Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Členství v komorách poslanci potvrdili

Křik zástupců lékařské komory zřejmě prozatím utichne. Poslanci rozhodli, že lékaři, lékárníci a zubaři musí i nadále dál být členy profesních komor. Zrušení povinného členství v komorách navrhla ODS. Proti se ostře ohradil především David Rath, šéf lékařské komory, která rozhodnutí poslanců uvítala, stejně jako i ostatní lékařské komory. Rath předtím pohrozil i stávkou zdravotníků.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

horal

pane Klausi,realizujte prosim sva slova !!!
Docela bych uvital, kdyby se na obrazovce skutecne setkal Rath s Klausem a dostal od neho skutecne par facek. Urcite by to prospelo nejen panu Rathovi ale i Klausovi. konecne by se totiz nasel politik, ktery by se dokazal verejne postavit vlastnima rukama lidske hlouposti . Vzpominam si na jednoho anglickeho politika, ktery dal levy hak jednomu novinarovi. ten novinar prisel o praci,protoze ho uz nikdo nezamestnal a onen politik vyskocil na zbricku popularity o hodne dopredu.... Pan Rath si je velmi dobre vedom, ze kdyby clenstvi nebylo povinne,tak by se jako lekar uz neuzivil. Prisel by tak nejen o svou funkci ale i zivobyti,protoze jeho "popularita" mezi rediteli nemocnic z dob, kdy byl predsedou odboru,je skutecne velka.Pravdepodobne by skoncil na nejblizsim uradu prace v evidenci nezamestnaych.......
0/0
3.5.2002 13:23

horal

Docela bych uvital, kdyby se na obrazovce skutecne setkal Rath s Klausem a dostal od neho skutecne par facek. Urcite by to prospelo nejen panu Rathovi ale i Klausovi. konecne by se totiz nasel politik, ktery by se dokazal verejne postavit vlastnima rukama lidske hlouposti . Vzpominam si na jednoho anglickeho politika, ktery dal levy hak jednomu novinarovi. ten novinar prisel o praci,protoze ho uz nikdo nezamestnal a onen politik vyskocil na zbricku popularity o hodne dopredu.... Pan Rath si je velmi dobre vedom, ze kdyby clenstvi nebylo povinne,tak by se jako lekar uz neuzivil. Prisel by tak nejen o svou funkci ale i zivobyti,protoze jeho "popularita" mezi rediteli nemocnic z dob, kdy byl predsedou odboru,je skutecne velka.Pravdepodobne by skoncil na nejblizsim uradu prace v evidenci nezamestnaych.......
0/0
3.5.2002 13:22

pudlik

dost bylo růžových odborů
je s podivem, co si tento mládežnický hejsek dovoluje. Neuvěřitelné. Ale je to asi normální v rámci jejich bílé mafie. A ti poslanečci se zaleknou kdejakého nafoukance, jako např. v případě ČT.
0/0
3.5.2002 12:46

Tam Alva

Komorník Rath
Svazák Rath je bohapustý demagog, jeho dnešní vystoupení na ČT2 toho bylo přesvědčivým důkazem. Nejsou-li argumenty nastupuje omílání přihlouplých přirovnání, která kulhají na obě protézy. Zase jde jen o koryto exhibicionysty. Pokud se tohoto přihlouplého tlučhuby lékařský stav nezbaví, ztratí celá ta slavná lékařská komora serizností kredit.
0/0
2.5.2002 22:55

strejda

Všechno je jinak
Podle mne nejde vůbec o komory, ale aby se mladý Benda před volbami nějak zviditelnil, protože v případě nezvolení by musel jít dělat a to jak známo neumí, protože se odjakživa jen válí ve sněmovně
0/0
2.5.2002 22:45

kyx

Davidek byl drive proti clenstvi...
Davidek byl proti clenstvi Jeste kdyz byl Davidek Ratu malej klucik(1995),tak byl zasadne proti clenstvi v necem jako CLK a ani neplatil prispevky... no ale kdyz clovek dostane korytko,to se to jinak povida...;-) ... mimochodem tyto informace pekne rozmazla nase Stara (Nova;-),rekl bych az dost okate...cimz zas ukazala,ze na jejiho mileho panicka profesurka si jen tak nekdo plakaty vylepovat nebude! ;-) ... PS:ani D.R. ani V.K. natoz pak nase Stara mi nejsou sympaticky ...;-)
0/0
2.5.2002 22:13

