Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Klaus Fortuyn

Budeme bojovat proti cizím stánkařům, kteří ubírají prostor domácím podnikatelům. Omezíme příliv přistěhovalců! Nejnovější body kampaně ODS by až donedávna byly považovány za výplod čirého pravicového populismu. Nizozemský provokatér Pim Fortuyn byl zavražděn. Pod dojmem tragédie se stávají některé věci z "politicky nekorektních" otevřením tabuizovaných témat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Hans50

Kdo z mladých volí Komunisty...
Mladé příznivce Komunistických a socialistických stran zase často spojuje bláhový pohled na nespravedlivý svět plný vykořisťování a zvůle. Mají postoje kladných pohádkových postav - boj za svobodu, rovnost, bratrsví. Většinu z nich to přejde ve chvíli, kdy se na školách setkají s předměty tipu politologie, sociologie psychologie a ekonomie. Pak pochopí, že v pohádkách se jim lhalo.
0/0
17.5.2002 15:03

Hans50

Mladá inteligence volí ODS...
Mladí studenti, které znám, lze rozdělit na dvě skupiny.  Lidi, kteří se učí metodou "pamatuj si jen to nejdůležitější, hlavně pochop souvislosti a zákonitosti" jsou zpravidla příznivci ČSSD, méně Koalice. Studenti, kteří se učí na zpaměť i čísla stránek ve skriptech jsou příznivci především ODS, méně pak Koalice a ČSSD.  Trochu z toho mám pocit, že ODS volí většinou mladí lidé, kteří se rozhodují ve smyslu preferencí rodičů - tradičně a na základě frází a hesel. 
0/0
17.5.2002 15:00

BOB

ÚSPĚŠNÝ KLAUS - NEŠTĚSTÍ BUDOUCÍ SLUŠNÉ GENERACE !!!
Daňový soumare . Jste  moje krevní skupina .  Nechápu , jak nějaké statistiky uvádí , že Klause volí především mladá inteligence . Ta nová mladá generace je snad nadšena lacinými sliby a nesmysly . Skutečný život je naprosto o něčem jiném . Je tragedie , když naše mladá inteligence se nechá tak zmanipulovat a Klaus toho dokonale a chytře využívá ( přednášky na Vysokých školách) .  Mám dojem , že tato mladá inteligence se domnívá , že jejich dnešní ( na poměry v Česku ) nadprůměrně velmi slušný životní standard ( na Evropu velmi slabé - pro závistivé sousedy , ano , dostačující - ach ta hrozná česká povaha !!! ) , zajistil Klaus . Zřejmě se srovnávají se svými rodiči a sousedy a to je nesrovnavatelné !!!  Klaus jim z hlav vygumoval morálku a naopak tam vecpal jenom peníze - a klidně i špinavé !!!  Je to tragedie , která se jim vymstí . Přesto je nutné od starší pravicově založené generace stále bíti na poplach a burcovat , že toto nikomu ještě spokojený a šťastný život nepřineslo . Opravdu peníze nejsou to nejdůležitější i když bez nich to také nejde . Klaus je mafián nejhrubšího zrna .   Za jeho vládnutí došlo k rozkvětu rozkrádání státu a potlačení osobních morálních hodnot . A to je velmi vážná věc do budoucna . Mladá inteligence by měla spíše věřit novým neparlamentním stranám , které mají v čele své vrstevníky -  třeba Naděje ...a další . Klaus je mafián , ješita , sobec a narcis s chorobnou mocí po neomezeném vládnutí (despota - něco jako novodobý Lenin či Stalin ) . ODS je možné  nazvat vládou elitních jedinců ve stylu KSČ , samozřejmě dnes s elitními komunisty takticky v pozadí !!!!!!!!!!!!!!!!!! ODS JE "PŘEKABÁTĚNOU"  POKRAČOVATELKOU KSČ !!!!!!!!!!!!! KSČM jsou opravdu proletáři , kteří jsou nebezpeční jen tím , že v nejhorším se s nima Klaus Oposmlouvou klidně spojí . A PROČ NE ?????????????????????
0/0
15.5.2002 23:50

kamo

Re: ÚSPĚŠNÝ KLAUS - NEŠTĚSTÍ BUDOUCÍ SLUŠNÉ GENERACE !!!
Milý Bobe, celkem s vámi souhlasím, i když tak úplně jednoduché, jak píšete to určizě není. Ale s vaší větou: Klaus je mafián , ješita , sobec a narcis s chorobnou mocí po neomezeném vládnutí (despota - něco jako novodobý Lenin či Stalin ) . ODS je možné nazvat vládou elitních jedinců ve stylu KSČ ,......" se ztotožňuji. PS: Bez těch smejlíků bych si to taky přečetl _:)_
0/0
16.5.2002 14:37

