Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Šéf ČT strávil pět hodin u výslechu

Na Kavčích horách se konala demonstrace odborářů České televize. Sešli se kvůli obvinění generálního ředitele veřejnoprávního média Jiřího Balvína, kterého vyzvali, aby dočasně rezignoval. Rada ČT čeká, zda Balvín, kterého pět hodin vyslýchala policie, předloží všechny materiály o koupi přenosového vozu, kvůli němuž je stíhán ze dvou trestných činů. Vyšetřování čeká i samotnou policii kvůli úniku informací.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Mirek

Pro papapouška Kakadu
Tato kauza má hned několik zvláštností. Novinář, který si plete špičkový vůz, jehož hodnota vysoce překročuje uvedenou cenu s vozečkem, možná že i šlapacím, chce z velice dobrého obchodu, protože Vávra prodával v nouzi aby měl alespoň pro sebe na výplatu, udělat podvod. První svědek je Balvínem vyhozený pracovník ČT (takže o lásce k Balvínovi se asi dá těžko mluvit), druhým je pracovník proslulé ČNTS a třetím, který ani u toho nebyl, ale někde o tom slyšel je perla, sám Vávra. No a do třetice vystoupil hlavní aktér, soudruh Komers s již předem připraveným plánem na odvolání Balbína. Asi jim tam moc klepe po prstech a to se těm kaprům v ČT pranic nelíbí. Tak společně s odbory svolá v pracovní době mítink, za veřejné peníze si předem namnoží své prohlášení a jde se manifestovat. Za co? Za osobní zájmy pana Komese a jemu podobným?...... Něco shnilého je..... ,ale ne ve státě Dánském. Pak že u nás již není socialismus. Někde přímo odborářsky kvete. Teď už je sbírat podpisy na Balbínovu popravu.
0/0
19.5.2002 18:25

Liebe

Blam blam
To je zase diskuse tady... Vazeni, zkuste na chvili zapomenout na antipatie vuci Dekojovi, Koalici, ODS, koncesionaskym poplatkum a dalsim odtazitym vecem ktery s vama cloumaj jakmile vidite vedle sebe pismenka C a T a radej zapremyslejte s chladnou hlavou nad nasledujicim : myslite ze clovek ktery je stihan pro dva trestny ciny a ktery sedi ve verejne instituci by mel do vyreseni nechat ridit tuhle instituci svyho zastupce? A hlavne proboha zapomente na CT, protoze na tu se odtazite opravdu dneska uz nikdo neumi podivat - predstavte si treba ze mluvim o sefovi CNB, rektorovi VS, starostovi mesta nebo o koliv jinym v podobne funkci. V druhe fazi se pak sami sebe zeptejte, jestli smeji odbory takhle postizenymu jedinci pripadny docasny preruseni funkce nadhodit..
0/0
17.5.2002 10:46

Manik - Ostrava

Hihihi
Jeste ze neplatim poplatky, to bych byl asi nasrany. Ale takhle je to pro me instituce jako kazda jina :-) a jelikoz nepredpokladam, ze by v brzke dobe vyjely radiovozy jako za dob Gestapa, tak ty notoricke nespokojence platit nebudu.
0/0
17.5.2002 7:02

Papoušek KAKADů

Re: Hihihi
Radiovozy nejen Gestapo hlupáku, ale v anglii je to naprosto běžné. Tam si nikdo nedovolí nezaplatit. Ale brzy se dočkáte :1/buď  další komerční  televizi ,přerušovanou reklamou a vysílající telenovely
nebo2/ televizi plnou mluvících hlav-různé besedy.
Děkuju pěkně .To chcete ????
0/0
17.5.2002 13:03

petr

At uz jde cela tahle instituce do haje
Proboha, at uz se tenhle zasranej moloch nekomu proda (nebo spis daruje, protoze lze s uspechem pochybovat, ze ta svoloč, co tam pracuje, ma jakoukoli cenu vyjma ceny Zdenka Nejedleho a jinych) !! Chvili vsichni ti radobychytrolini atd. budou rvat jak postreleny, ale ono to cely casem utichne a bude tu holt jedna z dalsich komercnich TV. Stejne se tak i pres svoji "verejnepravnost" uz dnes zhusta chova, tak o co jde, ne? Horsi, nez dnes,  to asi ani byt nemuze.
0/0
17.5.2002 2:12

