Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zeman prohrál

Miloš Zeman předložil sněmovně zprávu o tom, jak čtyři roky se svými ministry vládl. Jakost vládnutí podle něho ukazují především statistická čísla. A ta prý svědčí jasně pro něj. Pan premiér se bohužel mýlí hned dvakrát. Dějiny nebudou hodnotit jeho čtyři roky slávy podle setin a desetin, natož pak podle čitatelů a jmenovatelů. Budou se ptát na to, zda se země stala lepším místem k životu. Ani kdyby se i ostatní lidé domnívali, že svět se dá redukovat na čísla, nebyl by vítězem. Ta totiž nesvědčí pro něj, nýbrž nanejvýš ne zcela proti němu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Deny

Proc maji nekteri novinari komplexy?
Nazory v novinach by mel psat novinar trochu vnimavejsi, nactenejsi a objektivnejsi, nez slepe zahledeny ideologicky Klasopragocentrista s klapkami na ocich a usich. Jinak se stane normalnejsim lidem jen pro smich...
0/0
11.5.2002 19:01

posledni emigrant

A ono to nebude zas tak horke, Martine...
Zeman pry prohral. Jednou vetou, jednou slinou plivl Martin do More svych vecnych uvah.Snad nam Martin cekal, ze se voda vzedme, rozpouta se boure, priboj splachne posledni obyvatele Pobrezi Mladofrontoviny do jiste Zatoky Velkeho plivare Martina Komarka. Martin plivnul v domneni, ze rozpouta bouri.Tak jednoduche to je.Plivnes  a kazdy vi: to je vykon:Dobra technika- od zitrka si plivnem treba:Klaus vyhral.Meteor prihral.Amerika si zahrala.Dechovka pana Poncara zas dohrala.Levne svestky.Drahe noviny.vyhral prohral, zahral, nahral a Martin plive pravdy provzdy.ty sedi, ty plati, ty vedou, ty jedou.tak nejak jste si to ,Martine, predstavoval, vidte?
Joj ,hochu s dvema argumenty: vite, ono je uplne jedno, jestli napiste treba-Zeman vyhral a ja Komarek budu v Citance pro treti tridu. Je uplne fuk, jestli napisete , ze Klaus se sklauzoval a zachranil sebe i narod a vyhral a druheho porazil, je uplne volej, co Vy si o tom myslite.Martine, plivneme si do dlani, vyhrnme si rukavy , dejme se do prace, az se kola zatoci" Hej rup!, Hola, Hej!My Martinovi vytykame takove blbosti a malichernosti jako je bezzasadovost, povrchnost a on?A on, nevdecnik ? Plivne po nas pravdu, jako kdyz prezrala hruska na zem pleskne. Nebojte, martine, nebudu s vami polemizovat o tom, jestli Slunce vyhralo, kdyz vzeslo a zas prohralo, kdyz zaslo. Nebojte, nebudu s vami placat o tom: kdo do dejin, kdo ne. Stranim se i Vasi matematiky se jmenovateli, ktere nic nepojmenuji.zadne strachy: nejde mi o to  Vam brat iluze  o tom, ze pry nejaky stat nekde slibil, ze vsem bude lip. Vzdyt je to hezke -ten Vas skryty plivaci optimismus.Ja Vam k nemu gratuluju.
Kdo vyhral nebo prohral se nedovime, proto to nechame: kdo vsak urcite prohral, byli ctenari techto stranek, kteri cekali Vase polepseni, oprosteni se od (po)vrchnosti a bezzasadovosti.Zase jsme se nedockali.Trebas priste? Hlavne po nas uz neplivejte, ani pravdami ani lzemi. S optimismem Vam vlastnim:"Prvni vyhrani z kapsy vyhani". Vas P.E.
0/0
11.5.2002 0:25

