Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Balvan Zemák

Miloš Zeman kritizoval arcibiskupa Graubnera za to, že sloužil mši sudetským Němcům. Je to neuvěřitelná ostuda, snad ještě větší, než když chtěl náš premiér odsunout Palestince a pak trapně koktal, že neumí anglicky. Odkrývá propast nevzdělanosti a úplné lidské malosti muže, který bohužel čtyři roky spoluřídil osudy této země. I kdyby mu člověk měl odpustit všechny sprostoty, tuto nelze.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Antonín

Balvan Zemák
  Zeman je politik , a jako takový , těžko může chtít aby se lidé SAMI mezi
  sebou domluvili! Musí rozdělovat aby mohl snadněji vládnout !
  Pokud by vše záleželo jen na lidech , už by se domuvili , i Češi a Němci
  mezi sebou. I to jak to vlastně tehdy bylo! A nemylme se - politici
  jsou stejní - i na straně Němců se politici chovají bohužel stejně!
  Konečně zpackané dějiny Evropy 20.století jasně ukazují na čí straně je
   ono "Žaludské eso " .Na straně politiků jimž ostatní naletěli!
   A teď opět chtějí abychom jim dali svůj hlas - proto važme než budeme
   hlas dávat , kdo chce lidi spojovat a kdo naopak rozdělovat!
   Tonda 
0/0
22.5.2002 11:24

Jarek

Graubner
Graubner jel celebrovat mši na slezinu spolku, kterému jde o rozbití České republiky. To dává tento pochybný spolek, zvaný SL, Witikobund a jak se to ještě jmenuje, najevo po celou dobu svojí existence. Zdá se nepravděpodobné, že by to Graubner nevěděl. Daleko spíš se pokouší vyvolat na mezinárodní scéně dojem, že Katolická církev v ČR usiluje o návrat sudeťáků. Svým činem se zařadil po bok fanatikům a la Taliban. Vyslal do světa signál, že čeští katolíci chtějí smíření. K čertu se smířením za cenu nové okupace. Stačí se podívat na to, jak si s nacisty rozuměl papež Pius, který fungoval ve 30. a 40. letech. Ve jménu boje proti komunismu kryl esesáky, kteří prchali po válce do Jižní Ameriky.Jestli si Graubner myslel, že pomůže tímto činem lidovcům před volbami, tak se už opravdu zbláznil. Nebo mu na tom vůbec nezáleží a to je daleko horší, protože to znamená, že o nás se zase rozhoduje bez nás!!!
0/0
21.5.2002 16:42

Daňový soumar

Re: Graubner
Graubner není zbabělec, sudetští Němci nejsou nacisti a fanatici Talibanu zásadně nikdy s nikým nejednají, protože mají svoji nesmiřitelnou Boží pravdu, stejně jako mnoho zabedněných a zbabělých Čechů.
0/0
21.5.2002 18:46

Ivo

Nacionalismus se do krámu šikne
Nejnonovější výroky premiéra Zemana jsou buranské, stejně jako jiné, které jsou nyní u nás pronášeny s myšlenkou na volby. Aktivity zástupců vysídlenců jsou staronové, nerealistické a nezaslouží existující míru pozornosti. Biskup Graubner pochopitelně může sloužit mši při jejich aktivitách, i když nevím, zda je to zrovna moudré rozhodnutí.
0/0
21.5.2002 14:33

pavel

Vážený pane Komárku, máte...
...ve všem pravdu a pod takovýto materiál se lze jen podepsat. O to více mě mrzí neschopnost českých žurnalistů sjednotit se v přístupu k tomuto pánovi. A nejen k němu. Sedmá velmoc bývá považována za velmi silnou ve vztahu k politikům a jejich počínání. V Čechách to však, bohužel, rozhodně neplatí. Co by v jiných zemích politikům zlomilo vaz u nás jim v pohodě projde. Není to proto, že společnost je tak tolerantní či nevšímavá. Faktem je, že tzv. "hlas lidu" zde má pramalou váhu a žurnalisté jsou tomuto faktu - ať chtěně či nechtěně - nápomocni. Český dvorek je zkrátka příliš malý a pokaždé se najde někdo, kdo zná někoho, kdo něco potřebuje či nabízí. A nemusí to být zrovna věci hmotného rázu. Říkám to právě proto, že sám mám mezi novináři několik známých a kamarádů...
0/0
21.5.2002 14:28

