Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vláda posvětila agenty provokatéry

Ministr vnitra Stanislav Gross částečně uspěl se svou představou o boji proti korupci. Vláda kývla na jeho návrh, aby proti úplatkářství ve státní správě působili agenti provokatéři. Ministr musí ještě upřesnit, kde a jak agentů využít. Má ještě navrhnout způsob, jak by se dalo takzvaného "testu integrity" v českých podmínkách využít, řekla během zasedání vlády Marie Masaříková z ministerstva vnitra. Někteří experti však s provokováním policistů či úředníků nesouhlasí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Tomas Holek

ZAVER "diskuse"
Vysledek teto diskuje je vskutku zajimavy:
1) Kdyz se "diskutuje" k clanku o nejake brutalni vrazde, tak 95% diskutujicich by chtela vraha co nejprisneji potrestat. Zatimco kdyz se diskutuje o korupci, polovina diskutujicich se korupce zastava a sproste urazi ty, kteri se zastavaji postihu za korupci.
2) Nikde v zadne "diskusi" na iDnes jsem se nesetkal s takovou sprostotou. Ani brutalnim vrahum lide nespilali jako mi, kdyz jsem vystoupil s nazorem, ze je treba proti korupci zakrocit.
 
Tyto dva body svedci o tom, ze Ceska republika je opravdu v prdeli. A je to bohuzel prve rade  jen a jen v lidech a v druhe rade v tom, ze neni vule to zmenit.
 
Sam jsem nikdy uplatek nedal (a ani nevzal) a vzdy jsem na uradech vyridil co jsem potreboval, urednici se chovali vzdy korektne. Je pravda, ze nepodnikam a neprijdu do styku se statnimi a obecnimi zakazkami.
Ale na jakekoli urovni plati, ze na korupci musi byt dve strany - ta co dava a ta co nabizi a je to jen a jen v lidech. A jak to z tech lidi dostat ven ?  Kdyz uz jim nic nerika vedomi, ze by se to proste nemelo delat, tak zde pomuze jen to, ze lide musi mit STRACH tento zlocin pachat. A protoze platim velke dane a casto ctu jak dopada vetsina statnich a obecnich zakazek, tak mi to neni lhostejne a souhlasim s Grosovym opatrenim. Jsem clovek pravicoveho smysleni a proto se domnivam, ze ve spolecnosti maji uspet schpni lide a ne lide "vseho schopni", proto se domnivam, ze k efektivni spolecnosti a ekonomice vede (mel by) trh a ne vyse uplatku a konexe.
 
Bolsevickym hovadum jako Ervin Havel, Carlos, Jaroslav a dalsi soucasny system vyhovuje. Za sve penize dostanou to co chteji a dostanou to treba driv nez ostatni a jsou spokojeni. Daji urednikovi uplatek treba 100.000 kc a vyhraji konkurz na statni zakazku na ktere vydelaji treba 10.000.000 Kc. Oni se smeji a danovi poplatnici placou. Nyni kdyz se chce Gros  pokusit s timto stavem neco udelat, jsou hysteristi. Dokud budou takova bolvevicka prasata v Ceske republice zit a podnikat, tak budeme stale jen bananovou republikou.
 
0/0
1.7.2002 18:45

Ervín Havel

Karsten totální idiot
Proč nedostudovaný právník, co ty o tom víš ty krávo nevydojená? Jaký rozdíl je mezi zločinem a trestným činem? Přemýšlel jsi o tom? Vidíš, jak jsem donutil tu sračku, co máš v hlavě místo mozku, alespoň trochu k aktivitě. Nepřineslo to sice žádný výsledek, ale třeba se stane zázrak a tobě to začne alespoň trochu myslet.  Karstene ty jsi hlupák a diletant. Můžeš mudrovat o všem, ale někde se strejcema u piva. Pokud nevíš jaký je rozdíl mezi trestným činem a zločinem položím ti lehčí otázku: Jaký je rozdíl mezi čurákem a čuranem? Myslím si, že se svým rozhledem bys na to mohl přijít. Až si to promyslíš jdi to ohlásit na polici ty kreténe.     
0/0
21.4.2002 13:36