Trumen

Re: At uz jde cela tahle instituce do haje
Ano, presne takhle myslim uvazovala i ODS. A ja doufam, ze i priste az se zase nejaky medium pokusi ovladnout, tak ze pekne dostane na budku jako posledne. Pokavad se ti Petriku styska po techhle manyrech, presun se do Beloruska, nebo rovnou do Ruska. Tam si podobnych mocenskych radovanek uzijes az ti z toho blbe bude..
0/0
17.5.2002 11:08

petr

Re: Re: At uz jde cela tahle instituce do haje
Jisteze pujdu, ale naopak zpatky smerem opacnym. Nebot, co zde par vyvolenych a nikym nezvolenych demagogu (a predevsim vychcaných hajzliku) predvadí nejen s CT predstavuje toho prave toho Lukasenka. Pokud jsi vsimavy, jiste si zaregistroval, ze ruzne statni a radobyverejne televize jsou zpravidla ve statech, kde to stoji kdyz uz ne primo za h ..., tak to aspon zasmrada socialismem ruzných tvarí (napr. vetsina Evropy, o totalitach ani nemluve). Normalni fungujici demokracie zadnou takovouto berlicku nepotrebuje, tim mene jeji obcanstvo.
0/0
20.5.2002 7:48

Trumen

Re: Re: Re: At uz jde cela tahle instituce do haje
Nezlob se Petriku, ale horujes tady pro totalitni manyry a pritom se snazis tvarit jako jejich odpurce. Coz je malinko usmevne, asi jako kdyz zlodej krici chtte zlodeje. Jednak - udelat neco nasilim s tim ze tvoje pozice je neotresitelna a jediny co bude nutny pretrpet je docasny odpor - to je presne bolsevicky postup tak jak byl praktikovat v ere hlubokeho socialismu. Ustrihnout informacni bariery a ekology/humanisty/ekonomy/atd. nechat at se vykricej. Casem utichnou, pripadne je utichneme. Je to pochopitelne i Lukasenkovo a Putinovo princip boje proti svobodnym mediim. Tedy presne to co ty se tu snazis obhajovat. Konkretne k CT vidim ze trpis nenavisti, to pochopitelne nelze brat jako dobry predpoklad pro odtazite uvazovani o danym subjektu. Stejne jako vidim ze vuci EU trpis frustraci. Vzasade se nedivim ze z tebe leze to co tu vidime. Jses upjaty na urcite neprilis demokraticke principy a nevnimas realitu s odstupem. Samozrejme se nema cenu ptat jestli s tim souhlasis, sobe se jiste jevis jako zcela objektivni jedinec, ktereho pouze nechapou. Ale to je syndrom spousty lidi kteri se dostanou do urciteho nazoroveho proudu ktereho se snazi krecovite drzet a zduvodnovat si drive vstrebane principy. Proto je mi taky jasne,ze i kdyz ti prinesu sebelepsi argumenty, tve vnimani neovlivnim. Maximalne dosahnu toho ze budes vic frustrovany. Coz mi za to nestoji. Mno, ale zpet k tem mediim. Nezavisla verejnopravni media jsou zastoupena prakticky v kazde demokracii. Predpokladam ze tebe pouze zmatlo to ze se v nekterych zemich neplati ty tzv. koncesionarske poplatky. Holt to v mnoha pripadech plati stat z rozpoctu, takze to neni tolik videt. Vzhledem k evidentni frustraci tedy nebudu argumentovat Evopou, ktera je jinak vzhledem ke kulturni clenitosti nejlepsim prikladem, ale vzpomenu treba statem japonsky NHK, australsky ABC, kanadsky CBC, americky PBS, atd. Smer kterym jdou tvoje myslenkove pochody doporucuju korigovat, zatim miri odhodlane k vychodu... ;-)
0/0
20.5.2002 16:56

kadlec

Tonik,
Ten Tonicek,to je ale hosicekk.A jak mu to pali!I ten agitatorskej zapal by mu moh lecjakej bolsevik zavidet.Trosku je sam do sebe zahledenej,ze si mysli jakej ma patent na rozum a kdo s nim nesouhlasi,je okamzite vul,ale to nevadi.Tonicek prece bojuje za tu nejspravedlivejsi a nejcestnejsi vec.Tonicku vydrz,bez tebe by se z nas stalo jen tupe stado!Mozna by jsi pristi rok mohl vystridat i naseho Nejjasnejsiho na Hrade.Smyslem pro spravedlnost se sobe vyrovnate,ba ho mozna i prekonavas!O neomylnosti ani nemluve.Tonicek na Hrad!!!!!
0/0
17.5.2002 1:37

