Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Sebevražda, nebo nehoda, ptá se Itálie

Itálie se pomalu otřepává z ktastrofy. Malé letdlo narazilo ve čvrtek do mrakodrapu Pirelli v Miláně. Tisíce lidí se přišly do milánské katedrály rozloučit se dvěma ženami, které v budově zahynuly. Smuteční mše za oběti neštěstí se po boku jejich příbuzných a kolegů zúčastnil také prezident Carlo Azeglio Ciampi. Mezitím pokračuje vyšetřování příčin tragédie.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

davidos

Big brother is NOT watching...
 
 Zdarec, hlava mi z toho jde kolem. To si vážně myslíte, že chudák pán byl členem Rudých brigád či čeho...???!!? A  co svým činem asi sledoval...he? Nevznáší se tady někdo ještě výš??? Ten dopad by mohl být ještě horší...
There is no Global Conspiracy, Big brother is...
Čus agenti, vivat Jerry Cotton!!!
0/0
19.4.2002 17:28

Jiří Pomsta

Samolete ty jsi úPLNEJ DEGEN.
0/0
19.4.2002 15:56

Honza

Super zprava, asi trikrat je tam napsano o podobnosti s 11. zarim, ale co teda ten pilot rekl te konrolni vezi, co to bylo za cloveka a proc by mel chtit spachat sebevrazdu, to se clovek nedozvi... Vidim, ze uz i nase noviny se 'poamerictili.'
0/0
19.4.2002 15:01

sdfdsf

Asi to udělal BIN LADINA ZASE
0/0
19.4.2002 13:49

Samolet Samoletovic

Ze zprav se zatim neda poznat nic
Jako nahode je to ponekud neuveritelne, ale mozne. Jako umysl se mi to jevi daleko pochopitelnejsi.
0/0
19.4.2002 13:33

najmos

to důvod mít vlastní vzdušnou ochranu.
0/0
19.4.2002 13:30

ABC

Re:
Nejsem s jist ze by vzdusna ochrana byla proti utoku podobnyho typu neco platna...Zvlášť v českých podmínkách ,O))
0/0
19.4.2002 13:41

ABC

Logika
Včera v pořadu Události v zahraničí bylo řečeno: Pilot měl problémy s podvozkem, posleze ho prepadla "nahla" nevolnost a pres vysloveny zakaz ridici veze si to vesele stocil na centrum mesta kde nejsou povolen prelety. Zadnej zkusenej 66ti letej pilot by prece nebyl takovej ignorant aby jednal proti prikazu letove kontroly a namiril si to do obydlene casti mesta a ke vsemu trefil budovu primo mezi dva nosny pilire. Trosku nelogicke nemyslite ? Medialni propaganda funguje dokonale..... Podivna rovnice: Podvozek+Nevolnost+SOS+Zkusenosti+jednani proti prikazum = nehoda ? Neverim
0/0
19.4.2002 13:25

agent Adolf

Re: Logika
Ještě ty tam chybí jedno = a to ABC = blb ty jedna logiko
0/0
19.4.2002 14:16

Lojza Pchac

Pilota....
Byla to sebevrazda, coz potvrdil i pilotuv syn.
0/0
19.4.2002 13:20

klidný Emil

Sebevrah ze Švýcarska
Ze všeho, co stalo vyplývá, že se jedná o prvního sebevraha ze Švýcarska. Švýcaři chtějí dohnat Palestince. Teď si to vyzkoušeli v Italii a další sbevrah tentokrát žena se má pokusit natrazit do věže chrámu sv. Víta. Je to hotzový a bacha na to. Hrad by se měl vyklidit nejlépe do Portugalska.    
0/0
19.4.2002 12:50

Martin

Upresneni - radsi sledujte BBC a CNN
Pilot byl Svycar a mel 30ti lete zkusenosti s letanim na malych letadlech. Letoun byl typu Rockwell Commander 112 (klasicka jednomotorova turisticka masina). Mel namireno na letiste Linate, ale kvuli udajnym problemum s podvozkem zmenil kurs - pozor! - kontrola ho poslala zapadnim smerem, ale on letel na sever. Pry proto, ze uz vyresil technicke problemy. Otazky: Proc zkuseny pilot narazi do nejvyssi budovy v Milane? Proc se nepokusil o nouzove pristani (podle svedku z jeho aeroklubu v Locarnu uz jednou nouzove pristaval - letadlo s poskozenym motorem se stale da do jiste miry ovladat, pokud neni poskozeno rizeni)? Proc nezapracovala pilotni etika, ktera veli navest poskozeny letoun mimo obytne plochy a minimalizovat skody na zemi i za cenu vlastniho zivota? Na tyto otazky hledaji odpovedi treba na CNN, nebo BBC, ale IDNES to zda se moc nezajima.
0/0
19.4.2002 11:52