dysgutér

překvapenosti dosti
Vážení přátelé, vy to asi opravdu neunesete. Vždyť jde jenom o další sérii řečí a na Mladé Frontě je už to přece dost dlouho k nečtení. Proč by jim jinak klesal prodej? Protože jsou spolknuti jedním majitelem, kterému ale ani trochu nejde o nic jiného, nežli o peníze. Ty jeho, ne naše, české. Od dob, kdy Steigerwalda vystrčili na okraj jako takměř jediného novináře s vlastními názory, které mají hlavu a patu, nemá cenu číst tento plátek o nic víc, než jiné z téhož hnízda. Hodně stránek o ničem. Už zase si můžete v desatero novinách přečíst tytéž slinty. Nemarněte čas, kontroversní příspěvky tohoto typu nemají naději na zveřejnění. A Komárek se holt živí, jak umí. Když šéfredaktor zavelí, zase napíše podle potřeby něco jiného. A šéfredaktoři se taky musí živit. Takže mají trenky hnědým dozadu. Ahojte všeci.
0/0
10.5.2002 22:04

John

laco
Je to tak,souhlasím.Dutý soumar by taky souhlasil.
0/0
10.5.2002 12:15

laco

Na otázku za koho se lépe žilo je odpověď
Na otázku jestli se mi lépe žilo za Zemanovy nebo Klausovy vlády je odpověď vždy nesprávná jelikož otázka je špatně položena. A co to je dobře si žít ? Je to nemyslet na budoucnost a nebo mít pocit tvorby rezerv na horší časy. Já bych si spíše položil otázku kdo mne více zklamal a nenaplnil moje očekávání. A pak musím říci jednoznačně Klaus. Zeman mne sice totálně zklamal v růstu státního aparátu ale příjemně překvapil snahou privatizovat a vymáháním dluhu z Ruska. U Klause jsem v poslední době viděl absolutní neochotu dotáhnout privatizaci do konce a přiznat katastrofální mravní úpadek společnosti a přebujelou korupci. Zeman se nebál přiznat rozkrádání majetku i když to nedokázal a ani nemohl po bitvě potrestat. Klaus tvrdil a tvrdí, že nic není. Moje životní osobní zkušenosti však dávají za pravdu Zemanovi. Dokonce je to horší než se k němu dostalo (OKD, NHKG, Vítkovice, Třinec ...). Já si naopak kladu otázku co by bylo kdyby se Zeman dostal k moci podstatně dříve a myslím si, že by ho ta mašinérie (hrad, česká loby, zahraniční zájmy ..) také převálcovaly jako Klause. Zeman už musel postupovat jak postupoval. Klaus v dobách šálení světa Českem si mohl vybírat a experimentovat. A opravdu experimentoval nedobře (kuponová privatizace, restituce, lustrační zákon ...).
0/0
10.5.2002 10:23

John

tomaš,pavel,daňový soumar aliaz soumrak dutá hlava
Po přečtení článku Komárka a následné odezvy se nejde ničemu divit.Ty máš soumare soumrak na mozkovně.Ještě jednou si přečti Tomáše o čem psal Komárek v roce 1987,pak si přečetl Peroutku a je z něho demokrat,který každému bude radit.Pavel novináře vystihl přesně a oproti Tobě se zachoval jako chlap,že Tobě neodpověděl stejně sprostě jak Ty - dutá hlavo.Asi mu nestojíš za to.Tu měšťanku potřebuješ sám!!!!Drž se dál maminčiné sukně a žij ve svém SKLENÍKOVÉM SVĚTĚ!!!Ty jsi demagogický příklad zblblého člověka.Běž,dej si facku,ledovou sprchu a pomodli se pod ikonou Macka,Klause a ideologického pracovníka ODS Tlustého.Přesně jak psal Hombré,asi trpíš Klaus-trofobií.Když na to nemáš,nepleť se do diskuze.
0/0
10.5.2002 8:54