Toník

Re: Tonik,
Jsem rad, ze jste me hned na zacatku oznacil temer za bolsevika. Dekuji, tim s Vami nemusim ztracet vic casu, nez je nutne na tuto odpoved...
0/0
17.5.2002 8:16

Alex

Vyhodte je!
Zda se, ze ten Komers s Dekojem by nejradeji ridili CT sami. A to je nejvetsi problem CT. Tohle si nikdo jinde nedovoli. Od toho mame prece Radu pro RaTV. Tu zvolili poslanci a poslance jsme si zvolili my "koncesionari". Kdo si zvolil ty dva???
0/0
16.5.2002 22:33

Pavel, Praha

Re: Vyhodte je!
Přál bych vám, aby Vaši firmu alespoň chvíli řídili (přes "Partu = Radu" kterou si sami vyberou) přímo poslanci našeho skvělého Parlamentu. Třeba byste pak začal lecos chápat ( i když chápu, že Vás pánové Komers a spol. už asi někdy štvou. Ale z toho si nic nedělejte, nejste sám. Pokud vím, tak noviny psaly, že "tam bylo něco asi okolo 200 odborářů" - to není asi moc lidí z televize, že ne(?), a to musíte z tohoto počtu odečíst ještě padesát novinářů). A ještě něco: Vy vážně věříte, že "televizní zaměstnanci" jsou nějaká "jedna velká parta"??! To jste viděl zaměstnance jakýchkoliv "médií" asi opravdu jen z hodně rychle jedoucího vlaku... Pojem "zaměstnanci ČT" je totiž asi tak "sjednocující", jako pojem "občané ČR". Ale to už by byla asi příliš odvážná debata, raději věřte vždy tomu, co píšou v novinách - je to tam černé na bílém, tak to musí být vždy pravda,že? A když napíšou "zaměstnanci televize chtějí zase stávkovat", tak to přece "ultra" musí být pravda a jasně že se to týká všech zaměstnanců - co na tom, že je to akce dvou tří lidí, kteří na sebe nabalí 50 "věrných". Noviny napíšou 200 lidí a jejich čtenáři už jen čtou: "zaměstnanci televize chtějí zase stávkovat" - tedy jasně ŽE VŠICHNI - přeji Vám klidný spánek, není nad to si občas na někoho zanadávat. (Ne že by si to občas i ten někdo nezasloužil, ale když nadávají všichni, tak se nadává tak nějak snáz, že?) A přemýšlení bolí, tak se tím už netrapte a nalaďte si svůj oblíbený pořad na svém oblíbeném programu. Ale obávám se, že pokud nemáte zrovna rád estrády a´la 70 léta minulého století, telenovely, akční trháky či porno, tak moc neuspějete. Zábavě zdar, novinářům a A. Komersovi zvlášť!
0/0
17.5.2002 20:28

Rony

Toník DEKOJ
Prosím pána vystupujícího pod jménem Toník aby se ihned dostavil na odborovou schůzku pracovníků ČT. Tondo D. nemůžeme tě nikde najít, že zase sedíš u toho písíčka? Máme před rozhodnutím, že novým ředitelem bude konečně Paluska a ty nikde. IHNED SE DOSTAV NA ÚSTŘEDNÍ VÝBOR ODBORŮ!!!
0/0
16.5.2002 18:41

Toník

Re: Toník DEKOJ
Ano, uz bezim, ale nevadi, ze nejsem odborar?
0/0
17.5.2002 8:50

Rony

0/0
16.5.2002 18:36

Toník

Re:
Hmm...konecne jeden zajimavej a ne prihlouplej prispevek od tebe ... diky.
0/0
17.5.2002 16:08