Tomáš

Balvan je Komárek
Víte, co následovalo po oné mši? Vznášení nároků pana Stoibera a sudetských Němců - takže žádné smíření a duchovno, ale hezky tvrdě nároky!! Takže Zeman měl pravdu, stejně jako s Palestinci, kde udělal chybu, že potom své výroky mírnil, aby mu pisálci dali pokoj. Opět připomínám svazáckou minulost Komárka a jeho oslavné články na komunistickou minulost v Mladé frontě - jak je nejdemokratičtější zemí SSSR, Varšavská smlouva nejlepší obrannou organizací, jak zlí kapitalisté zneužívají neštěstí v Černobylu atd. Komárku, táhněte do háje!
0/0
21.5.2002 14:11

Daňový soumar

Re: Balvan je Komárek
Díky Vám jsem pochopil, že za Zemanovým stalinismem je jeho členství v pionýru, v SSM a v KSČ. Děkuji.
0/0
21.5.2002 14:46

pavel

Re: Balvan je Komárek
Plně s Tebou souhlasím.Člověk,který byl rudý až na lopatkách a "kopal" před rokem 1989 za komunisty nás dneska bude poučovat o demokracii.Z Daňového soumara si nic nedělej,ten si plete hrušky s jabkama.Mej se
0/0
22.5.2002 17:14

předseda

Re: Re: Balvan je Komárek
Myslím si, že dnes už, na rozdíl od dřívějšího komunistického režimu, žijeme v demokratické společnosti, kde je zakotvena náboženská svoboda (tj. svoboda vyznání), i třeba na rozdíl od různých islámsko-fundamentalistických režimů. Tato svoboda vyznání by ovšem, kromě jiného, měla katolickým věřícím umožňovat sloužit mše, aniž by jim do toho měl kdo kecat, a zvláště pak nevěřící. A jak v článku správně pan Komárek poznamenává, mše je vlastně v katolickém pojetí bohoslužba za usmíření, a tam, kde je ona svoboda vyznání, je nepřípustné něco takového zakazovat - to se jedná o porušení této svobody. Stejně jako je v demokratické a svobodné společnosti právo každého občana si zvolit ateistickou "víru" (např.v islámských režimech by toto vůbec nebylo možné !) tak naopak má člověk právo býti i katolíkem se vším, co z toho vyplývá včetně celebrování mší. Na závěr jen podotknu, že nejsem katolík - to mi ale nedává právo jim upírat jejich vyznání.
0/0
22.5.2002 21:37

patera

Re: Balvan je Komárek
naprosto souhlasím. a taky je jasné že se komárek mstí Zemanovi, protože to o něm ve Sněmovně řekl - to že byl kdysi horlivým zastáncem komunistů.
0/0
23.5.2002 9:52

posledni emigrant

Nula kamo, spojte se s Marii Metlickou
prosim, spojte se ve veci Balvana.Urcite z toho neco vzejde.Mate k sobe nesmirne blizko.vase barvy vnitrni prazdnoty, vase barvy: ja bych taky chtela, kdybych mohla...a pambu dal.vase barvy z palety mysleni a ucty k lidem je treba jen trochu rozredit lnenym olejem.Snad z toho vznikne nejaky novy Heinrich Mann.Nejaky poddany. Mate k nemu autenticky nesmirne blizko. Byla by skoda to nevyuzit.Kdyz Vam to spolu neklapne, dejte se na pojistovnictvi.Kupte si jeste alespon dva mobily a zustante ve spojeni. Zalozte spolek pro ochranu namyslencu , nevzdelancu a ignorantu. Zalozte novou stranu nadeje pro ty, kteri by chteli byt nove etablovani na poli ceske kultury a zemedelstvi.Piste a nezapomente na sve rodne gymnazium na zname Vasich rodicu, na Vase Vam jeste neznama prani.Pomluvou, blasfemii  vpred za pravdu . Na vecne casy.P:E.
0/0
20.5.2002 20:00

