Diskuze

Podezřelý z vraždy Fortuyna je ve vazbě

Muž podezřelý z vraždy nizozemského pravicového politika Pima Fortuyna byl ve středu z rozhodnutí amsterdamského soudu vzat do nejméně desetidenní vyšetřovací vazby. Soudce při jednání za zavřenými dveřmi dospěl k závěru, že je pro to dostatek důvodů, řekla podle agentury AFP mluvčí soudu Mercedes Grootschotenová.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Filip

16. 5. 2002 7:17
Co se tyce toho islamu,
tak Fortuyn rekl, ze je to zaostala kultura po tom, co jeden Imam (nebo jak se ti jejich sasci jmenujou) rekl, ze homosexualove jsou pod urovni prasat. A fortuyn rekl "kdyz oni muzou rict, ze jsem po urovni prasete, tak ja muzu rict, ze Islam je zaostale nabozenstvi". A v tom ma naprostou pravdu. Nemuzeme ty islamske vystrelky tolerovat. Oni ty nase evropske vystrelky taky netoleruji.
0 0
možnosti

Elise

12. 5. 2002 7:26
Pim Fortuyn!
Ein uberzetsung von Pim Fortuyn habe mich sehr Schockierd im deine zeitung!
Unglaublich dass diese Journalist von diese Zeitung sulche erschreckliche sachen schreiben uber Pim Fortuyn!
Wenn mann jemand nicht Kenne ( oder Oberflächen ) schreiben si dann NICHTS! Est ist sehr Slimm und eine Teichen von Machtelösheit!
Viele im dass Ausland habbe Pim gar nicht begriffen und es ist Schade dass mann so uber ihr schreiben!
Ich hoffe dass es Grosse Teil von Tsjechien gar andere gedanken habbe!
Gruss von Elise aus Holland
 
0 0
možnosti

Martin

10. 5. 2002 11:28
Evropa potrebuje Pima a jemu podobne.
Proc si nepriznat, ze jsme to s toleranci prehnali? Nastavili jsme parametry, ktere je schopen dodrzovat clovek gramotny, vychovany a kulturni. Nase pravidla a zakony delame tak, aby je bez problemu mohl dodrzovat kazdy, kdo sdili (alespon priblizne) nase hodnoty. Mysleli jsme si, ze se nam podari vlidnym pristupem pristehovalce i domaci mensiny integrovat do vetsinove spolecnosti. To byl omyl. Neprirozene a nasilne slucovani kultur se neosvedcilo. Ruzne a zasadne odlisne kultury spolu mohou zit na jednom miste jen potud, pokud existuji STEJNA pravidla pro vsechny. To se bohuzel nedeje - z prijimani pristehovalcu si levicove strany udelaly pseudohumanistickou lecku na volice. Budeme na vsechny hodni a vsichni budou hodni na nas. To je tragicky omyl. Nektere kultury jeste nedosahly urovne, na ktere je bezna tolerance a spoluprace. Nemuzeme nas zivot modelovat tak, aby se to hodilo pristehovalcum. Oni by s nami ve sve vlasti take nijak nevyjednavali, naopak - striktne by se trvalo na dodrzovani jejich pravidel. Proc se nechovat stejne? Vzdyt jen chranime to, co se tu za tisice let vybudovalo. A budovalo se tu i za pomoci pristehovalcu, JENZE - vzdycky a vsude platilo, ze nove prichozi se musi podridit existujicim pravidlum, ne ze se pro pristehovalce budou vytvaret pravidla nova! Potrebujeme nekoho, kdo takovy pristup bude tvrde a jasne prosazovat. Potrebujeme nove Pimy. A nebojim se, ze se neobjevi.
0 0
možnosti

Lenka

12. 5. 2002 23:04
Re: Evropa nepotrebuje Pima a jemu podobne.
já jsem také proti násilnému směšování kultur. Myslím, že Holandani měli lodě používat nanejvýš k rybolovu a nikomu své středověké křesťanství nevnucovat.
0 0
možnosti

