Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nehodu autobusu zavinil řidič dodávky

Pondělní srážku autobusu a dvou aut na frekventované silnici I/35 mezi Holicemi a Vysokým Mýtem na Pardubicku zavinil podle policie řidič dodávky. Tragickou nehodu, která v tomto místě na několik hodin zablokovala dopravu, nepřežila cestující z autobusu. Dopravní policisté tvrdí, že řidič dodávky chybně předjížděl autobus ve chvíli, kdy jeho už předjížděla fabie.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Bára

Autobusaci
Samozřejmě se asi spousta chlapu pozastavi,ze se do teto diskuze plete holka,ale auta miluji uz od malicka a od 18 ridim. Kdyz nebylo auto musela jsem jezdit autobusem a to by se clovek divil,jake lidi ma ve svych radach CSAD a jine podobne podniky.Jezdila jsem z Prahy do Mělnika a věřte,že jezdit autobusem,ktery řídi silně nepříjemny řidič,předjíždí na plné čáře a před kopcem je opravdu o nervy,neříkam, že jsou takoví všichni řidiči autobusů a  tramvají,ale bohužel většina ano.Proto vsem temto ridicum vzkazuji - dejte vypoved na Vase mista ceka dalsich deset lidi, kteri jsou bez prace.
0/0
30.4.2002 16:28

Rendy

Debata
Neda mi to, abych se nepridal do debaty "nakladaky" versus "osobaky". Jezdim velmi casto sluzebne do SRN (osobakem - Octavia) Po dalnici se v Nemecku clovek kolikrat nestaci divit, co tam ridici kamionu provadi. Napr. bezohledne predjizdi jiny kamion, ktery jede max o 5 km/hod pomaleji. Nekdy nezustane jen u jednoho, ale vezme hned treba 3-4 najednou. To, ze se za nim mezitim vytvori kolona ve spicce behem chvilky i kilometrova, je mu uz jedno. Kdyz takovyto manevr udela nekolik kamionu, o nervni situaci je postarano. Nebo mi uz nekolikrat kamion vjel primo pred nos ve chvili, kdy jsem se v rychlosti mezi 160 a 180 k nemu blizil. Jina situace je na useku asi 30km pred Rozvadovem. Kdo to tam zna, asi vi jake to tam je peklo dojet kamion. Ale vzhledem k tomu, jak se to tam mota a jak neprehledne useky tam jsou, vzdycky se uklidnim a na tu chvilku spech odlozim. Ale jsou tam borci, ktery to berou v protismeru kolem cely kolony pred zatackou, kam absolutne neni videt, takze si hrajou takovou ruskou ruletu na silnici. Pokud ma nekdo rad adrenalinovy sporty, at je ale provozuje tam, kde pomlati maximalne sebe.
0/0
30.4.2002 13:03

Martin

Re: Debata
No zrovna minuly tyden mi tam tesne pred najezdem na ten 5km usek pred hranici (jel sem z Nemecka) najel nejaky borec s Oktavkou v zatacce do protismeru. Jakou mas barvu auta hade :) ?
0/0
30.4.2002 16:12

www.hpobchod.com

reakce
Vazeni, jak je vidno z prispevku, je mezi ridici obecne, takova mira agrese, ze brzo budeme jezdim BVPckama a vzajemne se strilet. Asi neni reseni kdyz tady "osobaci" rvou na "nakladaky" a obracene jaky jsou to debilove. Zkuste se radeji priste vzajemne "pustit", nikdo neumre a Vy budete mit dobry pocit, kdyz Vam dotycny (snad) podekuje. Dnes jsem videl opet jinou, dalsi smrtelnou nehodu a kazdy vecer dekuji bohu, ze jsem pod tim igelitem na krajnici nelezel ja. Tomas Kraus.
0/0
29.4.2002 16:27

marwill

Re: reakce
Žádná mírná agrese, lidi jsou ještě pořád zlí. Je to vidět dnes a denně nejen na silnicích.
0/0
30.4.2002 13:08

