Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Arafat slibuje změny

Palestinský předák Jásir Arafat hodlá přehodnotit svou politiku. V projevu k poslancům Palestinské zákonodárné rady (PLC) v Ramalláhu rovněž uznal svou odpovědnost za chyby Palestinců a přislíbil jejich nápravu. Chystá se přehodnotit i návrh reformy palestinské samosprávy. Vyzval poslance k urychlené přípravě voleb a potvrdil odhodlání usilovat o mír s Izraelem. Izraelská vláda krátce nato odbyla Arafatův projev tvrzením, že v něm nezaznělo nic nového.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Fritz

Kdo tomu věří?
Arafat už toho nasliboval (a nejen on). Stará moudrost říká: Jednou, to může být náhoda, ale podruhé už to náhoda není. Kdo lže pravidelně, tomu už nikdo nevěří ani jak se jmenuje.
0/0
17.5.2002 10:14

Marcella

vysvetleni
Samozrejme ze vim "zajet" v infinitivu byl spravny vyraz. Hlasy Temne Moci mi naseptavaly, abych Vas necim vyprovokovala. Udelela jsem to sobe pro zabavu a Dan 1 na to skocil.
Zabyvam se vyzkumem ruznych netovych situ. Kdyz odevzdam nadrizenemu denni shrn referenci, rada se podivam po mezinarodnich forech. Bohuzel tam vladne v poslednim case velka nuda.  Ucastnici me z nejakeho neznameho duvodu uplne ignoruji.  Dokonce ani pan Stwora se mnou nekomunikuje.
Jedine zde se mi dostava ceho potrebuji. Proto tu minim zustat. Cesi ze vsech stran mi skaci na vse, co napisi. Ja se vyborne bavim.  Tu pohadku o vzacnosti meho casu jste take spolkli. Pravdou je, ze se bez vas absolutne nemohu obejit. Moje ego vas nutne potrebuje.
Napriste vas zacnu zkouset nejen z fyziky, ale take z chemickych rovnic a treba z integralu. Vubec mi nevadi, ze sama nemam v techto oborech zadne znalosti. Potom se vam vsem vysmeji jaci jste tupci.
0/0
16.5.2002 20:03

Jindrich

Re: vysvetleni
Ale, uz zase ? Dalsi zachvat paranoidniho schizofrenika ? Nebo se jedna spise o sexualni deviaci ? Nechtel byste radeji ctenarum vysvetlit, co dela izraelska armada opet v Janin ? Dava tim AS najevo svou touhu po miru ? Zdravim komsomolce a tesim se na dalsi prevleky a brzkou odpoved.
0/0
17.5.2002 8:40

Ondrej

Re: Re: vysvetleni
Musite se spokojit s mluvcim izraelske armady.Hamas prohlasil, ze nehodla ustat v sebevrazednych utocich a rozhodl se marit veskera mirova jednani.Izrael behem teto operace zatkl 23 podezrelych teroristu, jeden z nich vyzvonil ze pripravovali dalsi dva sebevrazedne utoky, druhy z nich jim ukazal skrys kde to meli schovany. Zemrel jeden clen Hamasu.Obavam se ze prispevek "Marcellky" nebyl urcen vam, ale jinym clenum, vasim uhlavnim nepritelum a vy ste se moh nadherne prizivit, ale zase vam to nezaplo. Hamas je odhodlan marit veskera mirova jednani. Izraelci (na rozdil od Arafata,ktery mluvi o chybach) se snazi tuto organizaci rozbit.To se deje opet v Jenin, bohuzel. Potrebujet si precist znovu co vam napsal Kato. Cim vlastne pisete?
0/0
17.5.2002 10:49

