Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Balík uzavřel Brooklynský most

Hodinu byl kvůli podezřelému balíku uzavřen Brooklynský most v New Yorku. Policie neobjevila v balíčku žádnou výbušninu. Důležitý orientační bod města vede na Manhattan městským okresem Brooklyn přes East River. Před útokem teroristů na most i sochu Svobody varoval Federální úřad pro vyšetřování (FBI), který upozornil i na nebezpečí sebevražedných atentátů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

karlicek

balik
podle me to byl vesnicky balik. V  NY se ho lekli a radeji vsechno uzavreli.
0/0
23.5.2002 4:10

bob

kdyby jste byli tady tak vam to neni jedno
0/0
22.5.2002 22:16

Dandy

Bohousi...
...tys to tady ale KURVA rozjel ve velkym. Ja to slovo pouzil. Kazdopadne na chat iDnes je te skoda, s tvym prehledem bych te videl na pozici analytika v nejaky kontrarozvedce.
A Buhusu, veris v boha?
0/0
22.5.2002 15:48

Ondrej

Re: Bohousi...
Kuurva to je PARAAAK!:)))
0/0
22.5.2002 18:02

terorismus.valka.cz

to zas bude ftipalku ...
co budou nechavat podezrele balicky, a budou z toho mit hrozny hehe, popripade se zas nekde nekomu rozsype mouka a oni nechaj evakuovat pulku spojenejch statu ... teroristum se dari dosahovat presne toho, co chtej a potrebujou, vyvolavat paniku, kterou jim Bush a veskere sdelovaci prostredky pomahaji sirit ...
0/0
22.5.2002 14:23

Al Ladin

Všechno prásknu
Já vám povím, kam povedou další útoky. Bude to tam, kde to bude ameriku nejvíc bolet. Symboly jako socha nebo most jsou hezké, ale snadno nahraditelné. Amerika je ale symbolem bohatství a blahobytu. Jako symbol bohatství může být dobrým terčem Wall Street nebo Federal Reserve Bank. Jako symbol blahobytu zase energetické a komunikační sítě. No a až někdo bude chtít zabíjet, nebude nic jednoduššího než zaútočit na finále Superbowl.
0/0
22.5.2002 13:29

Osama

pozvanka na caj
Ehm, rad bych timto pozval meho dobreho pritele Bushe na caj o pate. Posezeni se bude konat dnes v 15:00 CET v jeskynnim komplexu na severu Afghanistanu. Pozn: Ucast Mully Umara nejista. Zdravim, Osama BL
0/0
22.5.2002 10:26

George

Re: pozvanka na caj
Díky moc, budu se snažit to stihnout, i když dnes mám pěknej fofr... Takže se těším, připravte pro mě nějakej dobrej drink.
0/0
22.5.2002 12:21

Jirka Křoví

Re: Re: pozvanka na caj
Georgi, omluv mě u Usama, prosím Tě, já nepřijdu, asi bych se posral strachy.
0/0
22.5.2002 12:41

MufSupermuf

Re: Re: pozvanka na caj
No tah moment děvčata, na tu dobu mám s Džordžíčkem domluvený rande já !!! Jestli mi do něj budete dělat, umlátim vás kabelkou. Pa pa Váš Jásírek
0/0
22.5.2002 13:09

luksha

halo
nazdaaaar, jak se vejde??
0/0
22.5.2002 9:30

bohouš

Amíci masírujou své občany dobře
a okolní svět taky. S antraxem jim to moc nevyšlo, nakonec se ukázalo, že šlo o antrax z jejich vojenských laboratoří a zřejmě proto se nepodařilo vypatrát, kdo za tím stál. Ale díky tomuto výsledku jsme se hodně dověděli. Pokud potřebujou zase někde rozbombardovat nemocnice, školy, nějaký zastupitelský úřad země, která jim není příliš nakloněna, kryt plný civilního obyvatelstva, elektrárnu, televizní stanici vysílající pro ně nepříjemné zprávy, most, na kterém stojí stovky lidí nebo vlak plný lidí jedoucích z práce, ať přestanou lidi blbnout těmito idiotskýma záminkama.
0/0
22.5.2002 8:47

votrok

Re: Amíci masírujou své občany dobře
Bohusu ... kurva se nerika!!!
0/0
22.5.2002 9:44

votrok

Re: Amíci masírujou své občany dobře
Bohusu ... kurva se nerika!!!
0/0
22.5.2002 9:46

bohouš

Re: Re: Amíci masírujou své občany dobře
Votroku, narozdíl od Tebe jsem to slovo nepoužil, pouze jsem vyjádřil svůj názor k tématu. A o tom Ty ani slovo :-)
0/0
22.5.2002 10:21

