Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Prezident udělil dalších sedm milostí

Prezident Václav Havel opět rozdával milosti. Podle internetových stránek prezidentské kanceláře jich tentokrát udělil dalších sedm. Jeden z mužů, který dostal prezidentskou milost, byl odsouzen na tři roky za vydírání. Tři měsíce si odpykal ve vazbě. Kvůli zdravotním problémům byl ale propuštěn. Poté byl podle Hradu operován a byl mu přiznán plný invalidní důchod.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

krcil

Moralista
    Nejhorší je že káže morálku jak PÁN dokonalej a přitom rodinej majetek nechal   proprat  pěnězma  Junků z CHemapolu apd.  takže hlavně ať si zamete před vlastním prahem než bude na někoho ukazovat prstem.
0/0
23.5.2002 23:31

Imrich Bugár

Ten ksindl na hradě mě stále sere
Vím že sere je sprosté slovo, ale v tomto případě se to jinak vyjádřit nedá. Jedná se totiž o důkaz toho že pán bůh neexistuje; kdyby existoval tak by na hradě nemohl být takovej Imbecil.
0/0
23.5.2002 20:50

Josef E.Dolecek

Dost bolo Havla
0/0
21.5.2002 13:45

tc

Již toho dost dramatiku!
Už aby ten skrček zrzavej zmizel do zapomění! To, že mnohokrát využil beztak pofidérního práva udělovat milost pro své osobní zajmy stačí, aby byl totálně zdiskreditován. Nemluvě o dalších mnoha zlotřilostech, kterých se dopustil. Už to má jistý prevít žvanivej prolhanej! Takže ale než bude za pár měsíců odejit, dočkáme se ještě takových prasečin zvaných havlovy prezidentské milostí, až nám budou přecházet oči.
0/0
20.5.2002 16:09

tavik

Dbejte na dodržování vlastních pravidel
Domníváte se, že příspěvek Ian,16.5.2002, je v souladu s tím, co uvádí redakce iDNES pod tímto formulářem? Ztratili jste soudnost? Nebo snad tento hnusný blábol považujete za slušný a společensky přijatelný?
0/0
18.5.2002 15:51

Amanda

havel..
..no tak no tak ..myslim ,ze je opravdu lepsi vyjadrovat se malinko lepe..hosi!?!? ..musim souhlasit ,ze ztratil soudnost..to bude tim ,za pricichl k moci..obklopil se lidmi co mu rikali jen co chtel slyset...proste neco jako kral.. ..nemuzu si nevzpomenout na jednu pisnicku od Karla Kryla..a to Velicenstvo kat... ..a pravomoce?..doposud nemuzu pochopit,jak je mozne ,ze parlament mu dal pravomoc nezavisle marit soudni spory???? ..vsechny bych je pozaviral..za TO!!! ..a zaverem :"Vasku ,preju Ti dlouhy zivot v Portugalsku"... protoze tady jsi uz trochu OFF.
0/0
18.5.2002 10:28

Honza B

Odbornici odpovezte
Kdyz zproneverite penize a pak dostanete milost, musite ty penize vratit, nebo ne?
0/0
17.5.2002 21:52

Míla

Vláda monarchy, nebo monarchie vládne?
Havel tak zprofanoval pozici prezidenta tak, že dnes stojí za úvahu, zda tato funkce ještě má nějaký přínos pro tento stát. Havel zredukoval svoji činnost na:
1) skandalizování politiků
2) souboj se sněmovnou tím, že při své občasné přítomnosti v republice zamítl její návrhy zákonů (což se mu někdy v senátu za pomoci jeho stran US a KDU podařilo)
3) jako monarcha si sám o své vůli bez ohledu na mínění soudců politiků i ostatních lidí osvojil právo všemohoucího rozhodovat o životě druhých
4) za přispění své druhé manželky rozmnožil náklady bulvárních plátků a ublvárních knížek
5) s  bohorovným klidem považuje svůj úsudek z pozice monarchy z absolutně správný a nepřipouští o tom diskuzi.
Bohužel  z jeho postojů se hradní strany snaží vytlouct co největší politický kapitál, který chtějí zúročit přímou volbou prezidenta. Pak by se  možná Havla podařilo protlačit jako presidenta i změnou ústavy, neboť hlas lidu, hlas boží.
Havel nevynechal jedinou příležitost aby ze zdravotních důvodů mohl opustit republiku. Pochopitelně s celým početným doprovodem bodygárdů, lékařů a sester. Posledním vrcholem bylo svévolné prodloužení pobytu na Maltě. Normální smrtelník nemá šanci na setinu takovéto lékařské péče. A to je člověk, který první vládu vozil na hrad autobusem, po Hradě jezdil na koloběžce, prosazoval zrušení SANPOPSu, nemocnice pro komunistické prominenty. myslím si že žádný státník v Evropě nezatěžuje tolik státní pokladnu svými pobyty jako Havel.
0/0
17.5.2002 21:15