Jan Novák

Re: Upresneni - radsi sledujte BBC a CNN
To je správná úvaha. Je skutečně podivné, že by se pilotovi neřiditelného letounu zcela náhodně podařilo narazit přesně doprostřed budovy, která nejvíce symbolizuje italskou hospodářskou expanzi. Věřím, že až někdo někdy spáchá atentát na nějakého prezidenta nebo premiéra, Idnes napíše, že se to stalo díky náhodné poruše pistole nebo samopalu a že kulka náhodně zasáhla prezidenta, který stál náhodou poblíž. Jistě není třeba vždy někoho podezírat, ale některé události prostě jako náhody vysvětlit nelze. Lidé nejsou hloupí a nenechají se informačně zmanipulovat.
0/0
19.4.2002 12:12

Petr

Re: Re: Upresneni - radsi sledujte BBC a CNN
Hlavním smyslem teroristického útoku je vyvolat strach a paniku. Terorista chce, aby každý věděl, kdo za jeho činem stojí a jaké jsou jeho cíle. A z činu, o kterém nikdo neví, jestli to není nehoda, jaksi nemůže mít terorista žádný užitek. Vsadím se, že se teď k té havárii přihlásí nějaká skupina, která s tím nemá vůbec nic společného, a bude se z toho snažit něco vytřískat. Nebuďte tolik paranoidní ...
0/0
19.4.2002 12:48

Pavel Brouma

Re: Re: Re: Upresneni - radsi sledujte BBC a CNN
Stačí si přečíst základní informace o teroristických činech a tak se dozvědět, že k mnoha teroristickým akcím se nejprve nikdy nepřihlásil. To máte tak krátkou pamět? K útokům na WTC a na Pentagon se přece také nejdřív nikdo nepřihlásil a někteří hloupí Američané se dokonce ptali, kdo a proč asi zaútočil zrovna na tyto budovy. Pročpak asi? Útoky na určité cíle nepotřebují, aby se k nim někdo hlásil. Důvod je přece každému, kdo alespoň trošku přemýšlí, zcela jasný. Dnes už stačí zaútočit a panikou destabilizovat napadený systém. Napětí ve světe má jasně určitelné zdroje. Předejít tomuto napětí lze pouze prostřednictvím komunikace na půdě OSN ... žádné bojůvky mezi několika státy věc nevyřeší.
0/0
19.4.2002 13:11

Petr

Re: Re: Re: Re: Upresneni - radsi sledujte BBC a CNN
Jenže útok na WTC nemohl být ani náhodou považován za nehodu - čtyři letadla + dva mrakodrapy + Pentagon. Chápete?
0/0
19.4.2002 13:16

Jiří Pomsta

Jen do nich do Italů, čím víc letadel tím líp.
0/0
19.4.2002 11:41

CATO

Re: kokote
chudáčku, do tebe asi Chocholoušek musel poučtět moc elektřiny...
 
0/0
19.4.2002 15:53

pepa z depa

do prcic, uz zase..
... Usama sedi u jeskyne s kamosema na cajiku, koukaj se na satelitku a rikaj si "Allah je veliky"....
0/0
19.4.2002 11:26

