za katrem, je schopný podnikatel a férovej chlap, kterého se někdo snaží kriminalizovat. Neříkám, že neexistují výjimky, třeba Šrejber je problematická předvolební causa a ve srovnání s tím, co se dělo na kapitálovém trhu je jeho odsouzení absurdní fraška. Ale dát ho do jedné společnosti se Smetkou to už chce opravdu hodně silný žaludek.
0/0
22.5.2002 19:05

taky občan

Re: Re: Re: Re: Souhlasím
souhlas. Jestliže jeden svěří prostředky druhému, je jedno, jestli jako investor nebo zákazník, dělá to obvykle za "slíbenou protihodnotu". Jestliže druhý "slib neplní", je celkem jedno, jestli kvůli prohanosti nebo neschopnosti, v každém případě tvrdit, že si za to může ten první, je nehoráznost. Role práva v takovém případě může být jedniná - první se může hojit na jakémkoliv vlastnictví toho druhého, snad s výjimkou, že ho nezruinuje víc než je jistý průmerný nebo minimální standard společnosti (připustit víc by znamenalo dělat z druhého bezprávného, nespvéprávného,....a navíc by se stal ekonomickou zátěží státu...). Právní situace, kdy za druhého ručí svými prostředky první, je absurdní - normálně by to znamenalo, že za vadu yakoupeného výrobku si můžu sám. Nejde a nic jiného - jen by se někomu hodilo, aby šlo. A tak zřejmě naše právo naruby je jisté specificky naše pojetí. A kdeže se tu vzalo?
0/0
5.10.2002 6:13

Jan

Chyba v titulku?
Nemělo by v titulku správně stát: Šéfa H-Systému nepustí soud ani omylem?
0/0
21.5.2002 16:35

Jitka

VAZENA CSSD - ODS!
Pri vysetrovani machinaci spojenych s kauzou H-System aj. se prokazalo, ze ti lide byli na CSSD primo napojeni a nekteri z nich byli touto stranou dokonce navrhovani jako poradci Premiera ! Opravdu tomuto rikate demokracie? Jak mam rozumet tomuto pojmu ve Vasem pojeti? Za danove uniky se ve slusne spolecnosti hlasy volicu nekupuji!! Rika se tomu "elementarni slusnost"
0/0
21.5.2002 15:28

Klient H-systému

No já bych to tak negativně nebral
Všechno zlý je k nečemu dobrý, do vězení zřejmě dopisovou bombu dostat nemůže. Náš "mstitel" má zase šanci. Ono to je totiž jediné, co se tím dá dělat, bohužel.
0/0
21.5.2002 13:18

Oswald

Všem vůdcům!!!
Vy, kteří dnes vládnete tomuto státu, ať už jste muži nebo ženy, připravte se! Tímto způsobem dovedete zemi k další revoluci. Ta už nebude "sametová" v té už poteče krev! Každý takový "omyl" pouze přibližuje moment, kterého byste se měli oprávněně bát. Ještě máte šanci sjednat nápravu. Pamatujte ale, ztratit důvěru je snadné, získat ji zpět téměř nemožné. Vy už jste první krok učinili.
0/0
21.5.2002 12:24

florida

Kolik za to propusteni obdrzel soudruh soudce Klimsa?
Jak znam pomery na soudech, tak to nejaky ten milionek pana Smetku stalo. No a co, ze ho propustili. Vzdyt skoda je jen nejake 2 miliardy. To Klaus nechal rozkrast banky a celou ekonomiku a nikdo ho ani nezavrel. (Jen bankam bylo ze statniho rozpoctu uhrazeno cca 500 miliard Kc, nebo prevedeno na Konsolidacni banku, coz je v podstate totez, dalsich 100-200 miliard jsou skody k uhrade za IPB (stat jako majoritni vlastni a taky rucitel).) 
0/0
21.5.2002 12:11

Zoufalec

Co je větší zlo?
Proč se vlastně bojíme Sudeťáků? Má nám vládnout bláznivá Madla nebo Posselt? Neudělali by tu Němci nakonec pořádek? Ti, kteří si myslí, že to, co tady žije, je ještě český národ, jsou naivkové! A nic na tom nezmění fakt, zda "vstoupíme" do Evropy nebo ne!
0/0
21.5.2002 11:01

