Diskuze

Noční střelec těžce zranil chodce

Osmapadesátiletý muž v Lubech na Chebsku začal v neděli v noci střílet z okna na dva chodce. Kulka z nelegálně drženého revolveru těžce zranila dvaadvacetiletého mladíka. Po zásahu hrudní páteře má ochrnuté nohy a bojuje o život v plzeňské fakultní nemocnici. Druhý napadený stihl utéct.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Karl

13. 5. 2002 16:39
Je to magor
Jak se toho senilního kreténa můžete někdo zastávat. Nejdřív střílel na jednoho a potom přešel k jinýmu oknu a začal střílet na druhýho. To je bránění svýho majetku nebo co??? Napařit mu pokus o vraždu a za katr s nim. Jak jste některý z Vás přišli na to, že byli na jeho pozemku??? To abych se za chvíli bál jít v noci po ulici, protože by mě moch nějakej magor odprásknout.
0 0
možnosti

marcel svitalsky

13. 5. 2002 16:21
Otřesné příspěvky
Nevím, co se tam stalo skutečně, ale považuji za otřesný důsledek komunistického zničení slušnosti v této zemi počet přispěvatelů, kteří tvrdí, že na zloděje se nesmí střílet. Já na zloděje - když k tomu dojde - střílím.
0 0
možnosti

returner

13. 5. 2002 16:35
Re: Otřesné příspěvky
Jo, tak kdyz uz by bylo legalni strilet na zlodeje ( nevim kdo by to posuzoval - asi ty, ze? ), tak to bysme mohli strilet i na na vsechny kreteny jako ses ty? To bychtak zas posoudil ja!
0 0
možnosti

Josef

13. 5. 2002 16:06
Muze to byt rozdil...
Ukradli Vam nekdy neco? Ja mam bohuzel tu zkusenost, ze jsem prisel o auto...Jestli to byli zlodeji, tak je mel odbachnout oba. Jestli mu jen tak hrablo, tak je to soda...
0 0
možnosti

Peťa

13. 5. 2002 15:21
Zbraň
Udivuje mne, že se nikdo z přítomných nepozastavil nad tím, že ten střelec měl nelegálně drženou zbraň. Tohle je podle mne dost zásadní. Taky nechápu, jak někteří z vás přišli na loupež, nebo aspoň vniknutí na soukromý pozemek. V článku se o tom nic nepíše, není tam zmíněno jediné podezření. A i kdyby bylo, tak se našim skvělým a slavným zákonodárcům doposud nepodařilo zvorat to do té míry, aby byl ospravedlnitelný odstřel osoby na soukromém pozemku ilegálně drženou zbraní. I když třeba taková ODS by jistě nebyla proti, abychom se v tomhle ohledu přiblížili Americe...
0 0
možnosti

marcel svitalsky

13. 5. 2002 16:25
Re: Zbraň
Nelegálně drženou zbraň má spoustu lidí a já se jim ani moc nedivím. Budou-li se zákony a jejich uplatňování v této zemi (potažmo v EU) vyvíjet současným směrem, patrně si také nějakou nelegální (až už nebudu moci nosit legální) opatřím.
0 0
možnosti

krysar

13. 5. 2002 14:49
strelba
pokud strilel jen tak "pro zabavu", trest smrti je za to malo, ale jestli strilel po zlodejich, kteri mu lezli na pozemek, tak v tom pripade souhlasim, nemeli tam co delal, ja bych udelal to same, jenom by byl rozdil v tom, ze by ten druhy neutekl ...
0 0
možnosti

malcor

13. 5. 2002 14:31
soukromy majetek
Fakt by me zajimalo jak tady spusta přispívajících přišla na to, že mu lezli na soukromý majetek, natož něco kradli atd.. Co když to byl obyčejnej panelák a ulice kolem něj? He? Po mě takhle jednou začala házet nějáká baba kameny ze 4 patra a taky sem šel jen kolem.
0 0
možnosti

Milan

13. 5. 2002 13:58
Nechci spekulovat,
ze zprávy není mnoho jasného, ale protože mám vlastní zkušenost se zloději (usuzuji podle času), tak každý kdo chce krást musí počítat s tím nejhorším. Tedy i s tím, že ho někdo odstřelí. Uvidíme.
0 0
možnosti

Franta

13. 5. 2002 15:12
Re: Nechci spekulovat,
Uvedená doba je skutečně naprosto kristalicky čistá doba nočních "čórek" a jiných rejdů. Takže poklidnou procházku bych bral s velkou rezervou. Jinou věcí je střelba nelegálně drženou zbraní. A když už jsme u té střelby, tak ZP pod písmenem "F" a "G" opravňuje k použití zbraně "k ochraně zdraví, života a MAJETKU"!!!
0 0
možnosti

Tomas

13. 5. 2002 13:02
Okolnosti
Z danych informaci se jen ztezi da zjistit o co skutecne slo. Co kdyz ti dva lezli z jeho pozemku a on si myslel, ze mu neco kradou (a nebo co kdyz skutecne kradli)? Mel je nechat utect a nechat to na policii aby to sepsala a odlozila na neurcito? Strilet jen tak se nema, ale co kdyz mel duvod??
 
0 0
možnosti

Palmexman

13. 5. 2002 12:54
Moje spekulace
No, jestli se to stalo v půl čtvrté ráno, tak tipuju, že ti dva tam dole byli asi pěkně pod parou a nejspíš dělali pořádný bordel... Nicméně je vidět, že někteří důchodci neberou rušení nočního klidu vskutku na lehkou váhu...
0 0
možnosti

Pavel

13. 5. 2002 12:49
... ale jak to bylo doopravdy?
Drsné to je, jen se ptám, jak to bylo doopravdy? Není běžné v našich krajích střílet po lidech, ani se procházet v půl čtvrté ráno. Na procházce nic trestného není, na střelbě ano, ale jsem zvědavý, jaké další informace se objeví. Pokud skutečně šlo o nevinnou procházku a střelbu na nic netušící chodce, tak souhlasím s trestem pro střelce za pokus vraždy, u horní hranice sazby. Dovedu si ale představit i to, že šlo o dva lidi, kteří chtěli odjet střelcovým autem nebo ho vydírali nebo něco jiného, také ne zcela běžného - v takovém případě by sazba měla být výrazně nižší .... Takže počkejme, jak to bylo a pak teprve suďme.
0 0
možnosti

Serž

13. 5. 2002 13:33
.....ty si asi mrzák na mozek ne?
Ani v jednom z těch případů, který uvádíš není správný, aby po tobě někdo střílel. Vem si tu situaci co asi moh vidět z okna v noci..
0 0
možnosti