posledni emigrant

Kamo nulo, soumari a Jirkove
Ach , tak jste se nasli.To jsem rad. Skoda, ze Vam k tomu musi pomoci svou zivou, nedistancovanou a zdanlive uprimne-lidskou sousedskou fackou mistr Komarek.
A pisete jednim sborem o blaznech o jejich skodlivosti, ci neskodlivosti.Piste, odhadujte, trefujte se.Pokud Vam to dobre cini, popreju Vam to.
Snad jen , kdyz uz jste si nasli tolik casu zabyvat se "blaznem", snad jen byste mohli uvest jeden argument pro to, cim - jakym prohlasenim, jakym tvrzenim si zaslouzil byti od Vas nazyvan tak, ci onak. Cim se lisi takovy blazen od te Vasi "normality"?Od te Vasi normality z Kotlu, a z verejneho osocovani kupr-Slonkova-Kubik. Napiste, v cem je ta Vase norma pro ceskou znormalizovanou normalitu?
Vite, ono je to nesmirne svudne a lakave vzit si Komarkovo pero do ruky a tou jeho obhroublou neuctivou a nevecnou machou o nekom napsat , ze je balvan nebo blazen.
Nastesti kultura nestavi na takovych analyzach psanych stetkou namocenou v nehasenem vapne. Svadi svou zdanlivou primocarosti a objevnosti. Bila cara je hned videt, a to ze se casem odloupne z prkennych plotu ministerstva kultury ,nikoho nezajima. Zajimat nemusi. Je to zase jenom jeden vlastnak.
Kluci zlati, mam Vas rad, a proto Vas prosim, zustante takovi jaci jste, komarkovsti zjednodusovatele, sberatele a  kopirovaci nalepek, poslanych Vam mladofrontackou postou. Cvicte se dal v kleksech a plivani na dalku, prijde cas, prijdou jini, reknou -ceske olympijske souteze v plivani na zivy cil se neucastnime, protoze je to pitomost. A zacnou zas psat, zacnou zas jinak.
Vam pak daji snad nejakou komarkovskou medaili, aby uz jste dali konecne pokoj.
No dobre. Jenom mi napiste, podle ceho soudite, ze je jeden blazen a druhy ne. Pokud se Vam to povede a stojite si za to , nebojte a odepiste. pak se budeme bavit k veci a ne o slinach , balvanech a blaznech.Vam vsem doma, zlati, dobre pocasi, dobre traveni a hlavne ne doktorku Pergnerovou z Prahy.Ta udela ze zdraveho spravnou papirovou , pozdeji fyzickou mrtvolu na ucet Vseobecne zdravotnicke mladofrontacke pojistovny.
Mam za to, ze Vase narceni o balvanech a blaznech nemaji obsahova opodstatneni. Jsou zla a povrchni.Pokud uvedete jediny argument pro jejich platnost, jsem pripraqven se s Vami o nem bavit. Jinak zustanete jen lidmikteri umi psat stetkou namocenou ve vapne po plotech opustenych redakci ceske kultury: "Zeman je balvan" apod. Vas P.E.
 