zlata_l

Jsme opět tam, kde již byli před lety.
Opět dobrovolně - povinně. Nejenom lékaři, nýbrž i advokáti a další. Opět jsou zaváděny dobrovolně-povinné organizace a dobrovolně-povinné placení příspěvků a členství. Je tomu tak nejenom u lékařů, ale také advokátů a daňových poradců, uvažuje se o komoře účetních, apod. Je to až k neuvěření, že to vše nazastřešuje nějaká nadnárodní organizace, která by dohlížela na ty jednotlivé komory. Protože se zřizují dobrovolně-povinné organizace, je naše zdravotnictví a další naprosto neprůchodné. Komora nic neřeší. Pokud si tam stěžujete, stejně nic nevyřešíte. Co kdyby šli všichni ti, kdo jsou dnes ve funkcích v komoře, včetně Dr. Ratha pracovat a přispívali na tvorbu národního důchodu?
Co takhle založit komoru pacientů, kde by se dobrovolně-povinně museli registrovat všichni pacienti bez ohledu na pojišťovny? To by bylo teplé místečko. Za peníze daňových poplatníků, z vynucených příspěvků - které nikdo nechce platit, že to ještě nikoho nenapadlo! I když si občas připadám, že vlastně tuto organizaci již dávno máme, jenom jí honosně říkáme ministerstvo práce a sociálních věcí.
0/0
2.5.2002 21:01

Petr Jahelka

mám dost těch řečí o úspěšnosti. Úspěšná nemocnice si vybírá jen ziskové obory a neprovozuje např. onkologii, komplikované a drahé pacienty překládá jinam. Podobných chytrostí lze vymyslet plno, je takováto úspěšnost skutečně hodná obdivu?
0/0
2.5.2002 19:50

Petr Jahelka

0/0
2.5.2002 19:46

Nazdárek

I. Komory by si měly vybírat,
koho přijmou za člena. Obecně by mělo platit, že jakákoli komora přijme mezi sebe pouze toho, kdo bude splňovat přísná praktická, kvalifikační, morální a jiná kritéria. Členství v komoře by mělo být pro podnikatele (v tomto případě doktora) tou nejlepší vizitkou, kterou by se mohl chlubit svým klientům (pacientům). Bohužel tento systém u nás nebude z důvodů možné korupce (nákup členství v komoře za úplatu) nikdy fungovat. Proto je lepší v ČR zrušit povinné členství v komorách a zavést volné členství. Komory jsou zatím nedůvěryhodné.
0/0
2.5.2002 15:36

vlastimil

Bojí se, bojí, či snad neumí!
Přeji všem lékařům zdraví i zdravý rozum.Zmanipulovat se se ČLK je důkazem, že žijí v přebytku nebo v rozumové nedostatečnosti. Obé je ke škodě. Místo soustředěného úsilí proti nadvládě "pojišťoven" a zneužití jejich postavení v politických půtkách občas velmi neuváženě štěknou. Svého "šefa" však nechají za sebe trapně štěkat.Přeji Vám, přátelé Rátha!
0/0
2.5.2002 12:51

lokitka

billboardy
Proč pan Rath komoře nevysvětlí, kde vzal miliony na billboardovou kampaň? Mj. je velmi ubohá. Každý, kdo takto sprostě někoho osočuje, se staví daleko pod jeho úroveň.  Ale když jde o korýtka, že, pane Rath, tak účel světí prostředky... :o)
0/0
2.5.2002 12:19

RobertR

S lékařskou komorou
jsem přišel do styku jenom jednou. Manželka si písemně stěžovala na lékařku, která odmítla ošetřit naříkající dítě s bolestivým zánětem středního ucha s tím, že jí končí ordinační hodiny (bylo 30 minut před jejich koncem). Stížnost byla podpořena písemným vyjádřením nepříbuzné svědkyně. Po urgencích a šesti měsících slavná komora sdělila, že případ vyšetřila a vzhledem k tomu, že dotyčná lékařka celou věc vysvětlila jinak, případ odkládá. Tak od té doby je celá komora pro mne jenom banda grázlů.
0/0
2.5.2002 12:12

pilk

Re: S lékařskou komorou
Kdo ví, jak to ve skutečnosti bylo. Pravda je většinou někde mezi ...
0/0
2.5.2002 13:34

