Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Sebevražedkyně zastavila metro

Provoz pražského metra na trase C je zhruba po hodině znovu obnovený. Zastavila ho sebevražda jednoho z cestujících ve stanici Roztyly. "Krátce před půl devátou skočila před přijíždějící vlak žena a položila svoji hlavu na koleje. Byla na místě mrvá," potvrdila iDNES Kamila Styblíková z pražské policejní správy. "Žena u sebe sice měla doklady, její totožnost přesto prověřujeme," dodala.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T-o-m

A JAK JE TO SKUTEČNĚ... (3)
Bohužel Nusleský most byla taková skokanská tradice. Dnes je ale tato tradice dobře zabezpečená - výsokým plotem, který už jen tak někdo nepřeleze. Proto se dnes hledají nové rychlejší cesty sebevražd. A bohužel metro je pro toto jak dělané. Z tunelu se velkou rychlostí řítí vlak a pak tam někdo skočí dá hlavu na kolej a je hotovo. Nemusí se to dít jen v metru, máme například české dráhy... ale tam vas strojvůdce vidí moc z dálky. Takže to třeba stačí zastavit. V některých městech na západ od nás to v metru řeší dvěma způsoby 1) oddělení kolejiště od soupravy druhými(staničními) dveřmi. nebo 2) snížení rychlosti při vjezdu do stanice. První případ sem zatím nikde neviděl tuším jen že VAL (automatické metro bez řidiče to snad má) ale to vůbec nevím...
Co se týče informovanosti cestujích. Už několikrát sem se snažil prosadit SMSinfo. To znamená, že když se podobný případ stane, tak uživatelé mobilních telefonů budou dostávat informace o mimořádných výlukách a můžou se dejme tomu včas připravit. Bohužel bez odezvy:( To co má dopravní podnik na svých stránkách www tak to se vůbec nemá cenu bavit. Tam nic nenajdete jen že někde jezdí X-C nebo X-B, X-A atd. Prostě je co vylepšovat. ((DP vydává časopis DP-kontakt kde furt píší o vylepšeních a přibližování cestujícím, tak že by přece jenom???)) Bylo by dobré kdyby se k tomu vyjádřilo také vedení DP, co chystá či plánuje.
Dále staniční rozhlas by měl jasně říct kam má člověk jít za náhradou, bohužel to dnes vypadá tak, že toto přebírá právě ta dozorčí, která nemůže obsloužit najednou stovky lidí, hledající nějakou dopravu, od toho tam ani není. -=Tom z Prahy 11=-
 
0/0
8.5.2002 0:59

tomáš

Re: A JAK JE TO SKUTEČNĚ... (3)
1) oddělení kolejiště od soupravy druhými(staničními) dveřmi Toto je například v Londýně v nově postavených stanicích (je to např. na Jubilee line od stanice Waterloo na vychod, mapa Londynske metra je na http://www.londontransport.co.uk/images/jp_big.jpg , jen pro zajimavost je tam vic prestupnich stanic nez v Praze vsech stanic a v nekterych se krizi az 6 linek). Vypadá to tak, že celé nástupiště je zasklené a jsou v něm skleněné dveře, vlak metra přijede a zastaví dveřmi přesně proti těm skleněným dveřím, otevřou se dveře na nástupišti a ve vlaku a lidi můžou nastupovat a vystupovat. Mezi tema dverma na nastupisti a vlakem je asi 10cm mista.
0/0
8.5.2002 12:16

T-o-m

Re: Re: A JAK JE TO SKUTEČNĚ... (3)
Přesně to sem myslel... V Londýně když někdo skočí pod metro tak lidi nastoupěj na jinou trasu, která poblíž a jedou.... Táké ty intervaly na trasách (3-5 min)(10 min) stejné je to v New Yorku a Paříži. To Praha má tři trasy a všechny ve špičče do tří minut.(nó mimo béčko, kvůli tomu pásmu). Dokonce céčko má mít 110 sec. 
0/0
8.5.2002 12:35

s.k.