Ondrej

Re: Amíci masírujou své občany dobře
Bohousi, prestan tady blbnout se svyma idiotskyma zaminkama.
0/0
22.5.2002 10:09

bohouš

Re: Re: Amíci masírujou své občany dobře
Ondreji, Ty jsi na tom podobně jako Votrok, taky Ti ta masáž dělá dobře :-( K věci se nevyjádříš, pouze napadneš někoho, kdo má jiný názor než Ty. Tohle už jsem v životě zažil, klasický bolševický metody. Fungujou dobře, hlavně na Ty, kteří tuhle masáž potřebují jako pes drbání. Možná, že by Ti více prospěla masáž v nějakém erotickém klubu... nebo to zkuste s Votrokem spolu, třeba si vyhovíte nejen po duševní stránce :-) Tak jen abych připomněl: nejdřív antrax, pak obytné domy, jaderné elektrárny a teď socha Svobody. Co bude následovat dál? Jaderná střelnice v Los Alamos, herny v Las Vegas, Hoollywood, nebo eskymáci na Aljašce :-)
0/0
22.5.2002 10:42

Ondrej

Re: Re: Re: Komousi masirovali sve obcany dobre
Trochu si preber, jestli se "masazi" dopousti FBI, a nebo novinari. Moje reakce byla na tvuj prispevek nanejvys adekvatni. Jinymi slovy, hovoris tu o zaminkach USA ke "svetovemu imperialismu", ale tuto masaz jsme uz prodelali, a jde videt, ze komousi masirovali nektere sve obcany dobre.
P.S. Mne dela masaze moje slecna
0/0
22.5.2002 11:35

bohouš

Re: Re: Re: Re: Komousi masirovali sve obcany dobre
Ondreji, 1. budu z článku citovat, třeba Ti to pomůže: "Zjistili jsme, že teroristé mají kontakty se státy podporujícími mezinárodní terorismus, které disponují zbraněmi hromadného ničení. Je tak nevyhnutelné, že se dostanou do jejich rukou. Teroristé nebudou váhat ani minutu, aby je použili," konstatoval Rumsfeld... To k těm novinářům, dalo by se toho napsat víc, ale proč... 2. K tomu "světovému imperialismu": nepoužil jsem ani jedno z těchto slov a ani jejich spojení. Ty ano a ještě navíc v uvozovkách. Mě jsi nemohl citovat. Koho tedy? Soudruha Bilaka nebo snad Klému? Jsou to stále stejný metody jako používali bolševici, předtím fašisti a ještě předtím mnoho církví. A teď Ty :-( P.S. A funguje Ti to s tou slečnou dobře? Stále mám takový pocit, že ta masáž, o které píšu od začátku Ti asi děla líp.
0/0
22.5.2002 11:52

Ondrej

Bohousovo masirovani mi leze na nervy
Ty ses asi fakt nakej uchyl. samozrejme, ze "americky imperialismus" nikdy nereknes, protoze by ses vodkopal. Takhle jenom shrnes celou svetovou kampan proti terorismu na zasah autobusu s lidma, krytu s lidma, vsechno prekroutis ze to vypada ze USA potrebuji dalsi zaminku aby mohli zabijet dalsi civilisty, a hrozne se divis, kdyz ti nekdou rovnou rekne ze ses blbec, protoze tohle co tu blabolis NEJSOU argumenty. Jsou to vypotky zamindrakovanyho jedince, jakkoliv se snazis vystupovat slusne a zdvorile. A nezavid mi fyzicke masaze od nezneho pohlavi. Zvanile.
0/0
22.5.2002 17:55

bohouš

Re: Bohousovo masirovani mi leze na nervy
Ondreji, všimni si, já mluvím k věci, Ty se k ní moc nevyjádříš, ale toho, kdo má jiný názor napadneš, že je úchyl, zamindrákovaný jedinec, žvanil, blbec atd. Píšeš, že se snažím vystupovat slušně a zdvořile. To Tě zřejmě také dráždí. Budu i nadále dost slušný, když Ti řeknu, že takových debilů, kteří při diskusi o problému používají metodu, kdy napadají účastníka debaty, místo aby se vyjadřovali k věci, bylo vždycko dost, ať už za za totality nebo dnes. Těm chudákům totiž, vždy když dojdou argumenty, nezbyde než nadávat, urážet a škatulkovat.
0/0
23.5.2002 9:31