Bubák

Zdá se mi to tošku přitažené za vlasy ...
... ředitel si sám řekne o úplatek ? Nevím, ale na takovou zakázku se snad vypisuje výběrové řízení, do kterého promlouvá mnohem více lidí, navíc pochybuji, že by Balvín riskoval kvůli úplatku, který odpovídá zhruba jeho ročnímu platu. Ke všemu je to jako z udělání v organizaci, která si s nepohodlnými řediteli vždycky dobře poradila. Možná je to jenom proto, že Balvín se snažil nastolit pořádek, který mnohým lidem nevoněl. Situací v ČT se jednu dobu zaobíraly obšírně Britské listy, a její hospodaření bylo i v dobách minulých mírně řečeno podivné, což potvrdil i nezávislý audit. Například si pro zadávání reklamy najali agenturu, která stáhla asi 80 % z toho co reklama stála, zbytek milostivě dala televizi. Možná by bylo zajímavé podívat se kdo z rozpočtu ČT získává prostředky na uměleckou činnost, na výrobu pořadů atd..
0/0
16.5.2002 18:24

Hrabě Kocharowski

Re: Zdá se mi to tošku přitažené za vlasy ...
CHachachachachachachachachachachachachachacha, teď nemluvím o Balvínovi, ale vy jste asi u moc výběrových řízení nebyl.
0/0
17.5.2002 10:09

ber uber

Pomatencům
Permanentním rebelům z velína pseudoveřejnoprávní mašiny na požírání koncesionářských poplatků by měl přijít přímo na jejich další komické show zazpívat I. Hlas, jehož použili na urážlivý klip a stále ho tehdy o Vánocích vysílali. Prostě "TÁHNĚTE DO HÁJE!!!"
0/0
16.5.2002 18:06

Darkman

Nechci dalsi politickou televizi (mame uz prece Novu Vladi Zeleznyho)
Ja teda nevim lidi jestli umite cist, ale nejdrive nez sem neco napisete tak si alespon prectete o co jde.
1. odbory nechteji aby Balvin odstupoval, ale aby v dobe sveho PODEZRENI predal vedeni nekomu jinemu - me se to zda vcelku logicke. Osobne by on u me skoncil jenom pro podezreni.
2. samozrejme ze odborum jde i o platy (o kterych tento clanek vubec neni), a jako v kazde demokraticke, slusne spolecnosti to tak je - podivejte se treba do Nemecka
3. odborum se to nepovedlo a platy v ceske televizi se snizuji o 18% (snizuji) a nemyslete si ze si to snizuje vedeni.
mejte se pekne a naucte se taky trochu premyslet !!!!!!!!!!
0/0
16.5.2002 17:20

bob

Re: Nechci dalsi politickou televizi (mame uz prece Novu Vladi Zeleznyho)
No víš, v tuším neděli v  jednom výtvoru pobíhali čtyři lidi - dva kolem dokola venkem, dvě dámy předváděly jak umí chodit sklepem a po schodech a pár důchodců plácalo za limču v zasedačce. Jinak v celém prostoru a široko daleko nebylo vidět ani živáčka. Na to, že je tam 1500 zaměstnanců kmenových a 48 hodin vysílacího času nonstop trochu divné. takže se zamysli sám...   
0/0
17.5.2002 23:33

karf

Ajajaj
Komers už zase řeční! Zdá se, že pár lidem v ČT ten Balvín asi leze na nervy, či co?
0/0
16.5.2002 17:19

Juras

Re: Ajajaj
A to je dobře nebo špatně? :-))
0/0
17.5.2002 7:05

předseda

A co ředitel Primy ?
Nevím, kdo je ředitel TV Prima, ale ať už to je kdo je, řekl bych, že po řediteli Novy Železném a teď po řediteli ČT Balvínovi se mu to kvapem blíží...
0/0
16.5.2002 17:14

Jan

Re: A co ředitel Primy ?
Rekl bych, predsedo, ze mas zcela zbytecne starosti. To, ze je Prima treti televizi, vubec neznamena, ze by mela jejimu sefovi hrozit nejaka neprijemnost. Ze dvou spravnych premis jsi vyvodil zcela mylny zaver.
0/0
16.5.2002 18:03

předseda

Re: Re: A co ředitel Primy ?
Uf, Honzo, díky, to jsem si oddychl... Už jsem měl strach, že to bude řetězová reakce po celém světě. Díky, uklidnil jsi mě...
0/0
16.5.2002 18:35

předseda

Re: Re: A co ředitel Primy ?
Ještě pro doplnění - poslední věta ze Sloupku Jana Rejžka ve včerejším Metru: "... a jsem zvědav taky na to, jestli někdy budeme mít nějaký televizní kanál, o jehož ředitele se nebude zajímat policie"... Měl by jste tedy, Honzo, uklidnit i pana Rejžka.
0/0
17.5.2002 10:48