Re: A JAK JE TO SKUTEČNĚ... (3)
Coze staci se prihlasit do emailove konference na pandore a uz vam to svisti smskama ja jsem to vedel minutu pote co se stala ta tragedie tak se snazte blbeckove.
0/0
10.5.2002 12:00

Vicki

Pouze reaguji na jeden příspěvek-"zpřístupnit Nuselský most".Toto mi příjde zbytečné,jelikož i když se zřejmě omezil přístup k "nuselskému skoku", stejně sebevrazi z něj skočili.Spíše by se mělo zajistit, aby lidi neměli důvod k sebevraždě. Většinou je to věc financí. Ale to je už zřejmě k jinému tématu. Tkačíková Vladěna, Praha 4
0/0
7.5.2002 11:12

Lukas

Cestovani po Praze
Dosel jsem pesky na Nadrazi Holesovice, kde mi "mily" rozhlas sdelil, ze s cestou metrem se mohu rozloucit. Pri pohledu na dozorci, ktera neco rvala na lidi, kteri chteli do metra, me presla chut zjistovat informace a krosnul jsem to na Vltavskou. Na Argentinske jsem predbehl 175, ktera jela na "Nadrazi Holesovice", posleze jsem do ni na Vltavske nasedl a nechal se dovezt na Florenc, pravda, formalne jsem uz jel zpatky z Holesovic na Simunkovu. Mam pocit, ze v tomto smeru DP neco opravdu nevychytal...
0/0
7.5.2002 1:32

Trnka

Reakce
Z většiny příspěvků se mi v této debatě dělá špatně . Vždy jsem byl vychován ( nebo jsem sám dospěl ) k životnímu přesvědčení, že život je ten nejvyšší dar . Když se už ho někdo sám zbaví už k tomu musí mít velký důvod a odvahu.
 
Většina přispěvovatelů se zajímá jen o to , že dorazila pozdě do práce či nestihla nějakou svou akci . Vzhledem k času příspěvků , dostupnosti internetu v této době ( těžko se tu   bude vyzpovídávat žena na mateřské nebo důchodkyně s připojením Mistral   ) a doby události se jedná s nejvyšší pravděpodobností o rychlokvašené junior manažery ( - ky )   a novopečené úředníčky , kterým teplá místečka sehnali tatínkové ,   kteří nemají v zaměstnání nic jiného na práci než se připojit na internet a všem sdělit své příkoří, která při své cestě do zaměstnání   byli nuceni vytrpět , protože nestihnou svá odpolední party na kterých by se sťali . Nevíte co toho člověka k tomu činu dohnalo a hned soudíte . Přál bych těmto lidem zažít   pocit , kdy   už nemají žádné východisko a sebevražda je jediným řešením . Kdy Vám zemře blízký člověk , zklame životní láska , máte nevyléčitelnou nemoc , přijdete o byt , úspory , máte dluhy a já nevím co Vás všechno ještě může potkat . Stát se na Vás vykašle a Vy již nevidíte žádné východisko .   Pak by se Vám jistě nelíbilo ,   kdyby o Vás psali nějací pisálkové co jste to za idioty . A nemusíte zrovna skákat pod metro , stačí se utopit , zastřelit, oběsit a nikdy nevíte kdo Vás zrovna najde .
0/0
6.5.2002 23:17

Martin

Re: Reakce
Nezlob se na mě, ale to, že někoho zklame životní láska, není důvod k sebevraždě. ŽÁDNÁ ženská a ŽÁDNEJ chlap za to prostě nestojí. Že někomu zemře blízký člověk je sice smutné, ale taky to není důvod k sebevraždě. Přijdeš o úspory? TVOJE BLBOST. Máš dluhy? TVŮJ PROBLÉM, který sis natropil, tak si ho taky vyřeš. ALE SEBEVRAŽDA JE POUZE ZBABĚLÉ ŘEŠENÍ. A ty dluhy bude muset stejně někdo zaplatit (nebo taky spáchá sebevraždu?). Ze všeho, co jsi napsal, souhlasím se sebevraždou v případě nevyléčitelné nemoci, ale proč to provádět tak exhibicionisticky?
0/0
7.5.2002 8:45

