Silnice Hradec - V-Mýto - Litomyšl
Nejhorší na tom je, že tahle trasa je naprosto katastrofálně přetížená. V pracovní dny jsou tam přes den souvislé kolony několika desítek vozů, v jejichž čele obvykle jedou 2-4 Avie rychlostí 60 km/h a vozy za nimi je i sami mezi sebou předjíždějí. V pracovní dny večer a v noci jedou po silnici desítky a stovky kamionů a pokud se sjedou do kolony, tak se hodně těžko předjíždějí. O víkendu je nákladních vozů podstatně méně a od října do března je to dobře průjezdná trasa, navíc celkem pečlivě udržovaná, při sněžení sypaná atd. Nyní už jsou víkendy opět dost děsivé, protože vyjeli sváteční řidiči a to je přesně ten typ lidí, kterým nic neříkají zpětná zrcátka a mrtvý úhel, o používání blinkrů ani nemluvě. Souhlasím s tím, kdo napsal, že autobusáci nemají ve zvyku uhýbat předjíždějícím vozům, ale řada řidičů osobních vozů se ke středové čáře tlačí taky. Skoro mám dojem, že se tím někteří jednak baví, druhak si tím léčí komplexy (něco ve stylu: "Já mám Š120, ty si, hajzle, vezeš zadek v Octavii, tak si to užij, já tě předjet nepustím.").
A nejhorší na tom je, že před krátkým časem Mf DNES psala, že ministerstvo dopravy navrhovalo, aby se rychlostní komunikace (tuším R35), nahrazující tuto již nyní kapacitně nevyhovující silnici, stavěla až někdy v roce 2020. Dost mě překvapuje, že na téhle silnici není smrťáků mnohem víc, protože po níí jezdím několikrát týdně a úsek Litomyšl-Hradec je skutečně dost šílený, skoro stejně šílený, jako trasa Hradec-Chlumec-Poděbrady (začátek dálnice)...