Ondrej

Re: Re: Bohousovo masirovani mi leze na nervy
ZNOVU RIKAM ze to co sem pises ty NEJSOU zadny argumenty.Jsou to tvoje domnenky!!! Ty ja prece muzu napadnout jak se mi zlibi. A sorry, ale, kdyz sem napises, ze Izrealska armada vtrhla znovu do Dzaninu, aby zahladila stopy po masakru, je to argument, anebo zvast? Prijeli tam betonari, stavbari, maliri, fasadnici, spalovaci mrtvol a potaji se jali v noci zahlazovat stopy? Sorry, ja chapu tvou tendenci profilovat se mimo mainstreemove chapani, ale to neznamena, ze vsechny tvoje "argumenty" ti sezeru i s navijakem. Zadny argumenty mi nedosly.Ty je totiz nepouzivas, prestoze ti tu uz nekolik lidi vylozilo pomoci argumentu, ze tvoje domnenky jsou mylne anebo prinejmensim vratke. A pisu ti jak pisu, protoze si beres do huby jako jeden z tvych argumentu neco ohledne intimnich masazi, coz svedci ne o politickem prehledu, ale o nicem jinem. Muzes mit jakykoliv nazor, ale pak se nediv,ze si o tobe myslim svoje.Nazdar
0/0
23.5.2002 11:04

bohouš

Re: Re: Re: Bohousovo masirovani mi leze na nervy
:-) Ondreji, neprekročil jsi svůj stín, víc už jsem od Tebe ani nečekal. Iraelská armáda vtrhla do Džanínu a střelbou z tanků ničila domy, ve kterých bylo civilní obyvatelstvo. Viděl jsem to na videu, Ty ne. Dále neumožnila příjezd nezávislé vyšetřovací komise sestavené OSN, která, co se týkala složení, respektovala požadavek izraele. Ty o tom asi nevíš. To nejsou domněnky, ale argument. Ty na ně máš odpověď nadávky a urážky ("bereš do huby"). Tato debata není o tom, druhého, který má jiný názor, přesvědčit a ani urážet, ale o tom, že dává možnost lidem vyjádřit své názory, díky že rozdílné. Ať si káždý přemýšlí. Existují lidé, kteří to dělají. Nebudu nikomu nadávat, kdo má jiný názor. Ale budu bojovat s debilem, který brání druhému svůj názor říci. Zopakuji to znovu: Ve všech dobách existovali lidé, kterým, když došli argumenty, začali nadávat, urážet a škatulkovat.
0/0
23.5.2002 11:18

Ondrej

Bohousovo masirovani mi leze na nervy
Bohousi, je mi lito. Presne tady temto "argumentum" o masakrech Izraelske armady, obstrukcich Izraele vuci komisi OSN a podobnym nazorum, jsem tu venoval uz presprilis casu. Kazdy den jsem oponoval Hojerovi, ktery se v sireni nazoru podobnych tvym cinil jeste vice.Takze: na komisi OSN mam zcela opacny nazor nez ty  a na rozdil od tebe mam pochopeni na pozadavky Izraelcu na jeji slozeni. Komise OSN se rozpustila sama. Zprava Human Right Watch te nezajima.Rozhovory novinaru se cleny Hamasu, kteri se ucastnili boju v Jenin, te nezajimaji.Rozhovor s britskym vojenskym specialistou, ktery navstivil Jenin ihned po bojich, te nezajima. Uvadel jsem tu argumenty ze vsech moznych zdroju  zjistil jsem, ze to nema cenu.Nema cenu se bavit napr. s nekym, kdo tyden po bojich tvrdi, ze nesnesitelny zapach a nahle zmeny vegetace naznacuji na pritomnost masovych hrobu.Ano, mas pravdu, je to taky nazor a taky svym zpusobem argument, podobne jako ze Izraelska armada vyrazila do Jenin podruhe, aby zahladila stopy po masakru.Souhlasim vic nez vrele s tim, ze existuje demokracie a clovek si muze nazory (tvoje a moje) precist a udelat si nazor vlastni. Ja jsem se pokousel argumentovat driv proti nekomu kdo mel stejny rysy jako ty, nakonec tu z nej mel kazdej srandu, ale s tebou, sorry, s tebou to pro me uz nema smysl. Vsechno sleduju peclive, zprav, clanku, analyz a prispevku o stredovychodnim konfliktu ctu vic nez dost.Tvy argumenty jsem nemel brat vazne, nemel jsem na ne reagovat, je to ztrata casu, ale muzu si za to sam.Nema cenu, abysme se o cemkoliv hadali.Vazne to nema cenu, pro me to vubec neni prinosny, je to otravny.Cau.
0/0
23.5.2002 12:22