Jindrich

Re: Re: Re: vysvetleni
Nereknu...
0/0
17.5.2002 16:54

Kato

To je ono!!!!
Ach Marcellko, tento prispevek mne vylozene rajcuje (a je mi uplne jedno, zda jsi to ty nebo se za tebe nekdo podle vydava). Kdyz zavru oci, tak vidim sam sebe pripoutaneho na krizi ve tvaru X. Prede mnou stojis ty, cela v latexu s otvory vyriznutymi na patricnych mistech. V jedne pevne trimas bic a v druhe Rudou knizku citatu Velkeho predsedy Arafata (podstatne vetsi a objemnejsi nez byla ta Maova). Hlubokym vasnivym hlasem predcitas ty skvosty a jako durazna tecka za kazdou myslenkou zasvisti bic, ktery dopada na ma prsa........aaaaahhhh, je to fantasticke!
Kde bydlis kote? 
0/0
17.5.2002 9:09

Jindrich

Re: To je ono!!!!
To ovsem mnohe vysvetluje ! I vy jste obtizen drobnou sexualni uchylkou, stejne jako skutecny pisatel onoho prispevku. Navrhuji tedy vam obema abyste se sesli nekde v pritmi (nejlepsi bude nejaky vyrazeny vojensky sklad) a tam si navzajem onu trinactou komurku otevreli ! Oba si konecne splnite sve skryte tuzby a ve vasich prispevcich zajiste ubyde neprehlednutelneho vnitrniho napeti. Konecne se uvolnite ! Kriz si muzete zapujcit treba od "Pratele", urcite nejaky poradny doma ma (priznal se nam totiz ze se rad pomodli za sve protivniky). Nebo se nechte bicovat na svastice, tu zajiste vlastnite osobne.
0/0
17.5.2002 9:43

Ondrej

Re: Re: To je ono!!!!
Koukam ze se Hojer zase vybicoval ke skvelemu vykonu
0/0
17.5.2002 15:34

Kato

Re: Re: To je ono!!!!
Za 50 babek se muzete koukat. Ale jen kdyz budete zticha, idiotske komentare mi pri tom dost kazi prozitek.
0/0
18.5.2002 11:43

Ondrej

Re: vysvetleni (oficialni stanovisko Karla Prachenskeho)
"Tak konci, ASPON DOUFAAAM, nase komeedie. Zlo prohrava a dobro zije. Vam pani vidim ze na oku se slza blysti - vsak chodi to tak jen na jevisti. V zivote vsak opaacne to byva. Dobrak upi, vrch ma duse kriva. Jak vsak rikam na kazdicke staci - svet bude lepsi, dame-li si praci. Vse zalezi jen na VAS, na NAS, ale hlavne tady VLEVO NA VAS.
0/0
17.5.2002 10:30

Marcella

Re: vysvetleni
Doporucuji tem, kteri pisi pod mym jmenem, vice studovat moji stylistiku a pouzivani interpunkce. Mate tam 2 chyby v souvetich.
Predpokladam, ze toto je prace transplantovanych Cechu, bud na severoamerickem kontinentu nebo Australii. Mam pocit, ze Australena aka beruska, mi nemuze zapomenout moje oznaceni jejiho privitimismu  jako rampantniho. Je mi lito, ale stale na tom trvam.
0/0
17.5.2002 18:10

Dan(1)

Australeně
Australeno, než se rozčílíte, přečtěte si, co naslintala Macrella pod článek "Izrael opět vpadl do Džanínu". Ona po tom všem, co tady předvedla, považuje svou gramatiku (klishe, zajed) za českou. O interpunkci ani nemluvím. Já nevím, jestli je to puberťačka, pětadevadesátiletá zakládající členka KSČ, nebo nějaký recesista. Já jsem tyhle rozhovory s ní musel už několikrát tisknout kolegům a příbuzným, kteří se nad tím dobře bavili.
0/0
18.5.2002 1:49

Marcella

Re: Australeně a danovi(1-3)
Predpokladam, ze vasi kolegove a vase rodina zrejme disponuji stejnym intelektualnim potencialem, jako je vas. V tom pripade bych doporucovala pozvolne absorbovani informaci s pouzitim prispevku krutase, svine z jeskyne, Ondreje (obdobny styl jako svine z jeskyne), Davida a samozrejme vase prispevky ve vsech variantach (dan1-3). Teprve pote bych rodinu seznamila s mymi komentari; domnivam se zrejme spravne, ze lide s jistou intelektualni imunitou mohou mit problemy chapat, jak nakonec sam dobre dokumentujete.
 
