prinasi miliony, ale majetek se pocita na miliardy...
Vazeni, koukam, ze nemate ani anunk o tom, jak to na draze chodi. Je pravda, ze osobni doprava zpozdeni ma, ale to je bordelem a nedodrzovanim grafikonu. A pokud ma nejaky spoj zpozdeni, tak ostatni vlaky musi cekat (vetsinou neni volna kolej (postavena jizdi cesta pro jiny vlak, protivlak, posun,...) nebo se ceka na vlak vyssi priority). Nakladni doprava ma taktez svuj jizdni rad. To vetsina lidi nevi. Jezdi take, jako osobni doprava, podle Grafikonu vlakove dopravy (GVD). A pokud tam ten vlak je naplanovany, tak tam proste nejdriv musi projet. S vyjimkami (jako treba NATO) se pocita, vzdy tam je nejaka doba (nejcasteji v noci, kdy neni velky prepravni vykon). A jak jsem psal - kdyz je naplanovany, tak proste musi projet. Protoze zastavit vlak neznamena zastavit na 100 metrech jako auto, ale brzdit na 1-2 km....
to lukier: Co se tyce nasranosti, ze tam pustily dva nakladni vlaky - prosim uvedom si, ze osobni preprava bude vzdy ztratova (nebude, ale to by se muselo zdrazit tak cca o 500% a zadny slevy...). Ztratova byla, je i bude v cele Evrope. Vsude se dotuje. A dotuje se hodne z nakladni prepravy.
to luk: ty miliony jdou na s nejvetsi pravdepodobnosti na rozvoj a vystavbu drah. Pokud jde o desitky milionu, je to v podstate malicko zanedbatelna castka. Vezmi si, kolik stoji nova lokomotiva, kolik stoji nova naklapeci soustava pro novy koridor, kolik stoji vystavba noveho koridoru, kolik stoji modernizace stavajicich nadrazi, stavajiciho vozoveho parku.... A zahy se dostanes do desitek miliard... Nejvetsi problem CD je stary majetek, ktery musi odepisovat, i kdyz uz ho fyzicky nepouzivaji (a casto fyzicky pouzivat nejde). Takze 85% celeho dluhu tvori odpisy a zbytek je skutecna ztrata Ceskych Drah (je v tom ale zapocitana investice do koridoru apod., coz je velmi financne narocne). Nechci tim vsim rict, ze Cesky drahy jsou spickovy podnik, ale mozna by si zaslouzili trosku vic ucty, protoze to co delaj a v jakejch podminkach si to zaslouzi. Obcas je tam bordel, ale obcas vylozene bojovy podminky... Mozna, kdybyste si to zkusili, zmenili byste nazor. OTAZKA: CO BYSTE UDELALI JAKO PRVNI VE FUNKCI GENERALNIHO REDITELE CESKYCH DRAH????