Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Al-Kajda se přihlásila k atentátům v USA

Teroristická síť Al-Kajda se přihlásila k loňským atentátům v USA. Učinila tak prostřednictvím mluvčího na videozáznamu, který odvysílala satelitní televize MBC. Mluvčí Sulajmán abú Ghais v záznamu prohlašuje, že se skupině podařilo zasáhnout "nevěřící".

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

klaus

izolovat vsechny araby
0/0
8.3.2003 0:34

klaus

vystrilet vsechny arabi
0/0
8.3.2003 0:33

Roman Novak

Americka valka
Nic neni cerny ani bily, vsechno ma urcity odstin sedi. Amerika by mela uznat, ze ty utoky neprisly pro nic za nic. Cloveka prece nenapadne z niceho nic "hele, co kdybych narazil letadlem do mrakodrapu". Kdo z nas muze vedet, co vsechno je k tomu vedlo. Jen ignorant si muze myslet, ze je to jenom z duvodu odlisneho nabozenstvi. Proc treba nezautocili na Rusko - to vrazdilo Afgance mnoho let nez to vzdalo. Nepopiratelna skutecnost je, ze amerika vykoristuje a ovlada vetsinu zemi tretiho sveta. Mi mame to stesti, ze nepatrime mezi nejchudsi zeme a amerika na nas nemuze tak snadno. Vlastne bych rekl, ze amerika vede uz leta tichou valku o dobiti sveta. Jen se valci nejprve politikou pak ekonomikou pak medii a nakonec prijdou zbrane. A kdyz to nahodou nevyjde tak na tom vydelaj jinak - viz pocet knih a filmu o vietnamu a dlouhodoba ekonomicka izolace jako pomsta. Silnejsi zeme ovlivnuji tak dlouho, az je zblbnou a poamerictej. Tohle je proste druh valky, ktera se neda tak snadno prohrat.
0/0
18.4.2002 10:32

Jindrich

Re: Americka valka
Souhlas. Prakticky se da rict, ze 2, svetova valka trva dodnes. Amici se pridali az v okamziku, kdy nemohli prohrat. O vyslednou korist (a patri do ni prakticky cely svet) se pak pekne podelili (SSSR/GB/USA) formou "sfer vlivu". Zijeme ve valce, jen si nekdo nahore uvedomil, ze je vyhodnejsi rozdat lidem na dobytem uzemi prilby a monterky, nez je proste vyhnat nebo pozabijet, jak se to delalo kdysi. Obyvatele nazenou do svych automobilek ktere tam postavi. Za levny plat. Pak jim prodaji vysledek jejich vlastni prace a nacpou je srackoidnim sterilnim zradlem. Nakonec jim reknou, ze jsou svobodni a stastni, no a lidi to zerou zatepla. Masa - to je sakra dobry material !
0/0
18.4.2002 10:53

Krutas

Re: Re: Americka valka
 Rad bych vedel kde jsi ziskal sve nemale zkusenosti o hovne? Ameriky se 2 svetova valka netykala a nebyt toho, ze byla Churchilem do ni vtazena tak si mohla vyridit ucty s Japonskem a mela pokoj .  A ty vole by jsi dnes mluvil nemecky a v dejepise by te ucili o treti risi. To jen na okraj. A taky si uvedom, ze pul te diry sveta kde placas hovadiny, osvobodila prave Amerika. Ze jsete si v Cesku za 50 let vybudovali zruinovanou ekonomii prumysl a zemedelstvi je Vas problem, za to nemuze Amerika. Mimo toho muzes byt stastny, ze muzes delat aspon za malo penez. Protoze kdyby tam ty automobilky nebyly, tak dnes budes zrat korinky. Nebo si predstavujes, ze by svet mel zajem o EMBEECKA? A to co se Vam za padesat let nepodarilo skurvit, ze potom rozkradli Cesti podnikatele je take Vas problem. Takze supni do tech monterek a naraz tu prilbu a makej a bud stastny, ze mas praci. Fura lidi ji nema!!!! BTW, to helmu bych si dal na hlavu uz proto, ze se ceka nalet na blby.
0/0
18.4.2002 14:20