Nazor

Re: S lékařskou komorou
Lekar prece nepujde proti lekari
0/0
2.5.2002 15:21

Martin

Tady se zase jedná o teplá místečka a plná korýtka
o nic jiného. O moc, o privilegia, o rozdělování příspěvků. Lékař, co se dal na politiku, ale pro jistotu lékařem - úředníkem zůstal, protože jako politik by totálně vyhořel, se jen bojí, že by mohl mít nějakého konkurenta.
0/0
2.5.2002 11:32

Marian

Zavřete je do komory
Lékaři se teď rozdělí na dvě skupiny. Ti méně schopní, co se o sebe neumí sami postarat, budou fandit Rathovi, Špidlovi a odborům. Ti samostatní žádnou komoru nepotřebují, kašpárků okolo je již tak dost. Lze jen doufat, že i když těch druhých je asi menšina, jejich hlasy budou více slyšet. 
0/0
2.5.2002 11:06

laco

Re: Zavřete je do komory
Snazíš se postavit proti sobě něco co patří k sobě. Lékařům je jedno jaká budou pravidla hry. Oní se musí přizpůsobit a ne je určovat. Ale Ti co je určili se před národem zesměšnili svoji přestřelkou a odhalili částečně mechanismy českého podnikání. Pseudopravice odhalila část svojeho paskvilu a falše.
0/0
2.5.2002 11:21

Pap

Re: Re: Zavřete je do komory
Milý Laco, na Tvůj argument proč dnes prosazuje ODS něco jiného než před léty bych Ti odpověděl, že každý krok má svůj čas, což není výmysl můj, ale popisuje ho v článku iDnes i bývalý prezident ČLK Dr.Svoboda. Zkrátka nežij minulostí a zkoušej koukat trochu před sebe.
0/0
2.5.2002 13:27

briza

Re: Zavřete je do komory
No ja spis myslim, ze ti druzi brzy zjisti, ze jako jednotlivci nic neprosadi (pojistovny i statni urednici s nimi budou orat) a bud zalozi nejakou jinou profesni organizaci, nebo prilezou zpet ke krizku. Rath je sice demagog a karierista, ale umi bouchnout do stolu coz (bohuzel) bude muset umet i jeho nastupce.
0/0
2.5.2002 12:31

Petr Jahelka

Re: Zavřete je do komory
Ti schopní budou všichni provozovat plastickou chirurgii, vyšetřovací metody, homeopatii, dialýzu, apod. nebo budou bojovat o kapitační platby. Na geronty a onkologicky nemocné se (pokud se o ně nepostarají ti neschopní) ti schopní s klidem vykašlou. Ekonomická úspěšnost je totiž ve zdravotnictví často se pracovní a kvalifikační náročností a etickým přístupem v značném rozporu.
0/0
2.5.2002 19:45

lokitka

pro iDnes
"pakliže sněmovna dnes přijme návrh Občanské demokratické strany a zruší nepovinné členství ve zdravotnických komorách"
CO to je za nesmysl? Tak co vlastně chtějí zrušit? Povinné nebo nepovinné členství??
0/0
2.5.2002 11:02

iDNES

Re: pro iDnes
Díky za upozornění, opravili jsme. iDNES
0/0
2.5.2002 11:16

juan

obrana
Prinos dr. Ratha vidim hlavne v tom, ze se o neco POKOUSI (at uz jsou jeho motivace jakekoliv) - a tim logicky vyvolava kontroverzni reakce. Porad lepsi, nez prezident typu doc. Svobody - ten zadne kontroverze nevyvolaval, protoze do niceho kontroverzniho nikdy nesel.  A ze by doktori meli mit pomerne silnou lobbystickou skupinu je taky celkem asi jasne. Osobne si myslim, ze povinne clenstvi neni nejlepsi cesta, spis by to mela byt prestizni zalezitost o clenstvi se uchazet.
0/0
2.5.2002 10:55

laco

Nevím zda je to takticky správné
Nevím kdo s touto přestřelkou ve vlastních řadách začal ale považiji to za takticky nesprávné. Co když některý čtenář tohoto článku a také volič použije hlavu k přemýšlení a řekne si jak je možné, že politická strana, která je pořád v parlamentě a má vůdčí sílu, těsně před volbama se chová jako by objevila Ameriku. Každý kdo netrpí ztrátou paměti ví, že tento bordel a etiku v podnikání zavedla ODS v čele se svojim vůdcem. Pokud ODS něco hodnotí tak pouze výsledky svojí práce a zírám, že arogantní fracek Klaus je schopen přiznat svoji chybu. Ještě by bylo dobré ji přiznat v ostatních oblastech. Až Benda jako politický nováček si toho všimnul. Škoda, že v parlamentu nebyl dříve. Možná by na to poukázal hned. Kdo to ten Benda vlastně je, že se objevil v parlamentu až teď na jaře. Vždyť volby teprve budou tak kde se tam vzala nová tvář ?
0/0
2.5.2002 10:43

