Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Podpora vstupu do EU mírně klesá

Po šesti letech debat o Evropské unii je Česká republika tam, kde byla: vstup do EU podporuje 46 procent lidí, tedy úplně stejně jako v roce 1996. Navíc ale přibylo těch, kteří jsou proti vstupu. Česko by se za necelé dva roky mělo stát členem EU, ještě předtím se uskuteční referendum. Třetina lidí však stále neví, jestli bude hlasovat pro, nebo proti. Vláda přitom z peněz daňových poplatníků organizuje přesvědčovací kampaň.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

BOB

EU - NEJVĚTŠÍ STRAŠÁK PRO POLITIKY , Z ODS PŘEDEVŠÍM !!!
Nejvíc na členství v EU doplatí politici . Ti si takové samolibé manýry těžko budou moci dovolit . Pro ješitného a vládnutím posedlého Klause je to největší nepřítel v jeho politické kariéře !!! Proto ten pokřik . Každý neúspěch při jednáních s EU je voda na jeho mlýn . Nikde se pozitivně neangažuje . Kritikou bruselských úředníků - byrokratů ( s tímto pojmenováním naprosto souhlasím , ale to je v tomto okamžiku zástupný problém . Naši úředníci jsou již stejní ! ) je poštvává proti celé republice a dává tak prostor nevraživosti i k obyčejným občanům Evropy. Už mu zbývá vyhlásit proti EU mobilizaci a třeba i občanskou válku . Pohybuje se jako osoba s podporou 25% voličů na velmi tenkém ledě tak , že do vody stáhne nakonec ostatních 75% voličů , kteří s ním absolutně nesouhlasí . NA TO NEMÁ PRÁVO !!! Aby se problém s EU stal transparentnější a objektivnější , tak je třeba ve volbách ODS co nejvíce oslabit . Klaus musí zmizet z politické scény a z očí veřejnosti vůbec !!!  Pak bude i vyjednávání s EU přijatelnější . Jak můžeme jednat s bruselskými úředníky , které Klaus perfektně provokuje ??? Jak asi k nám mohou být vstřícní ? Je to jako v normálním životě . S ješitným a "nejchytřejším" se nikdo nikdy ještě nedomluvil ! Jednoduché to nebude , ale být státem uzavřeným uvnitř Evropy s vládnoucím ješitným despotou Klausem ,  je představa přímo děsivá !!!  A že nás tady vykoupí ( pozemky , fabriky ) i bez EU je snad jasné . Takže pro odpůrce EU a ODS : jenom návrat ke komunismu s generálním tajemníkem strany a prezidentem Klausem současně , je ta druhá alternativa . A s KSČM se Klaus opozičně lehce domluví . VZHŮRU KE SVĚTLÝM ZÍTŘKŮM V ČELE S ODS A KSČM !!!
0/0
11.5.2002 0:20

Fritz

Kdo koho potřebuje?
EU nás nepřijme proto, aby nám pomáhala, ale aby si pomohla sama. Větší ekonomický prostor znamená větší možnosti pro růst ekonomiky. V tom je ale naše šance. Měli bychom koukat, jak z toho růstu vytěžit maximum pro sebe. Jestli si někdo myslí, že ČR zvládne globální konkurenční prostředí samostatně, tak by měl věřit, že se úspěšně prokličkujeme i v EU.
0/0
10.5.2002 10:40

-ed-

Řežeme si větev pod vlastním zadkem
Pokud nevstoupíme do EU ,je konec nějakým nadějím o zlepšení situace v této zemi.
EU nám třeba otevře trh pro zboží, které zatím podléhá dovozním omezením a kterého  se u nás vyrábělo vždy dost. Proto třeba takový zájem privatizovat Novou huť.Dále je zde velká naděje, že nám pomůže se zbavit našich současných politiků,ti nemají na to, aby se doučili, co neumí a uspěli. A když už nic jiného, alespoň se bude dát jít pracovat a podnikat v zemích EU.Doma je veliká nezaměstnanost a platy jsou velmi nízké. Pamatujte, že druhým stupněm rozkrádání státu je zvyšování daní a k tomu se asi brzy dostaneme.
Buď do EU anebo druhá Argentína. (Ta byla v žebříčku hodnocení výkonnosti ekonomik ,které každoročně provádí OSN, dlouhou dobu před námi)
0/0
9.5.2002 14:07