bgdlgkrmst

ne policejni stat, ale jeste hur - UREDNICKY STAT
Moje znama prisla na katastralni urad a tam se dovedela od toho cloveka, ktery tam sedi za nase penize, ze jeji zadost bude vyresena do 9 mesicu nebo ihned, kdyz tomu urednikovi da 30.000.- (pro mene chapave: do kapsy, ne pro urad). A protoze bez vcasneho vyreseni jeji zadosti by platila penale cca 90.000.-, tak dala.  A tak to tady chodi .... Tecka
0/0
20.4.2002 15:41

Adolf

Re: ne policejni stat, ale jeste hur - UREDNICKY STAT
Všichni víme, jak to chodí, ale agenti provokateři to nevyřeší. Policisté, státní zástupce a soudci, kteří budou činní v akci agenti provokateři jsou také úředníci. Tečka.  
0/0
21.4.2002 12:54

LIVIA KLAUSOVA

MILI SPOLUOBCANIA
JA SAMA BUDEM VOLIT STRANU NADEJE! JE TO STRANA SLUSNYCH LUDI , TEDY NIECO, CO SAMA NIKDY NEBUDEM, NO A MAJU SKVELI PROGRAM! VASA LIVIA. PS: NEVERTE VETKEMU, CO SA HOVORI A PISE V NASICH /ODS/ MEDIACH A TV /NOVA/,VZDY UVAZUJTE!TERAZKY SI MOZEM DEMOKRACIU DOVOLIT,MAM JIZ DOST MAJETKU VDAKA MANZELOVI,SUBMISIVNIMU VENCOVI
0/0
18.4.2002 16:49

zab

Výborně
Takže stát nevěří svým úředníkům a nasadí na ně agenty. V pořádku. Co ale stát vede k tomu, že agentům věřit bude? Mám silný pocit, že úředník bude brát úplatky dál. S tím rozdílem, že bude muset občas uplatit svého agenta.
0/0
18.4.2002 10:07

simon

a co svinske meody naseho urednictva - mydli te kde muzou kaslou na tebe a kdyz se ozves napari ti pokutu
0/0
18.4.2002 8:57

Juras

Svinské metody
Akce Čisté ruce má chabé výsledky, proto zavedeme provokatéry a vyrobíme si viníky, kterým obratem ruky prokážeme braní úplatků! Jak geniální! Policie nemusí vymýšlet nové metody boje s korupcí. Stačí mít pár provokatérů a budou-li dávat velmi lákavé nabídky, chytí se jim na vějičku každý měsíc pár lidiček. Co na tom, že skutečná korupce nebude klesat? Hlavně že vláda bude moci vykazovat nenulová čísla vyřešených korupčních případů. A bude se samozřejmě vydávat za úspěšnějšího potírače korupce než všechny vlády předchozí. Přitom bude potírat jenom pseudokorupci, již vytvoří provokatéři.
0/0
18.4.2002 6:57

Ares25

Konecne
Konečně účinná metoda boje proti nejštašlivějšímu problému ČR - korupci ..Bravo Standa
0/0
18.4.2002 2:31

simon

carlosi - ty jses hyena a typ cloveka jako pan Klaus - taky mu nic nesmrdi(to se stava lidem kteri zijou v moc velke spine) svoji nespokojenost s poctem uredniku a se systemem si vylevej u voleb -system ktery dneska je na zapade (myslim jen anglii protoze osobne znam jen ji)a funguje na urcite urovni slusnosti a tendenci nepodvadet na kazdem kroku a prave hovada tve urovne ,kteri "vi neco o zivote" tohle u nas kurvi a doufam ze vymrou zy.tecka system ktery je (at je jakkoliv spatny -zvolili jsme si ho sami) se musi dodrzovat, jinak to jde do hajzlu jak v rusku ted... opravdu moc se omlouvam vsem krom carlose za vulgarni slovnik,nicmene cerstva vzpominka na navstevu naseho urednictva me trosku rozohnila
0/0
18.4.2002 1:12