Oťas

I/35
To jsou všechno řeči na prd. Co se děje na průtahu I/35 městy Chlumec, Holice,
Vys. Mýto a Litomyšl ví jen ten, co tam žije. Je třeba už konečně zatnout tipec
ochráncům žab a chrobáků a postavit novou silnici.
0/0
29.4.2002 15:41

kanec

Re: I/35
Tim se ale vse nevyresi. I po nove silnici budou jezdit naprosto bezohledni ridici, navic jeste rychleji... Nehody nezpusobuje silnice, ale bezohledni ridici, kteri nerespektuji predpisy.
0/0
29.4.2002 18:59

Viados

Re: Re: I/35
Nekteri si snad mysli, ze na predjizdeni maji jakesi pravo. Nejsou schopni jet treba z Holic do Myta sedmdesatkou za kamionem. Proste Hormoni ...
0/0
29.4.2002 19:43

Viados

Re: I/35
Jo a to v sobotu 27.4. byla u Ostretina jina nehoda, 2 kamiony a 5 osobnich aut. Na vjezdu od Holic.
Jel jsem z HK. V Holicich na semaforech (stavba) vsechny v rade na zelenou cekajici (asi 12 aut) predjel magor s prazdnym nakladakem a vecpal se pred nekoho az u semaforu. Pak za prejezdem, jeste v obci, predjizdel asi stovkou celou kolonu az protijedouci auto muselo zastavit. Pak to jen tak tak ubrzdil pred tou nehodou v Ostretine, byli tam i policajti, ale asi meli svejch starosti dostk nez aby si ho podali. Skoda ze tenhle vul neskoncil v nejake betonove zdi. Skoro vzdycky to odserou nevinni. Kdyby se pri kazde takovehle nehode zabil jeden vinik, bylo by to jedine dobre.
0/0
29.4.2002 19:10

V. Sadovský

Re: I/35
Oťasi nebuďte směšný. Ochránci žab a chrobáků jsou ve skutečnosti úředníkům velice dobří k tomu, aby se zakrylo, že na nové silnice ve skutečnosti nejsou peníze... Je přeci pohodlné tvrdit, nestavíme, proti jsou ekologové. Jinak naprosto souhlasím, že ani skvělé cesty nemůžou sami o sobě vymýtit agresivní chování řidičů. Tady nehodu podle Policie zavinilo dvojí předjíždění, což je absolutní nehoráznost a setkávám se s ním čím dál častěji i na kvalitních úsecích nových obchvatů - viz třeba obchvat u Veselí nad Lužnicí. Když proti Vám jedou v protisměru dvě auta, tak máte většinou ještě třeba kam uhnout, ale kam se schováte, když se proti Vám řítí auta tři?
0/0
2.5.2002 8:38

Vitkom

***
no lidi sem doma,jenom trochu odrenej a ani nevite,jak sem rad ---- ani nevim jak se to stalo ----jenom sem slysel brzdy, cejtil naraz ze strany, a pak uz sme leteli ............ a toho dohadovani,kdo za to muze,by-jste vazne mohli nechat,je to nechutny a nic to neresi.
0/0
29.4.2002 14:03

Iva

Vulgarismus v příspěvcích
Vážení, sice píšete že nebudete zveřejňovat vulgarní příspěvky, ale když si člověk přečte všechny ty předchozí příspěvky, tak žasne. Tady jde o lidskou tragedii, proboha lidi co je to s Vámi!!!!!
0/0
29.4.2002 14:01