0/0
20.5.2002 19:20

Jirka

Re: Kamo nulo, soumari a Jirkove
Dobre. Chcete reakci, mate ji mit. I kdyz osobne si myslim, ze v nejlepsim se ma prestat. Zdrzim se komentare o tom zda jste ci nejste blazen. To mi neprislusi, na to si platime doktory. Ale. Nechapu Vase prispevky. Ano, mozna jsem blazen ja -  proste nedokazu pochopit Vas (hodne) souvisly text. Moc casto se mi to nestavalo, a proto me to asi tak vyvedlo z miry. Z Vasich prispevku by se dala vycist nenavist k MF Dnes (potazmo k jejim reporterum a komentatorum), ale to samo nestaci na plnohodtnotny prispevek. Pokud se chci k necemu vyjadrit, tak tak cinim k danemu tematu a ne, ze se necham unest svoji averzi k autorovi. To uz Vasi reakci predem omezuje. Nikdo nezpochybnuje Vase pravo na vyjadreni, komentuji pouze formu a to, ze negaci vseho se jeste nikdy niceho nedostahlo. A uz koncim, nebo bude muj prispevek delsi nez Vas.
0/0
21.5.2002 9:09

posledni emigrant

Re: Re: Kamo nulo, soumari a Jirkove
Aha, Jirko, prosil jsem Vas, abyste mi sdelil, co Vas vede k tomu, o nekom rici, ze je blazen: Odpovidate, ze nejste odbornikem pro tuto otazku. Dekuju.
Domnivate se , ze nekdo pise negativne, domnivate se ze ma nekdo averzi atd....Domnenky.Jsem rad, ze rozumite tomu , co  gativne pisete. Jsem rad, ze mate vzdy nejakou, pro Vas prijatelnou verzi. Zustante zdrav, dobre traveni a slunecni svit Vam preje P.E.
0/0
21.5.2002 11:45

Daňový soumar

Re: Re: Re: Kamo nulo, soumari a Jirkove
Emigrante, pošli nám svoji adresu, my ti tam pošleme nějakýho Hrabala, abys pochopil, jak to s tím bláznovstvím vlastně všechno je. To je totiž ten pravý odborník pro tuto otázku. :-)
0/0
21.5.2002 12:17

posledni emigrant

Re: Re: Re: Re: Kamo nulo, soumari a Jirkove
Priteli, dekuju za nabidku,od Hrabala vsechno mam.Snad abyste jej poslal Komarkovi, kdyz mate jeden nazbyt. Mate prima kryci decku:Danovy s., kdybych mohl, tak se jeste prejmenuju.Vam, priteli, jenom to dobre. Vas P.E.
0/0
21.5.2002 17:47

Jirka

Re: Re: Re: Kamo nulo, soumari a Jirkove
Budu se vyjadrovat jasne: 1) ani jednou jsem ve svem prispevku nepouzil slovo: domnivam se 2) negativne pisete Vy, averzi mate Vy 3) tomu co pisi rozumim 4) neni to o hledani verzi pro me prijatelnych, ale o nepochopeni Vasich "basni" 5) traveni mam dobre
Jirka
0/0
21.5.2002 13:02