Jan

Re: Řežeme si větev pod vlastním zadkem
tomu říkáš naděje, zbavit se vlastních politiků ať jsou jací jsou a nahradit je bandou bruselských byrokratů, kterým je nějaká ČR už vůbec buřt? A nestraš, tvoje EU nebo Argentina je stejný zoufalý výkřik jako buď druhé Švýcarsko (Norsko) nebo EU.
0/0
9.5.2002 18:30

Jeseter

Re: Řežeme si větev pod vlastním zadkem
Ruzove bryle?  Nemeli bychom ocekavat zadne zazraky. Podivejme se na situaci v byvale NDR.  Stale je tam vysoka nezamestnanost ( > 18%). Desetitisice lidi se rocne stehuji do zapadni casti Nemecka.  To si myslite, ze bude mit nejake extra vyhody na rozdil od problematiky Nemecka ?
0/0
21.5.2002 6:43

gimli

Jen drobná poznámka k životní úrovni. Nejsem si jistý, podle čeho přesně se stanovuje, ale jsem si jistý, že u nás nejsou vesnice, kam by nebyla zavedena elektřinaa ve kterých by byly domy s dírou v doškové střeše na odvádění kouře z ohniště. Ve španělsku takové jsou.
0/0
7.5.2002 16:32

MS

A co Maastrichtská kritéria?
Ke vstupu do EU nestačí, že jeden (ČR) chce a druhý (EU) s tím souhlasí. Jsou jasně stanovená kritéria, co musejí noví členové splňovat. Nejsem expert, ale tuším že jedním z kritérií je též životní úroveň - EU žádného velmi chudého příbuzného nechce a mezi sebe nevezme. Jestli se do EU dostaneme, tak to bude tehdy, až naše životní úroveň nebude EU na obtíž. Každý hrdý Čech bijící se v prsa by měl být schopen odhadnout, jaký růstový potenciál je v nás ukryt po odstranění obchodních bariér - pak teprve může hodnotit, zda vstup bude vítězství nebo omyl.
0/0
7.5.2002 15:48

Finnegan

Vasnivi cesti kritici zemi EU necht si laskave uvedomi, ze kritizuji jedny z nejrozvinutejsich zemi sveta...Vlastenci hrde se srovnavajici se zememi EU necht laskave nezapominaji, ze nase domovina aspon ze statickych hledisek nalezi spise k rozvijejicimu se ''Vychodu''. Silacka prohlaseni o ceske sobestacnosti museji budit usmev i na tvari stredoskolaka, vzdyt banalne receno....co jeste zbyva ceskeho v nasem hospodarstvi....Nacionalisticke stekani mistnich hlupcu o tom, jk nam ukradnou Hrad, absurdni kecy o kolonizaci Ceska apod nema vubec cenu komentovat. Predchozi prispevek o tom, jak vse stoji v Cesku mene a co vse funguje lepe, jak si snadno koupit byt za tricet ceskych platu a pod, muze napsat skutecne jenom nekdo, kdo v Cesku nezije a o nem nic nevi. Vzdyt kdo u nas si mysli, ze je vse levne... Kde jsou mlade rodiny s vlastnim bytem....Faktem je, ze se vstupem CR do EU se nezmeni nic. Nikdo nezbohatne, jen nekteri jeste schudnou protoze platy jim nezvysi, ale ceny se zvednou. Nenastane ani masovy priliv, ani odliv pracovniku. Pribyde uredniku a novych smernic, novych nepochopitelnych dani. Jenom tvrdim, ze ma-li Cesko ambice byt ROVNOPRAVNYM clenem EU do dvou let, musi se stat hned asi patnact zazraku najednou.Myslim tedy, ze dva roky jsou prilis kratka doba na to, aby se z Ceska stala plne respektovana, duveryhodna a na zapad od hranic uznavana zeme.
0/0
7.5.2002 15:20

Jan

Re:
Prostě nám tvrdíš, že nelze být respektovaná, důveryhodná a vůbec uznávaná země mimo země EU. Je snad EU nějaký vrchol nadějí či dokonce zázrak, ke kterému máme bez dechu vzhlížet? Realita přicházející z EU říká něco jiného. Tvoje výroky také vůbec nemá cenu komentovat.
0/0
8.5.2002 18:02