simon

zajic: nezijeme prece ve svete extremu ,dulezita je rovnovaha ne? jenze za poslednich 12 let se to zacina silne preklapet v urednicky terror a s tim je treba neco udelat - to nerovnovahu trosicku narovnat
0/0
18.4.2002 0:49

simon

mno to je krasa jak se tady vsichni stavi za nase skvele uredniky - ja mel tu smulu jednat s nima za posledni dva roky celkem 3x a to jsem se snima vzdycky pohadal -po vstupu do te svatyne ,jako kdybych vstoupil do uplne jineho sveta - pripadal jsem si diky jednani uredniku jako ten nejprasivejsi vsivan ,ktery si ma tu drzost s necim je obtezovat - nebudu ani vykladat o tom ze mi jeden urad poskytne lzive informace(zel bohu ustne) a druhy me za to pokutuje.. GRR nesnasim uredniky kvuli jejich aroganci s jakou vystupuji z pozice sily. vazeni prominte ,ale v situaci ,kdy me ceka zapis do katastru a dozvim se ze bych mel zaplatit "URYCHLOVACI" poplatek je mi z toho zle a nakopal bych je vsechny do prdele - a ze to mohu oznamit? :))) doy vtip - pouzijou standartni postupy a vyhnivaci metodou ,kterou mi hrozi,ze budu hotov tak do roka V TETO SITUACI SE BUDU S POTESENIM DIVAT NA KAZDEHO VYHOZENEHO GRAZLA CO SE NA ME SMEJE Z POD PREPAZEK!!!!!!!!!!!!!!! mozna to bude znit divne,ale bez problemu mi probehlo pouze vyrizeni zojaku -ale to byla policie ,nicmene obcanka ,zmena trvaleho pobytu a ted katastr to jsou ORGIE
0/0
18.4.2002 0:35

Agent Alois

Re:
Tady nejde ty idiote o úředníky. Já s nimi musím jednat téměř každý den a nejraději bych je poslal do plynu. Tady jde o princip a pokud někdo dá jiným úředníkům (policisté jsou také úředníci, státní zástupci a soudci také) mimořádné pravomoce tak se to otoči i proti tobě a jiným občanům.  S korupcí se dá bojovat pouze tak, že úřady budou pracovat rychle a dobře a pak není nutné nikoho podplácet. Zatím se to dá řešit například příplatky. Chceš mít nemovitost zapsanou do katastru rychle? Tak si připlatíš a je to. Když nebyly tvrdé Sparty tak kuřáci podpláceli trafikanty, aby jim je nechali pod pultem. Stačilo, aby Spart bylo dost a je konec s podplácením. Jediná cesta je vyházet neschopné úředníky a zjednodušit celý systém, aby do něho bylo vidět a potom bude po korupci. Standa  Gross to přehnal  a blbci jako ty mu to žerou.     
0/0
18.4.2002 12:20

Michal Danek

Re: Re:
Prestan konecne nadavat a uklidni se! Lidi, jako si ty, co se casto rozcilujou a nadavaj umiraj driv!
0/0
18.4.2002 19:37

zajic

Jachyme hod ho do stroje.
Ve stejnojme komedii bylo uplatkarstvi v autodilne reseno podobne. Ba vice promyslene, nebot pracovnici prochazeli vycvikem sebeobrany proti uplatkum. Televizni monitory pak sledovaly kazdeho pracovnika. Metoda ministra Grose neni v clanku nijak uprsnena. Koho kontrolovat? Namatkove vybrane lidi, nebo kazdeho. Kdo zaruci "moralni integritu" samotnych proverkaru? A hlavne proverky by meli zacit u tech, kteri mohou naprachat nejvice skod diky svym pravomocim. Tedy reditele, velitele policie a hlavne clenove vlady a parlamentu. Kdo bude napriklad testovat pana Grosse?
0/0
17.4.2002 23:51