Daňový soumar

Re: tomaš,pavel,daňový soumar aliaz soumrak dutá hlava
Nebudu se plést do tvý diskuze (tu jsem tu ale nenašel), ty se nepleť do jiných, kde je potřeba přemýšlet hlavou a používat argumenty. Mezi tucty nadávek, jak vystřižených ze slovníku tvého opilého vůdce, není ani jeden argument, ani jedna myšlenka. A nepoužívej u toho výrazy, kterým nerozumíš.
0/0
10.5.2002 10:00

karel

Re: Re: tomaš,pavel,daňový soumar aliaz soumrak dutá hlava
...zloděj křičí,chyťte zloděje(viz tvé opilecké story)...možná že nemyslíš na nic jiného.Navštiv Bohnice a promluv si s psychiatrem.Než zase něco vyplodíš,spolkni před tím ANTABUS a dej si mezi nohy kýbl.Tam dej svoje všechny prostoduché úvahy.U tebe jsou všichni alkoholici,možná že ten tvůj budha taky.
0/0
11.5.2002 15:36

Jirka

odpověď DAŇOVÉMU SOUMARU
S Pavlem plně souhlasím a zřejmě si nepochopil,že Tě nazval SOUMRAKEM schválně.Ty jseš totiž totálně vlízaná hlava.Nechodíš se modlit pod obraz Václava Klause?Do školy se vrať Ty,chyb máš v textu tolik,že by se za ně musel stydět i žák zvláštní školy.Jseš bohužel mladý a ještě hloupý,budiž Ti odpuštěno.Žě jsou novináři obyčejní "žoldáci" to by jsi měl už konečně vědět.
0/0
10.5.2002 6:57

Daňový soumar

Re: odpověď DAŇOVÉMU SOUMARU
Děkuji za opravu mého pravopisu. Od člověka, který v 6 větách udělá 14 chyb, si to rád vezmu k srdci a zopakuju si pravidla rodného jazyka. Ale názory a rozum si radši nechám svoje.
0/0
10.5.2002 10:10

Re: Re: odpověď DAŇOVÉMU SOUMARU
Ha,ha.Od tebe to sedí.Nejprve všechny urazíš,z lidí naděláš alkoholiky,pak se ti hodí nás poučovat o ekonomice,které vůbec nerozumíš(jen plácáš číselné nesmysly)a když už jseš v koncích,upozorňuješ na chyby.Ty jsi tak dokonalý,že jsi neudělal nikdy žádný překlep?Spočítej si ty svoje.Asi jsi se poprvé seznámil s větou rozvitou a je to na tebe hodně.Plně s tebou souhlasím,že si potřebuješ zopakovat mluvnici.Ty bohužel máš velkou chybu.Rychleji píšeš než myslíš.
0/0
11.5.2002 13:51

karel

Re: Re: odpověď DAŇOVÉMU SOUMARU
...bla,bla,bla a názory a rozum si raději nechám svoje - ty nějaký máš???
0/0
11.5.2002 15:17

Tomáš

Z projevu Zemana v PSP ČR 23.4.2002
A nyní mi dovolte, aby závěrem přešel ke komponentě třetí, to znamená ke svým oblíbeným novinářům. Nikomu nevnucuji své subjektivní mínění, byť podložené dlouholetými zkušenostmi, že nejpitomějším tvorem na zeměkouli je současný český novinář. Uvádím toto mínění pouze pro to, abych vyvrátil názor, že mediokraty jsou novináři. Novináři jsou pouze jakousi transmisí, mám-li použít komunistického termínu, tedy převodovou pákou mezi první skupinou neúspěšných podnikatelů, leč finančně vlivných podnikatelů či pseudopodnikatelů a cílovou skupinou neúspěšných politiků. Bohužel nežijeme v době Karla Havlíčka ani v době Ferdinanda Peroutky. Žijeme v době Martina Komárka. A protože mám poměrně málo času, dovolte mi, abych argumentoval třemi stručnými citáty svůj názor na české novináře v osobě šéfkomentátora Mladé fronty Dnes tím, že uvedu to, co psal v roce 1987 jako komentátor Mladé fronty včera (smích v sále). Je to skutečně pars pro toto, drazí kolegové a kolegyně, protože bych mohl uvádět i další normalizační komunistická práčata z tohoto bulvárního deníku. Citát první: Nový sovětský volební zákon dává sovětským občanům daleko širší práva než volební zákony v jakékoli kapitalistické zemi. Citát druhý: Rozumné návrhy Varšavské smlouvy byly opět odmítnuty imperialistickými kruhy. Citát třetí: Kapitalisté se pokoušejí zneužít černobylské havárie. Pro stručnost svého vystoupení jsem uvedl jednoho autora a pouze tři citáty, ale mohu vás ujistit, že podobné bývalé signatáře "anticharty" a bývalé podporovatele minulého režimu můžete najít velice často mezi těmi nejplamennějšími přívrženci té politické strany, možná spíše dvoustrany, která se zaklíná bojem proti minulému režimu.
0/0
9.5.2002 15:28