posledni emigrant

Re: Re: Re: Re: Kamo nulo, soumari a Jirkove
Jirko, je to prima, kdyz jsme dosli ke stavu, v nemz i prazdna sklenice od piva stojici na hospodskem stole pred Vami vola cisnika po naplneni:" Budu se vyjadrovat jasne", cisniku, napln, me. Uz tato preambule by mohla stat v Ustave Ustavu na pomoc postizenym nespravnym myslenim.
Vzdyt Vam nikdo nikdy nebranil , abyste se vyjadroval jasne.Proc ted objevujete a prohlasujete, ze je Vam to treba.To je to same jako by masinfyra po dvacetilete kariere rekl:"Ted pojedu lokomotivou."
Jiri, ted prijde ve Vasem poslednim sdeleni vycet nejakych za prve a za druhe a za treti, jako by to melo podtrhnout fenomen Vami hlasane "jasnosti", inu matematika se tesi povesti radne a sporadane vedy. Lec matematikou (krome prognostiku, statistiku a pojistovaku") nevytvorite zadnou basen, zadne poselstvi.Priklad: z te nezmerne bohatosti Vasich sta bodu si vyberu ten prvni:....."nikde jsem nepouzil v textu slovo domnivam se..."Ja jsem Vam , Jiri,  nikdy netvrdil, ze jste nekde v textu pouzil slovo-domnivam se-.  Ja jsem psal, ze Vy se domnivate...., to znamena tolik jako, ze Jiri si neco mysli (ne namysli).To znamena, mily Jiri, ze jsem se niceho  nelogickeho nedopustil. Vzdyt se prece to slovo v cestine uziva:-Pracovnik firmy Nova se domniva, ze dostane pridano- Tedy onen pracovnik treba v hospode vyklada, ze Zelezna mu prida; pritom Zelezna Zeleznemu doma vyklada, jak pracovnika X.Y. oblbla slibem, ze mu prida..... ATD. necite se jisty. Stale po Vas zadam, abyste mi dodal nejakou v sobe zakotvenou vetu, jejimz obsahem by byl argument, kterym podpirate sve tvrzeni, ze jsem blazen.Zatim jste to nedodal a jsem z toho opravdu blazen  s jakym obrovskym sebeobetovanim si zalepujete skrabanec na noze, kdyz Vam predtim odsekli ruku. K ostatnim bodum neni treba se vyjadrovat, jsou irelevantni k shora recenemu jadru Vami slibovaneho  dukazu o neci blbosti. Vzdejte se ! Mam vas rad. Nebo jste doopravdy Komarkem anophelem popichan a trpite jeho osobnimi nakazlivymi nemocemi? Vas P:E:
0/0
21.5.2002 17:41

kamo

Re: Kamo nulo, soumari a Jirkove
Emigrante, díky za pobavení, věřil jsem, že nezklameš. :-))))) Blázen může být i krásný a veselý, nemyslel jsem rozhodně toto označení jako hanlivé či urážku, toho jsem dalek. Chceš vědět proč si o tobě myslím, že jsi blázen? Tvé příspěvky o tom vypovídají. Ale tím nechci tvrdit, že já jsem normální. :-)) Měj se krásně a přeji hodně duchaplné tvorby. Tvůj Zerokamo.
0/0
21.5.2002 9:38

sluncevsobe

Zeman?!
Pane Komárek! Nelze než souhlasit! Komu není není shůry dáno.............! Mrzí mě to za Čechy!
0/0
20.5.2002 11:37

Che

Trpelive cekejme...
...az si Zemana s Klausem najde kulka. Treba to nebude tak dlouho trvat.
0/0
20.5.2002 11:21

Daňový soumar

I balvan bude státotvorce
Zeman už ve svém věčném deliriu dávno ztratil pojem o realitě i o sobě samém. Snad mu vyjde jeho největší politický a státotvorný čin, kterým se nesmazatelně zapíše do dějin této země - odchod do důchodu. Navrhuju postavit mu při této příležitosti obří monument (třeba neotesaný balvan), aby tak byli ke stejnému činu motivováni i další mocichtiví, neomylní, dokonalí a nebesy seslaní předsedové našich stran.
0/0
20.5.2002 11:08

ferda

Balvani jste vy a velký iluzionista Komárek.Z jeho blafů je mi nanic,ale dneska měl pravdu.Jen nesouhlasím,že Miloš je balvan.Ten je chytrý jak vy všichni dohromady.Možná,že měl pro své vyjádření důvod.Přece víte,že Komárek s německým kapitálem v zádech nebude kopat za naše.
0/0
20.5.2002 9:31

Mirek

Nesouhlas
Zajímavé, jak si Komárek notuje se vším co je sudeťácké. Taky koho chleba jíš.... Henlain taky původně chtěl jenom usmíření.Ale jak to dopadlo a co vlastně chtěl víme. Graubner neměl žádnou mši sloužit. Zejména v době, kdy se v Terezíně konal pietní akt za lidi umučené něci v koncentračním táboře. To není usmiřování, to je rektální speleologie.
0/0
20.5.2002 9:28