T-o-m

A JAK JE TO SKUTEČNĚ... (2) pokračování
AD1:
Dále vlaky s MATROU musí jezdit všechny za sebou jinak systém vypadne a jízda se přeruší na nekontrolovanou a tudíž nezabezpečenou. (znáte když se M1 náhle zastaví v tunelu a cukne to, to prostě vypadne systém a spustí se nouzové brzdy) Jízda by prostě stála za starou bačkoru. Navíc Holešovice díky výstavbě IV.C ztratili 2 koleje pro odstavení souprav. Prostě úsek se nedal dát do provozu. Teprve při obnovení proudu to šlo.
CO se týče X-C :
DP nikdy sitaci nezvládl,to ani zvládnout nejde... Pokrýt celou trasu autobusy jen si spočítejte 1 metro = přibližně 10 autobusů. Metro má interval 2,5 min (po osmé hodině). Dejme tomu že v nejzatíženějším úseku(Kačerov - Muzeum = 12 min by bylo potřeba 48 autobusů v jednom směru) Celkem by bylo potřeba pro úsek FLORENC - HÁJE (20 min) 80 autubusu x 2 = 160 standartních autobusů na pokrytí celého X-C.  Vemte si že jich bylo nasazeno asi 40!!! takže musíte využívat linky  170,203 Háje-Kačerov,  213 Háje, Opatov - Želivského, 165 Háje, Opatov - Sídl. Modřany, 271,154 Háje - Skalka. To je možností..... a další autobusy jako např...  118,121,124,177,148,188,193. nebo tramvaje 18,6,12,14 atd....
anebo doporučuju VLAK z Hlavního Nádraží například do Hostivaře, petrovic (mimochodem jste tam za 12-15 min a jezdí každých 30 min ve špičce) nebo vršovic, modřan... Mimo metro máte mnoho možností jen o nich vědět. Bohužel plná integrace želežnice se plánuje asi do pěti let, kdy by po kolejích měli jezdit speciální vozidla podobné metru nebo tramvajím, takže i toho se dočkáte.... A v roce 2010-2013 má být postavena trasa D, takže se céčku výrazně odlehčí.... ale to je deleká budoucnost...
Sebevraždy jsou ve většině případů na trase C čim to je nevím, zřejmě dobrým výhledem do tunelů atd... Možná i novými vlaky... těžko říct. Rozhodně céčko má na podobné výluky velkou smůlu... Uvídíte až bude v Praze zasedání NATO, to ási také nebude jezdit metro ale ani nebude jezdit X-C. Jako to bylo při MMF a SB v září 2000.
Tu soupravu omyly hasiči a kolejiště taky...
 
0/0
6.5.2002 21:14

Frantisek Zelenka

Re: A JAK JE TO SKUTEČNĚ... (2) pokračování
hmm.. díky :)
ale stejně si myslím, že tohle nemá vysvětlovat nějakej nadšenej zaměstnanec, ale někdo z vedení DP.
A k těm dalším možnostem dopravy - je to pěkný, ale normální člověk to prostě neví. Když tam má metro, proč by se staral o alternativy. To tam má být někdo v okamžiku krize a buď to lidem říct do rozhlasu, nebo to někam napsat. A ne to udělat jako teď, kdy (jak už tu někdo zmínil) všechno zavřeli, ke dveřím postavili nějakou řvoucí gestapačku a lidem nic neřekli. A mapa MHD, na které by se ta alternativní doprava dala najít, měli hlídanou v tom zamčeným vestibulu a nikoho k ní nepustili
MHD je tu pro lidi a má proto plnou povinnost se o ně postarat, jak je to jenom možné, k jejich plné spokojenosti. A ne je ignorovat a řvát na ně.
0/0
7.5.2002 13:18

T-o-m

Re: Re: A JAK JE TO SKUTEČNĚ... (2) pokračování
Bohužel mezi lidi toho paní KNOBLOCHOVÁ (tisková mluvčí DP) většinou moc neřekne. Celé DP se nikdy nevyjádří úplně. Nejsem pracovník DP. jsem 18 letý student. Celou Pražskou dopravu zkoumám už pěkně dlouho....
0/0
8.5.2002 1:09

tomáš

Re: Re: Re: A JAK JE TO SKUTEČNĚ... (2) pokračování
paní Knoblocjová je
0/0
8.5.2002 12:02

T-o-m

A JAK JE TO SKUTEČNĚ...
Zodpovím vám pár vašich otázek.
1) Trasa C se musela uzavřít, ptotože se to stalo na roztylech a musel se vynout proud v tunelu, který snižuje napětí až po kačerov. Tudíž doprava mohla být zachována jen v úseku NÁDRAŽÍ HOLEŠOVICE - PRAŽSKÉHO POVSTÁNÍ, kde je pro tyto případy odstavná kolej a spojka kolej 1 a 2. Bohužel to se nestalo protože na TRASE C fungují dva systémy  a to RUSKÝ -  (ARS) a FRANCOUZSKÝ (MATRA PA135). Soupravy s pořadovými čísly 2X,3X,4X jsou obslouženy MATROU PA135. Vlaky s čísly 1,2,3,4,5,6,7,8,9 mají starý zabezpečovač.
0/0
6.5.2002 20:47

