Diskuze

Povolme si marihuanu!

Dovedete si představit demonstraci za to, aby směli dospělí jíst vepřové maso? Ale jistě, v nějakém fundamentalistickém muslimském státě, proč ne. Podobné demonstrace se však konaly po celém osvíceném západě.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

posledni emigrant

7. 5. 2002 23:29
Vucko, Zorbe,Kutasi
vsichni nosi kratasy a nejste kosi, by nosili jste vosy, vim, zivot je tezky, tu sahnu po cigarete, tu po pivu:Nirvana pro kvintana, utek z povinnosti, z tezkosti, z normality? Pokud svuj zivot snad s jeho tihou neberete, hledate-li nahradu ve snech a v zjanceni, hledejte, najdete.Uzijte si. Jde to i bez dodatecneho reglementovani nejakym statem. Uzijte si legalne ci ilegalne. vsechno je za Havla mozne.Nechcete realitu? nechcete tezkosti? Kdo uz je chce ve sve tizi? Presto jen zridka prcha matka pred svym prave narozenym ditetem-pred rvanim, chcanim, zvracenim a povinnostmi. Jen zridka strkaji zdrogovane matky decka v igelitovych pytlicich pod sochu Karoliny Svetle na Karlaku. To Vy nemusite, nedelejte si starosti: neobcujte, nezijte, zkratka jen fetujte, co pambu da. Rozhodli jste se nezatezovat se realitou, zakony, rozumem, cti.Je to jen vase rozhodnuti: nikdo Vam v nem nebrani. Ponechte toto pravo rozhodnuti , svobodu tezkeho denniho -vsedniho zivota take tem, kteri zuby nehty brani svym detem, aby si kupovali v drogerii toluen a usporadavali ve skole tyden vesele matematiky, ktera svobodne konci na patologickem institutu v Praze. Nechcete byt zatezovani moralisty, normalnimi lidmi, zivotem a odpovednosti za svou ustlanou postel.
Prosim ,respektujte toto pravo (rozhodnuti se pro tezky zivot) i pro ty, kteri se na rozdil od Vas rozhodli, kazdy na svem kousku dedicne ceske role, prevzit za sebe i zemi osud do svych rukou. Nezatezujte nesmysly, nezatezujte Komarkem, zfetujte se, at se Vam dari. P.E.
0 0
možnosti

kamo

9. 5. 2002 11:28
Re: Poslední emigrante - nehul to :-)))
Už je mi jasný smysl většiny tvých příspěvků emigrante, ty je píšeš zhulenej. Nehul to, nehul to, nehul to, zblbneš z toho, úplně, fakt, mě můžeš věřit, mám s tím zkušenosti!!! :-)))))) Tvůj Zerrokamo
0 0
možnosti

Kuťas

7. 5. 2002 11:41
souhlas, souhlas, souhlas, souhlas
prostě není co dodat :-((((
0 0
možnosti

Eva

6. 5. 2002 11:18
Kde v Brně roste tráva?
Potřebovala bych na zítřek nějaý kousek, nevíte někdo kde v Brně k trošce přijdu?
0 0
možnosti

Petr Klimovic

6. 5. 2002 8:13
trava - veprove
Mate statistiku kolik lidi rocne umre na veprove (infarkty apod.) a kolik lidi na konopi? IMHO je v arabskem svete veprove ilegalni ze stejne nesmyslnych duvodu jako u nas konopi.
0 0
možnosti

Graetar

6. 5. 2002 11:48
Re: trava - veprove
Statistiku pochopitelně po ruce nemám, ale tolik diskutovaný cholesterol, přicpané cévy a jiné veselice jsou zhusta následkem naší vyrovnané stravy, jejímž typickým příkladem je právě vepřové. Nikoliv konopí, to dává pro změnu zabrat plicním sklípkům.
Vepřové v arabském (židovském, a původně i křesťanském) světě je zakázáno podle našeho velice racionálního přesvědčení z iracionálních náboženských pohnutek. Avšak tento zákaz má poněkud prozaičtější příčiny "nebožského" původu - zkuste si dát někde v ústraní (aby Vás nikdo nechytil ) na Arabském poloostrově kus vepřového. Budete rád, když si odnesete dojmy "pouze" v podobě nějaké té škrkavky. Proto je vepřové označováno za nečisté. Druhou věcí je samozřejmě dogmatické vyžadování těchto nařízení, které se od toho našeho konopného tolik neliší.
Nechci sem zatahovat polemiku o vepřovém, sám ho jím. I když upřednostňuji hovězí - steak je steak
0 0
možnosti

roz

6. 5. 2002 7:13
Povolme si i jiné!
Co takhle povolit 14letým holkám šukat. Stejně to v rozporu se zákonem dělají a určitě je to přirozenější než kouřit marihuanu.
0 0
možnosti

Zdenek Musil

6. 5. 2002 9:38
Re: Povolme si i jiné!
, No jisteze; clovek aby se bal, ze kdyz ho policajt uvidi se zapalenou ctrnactkou v rukach, ze ho hned sebere ;)
0 0
možnosti