0/0
18.5.2002 5:13

Kato

Smute vysvetleni
Marcellko, tak to jsi nebyla ty? Skoda, skoda, skoda. Tohle je jak vytrzene ze scenare naseho velkeho dramatika Jary Cimrmana, mistra tvz. frustracni kompozice. V jeho hrach se se zeleznou pravidelnosti stridaji dva zakladni prvky - prvek ocekavani a prvek zklamani. Nepripomina ti to neco? P.S. Co se takhle sejit alespon na chatu?
0/0
18.5.2002 11:39

badzus

.
Terorista arafat slibuje a nakonec z toho bude stejně jenom HOVNO!!!!!!!!!!!!!
0/0
15.5.2002 17:54

Frantisek

kecy kecy kecy
Arafat jenom hraje o cas, aby zmobilizoval svoje bojovniky a umoznil jim sehnat nove zbrane a vybusniny na dalsi kolo. Je to prolhanej hajzl, kterej mele pokazdy neco jineho.
0/0
15.5.2002 17:45

Caesar

tunel do Rafahu
Jen pro ilustraci. Arafat sliboval miliony mucedniku, ale zaroven chce vest mirovy proces. To nechapu. A jeste maly dodatek, mozna to tu uz probehlo, nevim, ale Palestinci se chteji na mirova jednani vyzbrojit nejen argumenty. Pobliz Rafahu maji podzemni tunel, kterym z Egypta pasuji zbrane do pasma Gazy. vice na www.jpost.com
0/0
15.5.2002 15:59

Toník

Arafat a reforma ...
Ano, Arafat ma pravdu. On se obvinuje pravem za soucasny blizkovychodni neprilis priznivy stav. Reforma v Palestinske sprave by urcite nastat mela a zacit by mela prave u Arafata. Je div, ze ten clovek jeste nani u mezinarodniho soudu jako zlocinec. Nejsem fanda zidu v Izraeli, ale ten demon Arafat je proste skodna ...
0/0
15.5.2002 15:37

krysar

Arafat je kokot
a za tim si stojim. Jeste pro vsechny milovniky teroristu (kteri bojuji za osvobozeni palestynskych uzemi a zniceni Izraele), vemte si je k sobe domu, uvidite, jak se s nimi budete mit krasne, jako v raji ...
0/0
15.5.2002 15:30

Dan(1)

A co na to Hojer?
Marcellla s Hojerem mne dlouho přesvědčovali o správnosti palestinské politiky. A teď, když jsem tomu pomalu začínal věřit, Arafat řekne, že chybovali a uznává svou spoluvinu. Copak já, nějak se s tím už vyrovnám, ale o pana Hojera mám obavy. Proč nepíše? Musí být chudák úplně zmaten a jistě řeší otázku, jestli byla lepší ta dosavadní politika Palestinců, nebo ta nová, kterou naznačuje pan Arafat, zaklínající se mírem. Mimochodem, kam se poděli ti Palestinci z Kypru? Larnacká vláda se jich nejpozději dnes chtěla zbavit. Čekal jsem demonstrace na jejich podporu a žádosti evropských mírotvůrců o to, aby byl azyl Palestincům poskytnut právě v jejich zemi. Zatím je pořád ticho, ministři EU se zřejmě několik dnů hádají o to, kdo si jich vezme domů víc. Přitom je řešení tak prosté - zajet do Palestiny a přivézt jich více. Izrael by s tím jistě souhlasil.
0/0
15.5.2002 15:20

Jindrich

Re: A co na to Hojer?
Nikdy jsem netvrdil ze Arafatova politika je bezchybna. Psal jsem o slabostech pal. tajne sluzby i o podezreni na korupci. Jedine co je tedy nyni opravdu koser je politika/nepolitika Sarona s podporou/nepodporou izraelskych volicu, ze ? Je nesporne sympaticke, ze si Arafat uvedomuje zodpovednost a sve chyby. To jsou dalsi body pro nej a pro palest. osvobozenecke hnuti ! Vas prispevek je zase plny "vaty" jako obvykle. Zase kousave narazky, zlo a nenavist. Zadna fakta. Ucte se toleranci, zkuste i vy na sobe najit nejake chyby.
0/0
15.5.2002 15:38