Jan

Re: Co je větší zlo?
vlastně jo, máš pravdu, když ten německý pořádek nepřežije pár zoufalců vůbec nic se nestane
0/0
21.5.2002 16:31

Sláva

Arogance našich politiků
Není žádný div, že u soudů dochází k takovým omylům, jako v případě pana Smetky. Naši soudci jsou přesným obrazem našich vládnoucích politiků. Ukazuje se, že H-Systém měl vazby jak na ČSSD (Šlouf aj.), ale i na ODS (např. bývalý ministr financí Kočárník). Právě propagace H-Systému ze strany ODS a některých funkcionářů ČSSD způsobila, že se tam nahrnulo tolik lidí, kteří byli poté okradeni o veškeré úspory. Přitom H-Systém byl akciovou společností a 25 procent akcií vlastnil stát. To by mělo být určitou zárukou pro lidi, kteří se snažili získat bydlení v době, kdy H-Systém byl téměř jedinou možností. Tragédií je, že v současné době se představitelé spoluvládnoucích stran - ČSSD a ODS - chovají vůči okradeným klientům H-Systému naprosto lhostejně, ba dokonce arogantně. Každý by očekával, že se vláda a parlament budou snažit pomoci více než tisícovce občanů, kteří byli za jejich asistence připraveni o veškeré úspory. Opak je bohužel pravdou. Ukázalo se, že vládnoucí garnitura právě naopak svou lhostejností, nečinností a ignorováním veškerých pokusů o slušné řešení celého problému přispívá k tomu, aby se vytvořily předpoklady pro zametení stop a pro to, aby podvodníci, kteří se zmocnili peněz klientů H-Systému, zůstali nepotrestáni (a aby případně po čase získali opět tučné prebendy). Je to stejné jako s tuneláři. Arogance vládnoucích politiků opravdu nezná mezí. Snahy okradených klientů H-Systému získat u našich představitelů ochranu a pomoc se setkávají s výsměchem a lhostejností. Toto ale mohou čekat i ostatní občané, když se dostanou do nesnází.
0/0
21.5.2002 10:50

Jarek

Re: Arogance našich politiků
KDYZ VAM TEDY NEPOMOHLY NAZNAKY ........ Slysel jsem /je to pravda na 100 %/, ze se vytvari zvlastni skupina vysetrovatelů (obdoba nedotknutelnych v U.S. ve 30. letech), ktera se zameri na vysoce organizovany zlocin, korupci na nejvyssich mistech a zvlastni ekonomickou kriminalitu!! Povede ji asi pan Antl. Nastesti ma jiste ODS ciste svedomi,protoze jestli se neceho boji, tak je to zrejme ztrata nakradenyho majetku a potencialni trestni odpovednost. Uz vite, co Vam tady celou tu dobu naznacuji vy ODScka luzo????
0/0
21.5.2002 11:16

Jirka

Vazeni soudruzi napric celym dosavadnim politickym spektrem!!!
Pri vysetrovani machinaci spojenych s kauzou H-System aj. se prokazalo, ze ti lide byli na CSSD primo napojeni a nekteri z nich byli touto stranou dokonce navrhovani jako poradci Premiera ! Opravdu tomuto rikate demokracie? Jak mam rozumet tomuto pojmu ve Vasem pojeti? Za danove uniky se ve slusne spolecnosti hlasy volicu nekupuji!! Rika se tomu "elementarni slusnost" .Dekuji
0/0
21.5.2002 10:22

Novák

omyl soudu
Snad jste vy naivkové nemysleli, že bude Smetka a spol. odsouzen. Šlo přece o chybný podnikatelský záměr /nebo jako se tomu říká/. Nejsem úplně blbý a také jsem o H-systému uvažoval. Kdo by nechtěl bydlet a když mu to nabízela česko-americká firma.... Naštěstí jsem neměl dost peněz na první splátku a pak už to začalo praskat.
0/0
21.5.2002 10:00