BOB

Re: Re: ÚSPĚŠNÝ KLAUS - NEŠTĚSTÍ BUDOUCÍ SLUŠNÉ GENERACE !!!
Milý KAMO . Díky za podporu . Je mi jasné , že to není úplně tak jednoduché , ale ono to platí o té jednoduchosti všude . Nikdo z nás to nemá jednoduché ( život není peříčko ) a pokud si něco zpackám sám , tak si následky také slíznu sám . U našich politiků vyslovení alespoň politování nad zpackáním své práce s dopadem na ostatní , jsem si nevšiml - nikdy !!!  A pokud někdo  už toho zpackal při řízení státu víc než dost ( Klaus určitě ), tak by měl zmizet z politické scény a ne opět kandidovat ve volbách . Právě proto , že to není jednoduché . Doufám , že i nyní mi rozumíte - nechci s Vámi rozvíjet takovouto diskuzi , protože Vám je to celkem jasné . Jen jsem "rozvinul" Vaši myšlenku o jednoduchosti . Smejlíky jsem tam dal jaksi z recese , když jsou v nabídce . Ale moje hobby to není . Trošku se tak člověk nakonec trochu uvolní , když se na ty držtičky podívá . Máte pravdu , že tam kvůli čtení nemusí být . S pozdravem BOB.
0/0
16.5.2002 23:03

kamo

Re: Re: Re: ÚSPĚŠNÝ KLAUS - NEŠTĚSTÍ BUDOUCÍ SLUŠNÉ GENERACE !!!
Bobe, rozumím vám, ty smejlíky mi taky nevadí, jen nevím, jak jej tvořit. Způsobem, jaký je na chatu i-dnes mi to nejde, nevím proč. Můžete mi poradit? Díky. Jinak Klaus to je kapitola sama pro sebe. Jeho neštěstí je jeho povaha, čichl si, jak chutná moc a v žádném případě o ní nechce přijít. Někdy mi připadá, že už ztrácí jakoukoliv soudnost a přestává se ovládat . Prostě ztrácí nad sebou kontrolu, asi tak jako, když narkomanovi vemete jeho drogu, je nepříčetný. Od toho je demokratický systém, aby až to bude katastrofální, takové lidi odstavil. Proto je nejdůležitější svoboda slova, médií a demokratický systém, jinak to může nasměrovat směr Bělorusko. Není vůbec náhoda, že Klausovi imponují osobnosti, jako je Mečiar, Lukašenko, Miloševič, Pinochet apod. Pro svou vlastní neomylnou vizi je ochoten Klaus zajít velmi daleko. Základy našehé mladého demokratického systému mu v tom naštěstí brání a to je dobře. Za nejnebezpečnější považují jeho snahu o likvidaci veřejnoprávní TV! Není náhodou ani posun jeho zájmu na jednodušší voliče (důkazem je jeho populistická kampaň, kterou kdysi u svých konkurentů vždy kritizoval), vš vzdělaní lidé se od něj totiž odvracejí, bohužel díra na pravicovo-liberální straně spektra po něm zatím není vyplněna. Já osobně rozhodně nemíním volit Klause, přesto, že jsem mírně pravicově a rozhodně liberálně založený člověk. Tak jsem se trochu moc rozepsal, omlouvám se a přeji hezký víkend. Kamo. :-)
0/0
17.5.2002 10:52

BOB

Re: Re: Re: Re: ÚSPĚŠNÝ KLAUS - NEŠTĚSTÍ BUDOUCÍ SLUŠNÉ GENERACE !!!
Kamo . S tou smejlíkovou tvorbou mám také problémy . Zdá se mi , že je jich malý výběr .  Proto se špatně a někdy možná ne zrovna nejlépe hodí . Ale to není podstatné . Klaus je opravdu nešťastná povaha . Já si doknce myslím , že už nyní by potřeboval psychiatra . Jenže takový odvážný člověk se nyní nenajde . Psychiatr by se jistě Klausovi zkoušel ordinovat léčbu , která by určitě byla pochopena Klausem tak , že mu někdo chce převrátit jeho 100%-ní a jediné pravdy . Klaus by byl u něj , pokud by tam vůbec šel , jen jednou  . Co by bylo s psaychiatrem těžko říci . V Orlické přehradě je zatím místa dost . No minimálně by si schytal pár facek , jak onehdá prohlásil Klaus v TV při komentování MUDr. Ratha . Rath si je určitě zaslouží . Takto se chová téměř nejvyšší politický přestavitel státu ? Co až opravdu bude mít tu moc si s každým takto "povykládat" ? To je děs . Ono nakonec s takovou v té Orlické přehradě bude málo místa . Tento despota nám tu má vládnout ? To je téměř šílená představa . Já jsem ho uznával a volil do okamžiku , než prohlášil , že špinavé peníze mu nevadí ( nebo nesmrdí - nevím přesně , ale to není důležité ) . Jsem podnikatel a bez pravicového přesvědčení bych nemohl poctivě podnikat . Ale co tu zavedl Klaus a se Zemanem v tom spolu pokračují nemá s podnikatelským pravicovým prostředím nic společného . Zde , za jejich ochrany a podpory těch nejvyšších , "podnikají" mafie . Taky jsem se rozkecal . Omlouvám se a přeji rovněž hezký víkend .
0/0
17.5.2002 23:23