Ondrej Novy

Jak se melo jet spravne ze stanice Nadrazi Holesovice do centra
tohle vyplynulo z teto diskuse, tak zrekapituluju pro ty, kteri si toho nevsimli. Takhle to *udajne* bylo:
nahradni autobusy byly, jenze nejezdily z Nadrazi Holesovice (NH), ale bylo to udelany tak, ze ty BUSy, co jedou po dalnici shora (treba z Proseku) pres most, tak nezatocily doprava k zastavce NH, ale pokracovaly po magistrale pres Vltavskou az na Florenc. A z Florence zase jezdily autobusy po trase nocnich linek (jako treba BUS 505), ktere vedou po magistrale. .
A na ne se udajne dalo nastoupit v zastavce Jankovcova (kdyz se divam od mostu, je tesne pred tou svetelnou krizovatkou, jak napric jedou tramvaje). Coz na Holesovicich ovsem nikdo nevedel a nikdo nam to nerekl. Kazdy alibisticky tvrdil "Slysite hlaseni, zadna nahradni doprava neni, jedte normalni povrchovou dopravou".  .
K te zastavce nesel nikdo, toho bych si vsiml! Kazdy volil bud cestu autobusem na Palmovku (docela zajizdka), nebo tramvaji c. 12 na Palmovku, nebo 12-kou na Staromestskou nebo 14-kou na Nam. Republiky. .
Takze z DP-Praha ted muzou rict, ze to meli bezvadne zorganizovany, jenom ti lidi jsou takovi de*ove, ze nevedeli, cim jet!! Dabelsky plan, coz? Pritom by stacilo malo a vsichni by je pochvalili... Jenom kdyby jim rekli, jak to zorganizovali. Nestaci to jenom zkoordinovat, taky to nekdo musi nejak vhodne lidem oznamit! .
Takze takhle to *udajne* bylo. Jenze to sem nemam ted psat ja po dlouhem zjistovani, ale to meli udelat oni hned rano. Ted uz je nam to na nic   .
Uz jsem taky nasel mail na stiznosti. Maji ho na to svym webu pekne schovanej, ale na me si neprisli. Piste zde: novakc@dp-praha.cz 
0/0
6.5.2002 16:18

tomáš

Re: Jak se melo jet spravne ze stanice Nadrazi Holesovice do centra
toto je na www.dp-praha.cz to je ovsem neomlouva, ze to v NH meli dat lidem vedet (naco asi je v metru ten rozhlas, ze?) Trasa C (schema) Tramvajová doprava 1. linka č. 6 je obousměrně odkloněna po trase: ... Nuselské schody - Náměstí Bratří Synků - Pražského povstání - Vozovna Pankrác. Autobusová doprava 1. prodlužují se linky od Severního města, ze zastávky Jankovcova. Zastávky: Nádraží Holešovice - obousměrně v zastávce Jankovcova v ulici Argentinské. Ke stanici Nádraží Holešovice tyto autobusové linky nezajíždějí! Vltavská - směr centrum v zastávce linky č. 505 na Bubenském nábřeží, směr z centra v zastávce X-C na sjezdové rampě z Hlávkova mostu na Bubenské nábřeží Florenc - výstup i nástup v ulici Ke Štvanici, v zastávce linky č. 207 směr Staroměstská. 2. zavádí se náhradní autobusová doprava X-C v trase Florenc - Háje. Zastávky: Florenc - výstup a nástup v zastávkách X-C na Wilsonově třídě u schodiště (nad restaurací McDonald's) Hlavní nádraží - obousměrně v zastávkách linky č. 505 na Wilsonově třídě Muzeum - pouze směr Háje v zastávce linky č. 505 na Wilsonově třídě (směr Florenc využijte zastávku u staré budovy hl. nádraží) I.P.Pavlova - obousměrně v zastávkách linky č. 505 v ulici Sokolské, resp. Legerově Vyšehrad - obousměrně v zastávkách linky č. 505 Palác kultury v ulici Na Pankráci Pražského povstání - obousměrně v zastávkách linky č. 505 v ulici Na Pankráci Budějovická – ve směru Háje v zastávce linky X-C, směr centrum v zastávce linky č. 505 Kačerov - ve směru Háje v zastávce linky č. 106, směr centrum v zastávce linky X-C Roztyly - ve směru Háje v zastávce linky č. 118 směr Jižní Město, směr centrum v zastávce linky č. 118 směr Spořilov Chodov - obousměrně v zastávkách linky č. 505 v ulici Roztylské Opatov - obousměrně v zastávkách linky č. 505 v ulici Hrnčířské Háje - nástup v zastávce linky č. 505 v autobusovém areálu.
0/0
6.5.2002 19:06