Toník

Re: Re: A co na to Hojer?
Bezchybny Jindro! Nez neco napisete, tak se nejdrive poradne probudte a promnete si oci, pekne si pockejte, az Vam zacne fungovat mozek ... pak si prectete poradne prispevek, na ktery chcete reagovat a PISTE. Az se toto naucite, tak Vase prispevky zacnou mit svuj smysl existence. A nakonec - toleranci by se meli nejdrive naucit ti, co ji hlasaji. Takze UCTE SE PANE JINDRO!
0/0
15.5.2002 16:06

Dan(1)

Re: Re: A co na to Hojer?
Co pořád máte s tím Šaronem? Vám také vadí, podobně jako palestincům, že je zastáncem existence samostatné Palestiny? Já nevím, u koho by chtěl Arafat získat nějaké body, on může vpodstatě mluvit o čemkoli, ale Hamás si bude stejně dělat své. Arafat představuje autoritu jen pro část Palestinců. Mám sice jízlivý a ironický humor, ale věřte, že se při čtení vašich příspěvků skvěle bavím a spíš než nenávist či zlobu k vám cítím soucit. Svých mnoha chyb jsem si vědom a tolerantní jsem dostatečně. Ke zlu, zákeřné zbabělosti teroristů, k lidem, kteří se cítí být oprávněni probodnout mě mečem, neuvěřím-li v jejich boha, tolerantní nikdy nebudu.
0/0
15.5.2002 16:20

Kato

Na hruby pytel hruba zaplata
Nedavno jste se tu dotazoval k cemu byla dobra posledni izraelska vojenska operace. Prave k tomuto. Arafatovi a Palestincum snad konecne doslo, ze Izraelci na sobe nenechaji stipat drivi a pokud se z toho Palestinci nepouci, tak to priste bude jeste horsi. I kdyz s tim palestinskym smyslem pro realitu si nejsem tak uplne jisty. Nicmene uz je jim mozna dostatecne jasne co je ceka v pripade nove vlny sebevrazednych utoku proti civilistum. Ted uz to zalezi jen na jejich schopnosti poucit se. Jako male dite kdyz sahne na kamna. To normalni se jednou spali a necha toho. To mene inteligentni neda pokoj dokud o tu pracku neprijde.
0/0
16.5.2002 13:48

Kato

P.S.
Cim vlastne Jindro pisete?
0/0
16.5.2002 13:50

Jindrich

Re: Na hruby pytel hruba zaplata
Ano, palestinskym civilistum (PC) je jasne, ze pokud nektera z teroristickych skupin (teroriste A) operujici na okup. uzemich provede utok proti izr. civilistum (IC), provede izraelska armada (teroriste B) teroristicky utok proti PC. No, podle dnesnich zprav vidim, ze k utoku B proti PC muze v nekterych pripadech dojit i bez predchoziho utoku A proti IC. Kdo se jak z ceho poucil neni vubec dulezite. Pro B (a potazmo taky pro A) plati jen jedno: za kazdou cenu udrzet v oblasti napeti a nepripustit nic co by "smrdelo" mirem. Vnitrni politicka rozhasenost Izraele si vybira dalsi dan.
0/0
17.5.2002 8:52

australena

Re: Re: Na hruby pytel hruba zaplata
A2+B2=C2
0/0
17.5.2002 9:31

Jindrich

Re: Re: Re: Na hruby pytel hruba zaplata
Ani ne, spis A + B + PC = PC * KN + A + PC * (1 - KN) + B kde KN je konstanta nasranosti PC v intervalu 0 az 1.
0/0
17.5.2002 10:09

australena

Re: Re: Re: Re: Na hruby pytel hruba zaplata
Zajimava formulace. Jestlize vsak KN(konstanta nasranosti) se naleza pouze na palestinske strane rovnice, pak mi ta rovnice pripada jako velice nevyvazena.
0/0
17.5.2002 10:27