Krutas

Re: Americka valka
 Clovece Romane tak te Tve slatanine nejak nerozumim? Takze to, ze si cerne drzky v Africe vypujci dollary a misto zradla pro sve lidi si koupi zbrane a pak se navzajem likviduji je vlastne vina Ameriky. Ze v Rusku neni valstene co likvidovat protoze si to zlikvidovali sami, je taky vina Ameriky! Ze se Amerika snazi ovladnout svet, je taky vina Ameriky. Takze vlastne kdyz si Amerika kychne od rymy, tak se cely svet ekonomoicky posere je taky vina Ameriky. Ze tupi fanatici bombardovali New York a Washington a privedli svet na pokraj hospodarske krise je taky vina Ameriky. Ze kdyby Amerika mela zajem o Cesko jako takove, tak si ho muze koupit nebot ji ho s radosti prodate je taky vina Ameriky!
Ale ze jsi totalni blb, je vina Tvych rodicu, ze Te udelali a Tvoje, ze jsi z te blbosti jeste nenatahl brka. Tak proc tady vsechny o sve  blbosti presvedcujes?
0/0
18.4.2002 13:27

Roman Novak

Re: Re: Americka valka
:-( Je skoda ze u nas zijou lidi jako jsi ty. Lidi kteri proste nedokazou nebo nechteji videt  text mezi radky. Ja si predevsim myslim, ze kazdy stat by mel mit urcita sva prava. A mezi ne by melo patrit rozhodnout se pro vladu, ktera vyhovuje vetsine lidu. A ne, ze vladu dosadi treti stat, jak tomu bylo za hlubokeho stredoveku. A bohuzel prave to co se deje v Africe, nebo v minulosti treba v Afghanistanu. Nasleduji velke boure, vrazdeni a valky. Nakonec kdyz se tu dosazenou vladu podari svrhnout posle amerika svoje vojska a dosadi novou vladu (podobnou te stare) Co se Ruska tyce, je treba podivat se vic do minulosti. Behem minulych 40 let se zapad Ruska bal hlavne kvuli tomu, ze do zbrojnich systemu se investovaly castky srovnatelne s amerikou. Dnes je to jinak, Rusko se pomalu otevira zapadu a tim se stalo slabym, umoznilo porovnavani  zivotnich urovni se zapadem a prestalo investovat do zbrani aby se vyhnulo bourim a nepokojum. Tezko rict jestli je to chyba - zrejme jak pro koho. Predtim se amerika alespon nekoho bala. Ted uz vazne nema v oblasti zbrani zadnou konkurenci. Myslis si, ze kdyby se treba amerika ekonomicky uzavrela, nebo treba uplne zmyzela, ze by to znamenalo konec? Ze by jsi treba nemel co jist, nebo prestal fungovat internet, nebo tect voda? Me by z toho hlava nebolela a myslim ze kdyby mi to nikdo nerekl ani bych si toho nevsiml. Stejne se snazim kupovat jen ceske zbozi abych podporil ekonomiku, jsem svym zpusobem take samozivitel (pestuju brambory a obvyklou zeleninu, rybarim, atd.) Co se benzinu tyce, ujedu prumerne tak 20 Km tydne takze me by neporazilo ani 200% zdrazeni... Mimochodem povazuju se za vlastence - takze ja bych Cesko americe ani nahodou neprodal. Stejne tak jsem i proti vstupu do EU, protoze me (a myslim si ze vetsine z nas) to proste nic dobryho neprinese... (v zahranici jsem byl 2x a nijak zvlast po tom netouzim). Samozrejme, ze jsou lidi kterych by se to (zmyzeni ameriky) dotklo mnohem vic nez me. Jsou i lide pro ktere EU bude znamenat mnoho dobreho. Proste kazdy by chtel neco jineho a uvazuje jinak. Rad se o techto vecech bavim, ale s lidmi kteri o tom neco vedi a nepouzivaji vety podobne te tve posledni.
0/0
24.4.2002 12:43

karel

Re: Americka valka
Nic než souhlas!
0/0
18.4.2002 13:39

karel

Re: Americka valka
Nic než souhlas!
0/0
18.4.2002 13:39

Mulla Omar

Podvod!
Američani ani hned tak Bin Ladina nepotřebují,ještě nemají dostatečně napumpovanou ekonomiku a je potřeba jí rozjet delší válkou a větším vražděním.A ještě musí vyrobit více falešných důkazů!
0/0
18.4.2002 9:17

Czech Mate

Re: Podvod!
falesny dukazy ??? - prosim Te, do ktery dimenze Ti utekla Tvoje posledni mozkova bunka ?
0/0
18.4.2002 18:12

