Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Lánský je ve svazcích StB

Ve vládě Miloše Zemana seděl rok a půl člověk, jehož jméno je dodnes zapsáno v registru svazků Státní bezpečnosti: Egon Lánský. A premiér Zeman to celou dobu věděl. Tyto informace získala MF DNES už loni v létě, kdy se ukázalo, že ve státní správě stále působí desítky agentů Státní bezpečnosti. Z několika zdrojů - z ministerstev obrany, vnitra a od historiků - se je podařilo ověřit až nyní, kdy začal platit zákon o zpřístupnění svazků StB.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jan Herna

Egon Lánský ve svazcích StB-VKR
   Je neuvěřitelné,jakým způsobem se zachází s informacemi  o vztazích ke komunistické Státní bezpečnosti.Každopádně člověk,na něhož padne takovéto podezření by neměl zastávat žádnou funkci,kde přichází do styku s utajovanými skutečnostmi jakéhokoli charakteru.Ať si o tompan Lánský myslí cokoliv,k tomu jak a proč se objevil v této evidenci,je to jeho především jeho morální  selhání,že funkci,u které je požadováno,že za minulého režimu nebyl členem určitých organizací,evidován ve svazcích StB,VKR,přijal.A to i v tom případě,že by se na zařazení do takovéhoto svazku nepodílel,tedy nepodepsal spolupráci.Takovýto člověk je totiž snadno vidíratelný.Podstatné je také,že porušil omezující ustanovení.A to by člověk na vládní funkci neměl.Je to tedy vždy otázka osobní morálky.
 
 
0/0
3.5.2002 10:47

Zuzka

Obcane MLC!!
Obcane MLC, nepremyslej, ver tomu co ti rikaji zmanipulovana media a budes trpen BLBCI!!!! Take vsak muzes dat ve volbach konecne svuj hlas mimoparlamentnim stranam jez maji svuj ETICKY kodex /viz. napr. Nedeje/. Jak se rozhodnes??
0/0
29.4.2002 15:13

Juras

Re: Obcane MLC!!
Pokud ve volbách dopadne dobře, stane se z mimoparlamentní strany stranou parlamentní a etický kodex (zejména pasáže o korupčním chování) nrbude řadou členů dodržován (dokonce si myslím, že dost z členů naděje do této strany nalezlo s nadějí na příležitost k porušování kodexu. Jediná šance jak vybudovat důvěryhodnou stranu je dlouhodobá politická mimoparlamentní práce, nezúčastňováníse voleb (aby vonící korýtka nezlákala chrochtající prasátka). Strana, která chce, sotva vznikla, vyhrát volby, je nedůvěryhodná, i kdyby její zakladatelé byly nejušlechtilejší bytosti ve vesmíru. Jednak do ní nalezou mj. prospěcháři, kteří by se v zavedených stranách nedostali tak rychle k lizu, dvak je to hurá akce, která se v případě volebního neúspěchu brzy rozpadne.
0/0
30.4.2002 13:48

pražák

Prosím redakci,ať.....
Prosím redakci IDNES ať fotografii toho dobytka z monitorů odstraní.
0/0
29.4.2002 12:56

Pepa

Re: Prosím redakci,ať.....
To upocený prase na můj monitor nepatří,pryč s ním!!!
0/0
29.4.2002 12:58

Vítek Plichta

Re: Re: Prosím redakci,ať.....
Co na to říct, snad jen že tam ještě nejsou vaše obličeje .
0/0
29.4.2002 16:54

pražák

Re: Re: Re: Prosím redakci,ať.....
Plichto,ty take patříš k tomuto preseti??? že ho obhajuješ???
0/0
29.4.2002 20:44

Vítek Plichta

Re: Re: Re: Re: Prosím redakci,ať.....
Jak to myslíš? Jmenuju se Plichta, jak sis správně všimnul, on se jmenuje Lánský, to sis také asi všimnul, otroctví se u slovanských kmenů ani moc neuchytilo a poddanství zrušil Franta Procházka v roce 1848... A neobhajuju Lánskýho, ale princip.
P.S. Ke všemu se za své názory nestydim a umim se podepsat. A to že někdo byl nebo nebyl agentem STB z něj snad nedělá prase, jestli jo běž s tim na patentový úřad a nobelovka za úspěchy v genetice na sebe nenechá dlouho čekat...
0/0
29.4.2002 22:15