posledni emigrant

Martine, ze by jiskra nadeje?
Soumar je prilis neduverivy k nekomu , kdo se za normalni hry nedostane k puku jako Jagr.Nebere gloriolu kanadskeho  bruslare jen tak samo sebou, to je spravne. ja mam zase moc rad lidi, nez abych tvrdil ,ze selhavac Jagr je spatnym hracem. Presto maji moji kolegove ve svych prispevcich vice ze hry, nez ta Vase fortuynovska rozehravka pres dve cary. Co vsak je dulezite..., je to strela alespon na branku, co jste napsal, neni to zahozeny suvenyr nekam za plexiskla mantaku. Je to lina strela, smerem na branku. Zda se mi, Martine, ze podcenujete brankare. V ni nechyta dnes ani hasek, ani Dzurila, cesky narod si natahl mrizku pred oblicej a tvrde betony: neni divu po zkusenostech s mistrem Klausem, starym kryptokomunistickym ucetnim z Narodni banky.Snad abychom Vas prispevek shledli ocima zacatecnika v oboru Golf -Karlovy Vary? Tolik der a tolik poskozene prirody.....P.E.
0/0
14.5.2002 23:37

kamo

Re: Emigrante, žádná naděje ani ta jiskřička!
Dear last Emigrant, zase jeden z tvých příspěvků, kterému nikdo a obávám se, že ani ty, nerozumí. Nikdo neví, co chceš říci. Zaplétáš se do svých alegorických přirovnání natolik, že se z nich stává pouhá forma nebo slupka, která uzavírá vakuum tvých myšlenek. Zamysli se, mluviti stříbro, ale mlčeti zlato. Někdy je prostě lepší, když budeš držet... však ty víš co. Anglofonní lidé říkájí Shut up! Ale jinak nic ve zlém. :-)) Jestli to máš jako formu léčebné procedůry, tak si piš, co ti slina na jazyk přinese a já budu ten poslední, co ti v tom bude bránit. :)))
0/0
15.5.2002 8:41

karel

Volební hlasy klesají,volby jsou za dveřmi a jak to udělat aby opět stouply? Vytáhnout do boje proti stánkařům.Bezva,kde byl těch 10 let,kdy docházelo k daňovým únikům?Kde byl,když textilní firmy se potýkaly s dampin.cenami na stáncích?Seděl se svými komunist.ministry(Dyba,Dlouhý,Kočárník)v parlamentu,kteří tvořili zákony.Preference jdou dolů,a proto je třeba vytáhnout i tu nejpodlejší kartu.Nyní paradoxně bojuje proti těm,kterým kdysi napomáhal a kteří hojně využívali jeho "tolerantní štědrosti" v podobě záměrně spackaných zákonů.A jak by řekl Mládkův kamarád Pitkin:"..vo,vo,vo tom to je!"
0/0
14.5.2002 14:58

Petr

Fortuyn
O Fortynovi toho moc nevíte, asi jen to co se dočtete v novinách v Česku. Fortuyna bych bral. S rasismem nemá nic společného. Tento klacek na Klase je moc laciný a nepravdivý. Vždyť také článek psal Komárek.
0/0
14.5.2002 14:41

kamo

Re: Fortuyn
Pane Petře, vůbec jste nepochopil spojitost Klause s Fortuynem, kterou měl Komárek na mysli. Komárek ani slůvkem nenapsal, že Klaus ba ani Fortuin by byli rasisti. Jejich spojitost viděl v jediné věci a sice, že oba před volbami vytáhli popolistickou kartu s problémem přistěhovalectví. A dále napsal, že problém přistěhovalectví je v Nizozemsku 100x větší, než u nás, kde prakticky zatím neexistuje. To nicméně nezabránilo Klausovu předvolebnímu týmu tuto kartu vytáhnout. Sudetoněmecká karta už šla, je třeba vytáhnout z rukávu dalšího trumfa. Klaus rád hraje karty, rád riskuje a vůbec mu nevadí, že hraje s falešnými kartami. Toť vše, co podle mého mínění svým článkem myslel Komárek. Jinak Fortuyn asi nebyl žádný zvláštní politik, aspoň ne na mezinárodní scéně, vyplývá to z toho, že svět o něm začal psát až po jeho násilné smrti.
0/0
15.5.2002 8:54

al.ladin

jo jo
Ještě před nedávnem bych napsat : Berme to z druhé -lepší - strany, Klaus je populista, ale není rasista a skrytý nacista jako například Heider. Ale teď je už těch odlišností čím dál méně, tak nevím.... Snad jenom, proboha nevolte ho!!!!!
0/0
14.5.2002 13:00