Ondrej

Prosim o komentare profesionalnich pilotu
Na nedavnou havarii Boeingu se tu rozpoutala zajimava diskuse pilotu - profesionalu. Moc bych uvital, kdyby se opet ozvali a napsali sem sve dojmy a komentare z teto udalosti. Myslite si to je nehoda?Prosim, napiste co si o tom myslite. P.S. Nemusite uvadet, za koho letate:)))
0/0
19.4.2002 11:19

xxxxxx

Re: Prosim o komentare profesionalnich pilotu
Myslim ze se opravdu jednalo o nehodu.Sam letam jiz nekolik let a je to celkem realne ze pokud mel stroj urcite potize a pilot nemohl vyrovnat polohu stroje , nemohl tudiz ani ovlivnit kam leti.Na zvladnuti kazde situace je potreba jisty cas a kdyz zde nastal jest pozar , tak se ten cas zkratil a pilot se zrejme nadychal splodin ktere sly do kabiny a doslo ke ztrate vedomi.
0/0
19.4.2002 12:09

alespoň trochu přemýslivý čtenář

ideologická manipulace nebo naivita novinářů
Každý alespoň trochu přemýšlivý čtenář se musí ptát, zda jsou novináři idnes skutečně tak naivní nebo zda jsou to tak špatně maskovaní manipulátoři veřejného mínění. Je naprosto nepochopitelné, jak lze pár hodin po údálosti (po náletu letadla do milánského mrakodrapu) psát, že se nejednalo o teroristický útok. Nejprve přece musí proběhnou vyšetřování události. Údajná zpráva o tom, že měl pilot potíže s řízením, je velmi nevěrohodná - těžko by zcela náhodně narazil do samého středu největšího symbolu italského hospodářství a správy. Situace, v níž se událost stala, je definovaná nejenom útoky z 11. září v New Yorku, ale také napjatou politickou situací v Itálii, kterou vyvolala tamní neúnosná politika současného premiéra.
0/0
19.4.2002 10:50

Mirek

Re: ideologická manipulace nebo naivita novinářů
Souhlasim do posledniho pismene. Opravdu nas maji za nesvepravne idioty? Mysli si, ze kdyz rychle prispechaji se zpravou "Pohoda, nic se nestalo", lidi o tom nebudou premyslet a jede se dal? Hodne mi to pripomina vybuch v chemicce ve Francii, kratce po 11. zari. Taky "nehoda".  Dlouho po te se objevila zpravicka, ze to odpalil arab. Pamatuje si to vubec nekdo. Dopadne to ted stejne? Me tento druh novinariny urazi.
0/0
19.4.2002 11:08

Despota

Re: Re: ideologická manipulace nebo naivita novinářů
Pokud vím, tak ta verze s Arabem vznikla tak, že mezi mrtvými zaměstnanci našli Araba s dvojitým spodním prádlem a usoudili z toho, že útok spáchal on a tímto způsobem si zajistil, aby mu v ráji se 77 pannami zůstal potřebný orgán. Jiné důkazy se nenašly a vše ostatní nasvědčovalo tomu, že šlo o nehodu.
0/0
19.4.2002 12:58

Ondrej

Re: ideologická manipulace nebo naivita novinárˇu?
Vubec nechapu kde bere IDnes takovou jistotu snad jako jediny denik dnes informovat sve ctenare primo v titulku ze se nejedna o teroristicky utok; a to pohou noc po vybuchu. Nevim co to ma znamenat, ale kazdopadne je to strileni od pasu a prijde mi to docela neprofesionalni.
0/0
19.4.2002 11:10

Čenda

Další důkaz toho, že nové stíhačky potřebujeme !
Toto je další důkaz, že naše republika potřebuje nové stíhačky. Máme už jen čtyři staré MIG 21. I Maďaři mají pronajatých 14 grippenů. Nechci se dočkat toho, že budeme odkázáni na L 159 nebo na stíhačky aliance, nedovedu si totiž představit, že kdyby byl nad naší zemí problém s nějakým letounem, že budeme odkázáni na německý stíhačky a na jejich libovůli, jestli přiletí nebo ne.
 
 
0/0
19.4.2002 10:38

Despota

Re: Další důkaz toho, že nové stíhačky potřebujeme !
Hmmmm - kolik stíhaček měla Amerika 11. září 2001?
0/0
19.4.2002 12:59

zbynek

Re: Re: Další důkaz toho, že nové stíhačky potřebujeme !
podle clanku ktery nedavno vysel na britskych listech mely stihacky kolem N.Y. a Wash. ten den zakaz startu, tento zakaz byl odvolan az "po".
0/0
19.4.2002 13:18

Jarda

????
Neštěstí v Miláně pro vás (idnes) zřejmě není vůbec důležité, soudě ze zařazení a rozsahu článku o této události. Rád bych se(nejen)o tomto problému dověděl více, ale tady to asi nepůjde. Dnes jsem zde naposled.
0/0
19.4.2002 9:37