Sopko

Česká televize - stát ve státě ?
myslím, že situace v ČT je naprosto neúnosná. ČT není soukromý podnik, víceméně ji platí povinně všichni občané z koncesionářských poplatků plus příspěvky ze státního rozpočtu a přes to všechno neexistuje jednoznačná kontrola použitých peněz. O neeektivnosti vynakládání prostředků v ČT se vyprávějí dlouhá story...  Těžko si lze přestavit, že by jakýkoliv soukromý vlastník trpěl zvůli zaměstnanců a odborů a tunelování firmy tak jak se děje nyní v ČT
0/0
16.5.2002 17:11

Papoušek KAKADů

Re: Česká televize - stát ve státě ?
Nepapouškujte pořád nahlouplé politiky!Co je neúnosné?Že někdo obvinil ředitele ČT ,nebo že odborová  organizace zaujmula nějaké stanovisko? To je zakázané? Všude ve světe se s odborama počítá. Pouze takové vypatlané mozky,jako jseš Ty to nechápou.Chudáčku.Kdo v ČT tuneluje? Můžeš být konkrétní. A pozor je to žalovatelné!!!!
0/0
16.5.2002 18:18

petr

Re: Re: Česká televize - stát ve státě ?
Nevim, jak dalece jsou politici prihloupli ale nemyslim ze by ta "che komersova " klika byla o neco chytrejsi. Jinak doporucuji si laskave sbalit spacak a Vasich x minut slavy mate zajisteno.
0/0
17.5.2002 1:41

Trumen

Re: Re: Re: Česká televize - stát ve státě ?
Je uzasny sledovat jak elementi kteri prijdou o argumenty se s nadsenim vrhnou do vyroku o spacaku a cekaj ze tim racionalni argumentaci nahradi. Petriku, Komers, at je ti sympatickej nebo nesympatickej jak chce, ma pravdu v tom, ze clovek kterej je stihanej by vykon svoji funkce ve verejnopravni instituci az do uzavreni pripadu mel polozit. Takze, jestli se chces opirat o nejakou 'chytrost', neshazuj se prohlasenima o spacacich. Jediny co se ti na to da adekvatne odpovedet je neco ve smyslu ze jses 'tupec radoby operujici s chytrosti' ;-)
0/0
17.5.2002 11:00

Koncesionář

Komersi, ty si ho-va-do!!!
Proč nám neustále pánové Dekoj, Komers apod. ukazují, koho si za své peníze v ČT platíme? Kdyby aspoň drželi chvíli klapačku, Balvín možná bude taky pěknej ptáček, nicméně Supernovinář Komers by snad mohl znát institut presumpce neviny. Jsem už na něj alergickej a jestli to takto povedou dále, budou mít o jednoho platícího blba zase méně. 
0/0
16.5.2002 17:04

Feyd

Re: Komersi, ty si ho-va-do!!!
Chmm, jenže oni po něm nechtějí aby odstopupil, dokonce ho ani neosočují, že to udělal, pouze chtějí, aby v instituci, která by měla být naprosto objektivní, byla po dobu jeho vyšetřování něco jako dozorčí rada, která v případě pochybností o uzavřených smlouvách a vydaných nařízeních, bude-li obviněn (případně odsouzen), bude moci říci, že je vše v pořádku. Mimochodem, když jste tak alergický na Komerse (v jistých ohledech nejste sám), co ten člověk vlastně udělal špatného ? To, že nechal blba Rumla přenocovat ? Vy jste nikdy neudělal chybu ? Ten člověk má podle mě obrovskou duševní sílu a přesvědčení, když ustál celou krizi a stále pracuje v ČT i přes obrovský odpor vůči jeho osobě. Ačkoliv s mnohým jeho jednáním nesouhlasím, i když situace v ČT rozhodně stále není růžová, přece jenom: bylo by mnohem horší, kdyby i ČT ovládli "parťáci" z ODS a ČSSD. V tom nejhorším případě jde lidem z ČT *jenom* o peníze - ale těm, kdo se snaží ČT ovládnout, jde o totální moc a to je pro mě horší. V podstatě tvrdíte, že vám vadí, že se ozývá, měl by držet klapačku: Pochybující duch je rozkládající duch. Víte, kde to řekl ? Jistý rakouský malíř pokojů, cca 3 roky před tím, než z Evropy udělal válečné pole.
0/0
16.5.2002 17:31