fidel

cha cha
, Pojebana prazska doprava...!!!
0/0
6.5.2002 14:39

cestujici

re:HOVADA
Uctu k zivotu?????Proc bychom ji meli mit my,kteri trpime ciny zoufalych sebevrahu(nedavno jsem jela unavena z prace a pan se jal prekazit mou spanilou jizdu skokem na Smichovskem nadrazi..,odstavil metro na vice nez hodinu..).Souhlasim se vsemi temi,kteri spilaji podobnym ubohym individuim,kteri z jakychkoli duvodu ukoncuji sve zivoty prave v prostorach MHD.Apeluji tedy na budouci blaznive sebevrahy:Kdyz uz to musi byt a jste tak slabi,ze problemy nevyresite jinak nez smrti,delejte to doma nebo nekde,kde tim nezneprijemnujete zivoty tem,kteri take resi sve problemy!!!!!!
0/0
6.5.2002 14:23

Neo

Humus
Je mi z vas ze vsech na bliti. Yemre clovek a vy jste jeste nastvani, ze vam to zpusobuje problemy. Jake problemy asi musela mit ta zena, kdyz ukoncila zivot tak hruznym zpusobem. Koukam, ze prazaci jsou opravdu humus. Jste odporny EGOISTICKY prasata!!!
0/0
6.5.2002 14:20

kvak

Re: Humus
ja tedy nejsem prazak, ale jsem taky jenom hnusne EGOISTICKE PRASE, protoze myslim jenom na sebe a na dalsi hnusna EGOISTOCKA PRASATA, ktera na chvili musela prestat chrochtat a zustala zcela zaslouzene trcet na trase, protoze co si koneckoncu takova EGOISTICKA PRASATA, jako jsme my, zaslouzime, ze, ale mne se proste tento zpusob zda predevsim hodne exhibicionisticky... P.E. je mi ze sebe na bliti, ale co nadelam
0/0
6.5.2002 14:32

Feyd

Re: Humus
Ten žena zemřela z vlastní vůle a svým jednáním více či méně poškodila mnoho dalších lidí. Kdyby tam spadla náhodou, měl bys pravdu. BTW koukám, že máš nějaký klíč, podle kterého poznáš, kdo je pražák - poděl se, to bych taky chtěl umět.
0/0
6.5.2002 14:35

Dormogen

Re: Humus
Co pa to znamena "Yemre clovek" strejdo?
0/0
6.5.2002 14:44

aa bb

Fotka z mista nestesti :-)
http://poetry.rotten.com/mind-the-gap/mind-the-gap.jpg
0/0
6.5.2002 14:18

aa bb

Fotka z mista nestesti :-)
0/0
6.5.2002 14:17

cernypetr

Metro vjíždí...
Metro vjíždí, brzdy sviští. Někdo leží v kolejišti.. Metro vjíždí, a už zastavuje. Strojvůdce vybíhá a nervózně oznamuje: "Tam v tunelu, v zatáčce, přejeli jsme chlapa. A rozemleli vo pražce." Svědectví podává i mozek jenž z podvozku odkapává.
0/0
6.5.2002 12:44

admiral Atvar

to jsou ale starosti prazaku
ja chodim do prace pesky par km do vedlejsi vesnice a lini prazaci nejsou schopni popojit par stanic toho jejich podzemniho zazraku. taky si ale myslim, ze sebevrazi by nemeli otravovat ostatni lidi jak zpozdenim, tak hruzami roztrhanych tel. v ostrave jednou clovek skocil pod tu starou tramvaj co nema pred podvozkem pluh. byl pry uplne rozsekan.
0/0
6.5.2002 11:58

eQuido

Re: to jsou ale starosti prazaku
To je sice hezky, ale cela ta trasa ma zhruba 20 km. Pokud behas kazdy den po ranu do prace takovouhle dalku, tak pred Tebou smekam :-)
0/0
6.5.2002 12:22