Pap

Re: Nevím zda je to takticky správné
Laco a kdo jseš ty? Raději mlč, moudrost z tebe neplyne a rozum nečíší.  Přeji hezký den.
0/0
2.5.2002 10:59

laco

Re: Re: Nevím zda je to takticky správné
Nás matematikářka nabádala používat selský rozum k přemýšlení. Nejprve si shrni fakta a pak hledej řešení. Je chybná moje úvaha, že pseudopravice byla 10 let u moci v době kdy se vytvářely všechny mocenské, politické a hospodářské struktury. Mně se Marek Benda nezdá být hloupý ale pomlela ho jeho mocenská mašinérie. Ať jde na chvíli do hospodářského života a potom ať se vrátí do politiky a zrekonstruje pravici. Chytrý a zkušený je, pouze je odtržen od reality. Nás dnes dusí a pálí jiné věci a ne boj mezi politickými uskupeními. To obyčejný volič nevnímá a nepochopí. Těžce se pravici oslovuje volič s něčím novým, když všechny chyby byly udělány jima nebo za jejich účastí. Jediné kde nikdo nic prozatím nezmršil je vstup do EU ale tato karta je nízká. Pokud chcete vyhrát volby oslovte svoje původní voliče, které jste nasrali a ztratili, jinak budete až druzí.
0/0
2.5.2002 11:13

grym

Už prosím tě sklapni !
Ptam se sam sebe, jak asi vypada pracovni doba implementatora, kdyz sedi prilepenej na netu a v jednom kuse zvani (nesmysly). Benda - politicky novacek ? Marek Benda je clenem parlamentu od roku 1990.
0/0
2.5.2002 11:27

laco

Re: Už prosím tě sklapni !
To já moc dobře vím, že mladej Benda a Klaus už jsou v politice hodně dlouho a proto se směju tomu, že si toho všimli až dnes.
0/0
2.5.2002 11:46

Igor

Primitiv Rath
Jsem přesvědčen, že slovní naprosto arogantní a primitivní útok proti Václavu Klausovi, vycházející z úst p. Ratha, je dalším předvolebním bojem, vedeným pod heslem "všichni proti ODS".
Kdyby nedošlo k tomuto návrhu Marka Bendy, velice brzy by se David Rath chytil jiného "vhodného" argumentu a vytáhl do boje proti ODS.
Pane Rathe, podotýkám, že i mezi lékaři jsou voliči ODS a jistě při své "inteligenci" (ehm-aspoň nějakou snad máte) víte, že jich není zrovna málo!!
Pevně věřím, že Vám to bude vše dobře spočítáno a že jste se svou kariérou - doktorského úředníka, skončil.
Mch., ani jako k lékaři bych u Vás nezavadil. Vaší podlosti bude ztěží někdo konkurovat.
0/0
2.5.2002 10:32

Marek

Lékárnická komora
Dovoluji si podotknout, že návrh zákona se týká i lékárnické komory, kde je pro farmaceuty, kteří chtějí pracovat v lékárnách v ČR členství povinné.
Pikantní perlička: Člen komory musí povinně odebírat Časopis českých lékárníků - plátek velmi pochybné kvality. Dříve bylo možné, pokud chodily dva výtisky do rodiny, jeden odhlásit a ušetřit tak 500 Kč ročně. Od loňského roku to možné není, takže každý měsíc rovnou jedno zafoliované číslo putuje rovnou do koše, neb jak si s manželkou myslíme o to jedno se bez problémů rozdělíme, a to pětikilo je pouze vlastně jen maskovaný navýšený členský příspěvek.
0/0
2.5.2002 10:09

