Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Radegast urazil veterány

Pivo nehasí jen žízeň, může zažehnout i konflikt ve vládě, a dokonce vyvolat prudké protesty lecčemus uvyklých válečných veteránů. Obé se podařilo nošovickému Radegastu televizní reklamou natočenou v panteonu Národního památníku v Praze na Vítkově u hrobu Neznámého vojína.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Dadly

http://www.okna-plastova.info/

http://www.okna-plastova.info/

0/0
9.11.2006 14:46

badzus

..§§§§§§§§§§§§§
Kde tu reklamu točili je mi zcela srdečně u prdele-mě Radegast zajímá jako pivo a musím přiznat, že mi doopravdy chutná.
0/0
2.5.2002 17:47

Rony

Radegast urazil veterány
Ta reklama mi sama o sobě připadá dosti ujetá a  tak to, že je točená na takovém místě do toho docela pasuje. Výsledek je, že pivo Radegast nebudu pít. Já chápu, že reklamu vyrobí profesionální firma, ale pokud to je nevkusné, vulgární,  nebo nechutné např.  typu"když musíš, tak musíš" a jiné podobné, tak ji jako zákazník a představitel renomované firmy nevezmu. Když propagace není košér tak mi i ta firma potažmo pivo začne být podezřelé. Jak říkají američané reklama je navoněná zdechlina a tady u této reklamy to vskutku sedí.
0/0
2.5.2002 16:56

ceskapolitika

O co je horší Klausova reklama na místě bývalého Stalinova pomníku než reklama Radegastu?
Na stejném místě byl Leionid Brežněv v roce 1978  vzdát hold přátelství našim národům, deset let po invazi sovětů.
A co KSČM v parlamentu  Tam by měl Radegast natočit další reklamu
0/0
2.5.2002 16:19

Mluvite o etice v reklamě? A co etika ve zpravodajstvi?
Je eticke skryvat reklamu mezi radoby zpravodajstvi? Proc se ted po nekolika mesicich najednou mluvi u etice reklamy na nejake pivo, a neustale se opakuje nazev znacky? Ptam se, bylo nutne z hlediska zpravodajske hodnoty clanku uvest nazev znacky toho piva? A propos, kdyby mel bezny obcan moznost ten pamatnik navstivit i zevnitr, mozna bych to v te reklame potom poznal...
0/0
2.5.2002 16:13

Vasil

Pamatnik
Vcera jsem byl na manifestaci v Parizi. Na Namesti Republiky maji obrovskou sochu prave Republiky, pro Francouze je to dost posvatne misto. A vcera? Socha byla pomalovana (asi spreje), z ni trcely sovetske vlajky a cela byla k nepoznani. Pisu to proto, ze ve Francii to nikomu nevadi, protoze se vsechno rano uklidi. Lidi se chteli projevit, tak proc z toho delat vedu? Proc bychom meli vedle pamatniku chodit jen se sklonenou hlavou a nanejvys septat? Nechapu proto ten humbuk kolem naseho Pamatniku, zase se jen par lidi potrebovalo zviditelnit.
0/0
2.5.2002 10:33

JV

Aby se Tvrdík a veteráni nepotento
Co se komu stalo?! Já jsem ani nepoznal, že to je nějaký památník.
0/0
2.5.2002 10:32

Killy

Re: Aby se Tvrdík a veteráni nepotento
Dal jsem si 5 radegastu a vymocil se na urnu tvejch rodicu, ani jsem nepoznal ze ten hrnek neni urna. Stalo se nekomu neco?
0/0
2.5.2002 13:34

Martin

Identita neznameho vojina odhalena!
Jmenoval se Klaus Himbeer. Byl to Nemec a omylem padl pri rozkradani majetku sudetskych Nemcu (kradl po cesku, takze ho nepoznali). Je to vsechno stejna pitomost, jako kdyz politickym veznum vadil Major Zeman. Kde neni na co byt hrdy (ceske dejiny), tam se hystericky trva na nedotknutelnosti kazde malickosti, protoze ty skutecne velke a vyznamne veci proste chybi.
0/0
2.5.2002 10:26

abr.