Jiri Hnilicka

Re: to jsou ale starosti prazaku
neprud, vesnicane! ;)
jenom bych mozna pripomenul, ze u stanice Nadrazi Holesovice je konecna mnoha mezimestkych busu a zaroven tam je nadrazi (kdo by to byl rekl :).
Takze mnoho lidi uz ma za sebou slusne dlouho cestu ruznym zpusobem. Tudiz chteji alespon po Praze dojet nekam rychle. Nemluve o tom, ze jsem videl nekolik ztracenych existenci, kteri spechali na vlak (treba na Hlavni nadrazi), coz je normalne metrem cca 10 minut. Ovsem pesky 30+ minut. A vlak by asi nepockal.
Jeste ze tam bylo par taxiku.
Takze vidis, ze i lidi z vesnice metro docela potrebujou funkcni.
ps. ale nejvic se mi libily mraky cizincu, kteri byli TOTALNE v pytli. Tem nikdo nic nerek, nicemu nerozumeli a tak tam bloudili tam a zpatky a nechapali. No, alespon si vsimli, ze jsou v Cechach a ne v nejake civilizovane zemi.
0/0
6.5.2002 12:31

holomucak

Re: to jsou ale starosti prazaku
Vsadim se ze ti stalo, kdyz jsi to psal.
0/0
6.5.2002 12:37

Radek

Re: Re: to jsou ale starosti prazaku
Přál bych Ti, aby se Ti podařilo se vyléčit, úchyle. Urážíš tady člověka, který má pravdu.
0/0
6.5.2002 14:32

Feyd

Re: to jsou ale starosti prazaku
A jak daleko od sebe jsou podle Vás stanice metra, pane Chytrý ?
0/0
6.5.2002 12:48

JV

Re: to jsou ale starosti prazaku
No jo, ale nezapomínej, že ten hnůj za tebe může stejně tak dobře nakydat Lojza nebo Tonda, když se zpozdíš; a ty za něj pak nanosíš obrok. V Praze to funguje trochu jinak.
0/0
6.5.2002 16:14

M1

M1
Doufám, že tu soupravu umyjí...
0/0
6.5.2002 11:51

M1

Doufám že tu soupravu umyjí....
0/0
6.5.2002 11:50

naivka

kacerov?
Kdyz ani po nekolika minutach se zjevne zpozdeny bus 139 neukazal, vyrazil jsem pesky. Prvni 139 me minula ve Vrsovicich a druha uz skoro na Zelivskeho (a to nejsem zadny rychlik). Takze jaka nahradni doprava? Kdo ze to ten kolaps zvladl?
0/0
6.5.2002 11:41

Vláďa

Nechtěl bych po tý babě uklízet to,
co zbylo v kolejišti... :-)))
0/0
6.5.2002 11:35

Ondrej Novy

nezvladli to... organizace 0, cizinci nechapou...
zase to nezvladli  .. to nemuzou mit nejakej krizovej plan pro tyhle pripady? nemluve o tom, ze na Holesovicich vyhnali lidi a vsechno zavreli i s vestibulem, uvnitr ktereho je mapa... takze kdo nezna zpameti trasy busu a tram, mel smulu.. leda ze to byli nejaci teroristi a sebevrah je jenom zasterka Uz chapu, proc na http://www.dp-praha.cz/ neni zverejnen zadny jejich mail!!!
mensi diskuse k tematu:
------------A-------------- za normalnich okolnosti jezdi nahradni busy (po magistrale) ale ted ne!
prej - jedte normalni dopravou - jako by nevedeli, ze normalni doprava proste po trase cecka NEJEDE!!!
takze jsem jel pres staromestkou! ted si predstav, ze bys chtel jet ne na muzeum ale nekam dal... to pak bys musel se 100 prestupama!
nemluve o tom, ze kdyz nekdo slitne do koleji na Roztylech, tak nevidim duvod, proc by nemelo jezdit cely cecko... prejezdy mezi kolejema jsou prece skoro vsude... ja to vidim tak, ze aby se nemuseli namahat, zavrou proste vsechno a nazdar!
ale fakt to nechapu, driv to tak slo - treba jednou zacal nahradni doprava jezdit po cca 10 minutach, jindy to urizli a metro nejezdilo jenom tesne kolem toho mista... proc to dneska neslo ?????
------------B-------------- od 8:45 nasadili nahradni busy .
------------A-------------- to je naka blbost.... v 8:45 jsem jeste byl na holesovicich a ZADNY BUSY tam nebyly!
------------B-------------- Dopravn í podnik p řitom nasadil náhradní autobusovou dopravu. "Autobusy vyjely zhruba od 8:45," uvedl vedoucí oddělení koordinace metra Jan Cibulka. :)
------------A-------------- sou to ****! proc ne vsude? dyt tam je magistrala!!! proc to po ni nemuze jezdit?  
0/0
6.5.2002 11:26