Honny

Hnus
Již první pohled na toho člověka mne ujistil že je to zrůda.Z diskuse vyplívá že snad jsme byli v STB všichni. Ne ,nebyli je jenom s podivem  jak se to v okolí Strakovky hemží STB.Za chvíli se půjde volit ,nezapomeňte na tyto fakta a nevolte ty provařené struktury .Na druhou stranu koho tedy volit?Akce čisté ruce sloužila k odpoutání pozornosti společnosti od skutečných trestných činů.Co bude např. s kauzou české pivo v němž jsou vláčeni lidé již rok a dodnes nejsou obviněni,když Nomura vyhrála arbitráž?To jsou ty Stb metody,uvědomte si že minimálně 10 let pracovali STB-aci na předání moci kterému se říká sametová revoluce. Oni museli přece dostat nějakou úlitbu za svůj dobrovolný odchod.Tak co přátelé koho půjdeme volit ?
0/0
29.4.2002 11:40

Kavan KATO

hnusak odporny
uz od prvniho pohledu je jasne o co tomuto vyzirkovi jde v prvni rade ... o SVUJ prospech ... viz jeho "podnikani" a "bankovni konta" ... ale takovi jsou vsichni tam nahore, je to takovy typek jako neboztik eeeee Benda (kdyz jsem ho videl, tak se mi oteviral nuz v kapse)
0/0
29.4.2002 10:56

zab

Svazky
Pan Lánský na mě nikdy nepůsobil důvěryhodně,ale je to jen můj pocit.Ten článek nám popravdě taky moc faktů neříká, ale beru to jako akci ani ne proti Lánskému, jako spíš proti ČSSD. To zase tak nepřekvapí.Jenom bych prosil, aby mi ve snaze popsat co nejvíce papíru redaktoři nesdělovali jednu informaci hned několikrát v jednom článku. Jsem pro otevření archivu a řeknu proč. Je dobré vědět, s kým mám tu čest, ale ne na základě jména na Cibulkopapíře. Pan Vítek Plichta píše níže o tom, že z každé zahraniční cesty se musela napsat zpráva.Pan Jarda mu oponuje, že to hned z dotyčného nedělá estébáka. Jenomže já tvrdím, že spolupracovníka či informátora určitě. Alespoň podle Cibulky. Ta zpráva byla totiž někde uložena a nějak byla evidována. A to pod jménem toho, kdo ji psal, to samé platí o tom, kdo se za něj zaručil a kdo ho tam vyslal. Znám jiný případ, kdy byla z náboženských důvodů vyšetřována celá rodina. U dětí musí být přítomen rodič, či pedagogický dozor. Rodiče v tomto případě nebyli přípustní. Kantor, který dohlížel na to, aby na dítě nebyl vyvíjen fyzický či psychický nátlak, se musel na protokol podepsat. Může se dnes bránit Cibulkovi, když ho označí jako spolupracovníka? Jen v případě otevření svazků. Lánského případ je asi o něčem jiném, pouze chci říct, že prase není Vašek, ale Petr.
0/0
29.4.2002 10:47

Vítek Plichta

Re: Svazky
S tou cestou jsem to tak myslel, prostě je to napapíře a šmitec... Je na každym jaké má svědomí... Do toho si vidí jen on sám...
0/0
29.4.2002 10:51

zab

Re: Re: Svazky
Svědomí sice čisté mít můžete, ale zkuste to někomu vykládat.
0/0
29.4.2002 11:10

Lanský, Fencl, Kavan ...
... a k tomu různý Šloufové. Zkrátka "čisté ruce", proč se divíme?
0/0
29.4.2002 9:45