carlos

To snad ne!!
Pamatujete se jak nam socani pred volbama v 98 roce krmily palice ze snizi byrokracii a snizi platy poslancu?Prvni co tenkrat udelali,kdyz se dostali k veslu,bylo ze si zase zvedli prachy a rozsirily pocet ministerstev o tri.Tim chci rict,ze dokavad tady bude tolik uredniku a tolik byrokracie se vsema tema razitkama a stupidnim vyplnovani zbytecnejch lejster tak korupce jenom pokvete.Proste levicaci proto vytvorej idealni podminky pro uplatlatkarstvi a pak to trestaj.Tisice zbytecnejch uredniku,ktery maj mizerny platy,k tomu legislativa,ktery nerozumi ani Spidla,natoz nejaky soukromnik,ktery travi drtivou vetsinu casu v praci,kterymu se nechce cekat ty zasrany celodenni fronty jenom proto aby dostal jednoho stempla s tim ze si zejtra musi pockat na dalsiho a pritom ksefty utikaj.Divis se ty pakosto Tomasi Holku,ze ty urednici soupnu tisicovku,aby mne to vyridila prednostne,ty vymastenej idiote?Je videt,ze jsi cucak,kterej jeste smrdi penalem a tvari se ze sezral salamounovo hovno,ty buliku ale o zivote vi hovno,demente.Az tady bude pruhledna legislativa a snizi se byrokracie,teprve pak procento uplatku poklesne.Nevymitis to nikdy debile,to je i v Rusku nebo USA,pitomce...
0/0
17.4.2002 23:25

carlos

Re: To snad ne!!
A drahy pablbe Tomasi Holku,doufam ze mne za to v cele rudejch kmeru odsoudite jako lidskou hyenu a tu nestastnou urednici taky.Prinejmensim ke stonasobne smrti ukamenovanim a ztrate lidske dustojnosti.Miluju takovy kreteny jako ty,kteri si myslej ze jsou ty mravne nejcistsi a musej nam ten svuj nazor vnucovat,trebas  i kriminalem,curaku...
0/0
17.4.2002 23:29

Michal Danek

Re: Re: To snad ne!!
Ty ses taky peknej kokot karlosi co? Nekdo rekne svuj nazor a ty ho hned urazis! Takovy lidi bych zavrel az by zcernali! Chovas se jako starej komunista, co potlacuje nazory ostatnich!
0/0
18.4.2002 19:34

Tomas Holek

Re: Re: Re: To snad ne!!
Presne, tak pane Danku. Nevim, jestli nam ma byt takovych ubozaku jako je Carlos lito. Asi ne. Strasne jsem ho nastval, ze jsem nazval zlocin zlocinem. Vubec, me udivuje kolik lidi se v prispevcich zastava uplatkarstvi. Ona ta anonymita jim dava prostor. Ja si za svymi nazory na toto tema stojim, proto jsem se podepsal. Ted vidim, ze ruzni primitivove spojuji ve svych prispevcich me jmeno s ruznymi nadavkami, ackoli muj prispevek vysel jiz o stranku drive. Kdo necetl me nazory na predchozich strankach a precte si jen tuto, muze bohuzel treba i verit tomu co o mne pisou Carlosove. Dle hysterickych reakci na muj prispevek, vidim, ze se mnozi boji Grossova opatreni. A dobre jim tak.
0/0
20.4.2002 15:06

Jaroslav

Re: Re: Re: Re: To snad ne!!
Drashý pane Danku, on ten Tomáš Holek je opravdu kokot. Škoda, že jste si toho nevšiml. Reakce na příspěvek vemena Tomáše Holka nejsou strachem z Grosových opatření, ale jen reakcí na názory úplného pitomce. Lze souhlasit s tím, že přispěvek Holka"vyšel". Škoda, že neuvedl odkud. Člověk to pochopí z jejich obsahu a musí dojít k závěru, že jeho příspěvek vyšel z prdele a taky má taklou hodnotu. Carlos má pravdu a vy pane Danku ne.       
0/0
21.4.2002 13:09

