Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nehod amerických vojáků přibývá

Čtvrtá nehoda během několika dnů se stala americkým vojákům v České republice, kteří se na Karlovarsku účastní vojenského cvičení. U Jenišova sjel v sobotu večer ze silnice americký vojenský vůz. Nehoda se obešla beze škod i zranění. Jiný vůz zásobovacího praporu americké armády předtím havaroval v Doupově. V pátek se u Vojkovic srazil americký vojenský transport s českým nákladním vlakem, jehož strojvůdce zahynul.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

navi

prvni republika
to se moc nedivim ze tam jsou nehody kdyz tam mate silnice a drahy z prvni republiky,asi jste to 21 stoleti zaspali.
0/0
13.5.2002 16:55

Honza

Re: prvni republika
A co tam mas ty?
0/0
14.5.2002 8:39

tech

rusove=amici
rusove=amici
0/0
13.5.2002 11:01

bohouš

Je pravda, že za srážku vlaků mohla česká výpravčí.
Ale je také pravda, že tu ti hoši začínají dělat pěkný bordel. To, co stihli za pár dnů, převyšuje aktivity bývalých okupačních armád na našem území :-)
0/0
13.5.2002 10:19

Standa

Re: Je pravda, že za srážku vlaků mohla česká výpravčí.
Bohouši, ty víš úplně přesně, co sovětští okupanti všechno u nás stihli za 21 let udělat a kolik lidí stihli zabít ?
0/0
13.5.2002 11:45

bohouš

Re: Re: Je pravda, že za srážku vlaků mohla česká výpravčí.
Stando, nevím. Asi se to dá někde přesně zjistit, kolik tu Rusové a spojenci zabili lidí, kolik jich zahynulo během okupace v druhé světové válce, zrovna tak, jako se dá zjistit, kolik lidí bylo zabito při osvobozování (bombardování) Škodovky Plzeň, ČKD Praha, Kralup, Zbrojovky (něco jim snad omylem vypadlo i na Václavák) a jiných významných průmyslových podniků na těsném konci druhé světové války, kdy produkce těchto velkých podniků už v žádném případě nevyužívalo Německo a jeho skoro poražená armáda... A tato čísla navzájem porovnat. Myslím že se moc nemýlím, když odhadnu, že během druhé světové války jich byly statisíce, při tom bombardování stovky a během oněch 21 let desítky :-( O to snad dnes už ani nejde, mluvil jsem o bordelu, který tu dělají dnes.
0/0
13.5.2002 13:47

Dan(1)

Re: Re: Re: Je pravda, že za srážku vlaků mohla česká výpravčí.
Za války nebyla bombardovaná ČSR, ale Grossdeutsches Reich (Pilsen, Aussig a. d. E. usw). Když už jsme u toho bordelu, rád bych připomněl, že hlášení o mimořádných událostech mělo v naší armádě stupeň utajení "Tajné" a ten bordel a masakry, které dělali naši vojáci, je naprosto nesrovnatelný s 30l vyteklých PHM. Tzv. "fialky", to byla četba pro silné žaludky, stovky zastřelených, zraněných, zabitých záložáků i důstojníků při nehodách atd. Ale to se dozvěděli jen rodiče a nejbližší těch mrtvých.
0/0
13.5.2002 17:06

bohouš

Re: Re: Re: Re: Je pravda, že za srážku vlaků mohla česká výpravčí.
Dane, koncem dubna a začátkem května 1945 sice ještě nebyl konec války, ale nešlo tu o likvidaci německých podniků, ale českých, které by po válce mohly způsobovat nepříjemnou konkurenci a rozvoj Československa. Během několika dnů tak bylo při těchto "osvobozovacích" (bombardovacích) akcí zabito stovky civilistů, českých občanů, nikoli německých vojáků. Předtím za německé okupace šlo řádově o desetitisíce ročně a za sovětské a "spojenecké" okupace po roce 1968 šlo v průměru řádově o jednotky lidí ročně. Taková jsou fakta :-(
0/0
14.5.2002 8:29