Nemo

Re: Vláda monarchy, nebo monarchie vládne?
Pan státní prezident kdysi tvrdil "Nebudeme jako oni" zapomněl však dodat "my budeme ještě horší".
0/0
20.5.2002 7:48

Jan

Polehčující okolnost
Kdysi byla přítomnost alkoholu při autohavárii polehčující okolností. Pak se přišlo na to, že je to pěkná blbost. Dnes, jak to vypadá, je při páchání trestné činnosti polehčující okolností, když si grázl přitom ublíží a má trvalé zdravotní problémy, dokonce to v podání dramatika na Hradě bývá důvodem k milosti. Doufám, že se to brzy změní.
0/0
17.5.2002 18:24

LT

Havel je opravdu vylizanej blb!
Jeste ze bude uz koncit 
0/0
17.5.2002 15:52

hasic

Už aby byl v prdeli
0/0
17.5.2002 13:47

Jiri Stetina

Marne premyslim, k cemu vlastne post prezidenta je...
Politickou moc nema v podstate veskerou zadnou, co se tyce reprezentace, a ostatnich veci, ktere vykonava, to by mel s prehledem zvladnout napriklad predseda vlady - a s mnohem vetsi zodpovednosti, vzhledem k tomu, ze se zodpovida sve vlade... Vzhledem k postaveni premiera by to bylo i mnohem efektivnejsi...
Jinak souhlasim s nazorem, ze Havel uz davno ztratil veskerou soudnost, jestli ji vubec nekdy mel a republice akorate skodi. I ta jeho humanisticka poza je jenom k smichu. Jeho rervilni schvalovani jakekoliv agrese pod hlavickou NATO, potazmo USA to pouze potvrzuje...
0/0
17.5.2002 13:30

Feyd

Re: Marne premyslim, k cemu vlastne post prezidenta je...
Reálnou moc má prezident velmi výraznou, například proto, že z vlastního rozhodnutí jmenuje některé vysoce postavené odborníky. Jak taky umí reprezentovat národ premiér je vidět u nás zcela zřetelně, na slovensku to vidět bylo a (bohužel) asi zase bude. Toto nechápějte jako obhajobu konkrétní osoby, ale úřadu. Uvědomte si také, co všechno jsou politické strany ochotny před volbami udělat pro zachování koryt, bez apolitické protiváhy si dokážu představit hodně hrozné věci a bojím se, že politici taky.
0/0
17.5.2002 19:46

vendelín

ZN : I N T E R N A C E N U T N Á
V DOBÁCH STŘEDOVĚKU BYLO OBVYKLÉ, POKUD SE HLAVA STÁTU POMÁTLA, TAK BYLA INTERNOVÁNA NA NĚJAKÉ MÍSTO, KDE NEMOHLA ŠKODIT STÁTU, ALE POUZE SVÝM DĚVEČKÁM A PACHOLKUM A TO SAMÉ BYCHOM MĚLI UDĚLAT I S AGENTEM HAVLEM ! ! !
0/0
17.5.2002 12:11

HBA

Je treba zmenit pravo prezidenta na udelovani milosti
Myslim si, ze je treba radikalne omezit pravo prezidenta na udelovani milosti, protoze soucasny stav umoznuje omilostnit kohokoliv a vyvolava zbytecne emoce. Je treba nejmene souhlas nejakeho dalsiho organu - snad ministra spravedlnosti, snad ombudsmana, nevim. Take je treba, aby byly dany i nejake normy pro pripadne amnestie.
0/0
17.5.2002 10:21

ondib

Střídání!
Je čas na vystřídání. Myslím že ta diskuze nemá být o emocích: mám nebo nemám ho rád, takové ty hospodské chytrosti..., ale myslím že obecně jakýkoliv prezident má mít právo amnestovat jen nejtěžší zločiny a to tak že může pouze zmírnit trest (např. trest smrti na 20 let, nebo 20 let na 15 apodobně). Myslím, že tak by nezasahoval do rozhodnutí soudu a nedělal by z justice idioty. Ona ta funkce vede k myšlenkám hrát si na Boha a je to konec konců o moci nad lidmi a jejich osudy. Musí to být pro stárnoucího chlapa neodolatelné pokud je notabene obklopen takovými arogantními kreaturami (Špaček, Krafl) a s ambiciózní ženou bez vlastních potomků. Nikdo není svatý ani Bůh ani idol. Havel udělal obrovský kus práce a bez něj si neumím představit ani revoluci, ale chybí mu dar včas odejít (a nejenom jemu). Bylo by lepší, kdybychom si zachovali jen ty nejlepší vzpomínky. Děkujeme, odejdi.
 