Obcan

Re: Re: Re: Re: Re: To snad ne!!
Jaroslav, ktery se stydi za sve prijmeni, si zdrejme neuvedomuje, ze tim, ze se podili na korupci se statni sfere, at uz jako uplatny urednik nebo jako uplacejici, tak okrada ostatni spoluobcany - danove poplatniky a je vlastne zlodej. Uplne stejny zlodej, jako treba ten co mu vykradl byt nebo auto. Ani jeden argument, ktery by zduvodnoval, proc pan Tomas Holek nema pravdu, ale jen primitivni, sproste osocovani.
0/0
1.7.2002 18:16

Karel

Spousta lidí ve státní správě přijde o "vedlejší příjmy".
Sám jsem se setkal, jak státní úředník z finanční správy vyměřil sporný doplatek daně a nenápadně si říkal o "pozornost". Naštěstí mu to krajská nadřízená složka sundala ze stolu a bez úplatku.  Viděl jsem, jak celníci a celní policie bere od převozců ojetých aut peníze, za to, že vůbec mohou přejet hranice a bez problémů. Všichni tito lidé dneska pláčou. Proč asi??? Takže jednoznačně se stavím za možnost provokací, resp. kontroly integrity. Jak jinak s lumpy zatočíme. Nepleťte si pojmy POLICEJNÍ STÁT s COCHCÁRNOU.
0/0
17.4.2002 22:55

kvik

dalsi potrefena husa se ozvala (od cteneho Tomase)
Proc tuto pitomou frazi ctu v tech Vasich klepanicich znovu a znovu? Co to lide mate s potrefenymi husami. Proc vlastne nerici strelena husa nebo kure?
0/0
17.4.2002 22:42

Libuše

Tomáš Holek
Pane Holek, pečlivě jsem si přečetla, co jste všechno napsal, ale takové kraviny jsem již dlouho nečetla. Už toho nechte.
0/0
17.4.2002 22:39

Tomas Holek

Re: ruzne postaveni = ruzny nazor na vec
Pani Libuse, ktera nema prijmeni, za vsim co jsem napsal si stojim. Nas rozdilny nazor na vec, prameni z toho, ze ja z uplatkarstvi neziji. Vy jste zdrejme ten opacny priklad. Ja jsem platil dane a dost velke, a nelibi se mi, jak urednici s myma penezma nakladaji - myslim tim ruzna "vyberova rizeni" atd.
0/0
20.4.2002 15:33

Libuše

Re: Re: ruzne postaveni = ruzny nazor na vec
Proč si myslíte, že když se mi nelíbí vaše názory, že  žiji z úplatků? To jsou soudy primitiva a hlupáka. Proto se mi nelíbí, co píšete. Jak můžete vědět z čeho žiji vy troubo. Nemám také ráda úředníky. Také jsou živi z mých daní, ale přesto nebudu chtít, aby jsme se stali policejním státem a státem fízlů a provokaterů. V tomhle jste idiot. Buď jste velmi hloupý člověk a nebo jste agent provokater. Nevím, co je lepší.  
0/0
21.4.2002 13:17

kvik

svoboda
No vidite, jak v emerice. Hrdinny agent provokater na kazdem rohu a vsechno je protizakone. Televizni kamery na kazdem rohu a nemuzete udelat krok bez toho aby zas nejaky zakon nebyl porusen. A naprosto zblbela a kontrolovana populace se domniva, ze vlastne toto je TA svoboda a ucta k cloveku a k lidskym pravum a boj proti korupci a..a..aaaaaaaaa...
0/0
17.4.2002 22:32

Peťa

Re: svoboda
Máš pravdu, svoboda vypadá úplně jinak. Nechť žije svoboda úplatku!
0/0
17.4.2002 22:55

Mira Pesimista

Kontrola kontroly
A na provokatery budou dohlizet dalsi provo-provokateri, ktery budou zjistovat, jestli nejsou nahodou provokateri podplatitelni. A nakonec tyto provo-provokatery bude kontrolovat ...
"Rozkopanou vozovku nejlepe opravime tak, ze pred ni umistime znacku omezeni rychlosti na 20 km/h."
Otázka za 2 body: Kdo vidi podobnost?
0/0
17.4.2002 21:59