Finnegan

Reakce Janovi
Nikdy jsem nerekl, ze CR nemuze byt zemi respektovanou v zahranici, pouze tvrdim, ze v soucasne dobe neni CR respektovanou zemi, alespon co se tyce uzemi na zapad od jejich hranic. Nejvetsim duvodem dle meho soudu je, ze Cesko se politicky ani kulturne nijak zvlast nezviditelnuje, neangazuje se ve vecech evropskych. Ceskou politickou garnituru snad s vyjimkou Havla a Klause v poslednich desiti letech nikdo v zahranici nebere vazne. K tomu vsemu Klaus svymi vyroky, ktery cas od casu probehnou evropskym tiskem, budi dojem ze Cesko na mezinarodni spolupraci nijakej valnej zajem nema. Ceska republika se nijak zvlast neprezentuje, nijak se nezviditelnuje, hodne Evropanu ji napriklad podvedome spojuje s Balkanem ci netusi,ze Praha je jejim hlavnim mestem. Taky si myslim, ze bezny lidi napr. v Holandsku ci v Italii vnimaj negativne mnozstvi ceskych prostitutek ve svejch mestech. Nejsem v zasede proti prostituci, jenom vim, ze vetsina populace kdekoli na svete ji vnima negativne. Vetsina Britu a Iru vnima hodne negativne cesky zadatele o azyl, ci sezonni tlupy ceskych ilegalnich pracovniku. Dal hodne zapadnich navstevniku napriklad Prahy ci Karlovych Varu se osobne setkalo s poulicni kriminalitou, je to vazne nezanedbatelny procento turistu, ktery jsou v Praze denne okradany a tak se Praha i turistickejch pruvodcich dostava mezi mene bezpecna mista. A tak by se dalo pokracovat. Az se Cesko v ocich sousedu zmeni na z podezrele na oblibene, jiste kyvnou treba i obycejni lide na rozsireni va Vychod. Protoze je mi to strasne lito, ale doposud to rozsirovani jde strasne krkolomne.
0/0
10.5.2002 19:34

:-|

EU???
Myslim si, ze bychom meli byt radi ze u nas veci jeste funguni tak jak by fungovat mely. V EU ziji uz nekolik let a mohu tedy srovnavat. O nekterych vecech reklamni plakaty nehovori, jako napriklad o tom, ze pokud si budete chtit v EU koupit byt, pocitejte s hruba 300-nasobkem prumerneho platu. V CZ je to neco okolo 40-nasobku. Vetsina zemi EU omezuje svobodny trh - temer neexistuji non-stop sluzby (supermarkety pocinaje a hot-line ruznych firem jako banky konce). CZ je, alespon co se tyce sluzeb podstatne dale nez EU a navic je podstatne levnejsi. Budme radi, stejne tak jako bychom meli byt radi, ze mame bohate EU sousedy na kterych jeste nejakou dobu muzeme vydelavat penize. To jedine prece od cele EU potrebujeme. Sve problemy (a ze jich maji opravdu dost) si mohou nechat.
0/0
7.5.2002 12:47

Petr K.

Re: EU???
Co to placas za nesmysly? To omezovani oteviracich hodin v obchodech pochazi z doby davno pred vznikem EU, s tim nema Brusel nic spolecneho. Naopak ted se to, pokud dobre vim, v mnoha zemich meni. A ohledne tech cen bytu v nasobcich prumerneho platu se musim jenom smat. Muzes to prosim dolozit nejakymi cisly o srovnatelnych zemich? Doufam, ze do EU brzy vstoupime, a na tech bohatych sousedech budeme vydelavat jeste snaze, protoze bez veskerych obchodnich barier.
0/0
10.5.2002 23:35

Rozum

Je to cele naruby
Za dekrety by spis meli podekovat. Uvedomuje si nekdo jaka byla po valce nalada naseho obyvatelstva. Co by se asi s nemci stalo, kdyby tady zustali ?
0/0
7.5.2002 12:42

Kasi

Re: Je to cele naruby
Počínání některých němců v českém pohraničí v období okolo Mnichova určitě splňovalo podstatu trestného činu vlastizrady. A za tu, jestli se nepletu, byl tehdy možný i trest smrti. Takže, pokud by němci nebyli odsunuti na základě dekretů, nezanedbatelnou část z nich by čekala perzekuce a možná i provaz (a všechny by čekalo 40 let realného socialismu :-)). Nevím, má vlastizrada nějakou promlčecí lhůtu? Že by jsme třeba mohli po vstupu do EU nechat ještě pár německých dědečků pozavírat..
0/0
7.5.2002 13:00