Marcella

Re: A co na to Hojer?
S vami jsem nikdy neztracela cas, pokud si pamatuji. Jenom pro zajimavost, Palestinci oznamili vyhlaseni voleb, tzn. Arafat oznamil vyhlaseni voleb.
Zajed se pise takto, pro zajimavost, nikoliv "zajet", jak si v tom libujete Vy. Jeden z duvodu, proc s lidmi vasich "schopnosti" nemarim cas.
0/0
15.5.2002 18:12

Dan(1)

Re: Re: A co na to Hojer?
Vám bych opravdu přeju, abyste zbyteg života strávila v arabském zajedí. Měla byste naplánovad nějaký výled do Palestiny a co nejdříf odjed. Vy jste opravdu tak blbá, že mohu jen zopakovat, že jste spadla z hřadu na hlavu. Jste ta poslední, kdo se může otírat o něčí intelykency.
0/0
15.5.2002 18:27

Ondrej

Re: Re: A co na to Hojer?
"Jen tak pro zajimavost" - Arafat uz toho oznamil az presprilis, ne? Marcellko, ty muzes mit zrejme spoustu ziskane inteligence, ale tve povahove vlastnosti, v nichz zcela prevlada sobeckost, jesitnost, povysovani se nad ostatni a narcisismus nejhrubsiho zrna, maji za dusledek, ze po veskerem tvem usilovnem dosavadnim studiu si o tobe vetsina soudnych lidi rekne ze jses krava. Neni to skoda? Ono v podstate uz jenom proti temto vlastnostem bojovat je "mareni casu", ze jo?Takze to moje tykani je potom vlastne na miste. Napsal sem to protoze se mi nelibi ta reakce na prispevek Dana. Pozdravuj na mezinarodnich forech
P.S.: napsat ze nejsem soudny clovek prece nezabere ani minutu
0/0
15.5.2002 20:41

David

Re: Re: A co na to Hojer?
Kazdym prispevkem vetsi perla. Zajed pokud jde o imperativ (s hackem). Zajet (bez hacku) pokud jde o infinitiv. Infinitiv se v tomhle pripade pouzit da (mineno vseobecne, ne ke konkretni osobe) a tolik o Cestine jeste vim vy lingvistickej skvoste nebubreleho zrna. Vase hloupost predci vsechny omyly nas ostatnich, kteri se neholedbame dokonalosti.
0/0
15.5.2002 21:26

Toník

Re: Re: A co na to Hojer?
Vy jste, damo, asi opravdu uplne mimo. Kdyz uz tedy musite na nejaky z prispevku reagovat, tak si jej alespon poradne prectete, pak se pokuste zamyslet na tim, co tam je napsano a reagujte. Prosim Vas o zdrzenlivost v kritice chyb v jazyce ceskem, nebot, jak je videt, sama mate dost problemu v teto oblasti...
0/0
16.5.2002 12:08

Kato

A co na to Jan Tleskac?
Mozna nam to jednou prozradi ten zeleny mimozemstan. V Reflexu vychazeji o Blizkem vychode nejobjektivnejsi clanky co jsem v nasem tisku cetl. Problem vysetrovaci komise pro Dzanin je tam rozebrany tak, ze ty duvody jejiho odmitnuti by snad pochopili i Marcellka s Jindrou. To "snad" si samozrejme predstavte tucne a dvakrat podtrzene.
0/0
16.5.2002 14:23

Peťa

???
No mne snad šálí zrak. Co TÍMHLE Arafat myslel? Že chce přehodnotit svou politiku a uznává odpovědnost za chyby palestinců... Opravdu mne dokázal zcela nečekaně překvapit. Tím nechci říct, že by si tím u mne najednou získal jakoukoli důvěru.
0/0
15.5.2002 14:31

bohouš

Shennies and Ondrej, go to Israel!!!
0/0
15.5.2002 14:09

Ondrej

Slintát dne II
"Palestinci jsou připraveni pro Jeruzalém obětovat miliony mučedníků," prohlásil v Nábulusu Jásir Arafat.
0/0
13.5.2002 19:11

bohouš

Re: Slintát dne II
Ondreji, Arafat mluvil o východním Jerusalémě, který Israeli nepatří a který byl Israelem protiprávně anektován a stále je jím okupován.
0/0
15.5.2002 14:21

POZN.