Čumil

Re: Z projevu Zemana v PSP ČR 23.4.2002
No, a hned je jaksi po debatě...
0/0
9.5.2002 17:12

Tomáš

Z projevu Zemana v PSP ČR 23.4.2002
A nyní mi dovolte, aby závěrem přešel ke komponentě třetí, to znamená ke svým oblíbeným novinářům. Nikomu nevnucuji své subjektivní mínění, byť podložené dlouholetými zkušenostmi, že nejpitomějším tvorem na zeměkouli je současný český novinář. Uvádím toto mínění pouze pro to, abych vyvrátil názor, že mediokraty jsou novináři. Novináři jsou pouze jakousi transmisí, mám-li použít komunistického termínu, tedy převodovou pákou mezi první skupinou neúspěšných podnikatelů, leč finančně vlivných podnikatelů či pseudopodnikatelů a cílovou skupinou neúspěšných politiků. Bohužel nežijeme v době Karla Havlíčka ani v době Ferdinanda Peroutky. Žijeme v době Martina Komárka. A protože mám poměrně málo času, dovolte mi, abych argumentoval třemi stručnými citáty svůj názor na české novináře v osobě šéfkomentátora Mladé fronty Dnes tím, že uvedu to, co psal v roce 1987 jako komentátor Mladé fronty včera (smích v sále). Je to skutečně pars pro toto, drazí kolegové a kolegyně, protože bych mohl uvádět i další normalizační komunistická práčata z tohoto bulvárního deníku. Citát první: Nový sovětský volební zákon dává sovětským občanům daleko širší práva než volební zákony v jakékoli kapitalistické zemi. Citát druhý: Rozumné návrhy Varšavské smlouvy byly opět odmítnuty imperialistickými kruhy. Citát třetí: Kapitalisté se pokoušejí zneužít černobylské havárie. Pro stručnost svého vystoupení jsem uvedl jednoho autora a pouze tři citáty, ale mohu vás ujistit, že podobné bývalé signatáře "anticharty" a bývalé podporovatele minulého režimu můžete najít velice často mezi těmi nejplamennějšími přívrženci té politické strany, možná spíše dvoustrany, která se zaklíná bojem proti minulému režimu.
0/0
9.5.2002 15:27

PAVEL

opověď BUBÁKOVI a DAŇOVÉMU SOUMRAKU
Podle těch Vašich napsaných článků soudím,že máte blíž k flašce než Zeman.Kdyby jste byli štvaní před pisálky a fotografy tak jako on,dneska by jste měli z ostudy kabát.Co se týče Vás DAŇOVÝ SOUMRAKU a Vašich 90% na dluh,hovoří to o Vašem všeobecném ekonom.přehledu.Nezlobte se,nemám čas si tady s Vámi dopisovat.Mějte se bezva.Pavel
0/0
9.5.2002 13:32