Graetar

10. 5. 2002 9:33
Ochránce zvířat
To, že Fortuyna možná zavraždil ochránce zvířat, je poměrně příznačné. Ochránci zvířátek, které jsem měl možnost poznat, se prezentují jako podivné, sebevražedně jednající subjekty, již by nejraději vyhladili celou tu prohnilou lidskou chátru jenom proto, aby se zvířátka měla dobře a vesele se množila  
Van der Graafovy pohnutky (byl-li to skutečně on) byly možná docela prozaické - typu "Byl to ten nácek..." - jenom by mě zajímalo, jestli by vypálil šest kulí třeba do psa, který by ho ohrožoval
A konečný důsledek téhle legrácky? Může to být klidně ne patnáct, ale pětadvacet, třicet procent pro Nové Holandsko (nebo jak se tahle partaj jmenuje)
0 0
možnosti

NASRANEJ

10. 5. 2002 8:44
Cizinec není našinec
 OKAMŽITĚ VŠECHNY PŘIVANDROVALCE VYPAKOVAT DO JEJICH VLASTI! AŤ SI DOMA UDĚLAJÍ LASKAVĚ POŘÁDEK!  TOTO JE MOJE VLAST A TO PO GENERACE! NECHCI U NÁS VE VESNICI VIDĚT STAVĚT MEŠITY! MÁME UŽ KOSTEL. KDO PODPORUJE PŘISTĚHOVALECTVÍ JE ODPORNÝ VLASTIZRÁDCE A  PATŘÍ NA ŠIBENICI! NEVÍM, PROČ BY SE V NAŠÍ VESNIČCE MĚLI POTULOVAT NEGŘI A ARABÁČI, NA "MELTING POT" SE MŮŽU VYSRAT, JÁ NEJSEM PRASE ABYCH SOULOŽIL S NEGRYNĚMI !
0 0
možnosti

Graetar

10. 5. 2002 9:19
Re: Cizinec není našinec
Nasranej, jsi prase. S tebou bych nesouložil...
0 0
možnosti

Petr

9. 5. 2002 14:42
Moje informace o Fortuynovi pocházejí pouze z tisku, bohužel nic bezprostřednějšího nemám. Nicméně, i po použití filtrů, kterými jsem se pokusil odstranit obvyklá zjednodušení zobecnění, a klišé, zůstává pár věcí, které by mi na tom pánovi asi smrděly i přes jeho šviháckou svěžest. 1.) Jestli nějaký muftí řekne o homosexuálech cokoliv nepěkného, má každý, kdo to vnímá jako nesprávné právo říci o něm, že je tupej blbec. Nikdo ale nemá právo odsoudit kvůli tomu všechny muslimy hlava nehlava, i kdyby se jich s muftím třeba polovina v tom útoku ztotožnila. Pokud to udělá nevzdělanec, je to blbý, ale částečně to může ospravedlnit jeho malý rozhled. Pokud takový ´paušální soud vynese člověk zakládající si na své sečtělosti, dobře ví jakého džina vypouští z lahve a to je hnus. 2. Sám příslušník menšiny(vymezené podle sexuální orientace) útočí na menšinu jinou (vymezenou etnicky, nábožensky...)Kde bere přesvědčení, že jeho menšina má větší právo, než menšina jiná. 3. S tím souvisí a snad nejvíce zapáchá to, že PF řekne, že je třeba zrušit článek Nizozemské ústavy o tom, že všichni lidé jsou si rovni. Opakuji, že čerpám jenom z novin, jestli ale PF něco takového řekl a myslel vážně, tak se přeci musí zježit chlupy na zádech každému normálnímu člověku. Kam až by se to chtěl PF vracet? k Ludvíku XVI? Uff Debata o podobě společnosti, imigrační politice určitě není tabu. Pokud někdo používá shora uvedené nebezpečné populistické kecy, rozněcuje nenávist, pak se d uší vtírá přísloví "čím kdo zachází, tím taky schází". Ne neschvaluji vraždu PF ani ji nevítám, PF zůstal daleko od hranice, po jejímž překročení by i starý pan profesor klasické filologie nemohl jinak než říct "Z hlediska vyššího principu mravního....". Je jedno, jestli napravo, nebo nalevo, každý extremismus smrdí a lidi v Evropě v minulém století prokázali pozoruhodně sníženou vnímavost k tomu smradu. Proto, když přijde fešák co říká neotřelé věci a je tolik, tolik jiný, než ty známé šedé tváře, nezapomínejme vedle učí a očí používat taky nos, ať nám pod tou skvělou tvářínenápadně nevyraší novej Benito, Josif, nebo Áda.
0 0
možnosti