Re: Identita neznameho vojina odhalena!
Jako vtip slabé...Co je divného na tom, že někomu vadí komunistické agitky zkreslující historii,to by mělo být přirozené a neměla by to omlouvat ani profesionalita zpracování-tu např.nacisté ovládali rovněž.Co se týče majora Zemana,pomatuji si,že v ranných devadesátých letech letech jakási paní telefonicky protestovala proti komunistickou ideologií zabarvenému odvysílanému filmu a sarkasticky se otázala,zda budou dávat i majora Zemana.Dotyčný z ČT odpověděl,že klidně.I můj levicově orietovaný přítel to tehdy považoval za dobrý vtip.Ale Puchalski ho v rámci soutěže s Novou /jedním z jejích mála kladných rysů je,že se ktomuto nesnižuje,i když asi vliv mají i vysílací práva/ skutečně odvysílal...Jak by asi bylo hrdinům odboje a pozůstalým,kdyby se promítali filmy,jak je likvidují hrdinní příslušníci SS-tak je asi našim politickým vězňům a je třeba notné dávky ignorance,aby to někdo nechápal-i když takových reakcí bylo až až...jinak díly z r.68/9 jsou snad všeobecně pokládány za nejslabší.K tématu samotnému-že jde o reklamu točenou v památníku jsem si nevšiml,ale samozřejmě to v pořádku vůbec není.Podivuhodné jsou i sošky na dveřích památníku.
0/0
2.5.2002 12:57

Jan

Re: Identita neznameho vojina odhalena!
Takové nevelké a nevýznamné věci jako padlí Češi za svobodu této země a úcta k nim - tedy podle tebe. Máš právo nebýt na nic hrdý, máš právo být padlý na hlavu.  
0/0
2.5.2002 13:27

franta

Re: Identita neznameho vojina odhalena!
Politickým vězňům vadil Major Zeman, protože oni byli političtí vězni a vy asi vůbec nevíte, co to znamenalo být politickým vězněm. Ignoranti  vašeho ražení jsou  neštěstí tohoto národa. 
0/0
2.5.2002 15:32

MS

Etika reklamy
Reklama má nezastupitelné místo v konzumní společnosti. Může se někomu líbit, jinému nelíbit, je to věcí vkusu. (I neoblíbená reklama může mít pozitivní vliv na konečné chování zákazníků.) Měly by ovšem platit určité hranice. Propagace nezřízené konzumace alkoholu (alespoň tak na mě uvedený klip působí - i když chápu, že to asi nebyl záměr), stejně jako propagace násilí určitě napatří do reklamy. Asi jsem přílišný puritán, ale dle mého názoru do reklamy nepatří ani citově emotivní prvky. Národní památník je takovým prvkem, proto by v reklamě neměl hrát ani "vedlejší roli" (maximálně "kompars", kdy jej nelze vymazat z celkového obrazu Prahy. K citově emotivním prvkům reklamy ovšem patří též zneužívání dětí k reklamám na zboží, které není VÝHRADNĚ určeno jim. Proč mají hrát hlavní roli v reklamě na čistící prostředky, nejrůznější nápoje a mnohé další produkty? Samozřejmě je jejich účast nutná v reklamě na jednorázové plenky a podobné specifické výrobky. U ostatních produktů by však měly děti hrát maximálně roli v dokreslení standardní rodiny. Práce v reklamě je přece jen práce, a ta je dětem zakázána!
0/0
2.5.2002 10:20

Nazor

Ta reklama je odporna, at uz ji nataceli kdekoli
Myslim, ze vetsina lidi v CR vubec nevedela, ze reklama byla natacena v nejakem Pamatniku. Vubec jsem netusil, ze takovy Pamatnik existuje, nejsem totiz z Prahy. Myslel jsem, ze to bylo natoceno nekde na Karlove Univerzite. Jinak ta reklama s tim nesympatickym, fetackym zmrdem byla hnusna. Prestalo mi po jejim zhlednuti pivo Radegast chutnat.
0/0
2.5.2002 9:57

jirka

Re: Ta reklama je odporna, at uz ji nataceli kdekoli
sakra ty musis mit fakt s drogama zkusenosti, kdyz poznas fetaka takhle napohled v televizi.
vsechna cest.
0/0
2.5.2002 11:32

Serž

Ať chcípnou uprděný sráči!!!
Nakopat je dopredele, protože neví co by roupama už dělali plesnivci.
0/0
2.5.2002 9:56

Karel

Re: Ať chcípnou uprděný sráči!!!
Uz si nechavas tisknout parte? Tupce!
0/0
2.5.2002 10:32