Svoboda

Čemu se divíš svazáku?
Tajná služba (ať se jmenuje StB, BIS, CIA, atd...) si vede svazky na osoby, kvůli kterým byla zřízena. Nebude to tedy na Frantu z kolbenky ani Andulu z bufetu, pokud nejsou zrovna členy disentu. A všichni exponenti "sametu", kteří měli po třesku přístup "na ona místa", si svoje svazky zlikvidovali nebo je alespoň zredukovali. Vy byste taky nechtěli, aby se vám hrabali v ložnici v šupleti. Takže nyní si můžete licitovat jak chcete, už s tím nic nenaděláte. Jinak si vpomeňte sami na sebe, jak jste běhali v pionýrských šátcích a vaše právo kádrovat druhé vám dává jenom pozdější rok narození.
0/0
29.4.2002 9:42

JV

No a? Normálka!
Dodnes máme ve vládě pána s krycím jménem KATO. Scházel se s pracovníky české ambasády v Londýně a vyprávěl jim, co věděl o exulatech, ale prý vůbec netušil, že to jsou estébáci.  Taky je o něm známo, že se angažoval v různých západních "mírových hnutích", které řídila KGB. A vadí to někomu?
Nevadí.
0/0
29.4.2002 9:16

ceskapolitika

Re: No a? Normálka!
Vadí to asi i voličům, proto pan Kavan už nekandiduje do parlamentu , ale míří kvapem do OSN. Na to mu ostatně vláda dala desitky milionů...
0/0
29.4.2002 11:07

Horymír

Dejte už pokoj s STB!
Jsem přesvědčen, že aktuálnější a zajímavější počtení by bylo o spolupracovnících a poskocích CIA. Ale pardon, to jsou přece bojovníci za demokracii a hrdinové.
0/0
29.4.2002 8:57

Alice

Re: Dejte už pokoj s STB!
 horymíre, horymíre - ty jsi podepsal vázací akt ve kterém roce Dostal jsi za to děti na školu Jsou z nich učitelé nebo soudci  
0/0
29.4.2002 9:06

Bára

Re: Dejte už pokoj s STB!
STB ublizilo hodne lidem a tak Ti kteří  byli jejimi poskoky musí být potrestani.Pokud si myslite, že ne, asi jste se za komunismu mel dobre a neuvedomujete si krivdy,  ktere byli napachany.
0/0
29.4.2002 9:53

Vítek Plichta

Re: Re: Dejte už pokoj s STB!
To nikdo nepopírá, že páchali křivdy... Jen že ti co to organizovali, se májí o100% lépe než vy. Jsou to zaměstnanci vlivných zahraničních (přinejmenším) firem. Ty už nikdo nepotrestá... A takovýho grebeníčka nepovažuju za STBáka, ale za ubožáka, kterýho STB využívala... To je rozdíl... A pak každej STB, kterej neby vůl, si pěstoval svého disidenta a pak ruka ruku myje... Takže kdo je horší... Radšejc ať nikoho nepotrestají, než aby dělali z lidí hlupáky!
0/0
29.4.2002 10:21

Bára

Re: Re: Re: Dejte už pokoj s STB!
Samozřejmě zde jde o potrestaná lidí, proti kterým jsou evidentní důkazy. Asi si nikdo nedokaže představit pocity lidí, kterým stbáci ubližovali a ubližovali jejich rodine a teď ti samí, kteří ubližovali sedí ještě na lépe placených pozicích jako jsou např.soudci a dodnes soudí jak za komunismu, to jest, že poslouchají to co nadiktuje policie a ne podle práva. Jde o to, aby shnilá komunistická struktura neměla pravo poroučet. Samozřejmě, že to bude trvat ještě spousty let, než do řad zakonodárců zasednou lidi, nepostižitelné komunistickou minulostí.
0/0
29.4.2002 10:31

Vítek Plichta

Re: Re: Re: Re: Dejte už pokoj s STB!
Věřte tomu, že dovede... Vy osobně jste byla nějak usurpovaná, že takhle píšete? P.S. Na tom jestli byl soudce komunista nevidím nic špatného, má-li čisté svědomí... Kdo asi učí práva na vysoké škole, že... A všichni disidenti, se profesory stát taky nmohou...
     V jedné věci se však chca nechca moderní společnost s tou jejich shoduje - Odsuzujeme je za jejich chování v minulém režimu... Jednou je holt dobrej západ podruhý východ, podle toho odkud fouká...
0/0
29.4.2002 10:40