Hrabě Kocharowski

Re: Re: Komersi, ty si ho-va-do!!!
S takovými názory Harkonnene brzy okusíš ódeesácký Gom džabbár.
0/0
17.5.2002 10:21

eva

O co jde České televizi
Proč by měl pan Balbín odejít ? , copak byl odsouzen ? oč jde odborářům v ČT, zase jen o platy ? proč máme stále doplácet na koncesionářské poplatky , nepotřebovala by ČT zeštíhlet ???mimochodem program nic moc
0/0
16.5.2002 16:25

Toník

Re: O co jde České televizi
Zestihlet bys potrebovala asi ty. A taky trochu popremyslet. Samozrejme, ze zamestnancum jde o platy, ostatne jako jinym zamestnancum v jinych firmach a jinych zemich. Navic, z vlastni zkusenosti s platem v CT, se jim ani trochu nedivim. Ale navic verim, ze ti lide nebojuji jen a jen o penize. Jde jim tez o neco, co Vam a podobnym lidem, jako jste Vy, nemuze vubec dojit. Ale netrapte se, kazdy je na neco jineho. Treba dobre varite ...
0/0
16.5.2002 17:00

karf

Re: Re: O co jde České televizi
Jo, bojují o něco vyššího (pravdu, lásku, morálku, či snad..............nezávislost a dobré jméno ČT?), o něco, čemu normální smrtelník nerozumí! Ať si klidně pokračujou, ale já je z daní a koncesionářskejch poplatků živit nehodlám. Ty věčný nářky........když se jim to nelíbí, ať jdou makat jinam. Nevim ale, kde by byl o Komerse či Dekoje zájem. Já bych je nezaměstnal, ani kdyby mi za to zaplatili.
0/0
16.5.2002 17:27

Toník

Re: Re: Re: O co jde České televizi
O, tve jmeno je Klaus, Lenger ci Dostalova? Hnij si v bahne a starej se o ty svoje penizky a dane treba prestan platit, aby ti nebylo lito tech zlatacku ... Jen mimochodem, kolik dani podle tebe jde do CT, no? Nevis, co ty pako. Pokus se taky trochu zamyslet ...
0/0
16.5.2002 18:03

Juras

Re: Re: Re: Re: O co jde České televizi
Koncesionářské poplatky jsou daně. Netřeba se pohoršovat nad tím, že jsou označovány jiným slovem.
0/0
17.5.2002 7:05

Papoušek KAKADů

Re: Re: O co jde České televizi
Toníku  jseš chytrej chlap. Konečně někdo přemejšlí.
0/0
16.5.2002 18:21

Skútr

Proč to asi dělají?
X-koaláci jsou, zdá se v ... volby asi těžko vyhrají i přes zoufalou snahu jistého hradního pána a jeho melody boys z ČT, MFD, LN a spol. No a tak dostal někdo nápad, že by se zase mohl udělat bordel v ČT, aby bylo opět bezvládí a Komersovy milice si mohly řádit dle libosti. A i tak "nestranná" ČT by byla hlásnou troubou těch "jediných čestných politiků"  typu pátera Cyrdy, Marvanové, Bači Rumla a ostatní sebranky z toho jejich slepence. Podle mého názoru by bylo nejlepší zrušit ČT kompletně, propustit všechny její zaměstnance  a vybudovat na zelené louce zcela novou veřejnoprávní TV takovou, jakou má skutečně být.
0/0
16.5.2002 16:22

Darkman

Re: Proč to asi dělají?
AAAAA panacek je odbornik a presne vi co se deje.
Zda se ze korupce a dezinformace se stava naprostou normou v nasi spolecnosti
a tomu ja rikam ne !!!!! - zrusi - li se jeden program CT beru to jako prohru demokracie a nastup prinejmensim autoritarskeho rezimu. A kdo tim autoritarem asi bude muzete hadat.
 