Kris

Silnice Hradec - V-Mýto - Litomyšl
Nejhorší na tom je, že tahle trasa je naprosto katastrofálně přetížená. V pracovní dny jsou tam přes den souvislé kolony několika desítek vozů, v jejichž čele obvykle jedou 2-4 Avie rychlostí 60 km/h a vozy za nimi je i sami mezi sebou předjíždějí. V pracovní dny večer a v noci jedou po silnici desítky a stovky kamionů a pokud se sjedou do kolony, tak se hodně těžko předjíždějí. O víkendu je nákladních vozů podstatně méně a od října do března je to dobře průjezdná trasa, navíc celkem pečlivě udržovaná, při sněžení sypaná atd. Nyní už jsou víkendy opět dost děsivé, protože vyjeli sváteční řidiči a to je přesně ten typ lidí, kterým nic neříkají zpětná zrcátka a mrtvý úhel, o používání blinkrů ani nemluvě. Souhlasím s tím, kdo napsal, že autobusáci nemají ve zvyku uhýbat předjíždějícím vozům, ale řada řidičů osobních vozů se ke středové čáře tlačí taky. Skoro mám dojem, že se tím někteří jednak baví, druhak si tím léčí komplexy (něco ve stylu: "Já mám Š120, ty si, hajzle, vezeš zadek v Octavii, tak si to užij, já tě předjet nepustím.").
A nejhorší na tom je, že před krátkým časem Mf DNES psala, že ministerstvo dopravy navrhovalo, aby se rychlostní komunikace (tuším R35),  nahrazující tuto již nyní kapacitně nevyhovující silnici, stavěla až někdy v roce 2020. Dost mě překvapuje, že na téhle silnici není smrťáků mnohem víc, protože po níí jezdím několikrát týdně a úsek Litomyšl-Hradec je skutečně dost šílený, skoro stejně šílený, jako trasa Hradec-Chlumec-Poděbrady (začátek dálnice)...
0/0
29.4.2002 12:46

Phate

Re: Silnice Hradec - V-Mýto - Litomyšl
K problematice Š120 kontra Octavie: v reálu to vypadá tak, že po dálnicích jezdí spousta troubů právě v zánovních Octáviích a myslej si, že jsou ti nejrychlejší. (většinou to (podle mého názoru) budou ti co po 30 letech naškudlili na novou káru se 100 koňma) Jinak jsem zažil dobrej šok cca před 3 rokama, když na dálnici na Teplice lehce po půlnoci zhruba ve 190 se zezadu přiblížily světla a když mě to předjelo, tak to mělo kastli z Š110R. Takže já bych ty starý Škodovky nepodceňoval.
0/0
29.4.2002 15:28

Kris

Re: Re: Silnice Hradec - V-Mýto - Litomyšl
To rozhodně nepodceňuju, já měl na mysli onu jistou skupinu lidí, která skutečně jezdí totálními troskami, ze kterých vyloudí tak 75 km/h, a nechce se za žádnou cenu nechat předjet. Plus ještě právě v těchto týdnech vrcholí jarní sezóna jednoho z největších postrachů silnic - motorizovaných chatařů a chalupářů. To jsou lidi, které bych skutečně střílel na potkání, protože jejich klasická výbava je auto (na značce nezáleží) a vlek z půjčovny (což se lehce pozná podle cedule majitele). A protože se šetří co nejvíc, nacpe se na vlek pokud možno všechno a k převázání poslouží kus provazu. takže občas leccos upadne. Zažil jsem to 4x v životě a pokaždé jsem byl rád, že žiju. Naposledy vloni na podzim jednomu bláznovi uletěl zahradní plastový stolek, který měl přivázaný na hromadě dalších věcí. Kdyby ten stůl nechytil vítr a nepřeletěl moje auto, tak mi skončil v předním skle, což při rychlosti 100 km/h není až tak moc velká legrace. Před pár lety mě dokonce jeden podobný hodlal fyzicky napadnout, protože mu při předjíždění (jel jsem na kole) uletěla z přívěsu konev a sundala mě z kola. Přiznávám, že jsem se neudržel a začal mu nadávat, a to velmi sprostě. Kupodivu se na mě chtěl vrhnout a pak mě aspoň seřval, že jsem mu kolem tu konev zdeformoval... Zkrátka - bacha na jarní stěhování chatařů, chalupářů a spol., je to o zdraví a o život.
0/0
29.4.2002 16:27

rybicka

S K V A R
Je to jasne des a bes, ale nejvetsi blbosti jsou na strankach skvaru Blesk. rybicka
0/0
29.4.2002 12:28

kyx

Re: S K V A R
Jenom bych podotknul,ze "skvar Blesk" je jedno z mala periodik,ktere neni nemecke...(je Svycarske)... nejserioznejsi zpravodajstvi hledejte napr. v HN. MF je takova dost "plytka"... A pro zajimavost-napr.v GB je vetsina tisku typu tabloid tzn.neco jako Blesk...
0/0
29.4.2002 15:11

morfeus

Svitavy
No to je fakt úroveň, hádat se kvůli městům. Jste asi pěkně vymaštěný zrůdy, když si dělátew prdel z vážný dopravní nehody......
0/0
29.4.2002 11:36

