Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Mobilizace přibližuje odvetu za atentát

Izrael stahuje své jednotky k hranici pásma Gazy. Připravuje se tak na odvetu za sebevražedný atentát v Rišon Lezionu. Armáda rovněž začala s okamžitou platností povolávat záložníky. Jejich počet není znám, ale mobilizace se vztahuje na všechny druhy bojových jednotek. Vojenskou operaci v oblasti, odkud zřejmě pocházel atentátník, schválil na noční mimořádné schůzi bezpečnostní kabinet.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Kato

Beru si nahradni volno
Odjizdim na par dni mimo dosah internetu, televize a podobnych vymozenosti civilizace, ktere akorat okradaji lidi o cas. Hezky si tu povidejte a neperte se, Marcellka tu na vas (doufam) dohlidne. A ja si odpocinu, uz mne z te zaplavy nesmyslu boli hlava.... Byl pozdni vecer........
0/0
10.5.2002 10:34

Caesar

Caesar
Chtel bych jen rict, ze temer ve vsem souhlasim s posleddnim prispevkem Marka. Temer ve vsem ma pravdu, jen bych s nim nesouhlasil v poslednich 2 radcich, kde pise, ze si mysli, ze Arafat neschvaluje utoky a nevi o nich. Podle materialu, ktere ma Izrael k dispozici a ktere Saron predal i Bushovi byl Arafat o utocich informovan. Nemusime tomu verit, ale ja se priklanim take k nazoru, ze proste o tom vedet musel, ne snad o vsem, ale vedet to musel. Je to postavene na svedectvi Arafatovych solupracovniku pochtanych behem posledni operace. A jen na zaver, docetli jste se na iDNES, ze Izrael objevil tunel, ktery si Palestinci prenaseli zbrane z Egypta do pasma Gazy? A na uplny zaver bych rad pripomenul vsem, kdo davaji posledni sebevrazedny atentat do souvislosti s operaci Obranny stit a vyvozuji z toho neuspech teto operace (napr. pan Pravda), ze atentatnik (rozumej palestinsky terorista) pochazel prave z pasma Gazy, kteremu se jiz zminena vojenska operace vyhnula.
0/0
9.5.2002 20:50

Jindrich

Re: Caesar
Zatim (!!) posledni invaze Izraelske armady se minula ucinkem. Pohadky o tom, kdo odkud pochazi a ktere vesnice tim padem navstivi buldozery (zas mi to neco pripomina...) nemuzou u rozumne uvazujiciho cloveka obstat. "Obranny stit" mel jen pripravit pudu pro opravdu masivni akci, ktera ma prinest "konecne reseni".
0/0
10.5.2002 9:09

Kato

Re: Re: Caesar
Ze Zapadniho brehu v posledni dobe zadny atentatnik do Izraele neproniknul.  Takze v hodnoceni vysledku izraelske operace s vami tezko budu souhlasit. Ale stoprocentni uspech to samozrejme neni, spise polovicata prace, kdyz Gazu vynechali. 
0/0
10.5.2002 9:31

Pavel

Re: Caesar
Poslouchej Ty jsi nějak chytrej, když víš, kdo komu co předával...... I já jsem pochopil, GAZA ještě nebyla srovnána ze zemí a její obyvatelstvo zdecimováno, tak, aby aspoň minutu zapomělo, kdo je okupuje ...... 
0/0
10.5.2002 16:45

badzus

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Arafat i Šaron jsou teroristi a jako s teroristy by se s nimi mělo i jednat!!!!!!!!!! Kde jsou  ti slavní Američani, aby zasáhli??? Nebo nemají koho odstraňovat???????
0/0
9.5.2002 18:58

barbus

Re: :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
To vis, ze maji. Jen co te najdou podle IP.
0/0
10.5.2002 15:37

Cumi

AD
No zaujalo mne jak se tady vyskytuje čas od času názor kobercový bombardování apod. Jinak pro tyto retardy bych rád vzkázal že profík se tomuto vyhne (pokud byli aspoň na vojně a dávali pozor) tak by věděli alespoň základní údaje jak. Bohužel většina těch nejmilitantnější jsou hovádka který si vyběhali modrý knížky a pak tady mudrujou. Nakonec to zase odnesou civilní obyvatelé jako vždy.
0/0
9.5.2002 18:12