Daňový soumar

Starýho psa novým kouskům nenaučíš
Zdá se, že pán profesor otočil o 180 stupňů a nebude už přizpůsobovat zákony podle chtíče ruky trhu. Naopak to bude pouze on, s kým přijde do této země zákon a řád. Že to ovšem nesedí s jeho dosavadní vládnoucí praxí? Ale sedí! Teď je ta poslední příležitost, jak nahonem zvětšit svoje koryto o hlasy lůzy, která není schopná vstřebat víc, než holou větu. Nejlépe takovou, ve které je slovo "dostanete". A on navíc moc dobře ví, že tato "falešná slovíčka", nemající ani cenu větru, který je odnese, mu u jeho věrného stádečka zase projde bez ztráty bodu. Jeho stádečko už je tak vychované a vycvičené. Nemyslící a svému vůdci vše tolerující. A když mu takto pochytané duše umožní zase vládu, uvidíme opět ono Eldorádo, kde zákon jen překáží. Takže buďte připraveni si nabrat co unesete, pokud možno co nejdál. Druhý účet za případnou vládu pána profesora bude mnohem mastnější, než minulých 600 miliard. Platit to bude jen ten, kdo tu zůstane a vietnamští stánkaři!
0/0
14.5.2002 12:12

BOB

Re: Starýho psa novým kouskům nenaučíš
Daňový soumare . Jste  moje krevní skupina .  Nechápu , jak nějaké statistiky uvádí , že Klause volí především mladá inteligence . Ta nová mladá generace je snad nadšena lacinými sliby a nesmysly . Skutečný život je naprosto o něčem jiném . Je tragedie , když naše mladá inteligence se nechá tak zmanipulovat a Klaus toho dokonale a chytře využívá ( přednášky na Vysokých školách) . Mám dojem , že tato mladá inteligence se domnívá , že jejich nadprůměrně velmi slušný životní standard , zajistil Klaus . Zřejmě se srovnávají se svými rodiči a to je nesrovnavatelné !!!  Klaus jim z hlav vygumoval morálku a naopak tam vecpal jenom peníze !!! Je to tragedie , která se jim vymstí . Přesto je nutné stále bíti na poplach a burcovat , že toto nikomu ještě spokojený a šťastný život nepřineslo . Opravdu peníze nejsou to nejdůležitější . Klaus je mafián nejhrubšího zrna . Za jeho vládnutí došlo k rozkvětu rozkrádání státu a potlačení osobních morálních hodnot . A to je velmi vážná věc do budoucna . Mladá inteligence by měla spíše věřit novým neparlamentním stranám , které mají v čele své vrstevníky -  třeba Naděje . Klaus je mafián , ješita , sobec a narcis s chorobnou mocí po neomezeném vládnutí . ODS je možné  nazvat vládou elitních jedinců ve stylu KSČ , samozřejmě s elitními komunisty v pozadí !!!!!!!!!!!!!!!!!! ODS JE "PŘEKABÁTĚNOU"  POKRAČOVATELKOU KSČ !!!!!!!!!!!!! KSČM jsou opravdu proletáři , kteří jsou nebezpeční jen tím , že v nejhorším se s nima Klaus Oposmlouvou klidně spojí . A PROČ NE ?????????????????????
0/0
15.5.2002 23:31

olaf láfson

Inu
Kdysi napsal Karel Čapek , že když docházejí v politice myšlenky přichází ke slovu něco mnohem primitivnějšího a sice hesla . Ale funguje to . A pan profesor to ví . Olaf
0/0
14.5.2002 11:38

Lojza

Paralela..
Kdysi a neni to tak davno, mohli za vsechny problemy Zidi. Spolecnost je uzavrela do ghett a mela radost, kdyz je postihl napriklad pozar... Ale byli bohati, protoze se vyznali a meli penize, i kdyz bylo nejhur. I proto je spolecnost nemela rada. Napsal to i Gyorgy Moldova, madarsky humorista - ve Vodni zemi a Simonii si nedovedli predstavit valku bez toho, ze by zatkli vsechny zubare babtistickeho vyznani... Budeme zatykat na oslavu voleb vsechny vietnamske stankare ?
0/0
14.5.2002 7:52





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.