Tomáš

Hnus jeden fialovej
Bordel neskutečnej
0/0
21.5.2002 9:32

Eman

"Omylem" se v ČR děje skoro všechno
Co byste chtěli od totálně zkorumpovaného státu? Onehdá jsem na ČT1 viděl reportáž, že ministerstvo školství zaplatilo nějaké firmě za vyhodnocení anketních dotazníků vyplněných školami 150.000.000,- Kč!!! Nikde jinde to však nerozebíralo, proč o tom nepíše MF? Tohle může projít jenom v ČR a Mongolsku.
0/0
21.5.2002 9:25

Zdeněk Krajdl

Re:
V případu zde: http://www.mesec.cz/?text=203&oblast=16 popisovaném paní soudkyně něchápala, proč státní orgán potřebuje byt zrovna pro řidiče svého nejvyššího ředitele. Během měsíce, do dalšího stání, se jí zázračně rozsvítilo a soud k výpovědi z nájmu přivolil s odůvodněnín, že žalobce dostatečně prokázal, že byt potřebuje pro jiného nájemce.
0/0
21.5.2002 10:23

braen

vtipný
Pan soudce si udělá moc hezkou dovolenou, doufám, že si ho tam nechají!!
Zapomněli jste ještě , že nedávno taky pustili na svobodu 4 bankéře ze zkrachovalý kreditní banky. Ty ukradli, ale mnohem míň, tak se o tom ani moc nepsalo!
 
0/0
21.5.2002 9:25

jastul

Re: vtipný
Moc se nepsalo, ale Plzeň to nazvedlo.Takových čuňáren je spousta.
0/0
21.5.2002 10:13

braen

vtipný
0/0
21.5.2002 9:21

Any

Dobře zaplacený omyl
Myslím si ,že tento "omyl" byl dost dobře finačně ohodnocen
0/0
21.5.2002 9:13

Jan Kotek

Re: Dobře zaplacený omyl
Ale prosim vas. Nasi soudci jsou predse naprosto nezavisli. Rozhoduji nezavisle na zakonech, spravedlnosti... Grrrrr!
0/0
21.5.2002 10:54

Hans

Blbost je nekonečná
Máte pravdu, že v této republice je bordel a to jako docela slušnej. Ale ruku na srdce, kdyby Vám někdo nabízel novýho bavora za polovic a chtěl zálohu, šli byste do toho? A kdyby to byl domek u Prahy (což je v módě a dost to stojí)? Blbost lidí nezná mezí, je to stejný jako u kampeliček. Já jsem jenom zvědavej, koho za co bude zasra... parlament z našich daní kompenzovat. Je mi těch lidí líto, že přišli o peníze, ale vlastní blbostí a za to se platí. PS: teď jenom čekám, že se tu do mně všichni pustíte:-)) tak alespoň slušně a bez vulgarit
0/0
21.5.2002 8:56

Zuzi

Re: Blbost je nekonečná
Ale nepustíme, my s Vámi souhlasíme. Velmi pěkně napsáno !
0/0
21.5.2002 9:25

Jája

Re: Blbost je nekonečná
Příliš zjednodušujete a odsuzujete, ale budiž - za chyby se platí. Nebudu s Vámi polemizovat. Ale faktem zůstává, že na straně druhé se za spáchání (velkého) podvodu a (velkého) okrádání u nás neplatí vůbec. Naopak, politikové berou (velké) gaunery pod svou ochranu. A okradeným klientům H-Systému se tak s požehnáním "vyšších míst" nedostává ani toho zadostiučinění, aby ten, kdo páchal zlo, byl po zásluze potrestán. V jaké to žijeme společnosti ?
0/0
21.5.2002 11:32

sluncevsobe

Vsaďte na třináctku!
Lépe!! Dejte jí Váš hlas! A budete mít mír v duši! Hezký den! Jirka
0/0
21.5.2002 8:28

karel

Stroj casu
Tento a dalsi clanky mely vyjit, pred :listopadem", moc lidi by na namestich asi veru nebylo:-))
0/0
21.5.2002 8:24

lucifer

Jedině léčba kalašnikovem !!!
Před parlament, vládu, senát a podobné instituce včetně sídel našich "velkých a malých stran" postavit podle potřeby střelce a nemilosrdně hladit až do úplného vyhlazení !!
A to jsem prosím nadšeně "hltal" listopadové události...... Nakonec jsem vystřízlivěl !!
0/0
21.5.2002 8:21