David Vít

lidska blbost nezna mezi...
Nemyslim reklamu, ale ty reakce. Ze by novy veprin v Letech?
0/0
2.5.2002 9:44

devil

skvela reklama na skvele pivo...
Skvělá reklama na skvělé pivo byla stažena. Nemyslím, že byla jakýmkoliv způsobem urážlivá a myslím, že ani nepoškodila něčí památku. Podivuji se spíše nad tím, jak mohou běžet vulgární a sadistické reklamy na fidorky Opavia, které jsou bezduché a pro malé děti hltající (bohužel) vše, co jim TV nabídne svým způsobem nebezpečné. Stejně tak reklama na jakýsi sprej Johnson&Johnson, kde takový malý hajzl, kterého bych zliskal do modra obtahuje nábytek voskovkou. Na tyto a jim podobné reklamy reagují především děti - tak, že je napodobují. Důsledky jsou zcela jasné. A páni ministři se cítí pohoršeni tím, že někdo natočí vkusnou a nápaditou reklamu na místě, kde se jinak pořádají různé večírky, diskotéky a party (kterých se zúčastňují i sami ministři). Mám spíše pocit, že se opět jen potřebovali "protáhnout médii"...
0/0
2.5.2002 9:29

Fedorek

Re: skvela reklama na skvele pivo...
Naprosto souhlasim.. o tom, ze tato reklama je natocena na pietním místě sem také nevěděl... přesto si myslim, ze omluva Veteránům je na místě, ale meli byse omluvit vsichni co tam porádaj nejaké akce.. jinak ta reklama se mi opravdu líbí.. myslim, ze ukazuje mladou studujici spolecnost v realnem svetle.. .. jen vice takovych.. .. ne kvuli zvolenemu mistu, ale kvuli napadu...
0/0
2.5.2002 10:11

Honza

Re: skvela reklama na skvele pivo...
Kdo se chce urazit, tak si důvod najde, i kdyby to mělo být točené "nevímkde". Ať se z toho neposerou. Pošlete jim pemprsky.
0/0
2.5.2002 10:24

Tom

Re: skvela reklama na skvele pivo...
Fakof Opavia!!! Nekupuju, nekonzumuju, fakuju je!
0/0
2.5.2002 10:28

Kron

Re: skvela reklama na skvele pivo...
No osobně mě ta reklama moc skvělá nepřišla, na druhou stranu mě ani nevadila. To, že byla natáčená v památníku jsem taky vůbec nevěděl. Jinak souhlasím s devilem ohledně různých reklam (pamatuju si reklamu na POGy, kdy je malej kluk odstrkovanej, parta ostaních o něj nemá zájem, ale jakmile ukáže, že má spoustu POGů, je okamžitě středem party - smysl reklamy: kdo nemá POGy, nemá šanci se uchytit. Jak to, že nikomu nevadila tato reklama? BTW - princip POGů mě vysvětlil jeden kluk ze sousedství, kterej sice nespočítá 7x8, ale POGů má dost...)
Co ale nechápu - proč se o tom mluví až teď, když ta reklama běží už několik měsíců?
0/0
2.5.2002 10:44

Predražil

Pomníky a památníky to nám vždycky šlo.
Ten barák jim (tedy státu) padá na hlavu, nemaj pro něj žádný využití, kromě kladení věnců, který se děje stejně venku. Nemáme prachy na doktory, učitele, vlastně vůbec na nic, a štítíme se peněz vod Radegastu za pronájem něčeho co stejně v televizi pozná tak 5% lidí. Možná by legionářům mělo vadit, že ve stejným baráku, dokonce na stejným patře jako je ta jejich síň, jsou pořád rakve s jménama chlápků který je nechali zavírat, jako Kléma Gottwaldů, Zápotocký…! Takže buď tam pustíme komerci a barák nespadne a nebo nepustíme a von spadne a neznámej vojín a Kléma s legionářema se budou muset stěhovat.
0/0
2.5.2002 9:24

abr.

Re: Pomníky a památníky to nám vždycky šlo.
Urna Klementa Gottwalda je již řadu let "na bezpečném místě",jak řekl jeden soudruh v TV.
0/0
2.5.2002 14:55

Predražil

Re: Re: Pomníky a památníky to nám vždycky šlo.
Klema, jeho popel a urna asi jo, ale rakev velka jak na tri lidi tam porad je. Cau
0/0
3.5.2002 14:38

jirka

tak skvela a po case napadita reklama a jde do kytek :((((((((
Abysme neskoncili jako v USA, at udelas cokoliv muzes tim nekoho urazit, nebo porusit nejaky zakon. A jestli vyhrajes soud nezalezi ani tak na zakonech ale jak moc zapusobis na soudce.
0/0
2.5.2002 9:10

Nitten no Musaši

NO A CO ?
Mě se ta reklama líbí- a je nas určitě víc než nějakých starých veteránů kteří za všem vidí urážku sebe nebo svých mrtvých kamarádů / hold žijou ve svém světě s omezeným vnímáním věcí okolo, neb jim nikdo nechtěl nijek ublížit /
0/0
2.5.2002 9:06

usamabin

reklamy
Kdo se vydrží dívat na reklamy a ještě si na ně stěžuje je úchyl.
0/0
2.5.2002 8:52