MT

Re: Svitavy
No jasně, my jsme všichni vymaštěný, jenom ty jsi vygumovanej
0/0
29.4.2002 16:36

jarda

řidiči
musím potvrdit, že lidi jezdí jako dobytek a hlavně čím dál agresivnějí, nepoúživají se zpětná zrcátka, mrtvý úhel ( s prominutím dámy) je pro některé řidiče opravdu mrtvý, používání směrovek při změně směru jízdy je málem rarita, přejíždění plných čar to je dnes už banalita, hlavní je pořádně šlápnout na plyn ať jsou řidičské zkušenosti jakékoliv, trpělivost, tolerance, slušnost a gentlemanství většina lidí hazí za hlavu, když usedá za volant. No a co na to policie ta je tu snad jen pro zábavu. 
 
0/0
29.4.2002 11:34

Phate

Re: řidiči
Krása, řidiči jsou dobytek atd. atp. Zaprvé v článku není napsáno, kdo nehodu zavinil. Za druhé prý řidič Fabie (že by velká, několikatunová opancéřovaná limuzína ?) při návratu do jízdního pruhu trefil autobus a poslal ho do pole (chachacha, někdy to zkuste). Nicméně má nabouraný předek. Jak to sakra dokázal ? Jezdím celkem dost po Praze a můžu říct, že největší prasata jsou autobusáci a tramvajáci. Měl jsem dvě dopravní nehody s vozidly MHD a v obou případech jsem stál na fleku. Poprvé si autobusák myslel že se tam vejde (nevešel a vjížděl na autobusové nádraží Palmovka rychlostí 70km/hod. Kdo to tam zná tak ví co to muselo bejt za hovado. Skoro to neustál a přistál mezi lidma). Podruhé jsem ve chvíli kdy tramvaj byla 200m ode mě (zhruba v úrovni Bránické hospody ve Vodičkový) jsem odbočoval z Václaváku doprava do Jindřišský (přede mnou bylo jedno auto) a dával přednost chodcům na přechodu. Mezitím tramvaják přijel, napíchnul mě na tyč a začal řvát, že jsem mu tam vjel. Nakonec jenom díky lidem, který to viděli, policie případ vyřešila v můj prospěch. Jinak to vypadalo na soud a ten kripl tam běhal a radoval se, jak bude mít tři dny volno a pak volno kvůli soudu atd. Mít pistoli, tak dneska bručím.
0/0
29.4.2002 12:15

Marek

Re: Re: řidiči
plne souhlasim, co je to za blbost ze ridic fabie vytlacil autobus do prikopu, kdyby ridic autobusu tomu nepomohl tak by tam nesjel ani nahodou. Nejhorsi piloti jsou autobusaci, kamiony pri predjizdeni alespon kousek uhnou do strany ale autobusy jsou neskutecny nuly jedou furt priposrane po stredu. Kdovi jestli tohle nebyl taky ten pripad.
0/0
29.4.2002 12:22

lubber

Re: Re: Re: řidiči
znám jinej případ.jeden můj kamarád, řidič autobusu ,(33 roků řidič busu a bez nehody) jel, proti Avia a za ním nějakej borec v nablískaným fáru neměl chuť čekat, tak začel autobus předjíždět a co se nestalo.Byl pomalej a tak aby mu kamarád trochu pomohl, snažil se trošku uhnout k příkopu.Byl tam špatnej povrch , utrhla se krajnice a autobus usekl dvě jabloně.Výsledek? 1 mrtvej, několik těžce a několik lehce zraněnejch a frajer v nablejskaný káře i Avie fuč.Kámoš dostal podmínku, protože jako řidič je zodpovědnej za lidi co veze.Je třeba si uvědomit, že zákon o silničním provozu říká jasně že předjíždět se může jen tak aby  nebyli ostatní účastníci silničního provozu omezeni ani ohroženi.Může mi někdo říct co je to dnes za můdu předjíždět tak že protijedoucí auta musejí uhybat a dávat tak vlastně pirátům silnic přednost?
0/0
29.4.2002 12:44