Bobeš

Re: ???? - Děláš si srandu????
Nejsi tady dneska náhodou taky poprvé? Vypadá to, že jo, protože bys jinak věděl, že iDNES o nehodě v Miláně ve čtvrtek informoval jako jeden z prvních médií tady, hned po světových agenturách, o dost dřív než např. ČTK alias ceskenoviny.cz. Článek se aktualizoval celý večer. To, že je podle Tebe zařazen tak nízko, svědčí o tom, že v něm není nic nového. Proto není důvod, aby blokoval místo novým zprávám.
0/0
19.4.2002 10:48

Tom

Lidska psychika je nevyzpitatelna!
Jednoznacne se nejedna o nahodu, nybrz po tom co se stalo 11. zari je ovlivnena psychika a mysleni vetsiny lidi temer na celem svete, coz ma za nasledek tyto nahody. Jiz byla dokazana existence telepatickeho prenosu myslenek a ovlivnovani sveho okoli myslenim. Ostatne ani neni duvod toto dokazovat, tyto jevy jsou videt vsude ve svete a nejedna se jen o mrakodrapy. Zkratka spousta lidi dnes zije ve strachu a presvedceni ze svet uchvati terorismus, cimz ovlivnuji (aniz by si to uvedomovali) podvedomi mnoha lidi ve svem blizkem okoli. No a mezi takto ovlivnenymi osobami je mozne najit spoustu jedincu s negativnim myslenim (mnohdy jde i o normalniho navenek slusneho cloveka, ktery je vsak schopen ve stresove situaci jednat az drastickym zpusobem). Zkuste se vzit do situace diskutovaneho pilota, jenz leti nad budovami Milana a zniceho nic zjisti technickou zavadu na svem stroji. Nastane panika a stres, proste vypjata situace, vniz nejedna dle sveho vedomi, nybrz podle sveho podvedomi a tudiz v tom zmatku ani nevi co dela. Jde o to ze mnoho lidi ma v podvedomi ulozeno spoustu imaginarnich situaci a modelu ktere se nikdy nestaly a navenek nejsou pozorovatelne. No zkuste se nad tim zamyslet sami :-)
0/0
19.4.2002 9:33

xxxx

Re: Lidska psychika je nevyzpitatelna!
to je teda pekna kravina
0/0
19.4.2002 10:32

Ondrej

Re: Lidska psychika je nevyzpitatelna!
Koukam, ze tva psychika byla zasazena hluboce a ireverzibilne, ale hlavne, nevyzpitatelne:)))
0/0
19.4.2002 10:37

Agent Alois

Re: Lidska psychika je nevyzpitatelna!
Tome pokud jsi ten Tom, co zářil při diskusi ve věci "agenti provokateři" není, co dodat. Potom už tady chybí pouze Tomáš Holek a Marcella a je to první útok jako stehno. K tomu, co z tebe vypadlo nyní mohu jen sdělit, že to patrně vyšlo spodním otvorem, dalo to ránu  a musel jsi rychle otevřít okno. Z toho, co jsi napsal vyplývá, že ten pilot nad Milánem vletěl do mrakodrapu protože byl ve stresu, ktrerý vznikl událostmi 11.9.2001. Pokud se vžívám do situace diskutovaného pilota mohu ti pouze sdělit, že bych to nenapálil do mrakodrapu, ale našel bych si tebe vovare.   Co se týká podvědomí je nutno vycházet ze Sigmunda Freuda nebo z Junga. Z toho pohledu vyplývá  že u pilota se nejedná o konání ve stresu, ale že jde o určité energie vzniklé potlačenou sexuální touhy. Mohlo by  se jednat o sexuáloní vztah pilota se svoji matkou a nebo patrně došlo  k tomu, že si pilot před odletem nevyhonil řádně vocas a proto narazil do baráku. Přemýšlej o tom ty pitomej  vole.    
   