Agent Alois

Komplexní řešení
Půlka národa budou úředníci a druhá půlka budou agenti provokateři. Po roce si to si to  obě poloviny vymění. Bude nás živit Evropská unie.   
0/0
17.4.2002 21:47

BIO

policejní stát?
Z České republiky se velice rychle stává policejní stát.To,že nachází mraky příznivců,mě vůbec nepřekvapuje.Všimněte si toho šíleného cenzurního zákona.Obyčejným lidem se totiž musí informace filtrovat,asi by mohli pochopit věci,které je dovoleno chápat jen někomu. Teď pro změnu bude státní moc sama provokovat lidi,aby je mohla trestat,není přece nad atmosféru udavačství a strachu.Navíc si vůbec nemyslím,že by se situace nějak dramaticky změnila. Státu se tyto nacistickokomunistické způsoby nesmí v žádném případě dovolit.Já už nikdy nechci žít v policejním státu a tady to tak začíná vypadat. RES PUBLICA VĚC LIDU
0/0
17.4.2002 21:40

Tomas Holek

Re: policejní stát???????
Dalsi potrefena husa se ozvala ?  Jak muzes srovnavat takove svinstvo jako je cenzura s bojem proti zavaznemu zlocinu, jako je uplatkarstvi. V policejnim state policie buzeruje obcany, ve spravnem state policie buzeruje zlocince, a o to v Standove navrhu jde. Ja take nechci zit v policejnim state, ale zaroven nechci zit ve state, kde zlocinci delaji co chteji. Nechci zit ve state, kde si urednici, placeni z mych dani delaji co chteji, a stat se tvari, ze se nic nedeje. Nechci zit ve state, kde me urednici statni spravy ukradaji tim, ze prideluji nejdrazsi statni zakazky svym znamym nebo tem kdo je podmazal.
0/0
17.4.2002 22:04

Agent Alois

Re: Re: policejní stát???????
Vystěhuj se na Kubu hovne, když tady nechceš žít. Tam ti srovnaj cifrák komunisto. Tomáši Holku co píšeš je vrchol trapnosti a vidět, že do toho vůbec nevidíš. Věnuj se raději něčemu jinému. Sbírej třeba známky. Tam se nic nepíše a budeš vypadat jako inteligent.       
0/0
17.4.2002 22:36

yyyyy

Re: Re: Re: policejní stát???????
Ceho ze jsi to agent? Byvaly STB? Chapu, ze na Kube mas kamose a tak nas tam posilas, aby nam srovnali cifernik. Ale naopak, ted dojde na tebe, mafiane!
0/0
17.4.2002 22:52

Agent Alois

Re: Re: Re: Re: policejní stát???????
U takového primitiva  jako ty, když slyší slovo agent tak se mu to hned spojí s StB. Znáš něco ještě jiného? Agent jsme proto, abych si našel podobný lidi jako ty sráči.      
0/0
18.4.2002 7:41

Michal Danek

Re: Re: Re: Re: Re: policejní stát???????
Ty ses fakt kokot agente! Nekdo rekne svuj nazroa Ty ho hned buzerujes! Sam si komunista a zkorumpovanej hajzl!
0/0
18.4.2002 19:26

KARSTEN

Re: Re: Re: policejní stát???????
Mily hajzle a zaroven kretene Aloisi, kazdy kdo nema rad lidi jako jsi ty neni komunista, vis ? Chapu, ze jsi z Grossovy akce nervozni, ale neboj se po volbach jiz nebude ministrem a vladnou nam budou zase lide, kteri neznaji spinave penize.
0/0
20.4.2002 15:24

agent Adolf

Re: Re: Re: Re: policejní stát???????
Nemiám důvod se bát Grosse. Vždy jsme se bál idiotů ahlupáků s IQ 12 jak jsi ty. Bepleť do toho voplby a přemýšlej o svém kreténismu zda se to dá ještě léčit ty sráči. 
0/0
21.4.2002 12:59

