Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ve svém úsilí chci pokračovat, řekl biskup Malý

Biskup Václav Malý se začátkem února seznámil s problematikou prostituce přímo v terénu, několikrát přišel například i mezi squattery a mezi mladíky, kteří se živí homosexuální prostitucí. Otázky se tohoto tématu rovněž dotkly. "Především zakázat prostituci na veřejných prostranstvích a omezit její provozování na uzavřené domovní prostory, které nejsou na očích. Stanovit přísné právní podmínky a sankce za jejich nedodržení," naznačil možné řešení problému v on-line rozhovoru. Odpovědi Václava Malého najdete ZDE

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

,
0/0
25.4.2002 10:46

GannJah

Stádo ovcí !
Doufám, že křesťani brzo vychcípou.
0/0
23.4.2002 15:16

Re: Stádo ovcí !
Doufám, že časem změníš názor.
0/0
23.4.2002 15:24

Ruda Kostra

Re: Stádo ovcí !
Z tvé reakce je evidentní, že nejsi zvyklý příliš přemýšlet a rozlišovat a tudíž jsi sám mnohem větší ovce než leckterý křesťan. Zuřivá ovce.
0/0
24.4.2002 11:08

Lukas

nabozenstvi vs. homosexualita
Tak jsem si precetl otazky a odpovedi a bal jsem se toho, ze zde naleznu otazku podobneho typu, otazku od "Mariana"!(na konci). Rika se sice ver a vira tva te uzdravi, ale co je moc, to je moc:-) Toto je presne, proc ja a asi nejen ja, se "skoro" bojim cirkve a panbickaru - demagogie, kterou siri v otazce homosexuality a absolutni omezovani v mysleni cloveka! Znovu upozornuji,ze at uz je panbuh nad nami nebo ne, homosexualita je naprosto prirozena vec a jedini, kdo ji kdy chteli lecit byli: panbickari,demagogove a "zdemagogovani" nikoli homosexualove. Je mi to lito, ale nechci a nikdy jsem nechtel byt heterosexualni a nikdy jsem nepotkal cloveka se zdravym myslenim,ktery by svou homosexualitu chtel lecit! Nemam absolutne nic proti jakekoliv vire a sam (snad v neco) verim:-) ovsem do te doby,nez se nejaky pupkac z parlamentu zacne ohanet moralitou:-) Nyni si prectete clanek od Mariana a uznejte,jestli to trochu nezavani silenstvim... OTÁZKA: Milý otče biskupe, četl jsem, že se zajímáte i o homosexuály. Já jsem byl homosexuál a chtěl jsem se stát normálním člověkem.Začal jsem chodit do kostela a našel jsem Boha.Pak jsem se začal připravovat na křest, po roce a půl jsem byl pokřtěn. Zdálo se, že modlitbou a svátostmi jsem svou homosexualitu překonal. Dokonce jsem se zamiloval do ženy a oženil jsem se a máme 1 dítě. Nyní jsem prodělal větší krizi víry a znovu se u mne ukázaly homosexuální příznaky. Velmi mne to trápí a nevím, co s tím mám dělat? Jsem tedy asi bisexuál. Svého kněze se stydím zeptat. Mohu Vám o tom napsat na mail na arcibiskupství? Moc Vám děkuji za odpověď... ........... PS: poznatek homosexuala: nikdy jsem nevidel,ze by proti nam bojoval nejaky "hezky chlap"! To jen ti pupkaci a stari oslizlove si mysli,ze jim koukame na zadek:-))) PSP: ackoliv tento clanek moc nesouvisi s panem biskupem Malym, nedalo mi a musel jsem reagovat...
0/0
23.4.2002 13:48

Martin

Re: nabozenstvi vs. homosexualita
..souhlasím s tebou... Na druhou stranu si myslím, že "pan Marián" je hluboce nešťastný člověk, který, bohužel, nenašel odvahu se se svojí orientací smířit a udělal, podle mého názoru, chybu, že se s ní potýkal za pomoci církevní doktríny. Jeho výraz "..byl jsem homosexuál.." svědčí o tom, že si nezvolil cestu objektivních informací, ale navenek pohodlnější způsob. Pohodlnější v tom smyslu, že mu církevní doktrína pomohla obhájit jeho přesvědčení o vlastní nenormálnosti. Je mi ho líto. Osobně si myslím, že pro pana Mariána je Bůh a víra v něj pouhá zástěrka jeho vlastní neschopnosti smířit se se stavem věcí. Je mi ho líto.
0/0
23.4.2002 14:21

Dan

Re: nabozenstvi vs. homosexualita
Kdybyste četl pozorněji, zjistil byste, že vás pan biskup nehodlá nikterak omezovat - "Celibát znamená zdrženlivost v intimní oblasti s druhým pohlavím. Jeho dodržování slibuje při svěcení jáhen a později kněz".
Mnohem pozoruhodnější je tento výrok: "Stanovit přísné právní podmínky a sankce za jejich nedodržení. Stanovit povinné zdravotní prohlídky ze strany církve. Nabízet sociální poradenství a pomoc při zapojení těchto žen do normálního života".  Očekávám, že se stav katolického duchovenstva nyní prudce zvýší, bude-li církev provádět zdravotní prohlídky za peníze daňových poplatníků.
0/0
23.4.2002 14:23

Martin

Re: Re: nabozenstvi vs. homosexualita
...jestli jste si nevšiml, vyjadřovali jsme se k úplně jinému dotazu..
0/0
23.4.2002 14:36

Dan

Re: nabozenstvi vs. homosexualita
Souhlasím a v tomhle směru církvi hodně zazlívám. Je to takový jejich poslední hon na čarodějnice. Bohužel právě tahle demagogie má - a asi ještě bude mít - za následek spoustu zmařených lidských životů. Představte si kluka z malé vesnice, který vyrůstá ve věřící rodině a s věřícími kamarády, od malička slyší že homosexualita je hřích - a najednou v pubertě zjistí, že on sám.... A církev ? Ve jménu "boží lásky" jednoduše odsoudí všechny, kdo se vymyká zastaralé demagogii, kterou stále káže senilní stařec na trůně a kterou zřejmě ještě nikdo dlouho nezmění. Svezou se všichni : homosexuálové, uživatelé antikoncepce, zastánci potratů....
0/0
24.4.2002 16:01

Pavel Fišer

Církevní majetek
Dotaz: Povazoval byste za prinosne zbavit se cirkevniho majetku, napr.prodat to co se da a obdrzene finance vyuzit na pastoraci. Daly by se prodat i kostely, o ktere by se pak staral novy vlastnik, eventuelne postavit za penize za prodane majetky a umelecka dila nove dnesni dobe vyhovujici liturgicke prostory? Mejte se dobre. P.Fiser
0/0
23.4.2002 12:52

Adolf

Re: Církevní majetek
Co je to za nesmysl? Kdo by koupil kosteli a jak by se o ně staral ? Jak by se majetek, který církev užívá stal předmětem obchodu měnil by tento majetek i svůj charkter. Ten, do by koupil kostel by chtěl, aby jeho investice byla likviditní a snažil by se minimálně své peníze dostat zpět.  Církev a nejen katolická potřebuje mít svůj majetek, aby mohla provádět svoji činnost a ne být v pronájmu. Je to nemysl. 
0/0
23.4.2002 13:41





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.