Marenka

udelaji mi to?
Bude to tim kulturnim sokem a cumenim kam se nema. Brzy prijdou na to, jak chutna Karel iV a prestanou kecat jak chutna Bud. Ano, CR jim otevre oci. Major Terazko je provede po Doupove a nauci se plazit v bahne. Treba taky prijdou na to, ze cesky silnice jsou sice uzky, ale asi stejne kvality jako jako vsude jinde. Tarzane nedelej si iluze, vetsinou pochazi z chudych pomeru a armada jim plati kvalifikaci.
0/0
13.5.2002 10:01

Krutas

Neverim vlastnim ocim....
 Tak za to, ze jsou v Cesku drahy k nicemu a silnice zrovna tak, vcetne vetsiny ostatniho, vlastne mohou Americani. Ja bych si spis myslel podle svych zkusenosti, ze si ti Americani v Cesku pripadaji jako, ze WW2 ( druha svetova valka) zkoncila prave vcera, nebo dokonce jeste trva. Nebyla ta vypravci taky clenka KSC nebo nynejsi KSCM a jeji deda je stary Grebenicek
0/0
13.5.2002 6:41

Jan

Re: Neverim vlastnim ocim....
To je dobře Kruťásku, že neopomeneš okomentovat každé neštěstí a havárii v naší zemi. Z tvých vět plyne, že Austrálie je země bez havárií a lidských chyb. Už tomu rozumím. Proto jsi v té zemi tak šťastný. Abych nezapomněl. Pošli nám své komentáře k přeřízlému lanu lanovky americkým letadlem v Itálii (zhruba 67 mrtvých) a k potopení japonské rybářské lodi americkou ponorkou, jejíž velení pustilo k řízení plavidla civilní návštěvu. Že to bude ty hlavo vygumovaná tím, že pilot letadla a velitel ponorky měli v kapse legitimaci komunistické strany USA?!
0/0
13.5.2002 7:49

Andy

Vy chytráci,
co posíláte Američany řádit domů se pochlubte, jak jste vyháněli Rusáky, co tu dvacet let vegetovali, ničili přírodu a chovali se jako banda atamanů.
Za srážku vlaků mohla česká výpravčí, která poslala dva vlaky na jednu kolej a na silnicích by se toho tolik nestalo, kdyby ty silnice nevypadaly jak po bombardování.
Každý den se v Čechách vybourají stovky auťáků řízených českými frajery- tak si dejte studenou sprchu a jděte narukovat, ať máme vlastní báječnou armádu.
0/0
12.5.2002 21:17

navi

Re: Vy chytráci,
diky za prispevk,uz jsem si myslel ze vsichni cizkove majii rudou armadou vyprane mozky.
0/0
13.5.2002 17:24

karel

bylo i hůř
na americké straně je třeba lépe organizovat činnost ,tito vojáci dosahují kvalit našeho vojska,už od máni terezie
0/0
12.5.2002 18:37

Mirek

No a co ?
Kdyby novinari psali o nehodach naseho vojska tak by toho bylo plno. Tak co z toho dejaji udalost ? ?  V takovem dopravnim bordelu jaky je unas se nedivi ze jsou nehody !!
0/0
12.5.2002 17:31

Pavel

Jsme národ blbečků
Nejdřív rusové a teď američané, kdo bude příště ....... Asi marťani !!! Ať jdou všichni do prdele i s těmi co je sem pozvali. Havel, Zeman, Klaus ......
0/0
12.5.2002 16:51

Martan

Uz pristavame!
Uz prave pristavame!
 