Daňový soumar

Re: opověď BUBÁKOVI a DAŇOVÉMU SOUMRAKU
Ó, děkuji, bezva se mám. Dopisování by nemělo smysl, dokud si nedoděláte aspoň měšťanku (doporučuju trojčlenku) a dokud budete věřit na Budulínka, statečný prince a čestný politiky.
0/0
9.5.2002 17:15

jarek

německý čechobijec Martin Komárek
Až bude dělat účty z vládnutí jiná strana (zejm. Koalice) a Česko nebude mít dobrá ani ta čísla (HDP, inflace atd.) tak bude MK používat stejnou písničku, že přeci ta o ničem nevypovídající čísla neříkají nic o tom jak se nám krásně za jejich vlády žilo. Pokud některá ta čísla za vlády jiných stran než ČSSD (a KSČM samozřejmě) budou náhodou dobrá (jako jsou nyní) tak je bude MK hodnotit jako výsledek geniality vládnoucí strany.
0/0
9.5.2002 12:38

Daňový soumar

Prohra je ještě větší
V článku je závažná chyba!!! Celý slavný ekonomický růst je z 90% vyroben na dluh! To udělá z notora Zemana slavnýho státotvorce a ze všech, co přijdou po něm, neschopný polena (i kdyby tomu bylo náhodou naopak, o čemž pochybuju!), protože úroky budou spolu s mandatorními výdaji celou zem spolehlivě dusit po desetiletí. Je mi líto všech stupidů, kteří toto nejsou schopni vidět a jednoho z největších ožralů a dacanů u českýho kormidla opěvujou. Do 5 let ho budou stejně horlivě proklínat.
0/0
9.5.2002 11:49

Bubák

Re: Prohra je ještě větší
To je opravdu úvaha hodná inteligenta. Dluhy dnešní vlády jsou převážně způsobeny nesprávnou politikou vlád minulých, takže nikoliv, dnešní růst není vykoupený zadlužováním ale růst za těch vlád minulých tím vykoupený byl viz. ztráta Konsolidační banky dnes Konsolidační agentury, která se dříva do státního rozpočtu nepočítala.
0/0
9.5.2002 12:01

Hombre

Re: Prohra je ještě větší
Vážený "Daňový soumare"!!!Z Vašich názorů mi běhá mráz po zádech a sílí ve mně "Klaus-trofobie" protože i malé děti ví,že když zloději(92-97)ukradou všechno co se ukrást dá,na ostatní obyčejné lidičky nezbyde nic.A teď se ptám : znamená to snad,že když nekradu nemám nárok na slušný život???? A když není odkud brát holt si musíme půjčit,ale děkovat zase musíme úplně někomu jinému!!! A hádejte komu!!!
0/0
9.5.2002 14:27

Daňový soumar

Re: Re: Prohra je ještě větší
Klausofóbií trpíme oba. Mně jen děsí, že šokialisti chtějí na poslední chvíli těch 600 miliard sekery pána profesora dohnat a předehnat. A že se jim to daří, to si buďte jistej! A hádejte, kdo to zase zaplatí a kdo ne???
0/0
9.5.2002 17:22

Re: Re: Re: Prohra je ještě větší
Zajímavé názory. Předpokládám, že "Daňovému soumaru" visí v ložnici obraz jeho veličenstva prof. Klause a na záchodě Livie. Škoda jen, že rychleji mluví a píše, než přemýšlí. Nepochybuji o tom, že je voličem ODS. Je mi líto iracionálně uvažujících lidí. Zřejmě syndrom minulosti, neschopnost zabývat se objektivní pravdou. P.S.: Doufám, že ve volbách zvítězí strana, která snad jako jediná udělala po r. 1989 pro tuto zemi nejvíce.
0/0
9.5.2002 21:11