Surio

Re: Re: Je to cele naruby
Mnojo covece, ale to jsi presne narazil na ten problem co nam vytykaj - _nekteri_ nemci neco provedli a proto jsme _vsechny_ odsunuli. Kolektivni vina. Na zaklade jejich puvodu jsme je vyhnali, jestli ten kterej neco provedl nam bylo putna. Takova mensi etnicka cistka. Svym zpusobem maj nemci pravdu ze to nebylo uplne OK, takze jakozto Cech bych do toho radej neryl. Bohuzel se najde dost trumberu, kteri hnedka vylezou s tim ze to maj za valku a ze nas stejne uz 800 let chtej kolonizovat. Mnojo, ale z takovychhle kecu nemuze nikdy vzejit nic jinyho nez uplne stejne primitivni protireakce. O to trapnejsi je ze s tim vylejzaj i nekteri jelimani z nasi vlady, kteri by meli mit dobry mezinarodni vztahy jako prioritu... ufff
0/0
7.5.2002 18:01

Petr K.

Paneboze, to je ale dyskuze...
0/0
7.5.2002 12:35

petr

Lidi myslete
Jen tak dal. Jen s nevstupem do EU zachranime cesky prumysl a zemedelstvi. EU ma dost svych vyrobnich kapacit, takze nevim proc by mela zajem, aby u nas neco fungovalo. Maji prebytky a potrebuji nova odbytiste. Proto ty likvidacni dotace pro zemedelstvi. (Po deseti letech nebude u nas cesky zemedelec dostavat 100% podporu, protoze ho do ty doby zlikviduje dotovany kolega z EU). Chteji mit unii rovnych (rozumej odbytiste) a rovnejsich (budou dodavat, prosperovat a vydelavat).
Otevrete oci a zamyslete se. EU nas nechce jen tak z dobryho presvedceni. Na to stoji rozsireni prilis mnoho penez.
 
0/0
7.5.2002 12:34

Dan

Re: Lidi myslete
Petre, plne souhlasím. Otazkami vstupu do EU se zabyvam profesionalne (ve ctvrtek jsem se zrovna vratil z Bruselu z jednaní primo na pude Evropskeho parlamentu). Je to presne tak jak pises a nema cenu abych to po Tobe opakoval. Evropska unie je ve zkratce novodoby pokus o kolonizaci mensich narodu vetsimi pod zaminkou jedne vlady a jednoho trhu. Ty, kteri jsou pro vstup bych chtel jen pozadat, aby si zjistili co nejvice argumentu pro a proti. Dobre se daji najit na serveru Volby pro budoucnost (www.vpb.cz ) . VPB je zrejme jedina strana, ktera mysli vazne varovani pred neuvazenym vstupem do EU. Vznikla sice nedavno, ale hlavne ze je tady.
0/0
7.5.2002 14:28

Spravy nazor

Vstup do EU - ne jako druhorady clen
Vstup do EU nyni rozhodne NE. Zapad nas odvrhnul pred valkou (Mnichov), Zapad nas odvrhnul po valce (Postupim ) a my se tam nyni plazime jako podradny, druhorady clen. To co si dovoluji je do nebevolajici drzost. Chteji ne rovna prava nasim obcanum v EU, chteji ne rovne dotace zemedelcum, chteji revizi vysledku II sv. valky. To snad mepripustime. Mozna za 10 let jako plnopravny clen.
0/0
7.5.2002 12:32

Dan

Jen dál
Jen dál do unie, jen dál. Na Hradě bude bydlet nějakej mamlas z rakous kterej si ho dekretem z Bruselu zprivatizuje, kyselé mléko bude zakázané protože ho frantíci nechlastaj, naše pole budou upraveny v rámci programu unie Výzkum pouští na kontinentě a bývalí sudeťáci se nám od Mohelnice budou chechtat do Gesicht. Jen dále do unie, jen dále......
0/0
7.5.2002 11:50

Pavel

NE EU !!!!
Děkuji ne, již jednou jsem zažil RVHP a EU = západní RVHP !!!!
0/0
7.5.2002 10:41

bingo

Vstup do EU ne, radsi vstup do USA
Ja si myslim, ze vstup do EU v tuto chvili je velika chyba. To by bylo stat se dalsim statem USA.
0/0
7.5.2002 10:21