Daňový soumar

Re: Nesouhlas
Svobodný člověk ve svobodném státě může dělat svobodná rozhodnutí. Smutné je pouze to, že takto supluje, co mají dělat předražení a neschopní politici. Ti ale při své ubohé omezenosti jen dráždí lůzu nacionalismem, protože cítí snadno získané hlasy ve velkém množství a vůbec nechápou souvislosti, ani základní politická pravidla. To je zbabělost, nezodpovědný diletantismus a masová rektální speleologie.
0/0
20.5.2002 11:18

kulihrášek

Re: Re: Nesouhlas
ZATO TYS TO VŠECHNO POCHOPIL. ZEMAN JE JEDNIČKA
0/0
20.5.2002 12:29

kamo

Souhlas
Pane Komárku, souhlas, jen bych dodal, že je načase, aby byl konečně balvan odvalen z cesty a nebránil průchodu rozvoje normální společnosti. Už na té cestě přece jen leží déle, než je ve vyspělé demokracii obvyklé.
0/0
20.5.2002 8:14

Bogan

Re: Souhlas
Jen bych podotkl, že někdy je lepší žulový balvan, než rozteklý černý asfalt. I Němci si kupujou vytrhané české dlažební kostky, ale asfalt, ten jak tak koukám, tak ten jim tam teče sám.
0/0
20.5.2002 9:12

Helmut

Re: Souhlas
A co je podle tebe normální ty nulo
0/0
20.5.2002 12:36

kamo

Re: Re: Souhlas
Normální je podle mne například to, že si ve svobodné společnosti může kdokoliv vyjádřit svůj názor. Normální je taky to, že kterýkoliv hulvát si pak na něj může veřejně na internetu zanadávat - asi tak jako ty. Kdežto Balvan Hulvát Zeman zde vytvářel prostředí, ve kterém je normální kriminalizovat novináře za jejichh práci a to beztrestně a pro ostatní držet hubu. Ve svém věku si to plete se zřízením, které tu již 12 let není. Podle tebe je to normální, podle mne a jiných zase ne pane Helmute.
0/0
20.5.2002 14:22

plk

Pane Komarku Martine,
napsal jste to dobre. Diky.
0/0
20.5.2002 0:48

posledni emigrant

Pane Komarku Martine
A jakpak vam chutnala veprova od maminky? Se zelim a knedlikem? Co jste si dal potom , pivecko? Kavicku s dortikem, moucnickem? I Vy labuzniku. A jakpak jste prisel na to, ze je pan Zeman balvan-tedy Vasim blasfemickym umenim nahlednuto?Ze pry by se mel stydet? I Vy jeden , odkud to vite? Kdo Vam to poradil? Snad jste na to prisel ve svem rozmaru sam?Graupner nebo Graubner oba studovali v Litomericich obor:Smireni se socialismem.Smirili se.Socialismus studu a hanby padl, neni se s kym smirovat.Jen Vy porad trpite nejakou hanbou a fikci studu, ale...protoze socialismus padl... hledate jej v motivech lidi, kteri dnes vedou nas stat.Hlavne, abyste se nemusel stydet sam, vidte? Josef Capek, kratce potom co nestoudni novinari jej k smrti unudili a kratce pred tim, nez si pro nej prisli, aby jej pozvali na zotavenou do pracovniho (tedy koncentracniho) tabora, kde nam nas Josef-NE VAS JOSEF- Capek na nasledky cetby komarkovskych vyhlasek v roce 1945 zemrel, tedy ten nas J.Capek se zamyslil a napsal: "spatny clovek (komarek) na spatnem miste(mfdnes) je skvela kariera" Hanba je podle Josefa Capka ne to- nemit zname, kteri by zabranili odjezdu do Vaseho dozorciho a hlidaciho myslenkoveho koncentraku, ale hanbou je pane Komarku, a zaroven tim nejvetsim sebezprznenim: myslet si o sobe cely zivot, ze jste tim nejlepsim, a prehlizet druheho, ktery je z Vaseho hlediska jen prazdnou nulou. Aj, aj, aj, to snad pochopite, az  vam prijdou Graupner s Graubner dat posledni lidske-sudetske-svazacke pomazani. Aj,aj, aj, kolikrat je lepsi zit s hanbou, Komarku, ta tolik nezavazuje, jako stala chvala Vaseho pana sefredaktora Safra.Nechme Komarka psat, nechme zemana Zemanem a prenechme Komarkuv skvely postup do zurnalistickeho nebe skvelym nemeckym nakladatelstvim. Zijte dal: nic se nedeje, nic mimoradneho se nestane. P.E.
0/0
20.5.2002 0:08