Re: Re: Slintát dne II
Statut Jeruzaléma není přesně určen,původně to mělo být město pod mezinárodní kontrolou a pochybuji,že by se Arafat spokojil s polovinou.
0/0
15.5.2002 16:45

bohouš

Re: Re: Re: Slintát dne II
Mýlíš se, statut Jerusaléma určila OSN. Jerusalém byl rozdělen na západní, který patří do státu Izrael a na východní, který zůstal na území bývalé Palestiny, na kterém podle rozhodnutí OSN měl vzniknout stát Palestina. A s tou svojí polovinou se nespokojili Židé a násilím obsadili i tu druhou půlku, která jim neptří. Nevím, co bys říkal tomu, kdyby Palestinci násilím obsadili západní Jerusalém a okupovali ho? Myslím, že to by bylo symetrické řešení.
0/0
16.5.2002 10:09

Ondrej

Re: Re: Slintát dne III
"Nasˇím snem je skutecˇná svoboda a úplná nezávislost ve státeˇ Palestina s Jeruzalémem jako hlavním meˇstem. Atˇ se to neˇkomu líbí nebo ne, je nasˇím cílem toho dosáhnout," rˇekl Arafat.
0/0
15.5.2002 16:50

Jirka Trnda

! Smrt Izraeli, sláva Palestině !
Konečně se to drobek hýbe. Palestina  má právo na vlastní stát a pobočka amerických  vrahů se smrskne. Nejde to držet stůj co stůj. Potom co rozmlatili Afghanistan je snad na obzoru úspěch na druhé straně. Už to konečně pochopte, vy duté makovice a patolízalové  angloamerické politiky. Zdraví vás Jirka Trnda  http://sweb.cz/jirka.trnda 
0/0
13.5.2002 18:58

Ondrej

At ziji Trnky-Brnky
v novem, pestrobarevnem vydani  !!!
0/0
13.5.2002 19:15

Ondrej

Re: To jsou fakt super stranky
 Trnda ma uzasny stranky, doporucuji obzvlaste http://sweb.cz/jirka.trnda/poezie.html
a na ni basen "Piklici Imperialista"
Svijim se smichy , fakt dobry
0/0
13.5.2002 19:21

Jindrich

Re: Re: To jsou fakt super stranky
Opravdu si myslite, ze tento vas prispevek patri do diskuse ? Jste schopen udelat cokoliv, jen kdyz vas to treba i zdanlive priblizi k cili. Nestitite se opravdu niceho, byl by z vas dobry advokat pro rozvodova rizeni...
0/0
14.5.2002 9:02

Ondrej

Re: Re: Re: To jsou fakt super stranky
To patrilo spis Trndovi, ze jo?:))) Z vas jakoby mluvil Vedouci Socialistickeho Svazu Mladeze.
0/0
14.5.2002 12:50

Jindrich

Re: Re: Re: Re: To jsou fakt super stranky
Ne, Vam. Nevim totiz, co to ma spolecneho s tematem teto diskuse. Tim je "Egypt a USA podpořily vznik Palestiny". Socialisticky Svaz Mladeze ? Neznam, nejsem clenem. No, bavte se dal, valecni stvaci.
0/0
14.5.2002 15:18

Frankie

Re: Re: To jsou fakt super stranky
Děkuji za link, "Piklící imperialista" mě úplně dostal . Ještě teď pro slzy skoro nevidím na monitor. Myslím, že Dušan Jasánek se svými "Vrahy z Wall Streetu" má vážnou konkurenci.
0/0
14.5.2002 13:34

Dan(1)

Re: Re: Re: To jsou fakt super stranky
No ony celé ty stránky o osobnosti autora řeknou docela dost. Možná je to ale recese, to nemůže normálního člověka napadnout.
0/0
15.5.2002 2:31





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.