0/0
19.4.2002 12:27

Lokitka

Re: Re: Lidska psychika je nevyzpitatelna!
No tos řekl krásně, souhlas a díky :o)
0/0
19.4.2002 14:22

Agent Alois

Re: Lidska psychika je nevyzpitatelna!
Tome pokud jsi ten Tom, co zářil při diskusi ve věci "agenti provokateři" není, co dodat. Potom už tady chybí pouze Tomáš Holek a Marcella a je to první útok jako stehno. K tomu, co z tebe vypadlo nyní mohu jen sdělit, že to patrně vyšlo spodním otvorem, dalo to ránu  a musel jsi rychle otevřít okno. Z toho, co jsi napsal vyplývá, že ten pilot nad Milánem vletěl do mrakodrapu protože byl ve stresu, ktrerý vznikl událostmi 11.9.2001. Pokud se vžívám do situace diskutovaného pilota mohu ti pouze sdělit, že bych to nenapálil do mrakodrapu, ale našel bych si tebe vovare.   Co se týká podvědomí je nutno vycházet ze Sigmunda Freuda nebo z Junga. Z toho pohledu vyplývá  že u pilota se nejedná o konání ve stresu, ale že jde o určité energie vzniklé potlačenou sexuální touhy. Mohlo by  se jednat o sexuáloní vztah pilota se svoji matkou a nebo patrně došlo  k tomu, že si pilot před odletem nevyhonil řádně vocas a proto narazil do baráku. Přemýšlej o tom ty pitomej  vole.    
   
0/0
19.4.2002 12:27

Agent Alois

Re: Lidska psychika je nevyzpitatelna!
Tome pokud jsi ten Tom, co zářil při diskusi ve věci "agenti provokateři" není, co dodat. Potom už tady chybí pouze Tomáš Holek a Marcella a je to první útok jako stehno. K tomu, co z tebe vypadlo nyní mohu jen sdělit, že to patrně vyšlo spodním otvorem, dalo to ránu  a musel jsi rychle otevřít okno. Z toho, co jsi napsal vyplývá, že ten pilot nad Milánem vletěl do mrakodrapu protože byl ve stresu, ktrerý vznikl událostmi 11.9.2001. Pokud se vžívám do situace diskutovaného pilota mohu ti pouze sdělit, že bych to nenapálil do mrakodrapu, ale našel bych si tebe vovare.   Co se týká podvědomí je nutno vycházet ze Sigmunda Freuda nebo z Junga. Z toho pohledu vyplývá  že u pilota se nejedná o konání ve stresu, ale že jde o určité energie vzniklé potlačenou sexuální touhy. Mohlo by  se jednat o sexuáloní vztah pilota se svoji matkou a nebo patrně došlo  k tomu, že si pilot před odletem nevyhonil řádně vocas a proto narazil do baráku. Přemýšlej o tom ty pitomej  vole.    
   
0/0
19.4.2002 12:27

Agent Alois

Re: Lidska psychika je nevyzpitatelna!
Tome pokud jsi ten Tom, co zářil při diskusi ve věci "agenti provokateři" není, co dodat. Potom už tady chybí pouze Tomáš Holek a Marcella a je to první útok jako stehno. K tomu, co z tebe vypadlo nyní mohu jen sdělit, že to patrně vyšlo spodním otvorem, dalo to ránu  a musel jsi rychle otevřít okno. Z toho, co jsi napsal vyplývá, že ten pilot nad Milánem vletěl do mrakodrapu protože byl ve stresu, ktrerý vznikl událostmi 11.9.2001. Pokud se vžívám do situace diskutovaného pilota mohu ti pouze sdělit, že bych to nenapálil do mrakodrapu, ale našel bych si tebe vovare.   Co se týká podvědomí je nutno vycházet ze Sigmunda Freuda nebo z Junga. Z toho pohledu vyplývá  že u pilota se nejedná o konání ve stresu, ale že jde o určité energie vzniklé potlačenou sexuální touhy. Mohlo by  se jednat o sexuáloní vztah pilota se svoji matkou a nebo patrně došlo  k tomu, že si pilot před odletem nevyhonil řádně vocas a proto narazil do baráku. Přemýšlej o tom ty pitomej  vole.    
   