Martan
 
0/0
12.5.2002 16:57

bryrsa

Re: Jsme národ blbečků
az ti potece do pr.tak si pozves rusaky nebo americany?
0/0
12.5.2002 18:12

jenda venda

Re: Re: Jsme národ blbečků
...tebe, bratře !
0/0
12.5.2002 22:46

Alfa.8

Lítají mi nad barákem
Když tak poslední dobou sleduju události okolo cvičení na Doupově, říkám si, že by bylo zajímavý, kdyby mi na zahradu spad Apache, nebo ještě líp-Chinook
0/0
12.5.2002 15:56

Tema

Go Home
Ať už vypadnou, nikdo tady o ně nestojí.
0/0
12.5.2002 15:56

Dusan

Re: Go Home
Ja jo !!
0/0
12.5.2002 17:28

navsteva

Re: Go Home
Ja jo a na furt.
0/0
12.5.2002 23:30

Alfa.8

Lítaj mi nad barákem
0/0
12.5.2002 15:52

FANS

PŘEHLED VÍTĚZŮ OD 1961
Československý pohár 1961 Dukla Praha-ZVL Žilina 3:0 1962 Slovan Bratislava-Dukla Praha 1:1, 4:1 1963 Slovan Bratislava-Slavia Praha 0:0, 9:0 1964 Sparta Praha-VSS Košice 4:1 1965 Dukla Praha-Slovan Bratislava 0:0, 5:3 pok.kopy 1966 Dukla Praha-Tatran Prešov 2:1, 4:0 1967 Spartak Trnava-Sparta Praha 2:4, 2:0, 5:4 pok,kopy 1968 Slovan Bratislava-Dukla Praha 0:1, 2:0 1969 Dukla Praha-VCHZ Pardubice 1:1, 1:0 1970 TJ Gottwaldov-Slovan Bratislava 3:3, 0:0, 4:3 pok.kopy 1971 Spartak Trnava-Škoda Plzeň 2:1, 5:1 1972 Sparta Praha-Slovan Bratislava 1:0, 4:3, 4:2 pok.kopy 1973 Baník Ostrava-VSS Košice 1:2, 3:1 1974 Slovan Bratislava-Slavia Praha 0:1, 1:0, 4:3 pok.kopy 1975 Spartak Trnava-Sparta Praha 3:1, 1:0 1976 Sparta Praha-Slovan Bratislava 3:2, 1:0 1977 Lokomotiva Košice-Sklo Union Teplice 2:1 1978 Baník Ostrava-Jednota Trenčín 1:0 1979 Lokomotiva Košice-Baník Ostrava 2:1 1980 Sparta Praha-ZŤS Košice 2:0 1981 Dukla Praha-Dukla Banská Bystrica 4:1 1982 Slovan Bratislava-Bohemians Praha 0:0, 4:2 pok.kopy 1983 Dukla Praha-Slovan Bratislava 2:1 1984 Sparta Praha-Inter Bratislava 4:2 1985 Dukla Praha-Lokomotiva Košice 3:2 1986 Spartak Trnava-Sparta Praha 1:1, 4:3 pok.kopy 1987 DAC Dunajská Streda-Sparta Praha 0:0, 3:2 pok.kopy 1988 Sparta Praha-Inter Bratislava 2:0 1989 Sparta Praha-Slovan Bratislava 3:0 1990 Dukla Praha-Inter Bratislava 1:1, 5:4 pok.kopy 1991 Baník Ostrava-Spartak Trnava 6:1 1992 Sparta Praha-Tatran Prešov 2:1 1993 FC Košice-Sparta Praha 5:1
0/0
12.5.2002 15:24

FANS

Moje chyba
omyl sorry
0/0
12.5.2002 15:39

Neplecha

Jděte do hajzlu
Už toho bylo dost, jdětě si dělat bordel domů!
0/0
12.5.2002 12:29

Dusan

Re: Jděte do hajzlu
Ne,   jim se libi ten NAS bordel, tak proc by chodili domu. Vole
0/0
12.5.2002 14:24

Vita

to je jen zacatek...
Tak koukam ze ty havarie kolem US.Army uz hejbou casti ceskych obcanu zluci. Ted kdyz uz je tam mate tak ocekavejte taky dalsi "nehody", jako napr. znasilneni mladych holcicek ap. Hej, vim o cem mluvim.Jako GI,slouzil jsem v Nemecku,Koreji,Madarsku. Videl jsem co vsechno se muze stat a zakonite taky stane. Tak to na svete chodi, Bohu zel.
0/0
12.5.2002 12:25

www.valka.cz

Co to porad delaj ??
V Afghanistanu jich taky vic zarvalo pri bourackach, nez pri vojensky akci, fakt to nechapu ... maj nejlepsi techniku na svete, ale nejak s ni neumej zachazet ...
0/0
12.5.2002 11:42