DaM

CR a EU
Pratele, zatim sleduju, ze je opravdu dost tech, kteri jsou proti vstupu CR do EU. Pokud se opravdu v referendu rozhodneme do EU nevstoupit, budeme povazovani (a realne opravdu budeme) narod idiotu. Duvody pro vstup jsou jasne, pokud je nekdo nezna, neni to tim, ze nejsou, ale proto, ze je znat nechce. Dost se tady taky ohanite dotacema pro zemedelce - pokud nejake (a to JAKEKOLIV) podnikani, mezi ktere zemedelstvi proste patri, neni ziskove, ci je dokonce na nejakem uzemi prodelecne, pak tam proste nepatri - dotovat cokoliv (krome kultury a obecne prospesnych veci) je nesmysl a doplacime na to vsichni!
0/0
7.5.2002 10:09

Kevson

Re: CR a EU
Ceske zemedelstvi je i v tuto chvili ziskove, ale obavam se, ze prestane byt ziskove az se na nas trh vyvali veskere zbozi z EU, ktere je dotovane (z nejake casti). Nevim, jestli z toho mam byt nejak nadsen.
0/0
7.5.2002 10:30

Jan

Re: CR a EU
Kým konkrétně budeme považováni? Co je u tebe reálně? Ty opravdu nevíš, že EU dotuje své zemědělce? Ty opravdu netušíš, že je veřejně prospěšné kultivovat krajinu třeba i tu podhorskou a nenechat ji zarůst plevelem?? A nakonec, být některým idiotem považován za idiota není až tak špatné. Horší by bylo, kdyby tě idiot považoval za génia.
0/0
7.5.2002 11:00

Slavek

Re: CR a EU
Tak to by jsme meli nejdriv zrusit Ceske drahy a vesmes vsechnu hromadnou osobni prepravu.
0/0
7.5.2002 11:08

Pavel

Re: CR a EU
Dalsi chytrolin co nechce dotovat zemedelce ! Co budes asi tak zrat ty troubo...
Zemedelstvi se dotuje na celem svete (temer) !!!!
0/0
7.5.2002 12:10

DJ

Re: CR a EU
Jo to je argument hodný vládní kampaně. Kdo je proti  je idiot. Rozhodně, jak jinak, že?
0/0
7.5.2002 12:32

Alex

Re: CR a EU
Nemáte pravdu. V EU se dotuje státem dost oblastí. Prošel jsem několika školeními na téma EU a mohu říct, že nás v případě přijetí čeká mnoho těžkých let,strádání a snad i krize, přičemž neříkám,že v budoucnu se budeme mít špatně!!! Musíme ovšem projít bahnem, abychom se dostali na přijatelnou evropskou úroveň.
0/0
10.5.2002 10:32

zdeněk

EU
Já jsem pro opatrný vstup do EU. Co mi ale dělá problémyje překousnout podmínky, které nám EU chystá. Mám pocit, že po vstupu přijdeme o zemědělství (dostaneme předepsán i počet krav, prasat,....) i průmysl.Mám pocit že pokud nebudou vyjednány dobré podmínky, naprosto shodné s ostaními státy, tak to tu můžeme rovnou zabalit.  A co je nejhorší, nedomnívám se, že vyjednávání s Eu je úspěšné.  Pokud nebudeme mít ani stejný počet poslanců a srovnatelná práva jako velikostí  srovnatelné země, budeme pouze místo pro vítanou expanzi firem ze současné EU ovšem bez možnosti našich firem expandovat do EU.  Lze totiž existovat i mimo Eu a orientovat se obecně na světový trh a kvalitní  průmysl a produkovat žádané výrobky světové kvality a třídy. K tomu nám stejně EU nepomůže.
0/0
7.5.2002 10:05

Jarek

To být raději v unii s USA
Bohužel za posledních 60 let máme hodně negativních zkušeností s tím být pod něčím vlivem. Nejdřív nám tu šafářoval Hitler, pak (a i kvůli němu) Stalin. Úplně by stačilo vstoupit do celní unie, stejně nebudeme po vstupu do EU pracovat v sousedních zemích- Němci a Rakušáci nám dávají najevo, že jsme pro ně untrmenšové a chtějí pouze osídlit naši zem, o to se snaží už 800 let. Doporučuji ke studiu např. autentické materiály III. Říše nebo paměti pátera Gorazda o poněmčování českých krajů. Osobně pochybuji, že referendum o vstupu dopadně kladně
0/0
7.5.2002 9:49