Bára

Re: Re: Re: Re: Re: Dejte už pokoj s STB!
Celá má rodina měla problemy, že nechtěli vstoupit do strany,ale s tím soudcem - bohužel mam zkušenost se soudkyní, která byla velice aktivní za komunismu a soudí do dnes takovým způsobem, že Vrch.soud v 8 z 10 jejích rozsudků zruší, pro nedostatek důkazů, což hovoří za vše.Bohužel soudce má doživotní funkci a de facto nemůže být odvolán a odvolán většinou není,jelikož má dobré známé z minulosti ještě na vyšších postech.Kvůli kampani ,která vypukla proti bývalým komunistum a svazkům stb jsou to velice snadno vyděratelní lidé a tak nepotopí své bývalé kolegy z rad komunistické strany.
Samozřejmě souhlasím s tím, že tato společnost odsuzuje ostatní za chování v minulosti, ale nezlobte se ne mě, když napisi, ze lidé, kterí odsuzovali k trestum smrti nebo pro "chování, které se neslučuje se socialistickym rezimem" nemají na postech, kde opět rouhoduji o osudech lidí co dělat.
Také to, že nejdříve jsme uctívali východ a teď hledíme pouze na západ  není nejlepší a jak východ i západ má sve negativa, ale bohužel naši zákonodárci se vžily do situace, kdy naše malá země nezmůže nic. Bohužel se mýli, historie mluví za vše. Pan prezident Masaryk dokázal, že i tak malá země jako je naše se dokáže ve světe prosadit aníž by kopírovala většinu.
0/0
29.4.2002 10:56

Vítek Plichta

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dejte už pokoj s STB!
S tou malou zemí stoprocentně souhlasim. K té soudkyni - také záleží koho soudí, aby ti obžalovaní neměli lepší konexe, než ona, co takovej zkorumpovanej vyšetřovatel dovede... Ale u 8 případů z 10 je to asi tak jak říkáte, jenže ono i u "mladých soudců" není situace zrovna růžová, takže prašť jako uhoď...
0/0
29.4.2002 11:08

Bára

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dejte už pokoj s STB!
Jistě, jenže mladí soudci  nejsou "postižení"minulostí. Neříkám tím ovšem, že mladí soudí lépe, ale jde o to, ze vetsina mladych si nenecha diktovat od policie jak a koho ma odsoudit.Zkorumpovaný vyšetřovatel dokáže hodně, je jedna ruka se státní zástupkyní a ta je jedna ruka se soudkyní. Nehledě na to, že odměny vyšetřovatele jsou jen na tom, kolik spisů dá na stůl státnímu zástupci a statní zástupce je odměňován kolik podá návrhu na obžalobu a soudce má odměny, kolik případů odsoudí za měsíc, zde jasně vidíte, že návaznost je opravdu velká a nikdo ze zainteresovaných nemá důvod nějakým způsobem řešit a hledat opravdové viníky, protože by jim utekli odměny, pokud by nesplnili normu.Je to nedokonalý systém. A v minulosti se to řešilo stejně a pokud se to tak bude řešit dál, tak justice bude neustále nedokonalá a poznamenaná minulostí.
Tímto jsme se dostali jinam, ale porád je to dokazování toho, že lidé, kteří byli aktivní v minulosti, tak by nemeli rozhodovat o osudu jiných.Samozrejme chapu, ze nekterí vstoupili do strany jen pro to, aby mohli vystudovat atd.ale takových je málo, většina tam vstupovala s tím, že opravdu vyznávali vládu, která nebyla vůbec správná a takoví lidé dokážou bohužel škodit do dneška a to jde. Bohužel není žádný patent na to, jak rozeznat lidi, kteří vstupovali do strany s přesvědčením, že dělají dobře a lidi, kteří tam vstupovali jen proto, aby ochránili svou rodinu.
Všechnno dokáže vyřešit čas a nová generace, která se bude o zvěrstvách komunismu jen učit a i jejich rodiče budou o tom slyšet z doslechu.
0/0
29.4.2002 11:24