0/0
19.4.2002 12:28

Agent Alois

Re: Lidska psychika je nevyzpitatelna!
Tome pokud jsi ten Tom, co zářil při diskusi ve věci "agenti provokateři" není, co dodat. Potom už tady chybí pouze Tomáš Holek a Marcella a je to první útok jako stehno. K tomu, co z tebe vypadlo nyní mohu jen sdělit, že to patrně vyšlo spodním otvorem, dalo to ránu  a musel jsi rychle otevřít okno. Z toho, co jsi napsal vyplývá, že ten pilot nad Milánem vletěl do mrakodrapu protože byl ve stresu, ktrerý vznikl událostmi 11.9.2001. Pokud se vžívám do situace diskutovaného pilota mohu ti pouze sdělit, že bych to nenapálil do mrakodrapu, ale našel bych si tebe vovare.   Co se týká podvědomí je nutno vycházet ze Sigmunda Freuda nebo z Junga. Z toho pohledu vyplývá  že u pilota se nejedná o konání ve stresu, ale že jde o určité energie vzniklé potlačenou sexuální touhy. Mohlo by  se jednat o sexuáloní vztah pilota se svoji matkou a nebo patrně došlo  k tomu, že si pilot před odletem nevyhonil řádně vocas a proto narazil do baráku. Přemýšlej o tom ty pitomej  vole.    
   
0/0
19.4.2002 12:28

Helena Vondrackova

A jeje
A jeje. Cesky bolsevici predelany na podnikatele zase mudrujou. Jediny cim Cechy vynikaji: korupce a spatny ridici. I ti Arabove ridi o nekolik trid lepe a takove korupce jeste nedosahli. Drzte se bolsani. Mudrujte.
0/0
19.4.2002 3:43

Karel Gottík

Re: A jeje
Milá Helenko, až tě potkám tak ji natrhnu, že budeš mít místo dvou děr jenom jednu. To bude tragedie. Představ si to. Nazdar bolševik Kája 
0/0
19.4.2002 12:42

Mirek

idnes probud se (dodatek)
Navic se jedna o budovu v niz sidli reginalni vlada. Nedavno tomu, co sileny strelec radil ve Svycarsku. V budove regionalniho parlamentu. Znovu jsem se dival na fotografie. Letadlo trefilo presne stred budovy? Zvlastni.
0/0
19.4.2002 1:19

dudis

Re: idnes probud se (dodatek)
Tydebile,to  bylo ve  Francii
0/0
19.4.2002 16:51

Mirek

idnes probud se
Kdyz letadlo vleti do zakazane zony v male vyssce a trefi se primo doprostred nejvyssi budovy ve meste, v dobe, kdy je to uz ctvrty naraz do vyskove budovy a u tri predchozich se jednalo o zamer (WTC a Tampa), nam par hodin po udalosti zdelite "Za nestestim v Milane neni teror"? Opravdu si to myslite? Nesluselo by se napsat ZREJME? A myslite si ze zprava o nestesti patri uz po sesti hodinach za "S detmi prespava tajne v praci", nebo "Rusnok moc neudelal a moc nezkazil"? Vas vic a vic nespokojeny ctenar.
0/0
19.4.2002 0:37

novo

dělám v motokovu
dělám v motokovu, nejdu do práce  
0/0
19.4.2002 0:25

Franta

Pilot
Pilot musel vědět jak dopadne. Myslím si že při troše dobré vůle mohl minout. Ale kam?
0/0
18.4.2002 23:42

mIREK

cechy
No ono kdyby to nekdo nakoutil do Hiltonu, tak by to asi byla skoda, ale predstavte si ze by nekdo manevroval na Prazskym hradem to by byla nevycislitelna skoda!!!
0/0
18.4.2002 23:25

rawlinghton lopez

Generalni stavka Italska
12 milionu italu povstalo proti vlade a zahajilo nejvetsi generalni stavku v poslednich dvaceti letech.Rude Brigady odpaluji trhaviny a utoci na mrakodrapy, alespon jeden minister je odsouzen a popraven italskym lidem.Izvasty vam o tom pochopitelne nic nereknou.Lide co takhle si opet zasametovat? Se zbrani v ruce a pod heslem:Smrt kapitalismu!Kdy uz konecne budete mit dost toho marasmu?
0/0
18.4.2002 23:16

Robos

Re: Generalni stavka Italska
Koukám, že sis dneska zapoměl vzít Chlorpromazin. To musíš brát pravidelně, jinak bys mohl dostat záchvat na ulici a někomu ublížit...
0/0
19.4.2002 0:13

Zedral

UFO
Je to jasny, sou za tim ufouni... chteji nas obsadit a udelat z nas otroky na svych plantazich... musime bojovat! Slava Salamovi!
0/0
18.4.2002 23:04





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.