Jirka

Re: Pane Komarku Martine
Opet plno slov a opet jsem nepochopil proc to vlastne vse pisete. Uz asi vim. Mohlo me to napadnout driv. Asi mate "neco" proti panu Komarkovi. Jo jo, asi to tak bude. Dobrou noc! Jirka
0/0
20.5.2002 0:34

posledni emigrant

Re: Re: Pane Jirko
Mily pane Jirko, ptate se , proc pisi, a zaroven si odpovidate.Proc si lamete mou hlavu, clovece? Jste vsak na spravne ceste: otazkou se zacina, kazda otazka je krokem vpred.Za to jsem Vam vdecny a ucinim milerad i dva kroky vzad, abych Vam Vasi domnelou odpoved dal na pudu domku ceskeho basnika Antonina Klasterskeho. Tedy nemam nic proti Martinu Komarkovi, tak jako nemam nic proti slunci, kdyz sviti, nebo kdyz se zrovna schova, aby se ,na nas lidi ,nemuselo chvili divat. Mam jen neco proti, kdyz nekdo lze a pomlouva a rozsiruje sve jedy pomoci neseptane klausovske propagandy v novinach a na plakatech. Dukazem mi bud, a kazdy ctenar mych starsich radek to jen dosvedci, ze byly doby, kdy jsem za lidskou podstatu pana Komarka strilel i do oken panum z Novy.A to ne pro nejakeho Komarka, ale pro princip: proti lzi a pomluve, proti aroganci mocnych a chytractvi jejich nohsledu a sluzebnicku .A budu tak psat i dal, tim si muzete byt jist.Dobrou noc! P.E.
0/0
20.5.2002 1:29

kamo

Re: Re: Pane Komarku Martine
Pane Jirko, já jsem také dlouho nechápal emigramta, dokud jsem nezjistil, že pochopit blázna je to nejtěžší na světě. Blázen se nedá pochopit. Blázen je buď nebezpečný nebo neškodný. Doufám, že v případě emigranta platí druhá verze. Je třeba ho nechat psát dalekosáhle bláboly o ničem a nevšímat si jich. To je má rada vám. Přeji hezký den. :-) Kamo
0/0
20.5.2002 8:11

Daňový soumar

Re: Re: Re: Pane Komarku Martine
Tento blázen je krásný blázen. Dlí kdesi v cizině a v nočních záchvatech stesku po domovině provádí krkolomné výlevy mateřštiny. Nesuďte ho, možná mnoho z nás dopadne podobně, až plně rozvinou své vlohy blázni, kteří volí národní zájmy a jsou na našich stranách...
0/0
20.5.2002 11:28

Murphy

Re: Pane Komarku Martine
Ach jo, to je zase zaplava slov... Kde na to berete cas (= penize)? Pozn.: pan Zeman je balvan, bez ohledu na to jak to pan Komarek formuluje.
0/0
20.5.2002 8:33





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.