Rosta

Re: Co to porad delaj ??
Ty jses peknej blbecek, havelko !!
0/0
12.5.2002 14:23

Leitner

Bouracky
Muze mi nekdo vysvetlit co tu ty americani delaji ? Porad jenom bouraji. Buuuum, praaaaask, bum bum src,..tuuuut
0/0
12.5.2002 11:26

Petr Stejskal

Havarie americkeho vojenskeho vlaku
Hmm a co kdyz za tu havarii nemuze "hloupa ceska vypravci", ale americka strana a jejich komunikace s nasi? Duvodem havarie byly rozmery vlaku, ktery na sirku presahoval tak, ze aby nedoslo k havarii nesmel proti nemu v opacnem smeru po druhe koleji jet jiny vlak. Hodit to na vypravci, ktera´je zvykla vypravovat ceske vlaky, ktere rozmerove odpovidaji nasim normam z toho ze zavinila havarii? Smesne......
0/0
12.5.2002 11:25

Re: Havarie americkeho vojenskeho vlaku
Píšeš o něče o čem nemáš ani páru. Polovina nákladních vlaků má nějaké omezení. Ať už rychlostní nebo jiné. Pražské Metro, když jede na a z reknostrukce v Plzni má taky dost drastické omezení . Rychlost 40 a do odbočky 20 navíc mezi Plzní a Berounem musí jet jen proti správnému směru. Navíc za takovouhle nehodu nemůže nikdy jeden člověk. Typuju že to skončí 50 na 50 mezi výpravčími.
0/0
12.5.2002 16:39

Kamil

Re Go Home
Domnivam se, ze poskozeni americke vojenske techniky plati americky danovy poplatnik, co se tyce srazky vlaku, tak to je vina slendrianstvi na ceskych drahach, a je to pro nas myslim dost velka ostuda, kdyz se o kvalite ceskych drah lze dozvidat ze CNN, navic americka armada na rozdil od "nasi" se nedopousti takovych excesu, jako jsou prelety stihacek nad municnimi sklady, popripade i padu na ne (ve zdirci jim predloni chybelo cca 50m) - to by byla ekologicka havarie.
Ohledne respektovani zakonu - nejdriv bychom se meli naucit respektovat sve vlastni zakony, az pak nekoho poucovat, myslim, ze tato republika by mohla slouzit za vzor toho, jak lze zakony ignorovat a obchazet, takove dokonalosti v Evrope jen tak nekdo nedosahl a zrejme ani nedosahne.
0/0
12.5.2002 11:10

Petr

Re: Re Go Home
Jo, a co to přeřízlý lano lanovky v Itálii? To byl zřejmě asi taky náš Mig ...
0/0
12.5.2002 12:22

djrhedy

Re: Re Go Home
Vis co precti si o slendrianstvi na britskych drahach, zrovna predevcirem moc "pekna" bouracka, nekolik mrtvych (a takhle je to v VB kazdy rok). Tam je to po privatizaci daleko horsi nez u nas !
0/0
12.5.2002 17:08

Milda

chrání nás
konečně nás někdo skutečně chrání
0/0
12.5.2002 10:47

Neal

Go Home
ať už jdou ti amíci doprdele, pořád nějaké havárky. A kdo to zaplatí? My daňoví poplatníci. Ať se naučí jezdit a respektovat naše zákony, tak jako by jsme museli respektovat ty jejich u nich a pak ať to tu zkusí znova, snad dopadnou lépe.
0/0
12.5.2002 10:43

Bart

Re: Go Home
Voni si to zaplati sami. Presneji zaplati jim to americke pojistovny u kerych sou pojisteni, vis.
0/0
12.5.2002 11:35





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.