Fedorek

Re: reklamy
LOOOOOOOOOOOOOOOL 
0/0
2.5.2002 10:13

Ta reklama je odporná, i kdyby se netočila v Památníku, ale třeba v nošovickém kulturáku. Toho alkoholika a feťáka, který tam pronáší upoceně dvojznačné nesmysly (= zlatem vyvážená kreativita reklamek) málo řezali. Co z takového zmrda bude? - nový Jonák nebo ministr bez portfeje.
0/0
2.5.2002 8:49

Patron

No a co??
Jsem abstinent, reklama mi v televizi vadí obecně. Ale nikterak bych se nepohoršoval nad nějakými památníky, fakt bych to neřešil, co už tady bylo památníků, stalinových a leninových soch, růžových tanků a kde je jim konec. Lidsto prostě zapomíná, je to zdravý a zcela přirozený proces. Jsou určitě místa zajímavá z hlediska historie, jak něco vypadalo, jak lidé žili, ale památníky a mramorové sochy? Ať zůstanou kde jsou a nějaká omezení v natáčení bych fakt nerad viděl, to tady bylo 40 let a z tohoto hlediska povinného uctívání model nic moc.
0/0
2.5.2002 8:07

_B_art

...
ja sem nevedel, ze je to v pamatniku, asi jako to nevi lidi, co to misto neznaji... proste se stalo, a pokud se to stat nemelo, tak se udelala chyba nekde jinde,... melo se uz drive urcit co se kde muze a nemuze...
 
0/0
2.5.2002 6:35

PC

Normalka:)
Pamatnik se pouziva k chlastackam, v Terezine se toci porno, v Terezinske pevnosti je strelnice pro nemecke turisty a nektere tanky byly nabarveny naruzovo.... Jsou to urazka obeti vsech hruz, ke kterym se tyto pamatniky vztahuji
0/0
2.5.2002 6:06

PC

co se deje?
0/0
2.5.2002 6:02

zajic

Znecteni pamatku - je to opravdu sproste
Poradat tam chlastarny je take spina. Jako pan Krank z predchoziho prispevku, ktery by se tam nikdy nepodival, pokud by se tam nemohl ozrat. Lide by meli mavstevovat pamatnik jako museum. Ale je tu jeste jedno znecteni veteranu a vsech vojaku padlych v obou valkach za vlast. Je celkova degenerace naseho statu, niceni zpusoba zivota vubec. Vojaci neumirali proto, aby jejich potomci zili ve zkorumpovanem state s mizernymi politiky, vytunelovanem az na dno.
0/0
2.5.2002 4:58

turek

Re: Znecteni pamatku - je to opravdu sproste
S tímto názorem musím souhlasit,což je velká škoda pro nás všechny.
0/0
2.5.2002 7:19

Disco Stu

Re: Znecteni pamatku - je to opravdu sproste
Moje řeč
+ Radegast udělal chybu,že to točil tam. Měli to udělat kdekoliv jinde (třeba v Kongresovem centru kultury a oddechu Klementa Gottwalda na Vyšehradě) a mělo by to stejný efekt, jinak ta reklama nebyla špatná.
0/0
2.5.2002 8:02

karel1

Re: Re: Znecteni pamatku - je to opravdu sproste
Nu, vubec jsem netusil, kde je to natocene. Je to o mire vkusu, kde co natacet a co poustet do TV. V pripade Radegastu bych nebyl tak prisny, protoze v Pantheonu se uskutecnil jen slavnostni akt predavani diplomu, zabery pijicich mladiku snad byly porizeny ve studiu nebo nekde v baru... (?) - nedovedu posoudit=zeptejte se rezisera... Kdybychom vsak striktne dodrzovali pietu na vsech mistech, tak bychom asi kvuli hrbitovum, kaplickam a dalsim "drahym" mistum nepostavili zadny dum v centrech historickych mest, zadnou dalnici a prehradu. Samozrejme natacet obrazky v Terezine pro porno je hnus nejvyssiho kalibru!
0/0
2.5.2002 8:56

Krank

Před několika lety jsem byl v památníku na house párty a byl jsem uchvácen velkolepostí tohoto díla.Nadávno jsem se tam byl podívat a nebýt této párty,asi bych nevěděl jak to tam vypadá.Uzavřít,zakonzervovat a předvádět jen významným návštěvám??
0/0
2.5.2002 2:29





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.