Vítek Plichta

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dejte už pokoj s STB!
Já si prostě nemyslim že by většina lidí byla zapálenými komunisty. Buď si nedokázali představit jiné východisko, nebo nechtěli vybočovat z řady... Takže na minulost bych již koukal pouze z hlediska historického a spíš se snažil všechny přemluvit aby se laskavě dostavili k volbám... Je mi pak úplně jedno koho budou volit, ale Ti opravdu zarytí komunisté-důchodci nám alespoň svými hlasy sprzní budoucnost o něco méně...
0/0
29.4.2002 12:50

Bára

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dejte už pokoj s STB!
S tím souhlasím a také s Vámi souhlasím v tom, že 90% zarytych komunistů se počítají z řad důchodců.
Myslím, že jsme již prodiskutovali vše, co se v tomto tematu prodiskutovat dalo.
Dekuji za Vaše názory.
0/0
29.4.2002 13:11

Juras

Re: Re: Dejte už pokoj s STB!
Milá jmenovkyně, jak chcete ty poskoky poznat? Kdo to dělal dobrovolně, ze škodolibosti a kdo se jen ohnul pod nátlakem? A kdo je jako agent STB označen jen tak, bez svého vědomí? Na skutečnou špínu se nic už nedozvíme, ve svazcích zbyli už jen především lidé, kteří do toho spadli vydíráním anebo nevinně. Údaje o skutečných zloduších byly odstraněny před listopadem 1989 anebo tam nikdy ani nebyly, aby nepadl ani stín podezření na pečlivě pěstované "disidenty" s profesí kotelníka. Jistě takoví mezi námi jsou a občas vystrkují růžky, jenomže je, alespoň pro mne těžko soudit. A než spolu s tisícem hajzlíků odsoudit jediného nevinného, raděj jsem pro netrestat nikoho a skutečně se už na rýpání v minulosti STB vykašlat. A raději prcovat na systému, který by byl proti podobným grázlům co možná nejodolnější. Nepěstovat kult moudré osobnosti (Havel), nedělat vše pro co nejlepší pozici své strany (Klaus a Zeman - volební zákon) ani se nesnažit destabilizovat společnost podporou protizákonného ovládnutí nejmocnější zbraně současnosti - televize (Ruml).
0/0
30.4.2002 12:46

Bára

Re: Re: Re: Dejte už pokoj s STB!
S tím co navrhujete samozrejme souhlasím, ale pokud budou věrohodné a přímé důkazy, tak by měli být potrestán. Jednalo by se zejména o příslušníky stb, kteří mučili a donucovacími prostředky nutili ke spolupráci nebo k výpovědím. Samozřejmě je otázka, zda Ti kteří by měli v těchto kauzách vypovídat, by vypovídali pravdu. Bohužel toto je diskuze, která nebude mít nikdy konce, snad až tehdy, kdy bude nová generace, která se o komunismu bude učit v dějepise a ani jejich prarodiče nebudou poznamenáni tímto strašákem minulosti.
A nejhorší je to, že lidé, kteří seděli na vysokých postech za komunismu tam sedí do dneška a mnohdy i na vyšších postech.
0/0
30.4.2002 13:10

Juras

Re: Re: Re: Re: Dejte už pokoj s STB!
Ano, konkrétní zločiny, které se podaří prokázat, musí být potrestány. Článek o Lánském mi ovšem nepřipadá o konkrétním zločinu a přestože si o Lánském nemyslím nic dobrého, o článku si myslím, že není důvěryhodný, obsahuje možná nějaká fakta, ale těžko je odlišit od manipulací. Účelem článku je především nakydat co největší vrstvu hnoje na nějakého opozičněsmluvního socana. Holt - Slonková s Kubíkem - pro zadavatele afér je to šikovná a spolehlivá značka. Zajímalo by mě, kdo si tu aférku objednal :-(
0/0
30.4.2002 13:37

0/0
29.4.2002 8:54

???