Jan Ledl

Liberalismus ve zdravotnictví
 Celé je to o tom, že pan Klaus si myslí, že jakákoliv regulace trhu je zbytečná. Pan Rath si to nemyslí. Je otázka na kolik je ČLK efektivní ve věcech kontroly. Nutno ale podotknout, že většina pokusů o liberalizaci čehokoliv skončila katastrofou. Školství - soukromé střední školy, jejichž absolventi byli kvalifikováni zhruba tak k výkonu funkce pomocného dělníka. Nápravou bylo opětovné zvýšení regulace. Právo - zrušení "ekonomických nedbalostních trestných činů" - Možnost prodávat akcie a cenné papíry pod cenou a za měsíc je koupit zpět čtyřikrát dráž a pak tvrdit, že to byl špatný odhad situace na trhu, nikoliv úmysl, a tím pádem nebýt trestně postižitelný. Tento proces se nazývá tunelování. Bankovnictví - Vzniklo v ČR kolem padesáti bankovních domů. Do dnešního dne jich více jak dvě třetiny již neexistují. Většinou z důvodů finančních operací výše uvedených. A tak se domnívám, že zrušení ČLK v dnešním rozsahu, bez adekvátní náhrady regulačních sil, povede k další vlně chaosu, poklesu kvality a morální úrovně, tentokrát ve zdravotnictví.
0/0
2.5.2002 10:08

Pap

Re: Liberalismus ve zdravotnictví
Je úsměvné jak může být někdo pomýlený. Nebo snad je hrozné, jak může být někdo tak blbý, myslím tím Tebe Jane50. Zkus se na svět koukat trochu pozitivně a ne, jako bohužel strašná spousta lidí tady v čechách, zapškle a pouze kriticky. Ale je demokracie, dělej si co uvážíš za vhodné, nenutím Tě.
0/0
2.5.2002 10:40

Jan Ledl

rere: Liberalismus ve zdravotnictví
Kouknu a vidim....   Positivní věci vidím také...     Například konečné řešení dálničního obchvatu Plzně...    je toho samozřejmě více...   A co se týče příjmání zákonných norem, tam je kritický pohled velmi potřebný, jinak to dopadá jako legislativa z poloviny devadesátých let...   ... naprostá katastrofa...
0/0
3.5.2002 14:07

Pap

Re: Liberalismus ve zdravotnictví
Je úsměvné jak může být někdo pomýlený. Nebo snad je hrozné, jak může být někdo tak blbý, myslím tím Tebe Jane50. Zkus se na svět koukat trochu pozitivně a ne, jako bohužel strašná spousta lidí tady v čechách, zapškle a pouze kriticky. Ale je demokracie, dělej si co uvážíš za vhodné, nenutím Tě.
0/0
2.5.2002 10:40

Milan

Re: Liberalismus ve zdravotnictví
Co to je za blbost? Tady se vůbec nejedná ze strany ODS o liberalizaci zdravotnictví, ale o vybudování prestižní organizace do které budou dobrovolně a rádi vstupovat doktoři. Každé povinné členství působí vždy opačným směrem než je žádoucí a nevytváří nic pro zkvalitnění výkonu povolání. A vaše poslední věta je úplně "mimo mísu", neboť nikdo nehovoří o zrušení ČLK, ale o povinném členství v ní.
0/0
2.5.2002 10:56

doktor

Inu tak
Nevím z jakého titulu pan doktor Rath vyhrožuje stávkou . Pokud vím LK o něčem podobném nejednala . Bude-li členství výhodné ev potřebné jistě každý rád členem zůstane .
                                       Doktor Bolíto
 
0/0
2.5.2002 9:50

0/0
2.5.2002 9:38

zdravotník

Komora
jako lékař, který je členem komory proti své vůli, jen proto,že tak stanoví zákon, jsem silně proti kampani Dr Ratha.Členství má být prestižní záležitost, ne povinná.Však taky pan Benda nehovoří o zrušení komory, ale jen o zrušení povinného členství.Jenomže tím by ubyl tok peněz pro komoru.Protestuji, aby z mých příspěvků byla placena reklama, se kterou nesouhlasím a zároveň jsem proti stávce, kterou pan Rath hrozí.Podle zákona stávka je jen posledním krokem , když selžou jednání o mzdě,a tady jde jen o ego pana Ratha a o zachování povinného členství.
0/0
2.5.2002 9:36

Petr

Re: Komora
po peclivem uvazeni musim rict ze mate pravdu....
0/0
2.5.2002 10:01

Juras

Re: Komora
Máte naprostou pravdu - pan Rath srovnáváním s Gottwaldem a jeho zrušením komory dokazuje, že je stejně lživým manipulátorem jako předlistopadové Rudé právo.
0/0
2.5.2002 12:12