Freddie

Czechs in EU - Damn, NO - thank you...
Nemyslim si, ze je EU solidni alternativou pro nase zeme. Ja osobne mam ZASADNI problem s tim, ze se mame podrizovat stupidnim direktivam Bruselskych pantatu ve vsem, co si vymysli. Jista kompatibilita s legislativou sousednich zemi je samozrejme vitana, ale vstup do EU znamena omezeni suverenity a krome nespornych vyhod (setreni casu) pri cestach do zahranici nevidim EU tak ruzove. Kratkozrakost a hloupost EU se v plnem svetle projevila, kdyz byl vloni souzen britsky obchodnik za to, ze oznacoval sve zbozi vahou v librach a ne v kilogramech. Asi nemaji nic dulezitejsiho na praci. Neverim nesmyslum o ulech, tvaruzkach a slivovici, jak se ma jmenovat rum je mi taky jedno, protoze jsou dulezitejsi veci. Ale v referendu (a pevne verim, ze bude) hlasuju PROTI.
0/0
7.5.2002 9:47

karel

EU - velkej bordel
Ať jde celá EU už do paďous a ti,kteří ji tady oslavují a podporují, většina našeho národa by byla opravdu žebráky.
0/0
7.5.2002 9:25

Stumpy

Re: EU - velkej bordel
To si nemyslim. Ale to muj nazor. Pokud clovek mysli ze je zabrak nebo mysli ze bude zabrak... Tak nejspis bude.
Ja rikam ze nam to prospeje dlouhodobe.
Stumpy    http://www.lzive.cz
0/0
7.5.2002 9:41

Kasi

Možná
že budeme mit "štěstí" a EU se rozpadne, nebo zbankrotuje, ještě dříve, než nás přijmou. Je to experiment, který může špatně dopadnout. Růst preferencí ultrapravicových v některých zemích EU naznačuje možnost dalšího vývoje. Třeba bude za pár let Evropa na pokraji války, hranice zadrátované, a populističtí politici budou svým národům hlásat, kdo je pomocí EU okradl, a všechny problémy se budou shazovat na EU (něco podobného se děje u nás už teď).
0/0
7.5.2002 9:20

Jan

Re: Možná
ale bohužel jsi svoji vizi EU nedopověděl a přitom teprve konec EU bude pro nás takříkajíc "nejzajímavější"! Jak se bude EU bez hranic rozpadat na jednotlivé státy? Podle původních hranic? Určitě? A ne třeba podle převažující národnosti? Komu pak připadnou území s německou většinou? Už bychom se mohli pomalu začít shánět po hraničních závorách u Litoměřic a Zábřehu na Moravě! Jednou už tam byly!
0/0
7.5.2002 11:10

xx

yy
bb
0/0
7.5.2002 9:15

OSUD.cz

Historik John LAUGHLAND: "Vstup ČR do EU je pro mě záhadou a tragédií!"
http://www.osud.cz/magazin/clanek.php?id=629
0/0
7.5.2002 9:05

plk

Re: Historik John LAUGHLAND:
Jak už jsem tu někde psal, pan Laughland nejpíš není žádný historik, jelikož neučí a nepublikuje na žádné universitě a pracuje pouze pro euroskeptické lobbyingové agentury (alespoň jednoduchý search na internetu to naznačuje). Průměrně inteligentní člověk taky odhalí v jeho "odpovědích" tolik demagogie (až čistých nesmyslů), že to ani nemá cenu rozebírat.
0/0
7.5.2002 10:02

Lakatoš

Lidi sou blbci
Lidi,vzpamatujte seJestli chcete,aby se vase deti meli dobře, tak buďte pro EU  Mě je 21 let a ani mě nenapadlo nechtit do EU.Tam nechtěj jen lidi,kteří se bojí konkurence a jsou nevzdělaný.
0/0
7.5.2002 9:01

Oprava

Re: Lidi jsou blbci
Nechapu, proc tam chces ty, kdyz tam nevzdelani lide nechteji. Oprava: "Tam nechtěji jen lidi, kteří se bojí konkurence a jsou nevzdělani."
0/0
7.5.2002 9:50

Gulliver

Re: Re: Lidi jsou blbci
Oprava: Děti měly . Lakatoš je ve vzdělání bez konkurence.
0/0
7.5.2002 11:16