Phate

Re: Re: Re: Re: řidiči
V tomhle s tebou naprosto souhlasím, ale věř, že jsem potkal na silnici několik řidičů autobusů, kteří se chovali úplně stejně jako nablýskaný fáro. Co je na tom blbý je to, že kdyby tvůj kámoš neuhnul, byl by mrtvej v tom autě (nejspíš), ale říkám dobře mu tak, může si za to sám. V případě, kterej sem viděl já za to moh evidentně autobusák, ale co by se nesvez, je přece velkej a osobák proti němu nemá šanci. Stejně se chovaj i řidiči kamionů. Dost často jezdím, přes Hloubětín po okruhu, a rekord, kterej jsem viděl bylo zhruba 12 vteřin po naskočení červený zhruba v 90km rychlosti kamión s návěsem. Takový hovada bych střílel na místě.
0/0
29.4.2002 13:34

cbk

Re: Re: Re: řidiči
A nejvetsi hovadka jsou ridici ala ty : Samy kecy, a hovno k veci. Vsadim se ze ses porad prilepenej na pulce a okraj silnice ti nic nerika. Panove, ste oba dva vypatlany nuly. Kvuli vam bysme se my ostatni co jezdime MHDeckem meli zblaznit,ne? Kolikrat uz musel nas trajflik zurive brzdit kdyz mu tam nejakej kokot jako vy vjel pac je mistr sveta a vleze se prece vsude. Vas nezajima ze kdyz ten krap brzdi tak ti lidi v nem hazou drzky - maji se prece drzet, to byste mi odpovedeli. Ale ono je to nekdy trochu tezky. Jenom doufam ze az do Tebe priste najede salina tak porádně treba se ti v te hlave rozsviti az se uderis to volantu! Vodici MHD da best and forever - chceme pancerove autobusy by sme se nemuseli jezdit do skol a prace!
0/0
29.4.2002 12:50

Phate

Re: Re: Re: Re: řidiči
Zas jeden zakomplexovanej chudacek (nebo provokater?). Nevim jak u Vas se salinama vypatlana nulo, ale pochybuju, že by je řídili jiný vypatlanci než tady. Co se týče padání v autobusu, tak jsem jezdil 4 roky 30km tam a 30 zpátky busem a spadnul jsem nespočetněkrát. Ale, ne proto, že by tam někdo vjel, ale proto že autobusák byl velkej machr a jezdil jak hovado. Jak mu panečku asi stouplo sebevědomí, když s 10let starou karosou ve 110 předjížděl osobáky a protijedoucí auta zastavovala na krajnici. Jinak pokud bych přijal tvoje argumenty, tak proč má autobus brzdy ? Holt se budeš muset smířit s tím, že řidiči MHD většinou nepřizpůsobují svoji jízdu hustotě provozu a proto padáš na hubu. Apropó trochu statistiky pro všechny zastánce řidičů autobusů: Když v Praze zavedli zkušební provoz kamerových systémů na křižovatkách, tak se z hrůzou zjistilo, že 80 procent vjetí do křižovatky na červenou mají na svědomí řidiči autobusů. (Ale ono to asi bude tím, že by mu přece popadali lidi, tak proč by brzdil.)
0/0
29.4.2002 13:26