bohouš

Re: Bohousovo masirovani mi leze na nervy
0/0
23.5.2002 13:32

Frankie

Re: Re: Bohousovo masirovani mi leze na nervy
Konečně rozumný příspěvek, Bohouši. Takto bys měl psát i nadále.
0/0
23.5.2002 16:19

bohouš

Re: Re: Re: Bohousovo masirovani mi leze na nervy
:-)
0/0
24.5.2002 8:44

Oswald

Re: Amíci masírujou své občany dobře
Souhlasím s tebou. Používáš sice trochu moc tvrdé argumenty, ale máš pravdu v tom, že "amíci" potřebují udržet určité napětí. Tímto napětím udržují podporu své vojenské demagogie a navíc mobilizují "vlastenecky smýšlející obyvatelstvo", aby nabonzovalo každého "arabáše" v jejich okolí. Oni si ho pak "po právu" pořádně proklepnou. Podobné zprávy mají ještě jeden cíl. FBI, CIA a další ví, že budou následovat teroristické útoky, jen neví kdy a kde. Tím že určitý cíl jmenují dávají teroristům dvojí signál. 1. Víme že tento cíl je pravděpodobný, takže ho budeme chránit (= najděte si jiný). 2. Unikají vám informace (= rozmyslete si to, když nevíte co všechno víme).
0/0
22.5.2002 12:46

bohouš

Re: Re: Amíci masírujou své občany dobře
Oswalde, tak už i Brooklynský most!?! Omlouvám se, na něj jsem zapomněl. A kdy přijde na řadu Golden Gate? Další symbol Ameriky, který správně rozproudí nejen krev každého amerického vlastence ale i Ondreje a Votroka. Pánové, k něčemu se schyluje. Tipnu si: izraelská ofenzíva na palestinských územích a možná také bombardování Iráku nebo snad Severní Korea? Koreu můžeme vyloučit, zkurvili by tím mistrovství světa ve fotbale a to by jim svět neodpustil. A vzhledem ke včerejšímu vyjádření vysokého představitele Sýrie (které zde zajisté nenajdete) bych tipoval Blízký Východ. Je to jak před zapálením Říšského sněmu. Indie se už také vyjádřila a Bush spěchá do Moskvy.
0/0
22.5.2002 13:11

bohouš

Re: Re: Amíci masírujou své občany dobře
A přidejme: "Velká Británie stahuje část diplomatického personálu včetně rodinných příslušníků na svém velvyslanectví v Pákistánu. Londýn se tak rozhodl po teroristických hrozbách proti úřadům v zemi."
0/0
22.5.2002 13:25

Oswald

Re: Re: Re: Amíci masírujou své občany dobře
Na potřebu udělat pořádek mezi Indií a Pákistánem jsem zapoměl. Určitě bude výhodnější vyhodit (zastaralý) Brooklynský most než nechat Pákistánce harašit atomovkama. Když se to "správně" podá, můžeme mít zase jednou dobrý pocit z vítězství dobra nad zlem.
0/0
22.5.2002 15:24