Graetar

5. 5. 2002 23:54
Demagogie? A co tohle?
Co je demagogického na tom, pozastavovat se nad zákazem pěstovat kytku? Co když mi škodolibý soused, kterému jsem šlápnul na kuří oko rozhodí na pozemek semínka, já se na ten pozemek z jakýchkoliv důvodů nepůjdu půl roku podívat a příroda mezitím udělá jenom to, co dělá vždycky. Jak se potom budu tvářit, až mně páni policisté nasadí klepeta? Pochopitelně za vydatného sousedova přizvukování a práskání, jak je v této zemi zvykem.
Víte, že zakladatel jednoho ze stěžejních filosofických směrů, Buddha, se měl pět let živit jenom konopnými semínky, respektive konopím jako takovým? Víte, že podle Genesis nám Bůh stvořil veškeré rostlinstvo a jeho plody k užívání (a viděl, že to bylo dobré)? Dnes by asi nepochodili. Víte, že zákazy kolem konopí se v našem civilizačním okruhu datují až do doby vzniku inkvizice a že je uzákonil jako "obranu" proti Mohamedánům až papež Innocenc VIII, známý mimo jiné jako osoba přímo spojená se spiskem "Kladivo na čarodějnice" (výsledek podle odhadů 100.000-3.000.000 mrtvých) a podporovatel tehdejší novinky, "antijudaismu", jemuž se později začalo říkat "antisemitismus" a skončil nacismem (kolik mrtvých, to se zřejmě přesně neví, ale bylo jich HODNĚ). A že další zákazy se pojí s osobou H. Anslingera (více než pravděpodobně pořádně zkorumpovaného), jenž tuto rostlinu obvinil z vyvolávání agresivity a touhy po krvi, a přitom je to přesně naopak? Podle mě to znamená jediné - něco je shnilého ve státě dánském. Radši se budu řídit starými dobrými doporučeními, než nařízeními středověkých vykladačů a novodobých prolhaných mudrlantů. Jsem potom konzervativní, a nebo z dnešního pohledu příliš liberální?
Výše uvedené se vám může jevit jako další čirá demagogie. Nechci snižovat riziko vzniku schizofrenie a toxických psychóz v případě užívání konopí. Jedná se ovšem o riziko obdobné (jenom menší) jako je riziko rozvinutí depresí (nebo i té schizofrenie - případy jsou doloženy) u alkoholismu. Skutečně bych tento problém nechtěl bagatelizovat, ale vůči tisícům lidem, kteří psychickou újmou netrpí a místo lihoviny volí srovnatelně nebezpečnou rostlinu, je to nefér. BTW: Bude se vám to zdát přitažené za vlasy, ale po konopí není ani zdaleka tak veliké riziko infarktu jako u vepřového. Cévy totiž nejen neucpává, ale naopak uvolňuje, s čímž také souvisí jeho léčebné účinky v případě roztroušené sklerózy.
0 0
možnosti

posledni emigrant

5. 5. 2002 23:06
Butrusi
Butrusi, Uterusi, et tu mi fili, zasahla jste ohnisko Komarkova komickeho talentu svou panenskou moci. Razem je kouzlo naseho zurnalistickeho komika totam. To jste delat nemela.Jak se mu ted bude spat, odhalenemu, neprikrytemu sefovi pres ceskou zurnalistickou glosarinu? Nastydne a prestydne mu jeho nestoudny mozkovy ud. Kdo to bude platit -  to leceni, zase nejaky prispevatel fondu Vseobecne... pojistovny pro obeti cetby MF Dnes. Nuze k veci : on ten Martin je dumyslny-vi, ze veprove maso obsahuje latky, ktere jsou schopny vylucovat v tele toho ktereho pozirace tzv. morfiny. On je rafinovany, ten Martin, on studoval . Biochemie lidske tuposti je mu znama, patri k onem Purkynum ceskeho naroda, kteri vedecke pokusy ve prospech lidstva zkousi a zakousi na svem tele. Rozdil mezi panem janem Evangelistou  a jim osobne je v tom, ze pan Purkyne se po poziti jedu schovaval pred ostatnimi, kdezto nas Martin potrebuje i pro konani sve stolice svedky. Voayerismus cisty.Svoboda nechat se oblbovat , svoboda vzdat se samostatneho mysleni je take svoboda.Ale o tu neni treba bojovat, protoze je mnohym vrozena a vnucena jako prirodni nutnost. Z jeji (te svobody) ohrady neni uniku: je to past a klec , v niz uvazne i zamysleny mamut pane Komarkova.Citi se v sve jame jisty, ale jen tak dlouho, nez prijdou Storchovy Lovci mamutu a dobiji jej klacky a sutry. Co z Komarka v jeho drogove jiste pasti zbyde? Vite sama. Curejte dal, zustante pannou. Pak mate carovnou moc. Ne nad sebou v pasti, ale nad druhymi. Kdo uz na svete ma zajem sam sebe ochcavat a tim ocarovavat? Krome Martina Steigerwalda snad uz jen Kubik se Slonkovou. Ale to jsou doopravdy vsichni. Na partaj to nestaci, ale na jamu v Mlade fronte jeste jo. jak dlouho, Katilino...? Vas P.E.Butrusko, velke je Veltrusko, pan Chotek dal Lebensborn, Martin Komar zase prispevek.
0 0
možnosti

butrus

5. 5. 2002 20:50
Demagogie, demagogie, demagogie
Ac sam nejsem priznivcem kriminalizace lehkych drog, nechapu, jak se nekdo muze snizovat k takoveto demagogii. "Trava" je prece jen neco jineho veprove! Nebo vy snad znate pripad, kdyby clovek ochutnal veprove a dostal z toho schizofrenii? U marihuany se takoveto veci bohuzel deji...
0 0
možnosti

JV

6. 5. 2002 14:27
Re: Demagogie, demagogie, demagogie
Vskutku? A kde jste to četl?
0 0
možnosti