Kato

Re: AD
Kobercovy nalet mi teke pripada jako hodne drsne reseni. Neverim ze by to Izraelci udelali, pokud by chteli, tak uz to mohli udelat davno. Co si predstavjete pod slovem profik? Pokud vim, tak Americane se ted v Afghanistanu masivnimu bombardovani nijak nevyhybali. I pres vsechny vyhrady co protinim mam bych je nepodeziral z neprofesionality. Akorat ze si nemusi tolik lamat hlavu s "verejnym minenim" jako Izraelci. Tem nezbyva, nez nechat svoje vojaky umirat v poulicnich bojich. Jinak souhlasim, ze to nejvice odskacou civiliste - to je v poslednich zhruba sto letech smutny fakt.
0/0
10.5.2002 9:50

Marek

Nazor
Ctu uz asi tyden na iDNES fora k jednotlivym clankum o Blizskem Vychode. Musim rict, ze je to celkem sranda. Ze zacatku padaly i celkem zajimavy argumenty a to jak pro Izrael tak pro Palestince. V posledni dobe ale postradam jakoukoliv myslenku. Spis jsou to prestrelky. Velmi me bavi reci, kdo koho poskodil pred 50 lety, kdo tam zil driv atd. A pritom musi byt kazdemu jasny, ze to je uplne jedno. Zadna ze stran neodejde a proto se musi hledat reseni, jak by tam mohly spolu vydrzet. Myslim, ze jedine reseni je Palestinsky stat. Jenze co potom, az budou mit svuj stat? Z ceho budou zit. Vzdyt vetsina Palestincu pracuje pro Izraelske firmy. A pochybuju, ze novy stat bude chtit nekdo sponzorovat. Nakonec opet zacnou ter. utoky, protoze se budou mit blbe. Ale proti komu budou ty utoky potom, to nevim. Ale asi proti Izraeli, protoze ten muze za vse. Jenze jak zaridit vznik Palestinskeho statu? To taky nevim, jelikoz na Palestinske strane neni clovek, s kterym by se dalo jednat. Ne, ze bych chtel Arafatovi ubirat zasluhy a snahu na mirovem reseni. Jenze evidentne jeho moc nad Palestinci neni takova, jaka by byla treba. Minimalne ter. hnuti nema absolutne pod kontrolou. Tak s kym jednat?? P.S.: Dalsi moznost je, ze ty ter. utoky planuje, ci schvaluje, ci jinak se na nich podili, ale o tom nechci ani uvazovat. Snad ne !!
0/0
9.5.2002 15:07

mstitel

Atentaty
Je uz konecne na case, aby Palestinci pochopili primou souvislost mezi atentaty a naslednymi protiteroristickymi akcemi!!!
Po zlocinu nasleduje zakonite trest. Vsak on jim to Saron uz brzo natluce do hlav...
Co nevidet budou sami Palestinci 'aportovat' atentátnické soukmenovce v zubech primo Izraelcum, uvidite...
Arafat, diky izraelske rozhodnosti a neoblomnosti (vydrzet!), uz k tomu nema veru daleko... pokud ho nekdo z jeho vlastnich driv neodpraskne.
0/0
9.5.2002 14:16

Jindrich

Re: Atentaty
Saron uz nic do zadnych hlav tlouct nebude. Pujde jako terorista pred mezinarodni soud.
0/0
10.5.2002 8:58

Kato

Re: Re: Atentaty
To ho bude muset napred nejaky mezinarodni soud predvolat. Dost pochybuji i kdyz mozne je vsechno. Pokud by se tak stalo, pak by ho musel nekdo pred ten soud dostat. To uz bude jednodussi, vy a Marcellka budete urcite respekt vzbuzujici eskorta.
0/0
10.5.2002 9:25

Jindrich

Re: Re: Re: Atentaty
:-) Musim priznat ze je to opravdu komicka predstava. No ale - kdo vi ??? Treba je Marcellina telesna schranka tak masivne stavena ze bychom to spolecne zmakli :-) Ja ale neschvaluji vykonne operace tajnych sluzeb na cizim uzemi (asi tusite o cem mluvim). Pokud by vydani neslo oficialni cestou, nedostal by Izrael ani sroubek vojenske a hospodarske pomoci od USA. Ja vim - je to utopie.
0/0
10.5.2002 9:45

Kato

Re: Re: Re: Re: Atentaty
No prave - je to jen vas sen. Vydavani vlastnich prani, predstav a smyslenek za skutecnost prenechte Arabum (ti jsou v tom mistry) a drzte se reality. Pak je sance, ze ta diskuze bude mit nejaky smysl.
0/0
10.5.2002 10:02