Caradac <caradac@senam.cz>

Re: Amíci masírujou své občany dobře
Cau Bohousi, ta vase bebata o masazich je fakt zajimava.   Ale k tematu:  mas pravdu, ze tu svoji kampan vedou dost sugestivne, ale na druhe strane byt prave ted v USA a treba litat casto letadlem, asi bych se moc nesmal - podle me maji jen minimalni sanci vyhmatnou kdejakeho cvoka s bombou nebo necim podobnym v batuzku.  Masazim zdar, bombam zmar!
0/0
22.5.2002 13:02

bohouš

Re: Re: Amíci masírujou své občany dobře
Ahoj Caradacu, vidím, že se na to koukáš podobně jak já. A co takhle pro ty obzvláště otrlý, jako je Ondra nebo Votrok, erotickou masáž v Boeeingu nad New Yorkem od krásný arabský letušky :-)))
0/0
22.5.2002 13:33

Caradac <caradac@senam.cz>

Re: Re: Re: Amíci masírujou své občany dobře
To mi pripomina for: letuska nabizi arabskemu cestujicimu whisky a on odpovida: ne,dekuji, za chvili budu ridit ...
Jinak v NY jsem byl pred tim i po tom a muzu rict jen tolik, ze uz neni to, co byval - a asi ani nebude  ... ledaze by ty masaze v letadlech ... no, uvidime  
0/0
22.5.2002 13:38

Honza B.

Re: Re: Re: Re: Amíci masírujou své občany dobře
A znate tuhle. Muslimska matka vypravuje syna na cestu;" a nezapomen, az vstoupis do letadla radne pozdravit, salam aleikum. A kdyz ti nekdo odpovi, tak hned vystup."
0/0
23.5.2002 5:16

BinLadinek

Basama Fousama
Basama Fousama uz tu zase je se svou diskotekou Jste se ale nejak opozdili... Chvilka nenavisti proti islamu musi byt na poradu pravidelne, jinak vase snazeni, mila redakce, postrada smyslu...
0/0
21.5.2002 4:52

Honza B

atentaty
Tady by meli ti co vzdy rikaji co by jse melo delat , az kdyz se to stane, jednou zmenit taktiku a rici dopredu jak tomu zabranit,  protoze ja to nevim.
0/0
20.5.2002 23:50

ekspertyza

bombardovat a bombardovat
Hmm, amikum pak asi nezbude nic jinyho, nez hazet bomby na vsechno, co se na vychod od Turecka jenom pohne. Skoda, ze potravinarska a farmaceuticka lobby neni v US tak silna jako zbrojarska, protoze daleko vetsi efekt by melo bombardovat Afghanistan a podobny zeme pytlema s moukou a lekama. Sice je to uplne naivni predstava, ale nasili plodi zase jenom nasili!
0/0
20.5.2002 21:47

Robos

Re: bombardovat a bombardovat
Myslím že dějiny Evropy v letech 800 - 1600 ti vzhledem k islamistům nedávají zapravdu. Mírný přístup ani politika "tuhle zemi daleko ještě můžeme v klidu obětovat" vůči nim nefinguje.
0/0
20.5.2002 23:03

Honza B

Re: Re: bombardovat a bombardovat
I tenkrat jse to zkouseio. Thurnova vlada si pozvala tureckou delegaci .Tlumocnkem byl pan Budovec, krery umel turecky a chteli jse s nimi dohodnout, ze by obetovali Turkum Rakousko a oni by pomohli a uznali Cechy. Protoze se jednalo i o Ferdinandovo rodne Styrsko, cisar na ceske protestanty velmi zanevrel a Budovce to stalo zivot. Na druhe strane Polaci zachranili Viden, krera se,ale zdarile hajila pod velenim Kaplire (slavny cesky rod) a je mozno nedaleko od Vidne najit misto kde padl, proti Turkum, v cele sve utocici eskadrony rytmystr Zizka z Trocnova.
0/0
20.5.2002 23:42

Jaroslav

Re: bombardovat a bombardovat
Ppripada mi, ze mas naprostou pravdu. Jen jsi zapomel na lobby naftarskou.
0/0
20.5.2002 23:50

votrok

Re: Re: bombardovat a bombardovat
Podle tebe Jaroslave v USA tezej vodu?
0/0
22.5.2002 9:53

Re: bombardovat a bombardovat
codela rozumny nazor, mel by se rikat vice nahlas a do vice hlav
0/0
21.5.2002 0:40





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.