Dan

9. 5. 2002 15:09
Re:
Vážený pane, všichni, opakuji VŠICHNI, jsme příslušníky nějaké menšiny. Vy jste příslušníkem menšiny, používající internet. Jiní jsou zrzaví, někteří jsou dokonce tak "úchylní", že nemají jediný zubní kaz, který většina lidí má. Proč by příslušník homosexuální menšiny neměl právo kritizovat ty, kdo dělají bordel po ulicích a slušní lidé se bojí vyjít z domu? A většina z nich jsou přistěhovalci. Přiznáváte sám svou neinformovanost, dovolte mi tedy pár poznámek. V sousední Belgii funguje podobná nacionalisticky orientovaná strana. Kdo jsou její voliči? Například jeden pán, bývalý námořník a vojenský pilot. Doma nemá záclony, nemá žádné zabezpečovací zařízení, málokdy zamyká. V bytě má originální obrazy v hodnotě desítek milionů Kč. "Domorodci" moc nekradou, jediné, čeho se bál, byli Arabové. Měl proto takový malý amplionek, který reagoval na pohyb osob v blízkosti domu a štěkal jako pes. Taky měl dvouhlavňovou pušku. Před časem ho napadli mírumilovní Arabové, kterým se nelíbilo jeho malé sociální cítění - nechtěl se s nimi podělit o výplatu, a oni ho právem zmydlili, protože ty prachy potřebovali víc. Zlomenina čelisti, těžký otřes mozku, poraněné oko, rozřezaná kůže, několik měsíců v kritickém stavu v nemocnici, několik plast. operací. Další voliči: známý zámožný lékař, syn jednoho z největších místních podnikatelů a jeho manželka, právnička, příslušnice starobylého šlechtického rodu. Nejsou to žádní fanatici, oni se jen bojí. Není to rasismus, je to strach jít (nejen) večer po ulici, je to strach o život a majetek. Jeďte se podívat, co se děje v nizozemských, belgických, francouzských arabských čtvrtích. Až dostanete přes držku, protože jste bílý, přejde vás chuť psát něco o extremismu.
0 0
možnosti

Marek Skřipský

9. 5. 2002 14:13
Zhnusení
Je to otřesné,když pouliční lůza útočí na vlastenecky orientované politiky a LN,místo aby celou věc okamžitě odsoudily,ještě vyrukují s Fortuynovým "extremismem", jako by snad tuto politickou vraždu nepřímo schvalovaly.
Jsem velmi znepokojen plíživým trendem ( velmi oblíbeným mezi novináři ),který bych charakterizoval zhruba takto: Kdo je proti maastrichtské koncepci EU,přistěhovalectví a drogám,hlásí se k vlastenectví a konzervatismu,ten je něco méně než ostatní,vyvrhel...
Právě tendo lživý trend natahuje zbraně v rukou nejrůznějších fanatiků
Upřímnou soustrast pozůstalým a přátelům p.prof.Fortuyna
0 0
možnosti

Pete75

9. 5. 2002 10:51
Nalevo to smrdí, ale noviny si toho nevšímají!
Troufám si tvrdit, že extrémní levice je mnohem nebezpečnější než její pravicový opak. Stojí za ní totiž lidé s větší inteligencí( samozřejmě zdaleka ne všichni, ale v celku ano ) a navíc si jich ani média a, co je horší, ani politici a policie tolik nevšímají. Zkuste na ulici zakřičet "Ať žije Hitler!", nebo, nedej bože, zahajlovat a už Vás vezou! Zkuste na ulici zakřičet "Ať žije Stalin" a pozdravit "Čest práci" a...? Vůbec nic se nestane!!!!! Nemám rád ani jedny ani ty druhé, nicméně tahle nevyvážená situace mě pěkně s... ! Existuje zákon, který zakazuje projevy nacismu a komunismu. Jak to, že v parlamentu sedí strana, která se jmenuje KOMUNISTICKÁ strana Čech a Moravy?! Jak to, že když někdo vydá Mein Kampf( a rozhodně ho nevydal, aby šířil nacismus ), a div že nejde do vězení a někdo ve velkém vydává knihy oslavující Satlina, ve kterých popírá jeho zločiny a těmito knihami komunismus rozhodně šířit chce a nic, opakuji NIC, se mu nestane?! Není čas s tím něco dělat?
0 0
možnosti