Gottwald

Saron
Klemo kde jsi se urval z retezu Cemu ty idiote rikas mirova politika Tomu, ze se opases Semtexem nebo dynamitem a  jdes hlasat mir a jen tak nahodou zavadis o rozbusku hnupe? Nebo je podle tebe Saron taky odpovedny za vrazdu Francouzu v Pakistanu?  Probud se kokote Ja vim ona tady Marcella zblbla vetsi chytraky nez tebe. To te ale naprosto neomlouva
0/0
9.5.2002 13:01

Kléma

Re: Saron
Jestli sis náhodou nevšim, tak Šaron tam to napětí uměle udržuje! Jemu nejde o nic jiného než o postupnou likvidaci Palestinské samosprávy a dělá pro to maximum!! A jestli se chceš zeptat, proč jí teda nezlikvidoval hned , tak ti odpovídám, že by mu to v současné době  zatím ještě neprošlo, kriple!!! 
0/0
9.5.2002 13:29

Dan

Re: Re: Saron
Palestinská samospráva momentálně zatýká teroristy, aby zabránila dalším útokům. Těším se, až tu začnete řvát, že samospráva je ovládána Šaronem, a brání mírumilovnému palestinskému lidu, aby vyhazoval do povětří židovské zločince, zákeřně cestující MHD.
0/0
9.5.2002 14:08

krysar

Re: Saron
Jo, jo ... Klema a Marcella si mohou do domu ci bytu nastehovat par Palestincu a brzy poznaji, ze je to pekna pakaz ... neco jako cikani, ktere se uz mozna u sebe po jejich navratu z Kanady a VB ubytovali :))) nebo ne????
0/0
9.5.2002 14:00

Jindrich

Re: Re: Saron
Typicky komsomolec a advokat valecnych tazeni. Navenek obrance zapadnich kulturnich hodnot schopny se kdykoliv pred opravdovym hrdinou postavit do pozoru, ale uvnitr maly fasista se sklonem k rasove nesnasenlivosti. S temi cikany jste se provalil.
0/0
10.5.2002 9:03

předseda

Díky Toni
... Blaire za veřejné prohlášení "když je konečně naděje na politický pokrok, je tato naděje nabourána teroristickým útokem...". Aspoň si tak i nezaujatý pozorovatel uvědomí, že těmto extrémistům vůbec nejde o dosažení míru, ale právě naopak - mír je pro ně největší hrozbou, a snad si to konečně uvědomí i jejich zastánci...
0/0
9.5.2002 12:49

Jan

Re: Díky Toni
To taková asociace. Kdykoliv vidím Blaira nebo o něm jenom čtu, vždy znovu a znovu se mi vybaví ten snímek rozesmátého Blaira s rozesmátým vůdcem albánských teroristů Hashimem Thacim. Asi si měli ty dva tolik co říci!
0/0
9.5.2002 18:47

Libor

Re: Re: Díky Toni
 Také mi vadí ty věčné úsměvy politiků. Jednají spolu o věcech, které jsou pro mnoho lidí osudové a přitom se na sebe často přímo řehtají. O čem si to spolu vlastně povídají ? Nebo je to přetvářka ? Co ovšem potom mohou takoví lidé pro ostatní skutečně udělat ?
0/0
10.5.2002 7:41

předseda

Re: Re: Re: Díky Toni
Myslím, že kdyby se například mohli sejít Arafat se Šaronem, že tam by vám ty jejich úsměvy asi nevadili - ty by se asi na sebe moc neusmívali. Spíš by bylo lepší jim dát hmed boxerky...
0/0
10.5.2002 12:42

Kléma

Šaron
To tlustý prase by měl někdo konečně odprásknout! On nezná nic kromě války! Mírové politiky vůbec není schopen!
0/0
9.5.2002 12:31

mic

Re: Šaron
Palestincum o mir jde ??
0/0
9.5.2002 12:54

Jiruschka

Re: Re: Šaron
Myslim ze obe strany se nemaji co vycitat, ale to s cim prichazi Šaron je opravdu vzdy hnusny zlocin, za techto predstavitelu se tam mirove jednani snad vest ani neda, uz zvoleni Šarona bylo dosti pochybne, jako srovnajic zlocince Bushe.
0/0
9.5.2002 13:01

Al Bunda

Re: Šaron
Ty chudáku, Šaron je jedním z mála politiků, kteří se dokáží s arabama vypořádat. Přeji jemu a celému izrealskému lidu, aby se pomstili tvrdě a nekompromisně. Třeba kobercovými nálety a palestinská území. Tuto akci bych nazval: KATROVÁNÍ PÍSKU. Kdo neví co je to katrování - přesívání. Aby na jejich, teroristických územích zbyl jenom ten písek. GO ISREAL, GO !!!
0/0
9.5.2002 12:57