Az budes podnikat a zjistis ze bez uplatku muzes prijit o vse tak to udelas taky!
0/0
17.4.2002 20:06

Tom

Re:
To je o prioritách. Cesta do pekel je dlážděna dobrými úmysly. Já vím, že je to rozhodování těžké a na svoje chování a rozhodování bych moc nevsadil. Nezávidím Vám to.
0/0
17.4.2002 20:12

Tomas Holek

Re:
Nejsi nahodou ten co daroval te soudruzce urednici Renault Clio, aby na danich usetril 14 milionu. Chapu, ze progresivni zdaneni je velice nespravedliva vec, ale dosud plati soucasne danove zakony a zakony je treba dodrzovat.
0/0
17.4.2002 20:16

Kdyby to udelali driv mel jsem asi o milion vic.Neznam urednika ktery nebere!
0/0
17.4.2002 20:00

Tomas Holek

Re:
Kdyby neexistovali podobni hajzli jako ty, kteri davaji tem zlocincum uplatky, misto aby zadost o uplatek ohlasili na policii, tak by se zadne takove opatreni nemuselo ani prijimat.
0/0
17.4.2002 20:03

Re: Re:
Vis co ti rekne policie? Natahne ruku!
0/0
17.4.2002 20:09

Tomas Holek

psycholog Humbal - totalni idiot
Humbale, podle tebe, kdyz se nekdo necha premluvit a vrazde, loupeznemu prepadeni ci pasovani drog, tak je take nevinny a naivni ??  Krok Grosse samozdrejme schvaluji, jako KAZDY SLUSNY clovek. Provokateri tu meli byt uz davno. Jak jinak vymytime zlocin uplatkarstvi ?  Co nechapu je, ze se pise o propisteni zlocince z prace, ale nic o prisnych nepodminenych trestech ! Vzdyz uplatkarstvi je zavaznejsi zlocin nez kradez.  
0/0
17.4.2002 19:32

Ervín Havel

Re: psycholog Humbal - totalni idiot
Nic ta k nermiluji jako slušné lidi, kteří to říkají sami o sobě. Tomáši Holku již jsi si prdnul na veřenosti? Pokud ano nemůžeš být slušný člověk. Určitě onanuješ a nebo jsi určitě někdy onanoval a proto nejsi slušný člověk. Atd. Žádný zločin nevymýtíš tím, že k němu budeš vytvářet podmínky a potom ty, kteří budou chtít těch podmínek využít potrestáš.  Nemůžeš potrestat  někoho, kdo ještě nic neučinil a v tomto případě se nemůže jednat ani o přípravu trestného činu. Musel by si stejně totiž potrestat i agent provokater. To, co Standa vymyslel je svinstvo. Při této diskusi a také při jiných se nadává a lidé se vzájemně urážejí. Co sem také zavést agenta provokatera? Máš děti? Představ si, že máš syna a budeš mu nabízet cigarety a když si vezmě, tak ho zbiješ. Co myslíš, že ti provede, až bude silnější než ty?  Je to svinstvo. Pokud to nechápeš jsi k politování a je zbytečné o tom s tebou diskutovat.  Doufám že to paralament neschválí. Totální idiot není Humbal. ale Tomáš Holek.
0/0
17.4.2002 20:48

LJ

Re: Re: psycholog Humbal - totalni idiot
chlapce jedinej idiot ses ty. zda se ze asi taky beres. kazdy by mel pochopit ze brani uplatku je jedna z tech nejhnusnejsich veci. Jsme snad vsichni rovni., nebo snad ne??? takze kdo bere (ten nejede) ale jede na fizlarnu.
nebo ze bysnad systemove reseni?? no nezni to dobre, akorat ze jsem jeste nevidel ani jedno za 10 let. nebo snad ty ano?? chytraku??? 
0/0
17.4.2002 21:24