Jirka

Re: Komora
Plně souhlasím. Já si myslím, že členství by mělo být na jednu stranu dobrovolné a na druhou stranu výběrové, být členem LK by podle mně mělo znamenat, že takto etablovaný lékař je lepší než průměr a že pokud si pacient může vybrat, tak si vybere toho, kdo je členem prestižní organizace. Ne jak je to teď, když jsou členy všichni a o prestiži se nedá hovořit. Vím, že to přirovnání bude pokluhávat, ale je to něco podobného jako když je v průmyslu někdo certifikován jako špičkový výrobce. Určitě si vyberete výrobek od něj než si ho koupit na stánku. Toto však někteří lékaři, jako např. MUDr. Rath nejsou schopni ani ochotni pochopit. Zde je ta část medicíny, kde by trh mohl rozhodovat.
0/0
3.5.2002 7:44

petr

To je zase revu
kvuli jednomu tajtrdlikovi! Nejvetsi trest pro vsechny tyhle pitomecky je si jich nevsimat. Coz novinari asi nikdy nepochopi. A tak se plka a plka az do zblbnuti a tato nula timto dosahne v podstate sveho.
0/0
2.5.2002 9:35

Vláďa

RATH JE ZLOČINEC
David Rath je zločinec první třídy a někdo (= slušnější část lékařského stavu) by ho měl kopnout do prdele!
0/0
2.5.2002 9:23

Opravdu se má rušit "nepovinné členství"?
Není v prvním odstavci chyba? Opravdu se má rušit "nepovinné členství", nebo členství povinné?
0/0
2.5.2002 9:20

www.valka.cz

Rathe tahni k certu ...
superpan superchytrej, superskvelej, me teda prijde spis jako superves ... je mi jedno, jesli chce stavkovat proti tomu ci onomu, ale at uz kurva prestane delat problemy a zacne premejslet nad tim, jak nasemu lekarstvi pomoct a ne ho shazovat dalsima problemama !!!
0/0
2.5.2002 9:18

filip

dr.Rath ( nebo Sládek?)
Mám takové tušení, že tento rok již dr.Rath zvolen presidentem komory nebude. Po aféře s Wobenzymem je billboardová kampaň poslední hřebík do rakve pana doktora Ratha, který ve své velkohubosti již připomíná jiného doktora - Sládka. Jako lékař odmítám stávkovat za dr.Ratha a ČSSD a odmítám, aby předvolební kampaň ČSSD byla financována z mých příspěvků komoře.
0/0
2.5.2002 9:14

Tomáš Kubín

Vůdce Rath
Rath se jako vždy chová jako všemocný, vševědoucí a všeobjímající génius a diktátor. Jako lékař podle jeho kolegů nikdy nestál za nic, alespoň se velkohubě zviditelňuje. ČLK by si měla posvítit na chlapa, který ji využívá pro vlastní obohacení se - viz. reklamní plátek (cosi jako "Lékař .." nebo "Doktor..."). Je to gauner první třídy. No a povinné členství? Jak může být členství KDEKOLIV povinné, to nechápu a nikdy nepochoím. Pokud existuje organizace, která někomu poskytuje nějaké výhody, nechť se o členy uchází férovým způsobem, ne na základě direktivy. A kampaň za prachy z příspěvků? To je neuvěřitelné svinstvo.
0/0
2.5.2002 8:49

honza

Stávka
Já za komoru stávkovat nebudu .
                                                Honza
 
0/0
2.5.2002 8:47

Milan

Rath novy tata pracujiciho lidu?
Vsichni, kdo jsou (at je forma jakakoliv) pro unie jsou komunisticti grazlove. Vzdy jim jde o to, nekoho organizovat, - rozumej spoutat,  takze vlastne nejde o nic jineho, nez omezeni osobni svobody. Rath neni nic jineho, nez dalsi komunisticky uniovy grazl. Lekari, alespon vetsina z nich, jsou inteligentni lide a meli by s Rathem vyrazit dvere. Kdyby to nahodou nepomohlo, a ac vyrazen dvermi (tedy Rath) a vlezl zpet oknem, tak uz nezbyva nic jineho, nez mu dat pres tu jeho nevymachanou bolsevickou drzku. Snad by se mu potom rosvitilo. Pokud ale chce byt za kazdou cenu organizovan, at se da dohromady s jemu podobnym Grbenickem, kteremu se ta partaj menecenych a (slava!!!!) vymirajicich bolseviku pomalu ztensuje, takze by je mohl pomoci omladit. treba by prinesl mezi ty zoufalce i nove myslenky
0/0
2.5.2002 8:39





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.