cbk

Re: Re: Re: Re: Re: řidiči
Správně!!! Plně s tebou souhlasim! Proc by meli brzdit? Kdyz sem minule cekal tak sem se bavil tim kolik lidi ( ne autobusu ) projede na cervenou, a bylo to celkem hezky cislo. Skoda ze nejsme mooc bohata zeme a vsude postavit tramvaje a vlaky... na ty byste si netroufli,co? Mam takovy krasny zazitek kdyz borecek zabocil do tramvaje - mel bys videt ten jeho vyraz v ksichtu asi jako !Co se to stalo, ze mi ta tramvaj neuhla ci (dokonce!!) kvuli me nezastavila! Kdybych pocital kolikrat uz sme stali s salinou jenom kvuli tomu ze nejaka guma proste nejezdi u kraje a myslis ze kdyz ten tramvajak zazvoni tak uhne? Kulovy.... Ale vis co me sere nejvic, ze kvuli takovejm nulam stoji v saline zbytecne min 50 lidí. Ale prrr... te pani to zivot nevrati, je mi ji a jejich pribuznych moc lito :o(
PS. Nevim proc bych mel byt zakomplexovanej? Jako ze nejezdim v kovovejch rakvich na kolech? Tak si to uzivej a doufam ze si jednou namlatis o nejakej strom nebo te vezme nejakej kamion, kdyz podle tebe jezdi strasne slusne... 
0/0
29.4.2002 13:39

Tom

Re: Re: Re: Re: Re: Re: řidiči
Děkujeme kolegům diskutérům -cbk- a -Phate-, že nám názorně předvedli myšlenkové pochody mnohých řidičů na trase I/35 i mnohých dalších. Takto pojatá sebestřednost (pánové cbk a Phate prominou) až arogance, která se nesnaží pochopit a předvídat co a proč ten druhý píše/dělá (Teď mluvím já a ty jseš debil! Teď jedu já a všichni jste debilové!) vede právě k takovým tragickým událostem, jaká je v článku popsána - to když je uplatňována za volantem. Ale zaplaťpánbu za arogantní diskusi, pokud povede k tomu, že už vybouření pánové posléze za volantem pojedou jako beránci - na chatu snad nikoho nezabijou. Pozn.: já najezdím ročně cca 30 tis. km a potkal jsem hulváty v naleštěných autech, otlučených autech, Aviích, Liazkách, dodávkách, autobusech, na motorkách, na kolech i mezi chodci.
0/0
29.4.2002 13:55

Phate

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: řidiči
Nejezdím jako beránek, ale ani nebezpečně. Jinak sebestřednost z toho cítím i já, samozřejmě chápu a přijímám i argumenty protistran, nicméně do diskuze jsem poslal příspěvek, kde jsem se pozastavil nad tím, že bez toho aby se vědělo kdo to zavinil tak někteří diskutéři mají jasno, a k tomu jsem přidal dva vlastní zážitky. Poté jsem se dozvěděl, že jsem vypatlaná nula, takže myslím, že v tomto případě je sebestřednost na místě.
0/0
29.4.2002 14:02

Phate

Re: Re: Re: Re: Re: Re: řidiči
Já si přece na nic netroufám, jen jsem reagoval na to, že v článku nebylo uvedeno, kdo tu nehodu zavinil.  Ani jsem nepsal, že má tramvaj někomu uhýbat. Jinak pokud stojím frontu a za mnou přijede tramvaj, tak TEDA KURVA SORRY!!! čekám, že zastaví, notabane, když se sere 50 a vidí mě na 200 metrů.
Jinak bych ti přál vidět výraz v ksichtě autobusáka poté, co dvakrát za sebou hodil vlnu do levýho pruhu na magistrále opálenýmu kolíkovi s pětkovým bavorákem a napotřetí ho trefil. Dopadlo to tak, že chlapík počkal až zastaví v zastávce a zmydlil ho neuvěřitelným způsobem. Můžu ti říct, že ublíženýho výrazu v jeho zkrvaveným ksichtě sem měl ohromnou radost. A ještě větší, když mu to policajti osolili.
To že tramvajáci často napichujou auta ANIŽ BY MUSELI, POTVRZUJOU I POLICAJTI.
0/0
29.4.2002 13:56