Radek

Emigrace
Pánové,nemáte někdy chuť emigrovat z této zkurvené zkorumpované země,země tatíčku na Hradě,uslintaných opilců ve vladě,nafoukaných aroganců v parlamentu.Země,která je totálně vykradená,kdy za prachy si uplatíte policii,soudy,kdy dva největší otpůrci se spojí,aby si rozdělili koryta a vliv.Tato země je postupně naleptávaná tlakem na revizi poválečného uspořádání,sudeťáci si už koupili církev,která jim celebruje jejich výpady proti Česku,kdy mnozí politici už pomalu začínají ustupovat z tvrdých pozic,která zastávali.Emigrovat,ale kde?
0/0
21.5.2002 8:15

lucifer

Re: Emigrace
přímo z duše !!!
0/0
21.5.2002 8:23

Pav

Re: Emigrace
Taky mám občas chuť tady všeho nechat a jít jinam, ale potom se podívám na Slovensko a zjistím, že jsme zase nedopadli nejhůř.
0/0
21.5.2002 8:34

cartman

Re: Emigrace
Predstav si, ze bys zil v Sierra Leone. Tam si lidi navzajem urezavaj koncetiny a poziraj je. Buď rád, že jsi kde jsi.
0/0
21.5.2002 9:01

Jindra

Re: Emigrace
Emigrace není řešení,co takhle něco pro tu zem udělat.
0/0
21.5.2002 9:09

karbol

Re: Emigrace
Ty se radsi nauc nejdriv poradne cesky, budizknicemy, kteri nezvladaji ani vlastni materstinu nikde nechteji.
0/0
21.5.2002 9:11

Martina

Re: Emigrace
Jeste nez tak ucinite, jdete volit, nejlepe mimoparlamentni strany, abyste se nemstil na detech, ktere by zde chteli zit!
0/0
21.5.2002 10:29

Q

Buresi, ukaz se
Ted je cas pro pana ministra, ktery ma ve sve byvale kolegy takovou duveru. Tak do toho, zatahejte za paky, kterymi tak rad hybete
0/0
21.5.2002 8:09

ndavid

Všichni jsme si rovni, někdo rovnější
Za miliardu si koupí soudce, prokurátora, dozorce a Dášu Havlovou. A pak dostane milost.
0/0
21.5.2002 8:02

Petr

Kdyz se splete lekar je to nedbalostni trestny cin nebo tak nejak
kdyz se splete soudce(soud) tak je to co ?.   Jsem laik a docela by me zajimalo jestli muze byt soudce nejak trestne postizen.
0/0
21.5.2002 7:37

jastul

Re: Kdyz se splete lekar je to nedbalostni trestny cin nebo tak nejak
Postižen tak něco málo finančně. Jinak soudci jsou jmenovaní na doživotí. O koryto přijít nemohou. Včera zrovna byla v TV anketa o důvěře v soudy. Přes 70% lidí nemá důvěru.Teď ta procenta stoupnou.
0/0
21.5.2002 7:40

Je těch omylů poslední dobou nějak hodně. Albánce, který jel v drogách, nemohl soud odsoudit, protože vyšetřovatel "zapomněl" svědky upozornit, že nemusí vypovídat. Největší poštovní loupež nemohla být vyřešena protože Policie "zapomněla" při identifikaci předložit svědkům i jiné fotky než obviněných. Je tady korupce, kam se člověk jen podívá. A není to vina jen politiků, protože ti jsou přesným obrazem našeho národa.
0/0
21.5.2002 7:27

Jirka

opravdu paráda
Když to všechno pročítám jsem jenom rád že jsem se do toho nenamočil i když tchán mě lámal.Ale nechápu jak toho lumpa můžou pustit ven , to je opravdu u nás takovej BORDEL v soudnictví.Nezjistěj kam peníze přišly?? Á pan Šlouf ,to jsem zvědav v čem jeho jméno ještě najdem.Nebo ČSSD.???
0/0
21.5.2002 7:15





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.