pavel

komárkovy přechody
Komárku,Komárku.Vy jste zase nezklamal.Já bych chtěl vidět ve vládě stejné chytrolíny jako jste Vy.Snížil byste nezaměstnanost,inflaci,investoval do zdravotnictví,školství,armády - jednoduše do všeho.A stejní pisálci,kterým je mezi 20-30 léty(tolik bylo Vám, když jste začínal),lidí bez životních zkušeností,bez odpovědnosti by psali o Vás stejné nesmysly jako píšete Vy.Proto se vůbec nedivím,že novinařina obecně postrádá objektivní pohled na cokoli.Vše je psáno účelově,většinou na objednávku.To se netýká jen Mladé Fronty,ale i ČT 1(o NOVĚ ani nemluvě).To přesně vidíte,za koho ten redaktor "kope".Těch pár seriózních by se našlo na prstech jedné ruky.Za tento názor na novináře můžete svou neobjektivitou.Vůbec se Zemanovi nedivím,že má z Vás novinářů srandu.Je škoda,že ty objektivní dá do jednoho pytle s takovými,jako jste Vy.Bezostyšně píšete o zkorumpované zemi,ke které jste taky přispěl.Kde jste byl a o čem jste psal v letech pseudoprivatizace,velkého přesunu majetku,kdy začínala korupce nabývat na síle?Já Vám to řeknu(napíšu).Kopal jste za ODS,než jste v roce 1997/8 procitl spolu s vaším dnes už bývalým spolupracovníkem Leštinou.Vy si téma na věčnou kritiku najdete všude a ve všem.Raději pište do novin nebo na idnes,tam té škody napácháte nejmíň.Zeman skutečně převzal tuhle zemi v troskách.Kdyby měl stejné startovací podmínky jako Klaus na počátku,byli bychom podstatně dál.Klaus skončil v roce 1997(v té době jsme už podle jeho slov měli ekonomicky dohnat Rakousko).Možná,že kdybyste už tenkrát byli více sami sebou a nenechali se ovlivňovat jeho aurou neomylnosti,mohli jsme dnes být někde jinde.S některými Vašimi články někdy souhlasím,ale tohle hodnocení je od Vás ubohé.Zeman je bezva chlap a aspoň řekne,co si myslí.Že se Vám to nelíbí,tak to Vás upřímně lituji.S pozdravem Pavel
0/0
9.5.2002 10:48

Daňový soumar

Re: komárkovy přechody
Hezkýýýý. To vy sám??? Závidím vám vaši naivní prostotu. Nebo, že by bezva Miloškův kámoš z alkoholní léčebny?
0/0
9.5.2002 11:32

Bubák

Re: Re: komárkovy přechody
Alkoholické výpary jsou spíše cítit z Vašich hlubokomyslných úvah. Zatím jste nedokázal víc, než jenom hospodsky nadávat.
0/0
9.5.2002 12:06

Re: Re: komárkovy přechody
Kupodivu používáte výraziva, které je obecně vytýkáno premiérovi. Asi jste si zapomněl domyslet, že tímto projevem snížíte váhu svých slov - tím kamarádem byste podle nich mohl být nejspíše Vy!
0/0
9.5.2002 21:16

Zdeněk

Prohrál Komárek
Prohrál Komárek, ne Zeman. Komárek je prostě naštvaný, že Zemanova vláda byla úspěšnější než kdo čekal. Za to je třeba jí poděkovat. Jistěže nebyla bez chyb, ale to není žádná vláda. Přiznávám, že bych se snad ani nechtěl dočkat vlády, která by byla podle gusta pana Komárka ...
0/0
9.5.2002 8:46

Daňový poplatník

Zeman lže jako když tiskne!!!
Samochvála smrdí a Zeman a jeho parta to vědí moc dobře. Chlubit se cizím peřím o růstu ekonomiky je neseriozní přístup od socanů,protože ekonomika roste,ale která odvětví o tom ani slovo!Politiku socanské gruppy si povýšil Zeman an politiku vládní a to je to nejhorší!!!
0/0
9.5.2002 8:44

Hombre

Re: Zeman lže jako když tiskne!!!
Daňový poplatníku Vy jste zvláštní druh(doufám že na vyhynutí).Kdyby Zeman lhal, neměl by tolik pozornoszí médií,kolik ji má,když nahlas říká svůj názor(viz.historická pravda o rakouských němcích)ale snadnější je schovat se pod daňového poplatníka a kritizovat a nadávat.Je zajímavé že nikomu nevadí dluhy z období 92-97,zbytečné krachy všeho co krachnout ani nemuselo,že dodnes splácíme daněmi dluhy předchozích vlád.Ale na Zemana nadávat to zas jo,to je dobrej sport.
0/0
9.5.2002 14:50





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.