0/0
17.5.2002 9:43

Oswald

Dostanu milost?
V zájmu společnosti je odstranit takového "feudála", ale kdo mi udělí milost, až ho sejmu?
0/0
17.5.2002 9:36

Petr

Jak dlouho jeste?
Je dobre, ze prezident Havel uz nemuze byt zvolen na dalsi obdobi, protoze by se nase veznice vyprazdnily, ale ne diky poklesu kriminality, ale diky mekke povaze prezidenta, jez by zapricinila navrat i tezkych kriminalniku zpet mezi slusne lidi.
0/0
17.5.2002 9:26

Lolín

Názor
Pan prezident od nástupu do svého úřadu žije ve svém vnitřním světě bez ohledu na vnější podmínky, tzn. vše si idealizuje, vychází z toho, že všichni mají podobné příjmy jako on apod. Pana prezidenta nemám rád od doby, kdy bezdůvodně a naprosto špatně omilostnil řadu těžkých zločinců, kteří se dostali do několika měsících do věznic zpátky, kdy spáchali znovu těžké zločiny (ublížení na zdraví, vraždy apod.). Proto se domnívám, možná na rozdíl od ostatních lidí, že odchod pana prezidenta z jeho úřadu bude pro společnost prospěšný.
0/0
17.5.2002 7:45

Havel
Doufám, že skončí dřív, než stihne udělat ještě víc průserů.
0/0
17.5.2002 6:44

karber

Skutečně ztratil soudnost!
0/0
17.5.2002 6:20

zlin

pozdrav
na te fotografii pekne zdravi - ze by hajloval? - ten post neco stal
0/0
17.5.2002 6:02

Nikdo

Re: pozdrav
Asi se vrací k zážitkům ze šťastného mládí.kdy ho na kolenou houpali přátelé jeho rodičů-gestapáci,kteří u nich bývali velmi často na návštěvách.Ale ne jako u jiných, k nim chodili opravdu jako rodinní přátelé, žádné obracení bytů vzhůru nohama!
0/0
20.5.2002 8:00

CANADIAN ROM

GOOD JOB !
Pan president vi co dela a ja mu fandim . A z vas podemnou citim vasi zlou povahu i pres computer. Do Prahy panu Havlovi preji PEKNY DEN, for good job !
0/0
17.5.2002 5:19

Krutas

Maly dotaz ?
, Myslite si, ze se toho vola opravdu zbavite? Nebo je to i vas krasny sen jako muj? Nebo si ho nechate preparovat jako Lenina postavite nejake to mausoleum a vystavite ho tam dohromady s tema Fenclovejma parohama? Ja ze bych se taky prijel podivat, jestli je uz doopravdy studenej. Smrdet bude ale stejne dal i potom! :-)))
0/0
17.5.2002 4:33

concerned citizen

zhar
 Mozna, ze kdyby ten pathologicky zhar  se pokusil vypalit pana prezidenta, ze by  zmenil nazor A jak asi na to reaguji rodiny obeti ?  A co " rights of victims" ? Kde ty jsou, pane presidente?
0/0
16.5.2002 23:33

hovnival

Re: zhar
cesky se to rekne: prava obeti ......
0/0
16.5.2002 23:39

BUDA

?????
No neda se s tim nic dělat.
Ted me ale napada, jestli treba nejde pozadat o milost dopredu, este pred provedenim cinu, abych usetril praci policii, statnimu zastupitelstvi a abych snad tímto svýj činem nezdrzoval nase soudnictví.
Pak by bylo vse jednodussí, s udelenou milosti bych zasel do banky, k té bych jel samozrejme neprimerenou rychlosti a smetl bych par chodcu, ktery se mi na prechodu pripletly do cesty, pak bych svou neopatrnou manipulaci s vybusninou zranil nekolik okolostojicich lidi (jejich zraneni se stejne zahoji). 
Pri tom vsem bych este ke vsemu nezanechal zadne dukazy (prinejhorsim lehce zpochybnitelne) a samozrejme bych mel alibi.
NEBYLO BY TO SUPER? 
0/0
16.5.2002 23:03

Petr

Re: ?????
Lepsi reseni by bylo zrusit policii, soudy, vysetrovatele. (usetrime tezky prachy) Pan prezident vi nejlepe, kdo je vinnen a kdo ne (TAKOVY DAR BYCH TAKY BRAL) a tak by sam soudil a posuzoval kazdy pripad.  At zije demokracie, kdyz se neveri soudum a spol.
0/0
17.5.2002 9:32

erne100

jestli je havel debil , pak je ian čurák
0/0
16.5.2002 22:51

Fuck off

Re:
 I s Vašíkem. Už má toho blba každý dost.
0/0
16.5.2002 23:02

Krutas

Re:
, erne100. Ja si vubec nemyslim ze Ian "curak" rekl bych ze je to tvuj popis. Ostatne ian vyjadruje nazory velke vetsiny! Za copak jsi byl amnestovan ty?
0/0
17.5.2002 3:48

Ian

už by se na to měl vysrat debil
0/0
16.5.2002 22:18

tavik

Re: už by se na to měl vysrat debil
Před Vámi nestojí za to si ani odplivnout!
0/0
18.5.2002 15:54





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.