9. 5. 2002 14:31
Re: Nalevo to smrdí, ale noviny si toho nevšímají!
Já s vámi nesouhlasím v tom, že extrémní levice je opakem extrémní pravice. Německý fašismus i sovětský komunismus byl typicky levicový, socialistický. Žádný fašista, komunista nebo sládkovec nemá na mysli maximální svobodu jednotlivce. Fašismus a socialismus jsou dvě strany jedné mince. Chudák Pim, zabila ho odporná zelenorudohnědá lúza, ochotná na slovo věřit kecům duhových beránků a kohajících patočků a kopalů. Kdo bude na řadě teď, soudruzi? Teror a násilí, dlažební kostky, ničení majetku, to jsou jejich metody. Myslím, že slušní a mírumilovní lidé se musí tomuto ksindlu postavit na odpor, aby naše mlčení nepokládala lúza za souhlas.
0 0
možnosti

HC

9. 5. 2002 10:42
Dotaz pro iDNES
Je podle Vás každý politik který není pseudohumanista ultrapravicový.
0 0
možnosti

Robos

9. 5. 2002 0:07
"Zelení" idioti
Současná levice je úplně stejná jako levice na počátku 20. století. Oh, ty ideály, oh, ty konce. Ve jménu lepších zítřků a "normálních životních podmínek pro 80% populace" (jak by řekl Robspierre) jsou nadšení mladí připraveni nejprve zabít pravicové vůdce, pravicové extremisty, pravici, lidi, kteří mají peníze a pak obecně neomezený počet lidí, kteří dle jejich úradku působí, že jim jejich vlhký rudozelený sen nefunguje. Vždy mě hluboce fascinovalo, že dějiny dle levicových blbů končí dosažením jakési revoluční nirvány, kde se všichni - muži, ženy, lesbičky, islámští radikálové, osvobozené laboratorní krysy, psi, punkeři i děti - objímají a slaví vítězství nad globálně finančním imperialismem. Co všem nastane POTOM a zda to vůbec má šanci byť jen chvíli fungovat, nad tím se nikdo nezamýšlí (neboť jim chybí dostatečná mentální kapacita).  Člověk si holt musí přečíst Animal Farm, dějiny Francouzské revoluce a knížky o Sovětské Rusi, aby pochopil, že se těmhle šmejdům musí udělat přítrž ještě v době kdy vraždí JENOM jednotlivce.
0 0
možnosti

NASRANEJ

9. 5. 2002 10:01
SMRADLAVÍ LEVIČÁCI
PLNÝ SOUHLAS! Tohle je jen začátek! Ala Havlovská demagogie podporování zločinných levičáckých volnomyšlenkářských pseudointelektuálů má první oběť! Zastánci póvlu už vraždí! za veselé podpory veškerého tisku, vždy´t který deník nepíše populistické klišé stylu "Holandský Le Pen"?   Zdegenerovaní levičáci chtějí jen souložit v multietnickém kotlíku s arabkami a černoškami a za peníze svých tatínků rozvracejí vlastní zem. Ve jmému barevného gruppensexu kálejí na jvé předky, kteří pro ně rodnou rem uchránili po celá staletí před výhodními hordami! Kdo se ale zastane normálních poctivě pracujících lidí, kdo zaručí jejich bezpečnost? Zfetovaný levičácký anarchista či punker? To asi ztuha! ŽIŽKO ! VSTAŇ Z HROBU A BIJ SVÝM PALCÁTEM TY VLASTIZRÁDCE!  ALE ASI TO BUDEME MUSET UDĚLAT SAMI !!!
0 0
možnosti