Tomas Holek

Re: Re: psycholog Humbal - totalni idiot
Ervine Havle, jedno prislovi rika: potrefena husa se vzdy ozve.  Po poradku: Napsal jsem, ze kazdy slusny clovek schvaluje krok Grosse. Logicky z toho vyplyva, ze ten kdo tento krok neschvaluje neni slusny clovek, pricem tento krok mohou schvalovat i neslusni lide (treba ti co prdi, kretene). Nikde jsem nepsal, ze ja jsem slusny clovek, ale urcite jsem slusnejsi nez vsichni ti, kteri podporuji uplatkarstvi. Ale trvam na tom, ze kdo Standuv krok neschvaluje neni slusny clovek, protoze potporuje uplatkarstvi, coze je tezky zloci. To co vymyslel Standa neni svinstvo, ale korektni nastroj na zlocince, ktery tady mel byt jiz driv. Zlocin zustava zlocinem, at uz te nekdo navede nebo ne. Kdyz za tebou prijde clovek, ktery ti da zbran a rekne ti jdi a zastrel kolegu z vedlejsi kancelare, ktery ti leze na nervy, tak to nebude vrazda ? Tak to nebude zlocin ? Opravdu jsi takovy primitiv nebo si jen nechces priznat, ze to co delas - uplatkarstvi - je opravdu zlocin ? Syna zatim nemam, ale kdyz zjistim, ze kouri, tak ho nebudu bit ani ohlasit na policii, protoze koureni na rozdil od uplatkarstvi neni zlocin, ale zamyslim se nad ucinkem me vychovy. Avsak kdyz mi nejaky urednik rekne o uplatek, nebudu s tim zlocincem spolupracovat, ale pujdu na policii. Tve  srovnani KOURENI se ZLOCINEM UPLATKARSTVI dokumentuje, ze jsi zdrejme OPRAVDOVY ZMETEK a HAJZL, ktery se v tomto zlocinu namocil a nechce si sam priznat, ze je zlocinec. Opravdu nechci oplacet urazku urazkou, ale z tveho prispevku opravdu vyplyva, ze jsi Ervine Havle opravdovy idiot ty, snad jeste vetsi nez "psycholog" Humpal a krome toho Havle, podporujes zlocin.
0/0
17.4.2002 21:51

Evín Havel

Re: Re: Re: psycholog Humbal - totalni idiot
Myslím, že jsi mně přesně odhalil. Asi jsme tě podcenil. Nic jiného nedělám než beru úpatky. Už mně to pěkně sere a začal jsdme dávat peníze na humanuitární účely. Až mne vymákne agent provokater, kdo to za mně bude platit. Nanpsal jsi o sobě, že jsi slušný člověk, ale že se mezi ně tak trocvhu tajně počítáš? No 1tak se přiznej.  Nenapsal jsi mi, jak je to u tebe s tím prděním a onanií. To, co vymyslel Gross, to není konkrétní nástroj. Je to rychlé, před volbami a takový pitomci jako ty to zblajznout a myslí si, že to něco vyřeší.  Tomáši Holku nemontuj se do něčeho čemu nerozumíš. Zločin neboli trestný čin je pro společnost nebezpečný čin jehož znaky jsou uvedeny v trestním zákoně. Nic jiného. Ty tvoje příklady jsou k hovnu. Když zastřelíš kolegu z vedlejší kanceláře tedy úředníka, tak jsi spáchal spločensky prospěšný čin. Snížil jsi totiž stav úředníků a dostaneš odměnu. Zamysli se nad tím snad ti to dojde demente. Možná, že by to vynášelo více než mně braní úplatků, jak jsi to zjistil. .       
0/0
17.4.2002 22:20

KARSTEN

Re: Re: psycholog Humbal - totalni idiot
Hlupaku, tvrdit, ze by musel byt potrestan i agent provokater je to same jako tvrdit, ze policista, ktery zastreli zlocince pri pristrelce ma byt souzen za vrazdu. Kdyz si urednik rekne o uplatek nebo jej jen vezme, je to zlocin a mel by to byt i trestny cin, a ne blabolit neco o o tom, ze nic neucinil nebo, ze se nejednalo ani o pripravu na trestny cin.
0/0
17.4.2002 22:19





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.