Kevson

Re: Lidi sou blbci
Kvuli tomu, abychom se meli dobre, nemusime vstupovat do EU. Byl jsem velky priznivec EU, ale muj zajem o unii nejak ochladl. Vstup do by pro nas byl vyhodny jedine za predpokladu, ze bychom vstoupili jako pravoplatny clen bez ustupku. Jinak ne.
0/0
7.5.2002 10:06

nema

Re: Re: Lidi sou blbci
Naprostej souhlas.  A lidi to vo a proto nechteji vsoupit. Nechceme byt jen nejakej druhoradej celen. Bud plne clenstvi a nebo nic!! Klaus je sice vul, ale v tomto ma pravdu!!!
0/0
7.5.2002 11:23

Gulliver

Re: Lidi sou blbci
Já být cikán jsem taky pro EU a nebojím se konkurence evropských zlodějů. Ti naši byli vždy šikovnější. 
0/0
7.5.2002 11:14

martin

zase chce nekdo utratit penize
myslim si ze je to blbost, vetsina lidi vi, ze vstupem do EU ziskame, neni pravda ze by jsme ztratili svou vlastni integritu... bude zalezet jen na nas jak se k tomu postavime.. a zemedelstvi? kdyz spousta potomku sedlaku lacnicich pro par korun proda sve dedictvi, je to jejich problem, nikdo nas k tomu neniti ze se musime upsat zemedelscum z EU..
0/0
7.5.2002 9:00

kiki

Totalitní praktiky a čí vlastně ??
Až se bude někdo ptát, kam nateklo 40 melounů, dám mu tip. Za totality se povinně chodilo na kurzy marxismu-leninismu. Dnes musí státní úředníci (možná jeh někteří) povinně absolvovat kurz o evropské unii. V materiálech ke studiu se jim předkládají k zamyšlení otázky typu : "Podívejte se na portréty některých komisařek. Která z nich je vám nejsympatičtější a proč?" nebo "Myslíte si, že vztahy mezi nejvyššími představiteli vlád a států mohou být při summitech Evropské rady přátelské a vřelé, nebo pouze oficiální a pracovní?". Upozorňuji, že to není vtip !!
0/0
7.5.2002 8:49

Pavel

EU je obrovský socialistický experiment!!!
 Volba pro budoucnost (číslo 6) je téměř jediná strana, která věcně varuje před neuváženým vstupem do EU. Řadu dokumentů najdete na www.vpb.cz . Téměř nikdo například neví, že neexistuje právní mechanismus umožňující výstup. EU je jednosměrka, něco jako manželství bez možnosti rozvodu. Dalším důvodem proti vstupu je řízená likvidace našeho zemědělství - důvodem je nedostatek půdy v Holandsku a Belgii (zemědělské velmoce). Pro ně jsou státy východní Evropy zemí zaslíbenou. Zbývá jenom nechat padnout tamní zemědělství, potom za babku koupit ladem ležící pole a začít na ně po roce 2013 brát plné unijní doatce. Čeští zemědělci budou dále dřít na polích - ale už na cizích.
Třetí důvod - omezení našeho hospodářského růstu. Hospodářský potenciál EU se zbrzdil právě spojováním - velký moloch se socialistickým plánováním se dříve nebo později musí zastavit. Evropa nejsou USA, kde to funguje na zcela jiných principech. ČR má možnost hospodářsky dohnat i předehnat EU, ale jenom za předpokladu, že nám to EU nebude brzdit. Pokud tam vstoupime, tak nás brzdit bude (kvóty, omezení vstupuna zahraniční trhy apod.). Pokud se přidáme naopak k EFTA, budeme moci bez omezení vyvážet do celého světa a místo omezování nás EFTA bude ve vlastním zájmu podporovat.
Tak proč my hlupáci věříme nějakým slibům Evropské unie, které se znovu a znovu ukazují být falešné
Nastávající volby jsou předběžným referendem o vstupu do EU. Volte číslo 6. Volba pro budoucnost. Ne EU!
0/0
7.5.2002 8:46

Chytrak

Re: EU je obrovský socialistický experiment!!!
Jdi si agitovat jinam, tvoje argumenty to je hnůj.
0/0
7.5.2002 8:54

Oprava

Re: Re: EU je obrovský socialistický experiment!!!
Chytraku, naopak jeho argumenty jsou spravne.
0/0
7.5.2002 10:03





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.