kiki

Ale panove, elektronicka media lze tak snadno zfalsovat. Neni problem poslat nejakym novinam e-mail, tak aby to vypadalo jako od bin Ladina. Neni problem vzit kazetu, na ktere bin Ladin mluvi treba o pocasi a udelat k ni jinou zvukovou stopu. Kdyz vysla ta prvni kazeta nalezena kdesi na vychode Afganistanu, podarilo se mi stahnout z Netu plnou verzi (cca 1h.). Obavam se, ze zvukova stopa byla dodelana dodatecne, protoze tam vubec nesedi ruchy. Kdyz uz chteli verohodnej dabing, tak to meli dat dabingovymu studiu Barrandov, nebot tam jsou svetove uznavani odbornici. S takovymhle materialem by neuspeli ani u americkyho ani u evropskyho ani u islamskyho soudu. Divil bych se, kdyby to uznali aspon jako neprimej dukaz. Vim, ze tu tim rozpoutam flamewar, ale videl jsem jen evidentne zfalsovanej dukaz o tom, ze to udelal Ladin a nekolik neprimejch dukazu, ze si to objednali sami americani. A to, ze Ladina nechytli se jim hodi, protoze takhle muzou pouzit silu vsude, kde se Ladin udajne nebo opravdu objevi. Myslim, ze tech cca 3000 lidi se stalo obetmi politicke vrazdy toho nejhrubsiho kalibru, za ucelem toho aby USA mohli nerusene naplnovat svoje narodni zajmy, dokonce s plnou mezinarodni podporou.
0/0
18.4.2002 8:33

Jan

Re:
člověče a byli tady před půl rokem "odborníci" a dodnes sem občas píšou, kteří vykřikovali, že když jsme chtěli mít důkaz, tak amer.vojáci ho  našli kdesi pod gaučem a tady že prý ho máme. A divili se, co bychom chtěli víc! Myslím, že snem všech tajných služeb je mít celý svět takových prostomyslných lidí.
0/0
18.4.2002 9:10

Robos

Re: Re:
Jasně, však já vám věřím, že nejdůležitějším americkým národním zájmem je ze srandy házet drahé elektronicky naváděné bomby na nějakej zasranej odlesněnej kopec v nějaký zasraný zemi, jejíž primární význam je v tom, že vyrábí 80% heráku pro Evropskou unii. To je fakt důvod k nekončící mediální masáži...
0/0
18.4.2002 10:57

Jan

Re: Re: Re:
Jediné, co jsem z tvého textu pochopil je, že považuješ vše, co se nachází mimo území USA, za zasrané. Pravděpodobně tedy i ty jsi zasraný.
0/0
18.4.2002 11:05

Krutas

Re: Re: Re:
Hochu snaz se to vysvetlit tomu volovi Romanovi. Americani prece nemaji nic lepsiho na praci, nez utracet miliardy na bombardovani hor na druhe strane sveta a zivit obyvatelstvo nejake vlastni vinou zbidacene zeme, aby ji moholi ovladnout. Jim asi chybi hory a pisek? Ja proste nedokazu pochopit tu nenavist Cechu k Americe? Myslel bych, ze by to meli byt spis Rusi. Nepamatuji se, ze by Amerika udelala neco spatneho Cizkum. Leda, ze by Vam bylo lito, ze Vas vyhnali z Ruske prdele! Kde se ve Vas bere ta nenavist, Vy mali zamindrakovani blbci. Vzdyt to tady smrdi Bolsevikama na sto honu. Probudte se uz proboha hnupi!!!!!
0/0
18.4.2002 13:46

barbudo

Re:
Samozřejmě, že vyšetřování bude trvat léta a mnoho nepřinese. Sporné důkazy mohl vyrobit někdo, kdo chce diskreditovat vyšetřovatele stejně jako vyšetřovatel. Výsledek vyšetřování může být zajímavý, může být pravdivý, může to být podvod. Důležité je to, na koho se střílí, na koho padají bomby (případně domy). Důležité je neopakovat chyby. Například nepodporovat teroristy, nechovat se jako terorista, nevolit zločince do čela státu a podobně.
0/0
18.4.2002 9:51

dejmal

Re:
.Já vím, kdo je Usáma bin Ládin - nevlastní vnuk Járy Cimrmana. Proto je tak chytrej, že ho nikdy nechytnou.
0/0
18.4.2002 10:45

PRÁGER RUDOLF

IZOLOVAT VŠECHNY MILITANTNÍ ARABY
POKUD NEBUDEME PROTI NIM VELMI TVRDĚ POSTUPOVAT,ZLIKVIDUJÍ VŠECHNY JINÉ RASY.ZA SMRT....VELMI TVRDÁ SMRT A VELMI BOLESTIVÁ A POMALÁ, TOTO NA NĚ PLATÍ.JSOU JICH MILIARDY,NAŘÍDIL BYCH CÍLENOU STERILIZACI.
0/0
18.4.2002 8:16

kiki

Re: IZOLOVAT VŠECHNY MILITANTNÍ ARABY
Moc hezkej prispevek. A vis, ze autorem zahranicni politiky USA je clovek, ktrery verejne prohlasuje, ze "USA maji pravo na veskere nerostne suroviny na teto planete, a to i za cenu vyvrazdeni jineho naroda". Moc hezke co?
0/0
18.4.2002 8:58

plk

Re: IZOLOVAT VŠECHNY MILITANTNÍ ARABY
Islám jde napříč rasami a miliarda je muslimů zatím jen jedna,Arabi netvoří ani 20 %.
0/0
18.4.2002 9:08