0/0
16.5.2002 17:10

Juras

Re: Re: Proč to asi dělají?
Omyl, spletl jste se v čase. Správně je "korupce a dezinformace se stala naprostou normou v nasi spolecnosti". +++ Zrušení jednoho programu televize by se mi nelíbilo, ale říkat tomu prohra demokracie je hysterie.
0/0
17.5.2002 7:15

Josef 2

Kdyby radši pracovali
Co jim je potom. Doufám, že to nezplodili v pracovní době a za moje daně.
0/0
16.5.2002 16:13

Toník

Re: Kdyby radši pracovali
Pako, pokud vubec nejaky dane platis, tak z nich rozhodne neplatis CT. Uz si to konecne uvedomte, vy tatari.
0/0
16.5.2002 17:21

petr

Re: Re: Kdyby radši pracovali
Tonicku, Tonicku. Dane platim jak mourovatej (nejakych 65 %) a v nich i jakysi parlament, jez tuhle zasranou instituci jmenem CT drzi pri zivote. Takze tuhle "Komers a jinou vizi" si opravdu platime z dani, at se Ti to libi ci ne. Mne tedy osobne ne, ale uznavam, ze nekdo jinej muze miti i jiny vkus. V kazdym pripade tahle instituce ma slouzit jaksi vsem a nejen par silencum, ktery si z toho udelali pouze slusnej osobni bysnys a v okamziku, kdy je snaha jim to zarazit, tak zacnou rvati, ze se jedna o ohrozeni svobod vseho druhu. Nemaj to hosanci blbe vymysleny, ze? A Ty a spol. jim to zerete i s navijakem!
0/0
17.5.2002 1:56

Juras

Re: Re: Re: Kdyby radši pracovali
Koncesionářské poplatky jsou taky daně. Protože se neplatí za sledování ČT ale za vlastnictví ČT, kterou třeba používáte jen ke sledování videa.
0/0
17.5.2002 7:16

Toník

Re: Re: Re: Kdyby radši pracovali
No, zajimavej nazor. Byl bych docela zvedavej na "Petr"vizi, ktera by slouzila uplne vsem. Treba by mohle SLOUZIT politikum, ze? Ne, verejne televize nema slouzit vsem, ale ma BYT pro vsechny, tedy alespon v nejvyssi dosazitelne mire. Docela by me zajimalo, jak byste chtel, aby vsichni byli spokojeni. Neni to tak trochu neresitelnej problem? Trvam na tom, ze z dani CT placena neni! A to, ze si z toho nekdo dela slusnej bysnys? Tak tomu se fakt muzu jen zasmat, nebot, jak jsem jiz nekde psal, znam financni pomery v CT a muzu bez jakychkoli predsudku rici, ze tem lidem nejde jen o penize. Ani mne se nelibi snaha politiku mit moc primo ovlivnovat verejnopravni medium. V tom stojim za temi "silenci" ....
0/0
17.5.2002 8:12

Iron Eagle

Zrušme Justici
Navrhuji zrušit všechny soudy u ČR, včetně ústavního. Veškerou práci za ně dobrovolně vykoná tribunál spravedlivých, ve složení Havel, Veškrnová a její dvě čuby, Honza "spacák" Ruml , "Che Guevara" Komers a vyžraný odborář Dekoj. V takovém případě doporučuji normálním lidem co nejrychlejší evakuaci do co nejvzdálenějšího místa od tohoto pastátu. A poslední ať zhasne.
0/0
16.5.2002 15:56

Petr

Zaměstnaci ČT
Zaměstnaci ČT (omluvám se výjimkám) - lidé morálně nízcí, u nás v hospodě říkáme hajzlíci, si neustále hlídají své penězovody. Podporu snadno najdou u intelektuálů stejného ražení. ČT zřejmě nelze reformovat. Nejlépe zrušit a budovat znovu, třeba ve spojení s rozhlasem. Hned by to bylo lacinější. Ztráty plurality názorů se bát netřeba, žádná tam není.
0/0
16.5.2002 15:40





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.