Kléma

Re: nezvladli to... organizace 0, cizinci nechapou...
Z Holešovic opravdu náhradní autobusy  nejezdily, protože to všechno jezdilo až na Florenc. Dále, když do jednoho metra se vejde 1500 lidí a jezdí po 2 minutách, a do jednoho autobusu 100 lidí, tak si spočti, jaký by musel mít intervaly. Radši to nepočítej, je to 8 sekund. Dále DP rozhodně nemá tolik autobusů, aby ten nápor byl sto zvládnout, nehledě na to, že byla zrovna špička. A po celý trase to nejezdilo asi proto, že se poškodil zabezpečovací sytém.  Ono je dobrý akorát nadávat, ale trochu se zamyslel by nekodilo.
0/0
6.5.2002 11:37

Ondrej Novy

Re: Re: nezvladli to... organizace 0, cizinci nechapou...
konecne nekdo na konstruktivni debatu :) diky
- tak dobre, ze se poskodilo zabezpecovaci zarizeni jsem nevedel, to beru. Proc nam to ten Cibulka nerekl?
- o tech busech bych ale diskutoval - do autobusu se vejde vic nez 100 lidi a soupravy nejezdi v tu dobu tak plne, aby v nich jelo 1500 lidi. Proc nam nikdo nerekl, ze BUSy jezdi v Florence? A proc tomu tak bylo? Magistrala byla prazdna a takova vzdalenost to jednoduse neni. A kam odjizdelo tech asi 10 kloubovych karos s napisem "manipulacni jizda"?? Ze by na Florence - aby az tam nalozili lidi? Proc je nemohli vzit uz na NH? A jak se mam dostat z Holesovic na Florenc (jojo, nic tam nejezdi, krome metra). A proc zaviraji vestibul do metra s umistenou mapou? Aby lidi nemeli tu bojovku tak snadnou?
A abys mi nekrivdil.. Ja jsem nejdriv premyslel a AZ PAK nadaval. A cim vic jsem premyslel, tim vic jsem nadaval! Protoze jenom v okamziku, kdy clovek premysli, ho napadne spousta zpusobu, jak tohle resit. Proc se musim zamyslet jenom ja a ne nekdo z lidi v DP-Praha? Kdyby meli nejaky pripraveny plan a kdyz se neco takoveho stane, zacali jet krok po kroku podle nej, tak jsem se nemusel nastvat... Ale oni si nechteji spinit ruce, mnohem jednodussi je to zavrit a kdyz se nekdo pta, tak mlcet, nebo mlzit!
Jo - a jestli zabezpecovaci system poskodi jeden clovek na kolejich, tak to je asi hooodne ucinny zabezpeceni. Asi se pujdu projit do metra se stipacima klestema. A metro nebude jezdit mesic . Po tunelech se poflakuje tolik lidi (treba znama zkratka Muzeum - Hlavak), ze jednoho navic si nikdo nevsimne.
0/0
6.5.2002 13:19

Kléma

Re: Re: Re: nezvladli to... organizace 0, cizinci nechapou...
Všechny autobusy ze Severního města jezdily až na Florenc a stavěly na magistrále v zastávce Jankovcova, což je od metra asi 200m. Tu mapu tam dávaj  proto, aby lidé, kteří se dokáží orientovat došli právě na tuto zastávku. Dále, ty autobusy s nápisem manipulační jízda odjížděly právě na Florenc, ale ne proto aby dělali náhradní dopravu, ale aby odtud jely jako běžné linky do Severního města. Kdyby na NH nabírali lidi, byl bych velmi zvědavý, jak by je na Florenci zase vyháněli .
0/0
6.5.2002 14:14