Jiruschka

Re: Re: Šaron
pokud bude mit nase spolecnost mysleni takove jako mas ty, tak to abych se opravdu zacal bat kde to jednou budem zit.
0/0
9.5.2002 13:06

Keijei

Re: Re: Re: Šaron
Jaky je rozdil mezi terosristy z Palestiny a z Afganistanu? Pokud si dobre pamatuju, tak se cely svet shodl, ze je nutno s teroristy skoncit za kazdou cenu na celem svete. Tak proc ted vsichni humanisti brani Arafata, ktery umyslne sabotuje jakykoliv pokus o mirova jednani a na kazdy Izraelsky navrh a ustupek reaguje utokem. Izrael i kdyz pozastavil sve akce a stahl se, tak se stejne dockal jen dalsiho napadeni. Dost dobre nelze vyjednavat a chovat se demokraticky, kdyz na druhe strane sedi "haj-zl", ktery ignoruje veskere dobre pociny a snahu o mir povazuje za projev slabosti.
Pokud nase demokraticka a humanitni spolecnost bude na kazdy utok reagovat jen diskusi o opravnenosti utoku a nepodnikne zadnou protiakci, tak za par let pujdeme do kytek vsichni.
 
0/0
9.5.2002 13:43

V.Kašpar

Katrování písku :-)
Mno - já nevím - což radši prodávat boty, Bundo :-) Katr je odjakživa PILA - takže katrovat = řezat...
0/0
9.5.2002 14:00

Prcek

Re: Katrování písku :-)
Pokud vim tak se rika jit za katr (mrize jako na prosevacce). A veznum nic nerezou :-))) Ted k Palestina&Izrael - obe strany si nemaji co vycitat, kupte si treba Casopis Tyden, a tam pisou o tom jak v s USA spratelene zemi Saudske Arabii poradaji sbirky penez na valku Paletincu proti Izraeli!!! Fakt mile pratelska zeme !!! Ty sbirky tam lamou rekordy, muzou se pretrhnout!!! Nejradsi by vsichni Arabove videli ty "neverici psi" na kolenou!!!
0/0
9.5.2002 14:12

karel

Re: Re: Šaron
Mr.Sharon a Mr.Arafat si nemaji co vycitat.!!Sharon je znamy terorista jiz z roku 1953 (squad"101") podobne jako byvaly premier Menachem Begin.Izraelitum stale nedochazi ze by se meli vystehovat  z Gaza strip, West bank a Golan Heights. Mluvi o tom stale vice lidi soucasne i minule politiky(i byvaly USA velvyslanec v USA). At jsou Palestinci spinavi, lini, prolhani, nemozni nechte je ziji jak se jim libi. Ziji tam dost dlouho- vice nez 1700 let aby je mohl nekdo jen tak vyhnat nebo znasilnit k obrazu svemu jak se vyjadril starosta Tel Avivu: Palestinci budou otroci nebo budou zniceni. 
0/0
9.5.2002 14:08

kato

Ktery Karel?
Karle - jsi to ty me druhe ja? Nebo jsi jiny Karel? Pokud jsi to ty co Marcellka tvrdi ze jsi ja tak to teda koukam co pisu. Take mne mohla ztotoznit s nekym jinym. Tebe mi urcite prisila natruc.
0/0
9.5.2002 16:33

David

Re: Ktery Karel?
0/0
9.5.2002 16:55

předseda

Re: Ktery Karel?
Pánové, já bych navrhoval tady tolik neřešit otázku "kdo je kdo" - na to se můžeme sejít třeba v hospodě, ale spíš se soustředit na to, co je tady napsané - jestli pravda nebo bludy apodobně.
0/0
9.5.2002 17:56

David

Re: Re: Ktery Karel?
Vetsinou s tebou souhlasim, ale otazka kdo je kdo je taky dulezita, protoze informace podana ruznymi lidmi ma ruznou hodnotu. Jinak tady pak plkame zcela zbytecne (coz je stejne pravda). Ona tahle "jemna hysterie" kdo je kdo byla zacnuta prave Marcelou, ktera tady zacala obvinovat kazdyho, ze se furt "prevlika" a jak to v zivote byva, kdo seje tak taky sklizi. Faktem je, ze v tomhle pripade sklizime vsichni. Ale nebyva to tak v zivote casto?
0/0
9.5.2002 19:18