A co jeho nezdaněné příjmy ?
Jak dopadly jeho zatajené peníze na zatajeném kontě v cizině ?
0/0
29.4.2002 8:48

bohouš

Havel tam byl taky.
Když mohl i pan president, proč bychom se divili u někoho jiného???
0/0
29.4.2002 8:32

zab

Re: Havel tam byl taky.
To je zajímavé, kolik se vždycky najednou zjeví informovaných Bohoušů. I když Vám to musíme věřit, vy jste ho přeci řídil.
0/0
29.4.2002 8:42

bohouš

Re: Re: Havel tam byl taky.
Zabe, hloupá odpověď z Tvé strany. Neřídil jsem ho, je mi 26 let, tak počítej. Napsal jsem jen pravdu, která byla několikrát publikovaná. A ptám se, u Havla Vám to nevadí? Vždyť ani nevíte, proč tam byl Lánský evidován.
0/0
29.4.2002 8:51

POZN.

Re: Re: Re: Havel tam byl taky.
Prezident byl pouze neúspěšným kandidátem tajné spolupráce a ne z vlastní vůle.VKR nebyla totéž co STB.Ale nechápu,že se na to nepřišlo dřív.
0/0
29.4.2002 9:17

bohouš

Re: Re: Re: Re: Havel tam byl taky.
1. Vojenská kontrarozvědka byla řízena Státní bezpečností. 2. Přišlo se na to dřív, ale neví se nic víc, materiály byly zkartovány podobně jako u Havla a mnoha dalších, kteří jsou dnes u koryt.
0/0
29.4.2002 9:42

zab

Re: Re: Re: Havel tam byl taky.
Hloupé je to od vás. Reagoval jsem ne na Lánského, ale na vaši poznámku o Havlovi. A ptám se vás znova. Co o tom víte?
0/0
29.4.2002 9:38

bohouš

Re: Re: Re: Re: Havel tam byl taky.
Co tom vím, to jsem napsal.
0/0
29.4.2002 9:45

zab

Re: Re: Re: Re: Re: Havel tam byl taky.
Takže nic. Děkuji
0/0
29.4.2002 9:57

re_fantomas

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Havel tam byl taky.
http://www.humintel.com/havel1.htm
0/0
29.4.2002 14:34

Vítek Plichta

Re: Havel tam byl taky.
Nedej se :) Máš pravdu Zap je Špaček :). Ale to se pozná :)
0/0
29.4.2002 10:24

Juras

Re: Re: Havel tam byl taky.
Takhle po obědě se mi chce tlouct špačky.
0/0
30.4.2002 12:24

Vítek Plichta

Re: Re: Havel tam byl taky.
Jinak já Havla jako prezidenta rád. Mooooc se těšim až tam bude někdo jinej, jestlipak do něj budou všichni také takhle šít... Oklešťovat mu pravomoce a dělat z nás hlupáky abychom si zvolili perníkového můžíčka bez rukou a nohou...
0/0
30.4.2002 13:28

Lenin

To je novinka...
To snad všichni vědí, že ČSSD v čele se Šloufem je STB křížená s komunisty.
0/0
29.4.2002 8:26

Petr

No a co?
No a co? Že Vás To ještě baví. Já jich mám mezi podřízenými několik. Zatím jsem vyhodil jednoho. Společně s bývalým aktivním OF-oristou. Byli líní a hloupí.
0/0
29.4.2002 8:17

Lafayette

Re: No a co?
Boží prostoto...!
0/0
29.4.2002 8:28

al

Exkomunisti=komunisti
U kandidující strany nestačí prohlášení, že její kandidáti mají negativní lustrační osvědčení. Nechť všechny kandidující strany zveřejní (i na internetu) politickou minulost včech svých kandidátů do parlamentních voleb - odkdy dokdy v jaké straně, má to větší vypovídací schopnost než údaje na volebním lístku - věk, povolání. Požadujme to po nich ! Strany, které to nezveřejní, tím vlastně říkají : máme kandidátky, prolezlé komunisty.
0/0
29.4.2002 7:43

Ape

Doba zkoušek se blíží
Připadám si jako na vysoké škole - zkoušky se blíží a finišuje se. Po jejich úspěšném/neúspěšném složení se opět vrátí klid a pohoda.
Činnost našich "politiků" ve spolupráci s kočující společností všeho schopných úředníků opět vzrostla - jejich čas opět nastal - blíží se zkoušky 
0/0
29.4.2002 7:41





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.