cbk

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: řidiči
To se už nedá nijak komentovat. Nic. To je sice hezký kolik toho najezdíte a jací ste beránci a všude jedete padesát a zastavujete na přechodech... tak jo, za chvilu povalim dom, pojedu MHD a všem těm řidičům co to řídí věřím páč sou dobří A KDYBYCH VIDĚL JAK MI NĚKDO MLÁTÍ ŘIDIČA tak du po něm.  Odpovím ti jako ty mě : Přeju ti vidět ksicht borca, když sme jeli a stála tam taková hezká škodárna ( pochopitelně na zákazu ) a čohala nám do cesty. Řidič i kdyby chtěl sebevíc tak už nemohl víc na druhou stranu. Škodárně couhalo zrcátko, mi jsme troubili borec ve škodárně se jenom smál a vyhuloval. Trolejbus se rozjel a zrcátko mu urazil a ridič a našeho trolejbusu si otevřel dvířka, poslal ho do prdele a byl klid. krásnej pocit. Fakt. 
Jinak policajti potvrzujou ÚPLNĚ VŠECHNO! 
0/0
29.4.2002 14:16

V1kt0r

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: řidiči
Koukam, ze Ty mas dneska silny den. Je dobre, ze jezdis MHDckem. Nejenze je to ekologictejsi, ale nekdo jako Ty na silnici, to by tady jeste chybelo. Takze dnesni viktoruv Oscar za rozumny usudek goes to CBK za dobrovolnou nepritomnost za volantem.
0/0
29.4.2002 14:54

Phate

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: řidiči
O borečcích s ksichtem jsi začal ty. Jinak soudě dle tvých reakcí ti už splývám s jinými přispěvateli. Kamaráde chtělo by to míň chlastat. Už dlouho jsem tu od tebe nic nečet. Ti padla, tak si valil na šalinu nadávat na ty hajzly co před šalinou neuhýbaj do škarpy, s pocitem sebeuspokojení jak jsi zase vyjebal se svým zaměstnavatelem?
0/0
29.4.2002 15:40

V1kt0r

Re: Re: Re: Re: řidiči
Veleduchu.
0/0
29.4.2002 14:49

barbudo

Re: Re: Re: řidiči
Není pravda, že vhodně mířenou Fabií (na přední kolo) nedostanete autobus ze silnice. Před lety se to povedlo i Trabimu, protože to dopadlo ještě hůř, dost se to tenkrát vyšetřovalo, včetně znalců a pokusů a potvrdilo se, že to lze a poměrně snadno.
0/0
29.4.2002 15:13

Phate

Re: Re: Re: Re: řidiči
To beru, ale kterej kouzelník dokáže při tomhle manévru nabourat předek ?
0/0
29.4.2002 15:21

barbudo

Re: Re: Re: Re: Re: řidiči
Nevím který předek. Svůj jistě snadno. Předek autobusu tak, že se před něj nezařadí úplně, ale zádí o něj zakopne - tahle se ale v tomto případě asi nestalo. Předek autobusu byl asi poškozen při přeskakování příkopu, likvidaci patníků, stromků apod.
0/0
30.4.2002 9:04

meduňka

Re: Re: řidiči
Tak zkuste jezdit 10-12 hodin denně tramvají po Praze, včetně sobot a nedělí a svátků,  určitě budete mít skvělou náladu a kde jste vzal ty 3 dny volna?
0/0
29.4.2002 14:09

cbk

Re: Re: Re: řidiči
Nechtěl. Proto Vás podporuju a díky.
0/0
29.4.2002 14:19

V1kt0r

Re: Re: Re: řidiči
Vazeny pane. Pro spatnou naladu neni za volantem misto. jednou se ucastnite silnicniho provozu, takze Vas pri napichovani zadna spatna nalada neomlouva. Jiste, mit zodpovednost za lidi za sebou neni zadny med. Volba, zda pouzit rychlobrzdu a polamat treba par noh, ale nezabit nekoho pred sebou, je tezka. Ale prave proto by salinu nemela ridit kdejaka guma.
0/0
29.4.2002 14:56

meduňka

Re: Re: Re: Re: řidiči
Taky nemůže. Řidiči musí před uzavřením pracovního poměru dělat psychotesty a každé dva roky přezkoušení z pravidel silničního provozu, vnitřních předpisů, linkového vedení atd.
0/0
29.4.2002 15:52