předseda

Re: Re: Re: Ktery Karel?
No nevím, asi jsem opravdu zabrousil někam jinam, než je téma tady... Ale přece jen, když už jsme se této otázky takto dotkly, tak ještě zmíním (podotýkám jen) svůj názor na výhodu anonymity v takovýchto diskusích, a sice to, že se vyloučí předpojatost. Pro mě jako pro křesťana je totiž Pravda jen jedna, ale tu celou zná jen Bůh, a nikdo z nás lidí ji nevlastní zcela. Samozřejmě, že někdo ji je blíže, a někdo naopak vzdálen na hony, ale i ten, kdo ji je velice blízko se přesto v něčem může mýlit... Jenže my lidi máme často zafixováno, že kdo je opravdu moudrý, tak musí mít vždy pravdu, a naopak, že to takto řeknu - blbec že musí být vždy mimo. Jenže to takhle není a právě anonymita v těchto diskusích vyloučí tuto předpojatost, že pak hledáme jen pravdu, bez ohledu na zdroj, a naopak lži a bludy chceme odmítat (myslím samozřejmě lidi, kteří diskutují proto, aby se něco dozvěděli a tu pravdu hledali, né tedy ty, kteří nemají co na práci, a krátí si zde čas nadávkami...)
0/0
9.5.2002 21:02

David

Re: Ktery Karel?
 Jeee, to je skvely ma tohle tema muzeme ted popsat celej server (haha, driv to byl papir). No jasan, ze mas pravdu, to je prece jeden uhel pohledu, jenze kdyby vsechny informace byli anonymni, tak nas to nenuti k zadne "odpovednosti" za to co rikame a pak uz je to naprosta "cochcarna". Ale tim neodmitam tvuj uhel pohledu, jen treba ja zase rad vim odkud cerpam informace a jestli jsou ze zdroju, ktere si daji tu praci a aspon se snazi zaujmout stanovisko z obou stran. Dneska ale vim, ze kdyz je tam Marcella (nezapomenme ta dve "l" ona je pedant ) tak uz proste vim kam s tim a vlastne to ctu uz jenom proto, abych videl, kam az ta jeji schopnost prekrucovat a videt svet jenom po jejim pujde. Proste nechavame za sebou v zivote stopu a nekdo to treba nazyva karma, to je jedno a tim de facto nejsme stejne anonymni. To je jen zase moje vnimani, klidne zustan u svyho.
0/0
9.5.2002 21:17

Kato

Re: Re: Ktery Karel?
Sebekriticky priznavam, ze jsem od argumentace presel k legrackam, popichovani a hloupym otazkam. Jenze co jineho se da delat pri diskuzi s Marcellkou, Jindrou Hojerem a podobnymi? To co tu prezentuji jsou vetsinou tak nehorazne bludy a zcestne ulety, ze je vlasten uplne jedno co napisu jako reakci. Zpocatku bylo docela zajimave uvadet jejich omyly na pravou miru, ale jejich fantazie je zrejme nevycerpatelna. Narozdil ode mne.  
0/0
9.5.2002 19:36

předseda

Re: Re: Re: Ktery Karel?
To je taky správný, nemusí být přece všechno vždy jen vážný; já když si vezmu některé svoje příspěvky i k jiným tématům než tento blízkovýchodní konflikt(např. témata feminismu apod.),tak taky často sklouznu do ironie a srandy, a doufám při tom, že to někdo nebere až zas tak vážně...
0/0
9.5.2002 21:07

Jindrich

Re: Re: Šaron
AS se zatim vubec s nikym nevyporadal. Posledni atentaty jsou toho dukazem. Pane podpraporciku, nacelniku vojenske kantyny.
0/0
10.5.2002 9:16

Pete75

Re: Šaron
Kléma. Kde já to už jenom slyšel:-(!
0/0
9.5.2002 13:00

Cybulkovič

Re: Šaron
Vašku, jsi prase, jsi hovado!!!
0/0
9.5.2002 13:02

Paja

Re: Re: Šaron
Tak to je teda atgument!
0/0
9.5.2002 14:18

předseda

Re: Re: Re: Šaron
No není to moc argument, nicméně věta "to tlustý prase by měl někdo odprásknout" příležitost k mnoha lepším argumentům taky zrovna nedává...
0/0
9.5.2002 15:09

Vladimír Novák

Re: Šaron
Aha a lidem, kteří vraždí bezbranné civilisty (ano správně mám na mysli TERORISTY OD JÁSIRA) těm snad o mír jde. Kdyby k tobě někdo přišel a dal Ti přes hubu, taky by sis to nechal líbit? Asi ne co? A Izrael si to nechal líbit už dost dlouho.
0/0
10.5.2002 6:26





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.