Ondrej Novy

Re: Re: Re: Re: ROZUZLENI !!!!
Ahaaa... Zacinam chapat mysleni lidi z DP! Takze kdo jel autobusem shora, toho dovezli az na Florenc, aby si prestoupil na busy, jezdici po trase nocnich spoju po magistrale.
A kdo prijel treba mezimestskym busem nebo vlakem, tak to je spinavej vesnican, nebo cizinec a ti at si trci treba na Holesovicich! El diablo Genialni plan... Jeste ze ty BUSy pred nami ututlali. Kdyby mi to nekdo rekl, nastoupil jsem na BUS v zastavce tusim Jankovcova a dofrcel bych az na Florenc (jestli je pravda, to co tvrdis). Takze oni radsi mlzili nebo hrdinne mlceli.
Ale kdyby me na te Florenci nechali prestoupit na ty BUSy nahore na magistrale, klidne bych se nechal vyhnat z toho "manipulacniho". Ale ono je lepsi jet s prazdnym BUSem, nez se nervovat nejakejma nastvanejma lidma. Oni ridici BUSu jsou ze vsech ridicu MHD obecne nejarogantnejsi. Ti navic nehnou ani prstem a lidi bud ignorujou, nebo je urazeji. Zlaty tramvaje. A zlaty mezimestsky BUSy. Nekdy se mi zda, ze MHD jezdi proto, aby jezdila, a ne aby vozila lidi. A to jsem si myslel, ze prevazeni lidi je primarni ukol MHD
0/0
6.5.2002 15:40

Gottwald

Re: Re: Re: Re: Re: ROZUZLENI !!!!
Ještě jsem si nikdy nevšiml, že by řidič někoho urážel. Je třeba jasný, když se mu tam předníma dveřma nasere dav lidí a celý to tam zablokuje, tak  samozřejmě je naštvanej. Ale to si ti lidi dělají sami, v každém autobuse je přece namalovaná žlutá čára, kde až můžou stát. A nepochopil jsem, co myslíš tím ignorováním. To se má řidič  s každym zdravit? Mě třeba fascinuje, když k němu přijde nějaká důchodkyně a ptá se ho, jak se dostane do nějaký ulice. To by mě naštvalo taky. Copak ti důchodci jsou tak pitomí? 
0/0
6.5.2002 16:05

mirek

Proc vzdycky trasa C ?
Zajimalo by me, proc sebevrazi vzdycky skacou jenom na trase C ? Proc nikdy ne na trasach A nebo B ?
0/0
6.5.2002 11:11

***

Re: Proc vzdycky trasa C ?
 
 jezdi tam casteji metro ? :)
 
 me spis zajima, proc si vyberou zrovna spicku ...kurva, at tam skacou treba v 7 vecer a neopruzuji ....a jeste lepe ...at se zabijou doma ve vane nebo sezerou prasky v posteli a neskacou pod dopravni prostredky ....!!!!
0/0
6.5.2002 11:54

Tomas Symersky

Re: Proc vzdycky trasa C ?
pravdepodobne testuji vydrz nove soupravy
0/0
6.5.2002 11:58

Sikky

Re: Proc vzdycky trasa C ?
Dneska poprve jsem slysel, ze nekdo skocil na C. Zatim jsem vzdycky zazil jen na B. Asi to je tim , ze clovek slysi jen o tech, co skoci na te jeho trase.
0/0
6.5.2002 15:39

dave

jen se divím, že se všichni tak divíte. Pražská MHD holt už jiná nebude, tak se s tím konečně smiřte.
0/0
6.5.2002 10:59

lanic

HOVADA
Jste hovada, někdo zemře a vy jen brlbáte, že se dostanete pozdě do práce nebo do školy. Trochu úcty k životu by neškodilo, ale to holt by tu nesměly žít mozky vypatlané těma železného sračkama.
0/0
6.5.2002 10:54

JV

Re: HOVADA
Hele, lanici, úcta k životu je pěkná věc, ale když se chce někdo zabít, měl by mít ohled na ostatní. Co kdybych já skočil z Nuseláku tobě na hlavu? Taky bys říkal "trochu úcty k životu, nebudu tomu idiotovi, co mi spadl na hlavu, nadávat"?
0/0
6.5.2002 11:01

Mario

Re: HOVADA
Ja si zivota docela vazim, proto by me ani nenapadlo skakat pod metro a zneprijemnit tak stovkam lidem cely den... Ale to holt asi ten sebevrah nemel moc velkou uctu k zivotu, tak nam tady moc nekaz o vypatlanejch mozcich a uklidni se...
0/0
6.5.2002 11:02

lanic

Re: Re: HOVADA
Víš, tohle je zkrat člověka a ne každý v tu chvíli přemýšlí nad tím co dělá a pokud to přežije většinou se o to znova nepokusí. Věř mi, vím o čem mluvím, stalo se to mně dost blízkému člověku.
0/0
7.5.2002 14:07





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.