Phate

Re: Re: Re: Re: Re: řidiči
Přezkoušení z pravidel, musí každé dva roky dělat každý, kdo jezdí buď služebním autem, nebo soukromým pro služební účely. Takovejch je na silnicích mraky, a přesto to vypadá tak jak to vypadá. Takže nějaký přezkoušení jednou za dva roky (notabene když vypadá tak jak vypadá v těchto zeměpisných šířkách) pro mě není dostatečný argument. Jinak psychotesty musej dělat třeba i policajti a myslím, že náročnější. A přesto se koukni se kolik je mezi nima šmejdu.
0/0
29.4.2002 16:24

V1kt0r

Re: Re: Re: řidiči
Omlovam se za vazeneho pana. Docela dobre muzete byt i vazena dama. :-) Takze preji hodne stastnych, nebo alespon ne nestastnych, kilometru a pevne nervy. V.
0/0
29.4.2002 14:58

Phate

Re: Re: Re: řidiči
To má bejt omluva a argument ? Když mě moje práce prudí a sere, tak mám právo bejt hovado ? (Proč tu práci teda dělá, když ho sere ? Z lásky k lidem nebo proto, že nic jinýho a lepšího neumí? (Pro slovíčkáře: tím nemyslím, že je to podřadná práce)). Už se fakt nedivím, že to v tomhle státě vypadá, tak jak to vypadá. To je stejná argumentace, jako ta, že kampeličkáři musí být odškodněni, protože jsou špatný zákony a oni nemůžou za to že byli okradeni. Jinak ty tři dny volna má po dopravní nehodě na zotavenou, nevím jestli je to pravda, tím se chlubil ten tramvaják.
0/0
29.4.2002 15:05

karel

silnice
tady v ty ykurveny republice bude umirat tolik lidi na silnicich nez se zabije nekde nejakej papalas z vlady. Vod roku 1989 po komancich se tady snad nepostavila zadna nova silnice.A krome toho ze lidi jezdej jako hovada tak to tady stoji pekne za hovno. Viz:Hradec Kralove-Podebrady atd.Uz abych byl nekde vhajzlu a ne tady kde me to uz pekne sere.
0/0
29.4.2002 11:07

Albert

Re: silnice
Jasne Karle uz abys byl v tom hajzlu...
Dokud budou lidi jezdit na silnici jako cunata, tak se nic nezmeni, ani kdyby vedla mezi kazdou vesnickou nova dalnice.
0/0
29.4.2002 11:17

ONYX

Re: silnice
doporucuju ti Karliku zmiz hodne daleko, nejlepe nekam na Kubu, tam maj suprovy socialisticky silnice a takovy supermani jako ty se na ni budou vyjimat. Myslim si taky, ze prusvih neni v silnici, kterou lemuji stromy, ale v pitomcich co po ni jezdi.
*****
Sam najedu jen soukrome za rok skoro 40tis km. Pri ceste smerem k polskym hranicim od Prahy si davam radsi hodne velkej pozor na supermany v monterkach v poctu 5 ks v autech se znackou "D", ktery to valej co to da hlava nehlava smer Nachod. Nektery mi pripadaj jak magori, ktery nerozeznaj maximalni rychlost "Fiata 126 - Maluch"   a  Fordu Mondeo 2,0.
0/0
29.4.2002 12:04

ds

Je to cesta smrti
Sam tudy jezdivam na sluzebni cestu a vim, ze to je velmi nebezpecny usek cesty (a navic mnoho ridicu tam jezdi jako dobytek). V pripade nebezpeci neni kam uhnout, takze jsou jen dve sance - bud neuhybat a vrazit do auta nebo uhnout a vrazit do stromu..... Jsem vzdy rad, kdyz uvedeny usek cesty preziji...
0/0
29.4.2002 11:01

Jan

Re: Je to cesta smrti
s takovými řidiči bude cesta smrti každá, i ta polní
0/0
29.4.2002 11:26

Abi

nehoda
Ta trasa je správná. V autobuse zřejmě seděla moje sestra, nemůžu se jí dovolat...
0/0
29.4.2002 10:51





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.