Jan

Re: IZOLOVAT VŠECHNY MILITANTNÍ ARABY
jeden Ruda kdysi na českém trůnu měl hodně levobočků a především byl  blázen. Nejsi Rudo  nějaký jeho potomek?
0/0
18.4.2002 9:15

sx

Re: IZOLOVAT VŠECHNY MILITANTNÍ ARABY
Zdar Hitlere!
0/0
18.4.2002 9:38

Jindrich

Re: IZOLOVAT VŠECHNY MILITANTNÍ ARABY
...A tak pravil PRAGER. Amen. Rudolf.
0/0
18.4.2002 10:39

TR

Tem, kdo maji mindraky z USA...
... a davaji to pri kazde prilezitosti najevo, ze panove komentatori prede mnou. Tu zpravu uverejnila satelitni stanice MBC, coz je zkratka z Middle East Broadcasting Corporation, jedna se tedy o arabskou nikoliv americkou televizi (i kdyz obe pridavna jmena zacinaji na "a", takze chapu, ze se vam to plete). A neco podobneho udajne odvysilala v pondeli al-Jazeera, dalsi televize, ktera je podle vas take americka, ze. Vitr vane odjinud panove...
0/0
18.4.2002 4:46

vacslav

Re: Tem, kdo maji mindraky z USA...
odkud vane vitr se nedozvis. Jiz se celkem otevrene hovori o praci tajnych sluzeb USA v drivejsich casech v Afganistanu. Kde tyto sluzby pracuji a koho ovlivnuji dnes, to ti asi nikdo nerekne. Nebo tobe jo ?
0/0
18.4.2002 7:52

Disco Stu

Re: Re: Tem, kdo maji mindraky z USA...
Presne tak, je to cele pekne zmanipulovane, bylo by naivni se domnivat, ze je to presne tak pruzracne jak je to prezentovano verejnosti. Stale vic verim tomu, ze to mohly zorganizovat USA samy, nebo se na tom alespon podilet
0/0
18.4.2002 8:47

TR

Re: Re: Re: Tem, kdo maji mindraky z USA...
jiste vsechno, i ty araby ridi USA a USA zase mimozemstani... 
0/0
18.4.2002 12:40

Vladimír Stwora

Přání otcem myšlenky
Jako obvykle.
0/0
18.4.2002 0:53

simon

dalsi fraska
prvni pokus se zmanipulovanymy preklady jednoho drivejsiho videa amikum nevysel, pachatel bileho prasku se taky nasel drive ,nez stacili vybombardovat dalsi zem -kdopak je vlastne nejvetsim producentem chemickych zani - neni to nahodou dneska USA? a tak to amici zkousi znovu grrr u
0/0
18.4.2002 0:07

Czech Mate

Re: dalsi fraska
Why don't you join the asshole and blow yourself, then blow yourself up, fuck off all humanity's back and die!  
0/0
18.4.2002 3:30

Pavel

Re: dalsi fraska
 
 Simon jses uplny idiot vic nemam vic co bych Ti rekl a hlavne mi za to nestojis
0/0
18.4.2002 4:43

snajpr

Re: Re: dalsi fraska
Idiot jsi ty kdyz nemas argument a jestli ti nestoji tak to je tvuj problem a nas s tim tady neotravuj
0/0
18.4.2002 7:54

g

g
0/0
17.4.2002 22:48

www.hajzlove.cz

Přiznání
To není zrovna explicitní přiznání se. Američanum to ale jako důkaz stačí. Kdyby to udělal někdo jiný než Al-Kajda, tak by se jim to lehce nehodilo do krámu.
0/0
17.4.2002 22:29

Milda

Re: Přiznání
nevíme kdo zorganizoval útok na Nákupní centrum, ale víme kdo vyrábí podobné záznamy. Asi nemají nic jiného na práci. Nevím koho tím chtějí přesvědčit. Asi sami sebe - když tě nikdo nepochválí, pochval se sám -  marnost nad marnost.
0/0
17.4.2002 22:53

Czech Mate

Re: Re: Přiznání
skoda slov - kreteni
0/0
18.4.2002 3:34

ludvik

Re: Re: Přiznání
nauc se anglicky, mildo. lol
0/0
18.4.2002 5:29





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.